Noloimmat tilanteet kun on alkanut seistä

seisoooko

Nonni pojat kertokaas noloimpia ja tukalimpia tilanteita kun on alkanut seistä ja miltå se tuntuu ;) näitä on tosi kiihottava lukea tytön näkökulmasta ;)

185

38915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+10

      Oltiin yhellä kaverilla yötä (minä ja 4 muuta) no siel oli vaan 2 yhdenhenkilön sänkyy ja kaks patjaa. Patjat laitettiin lattialle vierekkäin ja siin sit nukuin minä ja kaks muuta kaveria. Aamulla ku herättiin nii mul oli aamustondis, mietin sit et mitä tekisin ku ei millää laantunut stondis. No sit kaverit sano et mennää syömää aamupalaa, nousin sit vaa iha pokkana seisomaan (molo juhlakunnossa) ja kävelin ruokapöytään istumaan. Jätkät vähä katto et ei saatana pistä ny ne housut jalkaa.

      • Anonyymi

        En tiiän aivan en minkään


    • 15cmmela

      aina kun meil on joku vitun piirileikki tääl vitun riparil ja mun 15cm tärähtää pystyyn just kun oon siinä keskellä

      • q-q

        nauran ihan sairaasti ja tunnen tuskasi


    • Salimies96

      Olin muutaman tytön kaa menossa subille, tiukat farkut jalassa ja lyhyt t-paita pillifarkkujen taskut käsille liian pienet, nolotti aivan saatanasti ja laskit farkkuja sen verra alemmas et vyö oli siinä stondiksen päällä sattu kyllä helvetisti mut sain kumminki peitettyy lekani. Kannattavaa on pitää penis housuissa vaakatasossa stondiksen varalta

      • Herkkäpippeli

        Pitäkää pippeli alaaspäin niin mulla on, kerroin isälle kerran ja se sanoi outoo pippelihän "pitää" olla vasemmalle tai oikeelle? Mutta mulla se on alaaspäin ja se on hyvä jos saa erektion vielä parempi jos pitää tiukat bokserit jalassa niin ei tartte ees peittää ainoo mikä voi tapahtua on että voi alkaa kiihotta eli pitää päästä runkaamaan mutta niin tapahtuu myös vaikka pippeli ois ylöös, alaas, vasemmalle, ookeelle ei välii


    • mievaaa

      jooo hei kertokaa lissääää :p

      • Salimies96

        Toinen oli ku seisoin kassajonossa ja siinä edessä oli sitte semmone muodokas ja kaunis omanikäinen nainen ja meikä oli just sillo tullu salilta ja jalassa oli löysät collegesortsit, eihä siinä viel mitää mut tämä nainen pudotti vissii lompakon ja kumartu sitä nostamaa tiukoissa legginssseissä. Lekahan heti valmiina syöksyyn ja jalassa oli sortsien alla vielä tosi löysät bokserit, sortseihin tuli 20cm kohouma JA SITTE enneku ehin mitää tehä nii tää nainen peruutti tehden tietä jolleki vanhukselle joka oli laittamassa koria siihen takasi, siinä sitte naama tulipunaisena jätin juomat siihen ja lähin vaa äkkiä kaupasta


      • seisoo.fi
        Salimies96 kirjoitti:

        Toinen oli ku seisoin kassajonossa ja siinä edessä oli sitte semmone muodokas ja kaunis omanikäinen nainen ja meikä oli just sillo tullu salilta ja jalassa oli löysät collegesortsit, eihä siinä viel mitää mut tämä nainen pudotti vissii lompakon ja kumartu sitä nostamaa tiukoissa legginssseissä. Lekahan heti valmiina syöksyyn ja jalassa oli sortsien alla vielä tosi löysät bokserit, sortseihin tuli 20cm kohouma JA SITTE enneku ehin mitää tehä nii tää nainen peruutti tehden tietä jolleki vanhukselle joka oli laittamassa koria siihen takasi, siinä sitte naama tulipunaisena jätin juomat siihen ja lähin vaa äkkiä kaupasta


      • Anonyymi
        Salimies96 kirjoitti:

        Toinen oli ku seisoin kassajonossa ja siinä edessä oli sitte semmone muodokas ja kaunis omanikäinen nainen ja meikä oli just sillo tullu salilta ja jalassa oli löysät collegesortsit, eihä siinä viel mitää mut tämä nainen pudotti vissii lompakon ja kumartu sitä nostamaa tiukoissa legginssseissä. Lekahan heti valmiina syöksyyn ja jalassa oli sortsien alla vielä tosi löysät bokserit, sortseihin tuli 20cm kohouma JA SITTE enneku ehin mitää tehä nii tää nainen peruutti tehden tietä jolleki vanhukselle joka oli laittamassa koria siihen takasi, siinä sitte naama tulipunaisena jätin juomat siihen ja lähin vaa äkkiä kaupasta

        Ohhhh shitttt


    • Poijka_97 kuopiost

      Kerran kun olin riparilla nii siel oli tosi kuuma likka sillä oli isot tissit ja seksikäs perse. Sitten tilanteeseen. nii siel oli tyttöjen ja poikien uinti ja kun olin uimassa niin tämä tyttökin oli ja se oli lähellä rantaa nii se rupes hyppimään siinä nii sen tissit pomppi siinä nii mulla rupes seisoo. no oottelin siinä jonkin aikaa ett stondis laskis mut ei laskenu nii sit päätin lähtee äkkiä pois kun nousin laiturille niin oli 14 cm stondis ja yritin peitellä sitä ja sitten rannalla oli tyttöjä jotka katto mua ja rupes hihittelemään ja mie punastuin kuin hellankoukku.

    • Enempää en kerro

      Uimahallin suihku.

      • Anonyymi

        Ai uimahallin suihkussa alko stondaa


    • ghgtrd

      Ei stondiksessa ole mitään noloa paitsi ehkä miesten suihkutiloissa.

      • paskaa läppää

        entäs jos on nainen?


      • dfsdfdsf
        paskaa läppää kirjoitti:

        entäs jos on nainen?

        naisen stondisko?


      • Anonyymi
        paskaa läppää kirjoitti:

        entäs jos on nainen?

        Sit ei voi stondaa


    • huhuhuhuhuhuhuhuhuh

      kerra rannalla olin nukahtanu ja sit heräsin ja stondas... siinä nolotti en tienny kaua oli seissy.. sit noloja tilanteita on ku joku on sylissä ja stondaa.. huhhuh

      • Herkkäpippeli

        Nolottaisko sua jos tyttöystäväsi istuis sylissä ja sulla alkas seisoo? Mua ei nolottaisi oon ollu tilanteessa edellinen tyttöystävä oli sylissäni ja mulla alkoi seisoo annoin sen vaan seisoo ja olin ylpeä niinkuin näin se pippeli on aattelin itsekseni ja tyttö varmasti tiesi ett stondaa pojille kun tytöstä josta tykkää istuu sylissä niin alkaa vähä seisoo ei se mitään nauranut tai sillee


    • Boyyy97

      Ku oltiin 9lk luokkaretkel, olin just menny nukkumaan kello oli jtn 12 yöllä ja rupes stondaa kun tuli luokan hotein tyttö mieleen, no sit siihen mun (ja muutaman mun kaverin) huoneeseen tuli 3 luokain sexyintä tyttöä jtn meluamaan ja ne pisti valotki päälle! Meikä siel bokserit jalas yritin piilottaa stondista peiton alle:D

    • Kerloss

      Oltiin kaveriporukalla yhen tyypin porukoilla paljussa sekaporukalla ja sit tytöt päätti ottaa bikinien yläosat pois! Niin heti alko seistä ja oli pakko nousta paljusta kun oli ihan törkeen kova paskahätä... Sain aika vihjailevia katseita tytöiltä ja kaverit sanoa että äijä taitaa lähtee runkulle vessaan vaikka sanoinkii että mä meen nyt paskalle.

    • koulupoika

      Yläasteella oli joku luokkapäivä mis oli kaikki meidän luokkalaiset. Sit oltiin jotai leikkiä et kaikki istu tuolilla piirissä sit joku aikune aina sano et esim. "ne joilla on sininen paita liikkuu 3 askelta oikealle" sit jos oli sininen paita niin sitte siihen sen syliin istumaan joka istu siinä 3 askeleen pääs. No ei siinä mitää.....sit yks tosi söpö tyttö joutu istumaan mun syliin ja sitä ennen justiin kalu rupes seisomaan....ei saatana... sillä semmoset seksikkäät college housut jalas ja tulee istumaan siihen kovan kalun päälle. Tais seki vähä kiihottua tai ainakin punastu!

      • Anonyymi

        ryij


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ryij

        Mulla seisoo


      • Anonyymi

        oliko kivaa


    • njyy skuul mään

      Varmaan aika vakio juttu kun on tästä tainnu joku muuki kirjottaa, mut siis kävi just se että olin aika löysissä sortseissa liikuntatunnilla ja sit oli tietysti juoksutesti joka siis juostiin maastoradalla. Niin tietty alko jossain vaiheessa seistä koska muna pääsi niissä löysissä sortseissa "läpsimään" reiteä vasten ja muutenkin heilumaan ihan holtittomasti puolelta toiselle. Tietysti mun tuurilla sit vielä tuli jotain lenkillä olleita naisia vastaan siellä maastoradalla ja taisivat huomata koska kattoivat mua aika ilmeellä. Oli mennä vähän matkan päähän pusikkoon oottamaan että rauhottuis ja seisokki laskis. Yks perästä tullu kaveri huomas kun tulin pusikosta ja kysy mitä tein, niin sanoin vaan että kävin kusella kun tuli hätä.

      • äskeinen tyyppi

        *> nii siis oli pakko mennä vähän matkan päähän pusikkoon oottamaan.... jäi toi yks sana puuttumaan ja varmaan jotai muutakin virheitä ku kirjotin nopeesti....


    • Sivustako me

      Kesä on seisokkien aikaaXD

      • gttffrt

        Niin, kun kaupungilla liikkuu niin ei parane paljoa kattella.


    • brunetteangel

      musta siinä ei oo mitää noloo jos stondaa, itteni mielestä ainaki just hyvä jos jollai jätkällä stondais mun takii, siinä tulis sellane haluttu olo. ja muutenki mua ainaki rupee himottaa jos jollai kuumalla jätkällä seisoo :p

    • Junnu-95-

      Painimatsissa toisen pojan peppua vasten.

      • Anonyymi

        auths.... toi olis jo noloo....


    • brunet bad boy

      Riparilla kävin illalla kusella ja hampaat pesemässä ennen nukkumaan menoa, jalassa löysät bokserit ja päällä t-paita, niin rupes seisoo ihan kivikovana sit kun pesin hampaat... Eipä sit alkanu seisokki laskemaan vaikka oottelin aika kauan. Niinpä piti teltta pystyssä hiippailla huoneeseen, tuli isonen vastaan (kiva tyttö :)
      Hymyili ja vilkaisi kunnolla mun seisokkia, mut ei sanonu mitään... Huonekaverit oli varmaanki jo melkein unessa tai ei ne ehkä huomannu. Sit ennen kuin nukuin niin fantasioin siitä isosesta ja kuvittelin että se oiski sanonu että sullahan kivasti pullottaa boksereissa, tule tuonne mun huoneeseen niin keksitään sille käyttöä...

    • church boner

      Onkohan rippijuhlat jotenkin kiihottavii koska mulla alko seisoo konfirmaatiossa :((

      • 11+1

        Lisää lisäää vaa :)


    • oonnoloje

      lisää näitä :D ette tiäkkää kui jees on tällee tytön näkökulmasta lukee
      ei stondikses oo mitää noloo, varsinkaa jos jätkä on joku helvetin hyvännäkönen :p
      omg

      • 14v-uros

        Kummallista että tytöt on täällä sitä mieltä, koska meidän luokan tytöt on vain että hyi kaikkien stondikseista. Mitenköhän suurin osa ajattelee?


      • TodellistaJaTotta

        Varmaan vaan jonkinlaista "ujoutta". ELi periaatteesta ollaan just hyi helkkari-asenteella, kun ei kehdata myöntää, että oikeasti kiinnostaa ja kiihottaakin.
        Ja kyllähän yläasteikäisiä seksi kiinnostaa muutenkin, niin tyttöjäkin kuin jätkiä. Ja kyllä tytötkin masturboivat.


      • 14v-uros
        TodellistaJaTotta kirjoitti:

        Varmaan vaan jonkinlaista "ujoutta". ELi periaatteesta ollaan just hyi helkkari-asenteella, kun ei kehdata myöntää, että oikeasti kiinnostaa ja kiihottaakin.
        Ja kyllähän yläasteikäisiä seksi kiinnostaa muutenkin, niin tyttöjäkin kuin jätkiä. Ja kyllä tytötkin masturboivat.

        Kiitos tästä on paljon ainakin henkistä apua


      • Anonyymi
        14v-uros kirjoitti:

        Kummallista että tytöt on täällä sitä mieltä, koska meidän luokan tytöt on vain että hyi kaikkien stondikseista. Mitenköhän suurin osa ajattelee?

        Johtuisko siitä, että netissä ne tytöt, jotka aloittaa näitä ketjuja on tosiasiassa 50 homomiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisko siitä, että netissä ne tytöt, jotka aloittaa näitä ketjuja on tosiasiassa 50 homomiehiä.

        Kyllä, mutta ei ne ole homomiehiä vaan pedareita. Täytyy olla alaikäinen, että kelpaa, siksi ne pyörii täällä etsimässä live materiaalia. S24 ei tee asialle mitään.


      • Anonyymi
        TodellistaJaTotta kirjoitti:

        Varmaan vaan jonkinlaista "ujoutta". ELi periaatteesta ollaan just hyi helkkari-asenteella, kun ei kehdata myöntää, että oikeasti kiinnostaa ja kiihottaakin.
        Ja kyllähän yläasteikäisiä seksi kiinnostaa muutenkin, niin tyttöjäkin kuin jätkiä. Ja kyllä tytötkin masturboivat.

        Tässä välissä ehkä ehtii hoitaa tuon https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisko siitä, että netissä ne tytöt, jotka aloittaa näitä ketjuja on tosiasiassa 50 homomiehiä.

        Siis mä 17vee tyttö näit luen tääl JA OIKEESTI PANETTAA


    • vielä posliini

      jep, olen 14 jätkä ja olin viime viikolla kahen kaverin kans uimassa ja kun mentiin suihkuun, ja taisin nopeesti vilkasta niitten munat ja karvotukset, huomasin et niillä oli isommat ku mulla, en tiiä mikä mulle tuli mut tunsin kuinka mun kikkeli alkoi jäykistyä, kaverit huomas sen ja sit vaan nopeesti vessaan runkulle. onks muilla samaa ollu.

    • semmostasitte

      Olin mun exän luona joskus kauan sitten (ennen ku ees oltiin yhessä) ja me jotain oltiin sen huoneessa. Se istu mun syliin ja jotain vähän aikaa hihitti siinä ja sitpä nouski muna pystyyn ja ei helvetti että hävetti.. Se vähän katto ihmeissään kun nousin äkkiä ja aloin vedellä hupparia alemmas.

      • Serkuttiirailee

        Me oltiin mökillä suvun kanssa ja "pääsin" nukkumaan samaan huoneeseen vähän minua vanhempien serkkujeni (tyttöjen) kanssa nukuin alasti (peitto päällä) mutta aamulla peitto oli lähtenyt pois ja stondis noussut heräsin siihen kun ne kaksi serkkuni tuijottaa vehkeitäni


      • Anonyymi
        Serkuttiirailee kirjoitti:

        Me oltiin mökillä suvun kanssa ja "pääsin" nukkumaan samaan huoneeseen vähän minua vanhempien serkkujeni (tyttöjen) kanssa nukuin alasti (peitto päällä) mutta aamulla peitto oli lähtenyt pois ja stondis noussut heräsin siihen kun ne kaksi serkkuni tuijottaa vehkeitäni

        Ei saatana ois ollu noloo


    • Kyllähänäitä

      Yhdellä riparin jälkeisellä leirillä ihastukseni päätti kiusata. Sellainen tuhti tyttö jolla ihan tajuttoman kokoiset tissit. Oli sellainen ohjelmahomma jossa jouduin puhumaan salin eteen ja tietenkin alkoi heti hirveä silmäpeli tytön kanssa. Sitten se mokoma kuitenkin päätti tehdä oloni tukalaksi ja veti paitaansa hiljaa alemmas niin että syvä tissivako tuli esiin... Viimeinen niitti oli kun se vielä painoi käsivarsillaan pulleat tissinsä yhteen ja heilutteli käsiään niin että tissit hyllyivät hitaasti puolelta toiselle... Kalu ihan kovana kankena ja tietysti se näkyi housujen läpi. Kyllä hävetti...

      Nykyään ollaan yhdessä ja tyttö tykkää yhä kiusata minua aiheuttamalla "hauskoja tilanteita". Esim näin kesällä tapaa tehdä sellaista että pudottaa vahingossa vaikka jäätelöä tisseilleen ja alkaa sitten "putsata"...

    • tyttöne kirjottelee

      hehe kivaa lukee näitä kumpa minustaki joku tykkäis ja tulis oike haluttu olo .sellanenkiva komee jätkä ehanaa :D

      • Jaahaassss

        Mis asut


      • Anonyymi

        Niinpä


    • jani15_

      en tiedä mikä on nolointa, kun se seisoo lähes koko ajan..

    • vitun iso nolous xD

      No näitä löytyy koska hengataa vanhempie kavereitten kans aik paljo muijienkaa ni totanoi ._. oli yks kerta ku oltii rantsus ja sain kuulla et yks niist muijist tykkää musta mut eipä se hinuri viittiny kertoa kuka no oltii lähös mut jäätii joillekki penkeille istuu ja sielt tulee varmaa porukast seksikkäin muija mun sylii siinä si pärähti jojoo koko kalu ja si käveltii siin sen vieres ja se mainitti asiast ja sano et tykkää musta kyl vähä lehahti naama punaselle :3

    • nytabi

      No itellä olin koulussa hakemassa päättötodistusta koko koulun eessä just sen jälkeen kun olin huomannu yhellä hottiksel oli yks tosi kuuma ja paljastava puku pääl ;3 seisokkihan siitä tuli ja kyllä jotkut kaverit siitä muistutteleekin vielä. Tytöt tais tykätä kun näin yleisöstä tosi paljon himokkaita katseita kun 21 cm seisokki näkyy pukuhousuista niin hyvin.

      • veeti 11v

        Mää menin kerran vahingos naisten vessaan sit siel oli meiän luokkalainen juoksin nopeesti koppiin ja ne vaa jutteli ja luuli et sinne juoksi joku naine sit ne puhu se ollu tuol vessas jo 40min ku ne oli siel piilos nii sit ne sai ajatuksen potkasta oven auki ja mää siel nolona alasti stodi päällä epic XS


    • melkein aina seisoo

      Leirikoulussa illla hengailtiin rennoissa vaatteissa ja mulla oli sellaset tosi löysät pitkälahkeiset alushousut, joista näkyy peniksen muoto ja sen heiluminen kun kävelee. Pidän niitä kun ovat mukavat eivätkä kiristä kiveksiä (mulla aika iso kivespussi ja siihen koskee herkästi jos on tiukat alkkari, pakko pitää löysiä boksereita tai pitkiä alkkareita). Niin tottakai alko seista jossain vaiheessa ja kyllähän se herätti hilpeyttä kaikissa läsnäolijoissa! Tytöt toivotti "mukavia unia" ensi yöksi ja joku kysy oonko puutteessa. Ei paljo helpottanu että pari tyttöö oli ilman rintaliivejä eli niillä sit rinnat hytky silleen kiihottavasti esim. kävellessä :D

      • Tyttökgknnvkkn

        Tää on vanha juttu mutta jätkät. Jos vaik sun tyttöystävä istuu sun sylissä ja sul stondaa älkää peitelkö. Se on ihan helvetin seksikäst ku vaik halaa ja suutelee vähä kiihkeemmin ja tuntee jätkän kalun jäykistynee. Siin itekki kiihottuu ja tietää et se jätkä haluu mua. En tarkota et joka halis tarvis mut etenki jos on kahestaa ni antaa tulla vaa me tykätää


      • Stondis balettitunnilla

        Minulle sattui todella nolo tapaus, kun olen murrosikäinen mies ja tanssin balettia. Minulla on todella tiukka opettaja, joka käskee minun käyttää legginssejä tunnilla. No viimeviikon tunnilla tein liikkeitä kun opettaja katsoi vierestä. Ythäkkiä alapäässäni alkoi lämmetä ja en saanut millään sitä loppumaan ja ei aikaakaan kun täys pullotus legginsseissä. Opettajani tietysti näki tämän ja näpäytti kepillään pullotusta ja sanoi "käskin nostaa jalkaa en penistäsi. Oli niin noloo ja se näpäytys hieman tuntui. Mutta opettajan eessä ja vielä legginsseissä se pullotus oli kaikkein nolointa.


      • Anonyymi
        Tyttökgknnvkkn kirjoitti:

        Tää on vanha juttu mutta jätkät. Jos vaik sun tyttöystävä istuu sun sylissä ja sul stondaa älkää peitelkö. Se on ihan helvetin seksikäst ku vaik halaa ja suutelee vähä kiihkeemmin ja tuntee jätkän kalun jäykistynee. Siin itekki kiihottuu ja tietää et se jätkä haluu mua. En tarkota et joka halis tarvis mut etenki jos on kahestaa ni antaa tulla vaa me tykätää

        Mun ex tyttö istui sylissä oltiin silloin yhdessä ja mä sanoin sille voi että kun on ihanaa pitää sua sylissä ja sit pippeli alkoi nousta ja mua ei hävettänyt yhtään mä ajattelin vaan että näin se on mun pippeli nousee nyt koska mä tykkään tästä tytöstä ja 20v tyttö tietää jo miks se nousee. Alku teiniiässä niin tytöt kikattelevat kakille jutuille


    • Finball

      Tuli stondis tätä lukiessa.

      • 15vpoikaa

        Nii


    • Nolottaa

      Oltiin koulun kaa uimas, istuttiin siinä penkeillä kesken opetuksen alko stondaa, eikä millään loppunu sitten ku kaikki muut lähti uimaan nii kaveri oli sille" miks et tuu " sit nousin ja stondas 20 cm selvästi uimahousuista, vittu että nolotti se ku kaveri alko nauraa ja luokan muijjat vaa katto.

    • seisokkiboy

      Mulla seisoo melkein aina. Autossa jostain syystä alan aina kiihottuun. Onko se se tärinä vai mikä. Nolottaa mutta olen jo hieman tottunut kun muut kattoo. Mulla on aika iso joten se kyllä näkyy jos seisoo.

    • KertaKaiTuokin

      Saunassa naapureiden kanssa kävi tällainen vahinko.
      Asuttiin maalla omakotitaloissa ja naapurit olivat rakentaneet heidän omaan rantaan aika kivan saunarakennuksen, me asuttiin vähän kauempana. Eli meillä ei ollut mitään saumaa päästä suoraan saunasta uimaan, mut silläkin naapurit aina kesällä toivottivat muakin tervetulleeksi heille saunomaan. Ja kyllä mä nyt ihan sen saunomisen ja uimisenkin takia sinne menin, mutta kyllähän tää naapurin rouvakin mua kyllä kiinnosti nähdä ja tän miehen edellisestä liitosta ollut, mua vuoden vanhempi tytär myöskin alasti. Et sen verran tietysti oli taka-ajatuksia siinä(kin) jutussa.
      Se juttu kyllä sitten kalahti omaan nilkkaan aika pahastikin.
      Yks kerta mä menin jo edeltä käsin löylyihin ja menin uimaankin jo siitä, et muu tästä perheestä oli vielä sitten missä nyt olivatkin.
      Mut mä sit uimasta tullessani en tajunnut yhtään, että saunaan olis tullut sillä välin joku ja eikö tää perheen tytär istunut lauteilla ja tietysti niin suora näkymä hänen pillulleen kuin olla vaan voi. Ja ennen kuin mä edes tajusin, kun tietysti yllätyttiin ja mä tottakai vaistomaisesti jähmetyin katsomaan hänen haaroväliä, missä nää häppärit pullottivat sieltä reisien välistä, niin mulla tuli ihan tolkuton seisokki. Siis TODELLA kova, et se oli niin tiukasti vatsaa vasten kuin vain olla voi ja se tais vähän nytkähdelläkin samalla, että sen verran kova kiihotus iski päälle. Ei varmaan olis tarvinnut kuin pienen kosketuksen enää siihen päälle, kun olisin roiskinut mällit siihen paikkaan.
      Ja alasti tietysti olin mäkin, joten eipä siinä jäänyt tälle mimmillekään mitään epäselvää asioiden suhteen. Hänkin vain tuijotti mua tai varmaankin mun munaa lähinnä, eikä edes vaihtanut asentoa tai yrittänytkään peitellä itseään, vaikka varmaan oli jo tajunnutkin yläasteikäisenä, että minkä takia mulla sojotti pystyssä. Katsoi vaan.
      Siitä sitten kauheata vauhtia takaisin järveen ja joutuihan siinä runkkaamaankin, kun ei sen sortin seisokki olis muuten mennyt pois. Enkä tosiaan tarvinnut kuin 2-3 kädenliikettä, kun olin selvä sillä kertaa.
      Ja kyllä mä jälkeenkin päin olen runkkaillut tämän tilanteen takia, kuvitellut ottavani hänet siinä lauteilla ja varsinkin orkun aikaan olevani siellä häppäreiden välissä samalla kun...;)
      Aika helkkarin noloa, vaikka myöhemmin kyllä tää mimmi sanoi, ettei se nyt mikään paha asia ollut ylipäätään, vaikkakin yllätti todella paljonkin(tietysti).
      Ja sitten nolostus kyllä muuttui harmistukseksi, kun hän sanoi et hän olis halunnut koskea mua ihan uteliaisuuttaankin jo, kun hän ei ollut nähnyt seisokkia ikinä ainakaan "livenä". Tai no, oli häntä kai vähän kiihottanutkin jälkeen päin ainakin, mutta tosiaan häntä olis kiinnostanut tietää, miltä se tuntuu pitää kiinni. Et siinä meni eka ainakin jonkin moinen seksikokemus harakoille, kun lähdin paniikissa karkuun. Kun pakkohan siinä oli sit munkin myöntää, että mä jouduin runkkaamaan siellä järvessä ja mä en tosiaan tarvinnut juurikaan kosketusta, kun multa tuli. Että hän olis kyllä saanut tuntea käsillään paljon muutakin kuin sen erektion.
      Että näin.

      • Anonyymi

        Alko seisoo ihan vitun kovaa kun luin tän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alko seisoo ihan vitun kovaa kun luin tän

        Olihan tuo aika tilanne mulle itsellenikin, muistan sen vieläkin todella hyvin ja kyllähän se vieläkin on ihan top-juttu, kun joskus pidän omaa kivaa.
        Harmitti tosiaan vaan niin vietävästi aika pitkäänkin jälkeen päin, ettei tuossa tapahtunut muuta. Jos olisin itse malttanut olla aloillani vielä hetken edes tai jos hän olisi saanut suunsa auki aikaisemmin, kysynyt vaikka vaan että saako tuohon koskea, niin olisi tosiaan ainakin jonkinlainen kokemusmuisto lisää mulla. Ja ehkä sitä olisi itsekin päässyt ainakin vähän koskemaan hänen pimppaansa.
        Vaikka turha sitä nyt miettiä muuten on, vielä kun mä olen seukannut jo yli 3 vuotta ja seksikin nyt tietysti on jo mukana kuvioissa.
        Mutta kuitenkin.
        Eikä mulla ollut kanttia enää myöhemmin kysyä, että olisiko hänellä kiinnostusta vielä koskee muhun tai ylipäätään kokeilla mun kanssa mitään, vaikka tilaisuuksia olisi vielä ollut jokunen. Ei saunassa enää, mutta muuten.
        Vaikka en tiedä, olisiko se ollut sama asia enää, jos vaikka jossain metsässä olisi yrittänyt saada jotain seisokinhiplailu-tilannetta päälle.


    • pillunsaaja69

      olin mun tyttöystävällä sen huoneessa ja just ku me alettii riisuu ni sen pikkusisko tulee huoneeseen,näki mun kyrvän ja sen jälkee se meni kertoo sen äidille ja siin kohtaa mä halusin hypätä ulos ikkunasta oikeesti ja sit ku tytön äiti tuli ni mul oli vaatteet päällä niinku mun tyttöystävälläki mut kondomit oli viä pöydällä... joo sen jälkee mut heitettiin vittuun sieltä talosta ja 2 päivän päästä äiti tulee kysymään multa "niin tota siitä yökylästä" ja mua nolotti niin paljo...

      • Anonyymi

        Mä olin viime kesänä meidän naapurin tytön kanssa ulkona kahdestaan metsässä viettämässä aikaa muuten vain, ollaan aika hyviä ystäviä muuten vain.
        No hänelle tuli pissahätä ja hän meni kyykistymään yhteen paikkaan, nosti vain mekon helmaa tarpeeksi ylös ja siirsi pikkarit pois tieltä.
        Mä nyt satuin näkemään koko setin ja mulla nyt väkisinkin alkoi seisomaan ja kiihotuin tietysti muutenkin, vielä kun hän pyyhkäisi alapäätään nenäliinalla tai jollain.
        Ja hän nyt tietysti huomasi mun ohuiden shortsien läpi sen pullotuksen ja sitten kyselikin jotain ja siinä alkoi vähän joku kömpelö tilanne.
        Hän taisi kysyä jotain että tekeekö sun mieli, mihin vastasin että no joo ja vaihdettiin paikkaa sitten sen verran, että oltaisiin päästy puuhaamaan.
        Hän meni pitkälleen ja piti mekonhelmaa ylhäällä ja mä menin tietysti kiireellä hänen päälleen, mutta mun muna painatui vaan hänen häpykumpuaan vasten ja mä vaistomaisesti tein jo siinä vaiheessa muutaman työntöliikkeen sillä seurauksella, että mä laukesin hänen päälleen.
        Harmitti aikalailla, kun en nyt ehtinyt päästä edes sisään, vaikka hyvältä nyt tietty tuokin tuntui.
        Mutta noloin juttu oli se, kun tottakai hänen mekkonsakin sotkui spermaan ja siitä jäi aika isotkin ja todella selvästi erottuvat tahrat. Ja käryhän siitä kävi, kun hänen äitinsä huomasi seuraavalla pyykkäyskerralla nuo spermatahrat ja tajusi vielä tietysti, että mitä ne olivat ja hoksasi vielä, että kenen "syytä" ne olivat. Tietty kun mä olin ainoo jätkä, kenen kanssa nyt tämä mun frendi oli enemmän tekemisissä.
        Oli ollut aika keskustelu heillä kotona, mihin hänen isänsäkin oli kait ollut osallisena ja tietty sain heiltä itseltäänkin hieman palautetta. Ei nyt ollut mitään vihaista tai muutenkaan sinänsä ikävää, mutta noloa kuitenkin. Just sitä tiedättekös te miten niitä vauvoja tulee ja tämä ei ole vielä teidän ikäisille sopivaa puuhaa-saarnaa jne.
        Eikä olla sen jälkeen kyllä päästy kahdestaan oikeastaan mihinkään, vaikka ei meitä nyt ole estettykään olemasta kavereita.
        Jotenkin ärsyttää vaan mua ainakin. Tietty haluttaisi nyt saattaa loppuun tuo mitä ehdittiin jo kokeilemaankin, mutta enemmän se, kun ei saada olla ihan niin vapaasti enää kavereita ja jos olen heillä käymässäkin, niin aina joku käy kurkkimassa välillä huoneen ovelta että mitä me tehdään.
        Sillä kai, että varmistavat, ettei nyt panna tai mitään muutakaan "sopimatonta".


    • 13veepojanhousut

      Kaupassa vaateostoksilla ja äiti halusi nähdä miten housut sopivat ja silloin oli kalu kovana onneksi ei kai huomannut koska ei ole mikään iso kalu 12cm.

      • Randompoika

        Tuttua


    • skaterdude

      Tänään useemman kerran seiso yleisillä paikoilla ja jouduin sitä varten pitää kädet housujen taskuissa. Mut jos otti kädet pois taskusta niin kyl sen saatto huomata housujen läpi. En eilen ollenkaan runkannu vaikka yleensä kyl joka päivä. Joten tänään ollu vaikee hillitä seisokkia.

    • kuumapioka

      Juu tota olin uimas mun muutaman kaverin kaa uimas ja suihkus katoin niiden munat ja karvotukset perus munat niil mitä nuorilla on sit katoin omaa pikkukikkeliä kyllä siinä hävetti sitte tuoijottelin niiten munia kateuspäissäni vitutti ku ne heilutteli niiten 10cm munia mä siinä 2cm kikkelilä mutta sitte pahamti stondis ja toinen kaveri näki sit se kysy suoraa tykkääks must vastasin joo nykyään seurustellaan ja oon saanu häplii sen munaa imeä runkata sitä panna perseesee oon niin onnellinen

      • Jokutyyppiehkä

        Oooooooooookk


      • Anonyymi

        Vähän muunneltuna aiempi tarinasi.


      • Anonyymi

        aika vitunmoinen trolli toi ;D


    • poju15

      Painittiin vuotta nuoremman pikkusiskoni kaverin kanssa, alkoi stondaa ja hävisin vielä paininkin ylivoimaisesti niin hävetti kyl paljo..

      • jape04

        Mullekki käy usein noin jos painin tyttöjen kans. Pojat yleensä voitan mutta yhtäkää tyttöö en oo koskaa voittanu.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Oli aika noloa kun pikkusiskon 12v kaveri piti mua otteessaan enkä päässyt irti vaikka kuinka rimpuilin. Siten vielä oma 18cm kulli ponnahtaa pystyyn eikä sitä voinut olla verkkareista huomaamatta. Pikkusiskoa ja sen kaveria alkoi naurattaa. Lopulta myönsin tappioni ja luovutin. Olin siis tuolloin 14 v, nyt 15 mutta hävettää edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Oli aika noloa kun pikkusiskon 12v kaveri piti mua otteessaan enkä päässyt irti vaikka kuinka rimpuilin. Siten vielä oma 18cm kulli ponnahtaa pystyyn eikä sitä voinut olla verkkareista huomaamatta. Pikkusiskoa ja sen kaveria alkoi naurattaa. Lopulta myönsin tappioni ja luovutin. Olin siis tuolloin 14 v, nyt 15 mutta hävettää edelleen.

        Ei tarvitse hävetä häviötä tytöille. Tuossa iässä on pojilla usein murrosiän takia motoriikka täysin sekaisin ja onkin hyvin harvinaista, että teinipojat onnistuvat voittamaan tyttöjä painissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse hävetä häviötä tytöille. Tuossa iässä on pojilla usein murrosiän takia motoriikka täysin sekaisin ja onkin hyvin harvinaista, että teinipojat onnistuvat voittamaan tyttöjä painissa.

        Tietenkin pitää hävetä, oikea mies ei koskaan naiselle häviä, näin se vain menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin pitää hävetä, oikea mies ei koskaan naiselle häviä, näin se vain menee!

        Teinipoika häviää


    • Useastikovana

      Lääkärintarkastuksessa joskus alkoi seistä, kun lekuri tutkiskeli. Myös saunailloissa alkanut jöpöttää, kun näkee komeita kavereita

    • stondismakexd

      Luokan keskellä jäykistyi, kun yritin tehdä esitelmää. Löysistä vaatteista näkyi läpi, koska housut olivat Kierrätyskeskuksen ilmaisosastolta.

    • boy15

      Mulla lauantaina bussissa Porista Helsinkiin kun mun viereen, käytävän toiselle puolelle tuli mun ikäinen tyttö tiukoissa farkuissa. Upee farkkupeppu.

    • MPMmm

      Oli vähän pient boksrit ja oli liikkkunta tunti.Ja otin housut pois j mnun muna ei ollu boksereissa.Kaiiki nauro ja avasi oven liikuntassaliin ja siellä oli tyttöjä jotka näkki.

    • 3owgthe

      Jonkun verran on näitä yhteen putkeen kirjoitettuja juttuja. Voisit välillä käyttää isoja alkukirjaimia sekä välimerkkejä, lauseen päättävästi pisteestä nyt puhumattakaan.

      olin saunassa alkoi seisoa kaveri sanoi miksi sinulla kikkeli on kovana en osannut vastata mitään joten ryntäsin äkkiä suihkuun en katsonut taakseni kaveri jäi saunaan kuulin kun heitti lisää löylyä sinä iltana piti runkata söin myös karkkeja jälkeenpäin nykyään en enää häpeä asiaa

    • Eienääikinämetsään

      Tää ei liity stondiksiin mut oltiin kerran kaverin kaa metsäs häröilemäs ja mulle tuli kusihätä, no sit menin pururadan varteen kuselle ja katoin samal kaverii olan yli ku puhuin sille ja se vaan alko nauraa ja kysyin et mitä vittua se hekottaa ja käänsin pääni ja huomasin lenkkeilijän hölkkäävän vastaan, huusin hemmetin lujaa ja käännyin eri suuntaan ja kaveri vaan alko nauraa lujempaa ja nolotti ihan helvetisti

    • hätätilahallitus

      Lusikkatestin aikaan alkoi jöpöttään.

    • Jokutyyppivaa

      No ehkä silloin kuin olin luokassa ja tykkäsin yhdestä tytöstä ja piti siivota joitain hyllyjä ja oli hirveästi väkeä pienessä tilassa ja alko stondaa ku näin sen tytön mistä tykkään ja se yritti kävellä ohi ja osui munaani ja tiedän ettei hän tykkää minusta nii alko nolottaa ja kertoi sen hänen kavereilleen nii kaikki katsoi seuraavana päivänä mua ja hihitti...

    • Äidinpoika

      Minä olin 13 tai 14 en muista tarkasti kuin sen että meille tuli vieraita. Heillä oli mukana kimma ja mulla heti pili yläs kun sen näin. Homo karjui se (kimma) oikeen miehen äänellä eli se olikin mies.
      Sulla on pitkät hiukset ja sen takia se erehtyi sanoi mun äitini heille.

    • Anonyymi

      Joo mulla oli eilen saunassa nolo tilanne, oon 13 poika ja mun isovelli on 15, ja sisko l 12. oltiin siis eilen saunassa ja mulla alkoi ihan mitään syytä pippeli stondaamaan kun oltiin pesulla. Kait ne näki sen kun ne alkoi hymyilemään. Onneksi mulla on vielä niin pieni että, sitä ei paljon huomaa kun se seisoo.

    • Anonyymi

      muijat kiihottu kun näkee et jollain stondaa

    • Anonyymi

      Mä 15v ja mulla alkoi stondata koulussa kun yks tyttö istui mun syliini tiukoissa farkuissa.

      • Anonyymi

        Olin kaverin kanssa saunassa (ollaan molemmat 15v) ja juteltii vaa ja sitte mulla rupee seisoon ja koitan peittää sitä ja istun sillee kyyryssä, noh kaveri ei sanonu mitää ja en tiiä huomasko mutta ahisti kyllä loppuiltana , se kaveri harrastaa paljo urheilua nii sillä on komee vartalo , en kuitenkaan tunne vetoa siihen kaveriin...


    • Anonyymi

      No olin runkul sängys peiton alla, veli tuli kotia ja kävi huoneessa hakemas jotai ja varmaan näki sen veijarin siit.

    • Anonyymi

      Eli siis olin n. 2kk sitte (oon 14) koulun uimahallin suihkus, ja siel oltii vaa mä ja mun paras kaveri, muut oli jo pukkaris tai saunas, josta ei onneks nähny läpi, koska mun kaveri vaa huviksee vitsinä teki runkkauselettä mun munalle ehk 3 sekuntia ja sit alko stondaa kaikki 16cm ja kunnol. Oli kyl kaveri yllättäny koosta ja nolotti

    • Anonyymi

      Joskus vuosia, vuosia sitten kirjastossa kun luin jotain seksiopasta. Sen jälkeen oli pakko käydä kirjaston vessassa purkamassa paineet.

      • Anonyymi

        Oi noiden kans olis kiva kylpeä <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi noiden kans olis kiva kylpeä <3

        sissit heiluu <3


    • Anonyymi

      Ei stondiksessa nyt sinänsä ole ikinä mitään noloa. Pääasia ettei häiritse muita sillä

    • Anonyymi

      Olin noin vuosi sitten vetämässä käteen meidän yläkoulun vessassa ja palohälytys tuli ja kaikkien piti poistua ulos. Ope hakkas ovee ja jouduin tulee ulos farkuissa kauhee pullotus ku en saanu erektioo laskeen🤧 siin sitte kaikki nauroi ku viimeisenä kävelin koulun pääovista noin 500oppilaan joukkoon kauhee teltta pystyssä. Toivoin et palais nyt edes oikeesti et pääsis kotiin mut joku häiriö vaan oli tullut sen koulun sähköihin ja sulake oli vaan palanu ja tilanne ei kehittynyt vakavaksi. Jouduin puol tuntii kylmettyy pelkät farkut ja T paita päällä ulkona ennen ku todettiin et on turvallista mennä sisään.

      Ja ikävä kyllä on tosi tarina

      • Anonyymi

        vaikka olis palanu oikeasti niin et pääsis siltikään kotiin koulupäivä jatkuu normaalisti jonkun toisen koulun tiloissa


      • Anonyymi

        Vähä sama tapahtu joskus mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka olis palanu oikeasti niin et pääsis siltikään kotiin koulupäivä jatkuu normaalisti jonkun toisen koulun tiloissa

        Niin, siitä vaan äkkiä löytämään minuutissa toinen koulu paikkakunnalla, jossa on vaan yksi koulu tai vaikka olisikin toinen niin ei se ole niin helppoa kuskata jotain 500 oppilasta toiselle puolelle kaupunkia ja löytää sieltä luokkatilat 500 ylimääräiselle oppilaalle.


      • Anonyymi

        Kyl oppilailla on oikeus hakea vaatteensa koulusta et ei opettajat voi pakottaa olee kylmissään ulkona saati pakottaa ulos vessasta! Ainakin nykyään tää tulkittais henkiseksi pahoinpitelyksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl oppilailla on oikeus hakea vaatteensa koulusta et ei opettajat voi pakottaa olee kylmissään ulkona saati pakottaa ulos vessasta! Ainakin nykyään tää tulkittais henkiseksi pahoinpitelyksi

        Et sinä mahdollisesti palavasta talosta ole mitään vaatteita menossa hakemaan. Tämä ei ole opettajien vaan terveen järjen ja pelastushenkilöstön (palomiesten) määräys.


    • Anonyymi

      Oltiin muijan ja sen kaverin kanssa viettämässä iltaa meillä. Naisten oli tarkoitus aloitella ja saunoa meillä, ja lähteä sen jälkeen kaverinsa luo. Normaalisti miehet ja naiset on saunoneet erikseen, ja tarkoitus oli nytkin, mutta juuri kun olin menossa saunaan muija huusi että heille tulikin kiire lähteä, ja tulevat saunaan samaan aikaan. "Senkus" vastasin, ja samalla iski pieni paniikki, miten alapää reagoi jos muijan kaverikin tulee alasti. Vierasta naista ollut alasti nähnyt muutamaan vuoteen. No, alasti tulivat ja muutaman minuutin stondista vastaan taistelun jälkeen, kumarassa kulli puolitanassa vaappuen äkkiä pois lauteilta, hakemaan "lisää olutta". Eipä kyllä tainnut kummallekkaan jäädä epäselväksi, miksi mulle kiire pois tuli.

    • Anonyymi

      Tätini asui yksin eron jälkeen omakotitaloa. Kävin aika usein kylässä ja auttamassa monenlaisissa pikkuhommissa. Olin alle 18v, kun kerran pinoilin puita illalla. Täti lämmitti saunan urakan päätteeksi. Oli jo myöhä kun menin saunomaan. Täti kysyi voika hänkin tulla samaan aikaan, kun on jo näin myöhäkin. Siinä vilkuillessani kurvikasta tätiäni alkoi kulli seistä oikein kunnolla. Tätikin sen heti huomasi ja saoi hymyillen: " Ei se mitään hyvinhän se toimii ja on ihan miehisissä mitoissakin".
      Oli se nolo tilanne silloin, mutta jälkeenpäin aika hauskakin.

    • Anonyymi

      Mulla stondaa usein uimahallin saunassa. Oma syy kun tykkään katella toisten munia. :D Oon huomannu et muutkin tekee samaa. Siitä tietää et jollakin stondaa kun de nostaa jalat samalle lauteelle kun missä istuu ja stondiksen voi peittää kyyryssä istumalla. Oon myös huomannu et kyyryssä istuvia on paljo muitakin kuin vain mä. Huono puoli täs on et joutuu kestään enemmän löylyjä kuin ois tarpeen. ;)

      • Anonyymi

        Itse istun saunassa kovissa löylyissä aina kyyryssä, koska lämpö nousee kattoon joten alempana ei ole ihan niin kuma. Sillä ei ole aina mitään tekemistä stondiksen kanssa vaik toki joskus ku katseet menee toisella lauteella istuvan pojan muniin niin toki silloin saattaa stondara ja tämä kyyryynmeno auttaa toki siihenkin :D itse olen erektion saanut pois heittämällä vettä jalkojen väliin. Toki tämä olisi aika huomioo herättävää varsinkin kun luokan kanssa olen, mutta usein esitän et läikytin vahingossa vähän sinne ja loput heitän kiukaalle :D ei kukaan luokkalaisista tajuu ja joskus on tainnut pari epäillä mut ei oo kehdannut kysyä😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse istun saunassa kovissa löylyissä aina kyyryssä, koska lämpö nousee kattoon joten alempana ei ole ihan niin kuma. Sillä ei ole aina mitään tekemistä stondiksen kanssa vaik toki joskus ku katseet menee toisella lauteella istuvan pojan muniin niin toki silloin saattaa stondara ja tämä kyyryynmeno auttaa toki siihenkin :D itse olen erektion saanut pois heittämällä vettä jalkojen väliin. Toki tämä olisi aika huomioo herättävää varsinkin kun luokan kanssa olen, mutta usein esitän et läikytin vahingossa vähän sinne ja loput heitän kiukaalle :D ei kukaan luokkalaisista tajuu ja joskus on tainnut pari epäillä mut ei oo kehdannut kysyä😏

        Jos katsot niin meneekö sulla puolstondis vai ihan täys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos katsot niin meneekö sulla puolstondis vai ihan täys?

        Kyl joskus käy niin nolosti et paukahtaa täyteen mittaan ja jopa pystyasentoon ja mulla nii pienet ja kapeet jalat ku muutenki oon vähä semmonen et en mä saa niilläkään sitä pidettyä sit kunnolla ja sit se näkyy mut jos lämpötila on tarpeeksi korkea niin en mä saa sellaista niin kovaa erektioo et ylös nousis vaa mun penis muuttuu ennemminki sellaseks löysäks mut isoks ja ei nouse pystyyn :D tämän erektion saa pois usein helposti nostamalla lämpötilaa saunassa, ajattelemalla jotain mikä ei kiihota tai heittämällä vettä päälle😃 ja joskus oon joutunut kävelemään tämän ns löysän erektion kans pois saunasta niin varmaan jotkut jätkät kattonu vain suihkuosastol et onpa tuolla pojalla iso kalu ku ovat luulleet sen olevan kokonaan levossa😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl joskus käy niin nolosti et paukahtaa täyteen mittaan ja jopa pystyasentoon ja mulla nii pienet ja kapeet jalat ku muutenki oon vähä semmonen et en mä saa niilläkään sitä pidettyä sit kunnolla ja sit se näkyy mut jos lämpötila on tarpeeksi korkea niin en mä saa sellaista niin kovaa erektioo et ylös nousis vaa mun penis muuttuu ennemminki sellaseks löysäks mut isoks ja ei nouse pystyyn :D tämän erektion saa pois usein helposti nostamalla lämpötilaa saunassa, ajattelemalla jotain mikä ei kiihota tai heittämällä vettä päälle😃 ja joskus oon joutunut kävelemään tämän ns löysän erektion kans pois saunasta niin varmaan jotkut jätkät kattonu vain suihkuosastol et onpa tuolla pojalla iso kalu ku ovat luulleet sen olevan kokonaan levossa😏

        No vähän sama. Joskus oltu kavereitte kans saunas, vähä vilkassu sivusilmäl muide kulleja ja näin et kaveril puolkovana. Tunsin et itel alkaa tulee stondis. Sanoin et meen ite jo suihkuu. Pääsin ulos ni oli jo vaakatasos nousemas ylös. Sit vaa äkkii uikkarit jalkaa ja suihkuu. Ei laantunu millää ja sit muut tuli ja mul täys stondis uikkareis. Saunan lämpö teki siit kovemman viel vaikkei siel alkanukkaa kunnol. Muut sano vaa et mähä innostuin. On mul tullu yksi saunas bonerei ja sit vaa runkkaillu yksi siel


      • Anonyymi

        Onko täällä kaikki homoja vai onko jotenkin tavallista saada erektio munia katselemalla?


    • Anonyymi

      Viikonloppun caribian kylpyläs joku about 15v sankari oli Hesen jonos sinisis uikkareissaa ja hemmeti iso boner. Ei ite yrittäny ees peitellä. Kunno myötähäpeet siit ku monet huomas ja katto sillee ei saakeli :D

      • Anonyymi

        Sitä on vaa kiihottanu kun muut on kattonu sen erektioo


    • Anonyymi

      Mua on mietityttäny tilanne että olisi jossain haastattelussa tms tapaamisessa . ja haastattelija tms. Olisi joku viehättävä nainen ja alkaisi seisomaan niin varmaan kuolisin ja toivoisin ettei pyydä nousemaan ja hakemaan jotain tms. eihän se laitonta taida olla jos housuissa seisoo ja se näkyy kunhan ei ota sitä esiin mutta olisi aika noloa. Koska jos nainen sen huomaisi ja alkaisi katselemaan sitä kun housuissa seisoo niin varmaan saisin orgasmin välittömästi kun se tilanne olisi samalla nolo ja kiihottava.

      • Anonyymi

        Oon 13 ja oon ollu ny yhen tytön kaa 2 vuotta yhes mut ei olla oikee tehty mitää katottu leffa kerra ja pussattu pullonpyöritykses kerran nii oisko kellää mithää vinkkiä


    • Anonyymi

      Uimahallis hyppytorni oli aukeemas ja alko sii jonottaes stondaa ku edes oli nii hyväkroppane muija. Olin kavereide kans ni en sit voinu oikee vaa lähtee mihinkää sielt hyppyaltaalt ja ku oltii kaua ootettu et hyppytorni aukee ni en sit jääny mihkää penkil istuu. Koitin vähä käsil peitellä mut ei uikkaristondist pysty peittää. Se tyttöki huomas ja hymyili ja kaverit vähä nauro

    • Anonyymi

      Olin kaverin kanssa uimassa ja suihkussa kaverilla alkoi seisomaan. Hämmästyin kuinka suuri sillä oli, lähes 20 cm. Alkoi itsellä myös seisomaan ja nolotti vähän kun itsellä vain noin 15 senttinen.

      • Anonyymi

        Vähä samalaine ku olin kaverin kans uimahallis ja oltii suihkus menos uimaa. Mul oli tullu puolkova ja koitin sitä asetella vähä paremmi uikkareihi. Kaveri oli viereises suihkus ja huomasin et se katto mun alapäätä ja pullotust mikä semikovast tulee. Puol minaa myöhemmi huomaan et sil o iha täys boner ja uimahousut meinas jäädä pieneks. No mun semiboner kasvo kans iha täytee mittaa ja sii me sit seistää vierekkäi suihkus. En tiiä mitää senttei mut molemmil kyl älyttömä iso pullotus. Joku pari vuot nuorempi poika tuli samaa suihkuvälii ja katto vaa sillee mitä vittua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä samalaine ku olin kaverin kans uimahallis ja oltii suihkus menos uimaa. Mul oli tullu puolkova ja koitin sitä asetella vähä paremmi uikkareihi. Kaveri oli viereises suihkus ja huomasin et se katto mun alapäätä ja pullotust mikä semikovast tulee. Puol minaa myöhemmi huomaan et sil o iha täys boner ja uimahousut meinas jäädä pieneks. No mun semiboner kasvo kans iha täytee mittaa ja sii me sit seistää vierekkäi suihkus. En tiiä mitää senttei mut molemmil kyl älyttömä iso pullotus. Joku pari vuot nuorempi poika tuli samaa suihkuvälii ja katto vaa sillee mitä vittua :D

        suihkussa ollaan ILMAN uikkareita


      • Anonyymi

        Olin joku 14v melkei 15v ja oltiin mun sen aikasen tyttöystävän kans oltu joku kolme viikkoo yhes ja oltiin meillä ja se makas mun sängyllä kun kävin keittiös ja kun tulin takasin niin sen pillu näku sen mustien legginsseje läpi sellee et ne housut oli ns menny sen pilluun vähä sisälle ni siinä sit tuli stondis ja tyttöystävä sen huomas ja hymyili😃 kerroin hieman myöhemmin hänelle et sen pimppi oli näkyny housujen läpi😉


    • Anonyymi

      Olin 14v, ja menin kaverin kanssa pelaamaan squashia. Kaveri oli parempi pelaamaan ja paremmassa kunnossa, ja olin pelin jälkeen aivan poikki, melkein silmissä sumeni.

      Mentiin suihkuun, ja tuntui tosi hyvältä olla pitkään silmät kiinni kuuman suihkun alla. Jossain vaiheessa huomaan kun kaveri kattoo mun munia tosi pitkään. Vähän ajan päästä sama toistuu, ja siinä vaiheessa älyän että mulla stondaa ihan täysillä, oli varmaan seissy koko sen ajan kun olin suihkussa.

    • Anonyymi

      Olimme äidin siskon luona ja mä, äiti ja äidin sisko oltiin paljussa ja äidillä ja äidin siskolla oli uimapuvut, mutta mä olin tullut sinne pyörällä enkä tiennyt että sielä mennään saunaan ja sinne paljuun joten jouduinolemaan alasti ja yhes välis äiti pyysi mua hakee kupillisen kahvia terassilta ja noustessani altaasta tuli kamalan kylmä kun altaan vesi oli lämmintä lähes kuumaa ja oli syksy ja kylmä. Nousin kahvin haetuani takas altaaseen ja kun menin lämpimään veteen takas niin alkas stondaa siitä johtuen ja silloin nolotti aivan järkyttävän paljon, mutta ei siitä kauaa piikitelty

    • Anonyymi

      Olin ollut hemmetin kauan ihastunut meidän koulussa olevaan tyttöön ja kun ekaa kertaa menin juttelemaan hänelle niin alkoi seisoo ja nolotti vitusti :( eikä se tyttö ees ollut vapaa

    • Anonyymi

      Olin 16v siskoni kanssa saunassa ja pamahti yhtäkkiä penis täyteen mittaansa. Sisko vähän nauroi, muttei kiinnittänyt suurempaa huomiota. Ja oon siis 14v poika,

      • Anonyymi

        Itseki saunonu serkkutytön kans isovanhemmil ja serkkutyttö parivuotta mua vanhempi joten on jo kehittynyt aikuisen näkoiseksi ja alko stondaa.


      • Anonyymi

        No ysil oon eli pian 16vuotta ja juu stondaa aika usein mut tiukoilla farkuilla ja boksereilla saa ne pidettyä aika hyvin piilos :)


      • Anonyymi

        Onko sulla ollu jotaki ongelmia tai pelkoja murrosikää liittye?


      • Anonyymi

        Tyttöjä enimmäkseen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ysil oon eli pian 16vuotta ja juu stondaa aika usein mut tiukoilla farkuilla ja boksereilla saa ne pidettyä aika hyvin piilos :)

        Käytätkö farkkujen lisäksi muita housuja esim. kollareita tai verkkareita kotioloissa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö farkkujen lisäksi muita housuja esim. kollareita tai verkkareita kotioloissa ?

        Kotiolois oon melkeinp aina boksereilla ja T-paidalla (monesti en ees pidä paitaa kotiolois)

        Adidaksen kollarit mul o aika usein koulussa kans mut ne ei kyl peitä stondikia niin hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiolois oon melkeinp aina boksereilla ja T-paidalla (monesti en ees pidä paitaa kotiolois)

        Adidaksen kollarit mul o aika usein koulussa kans mut ne ei kyl peitä stondikia niin hyvin

        Ooks sä äitisikin nähden pelkissä boksereissa😱 mun äiti ei anna mun liikkua meidän kämpässä ilman pitkiä housuja ja paitaa jos se ja siskot on paikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooks sä äitisikin nähden pelkissä boksereissa😱 mun äiti ei anna mun liikkua meidän kämpässä ilman pitkiä housuja ja paitaa jos se ja siskot on paikalla

        En oo se keltä kysyit, mutta mitä outoo siin o? Jos on normi äitipoikasuhde niin ei äidille pitäs tulla mitään "kiusausta" vaikka poika oliski bokserit vain jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiolois oon melkeinp aina boksereilla ja T-paidalla (monesti en ees pidä paitaa kotiolois)

        Adidaksen kollarit mul o aika usein koulussa kans mut ne ei kyl peitä stondikia niin hyvin

        Oletko kokeillut niitä Addun kollareita kotioloissa ilman mitään muuta niiden alle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kokeillut niitä Addun kollareita kotioloissa ilman mitään muuta niiden alle ?

        Joskus jos kaikki bokserit ollut pesussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus jos kaikki bokserit ollut pesussa

        Kokeilehan kotioloissa ihan omaksi huviksesi, että saatko tyhjän wc-paperirullan hylsyn mahtumaan stondiksen ympärille niiden Addun kollareiden alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilehan kotioloissa ihan omaksi huviksesi, että saatko tyhjän wc-paperirullan hylsyn mahtumaan stondiksen ympärille niiden Addun kollareiden alla.

        Aika mylshässä oon mut sain just ja just.


    • Anonyymi

      Oltiin ihan normaalisti koulus sit aletaan leikkii sellasta syli leikkiä et ollaan piirissä ja pitää liikkua ja istuu toisen syliin. No sitte mun ihastus istu mun syliin kaverit pikkasen kiusaa siinä ja sit se tyttö tajusin et tykkään siit ja stondis iski. Se tyttö punastu ja huomasin ku sen kaverit alko kattoo sitä silleen vink vink ilmeillä ja sit se tyttö istu lähemmäs syliin sit ku se nous siitä sanoin et voiks käydä vessassa ja kaverit kyl varmasti arvasin Miks vessaa

    • Anonyymi

      kerran matikan kokeen aikana alkoi järki seista

    • Anonyymi

      No mä oon tyttö mut mun mielestä teijän poikien pitäis opetella arvostamaan tyttöjä esim meijän koulus pojat vaan tönii tyttöjä mä lensin päin seinää tänää kun joku poika tönös mua ja mul on vieläki käsi kipee siitä ja jollain tytöllä oli alkanu menkat koulus ja pojat vaan NAURO se on jo törkeetä oikeesti pojat opetelkaa arvostaa muita meillä tytöilläkin on tunteet

      • Anonyymi

        Miks kirjoitit tänne?


    • Anonyymi

      Sillon kun olin iskän kanssa saunassa nii alko seistä ilman mitää syytä. Sitten kun laitoin kylmää vettä päälle nii se helpotti. Iskä ei kait huomaanu et alko seisoo mut jälkeenpäin kun miettii nii aika kiihottava tilanne oli.

      • Anonyymi

        Oltiin viimekesänä mun kummitädin ja sen lapsen ja mun perheen kaa mummun ja pappan mökillä. Siäl on sellanen rantasauna ja menin uimaan iha vaa alasti ja sit lähin siittä saunaa ku pappa oli lämmittäny sen. No kävelen vaa sinne saunaan sisälle ja mun äiti ja mu kummitäti jolla on aika isot tissit ni oli siä saunas ja kummitäti oli suoraa siinä oven edes sillain haarat leveellä ja nojas taaksepäi. Mulla sit siinä tuli stondis ja jäin viel kattoo mun kummitädi pimppii siihe ja jäätävä stondis en tiä miks jäin siihe mut oli vaa hyvän näkönen pillu.


    • Anonyymi

      Viime kesänä olin naapurin luona saunomassa, kuten tapana on ollut jo pitkään, että saan käydä siellä aina, kun lämmittävät saunan.
      On meillä omakin sauna, mutta järvelle meiltä on useampi sata metriä matkaa, niin uiminen ei nyt suju ihan kuin pitäisi saunomisen ohessa, niin ihan sillä.
      No, nyt tällä kertaa olin naapurin naisen kanssa kaksistaan saunomassa, olen katsellut kyllä häntä aiemminkin tarkkaan, kun hän on alle 30v hyvännäköinen blondi. ELi ihan mielelläni tuonkin vuoksi käyn siellä saunassa ja olen kyllä aikaisemmin onnistunut aina hillitsemään itseni.
      Mutta tällä kertaa koko tilanne tuli jotenkin puskista, melkeinpä kirjaimellisesti.
      Kävin löylyjen välillä uimassa ja kun tulin takaisin, niin naapurin nainen olikin tullut saunan rappusille jäähyttelemään ja istui rantapolkun suuntaan sopivasti haarat levällään ja näin hänen pillunsa kunnolla. Oli kiihottavalla tavalla niin rivon ja riettaan näköinen, kun hänen pillunsa pullotti reisien välissä häpyhuulet törröllään ja pilluviivakin näkyi selvästi vaalean karvoituksen keskeltä.
      Mulla tuli julmetunmoinen seisokki sekunnissa tai kahdessa ja kiihotuin muutenkin niin kovaa, että melekinpä vapisin. Ja hän huomasi koko jutun tietysti, jäi yllättyneenä hetkeksi katsomaan mua, lähinnä mun munaani ja sitten vähän alkoi peittelemään itseään. Ja mä hilpaisin siitä vauhdilla nurkan taakse ja oli pakko runkata, että sai seisokin pois. En tarvinnut kuin 2-3 käteenvetoliikettä, kun multa tuli ja spermaa tuntui tulevan ihan helvetisti pitkässä kaaressa lennähdellen nytkähdysten tahtiin.
      Sitten palailin pikkuhiljaa takaisin, kun mun muna oli löystynyt normaaliksi, taisi kyllä näyttää siltä, että naapuri tajusi mun runkanneen.
      Oli kyllä aika helvetin noloa tavallaan, vaikka nyt sinänsä oli ihan normaali tilanne. Siis että kyllähän tuollaiseen kuka tahansa reagoisi varmaankin, saati sitten tällainen murrosikäinen jannu... En vain ehtinyt tai voinut peitellä itseäni jne.
      Oli hieman vaikeata hiljaisuutta hetken aikaa ja olimme kait molemmat hieman posket punaisina.
      Vaikka hän kyllä sitten, onneksi asiallisesti, otti asian puheeksi ja sanoi, ettei tuolle nyt voinut kai oikein mitään ja että olisi hänen kai pitänyt ymmärtää olla vähän "kainommin" jäähyllä, kuten hän asian ilmaisi.
      Kiusoittelikin kyllä hieman mua kiittämällä minua hänelle antamastani huomiosta.

      • Anonyymi

        Oisit päässyt panee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit päässyt panee.

        Enpä tiedä, olisinko.
        Toivonut/ajatellut olen kyllä jälkeenpäin, että olis nyt päästänyt edes vähän koskemaan edes tai jotain. Tietty olisihan sitä voinut itsekin kysyä, mutta menin jotenkin ujona paniikkiin kaiketi siinä tilanteessa ja nolostus päälle, niin eihän siinä tajunnut muuta kuin häippäistä.
        Ja kai jotenkin oletin automaattisesti, ettei tuollainen mua liki tuplasti vanhempi pimu mulle pillua anna. Ihan siitäkin jo, kun peitti heti pillunsa, kun näki että mulla oli noussut pystyyn. Ja eipä hänkään nyt perään huudellut että odota tai tule takaisin tms.
        Harmittanutkin kyllä, ei sen puoleen.
        Olisi hän nyt voinutkin antaa mulle sen ekan seksikokemuksen, jonkinlaisen ainakin.
        Vaikka runkannut mua tai antanut edes vähän koskea itseänsä, jos ei nyt olisi sisällensä päästänytkään. Ja olen kyllä runkannut aika ahlerastikin häntä ajatellen jälkeenpäin.
        Mutta no, ehkä tässä vielä jossain vaiheessa, piankin ehkä, pääsisi panemaan. Sitä hetkeä odotellessa.
        Kuukausi sitten oli jo lähellä. Yksissä bileissä yhden tutun muijan kanssa vähän pelehdittiin, kenen kanssa olen samassa koulussa.
        Pussailtiin ym, sitten sain vähän hiplailla jo tissejäkin ja koskea alempaakin, mutta siinä vaiheessa sitten torjuikin mut, kun ajattelin jo, että nyt alkaa panohommat.
        En tiedä sitten, jänistikö tää mimmi vai oliko alunperinkin ainoastaan kiusoittelumielellä liikkeellä..
        Harmitti vain, kun silittelin hänen pilluakin jo alkkareiden läpi ja sitten siinä vaiheessa, kun oli jo tarkoitus vetää nudeksi ja alkaa hommiin, niin olikin että ei nyt viitsikään kun kuukautisetkin ovat tulollaan.


    • Anonyymi

      Rippikoulussa 1990-luvulla olin papin kanssa puhumassa jotain kun minulla alkoi seisomaan. Pappi huomasi sen, otti pippelini esiin ja imi sitä kunnes laukesin hänen suuhunsa.

    • Anonyymi

      Noh oon tyttö mut nää tapahtu mun ihastukselle joka on myös ihastunu muhu ja haluu panna mua. Elikkäs eka stoori: Oltiin kuvaamas kauppakeskukses mun kavereitten kaa tiktokkii Mis twerkataa yms. No sitte se mun ihastus oli siin meijän takana ja sit mä katoin sen isoo pippelii ja se katto mun tissei ja näin et sil oli jäätävä stondis.🥶 Toinen stoori: ollaan siis samalla luokalla ja oltiin kouluuinnissa. Noh sitte siel uimahallis on sellaset lukkoon laitettavat mini pukkarit. Oltiin mun frendin kaa samas pukkaris ja unohettii laittaa se pukkari lukkoon.... Nohh sitte tottakai se mu ihastus tuli sinne pukkariin ja mä olin siel alasti ja se koski mun tisseihi... nolottaa vieki:pp Kolmas stoori: Tehtiin jtn saakelin syliin istumis leikkii (en jaksa selittää paremmi) noh sitte mä istuin sen mu ihastukse syliin ja sit tunsin et sen kikkeli nous ja sit se laski mun housuja ja tunki peniksensä mun perseesee KOULUSSA 😭😭 no joo sillä on adhd.

      • Anonyymi

        Mulla kävi kerran ihan sama juttu.
        Yks tyttö yllättäen tuli mun syliin istumaan koulussa välitunnilla, istuttiin käytäväsohvalla, ja mä sain ihan julmetun seisokin.
        Minkä hän huomasi totta kai. Tai siis no, tunsi, mutta kuitenkin.
        Oli aika järkky tilanne ja kyllä tää tyttökin oli ilmeestä päätellen aika lailla yllättynyt.
        Ei tosin kiiruhtanut pois mun sylistä, mutta mulla tuli kiire vessaan sitten, kun vihdoinkin nousi pois. Ja kyse ei ollut kusihädästä...;D


    • Anonyymi

      Mikko känsälällä rupee seisomaan kun vauva on sylissä

    • Anonyymi

      Muutama päivä sitten sain vähän nolostuttavan ylläri-stondiksen.
      Olin pienen porukan kanssa liikkeellä, pari mun kaveria ja yksi tyttö meidän koulusta lisänä. Kaveri tuntee hänet paremmin, mutta mäkin tiedän hänet ja on niin hiton hyvännäköinen, ettei tosikaan. Mukavakin vielä lisäksi.
      Eräässä vaiheessa istuttiin jossain ja mä nousin jaloittelemaan vähäksi aikaa ja sitten katsoin tätä tyttöä ja näin hänen mekkonsa helman alle, istui hieman jalat koukussa.
      Ja hänen pikkarien kohta pullotti aikalailla pimpan kohdalta ja häpyviivakin hieman erottui tuosta pullotuksesta ja mulla nyt tuli tietysti aika stondis tuon näyn vuoksi.
      Huomasi vielä sen, kun mullakin oli nyt aika ohuet/hennot shortsit jalassa, mitkä nyt eivät piilottaneet pullotusta millään tavoin.
      Katsoi mua hiukan pitkään ja sitten kai tajusi asian, kun asetti jalkojaan hieman eri tavalla, että sai mekonhelman haarojensa eteen suojaksi.
      Aika nolo jotenkin, vaikka ei hän nyt ainakaan vaikuttanut mitenkään ällöttyneeltä mun stondiksen takia.
      Ei olla nähty sen jälkeen, mutta katsoo nyt sitten, kun seuraavan kerran nähdään että mitä sitten.

    • Anonyymi

      Noloja tilannteita nuo seisokit ainakin poikien mielestä
      Itsekkin nuorena miehenä iski stondis aina tunnin loputtua kun piti välitunnille lähteä. Aina vähän nolotti. Toinen ikävä paikka oli linja-auto, varsinkin jos joku daami istui vastapäätä yritä siinä sitten, penkiltä noustessa ohjata seisovaa kalua taskun suojaan ja jos vielä väärällä puolella.

    • Anonyymi

      Olen just kattomassa. Kuumia naisia ja heti ponnahti pystyyn jossa näin naisen alasti. Se tuntuu kiihottavalta vähän ja nololta

    • Anonyymi

      Jokin aika sitten yhtenä aamuna mökillä eräs tuttavanainen, joka oli jäänyt yöpymään sinne, oli nukkunut alasti ja makoili vielä sohvalla herättyään mökin oleskelutilassa, missä on myös avokeittiö jääkaappeineen ym.
      No, hain jääkaapista jotain juotavaa ja syötävää ja kääntyessäni huomasin, että peitto tämän naisen päällä oli siirtynyt sivuun sen verran, että näin hänen pillunsa ja muutakin. Oletan ainakin, ettei nyt kuitenkaan ollut tahallinen itsensä paljastaminen.
      No, jähmetyin tuijottamaan näkyä hetkeksi aikaa ja erektiohan siitä tuli, minkä tämä tuttavanainen huomasi myös.
      Hieman kyllä mukavakin juttu, mutta niin hiton nolokin.
      Tämä nainen ainakin ilmeestä päätellen yllättyi aika hitosti ja veti kiireesti peiton herkkunsa suojaksi ja mä painelin pää punaisena kovaa vauhtia ulos mehutölkki ym aamupalajutut mukanani.
      Kaunis pillu kyllä kieltämättä, mistä sain kyllä hyvää mietittävää runkatessani jälkeen päin. Mutta silti, aika noloa.

      • Anonyymi

        Mitä sulla oli päällä tossa tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sulla oli päällä tossa tilanteessa?

        Shortsit jalassa, aika ohutta kangasta olevat.
        Ei siis mitenkään sellaiset, että mikään näkyisi läpi, mutta sellaiset kylläkin, mitkä eivät pidättele seisokkia aloillaan.
        Eikä ne alla olleet bokseritkaan yhtään vaikuttanut asiaan.
        Eli kun seisoo, niin se näkyy kunnon telttana.
        T-paita oli lisäksi.


    • Anonyymi

      Eräs tuttava haki mua tanssimaan baarissa jokin aika sitten. Olin itse siellä luvattomasti, ikä ei olisi riittänyt, mutta pääsen melkeinpä mihin baariin ja ravintolaan tahansa mihin yritänkin.
      No, tanssi oli sellainen, missä kuuluu olla aika lähekkäin ja totta kai mulla alkoi seisomaan ja kunnolla, kun hän oli painautuneena minua vasten ja nämä tanssiliikkeet vielä oikein hieroivat häntä mua vasten.
      Tuntui kieltämättä kyllä hyvältä, mutta oli jotenkin hiton noloa, kun yritin tanssia ja vältellä samalla kosketusta. Ja poiskaan ei ilennyt lähteä tilanteesta ihan silläkin, kun erektioni olisi varmasti huomattu.

    • Anonyymi

      seiso kun näin kaverin mutsin vahingos alasti, ei siin kyseinen henkilö tiimalasi keho hyvillä muodoilla, meinasin alkaa bängää mut ei pyge parhaan kaverin mutsiin koskee

    • Anonyymi

      Olin menossa erään kerran uimaan naapurin tytön kanssa, kenen kanssa ollaan samassa koulussakin.
      Niin vaatteita vaihtaessamme katselin häntä ja mulla alkoi seisomaan, minkä hänkin huomasi.
      Mun murrosikä alkoi keväällä ja tämä tyttö on mua vuotta nuorempi. En ole ihan varma, onko hän jo kuinka murrosikäinen, mutta on hänellä ainakin jo rinnat alkaneet hieman kasvamaan jne, joten ei hän nyt ihan "entisensä" ole.
      Mutta kuitenkin, oli jotenki noloa. Vielä kun hän yllättyi aika hitosti ja kysyi vielä kovaan ääneen, että mitä hittoa sun kikkelille on tapahtunut, onko toi seisokki?
      Eli tietää nyt ainakin jotain näistä asioista, mutta reaktio oli taas vähän tuollainen kun oli...
      Änkytin jotain nolona että seisokkihan tää on, niitä tulee aina välillä ja sitten kiireesti peittelin itseäni ja painuin järveen..
      Mut ei ole kaiketi kertonut kenellekään asiasta. Tai ei ole ainakaan kantautunut mun korviin, jos on kertonut.

    • Anonyymi

      Kaveri oli yökylässä ja olin jo riisunut itseni ja kun kaveri veti housut itseltään mulla pamahti seisomaan se nolotti hitosti mutta ei silti pitkään kun suihkussa kaverilla seiso myös naurettiin ja mentiin saunaan. Varmaan arvaatte, että nukkumisesta ei tullut mitään kun molemmilla oli kalu kovana. Molemmat ollaan 13v ja enää se ei haittaa kun saunotaan ja kalu seisoo.

    • Anonyymi

      Oltiin yhden tytön kanssa ulkona metsässä leikkimässä, kun hänellä tuli pissahätä ja hän meni kyykkypissalle.
      Mulla oli jo murrosikä alkanut aiemmin ja sain myös erektioitakin jo siinä vaiheessa. Tytöstä en nyt ole ihan varma, oliko jo murrosikä käynnissä, kunnolla ainakaan.
      Mutta kuitenkin, näin sitten hänet ja juuri niin, että näin hänen pimpsansakin ja koko pissaamisen ylipäätään.
      Jotenkin tukalaa, jos nyt ei noloa.
      En voinut vaan olla katsomatta, kun pissa tuli pimpsasta ja samalla mulla alkoi seisomaan kunnolla, mikä varmasti näkyi myös housujen läpi ja tyttö nyt ei kai oikein voinutkaan peittää itseään kesken suorituksen.
      No, ei kyllä yrittänytkään, taisi vielä vähän hymyilläkin mulle.
      Hetken päästä oli kyllä itse päästävä "pissalle".

    • Anonyymi

      Luokan kanssa uimahallissa, me 6 luokkalaiset käydään 8 kanssa ja 5 käy 7. neloset ysin kaa. No olin suihkussa ja vieressä kasin kundi joka katso mun munaa varmaan siksi ku mulla pitkä esari ja ohut pitkä kalu velttona ilman esaria 10cm, no mulla alko stondaa ja koko nakki sellaiset 13cm + esari 3cm kaveri totesi et on komea samalla sillä itellä nytkähteli kalu jolloin se vetäisi kädestä mua ja sanoi et mennään vessaan no mentiin ja se onki eri asia mitä tapahtu siellä.
      Voin joskus kertoo siitäki jos joku haluu tietää.

      • Anonyymi

        No totta kai halutaan tietää ;)


    • Anonyymi

      Mun kaverin sisko on aina ollut vähän sellainen "poikatyttö" ja sitä kautta on usein kulkenut meidän kahdenkin matkassa milloin missäkin menossa mukana.
      Ihan kiva likka ja sinänsä kivannäköinenkin, vaikka en nyt ole häntä oikein ikinä ajatellut tai katsonut sillä silmällä tms.
      Kerran yhtenä kesänä oltiin uimassa yhdellä rantsulla ja kaveri lähti johonkin, vissiin rannalla olevaan käymälään asioimaan ja viipyi siellä.
      Me alettiin tämän siskon kanssa jotain leikkipainia tm sähläämistä sillä seurauksella, että mä jotenkin kompuroin nurin ja päädyin selälleni maahan ja hän loikkasi siinä samassa hajareisin päälleni istumaan, jolloin sain julmetun seisokin. Mikä nyt tietty painoi hänen haaroissaan. Tuntui kyllä hyvältä, mutta oli niin hiton noloa. Vielä kun hän hoksasi sen tietty, niin säheltäminen loppui ja hän jähmettyi aloilleen ja alkoi katselemaan mua. Hymähti kyllä jotain ja tuli kyllä hymykin esiin samalla.
      Ajattelin aluksi, että hän jotenkin "flippaa", mutta ei.
      Maattiin siinä hetki ja yhtäkkiä hän painoi itseään vielä enempi mua vasten ja alkoi liikuttamaan alapäätään mua vasten rauhallisesti. Tai just sitä seisokkiani vasten ja sen nyt tietää, kuinka siinä kävi.. Oli kyllä hiton tyytyväisen näköinen, kun sai mut laukeamaan ja naurahtikin vielä just sellainen kiusoittelevan viekas ilme kasvoillaan, ennen kuin nousi mun päältä poios ja paineli veteen, minne nyt itsekin oli pakko mennä.
      Ei olla kyllä puhuttu siitä sen jälkeen ja ehkä ihan hyväkin niin. En tiedä kuitenkaan, miten kaveri suhtautuisi asiaan.

      • Anonyymi

        Minulla kävi aikalailla samanlainen tapaus yhden tyttöpuolisen kaverin kanssa, oltiin jotain 12v tuolloin. Mulla oli murrosikä jo täysillä käynnissä ja kyllä tällä tytölläkin oli ainakin rinnat jo aika hyvin kasvaneet, vaikka eivät nyt kauhean isot olleetkaan.
        Ja olin joskus uimarannalla ollessamme erään kerran huomaavinani, että hänellä oli karvoitustakin tullut jo. Uikkareiden alaosasta ainakin paistoi läpi vähän sellainen tummempi haaraosan kohdalta.
        Mutta kuitenkin tosiaan..
        Erään kerran vähän kanssa "väännettiin" ja sain kaadettua hänet alas ja päädyin samalla vauhdilla hänen päälleen, oltiin ainakin aika liki varmaan tätä lähetyssaarnaaja-asentoa.
        Ja mulla alkoi seisomaan, meidän alapäät olivat sen verran sopivasti vastakkain ja seisokkini painoi aika tukevastikin häntä vasten.
        Ainoa siinä oli se, että mulla tuli jo ihan tuon takia, olin sen verran kontaktiherkkä ja ehdin kait kiihottua muutenkin riittävästi.
        Tunsi kyllä mun seisokin, mutta ei ainakaan heti tajunnut, miksi siinä samalla "hengitin hassusti", ennen kuin nousin nolona naama punoittaen ylös ja hän näki shortsieni märän etumuksen, kun totta kai spermat olivat tulleet läpi alkkareiden ja muun läpi ja katselleet justiinsa sen miehustan.
        Ja hänkin kyllä nolostui aika lailla, oli vielä punaisempi naamastaan kuin minä.
        Änkytin vähän kai jotain, mutta hetken päästä tilanne oli jo aika normaali taas, kun pahin nolostelu alkoi helpottamaan ja hän kysyi vain, että tuntuiko se hyvältä? Mihin nyt tietysti oli pakko vastata että joo, tuntuihan se.
        Oltiin vielä sen verran kaukana kotoa ulkona, eten päässyt vaatteiden vaihtoon, mutta eipä kukaan ollut näkemässäkään sitä tilannetta meidän lisäksi. Sen pistin kyllä merkille, että vilkuili vielä välillä mun etumusta, vielä kun se kohta erottui aika isonakin tahraläiskänä mun shortseissa, mihin minulta tuli.


    • Anonyymi

      Oon kohta 14v karvoja pari senttii kalun ympärillä kalu kovana 12cm. Aamulla olin menos suihkuun ja olin alasti laittamassa kylpytakkia päälle tietysti kalu pystyssä ja pikkuveljen kaveri tuli huoneeseen oli erehtynyt ovesta ja sanoi vau onpa komea kalu en oo koskaan ennen nähnyt kenenkään stondista ja olisi kiva nähdä miten se ruikkaa, mä voisin tulla sun kaa suihkuun, sai se nähdä miten se ruiskii suihkussa ja sen jälkee uudestaan, se 12v ja jää vielä muutamaksi yöksi veljen "seuraksi".

      • Anonyymi

        Kiva stoori, mut joo kyllähän tollasta oikeestiki tapahtuu


    • Anonyymi

      Ei itel mut pari päivää sit uimahallis näky ku kaks jätkää peuhas altaas ja siel oli jotai just semmosii kelluvii patjoi yms peuhaamisee ja niil oli joku ihme touhu sii menos et vuorotelle toine selällää sii patjal ja toine yritti saada sitä alas siit. Kumpiki oli iha kovana ku näky selvästi uikkareist katottii kaverin kans et mitäs hemmettiä :D

    • Anonyymi

      Olin kesällä mökillä kummien luona ja tietysti oli saunomista. Ensimmäisen kerran näin kummitätini alastomana kun oli riisunut ja meni ohitseni saunaan kysyen samalla no jokos tulet. Alkoi heti seistä ja vähän oli vaikeata saada seisokkia siihen kuntoon että voin mennä myös saunaan.

      • Anonyymi

        Näkikö kummitätisi sinun seisokkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkikö kummitätisi sinun seisokkia?

        Ei silloin,suihkussa hieman laski. Oli toki aika turvoksissa kun menin saunaan muttei seisonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloin,suihkussa hieman laski. Oli toki aika turvoksissa kun menin saunaan muttei seisonut.

        Miten saunassa meni? Katselitkomsä kummitätiäsi, katseliko hän sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saunassa meni? Katselitkomsä kummitätiäsi, katseliko hän sinua?

        Kyllä katselin häntä, ensimmäisen kerran kun pääsin näkemään hänet alastomana niin todellakin kiinnosti. Kyllä kummitätini aika estottomasti katseli minua ja erityisesti katse usein suuntautui minun munaani. Se kiihotti ja munani oli hieman paksuna.


    • Anonyymi

      Kävi se perinteinen, eli olin saunomassa tuttavaperheen kanssa heidän mökillä.
      Naisväki oli käynyt ensin ja heidän piti olla jo valmiina, kun perheen isä sanoi mulle, että mene vaan jo edeltä käsin ja hän tulee sitten ruokien kanssa. Kun porukan oli tarkoitus grillata saunan jälkeen rannassa.
      No menin sitten, riisuuduin pukuhuoneessa ja luulin tosiaan olevani yksin. Kun näin rouvan ja toisen heidän tyttäristään menevän rantaan ja luulin että vanhempi tytär oli mennyt jo etukäteen sinne.
      No ei, vanhempi tyttö olikin vielä saunassa istumassa lauteilla.
      Istui vielä niin, että näin hänen pillunsa ja mulla alkoi seisomaan väkisinkin. Oli hiton noloa, tytär vielä hilpaisi aika vikkelään pesuhuoneen puolelle ja mä jäin nolona seisokkini kanssa löylypuolelle.

    • Anonyymi

      Olin 5lk. Kouluterkkarilla ja se katto mun kivekset et siellä on kaikki kunnossa no sitten alko seisoo muuten niin kovaa ettei mitään järkee kun se joutu hiplaa mun kiveksii ja no nostin oman munan kädellä ihan pystyyn omaa mahaa vasten oli tosi noloo ja sit se oikein extrana hiplas mun kivespussia (kun oma kivespussi on aika pitkä) ja se katto mun karvoja ja sen ois voinu kieltää

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe