ASX käynnistysongelmat

asxmiekkone

käynnistyy joka toisella tai kolmannella kerralla, missä vika? akussa on virtaa

26

5714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASX4

      Starttaako auto? Olethan huomannut että ASX:n kytkin pitää olla tiukasti pohjaan painettuna ennenkuin startti käynnistyy.

    • asxmiekkone

      kyl starttaa, ja kytkin on nii pohjas ku vaa menee. ajattelin että jos muilla olis samaa ongelmaa, mutta kyllä tuo sitten takuuseen pitäisi mennä jos jotain vikaa löytyy

      • lancer vm 11

        Moottoriohjausyksikön päivitys jos ei auta niin ajotuksenmuunnin vaihtoon.


      • -------

        On vikaa, meille tilattu sähköosat jotka on jo tulleet.
        Vielä odottavat työkalua noihin sähköosien vaihtoon. Sanoivat että on niin harvinainen vika että ei ole edes työkaluja.
        Meillä vuosimallia -11.
        Tuo käynnistysongelma ei ole meillä aina päällä, mutta muutaman kerran kuukaudessa saa sahata ihan huolella ennen kuin pärähtää.


      • lancer 11
        ------- kirjoitti:

        On vikaa, meille tilattu sähköosat jotka on jo tulleet.
        Vielä odottavat työkalua noihin sähköosien vaihtoon. Sanoivat että on niin harvinainen vika että ei ole edes työkaluja.
        Meillä vuosimallia -11.
        Tuo käynnistysongelma ei ole meillä aina päällä, mutta muutaman kerran kuukaudessa saa sahata ihan huolella ennen kuin pärähtää.

        Puolilämmin moottori kun auto oli seissyt jonkin aikaa sai sahata et lähtee käyntiin moottoriohjausyksikön päivitys auttoi deltasa ajotuksenmuunnin tulee nokkaakdelin päähän koko jakopää pitää purkaa 3 tunnin työ


      • asx 2010
        ------- kirjoitti:

        On vikaa, meille tilattu sähköosat jotka on jo tulleet.
        Vielä odottavat työkalua noihin sähköosien vaihtoon. Sanoivat että on niin harvinainen vika että ei ole edes työkaluja.
        Meillä vuosimallia -11.
        Tuo käynnistysongelma ei ole meillä aina päällä, mutta muutaman kerran kuukaudessa saa sahata ihan huolella ennen kuin pärähtää.

        Mulla asx;ssä samaavikaa joka on lisääntynyt nyt joulukuussa joka viikkoiseksi.
        olen huomannut että kun keli on nollan ja 5 asteen välillä niin vika esintyy useammin ja kesällä ei juuri ollenkaan . Olen huollossa sanonut käynnistysongelmasta mutta eivät ole löytäneet mitään.asx on vuosimallia 2010 ja seuraava huolto ensikesänä jossa aion ottaa asian esille ja vaatia korjausta.


      • lancer sportpack 1,6 ,11
        asx 2010 kirjoitti:

        Mulla asx;ssä samaavikaa joka on lisääntynyt nyt joulukuussa joka viikkoiseksi.
        olen huomannut että kun keli on nollan ja 5 asteen välillä niin vika esintyy useammin ja kesällä ei juuri ollenkaan . Olen huollossa sanonut käynnistysongelmasta mutta eivät ole löytäneet mitään.asx on vuosimallia 2010 ja seuraava huolto ensikesänä jossa aion ottaa asian esille ja vaatia korjausta.

        Kannattaa deltasa moottoriohjauksen päivitys sen jälkeen on pelannut mitsu!


    • --------

      ASX mallin vika on eri tyyppiä, siihen joutuu vaihtamaan sähköosia.
      Puolilämpimänä sitä paitsi lähtee hyvin.

      • lancer vm 11

        Onko asx bensa vai disel minulla on 1.6 sportpack 117 heppaa sama kone löytyy asx mikä on lancerissa.


    • kuffffffffffffff

      varo ettei moottor leivo kii volksladagen laatua.............. hahahahahah..........

      • wolkkari 3.2 turbo

        Mopoautoilla ei kannata tulla tälle sivulle


    • Volvo is best

      Hahaa täältä pesee,vai muka mopo moottori.Nimittäin Volvon 2,3 l Bensa vm 92.
      kulutus alle 10 kin pääsee,ja lähtee,kun painaa kaasua.Ajo ominaisuudet paremmat kuin monisa nykyautoissa,on turvallinen ,iso ja saan naapurit kateellisisksi.KERRAN AJOIN mb:n viereen parkkipaikalla,ja ei tarv hävetä yhtään.

    • Asx2012

      Itselläni menee Aksu tällä viikolla korjaamolle tuon käynnistysvian takia . Muita vikoja, mutta deltan mielestä ominaisuus on se,että auto on talvella tietyssä ajon vaiheessa tukahduttavan kuuma sisältä. Pitkällä matkalla jossain vaiheessa tasottuu lämpötila. Lisäksi mulle on nyt jo yli vuosi uskoteltu, ettei tuohon saa naviin karttapäivitystä eli kartta edelleen ap. Vuodelta 2009 tai 2010. Onko muut hankkinut päivityksen mistä ?

      • asx2010

        tuohon sisätilan liikalämpenemiseen ei varmaan apua saa. se automaatin lämpötila-anturi on asennettu liian alhaalle eli ennekuin anturi reagoi on jalkatilassa oltava kuuma. sitten kuin lämpö tasaantuu niin pelaa kyllä-


      • Asx2012

        No Just ! Korjaamolta puuttu se erikoityökalu, joten käynistysongelma ei tullut korjattua. Painostin samalla karttapäivityksestä huoltoneuvojaa. Lämmityslaitetta on sitten vain kestettävä.


    • Asx2012

      No nyt tuli se ajoittimenmuunnin vaihdetuksi. Vei Deltalla aikaa 5,5 tuntia pl. Ruokailuaika. Aika pitkä aika oli odottaa autoa, onneksi olympialaiset teeveessä.

      • lancrt vm 11

        Moi kerropa alkoko pelittään paremmin kun vaihdetyiin se muummin?


      • Asx2012
        lancrt vm 11 kirjoitti:

        Moi kerropa alkoko pelittään paremmin kun vaihdetyiin se muummin?

        Kyllä; käynnistysongelmaa ei ole enää esiintynyt.


      • päivitys
        Asx2012 kirjoitti:

        Kyllä; käynnistysongelmaa ei ole enää esiintynyt.

        Hyvä mulla lancer sportpak 1.6 vm 10/11 oli samas vikaa riitti moottoriohjauksen päivitys on pelannut hyvin!


      • miysu
        päivitys kirjoitti:

        Hyvä mulla lancer sportpak 1.6 vm 10/11 oli samas vikaa riitti moottoriohjauksen päivitys on pelannut hyvin!

        Onko asx ajotuksenmuuntimisen vaihdon jälkeen pelsnnut?


    • laatu mitsu

      Korjaamoilla aina sama virsi "harvinainen vika" vaikka kaikki kävis samasta syystä. Olis joskus mukava kuulla rehellistä merkkikorjaamon huolto henkilökuntaa. Varsinkin jos takuu on voimassa, ihmetellään ettei koskaan tälläistä vikaa ole ollut. Näin ainakin ittellä on käynyt.

      • lancer 1,6 vm 11

        Nyt on taas satunnaisesti kun auto on puolituntia seissyt toisella starttauksella käynnistyny päivitys tehtiin vuosi sitten


    • Vai "harvinainen" ?

      Minulla on ASX 2013 ja Mitsulta tuli maaliskuussa 2014 kutsu tehdashuoltoon käynnistysjärjetelmän tyyppivian vuoksi.

      • sslffkfjjfj

        .. huomaat kai että tämä ketju on aloitettu 8.9.2013?


      • lancer 1,6 vm 11

        Menlkö ajotuksen muunnin vaihtoon asx ? Lancerisa sama kone


    • jälkiviisaus

      Hyi mitä vikoja en osta mitsumia ainaskaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe