Missä älykäs mies isketään?

ikuinen opiskelija

Olen tässä miettinyt, että minne ihmeeseen ovat kaikki älykkäät miehet hävinneet. Mistä siis löytyy älykkäitä miehiä? Missä he oikein viettävät aikaansa ja miten heidän kanssaan pääsee jutulle? Mitä mahdollisesti harrastavat tai muuten puuhaavat?

Ja tiedetään, tiedetään, ei tarvitse vaivautua kommentoimaan, ettei ainakaan suomi24:ssä. En kuitenkaan usko ennen kuin näen, joten kysynpä siksi täältäkin. Tuskin haittaa.

46

3752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      ei ole olemassa mitään tiettyä paikkaa

      • oot lutunen

        Aika sööttiä, että luulit puhuttavan sinusta.


      • lifemocker
        oot lutunen kirjoitti:

        Aika sööttiä, että luulit puhuttavan sinusta.

        joko ihmiset tapaa toisensa TUURILLA/SATTUMALTA taikka ei.

        ei ole olemassa mitään tiettyä paikkaa kellekkään


    • mies28__--__

      Istun kotona ja luen ja murehdin yksinäisyyttäni. Älystä voidaan toki olla eri mieltä, sen verran .
      Toisinaan käyn erään (toki lähinnä älyllisen) harrastuksen parissa. Siellä näen naisia, mutta harvemmin kehittyy mitään puoliksikaan läheistä ystävyyttä.

      Herkullisiltahan ne on näyttäneet, mutta henkistä tarttumapintaa on harvemmin ollut.

      Pysähdy välillä miettimään asioita, kyynisty tarpeeksi, nöyrry ja ota ylpeyden sijaan turvaksesi itserakkaus. Kehitä omalaatuinen huumorintaju. Ennen kaikkea nauti jostain, älä väkisin, mutta jos on jotain mitä rakastat niin antaudu sille. Sitten meillä ehkä synkkaa.

      • miesvm1967

        Onko kyynisyys tai omalaatuinen huumorintaju siis merkki älystä? Ehkä minullakin on vielä toivoa :P


      • ikuinen opiskelija
        miesvm1967 kirjoitti:

        Onko kyynisyys tai omalaatuinen huumorintaju siis merkki älystä? Ehkä minullakin on vielä toivoa :P

        Niin, ehkä kyyninen huumorintaju tässä tapauksessa on sama asia kuin sarkasmi. Ja sarkasmiahan eivät tunnetusti ymmärrä muut kuin tarpeeksi älykkäät. Toivoa siis on! *ei-sarkasmia*

        Mutta jos ei kerran ole mitään paikkaa (edellä mainittu koti pois lukien), niin silloinhan älykkäitä miehiä löytyy esimerkiksi juoppoputkista tai vieraiden naisten sängyistä. Hmmm...siinä tapauksessa en tarkoittanut ihan sellaista älykkyyttä.


    • T%T

      Riippuu miten älykkyys määritellään? Täytyykö saada Mensan logiikkatestissä 150?

    • indikaattori on

      Etsi ensin käsiisi älykäs nainen. Yleensä älykkäät miehet hengailevst heidän seurassaan tai läheisyydessään.

      • n+2

        Tuota en tullut ajatelleeksikaan


    • Raivo Roosna

      Tiedekuntien ja osakuntien bileissä. On siellä paljon idioottejakin.

    • ei helmiä sioille

      "Iskeminen" on usein mahdotonta, koska todella älykäs piilottaa oma tasonsa ja nousee sille vasta sitten kun kohdalle tulee tarpeeksi kiinnostava ihminen, joka haastaa älyllisesti vaikka oltais kuinka pinnallisessa tilanteessa.

      • ikuinen opiskelija

        No tässähän juuri se ongelma onkin, sillä juuri näin tekevät myös älykkäät naiset. Ja lopputuloksena on se, että kaksi älykästä ja mahdollisesti toisilleen sopivaa henkilöä seisoo toisiaan vastapäätä ja teeskentelee tyhmää. Ja juuri tämä seikka on syy alkuperäiseen kysymykseenikin, sillä älykästä ei välttämättä voi tunnistaa pelkän pikaisen juttelun perusteella. Silloin on oltava joku muu indikaattori, kuten esim. paikka.


      • voi kuule
        ikuinen opiskelija kirjoitti:

        No tässähän juuri se ongelma onkin, sillä juuri näin tekevät myös älykkäät naiset. Ja lopputuloksena on se, että kaksi älykästä ja mahdollisesti toisilleen sopivaa henkilöä seisoo toisiaan vastapäätä ja teeskentelee tyhmää. Ja juuri tämä seikka on syy alkuperäiseen kysymykseenikin, sillä älykästä ei välttämättä voi tunnistaa pelkän pikaisen juttelun perusteella. Silloin on oltava joku muu indikaattori, kuten esim. paikka.

        Väitän vielä lisäksi ,että et pystyisi ikinä piilottamaan itseäsi minulta =)
        Älykkyys on siitä ikävä kaveri, että se antaa moraalille mahdollisuuden
        taipua ja näin ollen ihmisten lukeminen ei ole avaruustiede.


    • näin

      Etsit luettelot että ketkä on suomen rikkaimpia miehiä, sillä älykkyys korreloi rikkauden kanssa. Siitä vain sitten valkkaamaan.

      • tynnyrin sokrates

        Voi sinua tyhmä parkaa:(
        Älykkäät eivät ole kiinnostuneet mammonan omistamisesta ollenkaan, ei myöskään älykkäät naiset etsi mammonaa

        Pohdiskellaan kylläkin miksi jotkut riistävät toisten omaa vaikuttaakseen älykkäiltä?


      • yormaaa sdsdds
        tynnyrin sokrates kirjoitti:

        Voi sinua tyhmä parkaa:(
        Älykkäät eivät ole kiinnostuneet mammonan omistamisesta ollenkaan, ei myöskään älykkäät naiset etsi mammonaa

        Pohdiskellaan kylläkin miksi jotkut riistävät toisten omaa vaikuttaakseen älykkäiltä?

        Miksei rikas voi olla älykäs? Rikkaaksi pääseminen työnteolla tai yrittämisellä kertoo yksilön älykkyydestä sen verran että hän tietää miten maailma toimii. Ei rikkaan välttämättä tarvi ketään riistää, että tienaa hyvin. Voit ihan hyvin rikastua jollain palvelulla..


      • 4ta6w6t2aw64t
        yormaaa sdsdds kirjoitti:

        Miksei rikas voi olla älykäs? Rikkaaksi pääseminen työnteolla tai yrittämisellä kertoo yksilön älykkyydestä sen verran että hän tietää miten maailma toimii. Ei rikkaan välttämättä tarvi ketään riistää, että tienaa hyvin. Voit ihan hyvin rikastua jollain palvelulla..

        Huomaa, että tässä ketjussa itseään älykkäänä pitävät idealisoivat itseään.


    • kale12

      Siihen kysymykseen ei ole vaikea vastata. Vaikemmin vastattava kysymys sensijaan on, mistä löytyy älykäs nainen, kaiken sen hömpän keskeltä millä ne ovat itsensä ympäröineet.

    • m34.

      Asun kotona äitin kanssa. Koska sain häädön edellisestä kämpästä.

    • Polje lujaa

      Ne on varmaan siellä missä älykkäät naisetkin.

      Vaikea sanoa,itse en lähestyisi itseäni, enkä voi sitä sinulekkaan suositella.
      Mario Puzo on kirjoittanut monta hyvää parisuhdeopasta
      sillä tavoin muita miehiä voi iskeä.

      Mitäs minä harrastan..urheilua urheilua..Kohta taas opiskelua..
      ja todella paljon lukemista, toki jos aikaa jää niin taistelulajeja eli lisää urheilua.Baarissa kävin 2010 pikkujouluissa, sitä ennen vissiin 1999 eli laske siitä mistä meitä ei löydä. Muhun voit törmätä täällä tai tuolla kadullla,
      kun tarpeeksi ovela olet... Ei 60km vauhdissa pahemmin pysähdytä.
      Että jos rinnalle poljet niin sulla on ehkä mahkut.

      • tissit tiskiin

        Mutta koska olet bileprinsessa ja alkoholisti niin tämä ei tietenkään sovi.


    • Hyvä paikka älykkäiden miesten löytämiseen on ensi viikonloppuna Jämsässä Jukolan viestissä. Metsään säntäävistä yli kymmenestätuhannesta miehestä moni on vähintään fiksu. Huomio on taattu, jos suunnistat miesten viestin aikaan ja esität eksynyttä. Metsään ei ole pakko mennä, koska samat miehet seuraavat naisten viestiä päivällä.

    • aito mies

      Tämänhän voisi kääntää myös toisin päin, että missä älykkäät naiset luuraavat? Voisi kuvitella, että älykkäillä miehellä on ainakin osittain samanlaiset ajanvietto paikat.

      Itseäni arvele älykkääksi, ajoittan hyvä tapaiseksi kylläkin. Mutta arvelisin, että älykkäät ihmiset löytyvät varmimmin yliopistosta/korkekoulusta, ns paremmista töistä, liikuntaharrastuksista, ehkä myös kirjastosta/kirjakaupasta tms. Vai olenko väärässä?

      • minä

        Hei! Minä jouduin aina nuorena esittämään blondia etteivät miehet pelästyisi. Huono valinta. Olen yhä yksin sillä jupit ja himourheilijat eivät kiinnosta. Älykkyys on seksikästä.


    • Miesvaltaiset alat

      Vapaita älykkäitä miehiä on miesvaltaisilla aloilla: työpaikoilla, amk:ssa, yliopistossa. Jos et muuta keinoa keksi, mene lounaalle näiden ruokaloihin ja aloita jutustelu. Puolivitsillään kerro käyväsi lounaalla miehiä katsastamassa.

    • Jone18

      Minä oon vissiin aika viksu.

      Äo 139.

      Että en nyt kuitenkaan mikään nero.

      Mutta ainstain siihen mittaan, että voin vastata sinulle varmuudella, että älykkäitä heppuja kohtaat joka päivä - useita - kun vain kävelet arkipäivänä kotikaupunkisi pääkatua neljä korttelia valitsemaasi suuntaan. Se ketää siis noin viisi minuuttia.

      Sinulle saattaa herätä kysymys, että mitä sillä tiedolla teet - kun et kerran heitä tunnista.

      Aivan. Mutta sinähän vain kysyit, missä niitä löytyy ja missä viettävät aikaansa...

      Jos haluat varmuudella tavata sellaisen - mitä ikinä mahdat sillä tarkoittaakaan - niin kirjoita sille

      [email protected]

      • Vai oikein einstein

        Ainstainissa on kaksi e:tä...


    • ei niitä ole

      Ei ole älykkäitä miehiä ainakaan tässä maassa. Täältä löytyy vain kaikkitietäviä narsisteja.

    • gjggddfhjzff

      Riippuu, mitä älykkyydellä tarkoitat ja mistä ikähaarukasta puhutaan.

      haarukassa 35-68 ei välttämättä ole vapaana kovin paljon älykkäitä, menestyneitä, tasapainoisia, sitoutumishaluisia miehiä...tasapainottomia kylläkin.

      Terapian käyneistä entisistä naisnarsistin uhreista tällainen saattaisi löytyä.

    • 436464664

      Älykkäitä miehiä minun kokemuksella käy vain ja ainoastaan konemusiikkibileissä. Näissä käyvillä miehillä on usein omat yritykset ja vähintään AMK-tausta tai jopa Filosofian Maisterin -paperit. Myöskin nämä miehet ovat mukana Skenessä, eli ovat DJ:tä, Artisteja tai muuten bileiden järjestämisessä mukana. Konemusiikki bileistä voit löytää jopa erittäin rikkaan ja älykkään miehen joka on kuin Master of the Universestä hahmo nimeltä He-Man.
      Se vaan että sinun pitää kuulua itse Sceneen jotta biletysmiehiä kiinnostaa ja Sceneen pääsy on vaikeaa ja voi kestää vuosia.

      • 346463643

        Lisäys ja nämä Älykkäät miehet eivät sitten koskaan lähesty naisia itse vaan odottaa että naiset lähestyy heitä koska ne tietää, että kysyntää on ihan tarpeeksi jo muutenkin.


    • ddddkkkkkkkkk

      En tiedä, mitä tarkoitat...
      Itsellä on FM:n paperit, ehkä joskus tulevaisuudessa FT, mensan testissä tulos noin 140. Viime vuoden tulot noin 80t ja aika poikkeuksellinen CV.
      Mutta sitten...Ylipainoa, hiukan huono ryhti, vaatteet "mukavat"... hiukan hippimäinen humaani, joka on omasta mielestään enemmän maailmankansalainen kuin Suomalainen.

      En kehu itseäni, en ole päällekäyvä, kättelen, en halaa...
      Ihan kiva (oli tosi kiva jutella), mutta se "kipinä" puuttuu...
      (ja sitten itseä taas ei kiinnosta ne minäminäminä -tapaukset ollenkaan, joille toisen statusarvo on se "juttu")

      olen oppinut kantapään kautta...
      - ikäiseni "maisterinaiset", jotka kirjoitti (kun vielä oli profiili) oli kaikki minäminä -henkisiä. Eivät he olleet hakemassa ihmistä, vaan omaan "asemaan" sopivaa puolisoa.
      - Yhdelle ammattikoulupohjaiselle tuli taas ylipääsemätön alemmuuskompleksi (tosin hänellä oli myös psyykelääkitys ja rajat kateissa).
      - sitten pari ystävää kun kipinä puuttui (osa edelleen kavereita)
      ja sitten otin profiilin pois ja tyydyin kohtalooni.

      Haaveilin tasapainoisesta (mielellään terapiat käyneestä), itseni ikäisestä naisesta, joka omaa kohtuullisen yleissivistyksen (en tarkoita oppiarvoa), uskoo Jumalaan, osaa ajatella asioista pitkällä tähtäimellä, uskaltaa sitoutua, lähtee siitä, että parisuhde perustuu 50:50 jakoon. Kumpikin panostaa ja kumpikin saa.
      kannetaan vastuu siitä toisesta puolin ja toisin.

      No minulle sellaista ei ollut, ei silleen yksinkin on kivaa ja saa tehdä, mitä itse haluaa.
      Olen kantapään kautta oppinut, että yksin on parempi olla kuin läpimädässä suhteessa.

      Tiskin kiinnostaisin aloittajaa, mutta minunlaisen ihmisen löytää seurakunnan toiminnasta, kahvilla, jostain kivasta paikasta, leffoista (katselemassa "Kvartetti" tyylisiä leffoja), museosta, näyttelystä, kirjakaupasta... Hiukan renttumainen ulkonäkö, vaatteet kulahtaneet.

      • czxcx

        kova on sulla palkka. luulisit siinä mielessä nostattavan monen yksinkertaisen liisan statusarvoa, jos sen jotenkin ulospäin näyttäisit. autolla tai muulla materialla, toimimalla heille pankkiautomaattina.


        ehkä sun kannattaa kuitenkin etsiä sitä puoliskoa juuri noista piireistä. jeesushihhulointikin menisi ehkä tiettyyn pisteeseen asti muidenkin kohdalla, jos em. ehdot varallisuuden näyttämisestä ulospäin toteutuisivat. nythän toimit ehkä tarkoituksellakin siinä mielessä päinvastaisesti.


      • 3333333

        Tjaa.. mä olen taas tradenomi ja datanomi ja olen yrityksessämme ylimmässä johdossa ja yrityksemme perustaja ja minun ÄO on 156 eli Albert Ainstain tasoa.
        Minulla taas naisjuttuja riittää, esim. ala-asteella pokasin kaikki 6. luokkalaiset mimmit ja itse olin ekaluokkainen.


      • ddddkkkkkkkkk
        czxcx kirjoitti:

        kova on sulla palkka. luulisit siinä mielessä nostattavan monen yksinkertaisen liisan statusarvoa, jos sen jotenkin ulospäin näyttäisit. autolla tai muulla materialla, toimimalla heille pankkiautomaattina.


        ehkä sun kannattaa kuitenkin etsiä sitä puoliskoa juuri noista piireistä. jeesushihhulointikin menisi ehkä tiettyyn pisteeseen asti muidenkin kohdalla, jos em. ehdot varallisuuden näyttämisestä ulospäin toteutuisivat. nythän toimit ehkä tarkoituksellakin siinä mielessä päinvastaisesti.

        Olen seurakunnan toiminnassa ihan siitä syystä, että se on tärkeätä ja uskon Jumalaan.

        Eikä minulla muutenkaan ole "haku" päällä. Elämä on paljon kivempaa kun ei yritä pakonomaisesti etsiä jotain.

        En toimi tarkoituksella mihinkään suuntaan, pukeutumisessani tai vastaavassa en välitä, mitä joku ulkopuolinen ajattelee.

        Oli tosi hyvä päätös, että lopetin etsimisen ja tyydyin ajatukseen yksinolosta loppuelämäni osalta (Kristittynä en koe olevani yksin, sillä Jumala on kanssani). Silloin sain rauhan ja se paniikinomainen etsiminen päättyi.


      • .....
        ddddkkkkkkkkk kirjoitti:

        Olen seurakunnan toiminnassa ihan siitä syystä, että se on tärkeätä ja uskon Jumalaan.

        Eikä minulla muutenkaan ole "haku" päällä. Elämä on paljon kivempaa kun ei yritä pakonomaisesti etsiä jotain.

        En toimi tarkoituksella mihinkään suuntaan, pukeutumisessani tai vastaavassa en välitä, mitä joku ulkopuolinen ajattelee.

        Oli tosi hyvä päätös, että lopetin etsimisen ja tyydyin ajatukseen yksinolosta loppuelämäni osalta (Kristittynä en koe olevani yksin, sillä Jumala on kanssani). Silloin sain rauhan ja se paniikinomainen etsiminen päättyi.

        Terveisiä vastaavanlaiselta naiselta. :)


      • UltimateTruth
        ddddkkkkkkkkk kirjoitti:

        Olen seurakunnan toiminnassa ihan siitä syystä, että se on tärkeätä ja uskon Jumalaan.

        Eikä minulla muutenkaan ole "haku" päällä. Elämä on paljon kivempaa kun ei yritä pakonomaisesti etsiä jotain.

        En toimi tarkoituksella mihinkään suuntaan, pukeutumisessani tai vastaavassa en välitä, mitä joku ulkopuolinen ajattelee.

        Oli tosi hyvä päätös, että lopetin etsimisen ja tyydyin ajatukseen yksinolosta loppuelämäni osalta (Kristittynä en koe olevani yksin, sillä Jumala on kanssani). Silloin sain rauhan ja se paniikinomainen etsiminen päättyi.

        Jos olisit todellinen kristitty niin etkö möisi kaikkea mitä sinulla on ja antaisi köyhille??
        Sinäkö siis muka kristitty???



        Jumala ja mammona

        "19 "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle. Täällä tekevät koi ja ruoste tuhojaan ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. 20 Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta. 21 Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi.
        22 "Silmä on ruumiin lamppu. Jos silmäsi on terve, koko ruumiisi on valaistu. 23 Jos silmäsi ovat huonot, koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!

        24 "Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.
        "

        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.6.html


    • )¿(

      Ei ole olemassa sellaista älykkyyttä jonka sä ymmärtäisit, ellet itse ole yhtä älykäs. Pysy omalla tasollas niin elämä on huomattavasti helpompaa.

    • ei saa selvää

      Harvemmin löydät älykästä ihmistä suoraan, koska oikeasti älykkäät ihmiset eivät mainosta sitä tai näytä millään tavalla suoraan. Parempi vaan mennä sillä vanhalla tyylillä, eli arvalla ;)

    • ikuinen opiskelija

      Kiitos kaikille vastauksista, mielenkiintoista! Kertokaa ihmeessä lisää, jos vielä tulee mieleen muitakin paikkoja tai harrastuksia.

      Paikkojen suhteen voitaneen siis pitää seuraavia melko yleisinä: koti, erilaiset opinahjot, kirjastot, urheilumestat luonnossa (?), taide-, museo-, ym. kulttuuripaikat, ylemmäntason työpaikat ja...terapiat..? Eli toisinsanoen "henkisesti korkeavärähteiset" paikat eli paikat, missä tietyllä tavalla ajattelu menee ruumiin edelle. Tai sanotaanko, että paikat, missä ruumiilliset toiminnot eivät ole etusijalla.

      Huomaan, että toiset puhuvat älykkyydestä kirjatietoälykkyytenä, toiset henkisenä älykkyytenä, jotkut sydämenviisautena. Itse tarkoitin älykkyydellä tietynlaista "elämän tajuamista", jotain mikä on enemmän kuin vain tutkinto tai arvosana, mutta ei kuitenkaan ainoastaan vain elämänkokemustakaan. Jokuhan voi iq:ltaan olla huippuälykäs, mutta jos hänellä ei ole esim. käytöstapoja, en koe hänen seuraansa älykkäänä. Tai joku toinen voi olla ihailtavan katuviisas, mutta ei tiedä mitä esim. nyt vaikka inflaatio tarkoittaa. Jonkunlainen combo siis oli se mitä tarkoitin. Mutta jos nyt jotain suuntaa pitää antaa, niin sanotaan nyt vaikkapa maisteritason opinnoista ylöspäin ja ei mikään keltanokka elämässä. En tiedä selvensikö vai sotkiko?

      Joku myös kysyi mistä löytyy älykkäitä naisia. No ainakin ulkoilemasta, useimmiten juoksulenkiltä, harvemmin joukkuelajien parista. Uintikin saattaa olla yksi hyvä laji. Kahviloissa näkee usein, samoin kuin kirjastoissa ja yliopistoilla. He eivät ehkä niinkään viihdy porukoissa, vaan ovat monesti yksikseen omiin juttuihinsa paneutuneena (esim. kirjoittaa, lukee, koodaa, what ever). Ja ainiin, valikoikaa sellaisia naisia joiden näette lukevan faktaa, ei niitä, jotka lukevat fiktiota. Yllättävän usein älykkäät naiset ovat perheensä tai sukulaistensa kanssa liikkeellä, joten eri-ikäisten sekaryhmästä saattaa löytyä...ehkä eläintenkin parista...ratsastus tulee ekana mieleen, toisena koirat. Varmaankin vähän samoin kuin miehillä, he eivät hakeudu meluisiin tai jollainlailla hässäkkää aiheuttaviin paikkoihin, vaan ovat enemmän syrjäänvetäytyviä ja rauhaa rakastavia. Koti lienee heilläkin se ykköspaikka.

      Haluaisin myös sanoa, ettei miehen ulkonäkö tai rahapussi ole kaikille naisille tärkeintä ja että löytyy vielä sellaisiakin naisia, jotka eivät ajattele vain itseään ja statustaan. :) Miehet kuitenkin kiinnittävät huomiota ennemmin niihin naisten glittereihin kuin päänsisustaan, joten jos todella haluatte löytää älykkään naisen, unohtakaa hileet. Enkä nyt tarkoita tällä sitä, että täytyy valita ruman viisaan ja kauniin tyhmän välillä, vaan sitä, että yrittäkää nähdä se potentiaali mikä normaalinoloisessa ja tavallisennäköisessä naisessa on. Kyllä hekin kummasti alkavat kohentaa ulkonäköään, jos huomaavat miehen kiinnostuksen. Ja ulkonäköä nyt on aina helppo korjata ja varmasti he pyynnöstäsi niin tekisivätkin, eiväthän he tyhmiä ole ja ymmärtävät yskän. Aivojen korjaus onkin sitten hieman hankalampi juttu, joten niinpäin ei kannata edes kokeilla.

      • minä

        Olen samoilla linjoilla kuin ikuinen opiskelija. Mensan älykkyystesti ei kerro ihmisestä paljoakaan. Sen sijaan hymy silmissä ja suupielissä , empaattisuus ja ns.tunneäly ovat mielestäni viehättäviä piirteitä niin miehessä kuin naisessa.


      • RakkausVoittaaAina

        Älykäs mies on ihan kuten mikä tahansa mies.
        Tyhmällä ja älykkäällä on yhtä paljon eroa kuin väreillä vihreä ja keltainen.
        Eli ei juuri mitään. Kumpikin haluaa vain siementä hyvään vakoon.

        Panosta parisuhteeseen.
        Siitä se lähtee.
        Turhaa pihtailla.

        Anna kaikille tarvitseville niin palkkasi on taivaassa suuri.
        Sen suurempaa rakkautta ei voi osoittaa kuin antaa pimppaa puutteessa olevalle miehelle.


    • Harperidsan

      Twitterissa on älykkäitä miehiä, koska siellä kommentoidaan ajankohtaisia asioita omalla nimellä. (Facebookissa kommentoidaan lemmikkejä, autoja ja ryyppyreissuja jne.) Keskustelupalstoilla voi huudella nimimerkkien takaa mitä sattuu, mutta Twitterissa se on todella harvinaista.

    • Think2think

      Niin, äly vai tunneäly? Se että ratkaisee ongelman kuin ongelman salamannopeasti, muistaa kaiken kuulemansa, menestyy joka asiassa, on luova ja nopea - älyä! Sen sijaan ihmisten huomiointi ja lukutaito ovat sosiaalisten taitojen, kasvatuksen ja sosiaalisen lahjakkuuden ilmenemismuotoja - eivätkä välttämättä liity yleiseen älykkyyteen. Jos todella kaipaat yleisesti älykästä miestä, ehkä Mensa on oikea paikka sellaisen etsimiseen. Koulutus korreloi älykkyyteen, joten kannattaa käydä myös opiskelijapiirit läpi. Jos kaipaat jotain muuta, kuten sitä "tunneälyä", tuskin löytyy yhtä paikkaa, kuten joku aikaisemmin mainitsikin. Itse ainakin karsastaisin naista, joka haluaa minua vain älykkyyden takia. Sellaiselle oma persoonani ei merkitsisi mitään vaan olisin pelkkä älyni aarreaitta, joka lakkaa kelpaamasta, kun joku vielä älykkäämpi löytyy. Pelkät suoritukset eivät mielestäni saa olla peruste ihmisestä tykkäämiseen, mutta et olekaan minä ja päätät itse.

    • dgdgfg

      Kirjasto, koulu,

    • protestoin

      Nyt on naisena pakko vähän kommentoida tätä, että mistä älykkäitä naisia löytää:

      "Joku myös kysyi mistä löytyy älykkäitä naisia. No ainakin ulkoilemasta, useimmiten juoksulenkiltä, harvemmin joukkuelajien parista. Uintikin saattaa olla yksi hyvä laji. "

      Miksi älykäs nainen valitsisi mieluummin juoksulenkin kuin vaikka jonkin kamppailulajin tai pallopelin? Tarkoitatko tällä sitä, että älykkäällä ei ole (esim. töiden ja opintojen vuoksi) aikaa joukkuelajeihin? Tässä tapauksessa ymmärrettävä selitys, muutoin en ymmärrä. Tai miksi juuri uinti olisi älykkäitten suosiossa? En vain keksi näille nyt mitään loogista selitystä, muuta kuin tuon ettei aika riitä joukkueissa treenaamiseen ja säännöllisyyteen.

      "Kahviloissa näkee usein, samoin kuin kirjastoissa ja yliopistoilla. He eivät ehkä niinkään viihdy porukoissa, vaan ovat monesti yksikseen omiin juttuihinsa paneutuneena (esim. kirjoittaa, lukee, koodaa, what ever). "

      Minun mielestäni taas älykkäät viihtyvät usein kahden kesken tai pienissä porukoissa keskustelemassa. Mutta tästäkin taas näkee, että älykkyyttä on monenlaista, ja ehkä sinä liität sen juuri tuollaiseen hiukan erakkomaiseen ns. yksinäiseen neroon.

      "Ja ainiin, valikoikaa sellaisia naisia joiden näette lukevan faktaa, ei niitä, jotka lukevat fiktiota."

      Mikä tekisi fiktiota lukevasta naisesta vähemmän älykkään kuin faktaa lukevasta? Oman kokemukseni mukaan älykkäät ihmiset lukevat paljon - sekä faktaa että fiktiota. Älykäs saattaa esimerkiksi rentoutua mieluummin fiktiivisen kirjallisuuden kuin tv-viihteen parissa, muttei välttämättä halua täyttää vapaa-aikaansa pelkällä ns. faktan kahlaamisella.

      "Yllättävän usein älykkäät naiset ovat perheensä tai sukulaistensa kanssa liikkeellä, joten eri-ikäisten sekaryhmästä saattaa löytyä...ehkä eläintenkin parista...ratsastus tulee ekana mieleen, toisena koirat. "

      Tuosta eri-ikäisten sekaryhmistä olen samaa mieltä; älykäs kun monesti on käynyt korkeakoulun tai on sellaisessa parhaillaan, joten hän on tottunut viettämään aikaansa muidenkin kuin oman ikäluokkansa kanssa. Ratsastus ja koirat? Olisin kuvitellut, että noiden muiden piirteiden ohella olisit liittänyt älykkäisiin jonkin itsenäisen eläimen, kuten kissan, mieluummin. Itse liitän koirat monesti juuri vähän yksinkertaisiin ihmisiin, mutta tämä on vain stereotypia ja tiedän, ettei se pidä paikkaansa - sellainen vain on ensimmäinen mielikuva ns. koiraihmisestä.

      "Varmaankin vähän samoin kuin miehillä, he eivät hakeudu meluisiin tai jollainlailla hässäkkää aiheuttaviin paikkoihin, vaan ovat enemmän syrjäänvetäytyviä ja rauhaa rakastavia. Koti lienee heilläkin se ykköspaikka."

      Tämä riippunee elämäntilanteesta ja iästä - kyllä älykkäät opiskelijat varsin paljon saattavat hakeutua meluisiin ja hässäkkää aiheuttaviin paikkoihin. Vaikuttaa siltä, että yhdistät introverttiyden ja älykkyyden ja suljet pois vaihtoehdon ekstrovertistä älyköstä. Tosin myös introvertti voi aivan hyvin olla sosiaalinen ja viihtyä ihmisten parissa, mutta kokee sen ns. kuluttavaksi ja tarvitsee lepoa omissa oloissaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe