Miten ihmeessä suomalaiset voivat olla näin rumia :D?

joona2

En voi käsittää. Jättimarketissa käydessä näkee keskimäärin 0.001 hyvännäköistä naista, ellei venäläisiä tai muita ulkomaalaisia ole sattunut sinne niin sitten todennäköisyys on lähemmäksi 100% nähdä kaunis nainen. Suomalaiset on läskejä ja sian näköisiä perusluonteeltaan. Persjalkaisia ja possun nenä. Miksi olemme väliinputoaja kun kaikissa naapurimaissamme naiset ovat uskomattoman kauniita? Ei sillä, että suomalaiset miehet olisivat hyvännäköisiä, mutta itse olen kun geeniperimä osittain Etelä-Euroopasta.

22

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24632

      Oon alipainonen.....

      • saatanaaa

        ketää ei kiinnosta et oot alipainone :D ja oon oikestaa samaa mielt alottajan kaa et venäläiset on kauniimpii, mut sehän on makuasia. oon myös sitä mielt et suomalaiset naisetki on nättejä :) jättimarketeistako sää niitä kauniimpia etit? siellähä on just ne rumimmat läskit kotiäidit jotka ettii kiljuville lapsilleen jotai vitun piltti-purkkeja :D ja siis jos kävisit venäjän jättimarketeis nii epäilen suuresti näkisitko keski-ikäisesltä lihavalta turkiskasalta näyttävässä naisessa mitään seksikästä tai kaunista :D voit mennä ihan stockmannille katselemaan näitä venäläisiä minkin-häntä kasoja. just sellasii naisia et ku näät ne nii pitää juosta piiloon koska et erota käveleekö vastaan asuntovaunu vai nainen :D jos haluut nähä kauniita suomalaisia nii mee vaikka helsingin kadulle tai yökerhoon (y)


    • jjj__

      Laihuus on melkein vastenmielisempää kuin lihavus

    • Kyllälähteetaas

      Jaahas eipäs ruokita trollia.

    • joo o

      kivaa yleistystä....

    • jkhuijuuuu

      Venäläisil on ruma nenä.

    • hehegehihi

      Moooi minkä ikänen oot? :) ite oon 12 ja puoliks latino ;)

      • uuuu

        Onks kikkii ? ;)


      • joona2

        18. Toivottavasti et ole puoliksi suomalainen :)


    • -_\|~<>.,?!'ä

      Matala rima ritari

    • Jenkit on

      Ei suomalaiset oo lihavia.

    • petritti

      suomalaiset naiset ovat kauniita

    • poika16w

      Kai se vähän riippuu et missäpäin asuu. Et asuuko jossain sisäsiittolassa jossa kaikki on sukuu toisilleen tai jossain missä serkut ei pane keskenään. Tai sitte oot nähny niin paljon suomalaisia muijia, et ne ei enää näytäkkään hyviltä. Omasta mielestä suomalaiset mujat on tosi hyvän näkösii.

    • hyi vittu eurooppa

      eurooppalaiset naiset on rumia hyi vittu, venäläiset ja muut niide näköset

    • asdfjkyhgghj

      Jestas. Yleistystä.
      Toki jos olet tavannut jokaisen suomalaisen naisen, niin arvostan mielipidettäsi.
      Jos et niin painu vittuun :D

    • Miltstuntuu

      No miltä tuntuu haukkua itseään?

    • :(:( surulllisuus herne

      Voi oaska :( tähän provoon meni enemmän immesiä kun mun tekemään samasta aiheesta :(

    • Masentuminen :'(

      Yhh missä suurempi paskamyrsky :( Mä odotin että saisin jonkun piristyksen tästä keskustelusta iltapäivään. Missä kaikki ne "KAIKISSA ON JOTAIN KAUNISTA!!!! Vittu mulla kusee hermot tollaseen ja mä en ainakaan oo läski!! :(" ?

      • fuckyouu

        joo vittu näit pikkukakaroit xd kannattaa alkaa valittaa "ku suomalaiset naiset on niiiiiin rumia" joo sori kyllä tääl suomessaki löytyy aika helvetin kauniita naisii, mut ehkä sä sit tarviit silmälasit tai muuta vastaavaa(: ei mulla muuta, menee hermo tälläsii lapsellisii kusipäihin


    • nioö

      niiiiiiiiiiö

    • SÄÄÄOOT

      RASSISTI!

    • jeijei

      Ok suurin osa suomalaisista on melko vitun rumia. Ei ole mikään siunaus olla suomi verinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe