Minkä ikäsenä teillä alko menkat?

eipä mulla muuta

Eli siis mulla alko vasta 14 vuotiaana, ja se oli noloa koska kaikilla kavereilla oli alkanu jo aikoja sitten... Mut nyt oon onnellinen et ne alko niin myöhään! :))

47

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      11 ja Puol vuotiaana.
      Luokkani Eka! ;)
      nyt on kaikilla muilla jo alkanu :)

    • 10+3

      10 vuotiaana. Ja miäkin olin luokkani eka :x

    • djfcyhj

      12 :)

    • Typykkä ;)

      Ei ole mitään noloa että alkaa myöhässä, hyvä että tajusit :) Itselläni alkoi 13w ja olis saanu alkaa myöhemmin, koska helvetin moiset kivut!

    • Tyttö00

      Mulla ei oo viel alkanu ja oon 13 eli seiskalla :) oon jotenki onnellinen et mulla alkaa näköjää tällee myöhään :) ku saahan niistä "nauttia" lopun elämänsä :D

      • ennenaikainen

        Minulla alko 2 viikkoa ennenku täytin 11 ja olin luokkani eka:)joka oli kyllä aika ahdistavaa:(


      • Onneton
        ennenaikainen kirjoitti:

        Minulla alko 2 viikkoa ennenku täytin 11 ja olin luokkani eka:)joka oli kyllä aika ahdistavaa:(

        Sama:/ Se tunne kun kuntopiiriä ja menkat... Sain kepoteltua itteni pulasta menemän vessaan koko välkäksxD Mut muilla ei oo alkanu vieläkään tai en ainakaan oo kuullu mitään hehkutuksia kun muut varmaan hehkuttais sitä koko ajan...:/


      • Onneton
        ennenaikainen kirjoitti:

        Minulla alko 2 viikkoa ennenku täytin 11 ja olin luokkani eka:)joka oli kyllä aika ahdistavaa:(

        Niin paitsi että alko 2 viikkoo ennen ku täytin 12xD


    • Oksidi-Ossi

      Onneks vasta joskus ihan vähän ennen tai jälkeen kun täytin 14. Menkat on rasite... Ei sillä että mulla mitään kipuja olis, mutta stressaan aina että menee jostain siteestä tai tamponista läpi koulussa, yön aikana yms... :d

    • 12 + 14

      Oon 14-vuotias, kahen kuukauden päästä 15, eikä menkat oo vielä alkanu.:D

      • Tuntemoton

        Mulla alko yli 11 ja puol vuotiaana.Muakin stressaa koulussa,ettei Tuu mitään...:(


      • Vähän ehkä myöhemmin...
        Tuntemoton kirjoitti:

        Mulla alko yli 11 ja puol vuotiaana.Muakin stressaa koulussa,ettei Tuu mitään...:(

        15 ja puol vuotiaana...


      • 15v ekakertalainen

        Oon täyttäny 15 jo muutama kuukaus sitte ja mulla alko tänään menkat ja olin ihan paniikissa et miks mulla ei oo alkanu et oonko joku friikki tai jotain, mutta tänään ne sitten alkoi :) mutta nyt jo toivon ettei ois alkanu ollenkaan koska nää kivut on jotain niin hirveitä! Voitteko kertoo jotakin apuja kipuun?


      • jebs
        15v ekakertalainen kirjoitti:

        Oon täyttäny 15 jo muutama kuukaus sitte ja mulla alko tänään menkat ja olin ihan paniikissa et miks mulla ei oo alkanu et oonko joku friikki tai jotain, mutta tänään ne sitten alkoi :) mutta nyt jo toivon ettei ois alkanu ollenkaan koska nää kivut on jotain niin hirveitä! Voitteko kertoo jotakin apuja kipuun?

        särkylääkettä vaa :D


      • kokeileppa.
        15v ekakertalainen kirjoitti:

        Oon täyttäny 15 jo muutama kuukaus sitte ja mulla alko tänään menkat ja olin ihan paniikissa et miks mulla ei oo alkanu et oonko joku friikki tai jotain, mutta tänään ne sitten alkoi :) mutta nyt jo toivon ettei ois alkanu ollenkaan koska nää kivut on jotain niin hirveitä! Voitteko kertoo jotakin apuja kipuun?

        mulla auttaa kipuihin se et meen suihkuun ja siel sitte seisoo vähä kuumemmas vedes mitä yleensä. tehoo hyvin :) ja särkylääkettä vaa nii maanperkeleesti


      • yksi vaan

        Kyllä ne vielä alkaa


    • Neiti13v

      12... Nyt 13 ja älkää puhukaaa kivuista...onnittelut jos alko myöhään!

    • menkkaset

      No mulla alko vähä enne ku täytin 13. Ja ois saanu kyllä alkaa myöhemminki, ku harrastan uintii ja en osaa käyttää tamponeja ni pitää jäädä aina pois. Nyt varmaa lopetan niitten takii ni olkaa vaan onnellisii ku ei oo alkanu! :)

    • moi3

      11 varmaankin luokkani eka kans

    • tyttö12

      12 ja puoli. Puolilla oli ja puolilla taas ei

      • gkdldöf

        11 vuotiaana.. Olkaa onnellisii keillä ei ol viä alkanu :d


    • apinahslvfäs

      10 ja luokkani eka sillo aikoja sit :D

      • fofp

        Mulla alkoi menkat, kun olin 13. Ois voinu alkaa myöhempään. Onko teidän mielestä terveysside vai tamponi paras?


      • eiiki
        fofp kirjoitti:

        Mulla alkoi menkat, kun olin 13. Ois voinu alkaa myöhempään. Onko teidän mielestä terveysside vai tamponi paras?

        Minusta terveys-side :)


      • Onneton
        fofp kirjoitti:

        Mulla alkoi menkat, kun olin 13. Ois voinu alkaa myöhempään. Onko teidän mielestä terveysside vai tamponi paras?

        T.side


      • lissu000
        Onneton kirjoitti:

        T.side

        Tykkäisin pitää tamppoonia, mut ongelma on se et oon 16 ja menkat vaan muutaman kerran vuodessa ja niin niukkoina ettei tamppooni ole järkevä... Harvemmin menkkoja toivotaan mutta mä haluisin oikeen runsaat menkat kun alkaa nää niukat menkat ärsyttää :'D


    • näi '

      14, kauheen aikaisin muilla :D

    • Jokuxd

      Mulla alkoi 12vuotiaana, ja hävetti tosi paljon, en voinut kertoa kavereille, salasin äitiltäkin mutta kerroin kuitenkin, nyt kaverit tietävät (suurin osa.), yksi kaveri uhkailee sillä että kertoo muille jos en tee jotain, yksikaveri on vain onnellinen, jos menemme esim uimaan/porealtaaseen hän kysyy: onko sulla menkat? et voitko mennä, ei mennä jos on, yleensä ei ole(onneksi.) Tämä jeesaava kaveri on ihana, ja hänelläkin alkoi minua myöhemmin kuukautiset c: Olin luokkani eka.

    • 15v

      Alko 11-vuotiaana. Silloin ei tuntunut missään ja myöhemmin alko särkee alavatsaa ja sisäreisiä tosi paljon. Vertakin tulee aina ihan hirveesti. Terkkari sano et menkat alkaa viimeistään 16-vuotiaana. Ite huijasin vitos luokasta seiskaluokkaan, ettei oo alkanu. Sitte kun tuli kasiluokalla paperi, jossa kyseltiin kaikkee, myönsin siinä kohtaa, että on alkanut. Hävetti tosi paljon, kun se terkkari näytti miten side laitetaan roskiin.

    • Juuri alkanut

      Mä täytin tänään just 13 ja tänään ne alko... Mulla sattuu mahaan ja se ei oo kivaa.. :dd

      • mävaan

        Mul alko päivää ennen ku täytin 13;D;D


      • Nekkux
        mävaan kirjoitti:

        Mul alko päivää ennen ku täytin 13;D;D

        Viime kuukautena alkoi, ja oon 14v :)


    • minä

      tänään alkoi ja olen 14w XDD

    • mamii3

      mulla alkoi kesällä 2012

      • että silleen:)

        Mulla alko 12 ja puol vuotiaana:D


      • ikävystynyt
        että silleen:) kirjoitti:

        Mulla alko 12 ja puol vuotiaana:D

        Mullaki alko 12 ja puol vuotiaana. Muistan ku ei ollu viel alkanu ni halusin et ne alkais mut tää on oikeesti perseestä ja mul tulee sitä verta tosi paljo joudun vaihtaa siteen 2 kertaa päiväs ku mul on yleensä vaaleet farkut ni tulis muute läpi tai sit yleensä laitan 2pikkarit ja siteen ja varasiteen


    • liian nuori kärsimään

      mul alko 11 v 3 viikkoo sitte.. Se on iha kamalaa, mut onneks ei oo kipui ja sillee menkka tulvat

    • liian nuori kärsimään

      Ja viel tuntuu et oon kirottu, ku menkat alko, ja pelottaa ku ne alkaa uudestaa ja uudestaa jne. vaik se on ihan normaalia tytöillä/naisilla.. ja mua vielki hävettää, ku oon vrm mun luokan eka, jolla alko.. VITTU OLKOOT MUN KOKO ELÄMÄ ON IHA VITU PASKA MENKKOJE TAKII KU OON VRM KIROTTU PIKKU-ÄMMÄ ;__; AUTTAKAA NYJJOKU

    • BoyishGirl69

      Itellä alko vasta 12v alku vuodesta mut ois voinu tulla myöhempäänki koska kauhee riesa kun yrittää nukkua tai on liikkatunneilla!!:D

    • 11vmurkkutypy

      Mul ei oo alkanu. Vaik oon vast 11 nii mul alko jo karvotus ja rinnat kasvaa 10v mut menkkoi ei oo viel kuulunu ja mul on jo valko vuotoo

    • natalia-anastasia

      13v

      • kuolen

        12 vuotiaana, nyttte 14 vuotiaana ekat oikeesti kivuliaat menkat... kuolema tulee....


    • 12v

      Mulla alkoi kuukaus ennen kun täytin 12

    • 40+

      aivan sattumalta luin tämän viestiketjun...teitä kolmekymmentä vuotta vanhempi ja huomaan, onnellinen kun alkoi vasta kahdeksannen luokan toukokuulla...kuten siihen aikaan kaikki tapahtui nuorille niin paljon myöhemmin...

    • jajajaajajaja

      Tälle joka aloitti keskustelun tiedoksi, että olet aika saatanan tyhmä. Ei siis millään pahalla, mutta mitä helvetin noloa siinä on että menkat alkoivat VASTA 14-vuotiaana? Varsinkin kun käytit tuota "vasta"-sanaa. Omani alkoivat kun täytin 19 ja nykyajan pennut jaksaa valittaa jos joskus 12-vuotiaina ei ole vielä menkkoja tai rintoja ynnä muuta sellaista, minkä kuuluisi tulla vasta vuosia myöhemmin... Huoh, oikeesti! Omat menkkani tulivat siis TODELLA myöhässä, mutta oikeesti 14-vuotiaana ei ole MITÄÄN HÄTÄÄ jos ne eivät ole vielä alkaneet joten tuo että niiden alkaminen vasta silloin oli NOLOA on typerintä mitä olen ikinä kuullut.

      Nykyään jotkut saatanan 13-vuotiaat harrastaa jo seksiä, mikä on mielestäni ihan älyttömän kuvottavaa. Oikeesti hyi helvetti ei lasten kuulu tehdä sitä. Se on aikuisten juttu, enkä usko että tuollainen vielä kasvava nuori voi edes ymmärtää sitä oikeasti, vaikka luuleekin niin. Yöööhhhh....

    • Jukuhyybä

      xD Tuun tänne vastaa vuotta myöhemmin. Mut mul alko 2viikkoo ennenku täytin 12. Oon luokan eka ja suurin osa ei ees oo lähelläkään murros ikää. Koska kaikki vaa voimistelee.

    • menkkakärsiä

      11 puol ja hirveet kivut. Särkylääkkeeet ei auta. Oon puhunu siitä lääkärille ja nyt on ikää mittarissa 13v

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe