Miehet altavastaajina nettitreffeissä?

Liian kiltti

Muutama kuukausi on nyt mennyt tuolla Suomi24:n treffisivustolla. Olen lähettänyt lukuisia viestejä aika valikoivasti profiilien mukaan mahdollisimman sopiville naisille. Kuvat itsestäni löytyy monena versiona ja profiilissani kerron itsestäni hyvin avoimesti kuka ja mikä olen. Kerron myös toiveistani ja arvoistani. Naisien profiileissa taas saattaa olla yksi lause ja se valloittava kuva. Lisäksi naisien profiileissa aina korostetaan, että kuvattomille ei sitten vastata. No, minulle on tämän kauden aikana tullut yksi vastaus. En ole mikään ilmestyskirjan peto, vaan ihan komeaksikin mainittu 40 mies. Mikähän siinä sitten on, että mitään vastauksia näihin ystävällisiin viesteihin ei tule? Onko viestin lähettäminen niin iso juttu? Ei siinä naimisiin olla vielä menossa. Ei edes treffeille vielä. Tutustumista tässä haetaan kirjallisessa muodossa.

Onko nyt niin, että nettitreffipalveluissa on liian paljon miehiä ja naisia liian vähän? Naiset laativat profiilin ja sitten vaan odottelevat niitä lukemattomia yhteydenottoja. Siinähän on sitten mistä valita. Ja onhan sen varmaan itsetuntoa kohottavaa, kun niin moni mies on kiinnostunut. Minusta olisi ihan kohteliasta edes vastata, että kiitos viestistä, mutta ei. Se olisi inhimillistä ja reilua tällaisessakin ympäristössä. Tässä tuntee itsensä vähän kuin mallinukeksi tavaratalon ikkunassa.

Olisiko naisilla tähän kommentteja?

80

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unelmien Pokamies

      "ihan komeaksikin mainittu", äitikö mainitsi vai joku entinen naisesi? 40-vuotiaalla miehellä pitäisi kyllä olla markkinat parhaimmillaan ja itselleni ainakin tulee ihan oma-aloitteisesti viestejä naisilta.

      Asutko alueella jossa on vähän naisia? Onko ilmoituksesi kliseinen ja tylsä?

    • Liian kiltti

      Ihan elämässäni tapaamani naiset ovat komeaksi kehuneet. Asun Helsingissä, joten tuskin täältä "markkinat" loppuu. Ilmoitukseni sisällöstä voi toki olla montaa mieltä. Kerron siinä itsestäni rehellisesti. En mielestäni klisesesti, mutta ei minusta ole mitään paskaakaan sinne jauhamaan. Olisiko se tarpeen? Tosin sitä ei moraalini salli. Saisiko tänne esimerkkitekstin, jolla on vastauksia saatu?

    • Unelmien Pokamies

      No jos nimimerkkisi mukaisesti olet "liian kiltti", on sekin tietysti mahdollinen ongelma. Sinusta ehkä puuttuu särmää ja mielenkiintosta, massasta erottuvaa persoonsaa.

      Siis kai olet huomannut, että aivan liian moni profiili täällä on kiltti, mukava, rehellinen, kunnollinen, luotettava, lenkkeilee, tykkää liikkua luonnossa, eläinystävällinen, tykkää matkustaa jne. jne. ad infinitum.

      Erotu nyt ensin siitä äläkä korosta tavallisuuttasi, kunnollisuuttasi ja kiltteyttäsi mitenkään.

    • Liian kiltti

      En korosta kiltteyttä profiilissani. Nimimerkki viittaa aikaisempaan keskusteluun narsismista. Sen suhteen olin liian kiltti.
      Mitkä ovat mielestäsi korostettavia ominaisuuksia profiilissa, esim. jos luonnossa liikkuminen, liikunta, rehellisyys, matkustaminen yms ovat turn offeja naisille? Kaikkihan noiden profiilien "ominaisuudet" ovat jo kliseitä. Kerro yksi ei kliseinen miehinen ominaisuus?

    • ei nappaa

      Ei kliseisiä: Vapaa palokuntalaisuus, hyötyliikunnasta nauttiva, vanhustyössä vapaaehtoisena avustava, tai melkein mikä tahansa epäitsekäs toiminta.

      ----valokuvassa rööki, kalja on turn off. samon nimimerkissä alfa-...

      paidaton valokuva ei vedä.

      Minä naisena en suinkaan pääse valitsemaan suunnattomasta joukosta viestejä, päin vastoin. Lähetän niitä, ja vastauksia saa ootella. Kunnollisia miehiä on niin vähän. Ja miehet hakevat aina niin paljon nuorempaa naista ettei sellaisille voi vastata. En huolisi miestä joka hakee lasta kumppanikseen. tai bi-seksualia.

      • Tämän allekirjoitan, miehet hakevat huomattavasti nuorempia naisia. 50 v. hakee 30-45 vuotiasta, solakkaa, urheilullista yms. Kuva itsestä onkin sitten kalju, isomaha, hyvä ettei hikihelmet otsalla paista;-). Vaikka olen 59 v. olen silti sopusuhtainen, ihan mukavan näköinen nainen -tämän sanon itse- vastauksia saan jos kuvan laitan, jollen laita ei takuulla tule siltä ikäluokalta jolta haen eli 57-63v. JOS tulee ne ovat mitä siivottomimpia otoksia.

        Tälle kyselijälle sanoisin että jos olet rehellisen ilmoituksen laittanut, kyllä sieltä löytyy oikea ihminen kun katsot ikäisiäsi, tavallisia rehellisä naisia.


    • se kiltti

      Naiset saa monia vastauksia ja niistä sitten naiset valitsee sen komeimman ja varakkaimman joka myöhemmin osoittautuu naisia huonosti kohtelevaksi tai varatuksi ja pettäjäksi ja sitten naiset alkaa varovaisiksi joten meidän kilttien ja luotettavien mahikset saada vastaus huonontunee kun naiset luulee te kaikki pettää. Niin ja kiltti on tylsä joten ei naiset edes jaksa sellasta miestä. Kyllä joku juoppo pettäjä on jännempi kun kelpaa jollekkin muulle naiselle.

      • Unelmien Pokamies

        Aha. Eli tämäkin ketju oli katkeraa ulinaa siitä kuinka naama ei riitä sille tasolla mitä itselleen kokee kuuluvan? Miksen edes enää ylläty?

        "Kiltti" on kielteinen asia jos se on sillä tasolla että sitä pitää jatkuvasti nostaa esiin. En minä ole "kiltti" paitsi jos se tarkoittaa sitä että en ole "tuhma" tai "ilkeä" jolloin se tietysti muuttuu itsestäänselvyydeksi. Kai sussa on muutakin kuin tuo kiltteytesi. Se alkaa kuulostamaan munattomuudelta ja ovimattoudelta kun sitä toistelet.

        Yritä olla sen ohella jämäkkä, itsevarma, luja, omanarvontuntoinen, itsenäinen, kunnianhimoinen tai jotain sellaista niin kohta sun ei tarvitse enää siitä höpöttää.


    • 15+15

      Nelikymppisille ja sitä vanhemmille pitäisi olla Helsingissä vientiä niin, että itse naisena olen jo luovuttanut hakemisen niillä markkinoilla. Poikkeuksen tekee se ryhmä, joka tuossa iässä hakee vasta ensimmäistä vakavaa suhdetta ja haluaa lapsia.

      Jos ikähaarukkasi on liian laaja, niin oman ikäluokkasi naiset (joilla lapset on kenties jo tehty) eivät vastaa, eli mieti, haetko oikeasti esim. 20-30 -vuotiaita vai 30-40 -vuotiaita ja laita se rehellisesti näkyviin. Jos haet 20 ikäisiä naisiä naisia niin saat olla tosi huippuyksilö saadaksesi kontakteja, mutta jos ajattelit varmuuden vuoksi säätää ylärajan sinne 40 vuoteen, niin se ei auta mitään koska eivät ne ikärajan yläpään naisetkaan sinulle vastaa, kun näkevät että etsit oikeasti nuorempaa.

      • 233243

        Hyvin kirjoitettu. kiitos siitä


    • Minulle tuli todella paljon vastauksia ja yritin kaikkiin vastailla, ainakin kiitos, mutta ei kiitos!
      ...mikäli viestit olivat kohteliaita ja profiili vastasi edes jotenkin sitä mitä olen hakemassa kirjoitin pidemmänkin viestin vastaukseksi...
      profiilin "vaatimukset" ei olleet niinkään ulkonäölliset, itselleni tärkeintä olivat asuinpaikka ja kiinnostuksen kohteet!
      Viestejä en kerennyt lähetteelmään oma-aloitteisesti koska en netissä ehdi roikkua koko päivää ja vastailuihin meni aikaa...
      Ja lopulta profiili ehti olla esilläkin vain 4-5 päivää jonka jälkeen pistin sen piiloon.

      • kysyn vaan

        Miksi piilotit profiilin?


      • ....
        kysyn vaan kirjoitti:

        Miksi piilotit profiilin?

        Jos vastauksia ehtii jo tuossa ajassa tulemaan paljon, miksi niitä pitäisi vielä haalia lisää?


      • .... kirjoitti:

        Jos vastauksia ehtii jo tuossa ajassa tulemaan paljon, miksi niitä pitäisi vielä haalia lisää?

        Mielestäni profiilin piilotus on paikallaan siinä vaiheessa kun on käynyt treffeillä ja uudet on sovittu :-)
        Ei tässä nyt kuitenkaan haaremia oltu keräilemässä...


    • kjhghjklkjbh

      Olet pliisu, ei oikein särmää, eikä omia mielipiteitä, kyselet asioita muilta, jotka sinun pitäisi tietää itse. Olet sitä harmaata massaa, joka ei erotu persoonansa puolesta.

      Tähän ongelmaan ei auta neuvot parantaa profiilia, tai viestejä, olet sellainen kuin olet. Keskity kaltaisiisi naisiin, niitäkin on, sieltä voisi löytyä sielujen sukulaisuutta.

      • Liian kiltti

        Aika pliisua antaa ohjeita täällä nimimerkillä "kjhghjklkjbh". Oliko toi se mitä pimeässä näppikseltä löysit? Ei ainakaan tarvitse itsestään mitään kertoa nimimerkin takia, vai pitäisikö?
        Keskity myös kaltaisiisi "kjhghjklkjbh" -ihmisiin. Niistä voi löytyä sielujen myös sukulaisuutta.
        Miksi itse olet täällä, jos on niin tyhmää puhua asioistaan? Mene sinne omaan hienoon valtakuntaasi nauttimaan yksinolosta.
        Anteeksi!


      • kiuytgfdftyuiopoiuyt
        Liian kiltti kirjoitti:

        Aika pliisua antaa ohjeita täällä nimimerkillä "kjhghjklkjbh". Oliko toi se mitä pimeässä näppikseltä löysit? Ei ainakaan tarvitse itsestään mitään kertoa nimimerkin takia, vai pitäisikö?
        Keskity myös kaltaisiisi "kjhghjklkjbh" -ihmisiin. Niistä voi löytyä sielujen myös sukulaisuutta.
        Miksi itse olet täällä, jos on niin tyhmää puhua asioistaan? Mene sinne omaan hienoon valtakuntaasi nauttimaan yksinolosta.
        Anteeksi!

        Nimimerkkisi on "liian kiltti" ja kun joku sanoo saman suoraan mikä olet, on taas itkun paikka. Et sinä ole mies ollenkaan, surkea piipittäjä vain.


      • rehellistä puhetta
        Liian kiltti kirjoitti:

        Aika pliisua antaa ohjeita täällä nimimerkillä "kjhghjklkjbh". Oliko toi se mitä pimeässä näppikseltä löysit? Ei ainakaan tarvitse itsestään mitään kertoa nimimerkin takia, vai pitäisikö?
        Keskity myös kaltaisiisi "kjhghjklkjbh" -ihmisiin. Niistä voi löytyä sielujen myös sukulaisuutta.
        Miksi itse olet täällä, jos on niin tyhmää puhua asioistaan? Mene sinne omaan hienoon valtakuntaasi nauttimaan yksinolosta.
        Anteeksi!

        Ei ole kilttiä eikä ainakaan liian kilttiä tuo kommentointityylisi :D

        Varmaan treffien naisetkin aistivat aggressiivisuustaipumuksesi ja herkkänahkaisuutesi kimpaantua pikkuasioista.

        Onkohan omakuvasi valheellinen ja vääristynyt? Mutta ei se mitään, suurimmalla osalla treffien miehistä näin on.. Naisista en tiedä, kun en ole heihin itse naisena tutustunut.

        Laitappas profiilisi nimimerkki, niin katsotaan vastaisinko vaikka minä sinulle..


    • näitä nähty

      Aloittaja: TÄYSIN vastaava kokemus 40 miehistä. Vastausta ei heru jos heihin ottaa yhteyttä kuin korkeintaan hyvin harvoin.

      Olen reilu 3 v hakenut miestä ja olin juuri EKAN KERRAN treffeillä miehen kanssa johon olin itse ottanut yhteyttä. Eka siis joka suostui treffeille. Ja tämäkin kertoi pari kolme kertaa etukäteen ettei oikein kiinnosta eikä innosta, ja treffeillä heittäytyi puhumattomaksi.

      Minkä ihmeen takia roikutaan nettideiteissä jos ei haluta edes tavata ketään? Tai jos tietää ettei jaksa enää tässä iässä ihastua?

      • humpuukia koko touhu

        Vastaavaa kokemusta 40 naisista.
        "En nyt just halua ruveta tapaamaan jotain nettituttuja" oli viimeisin kommentti.
        Kirjoitteli kumminkin pari viikkoa.
        Mitä nämä ihmiset täällä tekee ?Tästä olen edellisen kanssa ihan samaa mieltä.
        Suurin osahan naisista ei vastaa yhtään mitään.Itse olen aina jotain pyrkinyt vastaamaan,onhan se kohteliasta ja kuuluu asiaan,jos toinen on kiinnostunut.
        Sitten on toinen ryhmä,jotka käy profiilissa yhtenään,muttei mitään kirjoita,odottaa,että mies tekisi aloitteen.
        Sitten nämä,jotka ovat bannanneet jo valmiiksi ja kostobanni näköjään kuuluu myös asiaan.Näitä riittää,profiilikin on poistettu,mutta luvut säilyy.


    • ehkä näin

      Onko sinulla kenties lapsia? Ne ovat itselleni suuri turn off. Ei pysty. Aika monelle kuitenkin kelpaavat lapsellisetkin.

      Tuohon "ihan komeaksikin mainittu" suhtautuisin suurella varauksella.

      Noilla spekseillä vastaisin itse sinulle, jos todella olisit noin hyvä catch. Luultavasti jokin mättää, koska et ole tullut vastaan. :P

      Viestien lähettämisestä. Yleensä miehille ei kannata lähettää viestiä, jos he ovat jo kertaalleen käyneet profiilissa. Ellei mieheltä tule viestiä, hän ei ole profiilin perusteella kiinnostunut.

      • kokemusta on

        Tämä ei pidä sitten yhtään paikkaansa ja on moneen kertaan aiemminkin todettu virheelliseksi asenteeksi. Kun mies käy teidän naisten profiilissa, niin viestittömyydestä ei voi vetää mitään varmoja johtopäätöksiä. Jos profiili tuntuu teistä mielenkiintoiselta, niin kirjoittakaa sille itse. Se on paras tapa naiselle löytää seuraa. Miehellä voi kestää kirjoittaminen ja ylipäätään viestin lähettäminen on todella epävarmaa, aivan kuten täälläkin on todettu. Naiset eivät ehdi tai haklua vastata kaikkiin heille tuleviin viesteihin. Ja moni mies voi käydä katselemassa teidän profiilia ja tykätä siitä ja miettiä miten teidän huomion voisi herättää ja toivoa, että kun teette vastavierailun ja luette miehen profiilin, niin kiinnostuisitte siitä. Älkää herran jestas naiset jättäkö tätä miesten käsiin. On varmasti imartelevaa saada paljon viestejä, mutta paras tapa on itse valikoida sopiva profiili ja itse kirjoittaa tälle. Miehet sentään eivät ole sellaisessa viestiruuhkassa, että se estäisi viesteihin vastaamisen.


      • markkualeeninäköinen
        kokemusta on kirjoitti:

        Tämä ei pidä sitten yhtään paikkaansa ja on moneen kertaan aiemminkin todettu virheelliseksi asenteeksi. Kun mies käy teidän naisten profiilissa, niin viestittömyydestä ei voi vetää mitään varmoja johtopäätöksiä. Jos profiili tuntuu teistä mielenkiintoiselta, niin kirjoittakaa sille itse. Se on paras tapa naiselle löytää seuraa. Miehellä voi kestää kirjoittaminen ja ylipäätään viestin lähettäminen on todella epävarmaa, aivan kuten täälläkin on todettu. Naiset eivät ehdi tai haklua vastata kaikkiin heille tuleviin viesteihin. Ja moni mies voi käydä katselemassa teidän profiilia ja tykätä siitä ja miettiä miten teidän huomion voisi herättää ja toivoa, että kun teette vastavierailun ja luette miehen profiilin, niin kiinnostuisitte siitä. Älkää herran jestas naiset jättäkö tätä miesten käsiin. On varmasti imartelevaa saada paljon viestejä, mutta paras tapa on itse valikoida sopiva profiili ja itse kirjoittaa tälle. Miehet sentään eivät ole sellaisessa viestiruuhkassa, että se estäisi viesteihin vastaamisen.

        'kokemusta on' olen kanssasi ihan samaa mieltä.
        EI tää ole mitään peliä! Neittideittailu! mitä se tarkoittaa hyvät naiset ja herrat?!
        Oman kokemukseni mukaan; naiset vastaavat hyvin harvoin viesteihini. Vastaan kaikkiin viesteihin joita saan myös kuvattomiin. Suomi24.llä on se ongelma että et voi maksutta lähettää vrk.ssa ku vain viidelle kaunokaiselle viestin. MUTTA voit vastata niin monelle ku haluat ja voit jatkaa entisiä juttuja.
        'Moido! Mä vaan ....' ja vielä ilman kuvaa ... KETÄ kiinnostaa oikeesti tuollainen jos hakee kumppania? Kiinnostaa varmaanki jos hakee vain pano kaveria. Naiset! Edes vähän panosta proffaan jos olette muutaku seksiä vailla :) ja jos oletteseksiä vailla niin rohkeesti laitatte sen proffaan, niiku muutamat on laittanut :) Sitä on kyllä tarjolla 'leideille' ;D
        Liian kiltit profiilit ei tehoa naisiin ja yleensä yli nelikymppiset ovat niin ranttuja. Ja he luulevat olevansa prinsessoja/missejä vaikka ovat ylipainoisia laiskoja vetelyksiä jotka unelmoivat että se oma 'prinssiWilliam' tai 'kimiräikkönen' tulisi ja hakisi pois deittaamasta ;) :D . Tavallinen suomalainen, kilttikään, ei kelpaa vaan pitää olla jotain erikoista. Juopothan on kyllä erikoisia mut narkkarit ne vasta erikoisia onki :D . Niissä naisten hoiva vietti herää ja ne saa usein naiset 'ansaan'. Johan se siinä laulussakin sanotaan " miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ... "
        Treffipalsta pitää olla nimensä veroinen. Treffeille vaan heti niin näkee kuka siellä oikeesti on ! :) Voihan sitä sanoa vaikka Moi ja kääntyy kantapäillään jos ei miellytä.


    • Hiiri mieheksi

      Ihan komeaksikin mainittu...siis kuvaton profiili. Jos ei uskalla laittaa kuvaa niin yleensä on varattu tai huomattavasti ylipainoinen tai yksinkertaisesti ruma. Näin se vaan on. Itsellä myös profiili (kuvallinen) jonka menen nyt poistamaan. Aloittajalle vinkiksi:Lopeta vinkuminen.

    • Liian kiltti

      Vinkuminen loppui nyt. Te ette edes lue ketjua, joten ihan turhaa kommentoida mitään. Kuvat ovat olleet profiilissa, mutta en nyt tähän keskusteluun niitä tietenkään laita. Kommentit "komeaksi mainitusta" liittyi siihen, että en ole mikään painajainen ulkonäöllisesti. Tämä aiheeni oli todella typerä idea ottaa edes puheeksi tällä foorumilla. Lopetan nyt aloittajana jutun tähän. Anteeksi että avasin suuni.

      • ystävyydellä tämä

        Et ole liian kiltti tai edes vähän kiltti, vaan olet ylireagoiva ja vihamielinen.

        Pitäisiköhän sinun hoitaa ensin oma pääkoppasi kuntoon, ettet pura vihaasi viattomaan naiseen, joka eksyy profiiliisi!


      • tsrip
        ystävyydellä tämä kirjoitti:

        Et ole liian kiltti tai edes vähän kiltti, vaan olet ylireagoiva ja vihamielinen.

        Pitäisiköhän sinun hoitaa ensin oma pääkoppasi kuntoon, ettet pura vihaasi viattomaan naiseen, joka eksyy profiiliisi!

        Samaa mieltä.

        Kiltteyttä ei ole aistittavissa, eikä hyväntahtoisuutta.

        Taisi olla perinteinen 'se mitä korostaa, se on salattavaa'.


    • yksi neitonen

      Hei! Tsemppiä sulle! Pitää vaan jatkaa reippaasti viestien lähettämistä naisille ja hyväksyä se ettei kaikki vastaa mitään. Mutta jospa sieltä joku aidosti kiinnostunutkin löytyis!

    • fototesiin27

      Hahahahahahhaa, minä en laita kuvaani tänne siksi, että minut tuntee moni ihminen enkä halua, että minulta aletaan kysellä, joko nappasi. Lähetän kuvan, jos itse katson sen aiheelliseksi. En het ensimmäisessä viestissä pyydettäessä.

    • homma menee näin

      Ottaakseni kantaa ketjun otsikkoon: totta, miehet ovat altavastaajina nettitreffeillä siinä missä ravintola ympäristössäkin

      Kun sinkkunainen menee ravintolaan, hänellä on jo valmiiksi tietynlainen torjunta päällä, koska hän tietää että huonoja iskuyrityksiä on tulossa paljon. Kun sinkkunainen etsii seuraa nettitreffeiltä, niin hänellä on päällä aivan sama torjunta koska hän tietää että huonoja viestejä on tulossa paljon. Netissä torjunta vain on helpomaa, se ilmenee sillä tavalla että nainen jättää vain vastaamatta viesteihin

      Naiset ne tätä maailmaa ohjailevat, niin se vain menee..

    • Shole

      Kyllä! Vika ei ole minussa! Kaikki muut ovat pöljiä!

    • N_37v

      Olet valikoinut vääränlaisia naisia. Ihmettelen, että miksi kukaan mies tai nainen vastaa pelkän " valloittavan" kuvan ja "moikka" perusteella. Se kertoo koppavasta luonteesta: koska olen näin upea, minun ei tarvitse enempää vaivautua kertomaan itsestäni.

      Et myöskään kertonut kuinka paljon nuorempia tavoittelit.. Jos saan asiallisen viestin, joka sisältää edes yhden kokonaisen järkevän lauseen, vastaan, paitsi en enää välttämättä yli 10 vuotta ja sitäkin itseäni vanhemmille, koska "ihanteeni" on max. 7v vanhempi. Yli 50v mies ei ole hyvä isäkandidaatti - profiilissani lukee, että haluan ehkä joskus lapsia, joten pitäisi tajuta..

      • tässävaantotesin

        Joillakin 55 miehillä lukee "lapset ei tällä hetkellä ajankohtainen asia"
        Kuka haluaa ylipäänsä tuon ikäisen lastensa isäksi ja haluaako nämä
        isä huseeraamista oikeesti enää, kun entisiä puoli tusinaa ja muuttaneet pesästä.

        Joku kikkailu tuossa piilee, ehkä saada nuorempi kumppani moisen avulla.
        Joo antaa olla.13


    • tittidii3

      Mulla on vähän erillaisia kokemuksia. Olen 40 ja mulla oli kuvaton profiili. Kirjotin kolmelle naiselle, joista kaikki vastas. Yhden kanssa sitten käytiin treffeilläkin ja sitten otin profiilin pois.

      Itse vastasin niihin ilmoihin joissa oli semmosia asioita, jotka veti muo puoleensa. Kyselin niistä vähän lisää ja yritin laittaa semmosen viestin, johon toinen haluaa vastata tai on helppo vastata.

    • 6+5

      Kaksi veikkausta:

      1) Lähestyt niitä samoja naisia, kuin 99 tai 199 muutakin miestä, siis niitä joilla on vain "valloittava kuva". Yksi nainen ei voi millään tehdä kymmeniä miehiä onnelliseksi tai edes tyytyväiseksi. Jos haluat vastauksia, lähesty niitä naisia, jotka saavat todennäköisesti paljon vähemmän vastauksia. Jos et kiinnostu heistä niin ymmärrä, että sama pätee toisinpäin: ne valloittavat naiset eivät kiinnostu sinusta ja sekin on ihan ok.

      2) Olet vasta ensimmäisellä kierroksella ja haet itseäsi nuorempaa, koska haluat perheen. Eihän se mahdotonta ole, mutta kuten sanottu, 199 muuta lähestyy niitä samoja naisia ja heistä osa on iältään sopivampia ja/tai heillä on jo kokemusta parisuhteesta ja jopa avioliitosta. Kolmenkympin ikäluokassa ja siitä ylöspäin kokemattomuus on handicap.

    • Tuossa edellä oli jo muutama hyvä arvaus...Jos viestejä tulee paljon, niin kaikkiin vastaaminen vie älyttömästi aikaa. Minä katson aina lähettäjän ihanneprofiilin ja huomautan mikäli en mahdu rajoihin. Osa viestin lähettäjistä ei ole lukenut, ymmärtänyt tai välittänyt katsoa mitä etsin. Pyrin vastaamaan kaikille, myös kuvattomille. Koska en ole rajannut viestin lähettäjiä, niin saan viestejä sekä pennuilta että papoilta. Ja voin sanoa että se EI OLE ITSETUNTOA KOHOTTAVAA. Etsin kuitenkin oikeaa sisältöä ja uskon sen löytäväni nettideitin kautta.
      Tarkista ihannekumppanisi rajaus. Onko siinä liian ankarat rajat vai vaikuttaako se siltä, että etsit huomattavasti nuorempaa? Onko profiilisi liian tavallinen vai oletko siinä lipevä uraohjus?

    • kiltti mies.

      Jos sanot olevasi mukava kiltti ja kohtelevasi naisia hyvin niin et ikinä saa vastauksia.

      • kiltti mies.

        No kyllä mä sanon oman mielipiteeni ja mulla on oma tahto mutta jätän kiltti sanan pois ja korvaan sen vaikka rento kaupunkilaismies jolla omat mielipiteet.

        Kiltillä lähinnä tarkoitan että en hauku naista huo.raksi, en ole väkivaltainen, en ole narsisti eli naisella saa olla omia harrastuksia, kavereita ja menoja, en siis määräile naista tekemään tahtoni mukaan. ja humalassa mun käytös ei muutu vaan olen aika samanlainen eli humalassa en ala haukkumaan vaan olen rauhallisen vakaa persoona. En halua olla koko aina yhdessä vaan mullakin omia harrastuksia ja silleen...


    • suksieiluista

      Kannattais jättää profiilista pois, tuo "kiltti" sana. Siitä nyt vaan tulee ekas
      mieleen sellainen tossukka, joka ei uskalla ilmaista omaa tahtoaan, vaan
      pomppaa pystyyn heti, kun joku niin ehdottaa. Hyvässä luonteessa ei
      ole mitään vikaa, mutta mikäli on ihan perässä hiihtäjä, niin ei sekään
      jaksa innostaa, vaan toisen pitää päättää joka asiasta.

      Katkeruus, se on kyllä paha tauti, joo o.

    • 687khh

      Mikä ihmeen juttu tuo on että pitää kehua ulkonäköään mutta kuvaa ei uskalleta laittaa? Siis mikä pointti on sanoa että on "komeaksi kehuttu" yms.
      Vaikka näin olisikin niin ei se varmasti ole kaikkien naisten mielipide ulkonäöstäsi.
      Melkein yhtä hauskaa olisi mainita vielä sen henkilön nimi joka on sinua kehunut.

      Hymyilevä kuva / järkevä totuudenmukainen, ehkä humoristininen kuvaus persoonasta / maininta mitä etsii

      Kliseet ja oman hyvyyden korostaminen (olen kiltti, olen mukava, olen kiva, olen tralalalala hakuna matata) on aika noloa, mutta harva tuntuu sen tajuavan.
      Kyllä se persoona sitten siellä treffeillä pääsee näkymään ja toinen voi ihan itse todeta oletko kiltti vai mikä olet.

    • nainen miettii

      Eivät naisetkaan löydä aina netistä, että näin. Tuskin se on vain miesten kohdalla niin.

    • perusjätkä.

      Naiset eivät arvosta parisuhdetta, eikä se merkitse heille samaa kuin miehille. Naisille riittää kun joku on kiinnostunut, eivät he tarvitse sen enempää.

      Toiseksi suomalainen mies on saatettu niin huonoon valoon (usein naisten itsensä toimesta), ettei kukaan itseään kunnioittava nainen halua parisuhteeseen suomalaisen miehen kanssa. "Suomalainen mies" nuo kaksi sanaa saa naiset inhon valtaan.

      • athlethtos

        KOTIMAISET AKAT LÄSKISTYKÖÖT ENTISEEN TYYLIINSÄ HIMASSAAN!!

        NIILLÄ ON HAUSSA VAIN ATLEETTI /MALLI!!

        LÄSKI JA ATLEETTI EI SOVI YHTEEN!!!


      • Ei vonkaajille!

        Miehet eivät halua eivätkä arvosta mitään muuta kuin seksiä/panoja. (Anteeksi ne muutamat miehet, jotka arvostavat muutakin naisessa.) Mikään muu asia ei ole niin tärkeä näille miehille kuin se, että heti ekalla tapaamisella saa seksiä. Varatut miehet vonkaavat seksiseuraa, vapaat vonkaavat seksiseuraa, mutta edes vapaat miehet eivät halua kuin sitä satunnaista panoa - he kun haluavat olla vapaita ja lentää kukasta kukkaan... Kysellään missä asennossa haluat mieluiten, tykkäätkö suuseksistä, johdatellaan keskustelua nettiseksiin jne. jne. Vaikka jossain chatissä (missä siis on tarkoitus jutella) kuinka asiallisesti tahansa juttelisit jonkun miehen kanssa ja juttu luistaisi hyvin, lopputulos on aina sama: jos et lupaa seksiä, ei sitten mitään, adjö!

        Eikö tosiaan voi ensin tavata, tutustua, juoda kahvia jne. jne.? Jos jutut natsaa (olemus, käytös, koko paketti siis), sitten voitaisiin mennä suhteessa eteenpäin. Mä en ainakaan ala yhdenkään miehen/nuorukaisen panopuuksi, vaikka ilman jäisin!!!!


      • Ehkä siksi sinkku
        Ei vonkaajille! kirjoitti:

        Miehet eivät halua eivätkä arvosta mitään muuta kuin seksiä/panoja. (Anteeksi ne muutamat miehet, jotka arvostavat muutakin naisessa.) Mikään muu asia ei ole niin tärkeä näille miehille kuin se, että heti ekalla tapaamisella saa seksiä. Varatut miehet vonkaavat seksiseuraa, vapaat vonkaavat seksiseuraa, mutta edes vapaat miehet eivät halua kuin sitä satunnaista panoa - he kun haluavat olla vapaita ja lentää kukasta kukkaan... Kysellään missä asennossa haluat mieluiten, tykkäätkö suuseksistä, johdatellaan keskustelua nettiseksiin jne. jne. Vaikka jossain chatissä (missä siis on tarkoitus jutella) kuinka asiallisesti tahansa juttelisit jonkun miehen kanssa ja juttu luistaisi hyvin, lopputulos on aina sama: jos et lupaa seksiä, ei sitten mitään, adjö!

        Eikö tosiaan voi ensin tavata, tutustua, juoda kahvia jne. jne.? Jos jutut natsaa (olemus, käytös, koko paketti siis), sitten voitaisiin mennä suhteessa eteenpäin. Mä en ainakaan ala yhdenkään miehen/nuorukaisen panopuuksi, vaikka ilman jäisin!!!!

        "EI VONKAAJILLE" vastaisin että asenteesi on upea, mutta niin valitettavan harvinainen nykymaailmassa. En itsekään miehenä haluaisi puolisokseni naista joka on ollut "panopuuna". Nykyään hypätään sänkyyn heti ensitapaamisella, tai ainakin jo seuraavalla. Miksi moinen kiire. Mutta niihän ihmiset puhuvatkin seksin HARRASTAMISESTAh ihan kuin lenkkeilyllä käymisestä. Minusta seksi kuuluu rakkaus-suhteeseen, ei tuttujen tai puolituttujen väliseen kanssakäymiseen.


      • näin on
        Ehkä siksi sinkku kirjoitti:

        "EI VONKAAJILLE" vastaisin että asenteesi on upea, mutta niin valitettavan harvinainen nykymaailmassa. En itsekään miehenä haluaisi puolisokseni naista joka on ollut "panopuuna". Nykyään hypätään sänkyyn heti ensitapaamisella, tai ainakin jo seuraavalla. Miksi moinen kiire. Mutta niihän ihmiset puhuvatkin seksin HARRASTAMISESTAh ihan kuin lenkkeilyllä käymisestä. Minusta seksi kuuluu rakkaus-suhteeseen, ei tuttujen tai puolituttujen väliseen kanssakäymiseen.

        Seksuaalisesti kokeneet naiset ovat paljon parempi vaihtoehto kuin pihtaajat. He luottavat itseensä, ovat sinuja kroppansa kanssa, osaavat kaikki temput ja seksi heidän kanssaan on vain mahdottoman paljon parempaa kuin kokemattomien kanssa. Ongelma syntyy ainoastaan siinä, jos he eivät pysty parisuhteessa keskittymään ainoastaan yhteen kumppaniin.


    • H.Upakko

      Mä taas vastasin kolmelle miehelle ja jokaiselta sain pippeliä.

    • kikka48

      Muutamien kanssa olen päässy treffeille, haetaan vakavissaan naisseuraa ja sit treffeillä kerrotaan olevan "comel boots" miehiä...et se siitä.. osasta pelkkiä kamuja sit jäänyt..

    • kokemusta on

      Tätäkin ketjua lukiessa tuntuu päivä päivältä hurjemmalta, miksi miesten ja naisten on väkisin yritettävä etsiä toisistaan seuraa. Mies ja nainen on nyt ja aina ihan eri aaltopituudella toisistaan. Mars ja Venus. Perkuleen biologia, minkä on mennyt tekemään. Mutta minkäs teet, naisethan ovat ihania seksipulmusia ja miehet tarvitsevat heitä, paitsi homoniehet. Ja hekin ehkä ystäviksi.

      Nettitreffien markkinat ovat vääristyneet. Netti on täynnä niitä, jotka eivät kelpaa ja jotka ovat toisella tai kolmannella kierroksella. Ja nämä etsivät jotain, mikä ei omalle itselle sovi. Parempaa kuin exä, joskus kadotettua unelmaa, hetken hurmiota, syrjähyppyä, kehuja ja imartelua. Raukat peräkammarin pojat eivät netissä saa edes peräkammarin tyttöjä, koska "pelimiehet" vievät kaikki. Oli syy sitten ulkonäkö, eletty tai elämätön elämä tai ihan mikä vaan kriteeri, joka ei live-maailmassa tulisi koskaan edes esille tutustumispäätöstä tehtäessä.

      Livenä kiinnostutaan ulkonäöstä. Ja netissä sitä vasta ulkonäöstä kiinnostutaankin, koska netissä on kuitenkin keskimäärin vaatimattomamman näköistä porukkaa tarjolla. Netissä pitää myös osata kirjoittaa. livenä pitää naista pokatessaan pystyä tuottamaan puhetta. Netissä tehdään vaikutus, jos pilkut ovat paikoillaan. Mitä Runebergimpi sitä parempi, paitsi jos silleen tiätsä on kiva kuva ja prätkä ja toinenkin diggaa enempi niinku moi mitä kuuluu läpästä. Toivottavasti nuorempi sukupolvi luo nettiin luontevamman parinvalintakultuurin.

      Ennenvanhaan kumppani löytyi opinnoista, kaveripiiristä, työpaikalta, harrastuksista, baarista. Vain margiinaali haki kumppanin treffikatalogeista. Lähinnä ne, jotka eivät saaneet kumppania omilta kyliltä. Kun tulevaisuudessa yhä enemmän kumppani haetaan katalogista ihan normistikin, niin toivottavasti kulttuuri kehittyy ja mies ja nainen oppivat ymmärtämään toisiaan paremmin, myös netissä.

      • kokemusta löytyy

        Hyvä kommentti. Näin se menee. Ei netti tee tapaamista oikeastaan paljonkaan helpommaksi. Se on vain vaihtoehto niille, jotka eivät viihdy ravintoloissa tai ovat muutenkin ujompia ottamaan suoraa kontaktia. On tietysti niitäkin, jotka harrastavat paljon, käyvät ravintoloissa, ovat sosiaalisia töissä ym., mutta haluavat silti "varmistaa" kumppanin löytymisen.

        Deittailu on kovaa hommaa. Ikävä kyllä nälkä kasvaa syödessä ja vaatimukset kasvavat puolin ja toisin. Sitä kuvittelee, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Kyllä sillä vaan on. Jokin kipinä, viehättävä piirre, tms pitää olla, jotta jutusta syntyisi mitään. Huomasin itse, että jos toisten treffien jälkeen ei tunnu hyvältä, on parempi jättää siihen. Kävin viime ja tänä vuonna treffeillä n. 20 eri naisen kanssa. Vain yhden kanssa juttu eteni pidemmälle. Eli onnistumisprosentti 5, ei huono ;)Saas nähdä, kuinka tässä käy.


    • nainen4

      Hei! Olen 30 nainen ja jonkun verran treffipalstoja käyttänyt. Minusta miehet ei ole altavastaajina, sillä samanlainen oikeus ja syy on miehilläkin olla vastaamatta.

      Minulla on hyviä ja huonoja kokemuksia. Joskus päästään tapaamisen tasolle ja joskus taas mies jättää asian haaveiluun. Joskus "kultakimpaleet" häipyvät viesti sumaan. Kaikkiin kun ei jaksa tarttua niin ne jotka ovat ns. ehtineet ensin voittavat.

      Moni on kommentoinut, että tarkista profiilisi ihannekumppani, sillä se antaa paljon viiteitä millainen mies olet. Kohteliaisuus ja omanarvontunto= itsetunto on tärkeää. Myös minusta.

      En lähes koskaan vastaa törkeyksiin, ja liian nuorta hakeville tai liian nuorille mainitsen nätisti että omassa ikäluokassakin löytyy. Kuvallinen profiili kiinnostaa, mutta kuva itsessään on hyvä kertoa sinusta ns. parhaimmillaan. Eli puhtaana ainakin.

    • rumilus.

      Olen aina laitanut naisille asiallisen viestin. En mitään kolmen rivin sepustuksia vaan kertoillut kattavasti itsestäni ja kysellyt naisilta asiallisesti mutta olen saanut vain yhden vastausken jossa nainen selitti kolmella rivillä että olen kiinnostava mutta ei enään vastannutkaan takas.

      Eli naamassa se vika on kun ei naiset tykkää. Enkä ole mitenkään erityisen läski, n 5kg ylipainoa jota ei edes ei huomaa.

    • Eeeli etukeno

      En ole muuta saanut kuin lokaa naisilta, vaikka en ole heille mitään kirjoittanutkaan. Jonkinlainen katkeruus tuntuu olevaan 50 kymppisillä, kun ei kelpaa, sitten haukutaan jo pystyyn, vaikka ei ole eds tutustuttu millään lailla.

    • kossi2

      Oma kokemukseni on netissä, että naiselle ei ole hyvä olla liian erinomaisuuteen pyrkivä eikä liian tavallinen. Naisten valtaosa suhtautuu hyvin varauksella mieheen, joka on "liian hyvä ollakseen totta". Tämä lienee osaksi suomalaiseen kulttuuriin kuuluva asia, jossa täydellisyyteen pyrkiminen ei ole yleisesti hyvä asia vaan epäilyttävää toisin kuin vaikka Jenkeissä. Toisaalta myöskään se harmaa perusmies ei sytytä. Monen naisen reaktio on: "joo, olet mukava ja huolehtiva ym., mutta mitä sitten?"

      Kun ulkomailla tällainen "perushyvä mies" tuntuu olevan varsin kysyttyä kamaa (ehkä miesten yleisemmän rellestämisen ym. "oheistoiminnan" ja vähemmän kiltteyden vuoksi), suomalaisnaiselle tässä ei ole mitään uutta. He ovat oppineet liian hyvään, eli heillä todellakin on valtaa paljon enemmän "sanella" miehen ominaisuudet kuin miehellä vastaavasti "sanella" naisen ominaisuudet. Asetelma kääntyy tosin jälleen miehen eduksi suhteen käytänteissä: nähdäkseni mies on se, joka sanelee suuntaviivat, hienokseltaan. Naiset siis ovat vallassa valintaprosessissa, miehet käytännön toteutuksessa.

      Parhaiten seuraa löytävät ajan hermolla elävät, vähän feikitkin, taktikoivat, menevät miehet pilkettä silmäkulmassa.

    • Impi48

      Naiset ja miehet vain treffisivustoilla "tähystelevät" "tarkkailevat" asettavat vaaimuksia ..oma "prinssessa" " prinssi" hakusessa ja kukaan ei todellisudessa halua/hae mitään..Sosiaalinen tilaus varmaan näillä treffipalstoillakin...

    • fdgsgs

      Jos on kuva profiilissa niin siitä voi päätellä tietenkin heti pitääkö "komeaksi kehuttu " paikkaansa mutta jos ei ole kuvaa ja vaikka chatissa juttelee tai kuvaton profiili niin aina nämä "komeaksi kehutut" ovat olleet aika rumia... Sellaiset jotka sanovat olevansa ihan kivannäköisiä tai ihan ok tai muuten eivät ole tuoneet mitenkään esiin ulkonäköään ovat olleet ihan komeita ja oikeesti kivannäköisiä.

      Monella miehellä on täysin epärealistinen käsitys omasta komeudestaan, komeita miehiä ei joka oksalla ole todellakaan. Jos joku nainen joskus 10 v sitten on sanonut baarissa noin niin ei välttämättä pidä tänä päivänä paikkaansa :)

      Naiset taas usein aliarvioivat omaa ulkonäköään ja ovat vaatimattomampia sen suhteen ja realistisempia.

    • miees kaks-kasi

      Nettideitin suurimmat ongelmat on

      a)naisten ja miesten suhdanteessa;Jokaista 1 naista kohden 2-4 miestä,riippuen paikkakunnasta.

      b)Pinnallisuuden ylikorotustuminen; Moni katsoo kuvaa,todeten "EI" lukematta profiilitekstiä.

      c)Tietyntyyppiset profiilit vain menestyvä ; Joskus itsestäni tuntuu että vain tietyntyyppiset ihmiset menestyvät.Ne ovat usein kropaltaan hoikkia/normaaleja/sporttisia, hieman meneviä,elävät tyylillä "katsotaan mitä eteen tulee" sen enempää ajatusta uhraten tulevaisuudelle muuta kuin työtä sekä salia yms.liikuntaa.Se että esim.haluaako lapsia,on monelle "ehkä".On siis tosi jees,elää 20-30v ikäväli kokonaan miettimättä elämää sen enempää.
      Tietysti,koulutus ja työ on aina eduksi tässäkin,mitä korkeammalla on molemmissa sitä paremmat plussat saa.

      En kuitenkaan suostu uskomaan että kaikki ovat tälläisiä,mutta jostain syystä nämä tapaukset päätyvät nettiin ja ne muut,ovat jossain..vielä kun tietäisi missä.

      d)Profiilien kopioiminen;
      Tuskinpa 40% naisista on oikeasti tulisia,voimakaita,vaikea luontoisia yms.Tai jos,niin onnea vaan teille ;D Pointtina,profiileja kopioidaan joten todelliset omat ajatukset/sanat jäävät sanomatta.

    • Minä tässä

      Nimimerkille fdgsgs....veit sanat suustani !!!! Olen täysin samaa mieltä !! Miehillä on uskomaton itseluottamus omaan ulkonäköön. Deittikaverini ovat aina kehuneet itseään ja totuus on ollut karmaiseva, kun ollaan tavattu. Paha sanoa, mutta näin on.
      Enää en mene treffeille, ennenkuin saan kuvan

      • Etkö tiedä?

        Kuvan pyytäminen on pinnallista...


    • Naikkonen 40v.

      Olen itse 40-vuotias ja nätiksi haukuttu ja paljon tykkäyksiä saanut, joten vastaan rehellisesti vaikkei sitä Suomessa nättien naisten hyveeksi luetakaan.
      Syy nro 1 on profiilin tylsyys ja kuvien taso. Harvoin näkee miehillä profiilikuvaa, jossa aidosti hymyillään tai nauretaan. 98 % kuvista on vakavia ja sellainen ei houkuta. Miksi? Lisäksi vielä suttuisia tai epätarkkoja. Voit kuvitella millaisen kuvan itsestään antaa, jos kirjoittaa olevansa avoin, positiivinen, hauska ja siisti. Se mikä minussa herättää mielenkiintoa on juurikin huumorintaju, jota myös omassa profiilissani korostan. Nyt sitten tarkkana. Älä laita sanoja huumorintajuinen ja hauska, jos oikeasti et sitä ole ja tekstisi on tylsä! Pluffauksen tunnistaa heti.

      Syy nro 2 on (valitettavasti) ulkonäkö. Minulle itselle ei ulkonäkö sinänsä ole ollut tärkeä, mutta avaan vähän ristiriitaista näkökulmaani. Miehen ei tarvitse olla kiiltokuvapoika, jos kaikki muu "natsaa". Olen pääsääntöisesti vastaillut miehille, jotka tuntuvat tosissaan lukeneeni profiilini. Jotta turhia aikaa vieviä kontakteja ei syntyisi, olen jopa eritellyt päämielenkiintoni ja toiveeni (huumorintajuinen, moderni ja hyväitsetuntoinen). Nyt, jos huomaan miehen vastauksista, että nämä on huomioitu ja mies osaa tunnistaa itsessään aitoja samoja piirteitä, voi olla varma, että vastaan. Tässä vaiheessa miehen geneettisellä ulkonäöllä ei ole merkitystä. Ymmärrän, ettei kaikkea voi saada ;) Nyt jos vastauksista ei saa selvää miten hyvin on omaksunut toiveita, mutta kuvat viestivät namusta miehestä, niin saatanpa uteliaisuuttani vastata, että onko oikeasti joku namu vapailla markkinoilla. Onko siinä joku vika vai onko se playeri? Kun katsoo taaksepäin miesvalintojani, niin en ole teinivuosien jälkeen treffannut yhtään kiiltokuvapoikaa, mutta seurustellut mahtavien persoonien kanssa niin hyvässä, kuin pahassa, joten ulkonäön suhteen en ole ollut valikoiva.

      Syy nro 3 on profiilin informaation vähyys. Esimerkiksi EK:ssa on moni luontivaiheessa ruksannut ne tärkeimmät ja lisännyt omaehtoisiin sarakkeisiin vain muutaman rivi tekstiä tyyliin "Lempipuuhaani on valokuvaus", "Viihdyn ystävien kanssa" eikä oikeastaan mitään muuta muista profiileista erottuvaa, niin jää vastaamatta. Jos mies kirjoittaa minulle ja päätän vastata, niin toivon, että miehellä on lähes yhtä kattava profiili, kuin minulla. Älä huoli naista, joka vaatii sinulta paljon, muttei anna takaisin. Teet sitä sitten lopun elämää ;) Minusta naisen vastuu on myös tarjota yhtä paljon, kuin mieheltä vaatii. Valitettavasti näitä pariutumisylimielisiä näkyy ravintoloissa, netissä tai vaikka liikuntasalilla. Parempia tuloksia naiset saisivat helposti, jos näkisivät vaivaa profiileissaan.

      Syy nro 4 on menneisyys. EK:ssa olen laittanut, että en halua lapsia (enää) ja toivon myös, että miehen lapset ovat vähintään kouluikäisiä, niin en todellakaan vastaa niille, jotka eivät tätä ole huomioineet. Sama on asuinpaikan kanssa. Onko järkeä kirjoitella Kuopiosta, jos on Helsingistä kotoisin eikä suostu koskaan muuttamaan? Toinen on exät, joita varon. Ystävälliseen sävyyn exästä kirjoittelu luo kuvan, että mies kykenee erosta huolimatta kommunikoimaan exänsä kanssa ja tulee toimeen hankalienkin aiheiden kanssa. Se on sama, kuin kirjoittaisi, että "Olen päässyt exästäni jo oikeasti yli". Jopa yhdessä profiilissa luki "Joustava yhteishuoltajuus toimii hyvin exän kanssa" sai minut vastaamaan hänelle. Ja hänellä tosiaan asiat olivat niin, mutta suhteeksi siitä ei ollut meidän välimatkan takia.

      Muut syyt. Noin yleensä 40 nainen tänä päivänä on jo lapsiasian käsitellyt ja jos mies kirjoittaa "Haluan (ehkä) lapsia", niin vastaaminen jää, jos itse ei halua enää. 40 nainen ja varsinkin eronnut sellainen yleensä ei hakeudu enää niin aktiivisesti parisuhteeseen, kuin mies. Naisesta tulee lasten kasvaessa itsenäisempiä ja eron, oli se sitten sopuisa tai riitaisa, jälkeen nainen arvostaa omaa aikaa ym. Myös meidän ikäluokka on tavallaan kahtia jakautunut. Osa ei halua itselleen enää hoidokkia, jonka sukat säilyvät parhaiten lattialla ja toisaalta yksin asuminen voi houkuttaa. Nainen ei koe jäävänsä yksin, koska on yleensä se läheisempi vanhempi lapsille. Toinen on se modernimpi puoli, jossa naiset voivat pitkäänkin viihtyä "friends with benefits" - suhteessa. Naiset myös testaavat markkina-arvoaan, vaikkeivät olisi vakavaa suhdetta hakemassakaan ja nuokkuvat siksi palstoilla.

      Tästä kaikesta kranttudestani on ollut se hyöty, että jyvät erottuvat akanoista. Varsinaisille treffeille minut on kutsuttu pari kertaa ja usean kanssa kirjoitellut pitkiäkin viestejä useiden kuukausien ajan. Eli, kun kirjoittelen miesten kanssa on useimmiten miehen osalta "läksyt tehty". Olen tarjonnut miehille profiilissani paljon "luettavaa" ja on ollut miesten oma päätös kiinnostuakko vai ei. Aloitetta en muista vielä tehneeni.

      • milonga1

        Todella hyvä kirjoitus, voin naisena allekirjoittaa muuten kaiken tässä, paitsi mielestäni profiilin ei tarvitse olla niin kattava. Mitä noita miesten ilmoituksia olen lueskellut, niin lyhyenkin profiilin kirjoitustyylistä voi saada irti paljon. Itsekin päädyin laittamaan aika lyhyen kuvauksen itsestäni.

        Olen vähän alle 40-vuotias ja erosta on useampi vuosi. Olen päätynyt eron jälkeen muutamaan suhteeseen, jotka on alkaneet "IRL". Syystä tai toisesta ne ovat sitten päättyneet ja tällä hetkellä itsenäinen elämä lasten kanssa on todella ihanaa. "Friends with benefits" -suhde olisi ideaali, ja oikeastaan sen takia päädyinkin laittamaan ilmoituksen nettiin. Tosin en suoraan sitä sano ilmoituksessa mutta ehkä joku osaa lukea rivien välistä. Kun miehen kohtaa tuolla kadulla, kirjastossa, kaupassa tai edes baarissa, niin en tiedä miten tuollaista suhdetta voi missään vaiheessa luontevasti ehdottaa. Voi tietysti olla että moni mies kokee tuollaisen suhteen tulevaisuudettomaksi, mutta sitten toisaalta jos siinä kuitenkin natsaa niin mikä estää kehittämästä suhdetta eteenpäin.

        Kuvista olen sitä mieltä että ei niitä tarvitse etukäteen antaa vaikka toki hienoa kun rohkeammat ihmiset kuvansa laittavat. Oma profiili on kuvaton ja sellaisena pysyy. Ymmärrän jos se karsii vastaajia mutta toisaalta itse voisin ihan hyvin laittaa viestiä kuvattomalle, jos ilmoitus on muuten hyvä. Mulla on siellä ihannekumppanin kriteerit ja luotan siihen että hän niitä vastaa jos treffeille päädytään. :)


      • Nainen50wee

        Hyvin analysoitu.


    • kdldkfkfkdfl

      Ei uskota, että on nätiksi haukuttu! Kuva heti esiin tänne, taidat luulla itsestäsi liikoja ja olet itsekäs egoisti. En viitsinyt edes lukea loppuviestiäsi, koska olet väärässä!

      • Naikkonen 40v.

        Laita vain s-postiosoitteesi tänne niin lähetän kuvan. Saat sitten itse analysoida.


    • kaunotar

      Voi hyvät ystävät! Unohtakaa nyt nettideittailu kokonaan. Olen itse rehellinen ihminen enkä missään vaiheessa ole valehdellut itsestäni mitään profiilissani. Olen vastannut yli 400 viestiin, mutta huomasin aika nopeasti, ettei Suomesta valitettavasti löydy rehellistä miestä, ainakaan netistä! Nämä henkilöt, joiden kanssa viestittelin jäivät kaikki kiinni valheista, tai pervoilusta, jossain vaiheessa; joko viestittäessä tai viimeistään silloin kun tavattiin....
      Naiset, teillä on suurempi mahdollisuus löytää hyvä mies vaikka kirjakaupasta! Nämä deitti"palvelut" syövät ihmistä, koska ne perustuvat kaikki valheisiin. Poistin profiilini, enkä tule koskaan enää sortumaan nettideittailuun.

      • Mia49

        Sama täällä!!!en saanut mitään nettideittailusta,parempi vaan liikkua ja tavata ihan livenä mahdollinen kumppani,koska sitä haen,kahden vuoden yksinolon jälkeen!!


      • mies-38.

        Olen rehti mies ja mut löytää netistä. Et ole tarpeeksi syvältä kaivannut. Tai mut ainakin löytää suomi 24 treffeistä.


    • kuolemaakohtimennään

      Minäpä löysin 40 miehen treffipalstalla. Profiilikuvassa ei ollut edes omaa kuvaa, vaan joku maisema. Mulla ei ollut kuvaa ollenkaan.
      Olen iloinen, että tapasin miehen livenä. Karisma veti jalat alta saman tien. Se ei olisi välittynyt valokuvassa.

      • nii just

        No tuo ei ollut pinnallista, oikein ja hyvä. Kuvat vaan pois kaikilta nettitreffilöisiltä ja niitä hemmetin profiilitekstejä lukemaan!


    • Suomi ja akkavalta

      Tässäpä helppo tapa hankkia naisseuraa; vaihda ensinnäkin kieli englanniksi ja lisää jotain vihjettä siitä, että olet ainakin osittain ulkomaalaista alkuperää. Mieluiten tuolta tummasta ja tulisesta etelästä. Eksotiikka vetää puoleensa ja sillä lienee geneettinen syynsä.

      Eikös tästä ollut jokin leikkimielinen tutkimuskin muutama vuosi sitten, jossa ranskalainen mies oli iskenyt naisia Euroopasta. Suomesta irtosi helpoimmin, vähän kun leperteli ranskaksi paikallisessa räkälässä, niin heti lähdettiin jatkoille. Sama tulos toistui, kun tutkittiin tiettyjä baareja pitkin Eurooppaa; Suomesta irtosi helpoiten, nimittäin eräästä helsinkiläisestä baarista, mutta luultavasti sielläkin vain ulkomaalaisille, joita haastattelijat muuten olivat... Ne naisten puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa, ovat teatteria, jolla pönkitetään tiettyä puhtoista mielikuvaa reiluista pelisäännöistä. Kuten jo sanoit, ne kiltit, hyväuskoiset rehellisyyteen uskovat kärsivät eniten tässä pelissä. Juonittelulla, kokemuksella, psykologisella silmällä, rahalla ja sun muulla pääsee pisimmälle.

      Suomalaiset miehet saavat kyhjöttää jatkossakin ilman. Helsinki, Tampere ja Turku voivat vaikuttaa näin ensalkuun hyviltä paikoilta, mutta eipä unohdeta, että siellä on myös eniten valinnanvaraa naisille. Ulkomainen kilpailu on kovaa. Pienemmällä paikkakunnalla voi onnistaa paremmin, vaikkei ehkä ensinäkemältä siltä vaikuta.

      Muista myös mainita, jos on omaisuutta. Ei kuitenkaan liian rahvaanomaisesti, kuten miehet sen usein tekevät. Rahvaanomaisuus on tosi paha juttu. Raha ja varallisuuden pitää tulla ilmi ikään kuin vahingossa, kuten hyvän elintason, ruoan, matkailun, sisustuksen, vaatemerkkien ja muiden kautta, välillisesti. Kannattaa siis mainostaa Balin sukelluslomaa komea rintakehä esillä yksityisjahdin kupeessa, näin kuvitteellisena esimerkkinä.

      Loppujen lopuksi ei kannata unohtaa sitä faktaa, että naiset voivat eleleskellä ihan hyvin itsekseen, jos eivät löydä sopivaa. Miehet sen sijaan tulevat epätoivoiksi ja jopa syrjäytyvät, kuten sosiaalitieteissä vaikuttavat naiset meille kertovat. Naisille tämä on tietysti win-win-tilanne. Miehet joutuvat tinkimään ja naiset voivat vaatia vaikka kuuta taivaalta. Tämän voi todeta omin silmin kesäisellä kaupungilla; jos jonkinlaista mastordonttia tallustaa normijäpänderin kainolossa. Kuutosen naisilla on mahdollisuus kasin miehiin - only in Finland.

      Helpoin ratkaisu on tietysti se, että etsit morsmaikkusi jostain muualta ja säästät itsesi vaivalta ja mieliharmilta. Suomalaiset eivät ole pahannäköisiä, toimeentulo on paremmissa kantimissa kuin 90% maailman väestöstä ja kyllä ne tämän maan ilmaiset opiskelut, sosiaaliturva, rauhallisuus ja puhtaus kiinnostavat yllättävän montaa naista. Riittää, kun nai suomalaisen miehen. Uusin tulokasryntäys kohdistuu maahamme Yhdysvalloista, joten otappa ja tutustuppa sikäläisiin. Ovat oikeasti mukavia ja suomalaisille tyypillinen ylimielisyys, vaikeastitavoitettavuus ja sun muut oikuttelut puuttuvat - treffit voidaan sopia puolituntemattoman kanssa vaikka bussipysäkillä. Monilla myös vahva usko perheeseen, joten eivät lähde liitelemään ensimmäisten vaikeuksien vastaantullessa.

      • Olimitenolimuttanäin

        Tämä oli hyvä kirjoitus vaikka ensin luulin sitä taas yhdeksi suomalainen nainen haluaa vain ulkolaista miestä -paatokseksi. Käytännössä suomalainen "tasa-arvo"-kulttuuri ja feministinen kaakatus on ajanut suomalaisen miehen siihen pisteeseen, että hän on kroonisesti akkavallan tossun alla.

        Voi olla, että suomalainen mies on luonnostaan hieman vaatimaton ja ujo ja hitaasti lämpiävä modernille machokulttuurille. Mutta suomalainen nainen on pohjimmiltaan todella kiero ja osaa käyttää hyväkseen suomalaisen miehen uhrautuvuutta. Tässä voi olla eroja kaupunkilaisten ja maalaisten välillä, mutta käytännössä kun omia kokemuksiaankin peilaa niin enpä ole juuri yhtään suomalaista naista tavannut, jolla ei olisi ollut jotain asennevammaa, persoonallisuushäiriötä tai henkistä ongelmaa tai ihmissuhdepeliä menossa.

        Nettideitissä kaikki naiset tietysti mainostavat itseään niin parhaana kaikista, mutta käytännössä parisuhteissa mies alistetaan nyhveröksi, haukutaan, pihdataan, syyllistetään ja manipuloidaan. Ja lopulta, kun mies alistuu ja useimmiten väistää naisen voimakastahtoisuutta omiin maailmoihinsa niin nainen loukkaantuu miehen passiivisuudesta, ottaa eroon ja katkerana syyllistää koko miessukupuolen omasta tilanteestaan.

        Ja tosiaan miesasialiike Suomessa on kovin minimaalinen. Koko yhteiskunta on valjastettu naisten asian eteen aina äitiyspakkauksista ja lastensuojelusta lähtien. Luonnollisesti siksi, että koko julkinen sosiaalisektori on naisten kansoittama. Miehet ovat perinteisesti hoitaneet Suomessa rahat, maat ja tekniikan. Nyt kun naiset alkavat pikkuhiljaa ujuttaa lonkeroitaan vähän joka sektorille, niin siinä ei ole enää turvassa ulkomaalaisetkaan. Johan se on mm. Kreikan tapauksessa nähty.


      • Saa nauraa!
        Olimitenolimuttanäin kirjoitti:

        Tämä oli hyvä kirjoitus vaikka ensin luulin sitä taas yhdeksi suomalainen nainen haluaa vain ulkolaista miestä -paatokseksi. Käytännössä suomalainen "tasa-arvo"-kulttuuri ja feministinen kaakatus on ajanut suomalaisen miehen siihen pisteeseen, että hän on kroonisesti akkavallan tossun alla.

        Voi olla, että suomalainen mies on luonnostaan hieman vaatimaton ja ujo ja hitaasti lämpiävä modernille machokulttuurille. Mutta suomalainen nainen on pohjimmiltaan todella kiero ja osaa käyttää hyväkseen suomalaisen miehen uhrautuvuutta. Tässä voi olla eroja kaupunkilaisten ja maalaisten välillä, mutta käytännössä kun omia kokemuksiaankin peilaa niin enpä ole juuri yhtään suomalaista naista tavannut, jolla ei olisi ollut jotain asennevammaa, persoonallisuushäiriötä tai henkistä ongelmaa tai ihmissuhdepeliä menossa.

        Nettideitissä kaikki naiset tietysti mainostavat itseään niin parhaana kaikista, mutta käytännössä parisuhteissa mies alistetaan nyhveröksi, haukutaan, pihdataan, syyllistetään ja manipuloidaan. Ja lopulta, kun mies alistuu ja useimmiten väistää naisen voimakastahtoisuutta omiin maailmoihinsa niin nainen loukkaantuu miehen passiivisuudesta, ottaa eroon ja katkerana syyllistää koko miessukupuolen omasta tilanteestaan.

        Ja tosiaan miesasialiike Suomessa on kovin minimaalinen. Koko yhteiskunta on valjastettu naisten asian eteen aina äitiyspakkauksista ja lastensuojelusta lähtien. Luonnollisesti siksi, että koko julkinen sosiaalisektori on naisten kansoittama. Miehet ovat perinteisesti hoitaneet Suomessa rahat, maat ja tekniikan. Nyt kun naiset alkavat pikkuhiljaa ujuttaa lonkeroitaan vähän joka sektorille, niin siinä ei ole enää turvassa ulkomaalaisetkaan. Johan se on mm. Kreikan tapauksessa nähty.

        Ai itelleenkö nainen saa äitiyspakkauksen? Mä luulin että nainen ja hänen miehensä (lapsen isä) saavat äitiyspakkauksen yhteiselle vauvalleen.

        Ei voi muuta sanoa kuin että jo on katkeruus huipussaan, kun mies kadehtii naista äitiyspakkauksen vuoksi. :-D Äly hoi!


      • edelleen on näin
        Saa nauraa! kirjoitti:

        Ai itelleenkö nainen saa äitiyspakkauksen? Mä luulin että nainen ja hänen miehensä (lapsen isä) saavat äitiyspakkauksen yhteiselle vauvalleen.

        Ei voi muuta sanoa kuin että jo on katkeruus huipussaan, kun mies kadehtii naista äitiyspakkauksen vuoksi. :-D Äly hoi!

        Mainitsin tuon suomalaisen naissosialismin kruununjalokiven eli äitiyspakkauksen tekstissäni tahallaan syöttinä ja hetihän siihen takertui yksi naisasialiikkeen edustaja lukematta ja ymmärtämättä viestin sisältöä muuten. Missä kohtaa tekstissä puhuttiin miesten kadehtivan naisia? Suomalainen nainen käyttäytyy narsistisesti miehiä kohtaan kääntämällä aina itse asian jotenkin miestä vastaan. Se on surullista, sillä suomalaisella miehellä ei ole perinteisesti välineitä vastata naisten harjoittamaan alistamiseen. Suomalainen mies pakenee naisten valtaa harrastuksiin, päihteisiin ja työhön. Ja koskaan kukaan ei ole loppujen lopuksi onnellinen.

        Siksi naiset haikailevat vieraiden kulttuurien perään, koska niistä syntyy illuusio että ihmiset olisivat onnellisempia. Tosiasiassa naisten asema ja valta monissa muissa kulttuureissa on paljon heikompi kuin Suomessa. Suomalaisen naisen pitäisi yhdessä miestensä kanssa opetella keskinäistä kunnioittamista ja oikeaa "tasa-arvoa". Ja naiset tosiaan käyttävät surutta hyväkseen suomalaisen miehen vässykkyyttä ja alemman tason naiset tavoittelevat korkeamman tason miehiä, jolloin alimman tason miehet jäävät yksin ja syrjäytyvät ja myös ylimmän tason naiset jäävät yksin. Suomalainen nainen tiedostaa itsekin olevansa jotenkin miesten yläpuolella älyllisesti ja asenteellisesti ja siksi nostaa itsensä ansiottomalle jalustalle. Oikeasti suomalaisen naisen tulisi opetella empatiaa, armollisuuttaa ja avoimuutta. Ne ovat itsekkyyden, omahyväisyyden ja juonimisen vastakohtia.

        Suomalaisen miehen synniksi on laskettava se, ettei hän välttämättä ole kovin luonteva tyydyttämään naisen luontaisia hedonistisia ja turhamaisuuden tarpeita. Ei osata kehua tarpeeksi eikä tehdä romanttisia tekoja. Kun mies-naissuhde on vääristynyt, toinen nostetaan helposti korostuneesti jalustalle tai päinvastoin alistetaan maan matoseksi. Ratkaisu olisi yksinkertainen. Naisten tulisi kuunnella ja arvostaa miesten mielipiteitä ja kannustaa heitä heidän tekemisissään ja tukea heitä saavutuksissaan. Miesten tulisi kehua naisten luonnetta, kauneutta, ponnistuksia ja auttaa sekä osallistua enemmän kaikkeen siihen, mistä nainen kokee aina itse vastaavansa. Ja tietysti kohdella naista naisena.

        Naisen suurin ongelma Suomessa on ehkä se, että hän yrittää olla liian itsenäinen ja olla ikäänkuin mies itsekin. Siitä syntyy automaattisesti sellainen asenne miehiä kohtaan, ettei heitä tarvita mihinkään ja miehet ovat vastuuttomia vässyköitä. Ja tämä johtuu pääasiassa siitä ettei Suomen kulttuurissa miehen anneta olla mies. Naisasialiike on muovannut kulttuurista miestä väheksyvän.


    • ei ikinä enää

      juopon voi löytää jolla vanha valokuva...

    • Tympy

      Eivät ole altavastaajina. Olen nuori, sievä nainen, osaan tehdä kotitöitä, tulla toimeen ihmisten ja läheisteni kanssa, olen monesta kiinnostunut opiskelija ja miehet kohtelevat kuin roskaa. Kaksilla nettitreffeillä käyty kevään/kesän aikana. Kumpikin mies ehdotti muutaman kerran uusia treffejä kunnes kyllästyivät ja katosivat selitystä antamatta. Voisi sen edes ilmoittaa, jos ei kiinnosta niin ei jäisi paskan maku suuhun.

    • ihmetyttää

      No kyllä siis todellakin miehet altavastaajia nettitreffeillä!! itse tumma, fiksu, huumorintajuinen, pitkä, trendikkäästi pukeutuva, komea mies muidenkin kuin äidin mielestä! ;) ikää jo noin 35v mutta todella nuorennäköinen ja muutenkin nuorekas kundi..kuvakin löytyy profiilista.
      Tänä kesänä joka helvatan reissu jolla olen ollut niin nainen aina halutessani löytynyt ja nyt en puhu mistään 100kg 50v vaan ihan timmejä todella hyvännäköisiä vähän päälle 20v naisia ikävä kyllä liian kaukana asuvia :( , mutta suomi24 treffeiltä valehtelematta täysi 0 vaikka miten asiallisesti olen lähestynyt naisia niin homma ei toimi edes treffeille asti..puhumattakaan miten vaikea näillä naisilla on edes vastata ensimmäiseen viestiin.

    • no tosiaankin

      Suomi24:n on kansoittanut lauma naissukupuolen pohjasakkaa, jonka elämäntehtävänä on tylyttää ja haukkua miehiä. Treffeissä he paistattelevat huomion keskipisteenä ja naureskelevat miesten tyhmyydelle. Ei tarvitse muuta kuin katsoa Treffien kuvalistaa ja käydä sen jälkeen lähikaupassa. Kaupassa on jokainen mimmi paremman näköinen, kuin yksikään Treffien unelmanainen. Treffeissä päivystää eronneet, jätetyt ja katkeroituneet rumat akat. Ja kun eivät uskalla edes treffeille lähteä, niin sitten nalkuttavat päivät pääksytysten täällä keskustelussa. Haluaisitko todellakin saada jonkun näistä asennevammaisista sinulle kotiin asti aukomaan päätään?

    • Salamander_

      Ystäväni sanoi kerran, että kaikki naiset ovat hulluja. Ja näinhän se taitaa todellisuudessa ollakin. Keskiajalla näitä hulluja poltettiin oikein roviolla.

    • En ole nainen, mutta kommentoin
      silti vähän kuin naisten
      kommenttien jatkeeksi. Koska
      en ihan kaikkea heiltäkään
      allekirjoita.

      Kysymykseen:
      Veikkaisimpa että riippuu
      ikäluokasta ja/tai sijainnista.
      Sukupuolesta riippumatta sitten
      elämäntilanne vaikuttaa kuinka
      etäältä pystyy "haravoimaan"
      potentiaalisia kumppaneita.

      Se missä miehet on altavastaajina
      on oman kokemukseni mukaan aloit-
      teellisuus.
      Alussa selailin naisten profiileja
      ja aika usein sitten naiset olivat
      myös minun profiilissani käyneet.
      Kuitenkaan yhtä lukuunottamatta ei
      viestejä tullut. Tämän luulin olevan
      kiinnostuksen puutetta.

      Jatkossa tein niin että jos nainen
      oli vastavuoroisesti käynyt profii-
      lissani niin lähestyin häntä viestillä.
      Yllätävän hyvällä prosentilla näihin
      viesteihin sitten tuli vastaus.

      Kärjistäen naisten profiililla ei
      ole niin suurta painoarvoa kuin miesten,
      mutta ero ei ole kokemukseni mukaan
      niin suuri kuin uskotellaan. Olen
      joskus mielessäni verrannut miesten
      profiilia seksiin parisuhteessa. Jos
      se toimii niin vaikutus parisuhteeseen
      on 20%. Jos se taas ei toimi ollenkaan
      niin vaikutus on -80% parisuhteessa. Eli
      kyllä sillä pientä vaikutusta on.

      Suurempi merkitys on mielestäni
      kuitenkin sillä ensimmäisellä viestillä.
      Siihen kannattaa oikeasti panostaa; suku-
      puolesta riippumatta. Vähän kuin baarissa
      "käytkö täällä usein" vastaan joku omaperäinen
      keskustelun avaus.

      Viimeinen kohta on sitten ihan täysin mutu
      ja joka on hyvin yksilöllinen. Tähän vaikuttaa
      toki myös viestien määrä yms.
      Uskon että miehet on edellä kun tulkitaan
      kohtaa ihannekumppani. Naiset ottavat nuo
      rajat hyvinkin tarkaan ja kirjaimmellisesti.
      Miehille nuo rajat ovat enempi vain suuntaa
      antavia. Uskon että paljon on mennyt naisilta
      potentiaalisia kumppaneita ohi kun esim 179
      senttinen mies on lähetellyt viestejä naisille
      jonka ihannekumppani on 180 . Eikä tämä siis
      väärin ole. Johonkin se raja on vedettävä.

      Yhteenvetona oikeastaan voisi kai todeta
      että niin netti- kuin live-elämässä että
      paljon on tuurista kiinni ja samapa tuo
      lähteekö altavastaajana vai suosikkina.
      Haasteensa kummassakin; lopputulos
      ratkaisee.

      • treffiTeppo

        Tässä oli monta hyvää pointtia. Tsägästä on pariutuminen todella paljon kiinni. Naiset noudattavat rajoja käsittämättömän tarkasti. Siis oikeasti ei joku sentti pituudessa merkkaa oikeassa elämässä suuntaan eikä toiseen eikä edes vuosi elämässä. Profiilissa vierailleiden pommitus viestillä varmasti parantaa todennäköisyyttä vastauksen saamiseen.

        Mutta itselläni on nettideitissä se vaikeus, etten löydä sieltä itseäni kiinnostavia naisprofiilejakuin harvoin ja sitten kun löydän, niin he eivät vastaa viesteihini ja eivät edes vieraile profiilissani. Kaikenlaiset muut mammat aina välillä lähettävät viestejään ja kurkkivat profiiliani, mutta eivät juuri ne joista olen itse kiinnostunut. Ja kaikkein käsittämättömintä on se, että he sopisivat minun kriteereihini ja minä heidän. Joskus ehkä juuri nuo edellä mainitut sentti pituudessa tai vuosi iässä voi heittää. Mutta yleensä kriteerit natsaisivat täysin.

        Mitä muuta johtopäätöstä tästä voi enää vetää kuin että naiset noudattavat itse laatimiaan rajoja järjettömän tiukasti tai sitten minä vain kiinnostun niistä samoista naisista, kuin kaikki muutkin ja jään jonossa aina kakkoseksi. Huono tuuri naisten kannalta, menettävät mahdollisuuden hyvään mieheen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe