Arpomaan jääminen naista tanssiin valitessa

ainakeveinaskelin

Miksi jotkut miehet jäävät pohtimaan valintaansa niin kauan, että jo valintansa tehneet parit vyöryvät päälle?
He seisottavat naisia naisten rivissä tyrkyllä reippaasti 1-2 minuuttia, se on epämukavaa ja vaivaannuttavaa daamien kannalta.

Miksi seisotatte naisia ettekä valitse ajoissa?
Välillä osailemaan jäänti on suorastaan koomista.

45

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjfgdghghmvbn

Kaikilla ei ole näkökyky kohdillaan tanssilalavan pienessä hämärässä. Jos hakee ryntäämällä voi mikä tahansa tulla vastaan.

Koomisinta asiassa on se että ne hitaasti hakevat miehet hakevat katseellaan niitä muutamaa mielitiettyä. No ne kyseiset mielitietyt on sitten yleensä viety ensimmäisenä usein ennen musiikin alkua. Hyvin tanssivien miesten naismaku on aikalailla samanlainen tosin pienellä vivahde-eroilla varustettuina !!

Siinä lopussa sitten on niitä vähemmän kauniita jäljellä ja sitten se meneekin jo funtsaamiseksi viitsiikö enää ketään hakea.

Tyydyttikö vastaus ?

T: hidas mieshakija

• Tyhmää käytöstä...

Ne on niitä miehiä, ukkeleita, jotka luulevat itsestään liikaa...heillä on mukamas mahdollisuus mietiskellä ketä hakee...tosi tyhmää ja itsekästä ja ns. parempaa käytöstä....jos tommosen mies tulis hakemaan, joka miettisi siinä ensin ja valitsisi mut, niin antaisin rukkaset ihan piruuttaan...

• Kaikilla on oikeus
        Tyhmää käytöstä... kirjoitti:

Ne on niitä miehiä, ukkeleita, jotka luulevat itsestään liikaa...heillä on mukamas mahdollisuus mietiskellä ketä hakee...tosi tyhmää ja itsekästä ja ns. parempaa käytöstä....jos tommosen mies tulis hakemaan, joka miettisi siinä ensin ja valitsisi mut, niin antaisin rukkaset ihan piruuttaan...

No entäs sitten naiset, jotka jahkaavat hakua pitkään? Tosi tyhmää ja itsekästä silloinkin?

• Kuntoilijatar85

Mielenkiintoinen kysymys.

Ehkä jotkut miehet miettivät pitkään siksi, etteivät todellakaan löydä vaikkas tuttua naista, ketä haluaisivat hakea. Ainakin mä ymmärrän heitä.

Pärstäkertoimesta.........Täällä annetaan helpostikin kuva, että ulkonäkö on päävaikutin hakutilanteessa.

Muistuttaisin, että kaikki eivät ole seuraa hakemassa, vaan liikuntaa harrastamassa lavoilla. Tällöin väliä ei ole pärstäkertoimella, vaan tanssitaidolla.

Olen hyvännäköinen sporttinen nainen ja jäänyt monesti seinaruusuksi. Ei se mielestäni johdu ulkonäöstä, koska -tosi on - minua yritetään iskeä sitäkin useammin, kun vain keskusteluetäisyydelle päästään ja kehutaan nätiksi.
      Hitaiden hakijoiden eteen en jäisi arvioitavaksi, vetäydyn suosiolla istumaan,
      koska ei naisen tarvitse sietää semmoista.

Naisten haun aikana en hae komeita miehiä, vaan niitä, jotka hakivat minua miestenhaulla, jollakin toisella lavalla aiemmin tai joiden kanssa askeleet käyvät yksiin ja tanssi toimii. Tanssin nuorten, vanhojen, rumien, kauniiden ja rujojen kanssa. Väliä on vain liikkeellä ja sen jatkuuvudella, en hae seuraa lavoilta.

• Haettavaksi tullut

Osa miehistä on niin arkoja, eivät uskalla hakea meitä nättejä, vaikka ollaan kuinka hyviä tanssijoita. Jäävät paljosta vaille, kun ollaan vielä mukaviakin, ei mitään ruttunaamoja. Kaikki me ollaan tanssimaan tultu. Usein huomaa, että miehet hakevat aina vaan niitä samoja vaikka näiden naisten tanssitaitokaan ei ole kummoinen. Toisaalta taas jos eivät hae, eivät varmaan ole tansille sieluaan myyneet, kun eivät halua nauttia tanssinhuumasta. On meilläkin hakijat, sitten kun kerran ovat uskaltaneet hakea, menee vaan hyvää tanssi-iltaa hukkaan kun näkevät vain ne tutut turvalliset. Ottakaapa miehet välillä "riskejä" ja jos näette, että joku ei tuttu osaa tanssia niin hakemaan vaan.

• --------------------
        Haettavaksi tullut kirjoitti:

Osa miehistä on niin arkoja, eivät uskalla hakea meitä nättejä, vaikka ollaan kuinka hyviä tanssijoita. Jäävät paljosta vaille, kun ollaan vielä mukaviakin, ei mitään ruttunaamoja. Kaikki me ollaan tanssimaan tultu. Usein huomaa, että miehet hakevat aina vaan niitä samoja vaikka näiden naisten tanssitaitokaan ei ole kummoinen. Toisaalta taas jos eivät hae, eivät varmaan ole tansille sieluaan myyneet, kun eivät halua nauttia tanssinhuumasta. On meilläkin hakijat, sitten kun kerran ovat uskaltaneet hakea, menee vaan hyvää tanssi-iltaa hukkaan kun näkevät vain ne tutut turvalliset. Ottakaapa miehet välillä "riskejä" ja jos näette, että joku ei tuttu osaa tanssia niin hakemaan vaan.

Varn´maan näin on. Osa miehistä tuntee rimakauhua kauniiden naisten edessä.

• Humppajäbä

Hyvä !

Kerrenkin yksi asiallinen nainen... Tätä hakisin heti, jos vaan askeleet sopivat
        .
        Haen tai pyrin hakemaan aina ja kaikkialla täydellistä tanssia,
        en mitään erikoista naista.

TÄYDELLSEN tanssin tanssii ehkä kerran kuukaudessa.

Suurin syy miesten hitauteen on se, että toivovat näkevänsä
        jonkun tutun naisen, jonka kanssa tanssi on sujunut.
        Siinä se aika sitten kuluu ihmetellessä, päivä päätä käännellesssä.

• kaikkien lajien jäbä
        Humppajäbä kirjoitti:

Hyvä !

Kerrenkin yksi asiallinen nainen... Tätä hakisin heti, jos vaan askeleet sopivat
        .

Emmää tuttuu kaippa, naiset ovat toinen toistaan kauniimpia ja se häkellyttää.

• Haettavaksi tulen
        Humppajäbä kirjoitti:

Hyvä !

.

"Kerrankin yksi asiallinen nainen... Tätä hakisin heti, jos vaan askeleet sopivat" En tiedä kumpaako tarkoitit, mutta molemmat varmaan mielellään tanssisi jos hakisit

Voisit hakea minua ensilauantaina kun lähdetään taas "merta edemmäs"
        kokemaan kuinka viuhka käy kun vierestä viedään. Asenteella kuitenkin, että onnensa ohi kulkevat jos meitä ylen katsovat.

Olet onnekas jos kerran kuukaudessa saat tuon täydellisen tanssin, on se niin harvinaista herkkua. Toivoaan ei kuitenkaan pidä menettää, kyllä se taas joskus kohdalle sattuu.

• saamattomat vätykset

Sanos muuta. Se on sekä ärsyttävää että typerän näkoistä.Mitä ihmettä siinä vahdataan ja vatuloidaan? Eikö osata tanssia? NIin päättelen, sillä olen huomannut, että monet taitavat tanssimiehet eivät tupeksi hakemisessaan vaan tekevät sen miehekkään reippaasti.

• Tanssija 50+

Minä olen jo senverran iäkäs tanssija ( 50 ), että en viitsi olla ensimmäisten joukossa hyökkäämässä naisten kimppuun. Ajattelen, että hakekoon nuo naisille ehkä mieluisammat hakijat ensin ja haen sitten kun suurin ryntäys on mennyt ohi.
        Ajattelen, että kaipa naiselle on mukavampi päästä parketille kuin mennä istumaan penkille.
        En kylläkään seisoskele siinä naisten edessä odottelemassa, koska huomaan siitä naisten vaivaantuvan.
        En tiedä onko se saamattomuutta vai vain huomaavaisuutta.

• saanut vätys

tanssimiehet tupeksivat reippaasti

• tanssin taikaa
        Tanssija 50+ kirjoitti:

Minä olen jo senverran iäkäs tanssija ( 50 ), että en viitsi olla ensimmäisten joukossa hyökkäämässä naisten kimppuun. Ajattelen, että hakekoon nuo naisille ehkä mieluisammat hakijat ensin ja haen sitten kun suurin ryntäys on mennyt ohi.
        Ajattelen, että kaipa naiselle on mukavampi päästä parketille kuin mennä istumaan penkille.
        En kylläkään seisoskele siinä naisten edessä odottelemassa, koska huomaan siitä naisten vaivaantuvan.

Mä ajattelen vähän samalla tavalla. Olen myös 50 enkä ole ensimäisenä ryntäämässä koskaan hakemaan. On mulla jotain nuoria tanssituttuja ja haen heitä joskus, mutta ajatelen, että nuorten miesten on saatava ensin tilaisuutensa. Mä en ole se oikea henkilö hakemaan ensin.

Jos daamilta ei ole koskaan tullut ns vastahakua, en hae.

Samoin, jos nainen on kovin kaunis, niin en hae. Ajattelen, että antaa komeempien miesten hakea.

En koskaan kävele naisrivistön edessä valkkaamasa. Jos hakuni ei onnistu eli joku toinen ehtiikin ensin, haen jotain toista, tai tanssilajista riippuen menen istumaan.

• vätysten arvostelija
        Tanssija 50+ kirjoitti:

Huomaavaisuutta. Sinähän saat hakemisen tehdyksi hyvässä järjestyksessä.

En tarkoita miehekkään reippaalla toiminnalla mitään karjalauman rynnistystä. Mutta kun on niitä jotka eivät saa hakua suoritettua lainkaan, vaan joilla aika kuluu päätä käännellessä, edeltävää kommentoijaa lainaten.

Olen itsekin 50 enkä asetu etumaisimmaksi ja naisten vuorolla haen suunnilleen ikäisistäni niitä, jotka ovat hyviä mutta eivät kaikkein halutuinta sorttia. Usein sivummalta ja taaemmalta. Kolmikymppiset taiturit jätän nuoremmille ja taitavammille, vaikka toki itsekin mieluusti heidän kanssaan tanssisin. Muutaman kerran on tapahtunut niinkin ilahduttavasti, että olen saanut sellaiselta tanssiinkutsun. (Kaksi kertaa kuluneena keväänä tarkemin sanoen. Ilmeisesti mielitiettyjä ei ollut vielä paikalla).

• Uuno Turhapuro

Kaikkihan ei ole niitä taitavia tanssimiehiä, pitää kuunnella minkäläinen kappale alkaa miettiä ketä uskaltaa hakea ettei pilaa jonkun huipputanssijan iltaa köpöttelyllään ja jotkuthan hakee sitä seuraakin sieltä lavoiltakin vai onko se kiellettyä niin ikähaarukkakin vaikuttaa sitten niihin hakuihin.

• Tanssimassa myös

En voi vastata muiden puolesta mutta minä ainakin annan
      muiden hakea ensin sitten kun hakuruuhka vähenee alankatsella ketä hakisin, koska haen näillä hauilla
      useimmiten "uusia kasvoja" kriteerit päätökseen vaihtelevat.
      Näin haluan omalta osaltani hakea niitä lavalla harvoin
      käyviä ihmisiä jotka ehkä eivät koskaan ennän tulisi jos
      eivät edes kertaakaan pääse lattialle, näin tuotan myös
      itselleni hyvää mieltä.
      Toki joskus teen sen nopean täsmähaunkin.

Eilen illalla tämä "Haaskan näköinen" nainen oli hakematta
      ja hain hänet tanssimaan, hän juuri jutteli että ei viitsi
      pitkiä matkoja ajella kun se tulee niin kalliiksi kun kukaan ei
      juuri hae, sen lisäksi että hän on kaunis niin hän on tunnettu
      muutenkin, no ehkä hänellä on seuraa senkin edestä muissa
      tilaisuuksissa vaikka hän arvostaa näemmä suomalaista
      lavakulttuuriakin.

Haku alueen ruuhkaa vähennän itse niin että vien daamini
      pois siltä hakualueelta ja aloitan tanssin kun ollaan vähemmän
      ruuhkaisessa paikassa. Jos olen tehnyt sen täsmä haun ja
      hakualueella on vielä ruuhkaa kun siihen tullaan niin pyrin
      niiden muutaman miehen selänpuolelta kyseisen paikan
      ohittamaan jos mahdollista.

• Slow hand

Annan hakea ahneimmat ensin, etten vie keneltäkään suunniteltua kohdetta. Ne loputkin ovat hyviä.

• No jo vain taas.....

Onneksi näin rumalla pärställä voi ainakin mennä vaik` Liikuntamyllyyn...niinkuin tänäkin aamuna sinne suunnistin.....penkkaaminen ja rinnallevedot män` hienost`.....ja tuo vanhan naisen raatokin pysyy jotes`ki kuosis` ettei iha valu......

Kaunis on maailmain......ajateltuna näin parkettien lähelkää ollessain.....

• Flowert

Kauneus on katsojan lisäkiveksissä.

• Heti pukille

Pohdin tarkoin ettei tulis turhia hakuja ,valitsen antelijaat naiset eka .

• Valinnan vaikeudesta valittavat veikot! Tehkää hyvä työ ja hakekaa tanssimaan naista, jota muut eivät näköjään parketille pyydä. (Tuskin kukaan tulee tansseihin silkaksi seinäsomisteeksi ja ken niin tekee, pysynee poissa hakurivistä.)

• hyvä ohje...

..vatuloijille

Juuri näin! Jos se aikaileminenkin vähentyisi kun saa onnistunutta toimintaa aikaiseksi.

• Teille naisille

tiedoksi, miehiäkin voi hakea naistenhaulla
      vielä kun se hyökyaalto on vienyt melkein kaiken
      mennessään, kyllä siellä varmasti on muutama
      tervaskanto sitkeesti odottamassa noutajaa,
      tai sitten jostain siitä naistenalueen lähistöltä
      voi hakea miestä vaikka hän ei oliskaan hakurivissä.
      Näin on näreet.

• Tanssityttö

Miehet on kirjoitelleet, että poistuvat hakualueelta naisten tunnin ajaksi, ovat niitä jotka katsovat pitkillä ja saattavat antaa jopa rukkaset jos uskaltautuu hakemaan. Osaan tanssia jopa hyvin, mutta nuo turjakkeet luulevat itsestään liikoja. Ne rukkaset ei tunnu mukavalta, mutta positiivisena ihmisenä ajattelen, että oma on tappionsa ja hän on minun silmissä arvoton ihminen, hän ei ole ihmisenä sellainen joka ansaitsee tanssia kanssani ja olen siis onnekas kun sain ne rukkaset. En sijaitsee hae miehiä jotka pakenee.

• Nuo turjakkeet
        Tanssityttö kirjoitti:

Miehet on kirjoitelleet, että poistuvat hakualueelta naisten tunnin ajaksi, ovat niitä jotka katsovat pitkillä ja saattavat antaa jopa rukkaset jos uskaltautuu hakemaan. Osaan tanssia jopa hyvin, mutta nuo turjakkeet luulevat itsestään liikoja. Ne rukkaset ei tunnu mukavalta, mutta positiivisena ihmisenä ajattelen, että oma on tappionsa ja hän on minun silmissä arvoton ihminen, hän ei ole ihmisenä sellainen joka ansaitsee tanssia kanssani ja olen siis onnekas kun sain ne rukkaset. En sijaitsee hae miehiä jotka pakenee.

eivät enään yleensä mene edes niihin paikkoihin tanssimaan
        missä on 1,5h naistenhakua ja pitkän naistenhaun
        jälkeen sekahaku, harmi sinänsä.
        Te naiset haette niin nopeasti naistenhaulla että kaikki
        luulevat että sen ensiaallon jälkeen ei
        enään ole miehiä haettavana, juuri kukaan ei hae toisella aallolla.
        Miehet ovat alkaneet sen ensiaallon jälkeen poistua hakurivistä
        koska siihen ei voi jäädä odottelemaan seuraavaa hakua,
        joten tanssihalukkaita miehiä on siinä naistenrivin lähistöllä kyllä.
        Itse myönnän syyllistyväni "paidankuivatteluun" aina välillä
        ja menen ulos hyttysten syötäväksi ( näin kesällä ), se paita
        on kyllä aina "tanssikuiva" jos joku kasvotuttu hakee tanssimaan.

Minusta tanssipaikoilla spekuloiminen outojen ihmisten tekemisillä
        tai sanomisilla on turhaa ja olen pyrkinyt laittamaan ne ö-mappiin
        samantien, toki kasvot ja ihminen jää muistiin ...

• Röngen katse

Valitsen ketä haen, mutta juurikun olen kohdalla. Toinen ennättää ennen minua. Minulla on varmaan se miesten putkinäkö. En löydä nopeasti toista mielyttävää naista, siksi joudun palaamaan kauvemmaksi.
      Sama homma , kuin vaatekomerossa; ei vain löydy sitä paitaa jota hakee. Mutta vaimo kun katsoo niin sanoo tuossahan tuo on heti edessäsi.

• vaikenevienaskelin

Naiset ei tuota virhettä tee, nopeimmat hakevat ennen kuin on tiedossa mikä tahtilaji on tulossa.

• Jarkko.

Minä, tanssitaituri, joka olen tanssinut jo siitä asti, kun olen ollut pilkkeenä isäni silmäkulmassa, koeajan aina ensimmäiseksi uudet naiset lavalla. Enkä vatuloi hakemisessa.

• mammariidos

ei helvetin helvetti

• Mietaa'

Ei EUU:lle

• maksava asiakas

Samoin kuin k-kaupan lihatiskillä valitsen hitaasti varmoin ottein sen lihapalan jonka haluan. Kiire ei ole mihinkään.

• Pakkorako kaikille

Pussipysäkki haku. Naiset ja miehet jonoon. Silloin pärställä ei ole väliä. Nainen kuin nainen, kaksi jalkaa.
      Kaikki pääsevät tanssimaan.
      Pulinat pois. Kaikki osallistuvat, myös paarinpuolella seisoskelevat miehet.

• No justiinsa...

Tuollaisiin tansseihin ei tulisi kuin kuntojumppaajat. Järjestäkää vaan keskenänne, jos kiinnostaa.

• Romeo

Ne ensiksi viedyt eivät valita.

• Yksinkertaista

"Miksi seisotatte naisia ettekä valitse ajoissa?"

No kun ei sitä sopivaa meinaa löytää. Ei viitsi ihan kenen kanssa tahansa tanssia. Pitää osata varmasti tanssia (siis pitää olla ennestään tanssitaitoiseksi havaittu) tai sitten pitää olla helkkarin hyvän näköinen.

• Jussi veräjästä

Rumat valittaa. Kauniit käy aina kaupaksi !

• Erittäin hyvä :-)

Nätti olen ja mahdottoman hyvä tanssimaan vielä tuon alkuhyvän lisäksi niin ihana luonteeltanikin, vaan aina pitää naistehaulla taitonsa näyttää kun ette uskalla hakea uutta ilmestystä. Sitten kyllä ihan kiiruulla haette kun kerran olette saaneet sen tanssin ihanuuden kokea. Ensi lauantaina sitten haette heti alkuillasta niin ei tarvitse harmitella, että ette saaneet tarpeeksi kanssani tanssia.

• darlanlaardia

Suurin osa miehistä on seinästä repäistyn näköisiä että eivät uskalla hakea niitä kauniita!
        Jussikin vain loruilee rumuuksissaan.

• wäiski

Arvon, arvon, arvon ja sitten olen viimeinen mies rivissä arpomassa. Lopulta en hae ketään. Menen kahville ja palaan taas arpomaan, arpomaan, arpomaan ja taaskaan en hae ketään. Minkäs sille voi jos ei ole ketään miellyttävää ja liian kauniita ei viitsi hakea kun heillä muutenkin riittävästi seuraa tyrkyllä.

Naiset selvästi inhoavat tyyliäni koska naistenhaulla kukaan ei hae.

• tanssin taikaa

Tänään ei tarvii miesten pahemmin arpoa Kukonhiekassa. Nykytyylin mukaisesti siellä on varattu yksi kokonainen tunti miehille!

• Tunnettain

Sekahaku, naisten, miesten, naisten, seka

• Jos silloinkaan

Kyllä se viimeinenkin nainen on yleensä tyytyväinen, että joku hakee.

• Ei tarvinnut

eilen arpoa oli pakko hakea heti, meinaan naiset oli vähis.

• tanssin taigaa

Jaa, Kukkolassa oli naisia, vaikka siat olisivat hakeneet tanssimaan.

• aloitteleva mies

En osaa kaikkia tansseja, joten jos orkesteri ei viitsi kertoa selvästi, mitä on tulossa, pitää odottaa musiikin alkua ja päättää vasta sitten, voiko hakea. Tai jos on kuulutettu tanssilaji, jota en osaa, saatan jäädä kuuntelemaan, sopisiko siihen rytmiin sittenkin joku osaamani askel. Valintaa vaikeuttaa vielä se, että pitää muistella, kenen kanssa on jo sinä iltana tanssinut ja keiden kanssa on joskus aiemmin sopinut niin huonosti yhteen, ettei heidän kanssaan halua enää tanssia. Yrittäkää naiset sietää meitä aloittelijoita. Ei siinä huvikseen tai naisten kiusaksi jäädä arpomaan - kyllä se pähkäily on miehelle vähintään yhtä kiusallista kuin rivissä oleville naisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe