Reija

jukka1

reija asui lahdessa miekkiössä ja muutaman kerran tapailtiin,olisi kiva tietää mitä sinulle kuuluu,olit muistaakseni kotoisin lapista

60

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistan myös erään

      Jukan Lahdesta. Ja tuo Reija ei ole niin yleinen nimi. En jaksa uskoa, että olisit juuri se oikea Jukka, mutta kysyn kuitenkin sinulta, että onko kuinka pitkä aika kun olet Reijan viimeksi nähnyt ? En ole aikaisemmin tällä palstalla käynyt. Sattumalta huomasin tämän kun itsekin olen Reija. Olen minäkin kotoisin Pohjois-Suomesta. Lahdessa en ole asunut enää aikoihin ;).

      • jukka1

        Reijan näin viimeksi vuonna 2004,asu silloin ok talossa miekkiössä


    • jukka1

      nii en kyllä ihan varma ole tuosta vuosiluvusta mutta muistelisin että se oli suunilleen 2004

    • jukka1

      reija,jos olet sinä niin olisi kiva tavata

      • jukka1

        nii siis jutella ja höpötellä niistä ajoista kun oltiin vähän aikaa niinku yhessä tai miten me ny oltiin :)


    • jukka1

      huhuu reija,vastaa vaikka et ollutkaan etsimäni reija

      • Reija1

        Hei Jukka. Mukava, kun vastasit. Minä kävin tässä sivulla muutaman kerran aikaisemmin ja et ollut silloin vielä vastannut mitään, niin ajattelin heti, että taisin olla väärä Reija. Sitten jo melkein unohdin tämän koko jutun, kun en ole ehtinyt täällä netissä pyörimään. Aloitin vasta uudessa työpaikassa, ja opiskelen samalla lisää tähän omaan alaani liittyviä jatko-opintoja. Päivät ovat aika kiireisiä. Pitäisi illalla jaksaa vielä jotain harrastaakin. Lahdesta olen muuttanut pois 2006 joten ollaan nähty sitä ennen. Niinkuin aikaisemmin kirjoititkin, niin se vuosi 2004 voisi ollakin oikea. Asutko sinä muuten vielä siellä entisessä paikassa ? On se mahtanut sinunkin elämässäsi sattua ja tapahtua paljon kymmenen vuoden aikana ;).


    • jukka1

      moi reija.Olisikohan mahdollista että olisit se reija kenen kanssa olin ja kävin sun luona silloin 2004,minul oli sellai punanen celica ja sininen pakettiauto mitä lainasit silloin :)

    • jukka1

      jos olet se oikea reija niin olisi tosi kiva tavata ja jutella

    • jukka1

      Eli reija,se olet sinä,kun kysyt ,että asutko sinä muuten vielä siellä entisessä paikassa :)

    • jukka1

      niin tai enhän mä tiedä ootko naimisissa,varattu tai jotain enkä mä halua tunkeilla sun elämään,mut vastaile jos tunnistit itsesi :)

    • Reija1

      Hei taas Jukka. En tunnistanut noita sinun mainitsemiasi autoja, joten olen sittenkin väärä Reija sinulle. Harmi sinänsä, sillä minun elämäntilanne on sellainen, että olen eronnut, ja olisin ollut vapaa. Lopetan kirjoittamisen tähän, ja toivotan sinulle onnea oikean Reijan löytämiseen. Vaikutat mukavalta. Eihän sitä koskaan tiedä, jos tiemme kohtaavat vaikka ulkomaailmassa ;).

      • jyystö-juppis.

        Antaisitko panna ekoilla treffeillä, pääsis hieman koeajamaan, oothan eronnut just.


      • jukka1
        jyystö-juppis. kirjoitti:

        Antaisitko panna ekoilla treffeillä, pääsis hieman koeajamaan, oothan eronnut just.

        no voi harmi,olisin vaan sen oikean reijan kanssa halunnut höpötellä juttuja kun tuntu että jotain jäi kesken,mut onhan tästä jo 10v aikaa ja olis aika uskomatonta et olisit ollut hän,mut hei säkin tunnut kivalta tyypiltä:) ,älä lopeta kirjottamista sillä mäkin olen eronnut ja vapaa :)


    • Missä päin lahtea sinä reija sitten asuit?Olis kyl kivempaa viestitellä henk.kohtasest ku noit idiootteja tos välis on.Mut hei jos haluat jatkaa kirjottelemista mun kans ni ilmottele,vaikutat kivalta.

    • nii ja ei sil mitää väliä ole missä asuit.mä haluaisin kirjoitella sun kans

    • oletko facebookissa

      • Reija1

        Hei Jukka. Voin kirjoitella sinun kanssa ja minä yritin laittaa sinulle äsken jo viestiä sinun omaan profiiliin, mutta se ei onnistunut. Pitääkö minunkin siis ensin rekisteröityä ? En halua tälle sivulle kirjoitella enää näiden ulkopuolisten takia. Huomasin sinun profiilista, että olemme samanikäiset ja meidän syntymäpäivät on ihan lähekkäin. Voitaisiin samaan aikaan viettää synttäreitä ;). Käyn muuten aika usein Lahdessa, kun sinne jäi paljon hyviä ystäviä asumaan, vaikka olenkin jo kohta 8 vuotta asunut muualla. Mutta ei tästä pitkä matka ole hämeeseen. Nopeasti ajaa autolla ;).


      • Plörts mällit.
        Reija1 kirjoitti:

        Hei Jukka. Voin kirjoitella sinun kanssa ja minä yritin laittaa sinulle äsken jo viestiä sinun omaan profiiliin, mutta se ei onnistunut. Pitääkö minunkin siis ensin rekisteröityä ? En halua tälle sivulle kirjoitella enää näiden ulkopuolisten takia. Huomasin sinun profiilista, että olemme samanikäiset ja meidän syntymäpäivät on ihan lähekkäin. Voitaisiin samaan aikaan viettää synttäreitä ;). Käyn muuten aika usein Lahdessa, kun sinne jäi paljon hyviä ystäviä asumaan, vaikka olenkin jo kohta 8 vuotta asunut muualla. Mutta ei tästä pitkä matka ole hämeeseen. Nopeasti ajaa autolla ;).

        Älkää panko ekoilla treffeillä menee hohto. Kolmannella sitten siitintä suppiloon.


      • Saatan olla.
        Reija1 kirjoitti:

        Hei Jukka. Voin kirjoitella sinun kanssa ja minä yritin laittaa sinulle äsken jo viestiä sinun omaan profiiliin, mutta se ei onnistunut. Pitääkö minunkin siis ensin rekisteröityä ? En halua tälle sivulle kirjoitella enää näiden ulkopuolisten takia. Huomasin sinun profiilista, että olemme samanikäiset ja meidän syntymäpäivät on ihan lähekkäin. Voitaisiin samaan aikaan viettää synttäreitä ;). Käyn muuten aika usein Lahdessa, kun sinne jäi paljon hyviä ystäviä asumaan, vaikka olenkin jo kohta 8 vuotta asunut muualla. Mutta ei tästä pitkä matka ole hämeeseen. Nopeasti ajaa autolla ;).

        Minäkin yritin kirjoittaa jukka ykköselle, olen reijo1 ja vissiin homo. Jukkis tainnu sulkea sepaluksen kun en saanut viestiä läpi.


    • Kiinnostunut1

      Jos tuo Jukka ei sua kelpuuta, tiedä vaikka olisi kaappihomo, niitä täällä riittää, niin mulle kyllä kelpaat. Vaikutat ihan järki muijalta. Oletko blondi ?

    • jukka3

      moi reija.niin kai sinunkin pitää rekisteröityä ja minä vasta eilen sen tein.yritä uudestaan josko se onnistuis.tänne en viitsi mitään tietoja laittaa kun täällä nuo pellet viestittelee,ja eikä jukka1 enää ollu vapaana täällä

    • nyt jukka1 toimii jos haluat ottaa yhteyttä

    • nii toi jukka3 on sama kuin jukka 1 koska rekisteröin tuon jukka1 niin en heti huomannut että en voi kirjoittaa tänne jukka1 senä kun olin sen rekisteröinnyt ja en ollut kirjautunnu sisään

    • miten sä reija yritit mulle viestiä laittaa?

      • no mihinkä sä reija hävisit,kiva olis sun kans kirjotella vai oliks tää ny jonkun feikki?


    • Sä vaan vaikutit niin mukavalta

    • mä en tiedä miten tääl otetaan yhteyttä toiseen profiiliin kun en tiedä sun profiiliasi ja haluaisin olla yhteydessä sinuun,olis kiva kirjoitella sun kanssas kun olit saman henkinen :)

      • oppiaikäkaik

        Taisit juuri pilata mahdollisuutesi.
        1. Missä näet jonkun profiilin? Et missään... turha siis haikailla sellaista
        2. Toinen ei ole viikkoon vastannut ... turhaan siis kirjoittelet tänne 10 min välein
        Luultavasti joku halusi kiusata. Se siitä.


      • oppiaikäkaik kirjoitti:

        Taisit juuri pilata mahdollisuutesi.
        1. Missä näet jonkun profiilin? Et missään... turha siis haikailla sellaista
        2. Toinen ei ole viikkoon vastannut ... turhaan siis kirjoittelet tänne 10 min välein
        Luultavasti joku halusi kiusata. Se siitä.

        no mitä vittua se sulle kuuluu,kirjottelen tänne niin usein ku mua huvittaa,voi vittu näitä kateellisia ja ei omaa elämää omaavia pikkusieluja jotka siel koneen takana kirjottelee,luuseri


      • Reija1
        jukka1 kirjoitti:

        no mitä vittua se sulle kuuluu,kirjottelen tänne niin usein ku mua huvittaa,voi vittu näitä kateellisia ja ei omaa elämää omaavia pikkusieluja jotka siel koneen takana kirjottelee,luuseri

        Heissan Jukka. Mukava kun olet tähän viestiketjuun vielä kirjoittanut. En ole tällä sivulla viikkoon käynyt, kun on ollut tentteihin lukemista ja töissä kiire. Tänään kun oli pitkästä aikaa vapaata, niin nyt tuli sitten flunssa. Kuumetta 39. On hiukka nuutunut olo. Olen vain mustaherukkamehua juonut, kun mikään ruoka ei mene alas. No meneehän se viikonloppu näinkin. Koetin taas kirjoittaa sinun profiiliin, mutta se ei onnistunut. Omaa profiilia minulla ei ole. Pitää kai ensin rekisteröityä tai sitten en vain osaa käyttää tätä chattia. Ei huvita tällekkään sivulle paljon kirjoitella juuri noiden ulkopuolisten takia. En jaksa istua joten pitää lopettaa tämä kirjoittaminen. Pidähän sinä itsesi terveenä. Hyvää yötä ;).


      • yks ulkopuolinen
        Reija1 kirjoitti:

        Heissan Jukka. Mukava kun olet tähän viestiketjuun vielä kirjoittanut. En ole tällä sivulla viikkoon käynyt, kun on ollut tentteihin lukemista ja töissä kiire. Tänään kun oli pitkästä aikaa vapaata, niin nyt tuli sitten flunssa. Kuumetta 39. On hiukka nuutunut olo. Olen vain mustaherukkamehua juonut, kun mikään ruoka ei mene alas. No meneehän se viikonloppu näinkin. Koetin taas kirjoittaa sinun profiiliin, mutta se ei onnistunut. Omaa profiilia minulla ei ole. Pitää kai ensin rekisteröityä tai sitten en vain osaa käyttää tätä chattia. Ei huvita tällekkään sivulle paljon kirjoitella juuri noiden ulkopuolisten takia. En jaksa istua joten pitää lopettaa tämä kirjoittaminen. Pidähän sinä itsesi terveenä. Hyvää yötä ;).

        Samoin sinulle ja nyt ajatukset kohti unilaaksoa :)


    • no niin kai määkin lopetan kaiken kirjottelun ku reijaa ei löytyny ja kaiken maailman kusettajia löytyy aina,ehkä reija1 oli todellinen tai sitten ei,mutta jos todellinen reija näkee tän niin ottaa yhteyttä

    • ja heissan reija1 jos olet todella olemassa olisi kiva tavata

    • Huhuu reija1...

    • huhuu olen täällä

      • Oumigood

        Snadi juntti sä oot. Lopeta jo toi maanunen huhuilu. Reija olis jo ottanut suhun yhteyttä jos sen parhaakseen olisi katsonut.


      • Oumigood kirjoitti:

        Snadi juntti sä oot. Lopeta jo toi maanunen huhuilu. Reija olis jo ottanut suhun yhteyttä jos sen parhaakseen olisi katsonut.

        ja sua snadi juntti häiritsee tää huhuilu,pidä sä luuseri ihan omista asioista huoli ettei tarvi muiden asioihin puuttua,fakin pelle


      • trull
        Oumigood kirjoitti:

        Snadi juntti sä oot. Lopeta jo toi maanunen huhuilu. Reija olis jo ottanut suhun yhteyttä jos sen parhaakseen olisi katsonut.

        osuit naulan kantaan,
        mutta turhaan yrität vaikuttaa, on yritetty aiemminkin :)
        Epäilyttää kyllä, onko kyseessä trolli ............


    • huhuu ja taas mä reijaa huhuilen

      • eikö o häp

        Kannattais jo lopetella. Kohta sukusi ottaa netti-operaattoriisi yhteyttä ja pyytää "holhouksen uhalla" laittamaan estot tiettyihin osoitteisiin.


    • jukka14

      sinä taidatkin jo olla holhouksen alla

    • reijaa mä taas huhuilen

      • Damnit

        Hahahahaaaaaaaa. Oikeesti?? Tavallinen kahju oot :D reija ei halua sua urpo


    • ja jos se oikea reija löytyis,huhuilen taas.Ja noi luuserit vois lopettaa kommentit

      • ei ymmär

        vai luuserit? ;-)
        Katso peiliin vaan. Et osaa edes yhtä Reijaa löytää. Tässä ajassa, jonka olet käyttänyt tähän huhuiluun, olisit jo löytänyt sata Reijaa IRL ja joku olis voinut olla se oikea. Mutta täällä vaan jatkat ... noloa kaikille!


    • no kato yks luuseri taas kommentoi tätäkin juttua,ei taida luuserilla olla parempaa tekemistä.Reijaa mä taas huhuilen...

    • luuseri vois laittaa vaikka yhteystietonsa mulle niin voisin mennä tapamaan häntä henkilökohtaisesti,mut nää on näitä pellejä jotka vaan huutelee nimimerkin takana

    • olokaa sukulaeset

      Hilijaa tai alakaa suolessa hunuri kaikumaan!!

    • sitä oikeaa reijaa taas huhuilen

    • no niin reija joka mun kanssa höpöttelit niin olis kiva jos ottaisit taas yhteyttä,eiköhän noista huuhaa pelleistä olis kiva päästä eroon.

    • reija10

      tämä jukka on vähän sekasin,harrastaa enimmäkseen yksinpuhelua

    • Ja taas näitä luusereita kirjottelemassa,reijaa taas huhuilen

    • jessöör

      hyvä jukka1

    • Niin olis kiva jos se oikea reija löytyis

    • jukka1

      Huhuu reija

    • Ei taida lapin reijaa löytyä :)

    • död1

      Kuollut

    • yhtbgvrec

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe