Miksi on niin vaikeeta?

Turhaanko ruikutan?

Seurustelimme tuon ihanan naisen kanssa puolisen vuotta, muutimme yhteenkin
Kaikki oli täydellistä lukuunottamatta niitä asioita joista hän valehteli tai jätti kertomatta. Annoin anteeksi, mutta luottamus kärsi näistä valheista.

Muutama viikko sitten naisen käytös muuttui. Piti aina työpäivän jälkeen päästä kavereiden kanssa kahville ym ym.
Muuttui etäisemmäksi kuin taikaiskusta. Sanoi haluavansa mietintäaikaa. Olla erossa muutaman päivän. Pari viikkoa sitten ollessaan kuskin kaverilleen kertoi minulle sattumalta nähneensä exänsä baarissa mutta eivät olleet juuri jutellet. Ystävättärelleen oli kuitenkin sanonut, että mies kertonut ikävöivänsä ja olibat jutelleet enemmänkin. Nainen kertoi myös ystävättärelleen, että on toisinaan kaivannut tätä MR.X.

IItseäni vaivasi nämä asiat. Kysyin onko ollut yhteydessä tähän entiseensä ja nainen kielsi tämän.
Katsoin kuitenkin hänen puhelintaan ja olivathan he olleet yhteydessä.
Viikko sitten tilanne kärjistyi tuohon viimeiseen valheeseen ja jätin naisen.

Valheet ja tuo käytöshän selvästi kertovat naisen koettavan exänsä kanssa uudestaan. Uudestaan sen miehen kanssa kenet on aikanaan haukkunut ja mollannut kaikille aalimpaan helvettiin.

Koittakoot he yhdessä, mutta miten pääsen itse tästä ahdistuksesta eroon? Tunteet menevät sellaista vuoristorataa, naurusta itkuun ja kaikki siltä väliltä. Haluaisin naisen takaisin ja taas hetken päästä en tahtoisi edes koko ihmistä tavata enää milloinkaan.
Pahoitteluni epäselvästä tekstistä, mutta ei tässä nyt ihan järki kulje.

6

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????????

      Miksi haluat takaisin naisen, joka on epäluotettava.... Ei kuulosta kovin ihanalta.

    • kirbbu

      Tiedän tunteen, minun tilanteessani minä naisena olin se joka sai juurikin samalla tavalla "kenkää". Haluaisitko jutella?

    • tutun kuulosta

      voimia sulle, itse olin naisena vastaavassa tilanteessa reilu puolivuotta sitten. sattuu ja saatanasti - hän loukkasi mua enemmän kuin kukaan aikaisemmin. mitä tästä opin, toivottavasti jotain, ainakin sen että en enään juuri eronneisiin sotkeudu, häneen en voi luottaa enään ja vaikka takaisin pyysi, "uudestaan" en enää laastariksi ruopea, sillä ennenkuin hän ex.stä eroon pääsee, hän voi tehdä tuon uudestaan ja mun sydän sitä ei enään kestäisi...

      eli niin kauan kun vanha suola janottaa... kannattaa pysyä kaukana uudesta suhteesta

    • -----

      Tutun kuuloista minullekin, nyt n. vuosi aikaa erostamme ja hän on exänsä kanssa sen jälkeen ollut. Nyt on jäljellä vain inhon tunteet, enkä halua nähdä enkä kuulla hänestä mitään.

    • Kiskisu
    • emelie2

      Ainoa apu ahdistukseen on aika. Alkoholilla tai lääkkeillä voit saada hetken helpotuksen, mutta lupaan, että ahdistus palaa ja entistä musertavampana. Pahaa oloa helpottaa keskustelu ja asian läpikäyminen luotettavan, hyvän ystävän kanssa. Ja kyllä siitä on hyvä puhuakin, niinhän se tulee läpikäydyksi eli suru pitää surra. Olen jostain kuullut, että suhteen päätyttyä toipumiseen menee puolet suhteen kestosta... eli sinun tapauksessasi siis kolme kuukautta. Kyllä se helpottaa - ihan varmasti. Siihen minäkin luotan ja menen päivä kerrallaan eteenpäin. Olen surrut nyt kaksi viikkoa, jäljellä vielä 2 kk ja 2 viikkoa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe