Paras tehoputki derbiin

mopopoika-988

Itsellä derbi x-treme 2002. Mikä olisi paras tehoputki siihen? Olen ajatellut ostaa jomman kumman näistä:

http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-viritys-yleisosia-putket-tehopakoputki-turbo-kromattu-derbi-senda-palkkirunko-p-39674.html

http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-viritys-yleisosia-putket-tehopakoputki-tecnigas-derbi-gilera-p-7294.html

Mikä olisi parempi?

Ja minkä kokoinen suutin olisi paras?

52

9434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuhj

      parempi on turbokit, mutta älä osta sitä. paras olis voca racing 80cc(turbokitin "repäisevä" piikki ei ole mitään verrattuna siihen. vocan tehoalua 9000-15000) suutin selviää kokeilemalla. älä osta mc scatterilta mitään! gearparts.de on luotettava ja hyvä. ite tilasin 2 viikkoo sitte: manantaina käsitteli tilauksen, tiistaina lähetti ja perjantaina toivat kotiovelle, eli 4 päivää lähetysaika. gearparts on parempi, halvempi ja isommat valikoimat.

      • mopopoika-988

        Juu tiedän että voca racingin tehari olis kaikkein paras mutta se vaatii myös isomman pytyn. En itse osaa mitään pyttyä vaihtaa,joten tuo ei onnistu. Meinasin vain vaihtaa isompaa suutinta ja sitten todennäköisesti tuo turbo kit kun saa paremmat huiput sillä mitä tecnigasilla.
        Paljokohan noilla kulkis jos on 12-70 (vakio välit)


    • qwertyuhj

      ei tarvii vaihtaa pyttyä vocan kanssa. turbokit on IHAN VITUN ÄÄNEKÄS, tecnigas on parempi silleen kun tehoa on vähän joka kierrosalueella. vaikaa sanoo paljon kulkis ku en tiiä kuinka kovaa sulla kulkee nyt

      • mopopoika-988

        Tällä hetkellä huiput on 69 km/h sigmaan loivassa alamäessä huudattamalla täysiä. Ei oo muuta viriä kun kuriton putki ja hukkaputki tukittu. Kun tuo vocan piikki on 9000-15000 kierroksen kohdalla niin tuskin pääsen edes vakio pytyllä 15000 kierrokseen asti? Vai pääsenkö jotenkin välejä vaihtamalla kenties ja isommalla suuttimella?


      • jooh2
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Tällä hetkellä huiput on 69 km/h sigmaan loivassa alamäessä huudattamalla täysiä. Ei oo muuta viriä kun kuriton putki ja hukkaputki tukittu. Kun tuo vocan piikki on 9000-15000 kierroksen kohdalla niin tuskin pääsen edes vakio pytyllä 15000 kierrokseen asti? Vai pääsenkö jotenkin välejä vaihtamalla kenties ja isommalla suuttimella?

        Vakiopytyllä et kyllä pääse tuonne 15k rpm. On aika turha ostos, kun on noin helvetin yläkiertonen putki.


      • mopopoika-988
        jooh2 kirjoitti:

        Vakiopytyllä et kyllä pääse tuonne 15k rpm. On aika turha ostos, kun on noin helvetin yläkiertonen putki.

        Paljo mun derbi kulkee turbokitin tekharil isommal suuttimel jos ei oo muuta virii kun noi ja vakio väleil?


    • mopoika-988
      • depen omistaja

        Mulla meni 12-65 väleillä 75 gps mutta piti huudattaa ihan loppuun ja nyt kun on noi uudet välit niin ei tarvii koko ajan ajaa kaasu pohjassa kannattaa myös miettiä sitä. nyt tilasin 13-53 ja nappirajotin tietenki ja mulla on vanhanmallin metrakit kyllä muuten naukuu


    • wertfghj

      joo laita 13 piikkine, voit kokeilla myös 14 piikkistä. mutta turbokit ei ole laiton vain sen takia että kulkee liikaa... sen kuulee kilometrien päästä ja kyllä poliisit huomaa. suuttimia ei kannata tilata, osta varaosaliikkeestä. todennäköisesti tuo suutin ei ole sopiva ja tarvitset isomman tai pienemmän

      • mopopoika-988

        Suuttimia saa kuulemma myös kaikilta huoltoasemilta sun muista paikoista?

        Ja kaverit väittää että takratas on paljon helpompi vaihtaa kuin etu. Jos vaihdan pienemmän takarattaan niin eikö se ole sama kuin vaihtaisi suuremman eturattaan?


      • Derbin omistaja
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Suuttimia saa kuulemma myös kaikilta huoltoasemilta sun muista paikoista?

        Ja kaverit väittää että takratas on paljon helpompi vaihtaa kuin etu. Jos vaihdan pienemmän takarattaan niin eikö se ole sama kuin vaihtaisi suuremman eturattaan?

        Etu ratas on paljon helpompi vaihtaa. usto tai älä.


      • opastaja
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Suuttimia saa kuulemma myös kaikilta huoltoasemilta sun muista paikoista?

        Ja kaverit väittää että takratas on paljon helpompi vaihtaa kuin etu. Jos vaihdan pienemmän takarattaan niin eikö se ole sama kuin vaihtaisi suuremman eturattaan?

        No on se takaratas helpompi mutta vaatii enemmän voimaa ja aikaa ja jos on pultit kierre lukituksella kiinni niinkun itselläni. Eturattaassa eimtarvii muutakuin magneeton koppa pois, ketjut löysälle ja pois rattaalta, sitten vaa esim. Kuusiokolo avaimella väännät auki ja pidä samalla esim ruuvvimeisselin toistapäätä rattaan ja rungon välissä ettei pyöri tyhjää. Taka rattaassa pitää ottaa koko rengas irti.


    • wertfghj

      joo se on sama juttu, mutta eturattaan vaihtaminen on ihan vitun helppoa, tarvitsee ottaa vain pari ruuvia irti. takarattaan vaihtamiseen pitää ottaa takarengas irti(ja jos ei ole ketjunavaajaa niin joudut ottamaan eturattaan pois aika todennäköisesti. ja jos ei myöskään ole sellaisia torch(vittu iha sama mite se kirjotetaa) työkaluja miljoonaa eri kokoa niin et saa takaratasta vaihdettua

      • mopopoika-988

        Aattelin laittaa tohon turbokitin kans joku ehkä 80 suutin ja 14-60 välit eiköhän noilla 85 ainakin irtoa? ;-)


      • dfg4
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Aattelin laittaa tohon turbokitin kans joku ehkä 80 suutin ja 14-60 välit eiköhän noilla 85 ainakin irtoa? ;-)

        Sitten itketään ku poliisisetä tulee ja ruuvaa kilvet irti lyö sakot kouraan. Sitten itketään vielä enemmän ku parin viikon päästä tulee muutaman sadan euron verot postissa. Nyyhk.

        Onneksi olkoon, teit p*skimman valinnan tehoputken suhteen. Turbokitin p*rseitä repivän v*ttumaisilla äänillä tuut keräämään naapurustosi vihat ja etenkin hieman illemmalla ajaessasi sulla on todella suuri riski joutua ilkivallan kohteeksi, kun ihmiset on herkimmillään (vklp).

        Ne äänet ei ole ''cool'' vaan ihan v*tun rasittavat. Itsekin vuoden verran ajattelin mopoaikoinani, että nää ''viri''änkän äänet on tosi siistit, mutta sitten kevariin siirtyessä tajusin että ne oli tosi säälittävät. Ne äänet ei tosin ollut mitään verrattuna urpokitin ääniin, joita en olis silloinkaan kestäny viikkoa kauemmin.


      • mopopoika-988
        dfg4 kirjoitti:

        Sitten itketään ku poliisisetä tulee ja ruuvaa kilvet irti lyö sakot kouraan. Sitten itketään vielä enemmän ku parin viikon päästä tulee muutaman sadan euron verot postissa. Nyyhk.

        Onneksi olkoon, teit p*skimman valinnan tehoputken suhteen. Turbokitin p*rseitä repivän v*ttumaisilla äänillä tuut keräämään naapurustosi vihat ja etenkin hieman illemmalla ajaessasi sulla on todella suuri riski joutua ilkivallan kohteeksi, kun ihmiset on herkimmillään (vklp).

        Ne äänet ei ole ''cool'' vaan ihan v*tun rasittavat. Itsekin vuoden verran ajattelin mopoaikoinani, että nää ''viri''änkän äänet on tosi siistit, mutta sitten kevariin siirtyessä tajusin että ne oli tosi säälittävät. Ne äänet ei tosin ollut mitään verrattuna urpokitin ääniin, joita en olis silloinkaan kestäny viikkoa kauemmin.

        Peitän vain oman rekisterikilven ja lähden poliiseja karkuun ei nää musta sitten mitään tietoja jos ei saa kiinni. Tai toinen vaihtoehto on ostaa nappirajoitin siihen ja piilottaa se ovelasti niin ettei poliisi huomaa.


      • dfg4
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Peitän vain oman rekisterikilven ja lähden poliiseja karkuun ei nää musta sitten mitään tietoja jos ei saa kiinni. Tai toinen vaihtoehto on ostaa nappirajoitin siihen ja piilottaa se ovelasti niin ettei poliisi huomaa.

        Haluan nähdä miten pääset poliiseja karkun niin että pidät toista kättä rekkarin eessä, olettaen että poliisit ei ole jo nähnyt sun rekkarias ennen kun olet päättänyt lähteä karkuun.

        Tulee muuten varmaan mielenkiintoiset ajelut, kun joka kerta kun näät poliisin peilissä alat peittään rekkaria, ja siitähän ne vasta kiinnostuu. Jos et peitä rekkarias ja ne päättää muuten vaan pysäyttää sut, et voi enää lähetä edes karkuun, koska ne tietää kuka sä oot.

        Joo mä oon kyllä nappirajoittimet nähny. Vaikkei ne löytäis sitä, ne kuulee siittä röpöttämisesta ja räkimisestä, että se siinä on jokin jälkiasennusrajoitin ja jos ei ala ettiin kahta kauheemmin, laittaa ne sen pakun perään ja asemalle tutkittavaks. Ei mee ammattilaisilta kauaa, kun ne alkaa etsimään sytytysjärjestelmästä rajoitinta.

        Sitten vaikkei ne päättäis asemalle viedä tutkittavaks, voi ne repäistä kilvet irti jo pelkästään siittä ilosta, että sulla on jälkiasennuspakoputki, jota ei oo muutoskatsastettu.

        P.S Jos ajat sillä kolarin, ihan sama vaikka naapurin jorma polkis fillarillaan sun mopoo päin, jonka päällä odotat jotain kaverias tienreunassa, joudut sä korvaamaan tän Jorman mahdolliset elinikäiset vammat, koska sun mopos ei ollut rekisteröity, koska se olikin kevytmoottoripyörä.

        Onnee mopoiluun...


      • mopopoika-988
        dfg4 kirjoitti:

        Haluan nähdä miten pääset poliiseja karkun niin että pidät toista kättä rekkarin eessä, olettaen että poliisit ei ole jo nähnyt sun rekkarias ennen kun olet päättänyt lähteä karkuun.

        Tulee muuten varmaan mielenkiintoiset ajelut, kun joka kerta kun näät poliisin peilissä alat peittään rekkaria, ja siitähän ne vasta kiinnostuu. Jos et peitä rekkarias ja ne päättää muuten vaan pysäyttää sut, et voi enää lähetä edes karkuun, koska ne tietää kuka sä oot.

        Joo mä oon kyllä nappirajoittimet nähny. Vaikkei ne löytäis sitä, ne kuulee siittä röpöttämisesta ja räkimisestä, että se siinä on jokin jälkiasennusrajoitin ja jos ei ala ettiin kahta kauheemmin, laittaa ne sen pakun perään ja asemalle tutkittavaks. Ei mee ammattilaisilta kauaa, kun ne alkaa etsimään sytytysjärjestelmästä rajoitinta.

        Sitten vaikkei ne päättäis asemalle viedä tutkittavaks, voi ne repäistä kilvet irti jo pelkästään siittä ilosta, että sulla on jälkiasennuspakoputki, jota ei oo muutoskatsastettu.

        P.S Jos ajat sillä kolarin, ihan sama vaikka naapurin jorma polkis fillarillaan sun mopoo päin, jonka päällä odotat jotain kaverias tienreunassa, joudut sä korvaamaan tän Jorman mahdolliset elinikäiset vammat, koska sun mopos ei ollut rekisteröity, koska se olikin kevytmoottoripyörä.

        Onnee mopoiluun...

        Ei vaan peitän rekkarin mudalla/kuralla ja sanon et olin vähä montulla ajelee ja kura roiskus jos ne sattus saamaa mut kiinni. Minkään jormien yli en kyllä ajele vaikka kuinka eteen koittas tulla niin väistän.

        Ja vitut se mihinkään asemalle lähetetää tarkastettavaks..


      • dfg4
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Ei vaan peitän rekkarin mudalla/kuralla ja sanon et olin vähä montulla ajelee ja kura roiskus jos ne sattus saamaa mut kiinni. Minkään jormien yli en kyllä ajele vaikka kuinka eteen koittas tulla niin väistän.

        Ja vitut se mihinkään asemalle lähetetää tarkastettavaks..

        Se on poliisille sama kuin ajaisit ilman rekkaria. Sakkoa tulee aina kun sattuvat taakse tai edes vilkaisevat perään.

        Jos joku rattijuoppo ajaa sun yli, se olet sinä joka olet vastuussa kolarista ja jopa siittä, jos se juoppo on vaikkapa ajanut ojaan törmättyään suhun.

        Kyllä ne v*ttu vie mopoja asemalle tarkastettavaksi jos yhtään epäilee sua. Siitä on youtubessa videokin kun ne nostaa mopoa jonka rajoitinta ne ei löytänyt, pakun perään.

        Ihan kuin tiiliseinälle puhuis. Omapahan on elämäs.


      • Minä itte

        Ittellä irtoaa takaratas 10 millin lenkkiavaimella...


      • viisas :)
        dfg4 kirjoitti:

        Haluan nähdä miten pääset poliiseja karkun niin että pidät toista kättä rekkarin eessä, olettaen että poliisit ei ole jo nähnyt sun rekkarias ennen kun olet päättänyt lähteä karkuun.

        Tulee muuten varmaan mielenkiintoiset ajelut, kun joka kerta kun näät poliisin peilissä alat peittään rekkaria, ja siitähän ne vasta kiinnostuu. Jos et peitä rekkarias ja ne päättää muuten vaan pysäyttää sut, et voi enää lähetä edes karkuun, koska ne tietää kuka sä oot.

        Joo mä oon kyllä nappirajoittimet nähny. Vaikkei ne löytäis sitä, ne kuulee siittä röpöttämisesta ja räkimisestä, että se siinä on jokin jälkiasennusrajoitin ja jos ei ala ettiin kahta kauheemmin, laittaa ne sen pakun perään ja asemalle tutkittavaks. Ei mee ammattilaisilta kauaa, kun ne alkaa etsimään sytytysjärjestelmästä rajoitinta.

        Sitten vaikkei ne päättäis asemalle viedä tutkittavaks, voi ne repäistä kilvet irti jo pelkästään siittä ilosta, että sulla on jälkiasennuspakoputki, jota ei oo muutoskatsastettu.

        P.S Jos ajat sillä kolarin, ihan sama vaikka naapurin jorma polkis fillarillaan sun mopoo päin, jonka päällä odotat jotain kaverias tienreunassa, joudut sä korvaamaan tän Jorman mahdolliset elinikäiset vammat, koska sun mopos ei ollut rekisteröity, koska se olikin kevytmoottoripyörä.

        Onnee mopoiluun...

        Poliiseille voi vaan sanoa että on kuri putkessa jos tietenkin on "e" -hyväksytty tehoputki ja nappirajotin mutta turbokitissähän ei semmosia e merkintöjä ole :) tuun vähä myöhässä tänne kommentoimaan mutta turbokitti poika joko oot menettäny kilvet?


      • turbokitBoyXXX
        dfg4 kirjoitti:

        Se on poliisille sama kuin ajaisit ilman rekkaria. Sakkoa tulee aina kun sattuvat taakse tai edes vilkaisevat perään.

        Jos joku rattijuoppo ajaa sun yli, se olet sinä joka olet vastuussa kolarista ja jopa siittä, jos se juoppo on vaikkapa ajanut ojaan törmättyään suhun.

        Kyllä ne v*ttu vie mopoja asemalle tarkastettavaksi jos yhtään epäilee sua. Siitä on youtubessa videokin kun ne nostaa mopoa jonka rajoitinta ne ei löytänyt, pakun perään.

        Ihan kuin tiiliseinälle puhuis. Omapahan on elämäs.

        niin että jos juoppo ajaa päin ja hän on humalassa niin tottakai se alkoholisoitunut osapuoli korvaa kaiken :D vatussi


      • Anonyymi
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Peitän vain oman rekisterikilven ja lähden poliiseja karkuun ei nää musta sitten mitään tietoja jos ei saa kiinni. Tai toinen vaihtoehto on ostaa nappirajoitin siihen ja piilottaa se ovelasti niin ettei poliisi huomaa.

        Näin 6v myöhässä:D mutta itellä derbi turbokitin, 92 suuttimen, välit 13-58 ja muutaman muun viriosan kans kulkee sen 80, ja nappirajoitinki on helppo asentaa ja säätää, itellä joku perus wandamotorin nappirajotin jolla rajottaa kierrokset ja nopeuden, ja kun vaihoin villatki tk änkkää nii ääni muuttu iha vitusti hiljasemmaks ku edellisellä omistajalla oli ollu jtn vitun talovillaa siel:D tehariderbijonne kiittää ja kuittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin 6v myöhässä:D mutta itellä derbi turbokitin, 92 suuttimen, välit 13-58 ja muutaman muun viriosan kans kulkee sen 80, ja nappirajoitinki on helppo asentaa ja säätää, itellä joku perus wandamotorin nappirajotin jolla rajottaa kierrokset ja nopeuden, ja kun vaihoin villatki tk änkkää nii ääni muuttu iha vitusti hiljasemmaks ku edellisellä omistajalla oli ollu jtn vitun talovillaa siel:D tehariderbijonne kiittää ja kuittaa.

        Itellä on voca cross rookie ja 13-60 välit ja 85 suutin ja kulkee 90:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä on voca cross rookie ja 13-60 välit ja 85 suutin ja kulkee 90:D

        Ja oon tullu siihen tulokseen että jos poliisit pysäyttää nii pysähyn ja kerron paljo kulkee jos kysyvät


    • jooh2

      Kyllä nuita juttuja on saanu lukee, että poliisit olis ollu halukkaita viemää mopoo asemalle ja soitellu siinä jollekki jätkälle, että tuus hakemaan tämä mopo. Siinä vaiheessa mopoilija sitte on myöntäny sen rajottimen.

      • mopopoika-988

        Sitten ei auta muu kuin lähtä pakoon. Pitäs varmaa ottaa noi kilvet pois niin ei poliisit tunnista jos ne pääsee lähelle. Kiinni ne ei mua saa mä lähen mettäreiteille tai eksytän ne jossain kylässä ajamalla pikkukujia.


      • dööbin omistaja
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Sitten ei auta muu kuin lähtä pakoon. Pitäs varmaa ottaa noi kilvet pois niin ei poliisit tunnista jos ne pääsee lähelle. Kiinni ne ei mua saa mä lähen mettäreiteille tai eksytän ne jossain kylässä ajamalla pikkukujia.

        Ei vittu ku jätkä luulee ittestänsä ny vähä liikoja


      • mopopoika-988
        dööbin omistaja kirjoitti:

        Ei vittu ku jätkä luulee ittestänsä ny vähä liikoja

        Vittu kyllä kulkee nyt. Menee sigmaan alamäkee 90 km/h ja kukaan ei pysäytä mua ja jää antaa vähän lisää vauhtia. ;-)


      • dööbin omistaja
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Vittu kyllä kulkee nyt. Menee sigmaan alamäkee 90 km/h ja kukaan ei pysäytä mua ja jää antaa vähän lisää vauhtia. ;-)

        Leovince jättää


      • MopoJonneilutTakana
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Vittu kyllä kulkee nyt. Menee sigmaan alamäkee 90 km/h ja kukaan ei pysäytä mua ja jää antaa vähän lisää vauhtia. ;-)

        Sä olet nyt tossa teharin "huumasss" just mopon saaneena luulet ettet jäisi kiinni. Sinulla ei ole mahdollisuuttakaan päästä karkuun jos tulee Moottoripyöräpoliisi, usko minua. Maijjaa saatat päästä karkuun jos satut olemaan metsäpolun vieressä. Aikoinani luulin samalla tavalla kuin sinä, uskoin etten ikinä jäisi kiinni ja lähtisin pikkuteille ja rikkoisin moponi jos saisivat kiinni ja aikoisivat testata. Ei. Moottoripyöräpoliisi otti minut kiinni kun yritin karkuun, verot sakot ymsyms. Poliisi sai minut kiinni kakkos vaihteella alle 10 sekunnissa kun mopollani vingutin 85km/h pakoon. Paras tapa kiinnijäämisen välttämiseksi on hankkia kunnon äänenvaimennin jota putkessasi(Turbokitissä) ei ole. Poliisi sanoi kuulleensa ääneni ja päätti pysäyttää minut.


      • mopopoika-988
        MopoJonneilutTakana kirjoitti:

        Sä olet nyt tossa teharin "huumasss" just mopon saaneena luulet ettet jäisi kiinni. Sinulla ei ole mahdollisuuttakaan päästä karkuun jos tulee Moottoripyöräpoliisi, usko minua. Maijjaa saatat päästä karkuun jos satut olemaan metsäpolun vieressä. Aikoinani luulin samalla tavalla kuin sinä, uskoin etten ikinä jäisi kiinni ja lähtisin pikkuteille ja rikkoisin moponi jos saisivat kiinni ja aikoisivat testata. Ei. Moottoripyöräpoliisi otti minut kiinni kun yritin karkuun, verot sakot ymsyms. Poliisi sai minut kiinni kakkos vaihteella alle 10 sekunnissa kun mopollani vingutin 85km/h pakoon. Paras tapa kiinnijäämisen välttämiseksi on hankkia kunnon äänenvaimennin jota putkessasi(Turbokitissä) ei ole. Poliisi sanoi kuulleensa ääneni ja päätti pysäyttää minut.

        No mulla on ollu nyt kortti se 4kk eli on se jo jonkun aikaa ollu. Täälläpäin harvemmin moottoripyöräpoliisia näkyy,joten mietin vain että siellä on joku iso maija mikä ei mahdu kapeille mettäpoluille ja pääsen huitshelvettiin niiltä pakoon. Jos ei satu olemaan mettäpolkua just siinä meen jonkun pihaan ja sen talon taakse tai johonkin piiloon ja odotan että poliisit on lähteny vittuu.


      • fiof
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Sitten ei auta muu kuin lähtä pakoon. Pitäs varmaa ottaa noi kilvet pois niin ei poliisit tunnista jos ne pääsee lähelle. Kiinni ne ei mua saa mä lähen mettäreiteille tai eksytän ne jossain kylässä ajamalla pikkukujia.

        Jos aikoo virittää mopoa niin samantie virittää oikee kunnolla tai ajaa kevarilla ilman korttia samat rangaistukset.


    • 98- lapsi vielä

      Ihmeen junttura olet, Etkö tajua että sinulle yritetään selittää ettet ole kiinnijämätön jumala. Kovat on luulot. itse kokeneena tiedän tasantarkkaan miltä sinusta tuntuu. Usko nyt jo et ole kiinnijäämätön, varsinkaan tuolla turbokitilläsi.

      • mopopoika-988

        Ihan sama vaikka en olisikaan haluan päästä pärisemään ohi autojen.;-)


    • Automies

      Vaikka mopos kulkis 105, nii useimmat autot menee kovempaa. Jos haluut viedä autoja nii lähe viivoille, ite vein kiihtyvyys autoi vakioderbil joskus 2010, nii sun vireil se on helppoo. Pitää vaa löytää joku autonomistaja, joka haluu lähtee reissii ;)

      • Automies

        *vein kiihtyvyydes autoi


      • mopopoika-988
        Automies kirjoitti:

        *vein kiihtyvyydes autoi

        Ei ne autot mahda mitään kun ite tykittää 80km/h 60 alueel. Siin saa jurnuttaa vastaantulevien kaistaa melkeen kokoajan. ;-)


      • Natural Selection
        mopopoika-988 kirjoitti:

        Ei ne autot mahda mitään kun ite tykittää 80km/h 60 alueel. Siin saa jurnuttaa vastaantulevien kaistaa melkeen kokoajan. ;-)

        Luonnollinen valinta karsii tällaiset yksilöt..


    • Mopo<3

      Laita rekkaris vaakasuoraan ni et jää kameroil kii ja kytät ei nää sitä nii helposti, mut älä lähe millää mudalla sitä peittämään... Ja jos asut maalla niin kuin minä nii ei siellä kyllä mitään moottoripyöräpoliiseja kulje, ja kyllä metsäreitillä kytät kadottaa helposti:)

      • mitäihmettö

        Onks sulla mopossa eessä kilpi vai mikse pitää kääntää ettei kamerat nää


    • tehoputkea

      Mikä tehari ois hyvä derbi x-race2010 sen vakio on hukkaputkellinen. Mikä sopis parhaiten???

    • derbii

      itellä derbi x-race 2010 ostin technigas enoxin ja kun laitoin kiinni mopon kiihtryvyys tippu iha pirusti ja kun otin holkin pois alkukäyrästä nopeus tippu 37km/h. Cdi vaihdettu rajottomattomaan, imupuolen reikälevy oli otettu jo pois. mistä johtuu ja tietääkö kukaan mitä pitää tehä?? tällä hetkellä vakioputken kanssa menee 50km/h ja tecnigas enoxin vaan 37km/h

      • Leibs

        Vaikka onkin3 vuotta menny nii ongelmana on suutin


    • Psssspppo

      Olen nyt melkein 2 vuotta ajellut tehariskopalla, eikä ole kertaakaan pysäytetty.
      Enkä usko, että se on niin kovin vaikeaa jollain tehariderpilla paeta mp:tä, kunhan vaan miettii reitit valmiiksi.
      Poliisimoottoripyörät on ihan jäätäviä mohloja ja niissä ei ole endurorenkaita ,joten veikkaan, että niillä on aika huono ajaa metsässä vaikka kulkisi ties kuinka lujaa.
      Netissähän oli video kun joku äijä pakenee mp:tä skootterilla ja kaatuu vielä niin, että poliisi on siinä metrin päässä, mutta pääsee lopulta helposti karkuun. :D
      (Voisiko joku linkata tähän sen videon?)

    • DerbiRider

      No siis mulla on derbi senda 00 turbokitin tehari mikä ois oikee suutin koko

      • Anonyymi

        Myöhässä tullaa mut itellä 92 suutin


    • Derbimies22

      Älä homo osta sitä

    • Anonyymi

      Mul ois derbi misä on vakio pytty ni mikä tehari ois paras

      • Anonyymi

        enoxi. enoxi ja muuten vakip tekniikka huiputtaa gps 75


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe