Stadin rahtari?

huh huh huuh

Mihin perustuu Stadin puukenkä spedeillä tuo lompakon häviämisen pelko??. Vuosaaressa asteli yksi kyseimen jamppa lehmännahka puukengissä ja paksu lompuukki takataskussa, josta kolme, siis 3!!! paksua eri mittaista ketjua vyön lenkkiin. Mitä ihmettä tuo 165 senttiä pitkä lippispää tuolla haluaa kertoa??

47

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketjuton pölli

      Että massii on. Siellä pussissa on euroja, dollareita, puntia, ruplia, kruunuja ja kaikkia muita valuuttoja vähintäänkin euroiksi muutettuina 12,00 € edestä.
      Kyllä semmoinen omaisuus on näinä aikoina sidottava paremmin huousuihin, kuin pöllikuorma metsässä.

      Olettehan huomannut, että tien varsilla on usein yksittäisiä pöllejä, jotka ovat tippuneet kuormasta.

      Olettekos milloin nähneet lehmännahkakarvaista lompakkoa pudonneena tienvarteen? Aivan. en minäkään ole nähnyt.

      Nyt kysyjälle varmaan selkesi, miksi lompakossa pitää olla kolme tosi paksua ketjua ja vielä erimittaista.

      Tosin jos ei ole käynyt ketjun käsittelyn direktiivipäivää, niin ei ole enää oikeutettu käyttämään kolmea ketjua vuoden 2014 syyskuussa.

    • on möllejä pal

      Jos kyseinen mölli olisi edes 180cm pitkä, ei ketjuja tarvisi ja perus sievin rahti kengät riittäisi.
      Nuo ketju ja korvisrahtarit, kun jättää ajokin aakkos paarin parkkiin ja kävelevät sisälle, niin AINA pitää kävellessä ainakin VIISI kertaa katsoa taakseen ihaillakseen omilla rahoillaan ostettuja ledejä.

    • rtgreg rteg

      Et ole oikeasti liikkunut rekkamiesten parissa

      TOSI kuski ei kulje puukengissä tai käytä mitään ketjuja tms...

      TOSI kuski ajaa SIVIILIT päällä

      TOSIKUSKIN tunnistaa myös siitä jos joku ajaa hänen mielestään liian lähellä häntä, niin heitetään ikkunasa punahehkuinen rööki pihalle :)

      Molempia TOSIKUSKEJA tapaa aika usein

      • Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika

        Voisitko Nolo Sika pysyä edes yhden päivän pois palstalta aivopierujasi jakelemasta. Et tiedä sitäkään että suurimmilla kuljetusfirmoilla ja heidän toimeksiantajilla on vaatimuksena yhtenäinen työasu. Esim. kaikki polttoainefirmat kuuluvat näihin. Ne sitten varmaan ei ole tosikuskeja ketkä sellaisiin pukeutuvat? Sinähän SUURTEN kuorma-autojen kanssa kymmeniä vuosia toimineena tiedät miten tosimiehet pukeutuu hehe!


      • wefwef wf e
        Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika kirjoitti:

        Voisitko Nolo Sika pysyä edes yhden päivän pois palstalta aivopierujasi jakelemasta. Et tiedä sitäkään että suurimmilla kuljetusfirmoilla ja heidän toimeksiantajilla on vaatimuksena yhtenäinen työasu. Esim. kaikki polttoainefirmat kuuluvat näihin. Ne sitten varmaan ei ole tosikuskeja ketkä sellaisiin pukeutuvat? Sinähän SUURTEN kuorma-autojen kanssa kymmeniä vuosia toimineena tiedät miten tosimiehet pukeutuu hehe!

        Kyllä, itse pidnä työtakkia/housuja ihan mukavuussyostä, mutta kyllä noita "siviilejä" näkee päivittäin....

        siis jos näkee muitakin kuskeja???


      • Puali81
        wefwef wf e kirjoitti:

        Kyllä, itse pidnä työtakkia/housuja ihan mukavuussyostä, mutta kyllä noita "siviilejä" näkee päivittäin....

        siis jos näkee muitakin kuskeja???

        Mitä ne siviilikledjut sitten haittaa? Jos työssä ei tarvitse suojavaatetusta, niin mun mielestä farkut teepaita on ihan hyvä työvaatetus ihmisten ilmoilla kuljeksittaessa. Heijastintakki ja turvakengät sitten purkupaikkoja varten.


      • se on veraus
        Puali81 kirjoitti:

        Mitä ne siviilikledjut sitten haittaa? Jos työssä ei tarvitse suojavaatetusta, niin mun mielestä farkut teepaita on ihan hyvä työvaatetus ihmisten ilmoilla kuljeksittaessa. Heijastintakki ja turvakengät sitten purkupaikkoja varten.

        Ei se haittakaan, se on vain oikesti totuus että "tosikuskit ajaa siviileissä toisin kuin nuo puukengät, ketjut yms


      • 17kgAyd1800
        Puali81 kirjoitti:

        Mitä ne siviilikledjut sitten haittaa? Jos työssä ei tarvitse suojavaatetusta, niin mun mielestä farkut teepaita on ihan hyvä työvaatetus ihmisten ilmoilla kuljeksittaessa. Heijastintakki ja turvakengät sitten purkupaikkoja varten.

        Kaikki teitäkin närästää. Toisten kuskien pukeutuminen ja lompakon ketjut. Jos on noin paljon ylimääräistä virtaa ja aikaa, niin menkää hyvät ihmiset vaikka äidinkielen kertauskurssille opettelemaan oikeinkirjoitusta. Ja jutuista päätellen moni tarvitsisi opastusta myös liikennekäyttäytymisessä. Isot miehet käyttäytyvät täällä samalla lailla kuin liikenteessä; kuin pahaiset kakarat.


      • Puali81
        17kgAyd1800 kirjoitti:

        Kaikki teitäkin närästää. Toisten kuskien pukeutuminen ja lompakon ketjut. Jos on noin paljon ylimääräistä virtaa ja aikaa, niin menkää hyvät ihmiset vaikka äidinkielen kertauskurssille opettelemaan oikeinkirjoitusta. Ja jutuista päätellen moni tarvitsisi opastusta myös liikennekäyttäytymisessä. Isot miehet käyttäytyvät täällä samalla lailla kuin liikenteessä; kuin pahaiset kakarat.

        Olen tekniikan yo. Osaan ajaa autoa ja kirjoittaa äidinkieltäni. Osaan myös kaikkea muutakin. Tämä tietopläjäys siksi, koska päätit kohdistaa tuon vastauksesi minun edelliseen viestiini.


    • Kapitalistiriistäjä

      Pysytäänpä pojat aiheessa, eli lompakkoketjuissa. Tehkää uusi avaus aiheesta y
      htenäinen työasu.
      Tuon nimimerkki "Ketjuton pölli" eka virke oli todellista huumoria "että massii on", heh huonohampaisella hampilla mukamas massia?? Se lompakko on täynnä bonuskortteja sekä kahden vuoden Siwan kalja ja makkara kuitit. Toki rahtarikortti löytyy ja muutamaan Siwan kuittiin on kännissä kirjoiteltu joitain muistiinpanoja. Rahaa hampilla ei ole, sen huomaa jo hampaista.
      Minunkin kuljettajilla yli puolella hampaat mustat ja osa puuttu, on muutamalla jampalla tekaritkin. Lompakkoketjut olen kieltänyt.

      • hggözw

        Siinäpä olikin malliesimerkki aiheessa pysymisestä.


      • sakwau

        Taas on HINURI vauhdissa ........ Tumputtaja otahan lääkkeet, nyt naamariin ja laita Irvinin rentunruusu soimaan, Toinen hyvä biisi sulle olisi ,elämän valttikortit........ Kaikenkaikkiaan olet aivan pihalla . Mee illalla käymää Roballa josko kävis tsäkä sullakin ,näin vaivaistalon viikonloppu vapaalla.....


      • refef12ewf21

        Tuo on sitä "suomi24 legendaa" noi ketjut, puukengät yms..

        Oikean "tosikuskin" (tai ainakin sellaisen joka sitä esittää) tunnistaa siitä, että se ajaa aina "siviilit" päällä...

        Itse pidän työtakkia/housuja yms muiden kuskien tapaan, ei tartte sittää mitään....

        Noi kaikki muut höpinät on paskaa suomi24:ssä

        Tai kenties tuo "siviilit" päällä ajolla, koitetaan kertoa sitä, että ollaan vähän parempi kuski, että vaan ajetaan, ja ajetaan, ei tehdä mitään kakkahommia lainkaan???


      • Dimex Pro
        refef12ewf21 kirjoitti:

        Tuo on sitä "suomi24 legendaa" noi ketjut, puukengät yms..

        Oikean "tosikuskin" (tai ainakin sellaisen joka sitä esittää) tunnistaa siitä, että se ajaa aina "siviilit" päällä...

        Itse pidän työtakkia/housuja yms muiden kuskien tapaan, ei tartte sittää mitään....

        Noi kaikki muut höpinät on paskaa suomi24:ssä

        Tai kenties tuo "siviilit" päällä ajolla, koitetaan kertoa sitä, että ollaan vähän parempi kuski, että vaan ajetaan, ja ajetaan, ei tehdä mitään kakkahommia lainkaan???

        Neste Oililla ei sitten varmaan ole yhtään tosikuskia kun niiden on pakko pitää yhtenäistä ja Nesteen hyväksymää työasua. Siviilit päällä ei ole mitään asiaa terminaaleille. Syttymistä vaikeuttava asustus on tietysti jo turvallisuuskysymyskin joten sellaista ainakin kyseinen firma vaati. Se että kuljettajan taso ja osaaminen liittyisi jotenkin vaatetukseen on kyllä tozella kaukana todellisuudesta. No näillä sivustoilla nyt näkee monenlaista nerokasta mielipidetttä.


      • Saksanseisojavoimaa

        Et ole vielä koskaan uskaltanut vastata kysymykseen että miten ihmeessä osaat valita firmaasi aina täystuhoja ja huonohampaisia kavereita? Luulisi työhaastattelussa jopa sinun älylläsi ymmärtävän katsoa hakijaa hampaisiin jos ne hampaat jotenkin vaikuttaa työn tekemiseen ja paikan saamiseen! Miten vitussa olet voinut sössiä koko firmasi noin perseeleen? No eipä sulla taida mitään firmaa ollakaan. Netissäkin vain pelkurina heittelet vittuiluja ja poistut sen jälkeen aina foorumilta vastaamatta vittuiluihisi.


      • Saksanseisojavoimaa

        Et ole vielä koskaan uskaltanut vastata kysymykseen että miten ihmeessä osaat valita firmaasi aina täystuhoja ja huonohampaisia kavereita? Luulisi työhaastattelussa jopa sinun älylläsi ymmärtävän katsoa hakijaa hampaisiin jos ne hampaat jotenkin vaikuttaa työn tekemiseen ja paikan saamiseen! Miten vitussa olet voinut sössiä koko firmasi noin perseeleen? No eipä sulla taida mitään firmaa ollakaan. Netissäkin vain pelkurina heittelet vittuiluja ja poistut sen jälkeen aina foorumilta vastaamatta vittuiluihisi.


      • fewfwef wef e
        Dimex Pro kirjoitti:

        Neste Oililla ei sitten varmaan ole yhtään tosikuskia kun niiden on pakko pitää yhtenäistä ja Nesteen hyväksymää työasua. Siviilit päällä ei ole mitään asiaa terminaaleille. Syttymistä vaikeuttava asustus on tietysti jo turvallisuuskysymyskin joten sellaista ainakin kyseinen firma vaati. Se että kuljettajan taso ja osaaminen liittyisi jotenkin vaatetukseen on kyllä tozella kaukana todellisuudesta. No näillä sivustoilla nyt näkee monenlaista nerokasta mielipidetttä.

        Neste Oililla ei sitten varmaan ole yhtään tosikuskia""

        Ei varmaankaan, vain ihan NORMIKUSKEJA, kuten minä ja sinä, kellä ei ole tarve näyttää/korostaa MITÄÄN



        Eli ne on juuri ne yliesittävät "oon vähä muita parempi" tyypit jotka ajaa juurikin ne siviilit päällä, itse en siihen lukeudu...

        Oisha se kyl aika söpöö olla töis lenkkarit, fakur, ja vaik joku pinkki huppari päällä, mutta silti se ei tunnu musta "oikeelta" ja paskastuuhan ne omat vaatteet siinä

        Mutta tuo "tosikuskit ajaa siviileissä" on TOTTA sen voit itse todeta, toisin kuin nuo ketjut, puukengät yms


      • Kapitalistiriistäjä
        Saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Et ole vielä koskaan uskaltanut vastata kysymykseen että miten ihmeessä osaat valita firmaasi aina täystuhoja ja huonohampaisia kavereita? Luulisi työhaastattelussa jopa sinun älylläsi ymmärtävän katsoa hakijaa hampaisiin jos ne hampaat jotenkin vaikuttaa työn tekemiseen ja paikan saamiseen! Miten vitussa olet voinut sössiä koko firmasi noin perseeleen? No eipä sulla taida mitään firmaa ollakaan. Netissäkin vain pelkurina heittelet vittuiluja ja poistut sen jälkeen aina foorumilta vastaamatta vittuiluihisi.

        En myöskään ikinä, en siis ikinä ole sössinyt viestin lähetyksen kanssa ja lähettänyt sen kahteen ketaan kuten sinä jännityksestä vapisevien tumpula sormien kanssa.


      • kaunotar
        fewfwef wef e kirjoitti:

        Neste Oililla ei sitten varmaan ole yhtään tosikuskia""

        Ei varmaankaan, vain ihan NORMIKUSKEJA, kuten minä ja sinä, kellä ei ole tarve näyttää/korostaa MITÄÄN



        Eli ne on juuri ne yliesittävät "oon vähä muita parempi" tyypit jotka ajaa juurikin ne siviilit päällä, itse en siihen lukeudu...

        Oisha se kyl aika söpöö olla töis lenkkarit, fakur, ja vaik joku pinkki huppari päällä, mutta silti se ei tunnu musta "oikeelta" ja paskastuuhan ne omat vaatteet siinä

        Mutta tuo "tosikuskit ajaa siviileissä" on TOTTA sen voit itse todeta, toisin kuin nuo ketjut, puukengät yms

        Hei, kuvitteletko sinä, vaikka on ns. siviilit päällä,että ne päällä puretaan/lastataan kuormia!!!.Miksi pitäisin ajaessa niin rumia vaatteita, riittää, kun käyttää niitä tehdasalueella kuormanpurssa/lastauksessa, sit heti ne kuteet päältä pois.

        Toiseksi, ammattitaito ei tosiaankaan ole vaatteista kiinni...


      • Turum Poik
        kaunotar kirjoitti:

        Hei, kuvitteletko sinä, vaikka on ns. siviilit päällä,että ne päällä puretaan/lastataan kuormia!!!.Miksi pitäisin ajaessa niin rumia vaatteita, riittää, kun käyttää niitä tehdasalueella kuormanpurssa/lastauksessa, sit heti ne kuteet päältä pois.

        Toiseksi, ammattitaito ei tosiaankaan ole vaatteista kiinni...

        "Hei, kuvitteletko sinä, vaikka on ns. siviilit päällä,että ne päällä puretaan/lastataan kuormia!!!."

        Pät pät pät pätkiikö muisti???

        Johan ekassa viestissä sanoin, että jotkut tuolla "siviilit päällä" ajolla koittaa viestitä etä ajaa vähän pidempää matkaa, eli oikeasti ajaa, eikä mitään hypi 5 minutin välein ulos autosta


      • Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
        Turum Poik kirjoitti:

        "Hei, kuvitteletko sinä, vaikka on ns. siviilit päällä,että ne päällä puretaan/lastataan kuormia!!!."

        Pät pät pät pätkiikö muisti???

        Johan ekassa viestissä sanoin, että jotkut tuolla "siviilit päällä" ajolla koittaa viestitä etä ajaa vähän pidempää matkaa, eli oikeasti ajaa, eikä mitään hypi 5 minutin välein ulos autosta

        Turun 8ma Nolo Sika taas horisee jotain ihan omia kuvitelmiaan ja on jälleen kerran taas aivan ulkona todellisuudesta!


      • Kapitalistiriistäjä
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        En myöskään ikinä, en siis ikinä ole sössinyt viestin lähetyksen kanssa ja lähettänyt sen kahteen ketaan kuten sinä jännityksestä vapisevien tumpula sormien kanssa.

        Niin minä tosin en ymmärrä sitä että tekniikka voi joskus lähettää saman viestin useampaankin kertaan ilman että lähettäjä on siihen syyllistynyt. Kyllä minäkin joskus pystyn ostamaan uuden kännykän, jopa sellaisen älypuhelimen joita kuljettajillani jo näkyyxkaikilla olevan. Saatan jopa oppia sellaista käyttämään kun nyt jo hallitsen Nokia 2110:n käytön jo lähes täydellisesti.


      • Nolo Sik@
        Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika kirjoitti:

        Turun 8ma Nolo Sika taas horisee jotain ihan omia kuvitelmiaan ja on jälleen kerran taas aivan ulkona todellisuudesta!

        E ei ei kulta pieni

        Tuo on TODELLISUUTTA että ne "tosikuskit" tekee töisä siviileissä, eikä suinkaan kanna mtään ketjuja tai puukenkiö

        Tämän voit ITSE todeta käymällä kuskien suosimassa huoltoasemassa, tai vaikkapa jossain terminaalissa josta ajetaan pidempiä matkoja


      • Erkkolan oy.
        Nolo Sik@ kirjoitti:

        E ei ei kulta pieni

        Tuo on TODELLISUUTTA että ne "tosikuskit" tekee töisä siviileissä, eikä suinkaan kanna mtään ketjuja tai puukenkiö

        Tämän voit ITSE todeta käymällä kuskien suosimassa huoltoasemassa, tai vaikkapa jossain terminaalissa josta ajetaan pidempiä matkoja

        Sulla on pirun vilkas mielikuvitus ja olet sen lisäksi vielä äärimmäisen tyhmä!


      • Dimex Pro
        Turum Poik kirjoitti:

        "Hei, kuvitteletko sinä, vaikka on ns. siviilit päällä,että ne päällä puretaan/lastataan kuormia!!!."

        Pät pät pät pätkiikö muisti???

        Johan ekassa viestissä sanoin, että jotkut tuolla "siviilit päällä" ajolla koittaa viestitä etä ajaa vähän pidempää matkaa, eli oikeasti ajaa, eikä mitään hypi 5 minutin välein ulos autosta

        Kyllä todellisuudessa nämä puukenkä-,ja ketju perstaskussa- kaverit on juuri niitä jotka vaatetuksellaan yrittää osoittaa että he todella ovat rekkakuskeja ikäänkuin joku sitten olisi heille siitä kateellisia. Nämä look i like-tosirahtarit ovat porukkaa joilla ei elämässä ole mitään muuta kuin rekan peltikopissa eläminen ja parkkipaikoilla renkaille kuseskelemiset. Ja sitä elämäntapaa pitää yrittää tuoda julki juur8kin pukeutumalla stereotypioden mukaisesti ja yrittää esittää todellista pro-kuljettajaa. Näitä on aina ollut ja tulee aina olemaan.


      • trewt wet
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Sulla on pirun vilkas mielikuvitus ja olet sen lisäksi vielä äärimmäisen tyhmä!

        No minä ajan kuorma-auto työkseni, ja vieläpä melko pitkää matkaa, joten erilaiset erminaalit ja huoltikat on tuttuja...

        No sinä varmaan situt vain kotona ja murehdit "perkele ku äiti makso vaan B kortin" joten elät ihan omissa kuvitelmissa :(


      • Erkkolan oy.
        trewt wet kirjoitti:

        No minä ajan kuorma-auto työkseni, ja vieläpä melko pitkää matkaa, joten erilaiset erminaalit ja huoltikat on tuttuja...

        No sinä varmaan situt vain kotona ja murehdit "perkele ku äiti makso vaan B kortin" joten elät ihan omissa kuvitelmissa :(

        Niin mulla on poju ollut pitkä/bussikortti jo ennnekuin sinä ressukka olet edes syntynyt että pyörittele sinä vaan niitä mielikivitusharhojasi vaan....


      • Sika 9
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Niin mulla on poju ollut pitkä/bussikortti jo ennnekuin sinä ressukka olet edes syntynyt että pyörittele sinä vaan niitä mielikivitusharhojasi vaan....

        JA silti katkerana täällä jauhat tota makkaraperuna, ABS, puukenkä, lompakko, karvaperse yms. jututa

        Juhuu, uskokoon ken haluaa


      • Erkkolan oy.
        Sika 9 kirjoitti:

        JA silti katkerana täällä jauhat tota makkaraperuna, ABS, puukenkä, lompakko, karvaperse yms. jututa

        Juhuu, uskokoon ken haluaa

        Niin täällähän kuka tahansa voi kirjoittaa millä ja kenen nimimerkillä tahansa mutta MINÄ en ole kertaakaan kirjoittanut mistään makkaraperunoista ym. mitään! Mutta sinä se täällä jatkuvasti nimimerkkiäsi vaihtelet.


      • ferwf2223
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Niin täällähän kuka tahansa voi kirjoittaa millä ja kenen nimimerkillä tahansa mutta MINÄ en ole kertaakaan kirjoittanut mistään makkaraperunoista ym. mitään! Mutta sinä se täällä jatkuvasti nimimerkkiäsi vaihtelet.

        Juuhuu...


        Uskokoon ken haluaa...

        Jos äiti olisi sulle sen C-kortin joskus maksanut, niin olisi päässyt ehkä töihin ja näkemään terminaaliin oikeaa elämää


      • Erkkolan oy.
        ferwf2223 kirjoitti:

        Juuhuu...


        Uskokoon ken haluaa...

        Jos äiti olisi sulle sen C-kortin joskus maksanut, niin olisi päässyt ehkä töihin ja näkemään terminaaliin oikeaa elämää

        Sinä voit poju uskoa mitä haluat mutta ymmärryksesi olet osoittanut olevan todella vaatimatonta tasoa. Itse aikanaan kesätöissä tienasin abc-kortin. Armeijassa ajoin siihen e:n ja muutamaa vuotta myöhemmin vielä d:n joten nykyinen korttiluokka on abecede ja lisäksi vielä adr-lupa. Siinä sulle uskottavaa. Sinähän et kertomasi mukaan ole pystynyt edes armeijaa suorittamaan. Pyöri sinä vaan niillä pakuillasi eri terminaaleillasi ja jätä oikeat "rekkamieshommat" niille jotka niitä tekevät!


      • Turum Poik
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Sinä voit poju uskoa mitä haluat mutta ymmärryksesi olet osoittanut olevan todella vaatimatonta tasoa. Itse aikanaan kesätöissä tienasin abc-kortin. Armeijassa ajoin siihen e:n ja muutamaa vuotta myöhemmin vielä d:n joten nykyinen korttiluokka on abecede ja lisäksi vielä adr-lupa. Siinä sulle uskottavaa. Sinähän et kertomasi mukaan ole pystynyt edes armeijaa suorittamaan. Pyöri sinä vaan niillä pakuillasi eri terminaaleillasi ja jätä oikeat "rekkamieshommat" niille jotka niitä tekevät!

        Ai että ihan pelkän e:n hankit :)


        Ja eikös aikoinaan saanut sen ABC-kortin ihan yhdellä inssillä ;) ;)

        Isoin autoni jota olen ajanut on ollut 26 tonninen Scania R480 pakettiauto voi taas painaa maks 3500 kiloa, eli semmonen 7,5 kertaa isompi vehe kuin painavin paku ;)

        Mutta tosiaan, jos joskus pääset käymään terminaaleissa, huoltoasemilla yms. missä kuskeja liikuu, niin huomaat että tuo "tosikuskit ajaa siviileissä" on totta, toisin kuin nuo puukengät, makkaraperunat, ketjut yms mistä jauhat täällä kokoajan...


      • Erkkolan oy.
        Turum Poik kirjoitti:

        Ai että ihan pelkän e:n hankit :)


        Ja eikös aikoinaan saanut sen ABC-kortin ihan yhdellä inssillä ;) ;)

        Isoin autoni jota olen ajanut on ollut 26 tonninen Scania R480 pakettiauto voi taas painaa maks 3500 kiloa, eli semmonen 7,5 kertaa isompi vehe kuin painavin paku ;)

        Mutta tosiaan, jos joskus pääset käymään terminaaleissa, huoltoasemilla yms. missä kuskeja liikuu, niin huomaat että tuo "tosikuskit ajaa siviileissä" on totta, toisin kuin nuo puukengät, makkaraperunat, ketjut yms mistä jauhat täällä kokoajan...

        Abc-kortin ajoin tosiaan yhdellä inssillä. Autokomppaniassa ajoin kärrykortin jonka sain siviiliin kun olin toiminut vuoden päätoimisena kuorma-auton kuljettajana. Linja-autokorttiin vaadittiin teoriakoe ja ajokokeeseen käsivaihteinen linja-auto bussifirmalta lainaksi. Adr-lupa tuli sitten myöhemmin työnantajan maksamana kun vaarallisia aineita jouduin kuljettamaan. Että näin lyhyesti kerrotttuna oma ajokorttiluokkien hankinta. Sullahan ei ole edes e-kortttia. Joo älä tyrkytä mitään pikku-e:tä tähän vaikka sulla sellainen olisikin.


      • ei eetä
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Abc-kortin ajoin tosiaan yhdellä inssillä. Autokomppaniassa ajoin kärrykortin jonka sain siviiliin kun olin toiminut vuoden päätoimisena kuorma-auton kuljettajana. Linja-autokorttiin vaadittiin teoriakoe ja ajokokeeseen käsivaihteinen linja-auto bussifirmalta lainaksi. Adr-lupa tuli sitten myöhemmin työnantajan maksamana kun vaarallisia aineita jouduin kuljettamaan. Että näin lyhyesti kerrotttuna oma ajokorttiluokkien hankinta. Sullahan ei ole edes e-kortttia. Joo älä tyrkytä mitään pikku-e:tä tähän vaikka sulla sellainen olisikin.

        Ei ole, pelkkää E:tä en voi saada

        kun saat ajokortin, huomaat että E voi olla seuraavissa luokissa

        BE
        C1E
        CE
        D1E
        DE

        Mutta ei pelkkää e;tä


      • Erkkolan oy.
        ei eetä kirjoitti:

        Ei ole, pelkkää E:tä en voi saada

        kun saat ajokortin, huomaat että E voi olla seuraavissa luokissa

        BE
        C1E
        CE
        D1E
        DE

        Mutta ei pelkkää e;tä

        Voi vitun puupääidiootti taas kerran. Minähän aiakisemmin jo kerroin että ajokorttiluokkani on ABECEDE lisäksi adr-lupa. Ollut pian parikymmentä vuotta.


      • retgertgrtg
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Voi vitun puupääidiootti taas kerran. Minähän aiakisemmin jo kerroin että ajokorttiluokkani on ABECEDE lisäksi adr-lupa. Ollut pian parikymmentä vuotta.

        puhit pelkästä E:stä saaanan idiootti, älä muutentel sanojasi

        pelkkää e:tä et voi saad perkele (tosi kuskit kiroilee, sopii se tilanteeseen tai ei=


      • Erkkolan oy.
        retgertgrtg kirjoitti:

        puhit pelkästä E:stä saaanan idiootti, älä muutentel sanojasi

        pelkkää e:tä et voi saad perkele (tosi kuskit kiroilee, sopii se tilanteeseen tai ei=

        Sinä saatanan ressukka ilmeisesti kuvittelet että minä tai joku muu luulee että pelkän e-kortin voisi ajaa! Miten vittu sillä pelkällä peräkärryllä ylipäätään voisi mitään korttia ajaa?? Voi helvetti että kaltaisesi älykääpiön pitää tyhmyyden lisäksi vielä viisastella palstalla. Kun sinäkin joskus vanhenet täysi-ikäiseksi ja saat työelämästäkin pikkasen enemmän kokemusta niin tulet huomaamaan että e-kortilla tarkoitetaan ajokorttia joka antaa oikeuden vetää peräkärryä autolla. Oletko koskaan kuullut puhuttavan pikku-e:stä?? Voisi kuvitella että olet kuullut kun sellaisesta olet näilläkin palstoilla kirjoitellut. Ei pikku-e:kään voi pelkästään ajaa vaikka sellaisesta tosiaan olet höpöttänyt. Eli jos alat viisastelemaan niin mieti ensin mitä itse täällä kirjoittelet!!


      • gertg reg re gre
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Sinä saatanan ressukka ilmeisesti kuvittelet että minä tai joku muu luulee että pelkän e-kortin voisi ajaa! Miten vittu sillä pelkällä peräkärryllä ylipäätään voisi mitään korttia ajaa?? Voi helvetti että kaltaisesi älykääpiön pitää tyhmyyden lisäksi vielä viisastella palstalla. Kun sinäkin joskus vanhenet täysi-ikäiseksi ja saat työelämästäkin pikkasen enemmän kokemusta niin tulet huomaamaan että e-kortilla tarkoitetaan ajokorttia joka antaa oikeuden vetää peräkärryä autolla. Oletko koskaan kuullut puhuttavan pikku-e:stä?? Voisi kuvitella että olet kuullut kun sellaisesta olet näilläkin palstoilla kirjoitellut. Ei pikku-e:kään voi pelkästään ajaa vaikka sellaisesta tosiaan olet höpöttänyt. Eli jos alat viisastelemaan niin mieti ensin mitä itse täällä kirjoittelet!!

        "Armeijassa ajoin siihen e:n"

        Voi poika parkaa

        Aja joskus ajokortt, huomaat, ei ole luokkaa pelkkä E

        Ei vain ole, siinä on aina edessä vetoauton korttiluokka

        JA niitä "e-luokkia" on edelleen viisi, johan luettelin

        "Ei pikku-e:kään voi pelkästään ajaa vaikka sellaisesta tosiaan olet höpöttänyt."

        En ole koskaan punut pelknä E:n ajosta, en isomman, enkä pienemmän


      • kookolo
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Sinä voit poju uskoa mitä haluat mutta ymmärryksesi olet osoittanut olevan todella vaatimatonta tasoa. Itse aikanaan kesätöissä tienasin abc-kortin. Armeijassa ajoin siihen e:n ja muutamaa vuotta myöhemmin vielä d:n joten nykyinen korttiluokka on abecede ja lisäksi vielä adr-lupa. Siinä sulle uskottavaa. Sinähän et kertomasi mukaan ole pystynyt edes armeijaa suorittamaan. Pyöri sinä vaan niillä pakuillasi eri terminaaleillasi ja jätä oikeat "rekkamieshommat" niille jotka niitä tekevät!

        Näin täällä mennään helppoon: Idiootti alkaa kinaamaan toisen idiootin kanssa. Ja alkaa vielä selitellä ajokorttihistoriaansa. Voi äly.


      • Sana on vapaa!!!
        kookolo kirjoitti:

        Näin täällä mennään helppoon: Idiootti alkaa kinaamaan toisen idiootin kanssa. Ja alkaa vielä selitellä ajokorttihistoriaansa. Voi äly.

        Kerrotko sitten sinä suuri nero että mistä KESKUSTELUPALSTALLA sitten saa ja mistä ei saa keskustella?? Ja vittuako sinä sitten täällä pyörit ja vikiset jos keskustelun tyyli ei miellytä???????!


      • Erkkolan oy.
        gertg reg re gre kirjoitti:

        "Armeijassa ajoin siihen e:n"

        Voi poika parkaa

        Aja joskus ajokortt, huomaat, ei ole luokkaa pelkkä E

        Ei vain ole, siinä on aina edessä vetoauton korttiluokka

        JA niitä "e-luokkia" on edelleen viisi, johan luettelin

        "Ei pikku-e:kään voi pelkästään ajaa vaikka sellaisesta tosiaan olet höpöttänyt."

        En ole koskaan punut pelknä E:n ajosta, en isomman, enkä pienemmän

        Vuonna 1987 kun armeijassa suoritin yhdistelmäajokortin sain sain aikaisemman ABC-ajokortin perään kirjaimen E! Elisen jälkeen ajokorttiluokkani oli ABCE!!!! Kun muutamaa vuotta myöhemmin suoritin linja-autoa kuljettamiseen vaadittavan ajokortin muuttui ajokorttini muotoon ABCDE. Silloin ei ajoneuvoluokkaa kuvaavaa kirjainta ei vielä ollut E-kirjaimen edessä. Nykyinen ajokorttiluokkamerkintä tuli voimaan samaan aikaan kun lakiin tuli ylipäätään termit pikku-ja iso-E. Vuotta en muista milloin tämä lakiuudistus tuli. Ota poika pikkasen asioista paremmin selvää ennenkuin asioista lähdet täällä viisastelemaan. Ajokortteja ja niiden luokkia on ollut olemassa jo kauan ennenkuin sinä olet edes elänyt! Samoin niiden erilaiset merkinnät!!


      • Daf biö foo juu
        Erkkolan oy. kirjoitti:

        Vuonna 1987 kun armeijassa suoritin yhdistelmäajokortin sain sain aikaisemman ABC-ajokortin perään kirjaimen E! Elisen jälkeen ajokorttiluokkani oli ABCE!!!! Kun muutamaa vuotta myöhemmin suoritin linja-autoa kuljettamiseen vaadittavan ajokortin muuttui ajokorttini muotoon ABCDE. Silloin ei ajoneuvoluokkaa kuvaavaa kirjainta ei vielä ollut E-kirjaimen edessä. Nykyinen ajokorttiluokkamerkintä tuli voimaan samaan aikaan kun lakiin tuli ylipäätään termit pikku-ja iso-E. Vuotta en muista milloin tämä lakiuudistus tuli. Ota poika pikkasen asioista paremmin selvää ennenkuin asioista lähdet täällä viisastelemaan. Ajokortteja ja niiden luokkia on ollut olemassa jo kauan ennenkuin sinä olet edes elänyt! Samoin niiden erilaiset merkinnät!!

        Sanoit ""Armeijassa ajoin siihen e:n""

        Joten mitä sitä kiertelemään

        ei poika parka edes tiedä, että ei ole pelkkää E:tä, ei isoa, eikä pientä

        Kyllä oikea kuski nuo termit tietää, ne löytyy ajokortin takaa, vaikka ei olisi kuin pelkkä ns. "mopokortti"


    • Ropotti aski

      Hyvä ketjuton pölli. Hyvää huumoria. Toivottavsti voidaan lukea joskus lisää.

    • Oyutta

      Että haluaa pitää rahoistaan huolta, koska VW:nsä tai Siittimensä on koko ajan pajalla rempattavana. No mitäpä sillä tekisikään, kun koko ajan on tienpäällä =)

      • Oyutta

        Samoja hemmoja, jotka siviilissä lököttävissä housuissaan ovat ABC:n parkkiksella röökillä kyykkypaska-asennossa muiden kaltaistensa seurassa. Parkkiruuduissa kotkottaa käynnissä 2000-luvun alun diesel-Passatit, Golfit ja Siittimet.


      • WRC MM-2013
        Oyutta kirjoitti:

        Samoja hemmoja, jotka siviilissä lököttävissä housuissaan ovat ABC:n parkkiksella röökillä kyykkypaska-asennossa muiden kaltaistensa seurassa. Parkkiruuduissa kotkottaa käynnissä 2000-luvun alun diesel-Passatit, Golfit ja Siittimet.

        Mitä pahaa Wolkkarit tai Seatit on sulle tehneet kun niitä noin kovasti halveksit??


    • voi voi

      Kaikkista eniten vituttaa tommoset ammattikoulusta valmistuneet pikku-pojat kun luulee osaavansa kaiken ja ovat sitten niin kovia "rekkamiehiä" omasta mielestään yleensä vielä ennen kun ovat koulun päässeet lähellekään läpi saatika edes puolet oppi määrästä suorittaneina. Ja skaania on sitä tä tota ja aina hiukan enemmä. Kehuskelevat painavansa pitkää päivää ja kovaa duunii ja nii isot vehkeet ja mitä kaikkee ja sit just noi kettinki bling plingit.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe