Koiran paskaa kaikkialla

Toini 89 v

Taas.Ja taas sitä on. Paskaa. Ei lunta niin kaikki paska näkyy. Ärsyynnyin suuresti kun Taimin kanssa päiväkävelyllä kävimme. Rollaattorin renkaat ihan paskassa kun pitää antaa sen koiran paskantaa keskelle tietä. Ja kengätkin ihan pilalla.Teen tästä jälleen kerran valituksen, katsotaan miten kauan niitä paskantajianne vielä pidätte. Kohta tulee semmoinen koiravero että kaikki koirat pitää lopettaa kun kellään ei ole enää paskakonetta varaa pitää. Siitäs saitte hah hah haa.

18

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm,

      Voi kun sä olet nolo, noiden aloitustesi kanssa!

      • Toini 89 v.

        Jaa. Miten niin? selvennä.


    • boooring

      Kaikkensa toini yritti, mutta samaa paska keskustelua vaan pukkaa..koiraverot ja kaikki

      • Toini 89 v.

        Näinhä se menee. Saakelin koirankouluttajat saatte kohta semmottisen veron että oksat poies. Tunnen pari kaupungin vaikuttajaa. Hahh hahh haaaaaaaaa.
        Ja sittenhän mietitte että kannattaako enään käyttää hurttaa mikä joutaisi teurastamolle, niin paskalla. HAHHAAAAA. Siitäs saitte Hahhahhaaaaaaaaaaa.
        Lällänlällnlieru hahhahhaaaaaaaaaaa....


    • doctor.

      Täyshulluhan tuo on! Kyllä pitäisi jo itse ymmärtää hakeutua ammattiauttajalle kaikkine persoonineen.

    • Tyyne kohta 90 v

      Tänään taas raitllaa ja paskaa kaikkialla. Ei edes lumi peitä. Paskaas tässä kun kendätkin paskassa.Minä Tyyne ja ystävättäreni Toini ja Eedla. Tehtiin kunnon rullaattorilenkit ja paksaaaaaaaaaaaa paksaaaaa. Huomenna otamme mukaan kiesvahvistukset Viljon ja Erkin. Ei laamasen erkkiä....Hähhäähhäääääh. Mutta katellaan huomisen lenkin jälkeen ja kuittaillaan tännerkiinnn.Huonoa joulua kaikille paskan merkettssä. Hähhähhäää . Teillä tsitaa ola lukihäiriötä kun ete ymmärrä HÄhhähhähähäh.Mutta huomisen ototusta kun odotatta niin paskapartio tekee kierroksen ja tänne kommenttia. Hähhähähähähähähähähää

    • lukija...

      Hei toini-tyyne-mikämilloinkin nimimerkki. Kirjoituksesi voisivat olla hauskoja, mutta otat aina hampaisiisi jonkun tietyn ryhmän ja lietsot vihaa sitä kohtaan. Se ei ole hauskaa. Vaihda tyyliäsi positiivisuuteen ja kirjoita sen kautta, homma olisi hauskaa muillekin ja saattaisit tuntea itsesi hyväksytymmäksi. Kokeile. Katkeruutesi elämää kohtaan saattaa muuttua iloksi. Sulla on selvästi mielikuvitusta. Kirjoita kirja. Mene kirjoituskurssille ja ala tuottaa jotain positiivista.

    • booooring

      Koirankakkaa, koiravero, koirat teuraaksi, kengät paskassa... siinä sitä mielikuvitusta

    • Toi niin vm 89

      Koirankaa siilai polvillaan hahhahahhhhhh. Ittellänne ei ole mielenkuvitushommat hanskassa. Mulla on homma hanskassa. just nytkin. Hähhähhäääää. Siis homma hanskassa.Puaaahhhhhhhhhhhhh. Nyt se sitten tuli siihen hanskaan. Voi siis sanoa että tähän on tultu.Puaaahhhhhhhhhhhhhh. Mutta asiaan. Kaikki koiraat teuraaksi ellei paskominen lopu.Mullakin iltalenkillä kädet kyynärpiätä myöten paskassaaa.Hähhähhääääääää.Vitutaa minuakin mutta minkäs teet. Hahhaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    • Tuune

      Hähhäähhhäääähähääh

    • Psykosi

      Ilolla huomaan että kukaan ei enää lähde mukaan provoihisi. Joku yritti vähän kehuakin sinua, mutta et huomannut. Nyt tunnut säälittävältä hullulta. OIKEASTI...katso peiliin ja sano ääneen...Minä tarvitsen apua, ja haen sitä viipymättä.

      Minä en kirjoituksellani nyt hattuile, vaan olen tosissani. Kokeile neuvoani. Siitä alkaa tie itsesi saattamiseksi tasapainoiseksi kansalaiseksi. Sinussa on voimaa, mutta kanavoit sen negatiiviseen. Samalla energialla saisit hyvää mieltä aikaan ja kasvaisit onnellisemmaksi. Huomaisit jatkossa joskus peilistäsi jonkun hymyilevän. Sinulle!

      Kokeile tai räjähdät jossain vaiheessa, jonka jälkeen istut linnassa hulluutesi kanssa!

      • s.äälin

        Olette henkisesti jälkeen jääneitä.ikävää että saatte huonoa avohoitoa.


    • irti saakeli mä kirj

      Niin. Avohoidossa olen minäkin. Kavereiden kanssa niitä kakkoja kyttäillän. Suuuuuuututtaa kun astuu siihen läjään. Ja keskellä ei mitään. aina osuu.SAAAAAAAAAATNA kun ottaa pattiiin ja rauhoitu nyt tyyne vai olitko toini. Ei kele muista ja nyt tulee hoitaja ja sanoo

    • Kuka mitä häh.

      Paskaa kaikkiallaa JUU niin onkin juu missä olit silloin kun kennedy ammuttinnn tai lennonin john . tai kun Monica Levinsky otti pressalta suihin? Mitä mitä. Vittu et edes muista. Entäs Kekkonen? Millos Manu astuu valtaan kun Urkki meni sekaisin? Et saakeli muista kun olit itsekin niin sekaisin. Näillä mennään ja sä kuvittelet että olet okei............................

    • ....................

      Yrität olla hauska edes itsellesi. Säälittävää koko kansan kannalta. Luulet olevasi ovela, mutta sinun tyylisi kirjoittaa ja tapasi ilmaista itseäsi tuntee jokainen. Minä olen nyt ainoa joka viitsii enää reagoida sinuun ilman sääliä.

      Mieti sitä. Minäkin lopetan tähän. Olet yksin. Nyt!....................................................................................poks......................................!..........................................

    • TUUNI JUTUT

      KOIRAN PASKAA KAIKKIALLA JA SINÄ ET REAGOI? HAISEE SAAKELI.

      • reikäpäää

        Ihanko kaikkialla sitä paskaa on? Ei meidän lattioilla ole näkynyt yhtään PASKApökälettä


    • Pakaakos tässä

      Taas sitä on . Totaalisesti suutahdin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe