Paha silmä on olemassa. En tiedä kuka sen minulle lähetti, mutta kaikki on mennyt päin prinkkalaa viime aikoina ja en osaa kuvitella muuta syytä kuin, että joku lähetti minulle pahan silmän.
Mitä mieltä olette palstalaiset?
Onko se mahdollista?
Välillä uskon ja välillä en!
Se on totta:
7
65
Vastaukset
- Vaihtarin ehto
Epäilen EKP:aa. Hän on lähettänyt sen kaukomanauksella. Hänellä kun on teihin skeptikkoihin nähden aivan perusteltu syy olla katkera. Ette järjestäneet hänelle 250 000 euroa energiamanauksen tutkimiseen, vaikka hän itse kertoi sen tehoavan.
Syytä sinä skeponpirulainen vain itseäsi.- Siitäs näet!
Pitäisi jo epäuskoisimmankin skepon ruveta uskomaan EKP:n esityksiin hoidoistaan! Skepo on nyt sokkotutkimuksen kohteena!
- Mene shamaanille
Teitä skeptikkojahan vihataan ihan yleisesti ja erityisesti tällä palstalla, joten se varmasti täytyy olla totta, että sinulle skeptikko-raukalle on joku vihamies lähettänyt pahan silmän.
Mutta ei hätää mitää, hakeudut vaan vaihtoehto shamaanin puoleen, joka osaa poistaa kirouksia ja kaikki hyvin. Saattaapa shamaani tietää senkin, kuka kirouksen lähetti! No on myös joitakin pappeja, jotka poistavat kirouksia, jos et halua shamaanille maksaa.
Joten apu löytyy aina vaihtoehdoista! Eikös olekkin hieno asia nämä vaihtoehdot!? Vaihtoehtoilijat parantavat kaikki sairaudet! - Rakkautta kaikille
Niinhän siinä käy , kun aina haukkuu ja vähättelee muita ihmisiä, niin lopuksi niistä saa itselleen vihamiehiä ja ihan sen pahan silmän kera, kuten sulle on käynyt.
Vihje: Ala rakastamaan kaikkia muita ihmisiä, niin hekin rakastavart sinua! - Hömppä--Leenuskainen
Halusitko oikeasti keskustella pahasta silmästä, minust se sinällään olis ihan ok aihe, vaikkakin aina henkiökohtainen, mut jos yleisesti voitais tästä jutella?
Se taitaa olla vähän eri asia kuin karmanlaki jota tuossa joku toinen ehdottelee, joka on sellainen noin karkeesti sanottuna, että mitä teet toisille niin sellaista kohtelua saat itselle. Silloin voi vaihtaa koodia ja muokata elämäänsä sellaiseksi, jotta saa elää itselleen mieluisaa elämää. (kutsun sitä dnan muuttamiseksi,hömppänimikkeeni)
Mut pahasilmä, muistan kuulleeni sellaisen vanhan tarinan, että maanviljelijä ei päästänyt erästä tiettyä naista lähellekään maatilaansa, sillä tämä oli jo parina vuotena katsellut pahalla silmällä ja sato oli pilaantunut. nainen oli siis vain joku kyläläinen, ei läheinen henkilö. Ja häntä välteltiin tämän vuoksi yleisesti kylässä.
tutkitaanpa asiaa, siis jos ei ole kyse kateellisuudesta, niin onko kyse esim haitallisista maaenergioista jotka juuri joku tietty voisi saada pelkällä katseella toimimaan. Löytyykö mielipiteitä tähän asiaan, hyvä aihe tämä on. Mitä on pahasilmä kuvattuna ihan omin ajatuksin?
Juu juu tiedän googlatkaa aiheesta, mut voisko vaan pohtia moista ite. Eiköstä sellainen ole keskustelua, epäilisin.
Mulla kerran vessanhyllyltä lähti liikkuun sellainen kevyt rottinkikori vaikka aina oli paikallaan pysynyt vuosikausia, sain siihen vastauksen, että joku oli jostain syystä vihainen. Olis muuten tipahtaessaan saattanut kevyesti kopsahtaa pyntyllä istujan päähän. et kovin vihainen tapaus ei kai ollut kun kevyellä esineellä :)
Juu on se mahdollista. - Syyllinen missä?
Täytyyhän jostain syyllinen löytyä. Jos jostain syystä maajussin sato on pilaantunut, niin mielellään se nimeää pilaantumisen jonkun aiheuttamaksi. Voi olla että pilaantuminen on ihan luonnosta johtuva, tai vaikka maajussi olisi itse sen aiheuttanut. Kukapas tietää?
- Hömppä--Leenuskainen
Siis tarina meni silleen, että kylä oli tietoinen tämän naisen aiheuttamista satojen menetyksistä ja siksi hän ei ollut toivottu vieras. Jotakuinkin siten, että minne tämä nainen katsoi niin kasvu päättyi, no höh ehkä liioittelin, mutta jotakuinkin näin. Tarina ei siis ole minulle tuttu vaan joskus olen sen jostain vain kuullut.
No miten itse miellät mitä pahasilmä tarkottaisi? ensin pitää tietää mitä se voisi olla, minusta tuo paha maaenergia voisi olla aika hyvä "vastaus".
Itse tiedän sellaisen naisen joka saa heidän talonsa hissin pysymään rikkonaisena, silloinkun hänellä oli sairaskohtaus, hissi oli pitkään paremmassa kunnossa. Nyt jympsähtelee taas eri kerroksissa, eikä suostu avaamaan ovia aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515