vaellusseuraa

näppärä

Hei löytyykö vaeltelukaveria 53 v. naiselle kesäkuun alkuun. kohteena lappi ja päivävaellus. illalla kohteessa vaelluksen purku. olen aikaisemmin vaellut kuusamon seudulla.

30

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkein 60v.

      Mitä se tarkoittaa vaelluksen purku, onko seksiä vai mitä ?
      Minä se olen vaeltanut vaikka missä, myös Kuusamossa, mutta siellä aikoinaan kun aloitin vaelluksen. Se seksi on kyllä tärkeä osa vaelluksen lopussa.

    • asiallinen ihmettely

      En minäkään tajua, mitä on vaelluksen purku...
      ???

      • Aamuhannu

        Olettaisin että debriefing, eli jälkipuinti :)

        Korjatkaa mahdollinen vääryys.


      • metsän-eki

        Se on sitä, hajotetaan laavu, poltetaan vaatteet, syödään kaikki ruoat, roskataan luonto ja ylipäätään särjetään kaikki mitä rikki saadaan. Ja sitten harrastetaan kiimaista seksiä sammalmättäällä


    • voisin lähteekin

      Niin minäkin arvelen asian olevan, mutta miksi tuollainen asia pitää olla kuin vaatimuslistalla. Melko luonnoton on sellainen, joka ei perille päästyään muistele vaelluksen tapahtumia.

    • näppärä

      Vaelluksen purku = yhdessä ruokailu ja päivästä juttelu, ehkä seuraavan päivän suunnittelua kolmen kaljakolpakollisen verran. Olen suunnitellut reissun pituudeksi kolmea neljää yötä.
      Olisiko asiallisia vinkkejä, mihin kannattaa lähteä. Ja se seurakin on vielä hakusessa.

    • tärkeä asia

      Kuuluuko seksi siihen purkujuttuun ?

    • näppärä

      Tottakai kuuluu.

      • Surkupurku

        No sittenhän asia on ok. Mutta onkohan sinun iässäsi enää isompia purkuhaluja?


      • Moi !
        Kelpaako vapaa miesseura ? ;)


    • näppärä

      Ei tuollainen kyllä kelpaa, näkyy sosiaaliset taidot olevan hyvin heikot.

      • erpiksop3

        Moi !

        Olethan tosissasi hakemassa vaelluskaveria, kuten oletan?

        Tällä foorumilla jutut on mitä on. Onko sinulla jokin anonyymi tms.
        kanava, jossa voisimme keskustella asiallisesti hankkeestasi?
        Tuo sosiaalinen puoli pääsee paremmin esiin, kunhan pääsemme
        suunnittelemaan vaellusta.

        Lappiin haluat, mutta minne siellä ? Kuinka pitkäksi aikaa?
        Mistä lähdet alkuun jne. ? Oletko kokenut pitkän reissun rasitukset
        ja mahdolliset huonotkin kelit? Ovatko varusteesi riittävät ? Mitä aiot
        syödä siellä? Olethan myös suunnistustaitoinen ja jotain on hyvä
        tietää myös ensiavusta. Siis sinnehän ei noin vain kannata rynnätä.

        Kysymyksiä riittää, mutta jos täkäkään ei vakuuta, niin en voi autaa. ;)
        Toivon, että päästään tästä eteenpäin, koska olen myös suunnitellut ko.
        reissua.

        Friendly
        erpiksop


    • näppärä

      Ei siinä ihmeempää keskusteltavaa ole. Päiväretki, ensin 5km johonkin määränpäähän, ja sitten sieltä takasin. Uusi gps-laite saa näyttää tehonsa.

    • erpiksop1

      Okke !
      Mikä on kohteesi ?

      • näppärä

        Täällä näyttää olevan toinenkin näppärä liikkeellä. Kaksi ensimmäistä kyseisellä nimimerkillä ovat alkuperäisiä näppärän viestejä. olisi mukava saada vinkkejä: mukavia 12-15 km päiväreissuja kauniissa maisemissa. Suunnitelmissa kesäkuun alussa.


      • kuolpuna
        näppärä kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan toinenkin näppärä liikkeellä. Kaksi ensimmäistä kyseisellä nimimerkillä ovat alkuperäisiä näppärän viestejä. olisi mukava saada vinkkejä: mukavia 12-15 km päiväreissuja kauniissa maisemissa. Suunnitelmissa kesäkuun alussa.

        Hei.
        Olen lähdössä kesäkuun alussa reitille Lisma-Korsatunturi-Vaskolompolo-Skietsimäjoki ja rajaa pitkin Angeliin. Matkaa n. 100 km. Olen vaellellut ja metsästellyt alueella, joten paikat ovat aikalailla tuttuja. Jos vähääkään kiinnostaa, niin postia voi laittaa os. [email protected]
        Olen ollut useamman porukan "oppaana" täällä lapissa ongelmitta.


      • näppärä
        kuolpuna kirjoitti:

        Hei.
        Olen lähdössä kesäkuun alussa reitille Lisma-Korsatunturi-Vaskolompolo-Skietsimäjoki ja rajaa pitkin Angeliin. Matkaa n. 100 km. Olen vaellellut ja metsästellyt alueella, joten paikat ovat aikalailla tuttuja. Jos vähääkään kiinnostaa, niin postia voi laittaa os. [email protected]
        Olen ollut useamman porukan "oppaana" täällä lapissa ongelmitta.

        Minä en voi sietää ihmisiä jotka metsästää, siis tappaa viattomia eläimiä.


      • näppärä
        kuolpuna kirjoitti:

        Hei.
        Olen lähdössä kesäkuun alussa reitille Lisma-Korsatunturi-Vaskolompolo-Skietsimäjoki ja rajaa pitkin Angeliin. Matkaa n. 100 km. Olen vaellellut ja metsästellyt alueella, joten paikat ovat aikalailla tuttuja. Jos vähääkään kiinnostaa, niin postia voi laittaa os. [email protected]
        Olen ollut useamman porukan "oppaana" täällä lapissa ongelmitta.

        Hei, minulle 100 km on vähän liian pitkä reissu. Kun olet ollut oppaana, onko vinkkiä vähän lyhyemmästä vaellusreitistä. Tuo alla oleva näppärä on epäaito näppärä.


      • ap näppärä
        näppärä kirjoitti:

        Hei, minulle 100 km on vähän liian pitkä reissu. Kun olet ollut oppaana, onko vinkkiä vähän lyhyemmästä vaellusreitistä. Tuo alla oleva näppärä on epäaito näppärä.

        Sinä et ole oikea näppärä, miksi tulet tänne sotkemaan ?


    • näppärä

      Minun kohteeni ei sinulle kuulu, koska sinä et selvästi ole henkilö jonka mukaani ottaisin.

    • Moi !
      Sinulle alkuperäinen näppärä.
      Koska tämä meni tälläiseksi (!)
      viittaan edellisiin viesteihini.
      Siis onko mahdollista vetäytyä
      muille foorumeille asialliseen
      keskusteluun päästäksemme?

      t.er

    • ap näppärä

      Minä olen ap enkä tosiaan kaipaa sinusta seuraa, onko se niin vaikea ymmärtää?

    • Näppärää, todella näppärää. (?)
      Hyvää kesää kaikille, rikkaruohoillekin !

      • näppärä

        Hei, kerrohan vähän lisää itsestäsi ja vaellussuunnitelmistasi. Tosi huonosti on tullut vinkkejä, taidankin suunnata pienelle karhunkierrokselle ja valtavaaran reitille.
        T. näppärä (alkuperäinen)


      • näppärä
        näppärä kirjoitti:

        Hei, kerrohan vähän lisää itsestäsi ja vaellussuunnitelmistasi. Tosi huonosti on tullut vinkkejä, taidankin suunnata pienelle karhunkierrokselle ja valtavaaran reitille.
        T. näppärä (alkuperäinen)

        Hei,huomaan jo vastaavani itselleni. Tämän kesän reissut on tehty; löysin Hossasta värikalliot, silta sinne oli jo vähän heikonlainen. Kuun puolen välin paikkeilla suunnistin Pallakselle, siellä sattui sateinen ilma, mutta silti pieni kierros tunturiin tuli tehtyä. Maisemat ovat tosi hienot. Sinne lähden joskus uudelleen. Miten teidän muiden, etenkin erpiksop3:n vaellukset ovat sujuneet? Matkalla yksin, onneksi mukavia juttukavereita oli myös reissussa.


    • yksin meen minäkin

      Tervemenoa, on minun vinkkini. Jahkaillaan tässä vielä hetki, niin kaikki kaatuu näppäryyteen.

      • Ellep 1

        On meitä kesäkuun ekaviikolla lapissa vaeltavia paljonkin,yksin tai yhdessä.
        Minäkin olen ilman seuraa Itä-kairassa päiväretkiä tehden. Mukava olisi koh-
        data samoilla asioilla ja yhdessä ihmetellä elämää. Mutta kun on niin vaikeaa.


    • näppärä

      Nähdään Karhunkierroksen alussa kesäkuun 6. klo 10.00.
      Siitä sitte lähdetään.

    • näppärä

      Eipä nähdäkään , tuli muita suunnitelmia.

    • näppärä

      Aika näppärä keskustelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe