Fyysinen läheisyys ekoilla nettideiteillä

Nainen vm 78

Itselläni kävi nyt ensimmäisen kerran niin että mies jonka tapasin eilen kahvikupposen äärellä tuli todella lähelle viereeni istumaan (lopuksi osittain kiinni minussa) ja siveli hiuksia kun olimme ensin pari tuntia jutelleet... tämän jälkeen menimme vielä juomaan yhdet paikalliseen ja siellä mies yritti suudella ja lähenteli aika paljon muutenkin. Onko teistä normaalia tollanen? Kuuluuko lähentely ekoille deiteille?

Itse olen hieman kiusaantunut tuosta, mutta kuitenkin mahdollisesti näen miehen uudelleen envi viikolla. Luuleeko mies että olen heti seksiä tarjoamassa vai miten kuuluu toimia? En ole itse tottunut tollaseen lähentelyyn vaikka olenkin monilla nettideiteillä käynyt. Vai olisiko toi lähetely voinut johtua siitä että meillä oli aika mukavat keskustelut ja sillä tavalla jotenkin "kohdattiin".

30

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgderg

      No koska kollin jatkoon päästit lääpinnöistä huolimatta niin eiköhän sillä viimeistään nyt seuraavilla tärskyillä ole tavoitteena HOUSUT POIS kun näkee käyttäytymisensä täysin hyväksyttynä. Panopukit rulezz.

    • Kysyy N

      Oliko hän humalassa jo ennen sitä kahvikuppia? Tiedätkö oliko pohjia.

      • Nainen vm 78

        Ei ollut humalassa, tuli suoraan töistä...


    • sinkkumies.

      Tuollainen mies haluaa vain seksiä. Selvä pelimies ja sitten naiset kirjoittaa palstoilla että miksi antoikaan pil.lua pelimiehille.

    • Nainen vm 78

      Ihan oikeasti? Oletteko tosissanne? Onko se nyt sitten niin että muuten hyvältä vaikuttava mies on vain p.....n perässä? Voiko olla niin että jotkut nyt vaan ovat fyysisempiä? Ilmeisesti ei :(

      • N36....

        Katso rauhassa ja sinähän sen päätät eteneekö asiat liian nopeasti. Jos oli muuten mukavan tuntuinen, niin mitään et menetä tapaamalla uudestaan. Keskustele hänen kanssaan.

        Toivottavasti olis kuitenkin hyvä tyyppi. :)


      • Nainen vm 78
        N36.... kirjoitti:

        Katso rauhassa ja sinähän sen päätät eteneekö asiat liian nopeasti. Jos oli muuten mukavan tuntuinen, niin mitään et menetä tapaamalla uudestaan. Keskustele hänen kanssaan.

        Toivottavasti olis kuitenkin hyvä tyyppi. :)

        Niin, mäkin mietin että vaikuttaa kyllä tosi hyvältä mieheltä muuten, mutta... tuo ns. lääppiminen... noh, pitää tunnustaa että koska mahdollisesti voisin kuvitella että voisin olla pidemmällä aikavälillä kiinnostunut hänestä, niin se lääppiminen ei haitannut ja ei tavallaan ollut edes lääppimistä. Mutta mietin vaan kun tällainen kuitenkin hieman epätyypillistä suomalaiselle miehelle, että onko kyseessä joku outo mies. Noh, tapaamalla uudestaan se selviää sitten. Kiitos tsemppauksesta :)


      • hyvä mies hän on
        Nainen vm 78 kirjoitti:

        Niin, mäkin mietin että vaikuttaa kyllä tosi hyvältä mieheltä muuten, mutta... tuo ns. lääppiminen... noh, pitää tunnustaa että koska mahdollisesti voisin kuvitella että voisin olla pidemmällä aikavälillä kiinnostunut hänestä, niin se lääppiminen ei haitannut ja ei tavallaan ollut edes lääppimistä. Mutta mietin vaan kun tällainen kuitenkin hieman epätyypillistä suomalaiselle miehelle, että onko kyseessä joku outo mies. Noh, tapaamalla uudestaan se selviää sitten. Kiitos tsemppauksesta :)

        Minä olen lähestulkoon jokaista nettideittiä suudellut tarkoituksella ekoilla treffeillä. Joku pieni vähemmistö on ollut niin luontaantyöntävää seuraa, ettei ole iskenyt. Suutelu kertoo todella paljon, onko fyysistä yhteensopivuutta, ja kannattaako ollenkaan jatkaa.

        Suomalaiset miehet ovat rohkeita koskettelemaan ja lopulta suutelemaankin, jos on pienikin mahdollisuus päästä pimpan päälle.. Mutta tämä tyttö ei anna, ellei olla jo vakavasti suhteessa ;)


      • heheheh

        hyvältä vaikuttavat just ovat panomiehiä...ei mitään epäilystä mikä mielessä...
        Oli ihan kiire hommiin, kun ei jaksanut odotella kun pari tuntia. Ala ihmeessä kuvittele että rakastui suinpäin tai että olet jotenkin erikoistapaus. Kukaan vakavissaan oleva ei edes yritä uida nahkaan eka iltana!
        Mistä näitä hönäytettäviä naisia riittääkään? sit valitetaanet minne mies katosi eikä vastaa puhelimeen...


      • nää tiedetään
        heheheh kirjoitti:

        hyvältä vaikuttavat just ovat panomiehiä...ei mitään epäilystä mikä mielessä...
        Oli ihan kiire hommiin, kun ei jaksanut odotella kun pari tuntia. Ala ihmeessä kuvittele että rakastui suinpäin tai että olet jotenkin erikoistapaus. Kukaan vakavissaan oleva ei edes yritä uida nahkaan eka iltana!
        Mistä näitä hönäytettäviä naisia riittääkään? sit valitetaanet minne mies katosi eikä vastaa puhelimeen...

        Olen nainen mutta allekirjoitan täysin, kokemuksen rintaäänellä. Jos mies haluaa pesää, tottakai hän on mielin kielin ja pelimieshän osaa saada itsensä "mukavaksi".

        Itselleni tulisi ihan ehdoton nounou tuollaisesta tyypistä. Raja menee siinä, että jos erotessa mies halaa ja pussaa poskelle, se on vielä ok mutta mikään hiplailu treffien aikana ei, oli sitten kyseessä hiukset tai käsivarsi tai mikä muu tahansa. Sellaiseen kosketteluun on matkaa jos vasta ekoilla treffeillä ollaan.

        Kuvioon kuuluu tietty ettei ekoilla treffeillä käydä pöksyihin vaan ollaan NIIN kiinnostuneita, äkkiä uudet treffit ja sitten jo pitää peiton heilua, mieluiten hiukan taikajuomaa siihen naiselle ensin.

        Voithan katsoa ensi treffit mutta veikkaan että miehellä on suunnitelmat jomman kumman luo, pikkuisen drinksuja ja petiin. Jos olet hyvä, voi vielä sopia kanssasi parit muut treffit mutta samalla jo katsastelee uutta (profiilihan pysyy koko ajan aktiivisena).

        Jos haluat seikkailun niin siitä vaan mutta älä ihastu.


      • 4+16
        hyvä mies hän on kirjoitti:

        Minä olen lähestulkoon jokaista nettideittiä suudellut tarkoituksella ekoilla treffeillä. Joku pieni vähemmistö on ollut niin luontaantyöntävää seuraa, ettei ole iskenyt. Suutelu kertoo todella paljon, onko fyysistä yhteensopivuutta, ja kannattaako ollenkaan jatkaa.

        Suomalaiset miehet ovat rohkeita koskettelemaan ja lopulta suutelemaankin, jos on pienikin mahdollisuus päästä pimpan päälle.. Mutta tämä tyttö ei anna, ellei olla jo vakavasti suhteessa ;)

        Hui hitsi.

        MInusta suutelu on niin intiimi ja merkityksellinen juttu, että suutelen vain miestä jota todellakin haluan suudella. Siis harvoja ja valittuja.


      • Tutkimusten mukaan suomalaisella on tämä oman henkilökohtaisen piirin alue jopa noin metrin, kun vaikkapa intialaisella se on alle puoli metriä.

        Suomalaisessa kulttuurissa usein läheisyys koetaan ahdistavaksi. Lieneekö ihan perhekohtaista myös että onko jossain perheessään vain tottunut lähempään nököttämisen toisen vieressä?

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • pitemmämn päälle ei
        heheheh kirjoitti:

        hyvältä vaikuttavat just ovat panomiehiä...ei mitään epäilystä mikä mielessä...
        Oli ihan kiire hommiin, kun ei jaksanut odotella kun pari tuntia. Ala ihmeessä kuvittele että rakastui suinpäin tai että olet jotenkin erikoistapaus. Kukaan vakavissaan oleva ei edes yritä uida nahkaan eka iltana!
        Mistä näitä hönäytettäviä naisia riittääkään? sit valitetaanet minne mies katosi eikä vastaa puhelimeen...

        hyvältä vaikuttavat eivät ensimmäisen haluu pilldee


      • mies....

        Ihan sama muten hyvät jutut teillä oli, Sinä tunsit olosi epämukavaksi/kiusaantuneeksi.

        Mies ei kunnioittanut sinua tai rajojasi. Jos hän ei pysty siihen ekoilla treffeillä, luuletko että pystyy jatkossa? Ja jos tolla aloittaa, niin mihinköhän lopettaa?


    • ölkjij

      Arghhhh näitä tyhmiä ämmiä.

    • hgs

      het vaan panemaan,naiset tykkkäää rehdistä meininkistä

    • Nainen vm 78

      Niin, en tiedä mitä ajatella tästä, mutta ehkä sitten asia selviää yllättävän pian, koska sovimme että näemme huomenna. Nyt vaan pelottaa että olen jonkun hullun kanssa tekemisissä.

      Se hiplailu oli siellä kahvilassa sellaista että kosketti kättäni pari kertaa ja hiuksiani (istui koko ajan hyvin lähellä) ja sitten kun erosimme, niin yritti suudella josta kieltäydyin... sanoin kyllä miehelle että en lämpene kovin helposti :) Ehkä mies saa siitä lisäintoa ns. valloitukseen? Vai voiko vielä olla aidosti kiinnostunut?

      Toisaalta, pakko sanoa että naisena tietyllä tavalla tuntuu hyvältä kun mies on aloitteellinen, kun usein suomalaiset miehet vähän vässyköitä. Sitten taas koko tämä juttu hyvinristiriitaista ja voin naisena sanoa, että ei kai meille kelpaa mikään :D Teet niin tai näin.

      • Daami69

        Jos sinulle tuli kiusaantunut olo jo ekoilla treffeillä, niin mieti miten kiusaantunut olo tulee kun mies vain käy entistä enemmän käsiksi.

        Vakavissaan (seurustelumielessä) kiinnostunut ihminen ei kiirehdi, koska hän rauhassa miettii, pohtii ja tarkkailee että voisiko toinen ihminen kiinnostaa oikein tosissaan. Tietysti meitä on intohimoisiakin ihmisiä jotka heti ryntäväät ihan mihin vaiheeseen tahansa, mutta jos osapuolten välillä on ristiriita eli toinen ei innostu samaan tahtiin kuin toinen, niin siitä voi tulla hyvinkin ikävä kokemus.

        Ei missään nimessä kannata ajatella että OMA malli on väärä ja TOISEN ihmisen malli se ainoa oikea. Jos et halua sänkyyn (ja mahdollisesti sen jälkeen jätetyksi) niin sitten et sinne mene. Mutta itse ne asiat pitää päättää ja tulee muistaa turvallisuus...


    • En itse pitäisi pahana, vaikka ensimmäisillä treffeillä päädyttäisiin sänkyyn saakka, mutta silloin se tehdään molemminpuolisesta halusta. Kuvaamasi käytös kuulosti siltä, että mies nimenomaan _yritti_ suudella ja _yritti_ päästä iholle. Jos toinen selkeästi ei sitä halua niin kyllä silloin pitäisi ymmärtää hellittää. Tuollaisesta tungettelusta jäisi ainakin itselleni huono maku.

      Siihen, miten sinun seuraavilla treffeillä kuuluu toimia, minulla on ihan selkeä vastaus: siten kuin _sinusta_ tuntuu. Jos et vielä halua läheisyyttä, ei sinun ole pakko suostua mihinkään. Jos haluat niin voit aivan hyvin vastata suudelmiin ja mennä vaikka sänkyynkin. Se, syntyykö välillenne parisuhdetta selviää vasta ajan myötä, joten jos seksi kuuluu mielestäsi vasta vakiintuneeseen parisuhteeseen niin ei ehkä kannata pitää sen suhteen kiirettä.

    • Nainen vm 78

      Tulin juuri äsken kotiin ja olimme nyt 2. tapaamisella. Juotiin lonkerot ja istuttiin vierekkäin ja juteltiin kaikenlaista muutama tunti. Mies piti taas kädestäni kiinni ja halasi ja otti kainaloon ja nuuhki hiuksia (!?)... en tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Jotenkin itse koen kiusalliseksi tällaisen, kun mies myös kehui kauniiksi jne. niin tuli ehkä vähän sellainen fiilis että tahtooko vaan sänkyyn.

      Mutta sitten mies saattoi mut kotiin ja lähti oma-aloitteisesti omaan kotiinsa eikä edes keskusteltu siitä että hän tulisi yöksi ym. Puhuttiin vaan että ensi viikolla ehkä nähdään. Ja nyt sitten huomasin kun avasin tämän koneen että mies on poistanut profiilinsa.

      Eli voiko nyt vaan olla niin että kunnollinen mies kyseessä mutta jotenkin vähän epätyypillisen hiplaileva ollut alusta asti? Eli onko nyt mulla joku ongelma tässä itselläni ja kaikki on ok ja mies vaan tahtoo tutustua enemmän?

    • Siis mitä ihmettä? Käden ja hiusten koskettaminen on epäilyttävää hiplailua?!?! Tarkoituksena kuitenkin kai on tähdätä parisuhteeseen, johon kuuluu olennaisesti läheisyys?

      Miten aloittaja ja muut läheisyyskammoiset hoitavat baarissa hitaiden tanssimisen täysin vieraan ihmisen kanssa? Se on kuitenkin mielestäni paljon intiimimpää kuin satunnaiset käden ja hiusten hiplailut. Jos muuten synkkaa, niin ilman muuta juuri nuo ovat helppoja ja turvallisia tapoja tuoda kiinnostusta ilmi. Suutelu on sitten vähän ehkä kiikin kaakun, riippuu kuinka hyvin on ehditty jutella. Toisaalta, baarista päätyy jatkuvasti paljon ihmisiä yhden illan juttuihin ja tässä tapauksessa on jo kuitenkin jonkin verran edes jo tutustuttu etukäteen, joten en tuomisisi sitäkään, vaikken niin itse tekisi.

      Itselleni ainakin on selvä merkki, että jos en yhtään halua toisen tulevan lähelle ja tulee torjuntareaktio, ei siinä jutussa mitään pointtia ole. Ellei mies vähintään jossain kohtaa halaa, niin peli on mielestäni aika selvä - riittävää kiinnostusta ei vaan ole, enkä jaksa uskoa toisen olleen aidosti ihastunut.

    • heheheh

      Naisena sanoisin että tuohan tapahtui toisilla treffeillä, ei parin tunnin päästä ensi tapaamisesta. Ihan eri juttu.....eikä ängennyt sänkyyn ja yöksi.....kyllähän nyt jollainen tavalla pitää lähelle hakeentua jos parisuhdetta hakee....ei kuulosta vastenmieliselle lääppimiselle.
      osoittaahan halailua ja silittely kiinnostusta toista kohtaan......jos toinen ei yhtään kosketa toisilla treffeillä, ajattelisin ettei kiinnosta, hakee vaan kaveria.sellaiset miehet sit yleensä kosketa vielä parin vuoden kuluttuakaan, olisko hyvä? pelkäävät läheisyyttä...

    • en tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Jotenkin itse koen kiusalliseksi tällaisen, kun mies myös kehui kauniiksi jne. niin tuli ehkä vähän sellainen fiilis että tahtooko vaan sänkyyn. "

      Nyt käy sääliksi miehiä, jos naiset ovat tällaisia... Jos mies ei lähesty, hän ei ole kiinnostunut, jos lähestyy, on häntäheikki. Voi hyvänen aika. Oletko erittäin kokematon suhteissa?

      Kuvailemasi on mielestäni täysin normaalia ihastuneen ihmisen käytöstä. Ellet sitten ole itsekin huomannut, että olet selkeästi eri liigassa miehen kanssa (karrikoiden: itse siivoojana työskentelevä harmaavarpunen ja toinen georgeclooneymaisen komea lääkäri). Eli jos jutut eivät ole samalla aaltopituudella ja muutenkin on "tasoero", niin sitten kannattaa miettiä mistä on kyse.

    • Hessu A.

      Tämän viestiketjun nopean silmäilyn perusteella ainakin "kokeneemmat" deittailijat tunutvat olevan kärsimättömämpää sorttia, jotka kaipaavat nopeaa palautetta. Toisen ihmisen fyysiseen läheisyyteen hakeudutaan herkemmin ja nopeammin. Syntyy kirjoittamattomia sääntöjä, joiden perusteella eri treffikerroille tulee asettaa tietyt askelmerkit. Jos näin ei tee, niin se on suora osoitus oman tai vastapuolen kiinnostuksen puutteesta.

      Olkaa luovia, heivatkaa kirjoittamattomat säännöt ja käsikirjoitukset romukoppaan. Harva ihminen jaksaa elää parisuhteessa, jossa asiat menevät tietyn kaavan mukaan.

    • varovaisentoiveikas

      Pientä huutelua sivusta, siis molemmat treffit kestivät TUNTEJA. Ja ilm. siksi, että molemmilla oli hauskaa, olivat ehkä jopa ns. lumoutuneet toisen seurasta (mies siis).
      Intuitiivisesti sanoisin: go for it! Olen niistä hillityistä eli estoisen eristäytyvistä suomi-miehistä aivan fed up, juuri jätin viiden vuoden jutun taa kun tajusin että varautuneen reppanan sisältä on paljastunut - varautunut reppana. Kun ei viidessä vuodessa omat toiveet läheisyydestä, hellyydestä ja kehumisesta ole kuuluneet kuuleville korville, olen mieluummin yksin.
      Eivät kaikki miehet ole pelimiehiä, tosiaan hänellä saattaa olla estottomampi luonteenlaatu kuin yleensä suomijuntilla (hyvä!). Profiilin sulkeminen ilman aneluja on hyvä merkki, ja taisi olla herrasmies kuitenkin?

    • MiehenSilmin

      Miehen näkökulmasta kertomuksesi on aivan hitusen epäilyttävä, mutta ei kuitenkaan mitenkään hälytyskelloja soittava. Ihmiset ovat erilaisia, eikä edes meitä suomalaisia miehiä voi laittaa yksiselitteisesti samaan muottiin.

      Ehkä mies parin tunnin aikana ihan aidosti jo ihastui sinuun? Ehkä hän on avoin luonne? Itsekin mielelläni kehun ja kosketan naista, mikäli olen aidosti kiinnostunut, vaikka en missään nimessä hyppäisi sänkyyn ennen kuin jo varsinaisesti seurustellaan. Myös mies voi olla herkkä ihastumaan. Fyysinen koskettaminen voi siis parhaimmillaan olla ihan vain rehellistä hellyyden osoittamista...

      ...no, huonoimmillaan se sitten voikin olla juuri sitä sänkyyn ujuttamista. Kuulostat ihan täysjärkiseltä ihmiseltä, eli pidä omat rajasi. Voisit esimerkiksi sanoa suoraan, että koet tässä vaiheessa tuttavuutta noin suorat läheisyyden osoitukset kiusallisiksi. Herrasmies kyllä ymmärtää kunnioittaa toiveitasi. Lisäksi voit vaikka päättää itseksesi, ettet suostu seksiin ennen [mieleisesi luku tähän] treffejä ja pitää siitä kiinni. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ja omaa jotain käytöstapoja, hän voi kyllä odottaa.

      Miehillä on koskettelun suhteen sikäli hieman hankala sauma, että liika lähentely katsotaan tunkeiluksi ja liiallinen etäisyys taas kiinnostuksen puutteeksi. Sitten jos vielä täytyisi yrittää käyttäytyä kuten "tyypillinen suomalainen mies", niin kyllähän siinä ihminen on jo aikamoisessa ristitulessa. Kun paikalla on kaksi yksilöä, voi yhteisen linjan haku olla joskus hankalaakin, ja toisen rajojen hakeminen vaatia muutaman hakuammunnan.

      Entä jos puhuisit asioista suoraan? Olette molemmat jo aikuisia ihmisiä, ja kolmansilla treffeillä olisi jo hyvät saumat puhua toisen arvoista. Menkää vaikka syömään ja kävelyllä - mutta älkää ottako alkoholia. Pidä mielesi avoimena, mutta käytä tervettä järkeä. Älä tuomitse toista ihmistä etukäteen häntäheikiksi, mutta älä myöskään ole niin sinisilmäinen, että tekisit jotain mitä voit myöhemmin katua.

    • sellaista vaan

      Mulla on taas sellainen ongelma, että olen tällä tietoa menossa ihan ensimmäisille nettitreffeilleni kohtapuoleen. Tavoitteena on löytää ihan oikea parisuhde vaikka lopuksi ikää. Mikä on tyypillinen etiketti??

      Koska "normitapauksissa" jos on nähty vaikka viihteellä on jo hyvinkin saatettu suudella ja vaikka mitä. Eli siinä suhteessa jää on jo murrettu. Mutta nyt nähdään ekakertaa, niin miten helkkarissa sitä sitten pitää olla että ei tee liikaa mutta ei myöskään vaikuta siltä ettei kiinnosta?? Oletuksella, että ihan oikeasti kiinnostaa.

      Ehkä mielummin liian vähän kuin liian paljon...

      ...onks jotain muuta mitä "pitäis" tietää, vai onko melkeen parempi kun ei tiedä ja antaa vaan virran ja fiiliksen viedä?

    • Nainen vm 78

      Mun mielestä kannattaa antaa virran viedä... tosin en itsekään täysin ole tuohon pystynyt, joten hassua antaa sinulle "sellaista vaan" tämä neuvo. Mutta joo, pitää jutella miehen kanssa ja näemmekin tässä perjantaina uudestaan. Katsotaan sitten sen jälkeen mikä tilanne. Mies kyllä todella avoimen oloinen ja muutenkin hieman epätyypillinen suomalaismies.

      Ihan jännää nähdä nyt mitä sitten tahtuu ns. 3. deiteillä. Tosin en ehkä enää koe niitä deiteiksi, vaan joksikin muuksi, sen verran olemme jo avautuneet ettei tunnu enää siltä että lähden nyt deiteille. Hankalaa selittää... ehkä tämä on hyväkin merkki. Ja joo, en ole puhdas pulmunen itsekään ja himoitsen miestä :) Pelkään että sorrun ja sitten jos mies olisikin hyvä mies niin ei sitten arvostakaan mua... MIKSI TÄMÄ ON NIIN VAIKEAA :D

    • ekandeitinyrittäjä

      Mitä ihmettä nyt taas? Miksi täällä ollaan sitä mieltä että kyseessä on välittömästi joku tyyppi joka vain yrittää hyväksikäyttää ja olisi jo lennossa ottamassa toisen naisen mikäli ap olisi sänkyyn hypännyt?

      Itsehän ainakin pyrkisin vähintäänkin suutelemaan ensimmäisillä treffeillä jos nainen vaikuttaa mukavalta ja jos nyt mentäisiin pidemmällekin niin eipä se ainakaan saisi naisesta mitään negatiivista ajattelemaan. Se itseasiassa laittaisi ajattelemaan mikäli nainen tahtoisi suudella tms mutta kuitenkaan ei treffeillä haluaisi "koska niin ei voi tehdä tässä vaiheessa".

      Ja turha kuunnella noita "herrasmiesten" laittamia kommentteja siitä että kunnollinen kaveri ei ikinä näin tekisi. Nämä tällä palstalla esiintyvät miehet ovat usein mielestäni vähän turhankin vässyköitä. Ei tässä nyt sen kummemmin kannata suunnitella noita, silloin pussataan kun tilanne tuntuu oikealta :)

    • sinkkumies.

      Pil.lua se haluaa ja on varmaan saanut sitä jo ja jättänyt naisen. Mies on varmaan komea kun annat sen hiplailla sinua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe