Pizzeria Sahmaran!!

pettynyt asiakas...

Baarireissun jälkeen tuli kävästyä hakemassa syömiset siitä ikävä kyllä ainoasta aukiolevasta pizzeriasta Sahmaranista.. Tilasin kaksi pizzaa.. Odotin pöydässä näitä herkkuja lähes puolituntia.. Pöydässä vastapäätä istuva sai kyllä pizzan ajallaan, mutta siinä samassa käytiin hakemassa jonotusnumeroni pöydästä pois.. Ihmettelin kovasti tapahtunuttta, koska ruokaa en sillo vielä saanut.. Muutaman minuutin istuttuani menin sanomaan tarjoilijalle, että tilasin 2 pizzaa ja vuoronumeroni kävästiin hakemassa pois ilman mitään syytä.. Tähän tarjoilija vastasi, että juurihan sait ruokasi, joten ole hyvä ja poistu.. Ilmoitin tilauksestani ja näytin vielä kuitin todisteeksi, että olin maksanut kyllä ne 2 pizzaa... Hetken päätänsä pyöritellyt tarjoilija sitten antoi "lohdutukseksi" jonkin hikisen valmispizzan hyllyltä..!! Että tämmönen paikka tää on, välttäkää jos vaan voitte ja menkää vaikka Subwayhin iltaeväälle!

12

1984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saivar

millainen on hikinen pizza?

• karvainen5

Pitääpä viedä se elektronimikroskoopin alle ja tehhä geenianalyysi.. Värillä ei oo kuule väliä, kuha on karva .. ;)

• ähläm sähläm mamu

Mita mita mita sina sanoa
      Onko pizzassasi jotain muka vikana
      Älä alka minun pizzajani haukkua
      Sa voit varoa, mita sanoa

• Pizzan ystävä

Sahmaranissa on isot ja hyvä pizzat.

• Asiakassln

Itse olen aina saanut hyvää palvelua ja pizzoissa ei ole ollut mitään vikaa kyseissä paikassa. Ihmettelen kovasti tätä.

• Olit vaan niin

kännissä ettet muista mitään. Kotimatkalla oksensit kuitenkin sen pitsan ojanpenkalle.

• .z+8s9

Mulle ainakin kebab oli pettymys, no onneksi on Uskudar

• hau hau

Mitä on suomalainen kebab?
      Onko se oikesti lammasta (en usko) vai lehmää tai kuollutta koiraa.
      Jos joku kebabyrittäjä uskaltaa tähän vastata niin olen asiakas, oli vaikka sitä koiraa.

• asiakas assi

Ei se ole mitää niistä, on vaan vittuleva suomalainen omassa liemessa ....

• jep4

itselle on joskus käynyt samalla tavalla. tilasin baarinjälkeen pitsan ja maksoin sen mutta en saanut kuittia samalla hetkellä myyjävaihtui ja uusi myyjä tuli ottamaan uutta tilausta sanoin että tilasin juuri pitsan mutta ei ne uskonu sitä vaan vaati maksamaan uudestaan pitsan tarpeeks kuntaistelin ja huusin siinä niin sain pitsani haukkujen kanssa. olin kuulemma köyhä pummi

• ETL9

Suomen paras.

• etl1

Suomen paras.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      132
      4506
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3260
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1540
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1385
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      80
      806
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      768
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      720
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      628
    Aihe