Varattuna ihastuminen/rakastuminen

SoutaaHuopaaSoutaa

Kertopaako miten te muut olette varattuina ihastuneet/rakastuneet?
Onko suhde jo pidempään vedellyt viimeisiään, no kaiketi ainakin arki astunut kuvaan? Oletteko jatkaneet nykyisessä suhteessa vai lähteneet eri teille.
Mihin ihastuitte/rakastuitte kolmannessa osapuolessa?
Jos jatkoitte nykyisen kanssa, niin jatkuiko tunteet kolmanteen osapuoleen?

15

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokiRantaMeri

      Suhde on päällisin puolin hyvä, muttei enää mitään suuria kipinöintejä.
      Vahvaa ihastusta on kestänyt jonkin aikaa ja toinen osapuoli on vapaa, mutta oma suhteeni hidastaa häntä.

    • SoSimpleys

      Varatut nauttivat pienestä ihastumisestaan ja saamastaan huomiosta, kun joku hölmö yksilö sattuu vastapuoleisesti ihastumaan heihin.

      • PedonMerkki

        Niinpäniin, kunhan ihailuntarve ei mene liian pitkälle...


    • huppssss

      Ei ole kokemusta mutta minä olen tässä harrasanut agressiivista, ihanaa seksiä erään varatun tytön kanssa. Hänen tyttöystävänsä on jopa kaverini kaveri. (Hupss) Tää kuka pettää mun kanssani, itkeskeli että rakastaa tyttöystäväänsä eikä haluis olla uskoton. Mutta että on rakastunut myös muhun eikä malta pysyä erossa. Mä sille sanoin vaan että ei tästä tarvi kenenkään ikinä mitään tietää, jatkakoon suhteessaan. En mä siihen halua sekaantua enkä alkaa ite mihkään vakaviin suhteisiin. Musta ne ei vaan kestä.

      • G.U.Y

        Minkälaiset ihmiset peukuttavat tätä kirjoitusta? Harrastaa seksiä varatun kanssa, huh huh, kannustetaan pettämiseen! Missä kaikki lojaalisuus?


      • 4+2
        G.U.Y kirjoitti:

        Minkälaiset ihmiset peukuttavat tätä kirjoitusta? Harrastaa seksiä varatun kanssa, huh huh, kannustetaan pettämiseen! Missä kaikki lojaalisuus?

        Niinpä :/


    • gillis.

      sä olet petollinen nainen toivottavasti sun naisesi tajuaa jättää sut

    • rapu3

      Uskon että on mahdollista, että joku ihastuu parisuhteen aikana muihin, vaikka vaikuttaakin oudolta. Olen demiseksuaali, joten kun olen parisuhteessa en halua ketään muuta tai ihastu keneenkään muuhun.

      • ihanaa rapu3 että meitä demiseksuaalejakin löytyy :) olisi omalle kohdalle ihan kuvittelematonta haluta suhteellisena ulkopuolista henkilöä vaikka olenkin joutunut kokemaan sen paikan jossa kumppani ihastuu ja haluaa toista, se on todella kurja paikka ja siitä kestää nousta takaisin omaan arvoonsa...


      • edellinen
        surunmurhaaja kirjoitti:

        ihanaa rapu3 että meitä demiseksuaalejakin löytyy :) olisi omalle kohdalle ihan kuvittelematonta haluta suhteellisena ulkopuolista henkilöä vaikka olenkin joutunut kokemaan sen paikan jossa kumppani ihastuu ja haluaa toista, se on todella kurja paikka ja siitä kestää nousta takaisin omaan arvoonsa...

        Löytyyhän meitä :) Ikävää että sinulle kävi noin. Itsellänikin on hieman samanlaisia kokemuksia.


    • 8+1

      Suhteessa en ole koskaan ihastunut kenenkään muuhun. Tapaillessa kiinnosutin hiukan yhdestä toisesta. Tunteilleen ei voi mitään mutta teoilleen voi.

      • ElävästäElämästä

        Tunteita voi tulla sille toisellekin, sitten voikin säälittävästi piiloutua sen taakse, että seurustelee-


      • 8+1
        ElävästäElämästä kirjoitti:

        Tunteita voi tulla sille toisellekin, sitten voikin säälittävästi piiloutua sen taakse, että seurustelee-

        Se seurusteli mun ystävän kanssa :P


    • m.h1

      No olin silloin varattuna ,mutta ehdin suhteessa 2 vuotta ja sattumalta tyttöystävän kaveria johonkin tutustuin.En aavistanut ,että voisi käydä jotain muuta.Tyttöystävän kaveri ihastunut minuun kyllä ja ihastuin vähän , mutta en lähtenyt eri teille kun en voisi tehdä ,että olin jo suhteessa.Myöhemmin mun tyttöystävän kanssa alkanut huonommaksi päin ja ettei tilanne parantaa , niin aloin seurustella tyttöystävän kaverin kanssa.Erosin lopullisesti exästä ja lähdin uuden kumppanin kanssa joka meni hyvin.Taas myöhemmin ei oikein pelittänyt enää.Siksi olen pian 3 vuotta sinkkuna.En enää ala suhteeseen edes vakavaan tai jotain.Kyllä olin kai ehkä vähän rakastunut varatulle nuorelle naiselle ,mutta ei tunteilleni voi mitään ja päästin hänet menemään kun en voi saada.En halua hänelle pilata tai tuhoaisin ystävyyden. En enää tiedä mitä haluaisin tulevaisuudessa sitten. Lähes todennäköisesti en varmasti liian kauan ala mitään kuin ikisinkkuna. En myös halua sotkeutua jos hän naimisissa jo.Elämä jatkuu.Ihastumiset kyllä ihana tunne vaikka kävisi mitä tahansa joko tätä tai sitä.

    • anteeksvaan

      Ei tunnu kivalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe