Hei,
kertokaa äkkiä mistä Tallinnan keskustasta saattaisi/saako vielä halvemalla akvarellivärejä kuin suomesta? Kuulin että Leningrad-värit ovat laadukkaita, ovat venäläisiä.
akvarellivärit Tallinnasta
3
833
Vastaukset
- JPQ
Tarkoitat oletan st.peterburgin (jota jenkeissä kait yarkana
myydään) tehtaan akvarellaja onhan niissä pigmenttiä totta mutta
valonkesto ei ole kummoinen enkä tykkää eräiden sävyjen "tuntumasta"
ja jos halpoja haluat niin ihan suomesta ostaisin talensin van gogh
sarjaa vaikka temperasta olikohan sen 2,50euroa puoli nappi tai
3,20euroa 10ml tuubi.(jos olet hyvä sekoittamaan olikos 19euora
6tuubin aloitus setti muitakin settejä on,tuohon settiin tärkeimpinä
lisäisin quinacridone rosen ja phtalo bluen,ehkä paynes greyn)
Temperallahan saattaa toki olla jälleen myyjiä virossa.(muistelisin
että on) Kestävät valoa paremmin ja ei raskasmetalleja jos niitä
"kammoat". ja näillä voikin huoletta maalata sanoisin valonkestokin
riittänee myyntitaiteeseen voihan olla että sävyt on vähistä
pigmenteistä tehty mutta mitä näillä olen maalannut olen ollut
tyytyväinen jos hintaa katsoo. Ja temperan kotisivut ovat täällä
http://www.tempera.fi ja talensin eli valmistajan sivut on täällä
jossa onkin tason värikarttakin jo: www.talens.com ja ovat paljon
laadukaampaa tavaraa kuin Winsor & Newtonin Cotman sarja. PS.
toivoisin että tästä oli jotain apua ja tempera kertoo uskoisin jos
virosta löytyy jälleen myyjiä ja jos löytyy niin mistä.
PS. tämä ei ole mainos vaan autto yritys.- tallinnasta
siinäpä tulikin hyvää tietoa,mistä tallinnasta saa ostaa värejä.hyvää jatkoa vaan mainostoimistollesi ja opettajan työllesi.
- JPQ
tallinnasta kirjoitti:
siinäpä tulikin hyvää tietoa,mistä tallinnasta saa ostaa värejä.hyvää jatkoa vaan mainostoimistollesi ja opettajan työllesi.
En ole mainostoimisto puhuin omista kokemuksistani ja tiedoistani ja suosittilin halpaa tuotetta johon olen ollut hieman emempi tyytyväinen tosin myönnetään että mainokseltahan tämä ehkä (jokainen saa nyt päättää ihan itse) kuulosti. Ja alkuperäis kysyjälle toivotaan että löydät niitä (en voi auttaa ja jos voisin auttaisin) ja kuulemasi huhut pitävät paikkaansa eikä "huhut" ne mitä minä olen kuullut.
PS. ja valintahan pitää nyt tehdä valonkeston tai värivalikoiman avulla sanoisin jos eka tärkeää että niin Van Gogh mutta jos värivalikoima niin pahempi sanoa varmaksi mitään mutta ehkä silloin nuo toiset. (ehkä siksi koska värivalikoimahan on makuasia)
PPS. itsekkin olen vasta ideaaleja akvarelleja hakemassa yksi tuote tuntuu muuten sopivalta mutta hinta melkoisen kova 5ml tuubilta. Mutta näytteet vaikuttaa mukavimmilta tähän asti. Jottei mene mainostukseksi tuote merkki jääköön piiloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama275080Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792179Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272137- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525