Miehet seksin perässä

seksin ongelma

Minkä takia misten täytyy saada seksiä? Haluaisin miehen seuraksi ja kumppaniksi mutta en halua lainkaan seksiä. Olen aiemmin harrastanut seksiä kymmenien miesten kanssa enkä pitänyt siitä. Nyt tahdon miehen jonka kanssa en harrastaisi lainkaan seksiä.

46

2519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+10

      sehä onnistuu helposti annat vaa miehelle luvan käydä huorissa nii ei tarvi siu antaa

    • mies yksin

      Parisuhde ja seksi kuuluu yhteen. Etsi joku homi mies joka ei halua panna.

    • yksinkertainen asia

      Kaveruuden erottaa parisuhteesta seksi.

    • 426t46t46t

      Minkä takia miesten pitää saada seksiä vai? Minkä takia myös naisten (paitsi sinun kaltaisten harvinaisuuksien) tarvitsee saada seksiä? Se on sellainen biologinen juttu. Sun kannattaa nyt vaan hakea seuraa miehestä, joka ei halua seksiä. Livenä hakemista voi normaalisti suositella ykkösvaihtoehdoksi, mutta koska aseksuaaleja on vain muutama prosentti väestöstä, suosittelen nettiä ensisijaiseksi hakuväyläksi.

    • ehdotan vaan...

      tuota kröhöm..miksi et halua seksiä? Voiskos siitä vaikka tehdä sitten sinulle helpompaa? Eli eiku rasvaa koneeseen!!!!!!!!

    • big dig. . . .

      Mä ainakin kierrän FRIGIDIT kaukaa :)

    • se ei käy se ei käy

      Tämä oli varmaankin kaukomailla asustelevan "ulkosuomalaisen" karvaperce
      munamartan trolli kirjoittelu mutta olkoon. Jotain vastausta siitä huolimatta.

      Olet siis ns. wituton Kerttu, yhteiseloa ja jäkätystä päivästä toiseen eikä lainkaan
      seksiä. Sun mielestäs maanpäällinen taivas mutta sen miesparan kohtalo
      säälittäs, sille se ois se maanpäällinen helv etti.
      Noh, meitä on moneen lähtöön, saattashan se sullekin joku kuivelo löytyäkin
      mikä täyttäis hakukriteerit. Siis mikäli olet riittävän varakas.

    • Sil viissii

      Kai kaikille kävi nyt selväksi, että jos nainen ei halua seksiä, se on karvaperse frigidi wituton kerttu, ja jos taas harrastaa ahkerasti seksiä, on huora.

      Miehen mielestä on vain yksi oikea tapa elää: kaikkien maailman naisten tulee tietenkin antaa hänelle ja vain hänelle, ei koskaan kellekään muulle ja hänellekin mieluiten ensimmäistä kertaa joka kerta. Muista antaa aina kun miestä huvittaa, mutta älä ahdistele aloitteilla silloin kun miestä ei huvita. Ja annat heti ensi tapaamisella, jotta et ole pihtarihuora, mutta älä anna itsestäsi silti liian helppoa kuvaa. Kiipeä siis vaikka oksalle antamaan, jotta tulet antaneeksi, muttet turhan helposti.

      • aina joutuu antaa

        kyl te naiset ootte sit tosi korneja...


      • hlk

        Hehheh, juuri näin on :)


    • hmmm.

      ...enkä pitänyt siitä ? ?...mistä sä ....? rahoista ?

    • Janita

      Minä nyt laitan oman lusikkani tähän soppaan koska ymmärrän aloittajaa täysin.
      Olen 30-vuotias nainen ja takana on hyvin vauhdikaskin seksielämä. Yleensä olen halunnut sitä suhteessani enemmän kuin vastapuoli mutta myös tämän seksin lisäksi olen halunnut myös henkistä läheisyyttä, toveruutta, välittämistä...mukavaa yhdessäoloa.
      Miesten kanssa on aina vaikuttanut siltä että he eivät kykene kumpaankin vaan vain toiseen ja siinäkin on ollut puutteensa. Voin kuitenkin nyt sanoa että seksi on ollut se mikä on paremmin toiminut ja vaatii mieheltä, jollei molemmiltakin, vähemmän ponnisteluja onnistuakseen kuin se henkinen läsnäolo ja toveruus.
      Kyllästyin siihen että en saa tuota koskaan kunnolla osakseni ja eristäydyin. Ehkä masennuin..en tiedä.
      Seksi ei kiinnosta minua enään lainkaan vaan aito henkinen kumppanuus, lähellä olo..kaikki se ihana kainalossa oleminen jne.
      Miehet eivät vaan osaa saada naisia tyytyväisiksi. Me emme lopulta paljoa vaadi.

      • jäädytetty sydän

        Melkein kuin minun kirjoittama! Olen ollut seksuaalisesti aktiivinen ja miehet ovat lähes aina lopulta kyllästyneet siihen että "nainen haluaa koko ajan.." Parisuhteessa en ole ollut vuosikausiin, koska miestä ei yksinkertaisesti löytynyt, vaikka rima oli matalalla. Liian matalalla, ymmärrän nyt.

        Tarjolla oli kahta miestyyppiä:

        Toinen halusi vain seksiä, mutta valitsi aina kumppanikseen lopulta sen tavallisen naapurintytön (jolta ei kuulemma saanut tarpeeksi seksiä) ja näistä nyt varatuista miehistä osa roikkuu vieläkin perässäni ja soittelee kuinka "ovat valinneet väärin, eikä vaimo anna ja blaablaablaa" ja "ovat naimisissa vain lasten vuoksi mutta on minua ikävä." Heillä miehillä oli aikoinaan valintatilanne 2 vapaan naisen väliltä ja minä jäin joka kerta rannalle ruikuttamaan.

        Toinen miestyyppi oli "äitihahmoa etsivät takertujat", joilla ei ollut omia mielipiteitä, omaa tahtoa, saati minkäänlaista miehisyyttä. Pyrkivät kainalooni sen sijaan, että olsin itse saanut olla miehen kainalossa. Heitä ei välttämättä seksi kiinnostanut, tai sitten siihen oli kytkeytynyt jonkinlaisia traumoja, eikä se siksi onnistunut. Esim. että joku entinen tyttökaveri oli heitä pettänyt aikoinaan, minkä vuoksi mies ei enää saanut erektiota ylläpidettyä muiden naisten kanssa, kun kuulemma vain sen eksän kanssa se onnistui. Koin näiden miesten kanssa jatkuvia seksuaalisia hylkäämisiä, koska he kyllä halusivat olla seurassani, mutta eivät suostuneet/ pystyneet seksiin, eivätkä halunneet keskustella ongelmasta, mennä lääkäriin/ psykologille tai edes tyydyttää minua muulla tavoin kuin yhdynnällä. Näistä miehistä osa jäi kuitenkin kiinni pettämisestä! Tai jos suhde oli vasta tutustumisvaiheessa, ilmeni että he tapailivat salaa useita naisia yhtä aikaa.

        Kun on puoli ikäänsä naisena etsinyt parisuhdetta ja saa joka kerta paskaa niskaansa, tekee pahaa lukea jatkuvasti kirjoituksia täällä palstoilla, kuinka naiset ovat vain nirsoja : ( Itse en ole miehiä valkannut ulkonäön tai statuksen perusteellaja inhoan lipeviä pelimiehiä. Varatuillekin osoitan heti ovea. Kelpasin vain seksiin tai "äidiksi" jolle tuodaan kaikenlaisia koulutodistuksia näytille ja haetaan lapsellista huomiota ja puretaan menneisyyden traumoja.

        Ei kiinnnosta seksi enää, se maistuu puulta kun ei saa ollenkaan tunteilleen vastakaikua. Enkä halua enää antaa miehille sitä puolta itsestäni, ilmaiseksi. Ostakoon maksullisen naisen.


      • suhteetonnnainen
        jäädytetty sydän kirjoitti:

        Melkein kuin minun kirjoittama! Olen ollut seksuaalisesti aktiivinen ja miehet ovat lähes aina lopulta kyllästyneet siihen että "nainen haluaa koko ajan.." Parisuhteessa en ole ollut vuosikausiin, koska miestä ei yksinkertaisesti löytynyt, vaikka rima oli matalalla. Liian matalalla, ymmärrän nyt.

        Tarjolla oli kahta miestyyppiä:

        Toinen halusi vain seksiä, mutta valitsi aina kumppanikseen lopulta sen tavallisen naapurintytön (jolta ei kuulemma saanut tarpeeksi seksiä) ja näistä nyt varatuista miehistä osa roikkuu vieläkin perässäni ja soittelee kuinka "ovat valinneet väärin, eikä vaimo anna ja blaablaablaa" ja "ovat naimisissa vain lasten vuoksi mutta on minua ikävä." Heillä miehillä oli aikoinaan valintatilanne 2 vapaan naisen väliltä ja minä jäin joka kerta rannalle ruikuttamaan.

        Toinen miestyyppi oli "äitihahmoa etsivät takertujat", joilla ei ollut omia mielipiteitä, omaa tahtoa, saati minkäänlaista miehisyyttä. Pyrkivät kainalooni sen sijaan, että olsin itse saanut olla miehen kainalossa. Heitä ei välttämättä seksi kiinnostanut, tai sitten siihen oli kytkeytynyt jonkinlaisia traumoja, eikä se siksi onnistunut. Esim. että joku entinen tyttökaveri oli heitä pettänyt aikoinaan, minkä vuoksi mies ei enää saanut erektiota ylläpidettyä muiden naisten kanssa, kun kuulemma vain sen eksän kanssa se onnistui. Koin näiden miesten kanssa jatkuvia seksuaalisia hylkäämisiä, koska he kyllä halusivat olla seurassani, mutta eivät suostuneet/ pystyneet seksiin, eivätkä halunneet keskustella ongelmasta, mennä lääkäriin/ psykologille tai edes tyydyttää minua muulla tavoin kuin yhdynnällä. Näistä miehistä osa jäi kuitenkin kiinni pettämisestä! Tai jos suhde oli vasta tutustumisvaiheessa, ilmeni että he tapailivat salaa useita naisia yhtä aikaa.

        Kun on puoli ikäänsä naisena etsinyt parisuhdetta ja saa joka kerta paskaa niskaansa, tekee pahaa lukea jatkuvasti kirjoituksia täällä palstoilla, kuinka naiset ovat vain nirsoja : ( Itse en ole miehiä valkannut ulkonäön tai statuksen perusteellaja inhoan lipeviä pelimiehiä. Varatuillekin osoitan heti ovea. Kelpasin vain seksiin tai "äidiksi" jolle tuodaan kaikenlaisia koulutodistuksia näytille ja haetaan lapsellista huomiota ja puretaan menneisyyden traumoja.

        Ei kiinnnosta seksi enää, se maistuu puulta kun ei saa ollenkaan tunteilleen vastakaikua. Enkä halua enää antaa miehille sitä puolta itsestäni, ilmaiseksi. Ostakoon maksullisen naisen.

        Tuo oli juuri kuin minun ajatuksistani! Sama tarina, koko ikäni miestä etsinyt, mutta seksiähän ne vain haluaa. Tai sitten näitä reppanoita kainaloonhaluajia, joilta ei saa mitään, joiden psykologina joutuu toimimaan saamatta itse mitään tukea. Nyt vuosikausia ilman miestä (myös ilman seksiä siis). Toki sitä seksiäkin mieli tekis, mutta kertakäyttöpanoksi en ryhdy, vain parisuhteessa harrastan seuraavan kerran seksiä. Eli en siis ikinä kun ei miehet halua suhteeseen.


      • jäädytetty sydän
        suhteetonnnainen kirjoitti:

        Tuo oli juuri kuin minun ajatuksistani! Sama tarina, koko ikäni miestä etsinyt, mutta seksiähän ne vain haluaa. Tai sitten näitä reppanoita kainaloonhaluajia, joilta ei saa mitään, joiden psykologina joutuu toimimaan saamatta itse mitään tukea. Nyt vuosikausia ilman miestä (myös ilman seksiä siis). Toki sitä seksiäkin mieli tekis, mutta kertakäyttöpanoksi en ryhdy, vain parisuhteessa harrastan seuraavan kerran seksiä. Eli en siis ikinä kun ei miehet halua suhteeseen.

        Mulla myös sama linja, eli vasta parisuhteessa seksiä. Eli ei enää koskaan : ( En tiedä onko miehillä samoja kokemuksia naisista, eli pitäisi toimia psykologina ja terapeuttina toiselle ja korjata kaikki entisen elämän traumat?

        Vaikka itsekin olen kokenut kovia, en silti ole kaatanut/ kaada menneisyyttäni ystävien tai kumppanin niskaan. Joillakin tuntuu olevan käsitys, että " ystävien täytyy kuunnella toisen murheita" tarkoittaa samaa kuin vuosikausia terapeuttina toimiminen henkilölle joka ei suostu puhumaan ongelmistaan ammattilaiselle. Olen parillekin miehelle joutunut sanomaan suoraan, että en halua pitää mitään yhteyttä, koska heillä ei ole lainkaan kiinnostusta vastavuoroiseen ystävyyteen, vaan tavatessamme jauhoivat tuntikausia omista ongelmistaan. Eivät välttämättä edes kuunnelleet lainkaan, mitä minä haluan tehdä tai puhua, vaan sivuuttivat aina minun aloittamani puheenaiheen ja jatkoivat itkuvirttään. Vaikka sanoin suoraan, että en jaksa enää kuunnella, einkä pysty auttamaan lapsuuden traumoissa, tyyppi vaan pienen tauon jälkeen jatkaa. Kun sitten sanon, että mensisi asiantuntijalle, tulee päälle haukkumista, että "ystävien tehtävä on kuunnella.."

        Ihan todella ihmettelen, mikä minussa on vikana kun en ole koskaan saanut sitä "tavallista" miestä, joka edes makaisi viikonloput sohvalla. Vain kaikenlaiset friikit kiinnostuvat minusta. Olen noiden traumaattisten kainaloon haluavien lisäksi törmännyt S/M- mastereihin, alistajiin, aspergereihin, peräkammarinpoikiin, miehiin joilla ei ole ollut yhtään parisuhdetta ennen minua ja silti jättävät minut, psykopaatteihin. En syytä tästä miehiä, vaan vikahan on minussa, koska tavalliset miehet eivät kiinnostu minusta muuten kuin seksin suhteen. Ulkonäköni on kuulemma hyvä, minulla on hyvä koulutus ja välillä ollut vakityökin. En polta ja juon erittäin harvoin. Seksiin kyllä kelpan ja oven takana on suorastaan jonoa ja vuosien takaiset panot tekstaa ja vonkaa.


      • Jaah
        jäädytetty sydän kirjoitti:

        Mulla myös sama linja, eli vasta parisuhteessa seksiä. Eli ei enää koskaan : ( En tiedä onko miehillä samoja kokemuksia naisista, eli pitäisi toimia psykologina ja terapeuttina toiselle ja korjata kaikki entisen elämän traumat?

        Vaikka itsekin olen kokenut kovia, en silti ole kaatanut/ kaada menneisyyttäni ystävien tai kumppanin niskaan. Joillakin tuntuu olevan käsitys, että " ystävien täytyy kuunnella toisen murheita" tarkoittaa samaa kuin vuosikausia terapeuttina toimiminen henkilölle joka ei suostu puhumaan ongelmistaan ammattilaiselle. Olen parillekin miehelle joutunut sanomaan suoraan, että en halua pitää mitään yhteyttä, koska heillä ei ole lainkaan kiinnostusta vastavuoroiseen ystävyyteen, vaan tavatessamme jauhoivat tuntikausia omista ongelmistaan. Eivät välttämättä edes kuunnelleet lainkaan, mitä minä haluan tehdä tai puhua, vaan sivuuttivat aina minun aloittamani puheenaiheen ja jatkoivat itkuvirttään. Vaikka sanoin suoraan, että en jaksa enää kuunnella, einkä pysty auttamaan lapsuuden traumoissa, tyyppi vaan pienen tauon jälkeen jatkaa. Kun sitten sanon, että mensisi asiantuntijalle, tulee päälle haukkumista, että "ystävien tehtävä on kuunnella.."

        Ihan todella ihmettelen, mikä minussa on vikana kun en ole koskaan saanut sitä "tavallista" miestä, joka edes makaisi viikonloput sohvalla. Vain kaikenlaiset friikit kiinnostuvat minusta. Olen noiden traumaattisten kainaloon haluavien lisäksi törmännyt S/M- mastereihin, alistajiin, aspergereihin, peräkammarinpoikiin, miehiin joilla ei ole ollut yhtään parisuhdetta ennen minua ja silti jättävät minut, psykopaatteihin. En syytä tästä miehiä, vaan vikahan on minussa, koska tavalliset miehet eivät kiinnostu minusta muuten kuin seksin suhteen. Ulkonäköni on kuulemma hyvä, minulla on hyvä koulutus ja välillä ollut vakityökin. En polta ja juon erittäin harvoin. Seksiin kyllä kelpan ja oven takana on suorastaan jonoa ja vuosien takaiset panot tekstaa ja vonkaa.

        Te niin ymmärrätte täysin, kirjoitatte, ajattelette ja olette samalla linjalla kuin AP - paitsi että haluattekin seksiä?


      • jäädsyd
        Jaah kirjoitti:

        Te niin ymmärrätte täysin, kirjoitatte, ajattelette ja olette samalla linjalla kuin AP - paitsi että haluattekin seksiä?

        Mä kylläkin vastasin Janitalle, en AP:lle.


      • sdfghjkl

        Juupa juu. Kaveri piirissä on 50 nainen ja kun ukostaan eroon pääsi, piti HETI olla HÄNNYSTELIÄ takapuolella. Muut EIVÄT ymmärtäneet ja yrittivät, että pitäisi hengähdys taukoa omaa- aikaa, mutta EI.

        Miehet vaihtuivat tiuhaan tahtiin.
        Näyttää se olevan, että kyllä niillä naisillakin pitää (joillakin ainaskin) olla AINA joku TYKITTÄJÄ.


      • Ruudinkeksijä
        jäädytetty sydän kirjoitti:

        Melkein kuin minun kirjoittama! Olen ollut seksuaalisesti aktiivinen ja miehet ovat lähes aina lopulta kyllästyneet siihen että "nainen haluaa koko ajan.." Parisuhteessa en ole ollut vuosikausiin, koska miestä ei yksinkertaisesti löytynyt, vaikka rima oli matalalla. Liian matalalla, ymmärrän nyt.

        Tarjolla oli kahta miestyyppiä:

        Toinen halusi vain seksiä, mutta valitsi aina kumppanikseen lopulta sen tavallisen naapurintytön (jolta ei kuulemma saanut tarpeeksi seksiä) ja näistä nyt varatuista miehistä osa roikkuu vieläkin perässäni ja soittelee kuinka "ovat valinneet väärin, eikä vaimo anna ja blaablaablaa" ja "ovat naimisissa vain lasten vuoksi mutta on minua ikävä." Heillä miehillä oli aikoinaan valintatilanne 2 vapaan naisen väliltä ja minä jäin joka kerta rannalle ruikuttamaan.

        Toinen miestyyppi oli "äitihahmoa etsivät takertujat", joilla ei ollut omia mielipiteitä, omaa tahtoa, saati minkäänlaista miehisyyttä. Pyrkivät kainalooni sen sijaan, että olsin itse saanut olla miehen kainalossa. Heitä ei välttämättä seksi kiinnostanut, tai sitten siihen oli kytkeytynyt jonkinlaisia traumoja, eikä se siksi onnistunut. Esim. että joku entinen tyttökaveri oli heitä pettänyt aikoinaan, minkä vuoksi mies ei enää saanut erektiota ylläpidettyä muiden naisten kanssa, kun kuulemma vain sen eksän kanssa se onnistui. Koin näiden miesten kanssa jatkuvia seksuaalisia hylkäämisiä, koska he kyllä halusivat olla seurassani, mutta eivät suostuneet/ pystyneet seksiin, eivätkä halunneet keskustella ongelmasta, mennä lääkäriin/ psykologille tai edes tyydyttää minua muulla tavoin kuin yhdynnällä. Näistä miehistä osa jäi kuitenkin kiinni pettämisestä! Tai jos suhde oli vasta tutustumisvaiheessa, ilmeni että he tapailivat salaa useita naisia yhtä aikaa.

        Kun on puoli ikäänsä naisena etsinyt parisuhdetta ja saa joka kerta paskaa niskaansa, tekee pahaa lukea jatkuvasti kirjoituksia täällä palstoilla, kuinka naiset ovat vain nirsoja : ( Itse en ole miehiä valkannut ulkonäön tai statuksen perusteellaja inhoan lipeviä pelimiehiä. Varatuillekin osoitan heti ovea. Kelpasin vain seksiin tai "äidiksi" jolle tuodaan kaikenlaisia koulutodistuksia näytille ja haetaan lapsellista huomiota ja puretaan menneisyyden traumoja.

        Ei kiinnnosta seksi enää, se maistuu puulta kun ei saa ollenkaan tunteilleen vastakaikua. Enkä halua enää antaa miehille sitä puolta itsestäni, ilmaiseksi. Ostakoon maksullisen naisen.

        Kaatuan hieman tähän sinun kertomaasi toiseen miestyyppiin "äitihahmon etsijään". Näin ainakin minulle on hyvin selvästi esitetty. Olen nyt muutaman kuukauden ajan yrittänyt miettiä itse kuinka tästä päästään eroon.
        "Ole miehisempi" "Sä olet tän parisuhteen nainen" on hyvin tuttuja naurahduksia mitä olen edellisessä pitkäaikaisessa suhteessani saanut kuulla.

        Ongelmani hieman piilee juuri tässä, että kaipaan läheisyyttä, mutta osaan esittää sen vain käpertymällä kainaloon. Traumoja kyllä löytyy, jotka saattavat vaikuttaa pahastikkin näihin asioihin. Seksin kanssa on myös jonkin verran ollut ongelmia ja vaikka haluaisikin niin aina ei vaan erektio pysy. Toisaalta olen myös huomannut, että jos todella välitän kumppanistani, niin ongelmia ei tuolloin ole.

        Seksi parisuhteessa on mielestäni äärimäisen tärkeää. Voi olla erittäin vaikeaa löytää miestä, joka ei lainkaan haluaisi seksiä. Luulen kyllä että kun se oikea mies löytyy kelle tahansa niin myös nainen haluaa. Seksuaalinen vetovoima kumppaniin molemmin puolin on ainoa asia mielestäni mikä pitää suhteen pitkään pystyssä. (Myös sen näyttäminen on tärkeää!!)

        Halusin vastata tähän viestiin, koska tuntui kolahtavan tämä asia jälleen kerran aika syvälle. Itse teen tämän asian eteen töitä koko ajan ja kehotankin muita kanssa miehiä tekemään samoin.

        Kyllä, naiset ovat vaikeita ja vaativat paljon, mutta niin toisaalta myös mekin. Eikö siis naisilla ole oikeus tähän vaatimiseen?

        Omalta kohdaltani olen vielä hyvin kiinni edellisessä parisuhteessani vaikka pyrin sitä parhaani mukaan olla näyttämättä. Tällä hetkellä hän on paras ystäväni. On siis tavallaan hienoa kuulla, että en ole ainoa laatuani oleva mies. Tavallisuuteen tässä pyritään, mutta... noh parempaan en ainakaan vielä pysty.


    • 78eetu

      Olen 35 vuotias mies, ja mielestäni parsuhteessa kaikkein tärkeintä on syvä rakkaus kumppaniakohtaan ja henkinen läheisyys. Jos nämä kaksi asiaa ovat kunnossa niin se fyysinen puolikin on parempaa. Eikä sen fyysisen pyolen tarvii olla pelkkää seksiä, vaan läheisyys ja halitkin ovat mieleen.

    • kiltti mies.

      En voi olla seksin perässä koska en pääse edes naisen perään tai lähelle koskaan.

    • Wpb

      Minäkin koen että miehet ovat vain seksin perään ja kumppanuutta ja läheisyyttä ei vaan saa. Mulle on seksi ollut aina helppoa mutta ei tärkeää. Eroni jälkeen huomasin että miehille kyllä seksi kelpasi mutta muuta eivät olleet valmiita antamaan. Jopa miehet jotka täälläkin valittavat että ei naiset tule edes lähelle kun ovat lyhyitä, lihavia ja rumia ilmoittivat tapailun alussa hakevansa ennemmin seksisuhdetta kuin parisuhdetta. Tapailu loppui siihen kun en halunnutkaan seksisuhteeseen. Itse olen hoikka ja nätti mutta minua ei oteta potenttiaalisena kumppanina huomioon mutta seksi kyllä kelpaisi. Mieluummin olen sitten yksin.

    • Et sinä minua huoli

      Ne ketkä ovat valmiita antamaan muutakin kuin seksiä, eivät naisille kelpaa koska ovat ulkonäöltään rumia naisten mielestä. Ja tää nyt ei ole minjun keksimä juttu vaan vaan sen näkee kun naisiin yrittää tutustua.

      • jäädytettysydän

        Olen kyllä ollut ns. rumienkin miesten kanssa. Heillä kuitenkin ollut jonkinlaisia psyykk ongelmia tai tasapainottomuutta. En ole kelvannut "tavallisille" miehille, edes rumille pitempään vakavaan suhteeseen.


    • .........

      Naiset on niin korneja

      • Sopivaaseuraa

        Naiset on erilaisia kuin miehet, naiselle yleensä on tärkeämpää läheisyys ja rakkaus, mutta miehille yleensä vaan seksi. Toki on poikkeuksiakin, mutta näin on yleensä.


      • korjaus
        Sopivaaseuraa kirjoitti:

        Naiset on erilaisia kuin miehet, naiselle yleensä on tärkeämpää läheisyys ja rakkaus, mutta miehille yleensä vaan seksi. Toki on poikkeuksiakin, mutta näin on yleensä.

        Naiset on erilaisia kuin miehet, naiselle yleensä on tärkeämpää raha ja status, mutta miehille yleensä vaan seksi. Toki on poikkeuksiakin, mutta näin on yleensä.


    • mies seksin perässä

      "miehet seksin perässä".

      Myönnetään. Haluan seksiä kaiken aikaa.

    • Kaaleppi Kotvanen

      Minä taas mietin minkä takia naisten on pakko jutella ja harrastaa kumppanin kanssa. Minä haluaisin vaan pesää enkä voisi olla vähemmän kiinnostunut kumppanini sielunelämästä. Olen toki yrittänyt leikkiä kotia useammankin kanssa, mutta aika tympeetä touhua on! Nykyään tapailenkin vain puhallettavaa kumppania, joka osaa tarvittaessa avata suunsa kun on toiminnan aika, mutta muuten pitää sen siivosti supussa.

    • anu.saukko1

      Olen nainen ja haluan kaiken aikaa parrua b-rappuun!

    • suhteetonpari

      Mies asettuu parisuhteeseen vaiheessa kun muuten ei enää saaaaaa. Tuon tietää jokainen .

    • mies yksin.

      Ne pelimiehet saa seksiä ja pääsevät suhteisiin. Seksiin päätyvät ne ketkä ovat kauniita ja komeita. yksinäiset ei saa seksiä ja ovat yksinäisiä koska ovat rumia.

      • Tai sitten he eivät saa koska ovat pakkomielteisiä jankuttajia, jotka eivät muuta edes tee kuin kirjoittavat eri palstoille 24/7 rumuudestaan...


      • naisilla iisii
        helka kirjoitti:

        Tai sitten he eivät saa koska ovat pakkomielteisiä jankuttajia, jotka eivät muuta edes tee kuin kirjoittavat eri palstoille 24/7 rumuudestaan...

        Nainen saa vaikka olisi kuinka ruma ja valittaisi rumuuttaan tai mitä tahansa 24/7


    • Terveet käret. . . .

      ÖÖ mitä varten parisuhteeseen?
      Sinkkuna on vapaa, ah niin vapaa :P

    • seksitönmies

      En tarvitse seksiä. Mutta ei kyllä parisuhdekaan muutenkaan kiinnosta. Erakkona on hyvä olla, ainakin minulle.

      • anest.lääk Ratsu Rei

        Ihan sama tilanne.

        Olen todella, korkeastikoulutettu, mukava ja varakas mies. Naiset on koko ajan piukeissa pakaroissani kiinni, julkeimmat työntävät julkisilla paikoilla kättään haaroväliini jättikokoista kaluani puristelemaan. Sormuksista päätellen varattuja naisia - hei haloo!

        Kamalia siis ovat suomalaiset naiset, yhtään tervettä tapausta ei kohdalleni ole osunut, vaikka yksityiskohtaisen panokirjanpitoni mukaan olen naida naksautellut, navan alle narskutellut, jo 12744 naista. Suurin osa naisista on ollut aktin aikana syvässä narkoosissa, mutta siitä huolimatta puhunut ihan levottomia. En jaksa 15000 naiseen millään.


    • multasaat

      oliko ne samaan aikaan ne 10?

    • sairasta.

      Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus..

      Jos parisuhteessa ei ole seksiä. se on parisuhteen loppu. Muuttakoon kysyjä nunnaluostariin jos kerta haluaa olla pihtari. Ei tommosta normaali Suomalainen mies kauaa jaksa katsoa.
      Sanotaanko että jos kerta kuukaudessa tulee, ei mies todellakaan ole tyytyväinen. itseäni ainakin vidu..daa tuollanen touhu. Eise toosa siitä kulu. Jos kerta homma ei kiinnosta, sillon sinua ei ole luotu kenenkään kumppaniksi, kun kerran et osaa nauttia terveestä parisuhteesta.

      • itsekkäät naiset

        Joo aloittajan asenne on aika itsekäs.
        Jos seksi ei maistu ja paikat ei kostu niin vois nyt kuitenkin ajatella sitä toista ja liukastetta vaan kehiin (saa nykyään jo Pirkka-kaupasta) ja asentoon mars.
        Pikkasen vois nää naiset ajatella muitakin eli meitä miehiä.


      • aseksuaalit yhteen
        itsekkäät naiset kirjoitti:

        Joo aloittajan asenne on aika itsekäs.
        Jos seksi ei maistu ja paikat ei kostu niin vois nyt kuitenkin ajatella sitä toista ja liukastetta vaan kehiin (saa nykyään jo Pirkka-kaupasta) ja asentoon mars.
        Pikkasen vois nää naiset ajatella muitakin eli meitä miehiä.

        Aseksuaalisuus on teille näköjään ihan tuntematon asia? Miksi ottaisi heteromiehen, jonka kanssa seksi riesana, jos ei kerran halua seksiä - aseksuaaleja miehiäkin onneksi on, jotka haluavat parisuhdetta.

        Harrastakaa te heteromiehet seksiä toisten miesten kanssa- yhtälailla se ei teitä kiinnosta, ettekä siihen todennäköisesti suostu.


    • olen mies

      mutta kun mä tahdon, tahdon seksiä

      • olen mies kans

        etsin sut, raiskaan sut, kidutan sua keinoin, joista sulla ei ole mitään tietoakaan ja lopuksi poltan sut.

        flipahtanut ihmismieli tekee mitä vi ttu lystää


    • kiltti mies.

      Kyllä haluaisin kumppanin ja suhteen ja läheisyyttä mutta naiset ei itse halua tutustua. Jos olet kymmenien miesten kanssa paneskellut niin se vaan kertoo siitä että halusit niitä pelimiehiä koska olivat komeita ja annoit varmaan ekoilla treffeille niille.

    • En haluaisi ollakaan

      Kymmenen eri miehen kanssa ollutta, huoraa.

    • asdfasdfasdfcas

      Miksi ihmeessä sitten harrastit kymmenien miesten kanssa seksiä jos et kerran edes pitänyt siitä? Luulisi sen jo muutaman miesten jälkeen tulleen selväksi. Tuskin maksustakaan sitä teit, joten miksi sitten? Pakottiko joku sinut siihen, ei kai?

      En vaan pysty käsittämään miksi joku tahallaan kiduttaa itseään seksillä jos ei siitä pidä. Jotain ongelmia täytyy olla että jatkuvasti tekee jotain mistä ei pidä.

      Jos kyse ei ollut yhden yön jutuista, vaan siitä että olit aina parisuhteessa ja halusit vaan miellyttää toista osapuolta niin... jos olet jo kymmenittäin parisuhteita ehtinyt käydä läpi eikä mikään ole kestänyt, niin mitenkäs luulet että se seuraava suhde sitten kestäisi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe