Tukiaisen siskokset jatkoivat 25.10.2013 tarinointiaan mikropossun hankintatavasta. Julia oli Sollentunassa ja Johanna Helsingissä. Keskustelussa "Harhalla” tarkoitetaan Jarna Leskelää/ Lahdenvuota.
Julia oli saanut lääkäriltä diagnoosin, mutta isä se vasta hullu onkin.
Ja oikeastaan kaikki Tukiaiset ovat siskosten mielestä hulluja.
Julia pölli Joel-veljensä vodkapullon ja joi sen tyhjäksi omin lupinensa.
Molempia siskoksia ahdisti, ja molemmilla oli kovin yksinäistä.
-xcc-
Julia: ”sori et lähdin eilen koneelta, oli huono olo, oksensinkin.”
Johanna: ”Voitko lähettää mulle Salla Degerthin numeron?
Pyydän sitä jos se kävisi hakemassa possun mulle!”
Julia: ”okeij, just laitoin mun suomi kännyn lataukseen menee hetki.
Mä kävin tänään psykologilla täällä, saan siltä lähetteen psykiatrille, se sanoi et mul on maanis depressiivisyys. Mä aina nukun vaan pari kolme kuukautta ja sit alan heräämään aikaisin elämää täynnä ja haluan kouluihin ym. ja sit taas masennun ja aina juomaan ja keskeytän kaiken. alan siis. Mutta puhuin Harhan kanssa, se sanoi et mun pitäis aloittaa ne lyricat, ääääh, mut ihan zombi olo, nukun vaan.”
Johanna: ”Niin. Please lähetä sen Sallan numero mulle, haluan hakea sen possun samalla tavalla kun sulle toimitettiin Bonzo!”
Julia: ”ihan just saat sen, mun akun pitää eka latautuu. se ei mene vielä päälle. saat sen nron ihan kohta.”
Johanna: ”Nyyh mä haluan sen possun!!!! Olen just koirapuistossa ja näillä ihmisillä on ihan jättisuuria koiria!!!! Paljon suurempia kuin se possu!”
Julia. ”kyllä sä saat sen.... MUTTA asiasta pitää olla hiljaa.”
Johanna: ”Vit-tu kun mulla menee huonosti. En saa miestä enkä lapsia.”
Julia: ”no siis musta on tullut vuosien saatossa hullu, olen itsetuhoinen, alkoholisti, lääkkeiden väärinkäyttäjä ja maanis depressiivinen, haha.”
Johanna: ”et ole hullu.”
Julia: ”iskä on.”
Johanna: ”iskä on hullu.”
Julia: ”ja samoin muut tukiaiset. jostain tää periytyy. ixxxa tappoi itsensä. ukin vei hulluksi lääkkeet. mut joo, se oli kyl nuorempi kuin iskä. iskä on ihan omiaan, kortissa lukee: olet nyt täysi-ikäinen, onnea.”
Johanna: ”Mutta iskä on ihan sairaan pelottava. Olin eilen tosi vihainen, vedin hirveät kännit. Harha ilmoitti, että se on raskaana.”
Osa 1 (2).
Tuxuleaks: Julia varasti ja veti luvatta huiviin Joelin vodkat!
54
6130
Vastaukset
- Suu napsaa tyhjää
Taitaa Joel tykätä kyttyrää?
- Systeemiäly
Nooh, mitäs tuosta yhdestä pullosta, saahan niitä lisää Systembolagista!
- okkigaam
Systeemiäly kirjoitti:
Jos mun aikuiset lapset vetäis, -"hirveät kännit" olisin minäkin vihainen. Noi ei näe mitä aiheuttavat ympäristölle.
Jokanen joka on daran kokenut, tietää että se on huonoa oloa, okentelua, katumus harjoittelua. Raittius lupauksia. etc
Noilla on edessä hauta, eikä ennustaja tarvitse olla Raili.
Kyllä tämä tamma muistaa varsana olonsa krapulat.
maagikko - Näpistely-Kooma
Systeemiäly kirjoitti:
Mutta tuo ajatusmaailma....?
- hörhölä
okkigaam kirjoitti:
Jos mun aikuiset lapset vetäis, -"hirveät kännit" olisin minäkin vihainen. Noi ei näe mitä aiheuttavat ympäristölle.
Jokanen joka on daran kokenut, tietää että se on huonoa oloa, okentelua, katumus harjoittelua. Raittius lupauksia. etc
Noilla on edessä hauta, eikä ennustaja tarvitse olla Raili.
Kyllä tämä tamma muistaa varsana olonsa krapulat.
maagikkookkigaam
Mitä sun aikuisten lastesi tekemiset enää sinulle kuuluu ? - sekoa on
Systeemiäly kirjoitti:
Jaa että possu pidetään medialta piilossa.MIKSI jos ei mitään ONGELMAA ole...
- Aivohyrske 2
Keskustelun jatko, osa 2 (2).
Julia: ”joo, älä kerro Joelille mut tuhosin just sen pullon vodkaa.”
Johanna: ”Ja mulle ei myydä edes possua!!!!!”
Julia: "äitlltä loppui rauhoittavat, ja tää rauhoittaa.”
Johanna: ”voi vit-tu, anteeksi kun kiroilen.”
Julia: ”mut joo, hmmmm. mä olisin halunnut sen possun.”
Johanna: ”vodkasta tulee paha ahdistus jälkikäteen. mä hommaan sen possun jotenkin päin!!!!”
Julia: ”no tulkoon, mul oli niin paha ahdistus kun join, että hyi hem-metti.
nyt oon vähän humalassa ja ahdistus poissa, haha.”
Johanna: ”Joelhan kyllä huomaa sen juodun pullon.”
Julia: ”no sanon ett en tiedä missä se on.”
Johanna: ”Niin. tiedän kun olen ahdistunut.”
Julia: ”et siis”
Johanna: ”oon alkoholisti.”
Julia: ”joo mua ahdistaa joka pvä.”
Johanna: ”muakin”
Julia: ”joko lääkkeet tai alkoholi”
Johanna: ”niin, oon ihan yksinäinen”
Julia: ”niin mäkin”
Johanna: ”tää näyttää välillä pelottavasti siltä että jään kokonaan yksin pelkkien koirieni kanssa! Ja sen possun, jos edes sitä saan!!!! Arton sakot 600e muunnettiin 20 päivää vankeutta!!!! soitan sulle n.tunnin päästä, äidinkö numeroon?”
Julia: ”joo soita äidin tai mun.”
Johanna: ”Mä huusin täyttä kurkkua eilen Juha Immoselle puhelimessa.
Muisti mennyt, en muista edes miksi ja sitten sammuin. tosi upeaa!!!!!
se soitti mulle humalassa itse. silläkin tosi paha alkoholi ongelma!!!”
Julia: ”ok”
Johanna: ”Nyt se possuliinin omistaja Paul harkitsee, myykö mulle possun!!!!
Nyt toivotaan että se myy! Ja pidän sen mediasta poissa!!!! Se on täl hetkel puolet pienempi kuin Bonzo ja ihan pinkki kärsäkäs!”
Osa 2 (2).
- Eläimet pois tolta
"Johanna: ”et ole hullu.”
Julia: ”iskä on.”
Johanna: ”iskä on hullu.”
Julia: ”ja samoin muut tukiaiset. jostain tää periytyy. ixxxa tappoi itsensä. ukin vei hulluksi lääkkeet. mut joo, se oli kyl nuorempi kuin iskä. iskä on ihan omiaan, kortissa lukee: olet nyt täysi-ikäinen, onnea.” "
Että lääkkeet vei hulluks!? Selvä juttu- Mielihyvärata
... ja ketkäs niitä lääkkeitä kadulta ostelee ja vetää niitä vuodessa ämpärikaupalla...
- Synapsit solmussa
Tää on varmaan jokin yliklamuuri synapsihomma, näätä ei nyt ymmärrä.
- Muistijäljen vanki
Neurobiologinen muistijälki ei jätä Jullukkaa rauhaan...
- Ella, pamisti
Mielihyvärata kirjoitti:
... ja ketkäs niitä lääkkeitä kadulta ostelee ja vetää niitä vuodessa ämpärikaupalla...
* 25.7.13 ”Osta mulle ellalta pameja:” http://aijaa.com/VfWTYe
- Jarnan ketipinorit
Mielihyvärata kirjoitti:
* 14.8.13 Jarna myi ketipinoria ja rivatrillejä: http://aijaa.com/ArPf53
- "Saan kohta lastin"
Mielihyvärata kirjoitti:
* 20.10.13 Tuksu kertoi: ”Saan kohta ison lastin:” http://pastebin.com/DnHpNyt6
- Kuudbai show
Mielihyvärata kirjoitti:
Päihderiippuvuudet tuhosivat heidät. Ulkonäkö ja terveys ovat mennyttä,
joten siskokset voivat sanoa "kuudbai" showbusinekselle. - Viina ja mömmöt vie
Mielihyvärata kirjoitti:
Tuksun on turha tuulimyllyjä vastaan taistella.
- ihmettelijävaan
Kuka näitä ns. tekstareita muka vuotaa?! Laitonta kirjoitella tänne yksityisiä viestejä?!
- näätien näätijä
ei ne ole aitoja
- Näätien näätien näät
Ehdottoman aitoa matskua ja ei tekstareita vaan Fb-yksityisviesteistä!!!
- Kooma oikeassa
Julia: ”no siis musta on tullut vuosien saatossa hullu, olen itsetuhoinen, alkoholisti, lääkkeiden väärinkäyttäjä ja maanis depressiivinen, haha.”
- alkkis-kooma
Pikkuveljen Vodkatkin piti juoda ilman lupaa. Kyllä on upea sisko!
- Sisäiset suhteet
Nää sisarusten väliset suhteet perheissä ovat kyllä kiinnostavia.
- Hilluvat Tukiaiset
Sisäiset suhteet kirjoitti:
Nää sisarusten väliset suhteet perheissä ovat kyllä kiinnostavia.
Valitettavasti Juliassa ja Johannassa kyse on kahdesta täysi-ikäisestä, joita ei voi estää hillumasta sekakäyttöineen yhdessä, vaikka se viekin hengen.
- käsi-desi juotu
Onkohan Pappamuratin autosta viety Lasolit ja muut vahvat autoon kuuluvat aineet?
- Kaikki käy
Kun Julia on kylässä jonkun luona, hän juo salaa vessassa partavedet ja muut siellä alkoholia vähänkään sisältävät putelit.
- Nettippp
Mikä tää juttu on vuodetaan tänne yksityisiä viestejä. Onko joku sovittu diili? Muuten lienee laitonta? Ja oli mitä oli niin antaa esim nuorille hiukan väärää netiketti- taitoa. Ihan roskahomaa koko jutut.
- Näätien vastaisku
Näitä viestejä nyt vaan pyörii internetissä, ei siinä sen kummempaa.
Vastalääkettä Tukiaisten vuosia jatkuneelle valehtelulle ja elämänmenolle. - toinen ihmettelijä
Mutta miten nuo viestit on saatu? En vaan ymmärrä miten joku ulkopuolinen voisi saada käsiinsä toisen yksityisiä fb viestejä... Tuskin tuhnut on kuitenkaan seinällään noita juttuja kirjoitelleet =D
- Yks arvaus,
Joo, kummallista on. Olisko tuksu ollu jollain yleisellä koneella ja unohtanut logata itsensä ulos jossain?
- Tuxuleaks jatkuu vaa
Tuxuleaks kertoo sekosiskojen todellisesta elämästä ja glamourista.
- Yksnkertaista watson
Yks arvaus, kirjoitti:
Joo, kummallista on. Olisko tuksu ollu jollain yleisellä koneella ja unohtanut logata itsensä ulos jossain?
Jep.....ei tarvita mitään muuta.
Ei hakkerointia tms.
Ja tunkkihan tunnetusti äyttelee puhelimia, koneita, asuntoja, viinoja......you name it. - Loppuvuoden juttu
Tuxuleaks jatkuu vaa kirjoitti:
Tuxuleaks kertoo sekosiskojen todellisesta elämästä ja glamourista.
Leaks alkoi 4.11.13 ja jatkuu yhä edelleen...
- Dolls-Sisters
Kooma on vähän yksinkertainen. Ja Tuksu taas, lihava ja ruma ja röyhkeä.
- Roskasakkia
Ai vähän?
Musta se on ihan yhtä ilkee kuin siskonsakin......teetetään vaan töitä ja jätetään maksamatta.
Niinhän sitä ollaan kauppaankin menossa, ollaan ostavinaan ja kävellään kassanohi niinkuin lohankin. Li lo.
Molemmat samaa kalliperia olevia roskia. - Riehuvat Tukiaiset
Roskasakkia kirjoitti:
Ai vähän?
Musta se on ihan yhtä ilkee kuin siskonsakin......teetetään vaan töitä ja jätetään maksamatta.
Niinhän sitä ollaan kauppaankin menossa, ollaan ostavinaan ja kävellään kassanohi niinkuin lohankin. Li lo.
Molemmat samaa kalliperia olevia roskia.Julia on vit-tumaisempi kuin moni tietääkään, ja eräiltä ulottuvuuksiltaan ilkeämpi kuin paha isosiskonsa.
- Julle the evil one
Riehuvat Tukiaiset kirjoitti:
Julia on vit-tumaisempi kuin moni tietääkään, ja eräiltä ulottuvuuksiltaan ilkeämpi kuin paha isosiskonsa.
Näin olen käsittänyt asian myös........
- peukkuja
Haha, oon noin 95% varma, että tuo possunkasvattaja on Paul Dunkel, tuttu mm. koiratuote.fi:stä, joka ei toimittanut asiakkailleen tuotteita ja aika tunnetusta BBC:nkoiratappelu dokkarista.. Hienoa Tuksu, en minäkään hirveästi ääneen kehuis..
- Selvitetään!
Että possu sittenkin Dunkelilta. Kiintoisa teoria...
...ehkä Tuksu yritti hämätä ihmisiä reissamalla Seinäjoelle "muka possun ostoon." - Immoska "omistaa"
Possu on ostettu Juhan Immosen nimiin.
- vinohattuinen
Miksi tällaista sontaa pitää julkaista,näitä mielenvikaisia näyttää olevan jo koko maa täynnään ? Hulluna on hyvä olla koska järki ei puutu.
- Flagman paras
Nooh, niin tai näin, paras venäläinen vodka on Flagman.
- Pjat Ozero
Pjat Ozero, Viisjärvi.
- Joelin suosima?
Nooh, itse pidän venäläisistä parempana Kurkea ja Stolishnajaa. Mitähän vodkaa nuorimies Joel vetää (tai oikeammin: Julia vetää)?
- Absolut-miäs
Joel on kuulemma Absolut-miehiä.
Sirä kun vetää 10 vuotta päivittäin, homma on jälleen klaari.
- huonosti meni elämä
Ja nyt Julia on kuollu, kovasti yritti kertoo ongelmistaan mut toinen vinkuu vaan possusta, ei ollu elämä kummosta silläkään!
- "vainaja" puhuu...
Tuksu alkaa puhuavainajan suulla!
”Näin Julia sanoi viimeisiksi sanoikseen" -satuiluja tulee jatkumaan pitkään. - fexrybinmom
"vainaja" puhuu... kirjoitti:
Tuksu alkaa puhuavainajan suulla!
”Näin Julia sanoi viimeisiksi sanoikseen" -satuiluja tulee jatkumaan pitkään.Miten niin "alkaa"? Iät ajathan Tuksu on yrittänyt puhua siskonsa puolesta, ei Julialla ollut mitään sananvaltaa. Ja jos yrittikin niin Tuksu syötti vaan lisää rauhoittavia. Oksettavinta että sama meno jatkuu näköjään edelleen vaikka Julia on jo kuollut. "Upeasti laihtunut siskoni Jjuuulia..viimeisiksi sanoikseen..hän kehui minua karismaattisimmaksi näkemäkseen henkilöksi. Hän sanoi että minun pitäisi lähteä Las Maijamikseen..Juulia sanoi, että sinä, sinä, sinä ja sinä olette syyllisiä kaikkeen..Julia vihasi teitä..KYLLÄ!
- Minua puistatti...
fexrybinmom kirjoitti:
Miten niin "alkaa"? Iät ajathan Tuksu on yrittänyt puhua siskonsa puolesta, ei Julialla ollut mitään sananvaltaa. Ja jos yrittikin niin Tuksu syötti vaan lisää rauhoittavia. Oksettavinta että sama meno jatkuu näköjään edelleen vaikka Julia on jo kuollut. "Upeasti laihtunut siskoni Jjuuulia..viimeisiksi sanoikseen..hän kehui minua karismaattisimmaksi näkemäkseen henkilöksi. Hän sanoi että minun pitäisi lähteä Las Maijamikseen..Juulia sanoi, että sinä, sinä, sinä ja sinä olette syyllisiä kaikkeen..Julia vihasi teitä..KYLLÄ!
Minua Julian karmea loppu puistatti.
- Paljon Maijamia
fexrybinmom kirjoitti:
Miten niin "alkaa"? Iät ajathan Tuksu on yrittänyt puhua siskonsa puolesta, ei Julialla ollut mitään sananvaltaa. Ja jos yrittikin niin Tuksu syötti vaan lisää rauhoittavia. Oksettavinta että sama meno jatkuu näköjään edelleen vaikka Julia on jo kuollut. "Upeasti laihtunut siskoni Jjuuulia..viimeisiksi sanoikseen..hän kehui minua karismaattisimmaksi näkemäkseen henkilöksi. Hän sanoi että minun pitäisi lähteä Las Maijamikseen..Juulia sanoi, että sinä, sinä, sinä ja sinä olette syyllisiä kaikkeen..Julia vihasi teitä..KYLLÄ!
Maijamia ja loisteliasta elämää siellä käytti Tuksu Julian houkuttimena.
- Las Maijaminen
Pakkohoito on mielestäni sekakäyttäjille oltava olemassa, koska itse käyttäjä ei tule tiedostamaan omaa ongelmaansa kuin vasta sitten, kun jotain kauheata tapahtuu. Julialle kävi pahin mahdollinen viimeisinä elinpäivinään.
- Kuva, poppers
Poppersit kuuluivat Juliankin päihteisiin. Kuva poppers-päihdeputeleista:
http://static.bbci.co.uk/surgery/img/hero/bart_poppers.jpg - Vuosi 2013
Vuoden 2013 aikana Julia veti kerran kuussa per-seet ja meni näyttävästi 2 viikoksi letkuihin lepäämään. Kupianen raportoi kaiken huolellisesti.
- Joel & Martina
Vodkansa parempiin suihin menettänyt Joel Tukiainen ja hänen tyttöystävänsä Martina:
http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Johannan-pikkuveli-joel-tyttoystavanssa-uutenavuotena-/1028630
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi3175197Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1172715Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1431716- 1191344
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3551111Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1391064Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N2801041Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si37919IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja101912- 41865