Näin tänään vain samanlaisen auton kuin sinulla on...ja jo sydämessä tuntui. Ton merkkisiä autoja on aika harvassa ja vielä saman värisiä. Autokin jo aiheuttaa ihanaa värinää koko keholla..hitsi, kun tää on niin vaikeeta.
H miehelle
44
210
Vastaukset
- H. S.
vaihdoin autoa, nyt mulla on täysverinen perheauto.
- m nainen
En usko, ennen kun nään. Vaikka jotain vaihtamisesta onkin puhuttu...mutta,että täysiverinen perheauto.
- hoo1
Missä näit mut?
- m nainen
En tiedä näinkö sua, vaan samanlaisen auton;)
- hoo1
m nainen kirjoitti:
En tiedä näinkö sua, vaan samanlaisen auton;)
joo mut missä näit mun auton?
- m nainen
hoo1 kirjoitti:
joo mut missä näit mun auton?
Hmm. Jossakin...nyt en valitettavasti voi kertoa. Tulee minusta liikaa tunnisteita jollekin... Mutta sitäkään en voi kertoa, miksi en voi kertoa. Valitan:)
- hoo1
m nainen kirjoitti:
Hmm. Jossakin...nyt en valitettavasti voi kertoa. Tulee minusta liikaa tunnisteita jollekin... Mutta sitäkään en voi kertoa, miksi en voi kertoa. Valitan:)
siks et voi kertoa koska oot varattu. tiedän.
- m nainen
hoo1 kirjoitti:
siks et voi kertoa koska oot varattu. tiedän.
Jeps.
- vilkkaat silmät
m nainen kirjoitti:
Jeps.
turhaan sä minna teeskentelet ja esität tekopyhää...monta viikkoa olet lörpötellyt siitä varsinais-suomen hannu saarisesta...ja kertonut omasta ukostas...ootkohan sä oikeesti päästäsi pehmennyt..
- m nainen
vilkkaat silmät kirjoitti:
turhaan sä minna teeskentelet ja esität tekopyhää...monta viikkoa olet lörpötellyt siitä varsinais-suomen hannu saarisesta...ja kertonut omasta ukostas...ootkohan sä oikeesti päästäsi pehmennyt..
Eikä oo Saarinen...
- hoo1
täällä vars-suomessa?
- m nainen
Missä ihmeen vars- suomessa...kun tää ketä kaipaan ei edelleenkään asu siellä!
- hhhhhhsssss
m nainen kirjoitti:
Missä ihmeen vars- suomessa...kun tää ketä kaipaan ei edelleenkään asu siellä!
ihan sama, oothan itsekin todennut joskus, ettei se äijä välitä susta pätkääkään, sä vain tyhmyydessäs ja oma suuri rakkautesi on sumentanut järkesi ja arvostelukyvyn.
- kiva kiva
hhhhhhsssss kirjoitti:
ihan sama, oothan itsekin todennut joskus, ettei se äijä välitä susta pätkääkään, sä vain tyhmyydessäs ja oma suuri rakkautesi on sumentanut järkesi ja arvostelukyvyn.
ja täältäkö tuo nainen löysi sen suuren rakkaustensa? varmasti se oikea löyty just netin ihmeellisestä maailmasta, ja se on sitä aitoa ja oikeaa rakkautta ;-DDDDDDDDDDDDD.
millon te opitte että sanat ei ole tekoja, vaan sanat on vaan sanoja joilla voi hämätä todella kauan. - m nainen
hhhhhhsssss kirjoitti:
Niin ja mitäs se sulle kuuluu, jos tänne silti kirjoittelen. Omapa on tyhmyyteni ;)
- m nainen
kiva kiva kirjoitti:
ja täältäkö tuo nainen löysi sen suuren rakkaustensa? varmasti se oikea löyty just netin ihmeellisestä maailmasta, ja se on sitä aitoa ja oikeaa rakkautta ;-DDDDDDDDDDDDD.
millon te opitte että sanat ei ole tekoja, vaan sanat on vaan sanoja joilla voi hämätä todella kauan.En oo löytänyt tätä H miestä täältä, vaan ihan elävässä elämässä näemme ja juttelemme ;) Kaikesta muusta pystyn puhumaan hänen kanssaan, mutta haluaisin vielä selvittää hänen kanssaan välit ja pyytää anteeksi.
- jjjjjjjjjjjjooko
m nainen kirjoitti:
En oo löytänyt tätä H miestä täältä, vaan ihan elävässä elämässä näemme ja juttelemme ;) Kaikesta muusta pystyn puhumaan hänen kanssaan, mutta haluaisin vielä selvittää hänen kanssaan välit ja pyytää anteeksi.
hoon mielestä kaikki on varmaan jo selvää, sä vaan jatkat hömpötystäsi, koska olet ihastunut, josse h välittäis susta, se olisi halunnut jutella sun kaa henk.koht. asioista, anna jo olla,
- m nainen
jjjjjjjjjjjjooko kirjoitti:
hoon mielestä kaikki on varmaan jo selvää, sä vaan jatkat hömpötystäsi, koska olet ihastunut, josse h välittäis susta, se olisi halunnut jutella sun kaa henk.koht. asioista, anna jo olla,
Mä en ymmärrä miks tää asia kiinnostaa niin monia. Onko täällä niin monta H alkuista pettynyttä miestä, vai mistä moinen. Enköhän saa ihan niin kauan kirjoittaa kun haluan. Ei tästä pitäisi olla kenellekkään haittaa. Paitsi tietysti niille väärille H miehille, jotka aina pettyvät kun ei viesti ollutkaan juuri heille. Hei älkää uskoko tätä palstaa..en mäkään usko, vaikka kirjoitankin vastauksia tänne myös " H miehille"...hauskaahan tää vain on.
- hehheeeeee
m nainen kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks tää asia kiinnostaa niin monia. Onko täällä niin monta H alkuista pettynyttä miestä, vai mistä moinen. Enköhän saa ihan niin kauan kirjoittaa kun haluan. Ei tästä pitäisi olla kenellekkään haittaa. Paitsi tietysti niille väärille H miehille, jotka aina pettyvät kun ei viesti ollutkaan juuri heille. Hei älkää uskoko tätä palstaa..en mäkään usko, vaikka kirjoitankin vastauksia tänne myös " H miehille"...hauskaahan tää vain on.
ei mua oikeesti kiinnostanut hevon pazkaakaan, kokeilin vain , vieläkö sä kykit siellä koneen edessä;DDDDDD
- m nainen
hehheeeeee kirjoitti:
ei mua oikeesti kiinnostanut hevon pazkaakaan, kokeilin vain , vieläkö sä kykit siellä koneen edessä;DDDDDD
Se on hyvä, ettei sua kiinnosta. Mä jo pelkäsin ,että joudun suakin "hoitaan". Ja taas tiedät kenelle kirjoitat. ihmettelen vain mitä täällä teet, jos et oo kiinnostunut " hevonpa.." Et sä mua saa mitenkään hämilleni tai loukkaantuun noista sun viesteistä. On sen verran elämänkokemusta takana. Mutta vastaampa nyt aikanikuluksi, kun ei tällähetkellä oo muutakaan tekemistä. Kun saan lepäillä ja nauttia olotilasta.
- kjähhh
m nainen kirjoitti:
Se on hyvä, ettei sua kiinnosta. Mä jo pelkäsin ,että joudun suakin "hoitaan". Ja taas tiedät kenelle kirjoitat. ihmettelen vain mitä täällä teet, jos et oo kiinnostunut " hevonpa.." Et sä mua saa mitenkään hämilleni tai loukkaantuun noista sun viesteistä. On sen verran elämänkokemusta takana. Mutta vastaampa nyt aikanikuluksi, kun ei tällähetkellä oo muutakaan tekemistä. Kun saan lepäillä ja nauttia olotilasta.
eihän sulla ole ikinä muuta tekemistä kuin tää sivu
- m nainen
kjähhh kirjoitti:
eihän sulla ole ikinä muuta tekemistä kuin tää sivu
Luuletko tosissas, että täällä oon koko ajan. Näitä voi kirjoittaa ihan missä vaan tehden ihan mitä vaan ;) Tänään kyllä joutilaana, että on aikaa vastailla vaikka pitempäänkin. Että jos sulla on jotain sydämen päällä, voin vaikka auttaa...hehheh
- voi minna-reppanaa
m nainen kirjoitti:
Luuletko tosissas, että täällä oon koko ajan. Näitä voi kirjoittaa ihan missä vaan tehden ihan mitä vaan ;) Tänään kyllä joutilaana, että on aikaa vastailla vaikka pitempäänkin. Että jos sulla on jotain sydämen päällä, voin vaikka auttaa...hehheh
...auttaa minua, ethän sä voi auttaa edes itseäsi.
- m nainen
voi minna-reppanaa kirjoitti:
...auttaa minua, ethän sä voi auttaa edes itseäsi.
Kylläpä osaan hyvinkin auttaa itseäni. Juurihan sitä teen. Onneksi kirjoittelet, niin saan tässä juuri tarvitsemaani purkamista. Ja toisaalta vaikka eilen samanlaisen auton näkeminen toikin tunteita esille, niin kumma kyllä on alkanut hieman helpottaa, kun on huomannut uudelleen kuinka rakastava ja hyvä mies mulla onkin. Että mä luulen, että olen kohta jo unohtanut kaikki Hannut. Teidän onneksi. Ellei mitään tapahdu, tunteet kyllä kuolevat aikanaan, jos saa toiselta sitä rakkautta mitä tarvitsee. Enkä muuten ole todellakaan reppana, koska olen kyllä uskaltanut tunteeni hänelle suoraan ilmaista... moni täällä ei ole. Että olen todella vahva nainen ja osaan pitää puoleni.
- samat höpöt
hoomiehet ne antaa vedättää itteensä aina kuus - nolla.
- m nainen
Mä en ainakaan ketään H miestä vedätä mitenkään. Minkäs sille voi jos ikävä kalvaa.
- HOO mies
Mistä johtuu että näät noin paljon vaivaa Hoo miehistä, puutut niihin joka ketjussa.
Olet ilmeisesti katkera jollekkin Hoo miehelle.
Paljon enemmänhän täällä on Jii ja M miehiä, mutta ne ei aiheuta tuollaista reagtiota.
Eikä meitä vedätetä, kyllä me itse ymmärrämme missä mennään ja mikä on totta irl.
Älä suotta huoli meidän puolesta.
- vaarin neuvo
unohda se h ja ala elämään normielämää sen oman äijäs kanssa, sinä vanha ruppana.
- m nainen
Oliskin niin helppoa:(
- pelekkää
provoa koko ketju
- ap.
Aloittaja ei tarkoittanut tätä ketjua sellaiseksi. Mutta kun tulee mainita H tai Hannu niin se alkaa.
- ;))
ap. kirjoitti:
Aloittaja ei tarkoittanut tätä ketjua sellaiseksi. Mutta kun tulee mainita H tai Hannu niin se alkaa.
Se johtuu siitä että H on niin kaivattu.
- Noinhan se
ap. kirjoitti:
on. Toiset kirjaimet on vaan liian "kuumia", että niitä täällä kannattais mainita, toisilla kirjaimilla taas saa ihan rauhassa kirjotella ilman mitään ongelmaa.
- ap.
;)) kirjoitti:
Se johtuu siitä että H on niin kaivattu.
Ja niitä kun on niin paljon;)
Hannes
Hannu
Hans
Harri
Heikki
Heimo
Heino
Hemminki
Hemmo
Henri
Henrik
Henrikki
Herkko
Herman
Hermanni
- Kuka saa ja kenele..
Kaikki Hoot on hottiksia.
- ap.
Ei aivan kaikki kyllä oo. Mulle merkitsee se yksi ja ainoa tällä hetkellä enemmän kuin kukaan muu.
- H. Moilanen
ap. kirjoitti:
Ei aivan kaikki kyllä oo. Mulle merkitsee se yksi ja ainoa tällä hetkellä enemmän kuin kukaan muu.
Noinhan sen kuuluu olla.
- ap.
H. Moilanen kirjoitti:
Noinhan sen kuuluu olla.
On vain tällä kertaa väärä H :(
- onko oikee
Ha....
- ha.
en halu sun pillua.
- ap.
Mistäs sä sen tiedät? Tunnetko mut?
- ap-e....
jätä mu rauhaan.
- Kuskinako
Missähän päin suomea auto liikkui?
- ap.
Jostain löydät vastauksen tähän, jos haluat tietää ja olet kiinnostunut ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495