Ad-Awaren poisto menossa, tarviin apuja !!!

katrin

Olen poistamassa Ad-awaren vanhan version, mutta ensimmäisen vaiheen jälkeen poisti kuvakkeen työpöydältä ja Kaikki ohjelmat- kohdasta mutta haulla löysin vielä 4 tiedostoa Muuta/poista

ohjelman luettelossa on edelleen ja kun painan poista niin sitä kautta antaa pitkän listan muita ohjelmia ja sanoo että näiden poiston jälkeen ohjelmat eivät ehkä toimi kunnolla.

Nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Voiko ne poistaa vai meneekö koneeni sekaisin ?

9

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero

      Ad-Aware ohjelmassa on sen oma poisto-ohjelma jonka avulla ohjelman saa pois.
      Käytitkö sitä?

      Se löytyy >Käynnnistä >Kaikki ohjelmat >Lavasoft Ad-aware 6 >Uninstall Ad-aware 6

    • katrin

      Oletko mennyt ohjauspaneelin kautta lisää/poista valikkoon ja yrittänyt sitä kautta poistaa ohjelmaa.
      Olet ilmeisesti asentamassa uudempaa versiota.
      Jos sinne jää vielä lisää/poista yrityksen jälkeen osia mitkä antavat mainitsemasi varoituksen antaisin niiden olla toistaiseksi paikoillaan.
      Jos olet asentamassa Ad-Awaren uudempaa versiota asia voi korjaantua siinä.

      • jokke

        eikä vanhan kanssa tarvinnut tehdä mitään poistui automaattisesti sovellutuksista sekä työ pöydältä.


      • alkuperäinen

        Kyllä, poistin ohjelman Lisää/poista-ohjelman kautta, koska minulla ei tullut näkyviin - käynnistä/kaikki ohjelmat- kautta Uninstall kohtaa. Ad-aware kylläkin mutta sen alla ei ollut tuota poistokapulaa.

        Lisää/Poista-ohjelman kautta antoi sitten ensin Uninstallation lapun, josta päästi hyvässä järjestyksessä poistamaan, mutta siitä huolimatta ei poistanut kuvaketta kyseisen Lisää/Poista-ohjelman alta ja kun painoin uudelleen Poista näppäintä, antoi sitten sen hiivatin pitkän litanian mikä sisälsi kaiken mahdottomat ja mahdolliset ohjelmienpoikaset ja sitä en enää uskaltanut poistaa.

        Etsin tiedostot ja sitä kautta tuli 4 muuta Awaren ohjelmaa näkyviin. Piilottelivat jossain.......

        Ja kyllä, olen lataamassa uutta versiota ja siksi poistamassa vanhaa.
        Minäpä jätän nuo hännät koneelle ja katson mitä se tekee kun olen laittanut uuden.

        Kiitos Sinulle!


      • alkuperäinen
        jokke kirjoitti:

        eikä vanhan kanssa tarvinnut tehdä mitään poistui automaattisesti sovellutuksista sekä työ pöydältä.

        .......etkö poistanut ollenkaan vanhaa versiota, vaan päälle vain tuon uuden ja kaikki meni OK ???


      • jokke
        alkuperäinen kirjoitti:

        .......etkö poistanut ollenkaan vanhaa versiota, vaan päälle vain tuon uuden ja kaikki meni OK ???

        todella asensin päällekkäin eikä kone nikotellut, poistin käsin vain vanhan asennus ohjelman (siis asennuksen jälkeen)


      • alkuperäinen
        jokke kirjoitti:

        todella asensin päällekkäin eikä kone nikotellut, poistin käsin vain vanhan asennus ohjelman (siis asennuksen jälkeen)

        Minä asennan sitten myös tuon uuden vain päälle ja katson mitä pitää poistella käsin jälkikäteen vanhasta versiosta.

        Tuli muuten mieleen, että oliskos parempi palauttaa kone tilaan ennen poistoa - on nim. mahdollista - -Onnistuiskos paremmin tuo uuden lataus jos vanha olisi kokonaan tallella, koska nyt on osa poistettu ja osa koneella


      • Ad-Aware 20.58
        alkuperäinen kirjoitti:

        Kyllä, poistin ohjelman Lisää/poista-ohjelman kautta, koska minulla ei tullut näkyviin - käynnistä/kaikki ohjelmat- kautta Uninstall kohtaa. Ad-aware kylläkin mutta sen alla ei ollut tuota poistokapulaa.

        Lisää/Poista-ohjelman kautta antoi sitten ensin Uninstallation lapun, josta päästi hyvässä järjestyksessä poistamaan, mutta siitä huolimatta ei poistanut kuvaketta kyseisen Lisää/Poista-ohjelman alta ja kun painoin uudelleen Poista näppäintä, antoi sitten sen hiivatin pitkän litanian mikä sisälsi kaiken mahdottomat ja mahdolliset ohjelmienpoikaset ja sitä en enää uskaltanut poistaa.

        Etsin tiedostot ja sitä kautta tuli 4 muuta Awaren ohjelmaa näkyviin. Piilottelivat jossain.......

        Ja kyllä, olen lataamassa uutta versiota ja siksi poistamassa vanhaa.
        Minäpä jätän nuo hännät koneelle ja katson mitä se tekee kun olen laittanut uuden.

        Kiitos Sinulle!

        Onnistuiko/toimiiko?


      • katrin
        Ad-Aware 20.58 kirjoitti:

        Onnistuiko/toimiiko?

        ... nyt antaa örkiksi tälläisen:
        Type=IECache...
        Category=Data Miner ja Objekt on Cookie.

        Antaa saman kahteen kertaan ja kun kävin lukemassa login niin se näyttää Ad-Awarea eli ilmeisesti niitä vanhoja jämiä.

        Laitoin ne karanteeniin ja täytyiskös vielä käydä katsomassa resurssienhallinnan kautta onko siellä jotain ylimääräistä vai riittääkö kun nuo on karanteenissa.
        Sieltähän ne oikeat sitten aikanaan poistuu jos eivät tahtia muuten haittaa.

        Vanhan Awaren versiossa kun tarkistin ei ollut mitään, mutta nyt nuo Awaret.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe