Miranda Kerr

rustyrte

http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/03/31/miranda-kerr-orlando-bloom-bisexuality-explore_n_5061507.html?utm_hp_ref=mostpopular


Miranda Kerr tahtoo tutkiskella biseksuaalisuuttaan ... Orlando Bloomista eroamisen jälkeen Kerr haluaisin kokeilla biseksuaalia puoltaan...


En sitten tiedä kuinka paljon tuossa biseksuaalisuusjuttussa on markkinointikikkaa mukana? On kuitenkin otettaa huomioon, että kyseessä on kuitenkin miesten lehdille annettu haastattelu.

13

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepjep...

      En saa mitään viboja hänestä. Ihan samanlaiselta tyhjäpäältä vaikuttaa kuin kaikki muutkin tuon tyyppiset nuoret naiset.

      • Aikamoista

        Mitä viboja et saa? Ulkonäön perusteella vai? Auttaisko asiaa jos hänellä olisi t-paita ja farkut iltapuvun sijaan? Tai jos hänellä ois puol päätä siilinä? Tai ei meikkiä?

        Minusta hän näyttää ihan yhtä potentiaaliselta biseksuaalilta kuin kuka tahansa. Ja pirun kaunis. Kysympä vaan, kuinka hän muka vaikuttaa "tyhjäpäältä"? Aika törkeää. Se että joku on kaunis, ei tee hänestä tyhjäpäätä.


      • jepjepjep...
        Aikamoista kirjoitti:

        Mitä viboja et saa? Ulkonäön perusteella vai? Auttaisko asiaa jos hänellä olisi t-paita ja farkut iltapuvun sijaan? Tai jos hänellä ois puol päätä siilinä? Tai ei meikkiä?

        Minusta hän näyttää ihan yhtä potentiaaliselta biseksuaalilta kuin kuka tahansa. Ja pirun kaunis. Kysympä vaan, kuinka hän muka vaikuttaa "tyhjäpäältä"? Aika törkeää. Se että joku on kaunis, ei tee hänestä tyhjäpäätä.

        En saa bi-viboja hänen olemuksensa ja elekielensä perusteella, kun katson hänen haastattelujaan. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. (Esimerkiksi Evan Rachel Woodista saan paljonkin viboja.)

        Tyhjäpäänä pidän häntä lähinnä tuon lehtijutun kommenttien perusteella.


      • rustyrte3

        En minäkään saa hänestä mitään erityisä viboja. Mielestäni nainen on yliarvostettu ja ihmettelen kärkisijojaan the sexiest woman- listoilla. Tylsä.


      • mielipideasioita
        Aikamoista kirjoitti:

        Mitä viboja et saa? Ulkonäön perusteella vai? Auttaisko asiaa jos hänellä olisi t-paita ja farkut iltapuvun sijaan? Tai jos hänellä ois puol päätä siilinä? Tai ei meikkiä?

        Minusta hän näyttää ihan yhtä potentiaaliselta biseksuaalilta kuin kuka tahansa. Ja pirun kaunis. Kysympä vaan, kuinka hän muka vaikuttaa "tyhjäpäältä"? Aika törkeää. Se että joku on kaunis, ei tee hänestä tyhjäpäätä.

        Mä en pidä hänen ulkonäöstä. Liian naisellinen ja heteron näköinen mun makuun. Mä sytyn vähän androgyynimmistä naisista. Itse oon tietenkin perushetskun näkönen femme, enkä syttyis mun näkösestä :D

        Ulkonäköjutut on mielipideasioita. Jokasella on omansa. Luultavasti et syttyisi niistä naisista, jotka mun mielestä on maailman kuumimpia ;)


      • kiitosvaan

        Siis ulkonäön perusteella haukut jotain tyhjäpääksi? Ok, kai mäkin sit oon tyhjäpää.


      • jepjepjep...
        kiitosvaan kirjoitti:

        Siis ulkonäön perusteella haukut jotain tyhjäpääksi? Ok, kai mäkin sit oon tyhjäpää.

        Ota silmä käteen ja lue uudelleen, pikkutyttö.


      • 20+5
        mielipideasioita kirjoitti:

        Mä en pidä hänen ulkonäöstä. Liian naisellinen ja heteron näköinen mun makuun. Mä sytyn vähän androgyynimmistä naisista. Itse oon tietenkin perushetskun näkönen femme, enkä syttyis mun näkösestä :D

        Ulkonäköjutut on mielipideasioita. Jokasella on omansa. Luultavasti et syttyisi niistä naisista, jotka mun mielestä on maailman kuumimpia ;)

        Minunkin mielestä hyvin mitäänsanomaton ulkonäkö. Henkilökohtaisesti vaikea ymmärtää häneen kohdistuvaa hehkutusta. Mutta tiedän, että jokaisella on tyyppinsä!


    • Legolasss

      Ei ihme jos Orlando Bloomin jälkeen tulee mieleen kokeilla naisia... On se Bloom semmonen nättipoika.. Miettikää nyt Taru sormusten herraaki ku se oli Legolas. Aika söpis

    • 13+1

      Femmenä kiinnostun yleensä ulkonäöllisesti toisista femmeistä, mutta niinkuin osa sanoikin ylempänä ettei saa "viboja" niin mustakin tuntuu että hän ei oikeasti ole edes bi, sanoihin että "tarvitsee miehen makuuhuoneeseen" eli ei voisi seurustella naisen kanssa suhteessa. Hän vaikuttaa hieman teennäiselle mitä minäkin olen haastatteluja katsonut, mutta en tuomitse enkä halua haukkua häntä, semmoiset fiilikset itse saan.

      • hirma

        Tosin voi olla mahdollista, että hänellä on päähän iskostuneet perinteiset sukupuoliroolit : Tyyliin vahva mies, jonka kainaloon käpertyä( tähän viittaa Kerrin kommentti miehen vahvaa olkaa/rintaa vasten painautumisesta.)

        Naisen kanssa rakasteltua sitten huomaakin kuinka luontevaa naistakin vasten painautua ja naisen kainaloon käpertyä...


      • lumikki ja tuhkimo
        hirma kirjoitti:

        Tosin voi olla mahdollista, että hänellä on päähän iskostuneet perinteiset sukupuoliroolit : Tyyliin vahva mies, jonka kainaloon käpertyä( tähän viittaa Kerrin kommentti miehen vahvaa olkaa/rintaa vasten painautumisesta.)

        Naisen kanssa rakasteltua sitten huomaakin kuinka luontevaa naistakin vasten painautua ja naisen kainaloon käpertyä...

        Uskon että perinteiset sukupuoliroolit vaikuttavat moneen myös Suomessa. Lisäksi monet ns. kasvatetaan heteroiksi. Ja jo lapsena meille opetettiin että Walt Disneyn prinsessa elää onnellisena elämänsä loppuun asti löytäessää prinssinsä... :D


    • Mmmantra

      Miranda on todella kaunis, eihän sitä voi kieltää ja mielestäni tylsää arvostella ulkonäön perusteella. Hänelle ulkonäkö on myös työväline, tuskin Victoria's Secretillä ilahduttaisiin jos se kävelisi sinne pää siiliksi ajeltuna. . Vaikka hyvältä näyttäisi varmasti niinkin.

      Ärsyttää tuollainen "en saa hänestä bi-viboja". Olen varmaan vielä vähemmän bi-viboja herättävä nainen ja täysi lesbo ollut koko ikäni. Tekeekö se ihmisestä vähemmän lesbon jos on kaunis ja pukeutuu tyttömäisesti...? Eiköhän lesbo ole kuka tahansa nainen jota kiinnostavat naiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe