Kati Luoto Maailman Vahvin Mies -klpailun voittaja!

Mielensä pahoittanut

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2013112817772362_ur.shtml


Kati haukkuu käytännössä suurimman osan ei läskeistä natumiehistä kanniskeltaviksi pikkumiehiksi iltalehden-sivuilla (Kati on itse 88kg):

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2013112817772454_ur.shtml

"Tällä hetkellä sinkkuna elävä Luoto kertoo pitävänsä kookkaista miehistä. Mitään kanniskeltavaa pikkumiestä tai sohvaperunaa hän ei kelpuuttaisi.

- Sen verran pitää olla minua isompi, että minulla säilyy naisellinen olo. Salilta niitä löytää, hän sanoo."

Joo ja olen itse "kanniskeltava pikkumies", koska olen alle 88kg. Kylläpä on naisella otsaa halveksua normaalin kokoisia miehiä kun itse on kuntonsa/voimansa hankkinut muualta kuin sieltä aamupuurosta... Katina pitäisin kyllä suuta soukemmalla. Olisi nyt edes sanonut että "pidän isommista miehistä".

14

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene salille

      No voi-voi.

      Miksi juuri Katin pitäisi olla sinusta kiinnostunut? Sehän kertoi, ettei ole kiinnostunut sun fetismistäsi. Onhan niitä muitakin isoja naisia. Jospa koittaisit pokata jotakuta muuta sua nostelemaan.

    • Mielensä pahoittanut

      Arvasin jo mikä ensimmäinen kommentti on. Itse en ole viehättynyt Katista, pidän hieman häntä pienemmistä naisellisista naisista.

      • Ruma miesmäinen.

        "Kati Luoto Maailman Vahvin Mies -klpailun voittaja!"


        Vahvin mies. Nurua. No mieshän tuo on. Ihan miesmäisen näköinen roinahuor*.

        Ja ei kehtaa myöntää roinaamista. "Ei ole mitään lääkekaapissa!". Varmasti voitetaan näitä titteleitä natuna. Varmasti.

        Ja kyllä, olen isompi kuin hän. Nimim. Paljon isompi.


    • pk12

      Katsokaapa vanhempia kuvia tästä kaverista, on meinaan kaurapuuro "hieman" muuttanut kasvonpiirteitä. Olisi nainen ja myöntäisi salailun sijaan, ilmiselvää se kuitenkin on mitä on vedetty.

      • Vainiintaas...

        Oletko huomannut, että ihmiset muuttuvat vanhemmiten. Naisten kasvoistakin tulee miesmäisemmät, kun naishormoonien määrä kehossa vähenee. Testosteronitasoaan voi nostaa punttitreenilläkin, ei siihen tarvita roinaa.

        Missä niitä vanhempia kuvia on? Netistä löytyi jotain 4 vuotta vanhoja. Rouva on kyllä nyt naisellisempi kuin silloin, johtunee meikeistä ja laitetuista hiuksista.

        On se kumma, kun heikkoja miehiä pelottaa vahvat naiset. Niin henkisesti kuin ruumiillisestikin vahvat. Jokaisen naisen ei tarvitse olla teitä varten teitä miellyttämässä. Ja jos ei ole yhtäkään joka teitä viitsisi katsella, ei se ole kaikkien naisten vika. Vika löytyy sieltä omasta peilistä.


    • Testotanja?

      Jaa vai että naiset muuttuu miehen näköiseksi vanhetessaan? Vai nin taas.. :D Taidat itse olla roinaava nainen, arvaanko oikein? Treenaamalla voi nostaa testotasoja? Joopajoo naiset varmasti voi nostaa testotasojaan korkeammalle kuin teteinipojalla ihan vaan treenaamalla. Ja jos et itse ole roinaava nainen niin: Herää pahvi.

      • Nainen 56 kg

        En roinaa. Ei ole tarvetta. Rauta nousee muutenkin. Teinipojilla on varmasti paljon testosteronia, mutta en verrannutkaan tasoja heihin. Penkistä nostan kuitenkin monta kymmentä kiloa enemmän kuin keskitason teinipoika.

        Otahan selvää asioista. Ihan simppeli googetus voi antaa sinulle uutta tietoa luulon tilalle.

        Minua ei kiinnosta roinaako Kati vai ei. Kovia tuloksia silti. Aina kun nainen on parempi kuin mies, heikko mies keksii kyllä selityksen :-)


      • fjiewr
        Nainen 56 kg kirjoitti:

        En roinaa. Ei ole tarvetta. Rauta nousee muutenkin. Teinipojilla on varmasti paljon testosteronia, mutta en verrannutkaan tasoja heihin. Penkistä nostan kuitenkin monta kymmentä kiloa enemmän kuin keskitason teinipoika.

        Otahan selvää asioista. Ihan simppeli googetus voi antaa sinulle uutta tietoa luulon tilalle.

        Minua ei kiinnosta roinaako Kati vai ei. Kovia tuloksia silti. Aina kun nainen on parempi kuin mies, heikko mies keksii kyllä selityksen :-)

        Noh, tätikin on setä jos tädillä on pallit.


      • Joppi5
        Nainen 56 kg kirjoitti:

        En roinaa. Ei ole tarvetta. Rauta nousee muutenkin. Teinipojilla on varmasti paljon testosteronia, mutta en verrannutkaan tasoja heihin. Penkistä nostan kuitenkin monta kymmentä kiloa enemmän kuin keskitason teinipoika.

        Otahan selvää asioista. Ihan simppeli googetus voi antaa sinulle uutta tietoa luulon tilalle.

        Minua ei kiinnosta roinaako Kati vai ei. Kovia tuloksia silti. Aina kun nainen on parempi kuin mies, heikko mies keksii kyllä selityksen :-)

        mitäs täällä huutelet kun et näköjään asiasta tiedä yhtään mitään? ja jos sinua ei edes kiinnosta roinaako kati vai ei? taidat joko valehdella tai sitten olet hieman yksinkertainen etkä osaa ilmaista itseäsi.


      • Oletko teinix?
        Joppi5 kirjoitti:

        mitäs täällä huutelet kun et näköjään asiasta tiedä yhtään mitään? ja jos sinua ei edes kiinnosta roinaako kati vai ei? taidat joko valehdella tai sitten olet hieman yksinkertainen etkä osaa ilmaista itseäsi.

        Tasosta päätellen taidat olla sama joka valmistaa palkkarinsa ripulista joka ketjussa...

        Kerro sitten tietosi, jos sinulla sitä on ;-)


      • Marko-Moderaattori
        Oletko teinix? kirjoitti:

        Tasosta päätellen taidat olla sama joka valmistaa palkkarinsa ripulista joka ketjussa...

        Kerro sitten tietosi, jos sinulla sitä on ;-)

        Lopetahan nuo fantasioidesi kertomiset täällä, kiitos.


      • Oletko teiniz?
        Marko-Moderaattori kirjoitti:

        Lopetahan nuo fantasioidesi kertomiset täällä, kiitos.

        Arvasin, pelkkä narukäsi...


      • adonis44
        Oletko teiniz? kirjoitti:

        Arvasin, pelkkä narukäsi...

        Tyhmä ämmä, olee jo hiljaa.


    • and ja or

      tsiigasin noi linkit ja voi voi että sä vittu oot idiootti, ketä kiinnostaa ton näkösen ämmän kommentit, ei vittu enää ihmetytä miks se on sinkku....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe