nolot alastomuus tarinat

nakukiva

Tilanne jossa ootte Ollu alasti itellä on se ku oli menty mä kavereiden kanssa vetoo et kuka uskaltaa riisuutua ekana mä vaan heitin paida naapureiden pihaan (vahingossa:]) ja meijän naapureilla oli semmone korkee aita mä en tiiä missä se mun paita nykyään on mutta kuitenkin mä voitin kisan ja yks tyttö sano et onpa sun penis iso nii sit mä kysyin haluukko nähä mihin kaikkeen se pystyy no sit ku me mentiin trampalle nakuina (mä ja se tyttö muut 5 poikaa ja 2 tyttöö oli lähteny) niin ku me siinä makoiltiin niin se vaan otti mun peniksestä kiinni sperma lensi sit aamulla kun me oltiin nukuttu niin sit meijän äiti tuli kotiin ja kysy mitä se Valkonen mönjä siinä meijän trampalla on sanoin nolona että en tiedä

7

3189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+17

      Huonoin tarina ikinä -.-

    • erkki tietää.
    • -.-

      Just -.-

      • HöpöLöpöPoju

        Oltiin talvella luokkaretkellä ja oltiin menty uimaan. Sinne oli tehty avanto ja oli sitten pakko hypätä suoraan pääkki sinne veteen. Swimmarit tais lähtee siinä kun osu veteen, mut en huomannu mitään kun keskityin pääseen pois sieltä mahdollisimman nopeest koska se oli KYLMÄÄ. Tytöt vaa jäi tuijottaan kun en ite huomannu että ne lähti koska olin niin jäässä etten tuntenut mitään. Tajusin asian vasta kun kysyin kaverilta että miks kaikki tuijotti. Se kaveri oli melko facepalm fiiliksellä siinä kun sano että swimmarit oli jääny johonkin. Se oli melko noloo.


      • HöpöLöpöPoju
        HöpöLöpöPoju kirjoitti:

        Oltiin talvella luokkaretkellä ja oltiin menty uimaan. Sinne oli tehty avanto ja oli sitten pakko hypätä suoraan pääkki sinne veteen. Swimmarit tais lähtee siinä kun osu veteen, mut en huomannu mitään kun keskityin pääseen pois sieltä mahdollisimman nopeest koska se oli KYLMÄÄ. Tytöt vaa jäi tuijottaan kun en ite huomannu että ne lähti koska olin niin jäässä etten tuntenut mitään. Tajusin asian vasta kun kysyin kaverilta että miks kaikki tuijotti. Se kaveri oli melko facepalm fiiliksellä siinä kun sano että swimmarit oli jääny johonkin. Se oli melko noloo.

        True story. Not kidding.


      • Dont care,he is just kid
        HöpöLöpöPoju kirjoitti:

        Oltiin talvella luokkaretkellä ja oltiin menty uimaan. Sinne oli tehty avanto ja oli sitten pakko hypätä suoraan pääkki sinne veteen. Swimmarit tais lähtee siinä kun osu veteen, mut en huomannu mitään kun keskityin pääseen pois sieltä mahdollisimman nopeest koska se oli KYLMÄÄ. Tytöt vaa jäi tuijottaan kun en ite huomannu että ne lähti koska olin niin jäässä etten tuntenut mitään. Tajusin asian vasta kun kysyin kaverilta että miks kaikki tuijotti. Se kaveri oli melko facepalm fiiliksellä siinä kun sano että swimmarit oli jääny johonkin. Se oli melko noloo.

        En haluaisi paljastaa... Mutta ei se vesi niin kylmää oo että about 7sec henki lähtee...


      • HöpöLöpöPoju
        Dont care,he is just kid kirjoitti:

        En haluaisi paljastaa... Mutta ei se vesi niin kylmää oo että about 7sec henki lähtee...

        Shut up bitch! Jos mä tuun tänne hakemaan huomiota valehtelemalla, niin kukaan ei tuu vittuileen mulle siittä. Onko selvä? Onko ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe