Plussakokoinen prinsessa

plussizeprincess

Mietittyyttää, kun on ulkonäköpaineita ja itsetunto-ongelmia, löydänköhän koskaan naista joka kiinnostuisi...

Kuinka paljon kumppanin paino merkitsee teille? Tuntuu vähän pinnalliselta kysymykseltä, mutta haluan kuulla mielipiteitä.

29

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kidde

      Mulle ainakin merkkaa paljon. Olen itse hyvin hoikka ja haluan myös kumppanini olevan suunnilleen samaa kokoa kuin minä, enkä koe pulskia tai lihavia naisia viehättävinä.

    • Kiloja tai ei

      Ei merkkaa toisen kilot ei, mulle on tärkeämpää, että ihminen on sisältä kaunis. En määrittele ihmistä ulkonäön perusteella.

    • 675757

      Itse en viehäty hyvin hoikista naisista seksuaalisessa mielessä, mutta en myöskään selvästi ylipainoisista. Pidän siitä, että naisella on lihaa luiden ympärillä, mutta on kooltaan/painoltaan normaalin rajoissa.

      Laihtuminen on loppujen lopuksi todella helppoa, jos omat liikakilot häiritsevät. Toisen ihmisen takia ei kannata ruveta laihduttamaan, koska motivaation on tultava sisältä.

      • "Laihtuminen on loppujen lopuksi todella helppoa, jos omat liikakilot häiritsevät. "

        Sori, mut tää on paskaa!
        Minä olen 30 vuotta pelleillyt painoni kanssa ja nyt vasta sain tietää, että minulla on kilpirauhasen vaikea vajaatoiminto. 30 vuotta minulle viisasteltiin, että lihavuus "harvoin johtuu aineenvaihduntaongelmista". Minä nyt satun olemaan vähän eri mieltä tästä. Suomessa on neljännesmiljoona ihmistä, joilla on kilpirauhasongelma.
        Jos laihtuminen olisi pelkästään tahdon kysymys, niin Suomessa ei olisi montaa lihavaa.


      • 675757
        colaptes kirjoitti:

        "Laihtuminen on loppujen lopuksi todella helppoa, jos omat liikakilot häiritsevät. "

        Sori, mut tää on paskaa!
        Minä olen 30 vuotta pelleillyt painoni kanssa ja nyt vasta sain tietää, että minulla on kilpirauhasen vaikea vajaatoiminto. 30 vuotta minulle viisasteltiin, että lihavuus "harvoin johtuu aineenvaihduntaongelmista". Minä nyt satun olemaan vähän eri mieltä tästä. Suomessa on neljännesmiljoona ihmistä, joilla on kilpirauhasongelma.
        Jos laihtuminen olisi pelkästään tahdon kysymys, niin Suomessa ei olisi montaa lihavaa.

        Joo, totta kai sairaudet on asia erikseen.


    • korvien välissä

      Normaalipainoinen tai lievästi ylipainoinen on ihan ok. Luiseva, anorektinen ei viehätä yhtään tippaa eikä myöskään sairaalloisen ylipainoinen. Mieluiten naisellisia muotoja ja lihaksiakin hieman, ei ole kiva halata luurankoa. Pääasia on kuitenkin se mitä siellä korvien välissä on.

    • barrakuuda

      Isompikin nainen voi viehättää seksuaalisesti, jos kantaa itsensä hyvin ja omaa terveen itsetunnon. Plussakokoisuus ei pelkästään määritä ihmisen ulkonäköä. Voi olla kiinteäkin, vaikka olisikin pulleampi. Vartalon muodollakin on merkitystä. Sellainen tiimalasivartalo monesti on upea näky hieman pyöreämpänäkin. Jos taas ulospäin näkyy, ettei itsestään pidä huolta ollenkaan ja itsetunto on nollissa, niin kieltäytyisin.

    • gillis.

      Luonne ja asenne on tärkeämpi mitä ihmisen sydämessä on on paljon arvokaampaa

    • gillis.

      Jos seuraa vain ihmiatä ulkoisen välitystä on todella pinnallinen ihminen, ja myös menee naisesta mielenkiinto jos nainen on heti antamassa. eikä mua kiinosta ihmiset jotka etsii irto-suhteita

    • hjvgkölhljkhcxfxclkj

      Tykkään hoikista naisista ja tykkään silittää luita. Isot tissit tai peppu ei ole mun mieleen. Minulle tärkeää on, ettei kaksoisleukaa ole. Ainakaan nuorena. Silti minulle käy hyvänä persoonana kaikki normaalipainon rajoissa ja lihaksikkaalla jopa lievä ylipaino. Kyllä varmasti löydät jonkun, on monia jotka tykkää just sun kropasta!

      • gillis.

        Nainen on kaunis kun on jotain mistä pitää kii sopusuhtainen


      • Niiskuneiti84..
        gillis. kirjoitti:

        Nainen on kaunis kun on jotain mistä pitää kii sopusuhtainen

        Vaikutat just sellaiselta muumimammalta jota etdin. Haluisitko olla mun iki oma muumimamma??


    • Jippia

      Pidän nimenomaan plussakokoisista naisista, tietysti sisältö lopulta ratkaisee, mutta en katsele laiheliinien perään. Olen pitkään yrittänyt löytää muhkeaa naista mutta eipä ole kovin helppoa...

    • Lesbian95

      Etsin isokoista naista jonka kanssa hieroa märkiä pilluja yhteen:) jos olet se niin otappa minuun yhteyttä [email protected]

    • tyttönen

      Pakko myöntää, että muodokkaat naiset vetää mua puoleensa...tai sitten se on vaan sattumaa, etten ole ihastunut hoikkaan. Tosin ei se siitä koosta ole kiinni, vaan luonteesta. Ihastun aina semmoisiin itsevarmoihin naisiin, joilla on itsetunto kohdillaan.

      Itse olen hoikka, lihasta löytyy silleen pienelle naiselle sopivasti. Vähän tämmöinen tyttömäinen tapaus, vaikka en enää olekaan mikään nuori :) tuntuu, että minunlaiseni naiset eivät pahemmin vedä puoleensa toisia naisia. Toisaalta, minkäs minä sille mahdan, että synnyin tämmöiseksi ;)

      • midsommer

        Missä tällainen pieni pippurinen nainen vaikuttaa?


        Kiinnostais kyllä kovasti. Tämmöistä riskinpuoleista naista.


      • tyttönen
        midsommer kirjoitti:

        Missä tällainen pieni pippurinen nainen vaikuttaa?


        Kiinnostais kyllä kovasti. Tämmöistä riskinpuoleista naista.

        Itäisellä akselilla vaikutan.


    • Juuva

      Pyöreät naiset on ihania ja niillä on yleensä isohkot rinnatkin joista tykkään:)

    • tervemies.

      Kiree emätin,se kai tärkein?

      • 1+1

        emättimien koko vaihtelee, kuten varmaan miehenä tiedät.

        orgasmit ovat kuitenkin klitoriksesta lähtöisin joten se on se tärkein, milainen
        tekniikka rakastajalla on.


    • Diumdaump

      Naisellinen, plussakokoinen prinsessa, jolla itsetunto kohdillaan... Oioi :). Sais tulla vastaan jossakin pian :)

      • kevätperhonen

        Missä jossakin?


      • Diumdaump
        kevätperhonen kirjoitti:

        Missä jossakin?

        Ite olen Tampereelta, mutta semmosen prinsessan kun löytäisin niin ei matkallakaan niin väliä :).


      • kevätperhonen
        Diumdaump kirjoitti:

        Ite olen Tampereelta, mutta semmosen prinsessan kun löytäisin niin ei matkallakaan niin väliä :).

        Boing, nähdäänkö hämeensillalla? mä olen länsipuolelta sillan.


    • Terveys ensiksi

      Sanoisin, että paljon painoakin enemmän merkitystä on sillä, kuinka nainen kantaa itsensä ja miten hän suhtautuu itseensä. Suoraviivaisesti ajateltuna, painon pudottaminen on viime kädessä paljon helpompaa kuin korjata vuosikausia kestäneitä itsetunto-ongelmia ja niiden moninaisia vaikutuksia. Heikko itsetunto kun heijastuu usein muun muassa seksielämään.

      Minua pieni ylipaino ei haittaa, jos itsetunto on kunnossa. Painoa enemmän kiinnitän huomiota urheilullisuuteen ja lihaksikkuuteen. Lihaksikas nainen kestää paljon enemmän ylimääräistä painoa kuin nainen, jolla ei ole lihaksia. Liian laihat naiset eivät kiinnosta. Ihminen voi olla hyvässä kunnossa ja terve, vaikka hänellä olisikin ylimääräistä painoa. Se on tärkeintä.

    • 5464

      Mieluummin hieman lihava kuin laiha, koska lähes joka ikinen laiha/hoikka nainen on enemmän tai vähemmän pakkomielteinen painostaan ja koostaan ja arvostelee tosi kärkkäästi myös muiden naisten vartaloita. En itse ainakaan jaksaisi kuunnella jatkuvaa vinkumista "lihomisesta" tai kommentteja muiden "läskiydestä" näin parantuvana syömishäiriöisenä... Lukunsa erikseen on sitten vielä nämä naiset, jotka palvoo jotain luuviuluja, jotka tyyliin riuduttavat itseään pysyäkseen sairaalloisen alipainoisina. Huoh. Voisitteko olla vielä vähän lapsellisempia.

      • kesätytteli

        Juuri niin, läskeiks haukkuminen on mautonta.
        Jokaisella on ihmisarvo. Ja loppujen lopuksi oma asia, kuinka paljon
        painaa. Itsehän sen kantaa, jos haittaa silmää voi katsoa muualle.

        Muutama kilo sinne tai tänne ei haittaamenoa, ei omaani ainakaan.


      • juupajuupatuuba

        Kiitos yleistyksestä. Olen hoikka, mutta en pakkomielteinen.
        Ja pidän pyöreistä naisista. Anteeksi.


      • 5464
        juupajuupatuuba kirjoitti:

        Kiitos yleistyksestä. Olen hoikka, mutta en pakkomielteinen.
        Ja pidän pyöreistä naisista. Anteeksi.

        LÄHES joka ikinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe