Jo toinen häirintäkirje

autonomistaja

Postilaatikkoon tupsahti juuri huonomaineisen Q-alkuisen pysäköintifirman käyttämästä ruåtsalaisperäisestä perintäfirmasta, nyt edellistä paksumpana versiona. Nyt on päiväohjelmassa useita - ei toisensa poissulkevia - vaihtoehtoja:
1) asian lykkääminen KRP:n petostutkijoille
2) ilmoittaminen Etelä-Suomen aluhallintovirastoon, jotta voisivat miettiä katkoa perintäfirman toimiluvalle
3) kirjeen (avaamattoman) palauttaminen perintäfirmalle.
Viimeksi mainitussa vaihtoehdossa on se hyvä puoli, ettei tule postikuluja.

Minun puolestani parkkifirmat voivat harrastaa vapaasti valvontaa 7/24 ja antaa lappunsa suoraan pysäköijälle. Rahastamisasiat taas voisivat jättää kunnalliselle pysäköinninvalvonnalle, jolla on tiettävästi parempi ammattitaito ja -etiikka.

Odotan haatetta oikeuteen, jossa läväytän todisteet siitä, etten ole voinut ajaa autoani saati pysäköidä sitä. Toki voisin jo tässä vaiheessa toimittaa ne parkkifirmaan, jos se tilaisi ne sitoutuen siten maksamaan hinnastoni mukaiset toimituskulut.

15

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potilas Löttönen

      Haha Q vie yleensä pidemmälle perinnät. Iso firma. Taas se karavaani senkun kulkee ja koirat haukkuu..

      • Sotilas Möttönen

        Pidemmälle kuin oikeuslaitokseen? Mitähän mahdat tarkoittaa? Lähettävätkö itämafian asialle?

        Ei sovi unohtaa, kuinka 'ikävästi' Q-firman edeltäjälle kävi.


    • intresanttia, sano

      Minäkin odotan innolla kutsua käräjäoikeuteen. Siellä voinkin sitten kertoa, että parkkifirma syyllistyy kunnianloukkaukseen, kun leimaa minut rikolliseksi. Minulla kun ei ole ajokorttia, ja pysäköinti vaatii kyllä ajamista. Siis parkkifirma syyttää minua kortitta ajosta.

      • Muuttuukin rikosjutuksi

        Pysäköinti toki vaatii ajamista mutta ajaminen ei vaadi ajolupaa. Ensin valvontafirma aukoitta todistaa sinun olleen sopimusosapuoli ja sen jälkeen tuomari alkaa rummuttaa tuomioita oikeudelle valehtelusta ja kortitta ajamisesta. Tulossa kallis juttu.


      • Kalliksi käy Q:lle
        Muuttuukin rikosjutuksi kirjoitti:

        Pysäköinti toki vaatii ajamista mutta ajaminen ei vaadi ajolupaa. Ensin valvontafirma aukoitta todistaa sinun olleen sopimusosapuoli ja sen jälkeen tuomari alkaa rummuttaa tuomioita oikeudelle valehtelusta ja kortitta ajamisesta. Tulossa kallis juttu.

        Legaalisti ajaminen vaatii ajoluvan. Ajolupaa taas ei myönnetä esim, mikäli fyysinen vamma estää ajamisen.

        Mutta Q-firmahan on iso, joten sillä on varaa maksaa kalliitakin juttuja...


    • Kvaak

      Olet ajanut ilman korttia lukuri ja lieroilet täällä kuin limanuljaska.

      • paha rasti

        Tai toinen vaihtoehto. Omistaa auton, jolla ei koskaan itse aja, vaan sillä on toinen henkilö vakinaisena kuljettajana. Kyllä kortitonkin ihminen voi omistaa auton, vaikkei sillä koskaan itse ajakaan.


      • Töööt

        Hyvähän se on nimettömänä tuollaisia kirjoitella...


      • tuurikuskina ollut
        paha rasti kirjoitti:

        Tai toinen vaihtoehto. Omistaa auton, jolla ei koskaan itse aja, vaan sillä on toinen henkilö vakinaisena kuljettajana. Kyllä kortitonkin ihminen voi omistaa auton, vaikkei sillä koskaan itse ajakaan.

        Hyvä "paha rasti", näytät ymmärtävän esim. monen invalidin,tilanteen: auto on, mutta kuskia kerjäävät kuljetustarpeeseensa.


      • 3 autoa
        paha rasti kirjoitti:

        Tai toinen vaihtoehto. Omistaa auton, jolla ei koskaan itse aja, vaan sillä on toinen henkilö vakinaisena kuljettajana. Kyllä kortitonkin ihminen voi omistaa auton, vaikkei sillä koskaan itse ajakaan.

        #Tai toinen vaihtoehto. Omistaa auton, jolla ei koskaan itse aja, vaan sillä on toinen henkilö vakinaisena kuljettajana. Kyllä kortitonkin ihminen voi omistaa auton, vaikkei sillä koskaan itse ajakaan.#

        Mullakin on kolme autoa. Pakko antaa toistenkin ajaa. Ja en kysele pysäköintimaksulapuista. Eihän laki sitä vaadi.


    • Hyvähän se on

      "Hyvähän se on nimettömänä tuollaisia kirjoitella... "
      - Nimimerkillä Töööt

    • iugiygiuygiy

      Karvaani kulukoo tuassiisa ja koerat haukkuu! Ei taivaan portiti aukene valhettelijalle! Totisesti minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon. Itku ja hammasten kiristys. Autuaita ovat puhdassydämiset...

      • :-o

        Taitaa olla väärä palsta nyt. Uskonasiat käsitellään jossain ihan muualla...


    • dghfgjghj

      Hah, ei taida olla huumorimieähii, Senkin syntisäkki!

    • Roistofirmat syyniin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe