Kynnysmatot, ei kiitos

kranttuko?

Mistähän johtuu, että suurin osa mun kohtaamista lesboista tuntuu olevan sellaisia joo joo-naisia? Kilttejä, alistuvia ja melankoliaan taipuvaisia. Useimmilla vielä ihan äärettömän huono itsetunto ja vaikeuksia kommunikoida toisen kanssa. Tai sitten ollaan niin äijää, ulkonäköä myöten. Yleensä nuo "äijätkin" paljastuu ihme vässyköiksi, avuttomiksi palveltaviksi.

Itselleni nuo luonteenpiirteet on olleet aina totaalinen turn-off.
Rakastun vaan mielenkiintoisiin naisiin. Haluaisin, että naiseni olisi älyllisesti haastava. Sellainen, jonka kanssa voisi käydä keskusteluja muustakin kuin voileivän päällyksistä. Ja hauskuus on myös hyvä ominaisuus. Rakastan käyttää huumoria. Jos toinen ei kykene vastaavaan, homma on sillä selvä. Kiinnostus lopahtaa heti. Myös ne, joiden elämä pyörii pelkän seksin ympärillä, on jotenkin...ei kiitos. Seksi on yksi läheisyyden muoto, mutta siitä ei saa tulla koko suhdetta hallitsevaa asiaa.

Olenko minä jotenkin liian vaativa? Edustan kumminkin itsekin yllämainittuja arvoja. Saanko vaatia niitä myös naiseltani? Mitä piirteitä muut arvostavat?

59

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti ja ujo

      En kelpais sulle :D

    • anti-vässykkä

      Mistä tulen hakemaan sinut?

      • ap.

        Riippuu millä tulet hakemaan minut?
        Ja huomenna jos tulet ovelle, niin voi olla että en aukaise. Karkkia on rajoitetusti.


    • 7+7

      Minä arvostan naista joka on ensisijaisesti ihminen, eikä elä elämäänsä seksuaalinen suuntautuminen etusijalla.

      • samoin

        Minä myös!


      • kjdflskjflskjflskdjf

        Hyvin sanottu :)


    • ...

      Itse taas en halua mitään ärsyttävää haastajaa, vaan rennon kumppanin. Vaikka sitten sen joojoo-tyypin. Se ei tarkoita, että olisin jotenkin tyhmä tai sivistymätön.

    • f*ck

      millaisia tyttöystäviä sulla sitten on ollu? Onko ne kaikki olleet tuollaisia mitä kuvailet? Jos sä olet löytänyt tuollaisia yksilöitä niin tiedät siis että sellaisia on. Turhaan sä poraat että miksi on toisenlaisiakin, anna niiden olla, ei sun tarvi niitä valita rakastumiseen jos kerta osaat sen oikein suunnata.
      Mä olen huomannut että sitä hakeutuu ihmisten seuraan jossa viihtyy, jos sä hakeudut vässyköiden seuraan niin ei se ole kenekään syys, ei edes niiden.

      Ja jos nyt joku osoittautuukin erilaiseksi kuin ajatteli, niin ei siitä tarvi vetää globaaleja linjauksia.

      Ei naisia kannata etsiä, kanattaa vain laajentaa sosiaalista piiriään, napata hyvistä tyypeistä kii ja katsoa mitä ne tuo tullessaan. Kyllä se rakkauskin sieltä osuu ajallaan kohdalle. Jos etsimällä etsii niin varmasti turhautuu kun ei kukaan sykähdytä. Ei se toimikkaan sillälailla että etsit sulle passelin naisen ja sitten sanot että nyt voidaan rakastua. Joten relaa ja elä elämää eteenpäin. Ole sosiaalinen ja kasvata sitä elinpiiriä uusiin suuntiin.

      • ap.

        Sanotaanko näin, että tunnen montakin heteroa naista, joilla nuo piirteet on. Siitäköhän johtuu, että ihastun aina heteroihin?

        Näin sinkkuna olen huomannut, että samaa itsevarmuutta ei löydy kenestäkään lesbosta, johon olen tutustunut. Ei suoraan sanottuna huvita laajentaa sosiaalista piiriä, kun tarjolla on pelkkiä "anteeks, että olen olemassa"- tyyppejä. En jaksa innostua semmoisten seurasta. Tylsistyn.

        Eli lopputuloksena: vietän aikani heteronaisten ja miesten parissa, koska he ovat kokemukseni mukaan mukavampaa ja iloisempaa seuraa. Ja ihastun heteronaisiin.


      • too bad
        ap. kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että tunnen montakin heteroa naista, joilla nuo piirteet on. Siitäköhän johtuu, että ihastun aina heteroihin?

        Näin sinkkuna olen huomannut, että samaa itsevarmuutta ei löydy kenestäkään lesbosta, johon olen tutustunut. Ei suoraan sanottuna huvita laajentaa sosiaalista piiriä, kun tarjolla on pelkkiä "anteeks, että olen olemassa"- tyyppejä. En jaksa innostua semmoisten seurasta. Tylsistyn.

        Eli lopputuloksena: vietän aikani heteronaisten ja miesten parissa, koska he ovat kokemukseni mukaan mukavampaa ja iloisempaa seuraa. Ja ihastun heteronaisiin.

        No kukas kieltää viettämästä aikaa niiden kanssa? Mutta älä sitten ihmettele miksi jäit yksin. Todella stereotyyppistä ja itsekeskeistäkin toi sun "ajattelu". Mitähän annettavaa sulla on toiselle?


      • ...
        ap. kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että tunnen montakin heteroa naista, joilla nuo piirteet on. Siitäköhän johtuu, että ihastun aina heteroihin?

        Näin sinkkuna olen huomannut, että samaa itsevarmuutta ei löydy kenestäkään lesbosta, johon olen tutustunut. Ei suoraan sanottuna huvita laajentaa sosiaalista piiriä, kun tarjolla on pelkkiä "anteeks, että olen olemassa"- tyyppejä. En jaksa innostua semmoisten seurasta. Tylsistyn.

        Eli lopputuloksena: vietän aikani heteronaisten ja miesten parissa, koska he ovat kokemukseni mukaan mukavampaa ja iloisempaa seuraa. Ja ihastun heteronaisiin.

        Oletko sitten ihan varma, että ne on aina heteroita? ;)

        Ahh, mä tietäisin niin täydellisen ei-heteron kumppanin sulle. Ulkomaalaisista löytyy muuten paljon itsevarmoja lesboja myös, kannattaa pitää silmät avoinna.

        Ja vähän outoa tuo, että tunnet vain jotain "vässyköitä". Missä sä ne sun lesbos olet tavannut?


      • ap.
        ... kirjoitti:

        Oletko sitten ihan varma, että ne on aina heteroita? ;)

        Ahh, mä tietäisin niin täydellisen ei-heteron kumppanin sulle. Ulkomaalaisista löytyy muuten paljon itsevarmoja lesboja myös, kannattaa pitää silmät avoinna.

        Ja vähän outoa tuo, että tunnet vain jotain "vässyköitä". Missä sä ne sun lesbos olet tavannut?

        En ole varma, mutta epäilen vahvasti heteroiksi, kun elävät miesten kanssa tai katselevat miehiä "sillä silmällä". Siitä voi päätellä jo aika paljon ;)

        Ulkomaalaisissa tosiaan löytyy noita itsevarmojakin tapauksia. Täällä pääkaupunkiseudun ulkopuolella ei vaan törmää yleensä muihin kuin suomalaisiin. Nuo tuntemani lesbot olen tavannut mm. gaybileissä, heteroystävien kautta tai netissä. Minkä sille mahtaa, kun ei iske. Pitää vaan sitten tyytyä olemaan itsekseen.

        Too bad- nimimerkille: Kirjoitin edustavani samaa naistyyppiä kuin mitä haenkin. Ei siinä mielestäni ole mitään väärää, jos tietää mitä haluaa. Itsetunnottomuus ei vaan iske.


      • f*ck
        ap. kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että tunnen montakin heteroa naista, joilla nuo piirteet on. Siitäköhän johtuu, että ihastun aina heteroihin?

        Näin sinkkuna olen huomannut, että samaa itsevarmuutta ei löydy kenestäkään lesbosta, johon olen tutustunut. Ei suoraan sanottuna huvita laajentaa sosiaalista piiriä, kun tarjolla on pelkkiä "anteeks, että olen olemassa"- tyyppejä. En jaksa innostua semmoisten seurasta. Tylsistyn.

        Eli lopputuloksena: vietän aikani heteronaisten ja miesten parissa, koska he ovat kokemukseni mukaan mukavampaa ja iloisempaa seuraa. Ja ihastun heteronaisiin.

        eli sä käyt jossain dtm:ssä ja kun sielt ei löydy sitä itsevarmuutta uhkuvaa niin sä katselet heteromimmejä.
        Sun elämähän se on tietty, mutta jos sulla sitä itsevarmuutta olisi niin sulla olisi sutinaa just niin paljon kuin haluat ja en puhu niitä joojoo-tyyppejä. Sun ongelma on vain se ettet sä osaa. Se on eriasia miettiä mitä haluaa kuin mennä ja ottaa se. Mutta ehkä sä saat ainakin päiväunia niistä heteromimmeistä, jotkut elää niillä unilla koko elämänsä. Tsemii.

        Ihastuminen heteromimmeihin on muuten aika turvallista ja voi elää tunnekuohuissaan ilman sitä pelkoa että oikeasti joutuisi tekemään suhteen eteen jotain. Moni epävarma pysyy heteroihastuksissa koska ei osaisi tehdä liikettä naisen suuntaan. Joten on tunne ja unelmat, se on parempi kuin ei mitään.


      • 2+6
        ap. kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että tunnen montakin heteroa naista, joilla nuo piirteet on. Siitäköhän johtuu, että ihastun aina heteroihin?

        Näin sinkkuna olen huomannut, että samaa itsevarmuutta ei löydy kenestäkään lesbosta, johon olen tutustunut. Ei suoraan sanottuna huvita laajentaa sosiaalista piiriä, kun tarjolla on pelkkiä "anteeks, että olen olemassa"- tyyppejä. En jaksa innostua semmoisten seurasta. Tylsistyn.

        Eli lopputuloksena: vietän aikani heteronaisten ja miesten parissa, koska he ovat kokemukseni mukaan mukavampaa ja iloisempaa seuraa. Ja ihastun heteronaisiin.

        Mun kokemuksen mukaan lesbot on aika itsevarmoja.


      • ap.
        f*ck kirjoitti:

        eli sä käyt jossain dtm:ssä ja kun sielt ei löydy sitä itsevarmuutta uhkuvaa niin sä katselet heteromimmejä.
        Sun elämähän se on tietty, mutta jos sulla sitä itsevarmuutta olisi niin sulla olisi sutinaa just niin paljon kuin haluat ja en puhu niitä joojoo-tyyppejä. Sun ongelma on vain se ettet sä osaa. Se on eriasia miettiä mitä haluaa kuin mennä ja ottaa se. Mutta ehkä sä saat ainakin päiväunia niistä heteromimmeistä, jotkut elää niillä unilla koko elämänsä. Tsemii.

        Ihastuminen heteromimmeihin on muuten aika turvallista ja voi elää tunnekuohuissaan ilman sitä pelkoa että oikeasti joutuisi tekemään suhteen eteen jotain. Moni epävarma pysyy heteroihastuksissa koska ei osaisi tehdä liikettä naisen suuntaan. Joten on tunne ja unelmat, se on parempi kuin ei mitään.

        No se on mun elämä, niin kuin mainitsit. En vaan suostu tyytymään johonkin sellaiseen, joka ei herätä mitään suurempia tunteita.

        En käy dtm:ssä, kun en asu pääkaupunkiseudulla, kuten mainitsin.
        Gaybileissäkään en enää käy...pari sellaista kynnysmattoa on yhden illan jutustelun perusteella kuvitellut jotain. Tosi ikävää keksiä tekosyy, jolla pääsee lopullisesti pois ko. henkilön seurasta.

        No, ei tässä sinkkuudessakaan ole mitään vikaa nyt kun ajattelee tarkemmin.
        Ehkä mä tosiaan olen onnellisempi yksin.


      • f*ck
        ap. kirjoitti:

        No se on mun elämä, niin kuin mainitsit. En vaan suostu tyytymään johonkin sellaiseen, joka ei herätä mitään suurempia tunteita.

        En käy dtm:ssä, kun en asu pääkaupunkiseudulla, kuten mainitsin.
        Gaybileissäkään en enää käy...pari sellaista kynnysmattoa on yhden illan jutustelun perusteella kuvitellut jotain. Tosi ikävää keksiä tekosyy, jolla pääsee lopullisesti pois ko. henkilön seurasta.

        No, ei tässä sinkkuudessakaan ole mitään vikaa nyt kun ajattelee tarkemmin.
        Ehkä mä tosiaan olen onnellisempi yksin.

        oleksä ikinä seurustellut?


      • ap.
        f*ck kirjoitti:

        oleksä ikinä seurustellut?

        Olen. Elänyt jopa pitkässä avoliitossa. Ja seuraava argumentti sulta on varmaan, että minut on jätetty...? No, sekään ei pidä paikkaansa ;)


      • LLL40+
        ap. kirjoitti:

        Olen. Elänyt jopa pitkässä avoliitossa. Ja seuraava argumentti sulta on varmaan, että minut on jätetty...? No, sekään ei pidä paikkaansa ;)

        Kuinka pitkä oli tämä "avoliitto" ja oliko naisen kanssa?
        Minulle pidempi suhde on 10 vuotta. Avoliiton laitoin lainausmerkkeihin ja kysyin oliko nainen siksi, että tämän maan lainsäädäntö on takapajuinen ja avoliitolla tarkoitetaan miehen ja naisen välistä yhdessäasumissuhdetta.


      • ap.
        LLL40+ kirjoitti:

        Kuinka pitkä oli tämä "avoliitto" ja oliko naisen kanssa?
        Minulle pidempi suhde on 10 vuotta. Avoliiton laitoin lainausmerkkeihin ja kysyin oliko nainen siksi, että tämän maan lainsäädäntö on takapajuinen ja avoliitolla tarkoitetaan miehen ja naisen välistä yhdessäasumissuhdetta.

        Naisen kanssa oli. En rupea kertomaan henkilökohtaisuuksia tällä palstalla, mutta avoliittoni kesto oli jotain 5 ja 10 vuoden väliltä.


      • f*ck
        ap. kirjoitti:

        Olen. Elänyt jopa pitkässä avoliitossa. Ja seuraava argumentti sulta on varmaan, että minut on jätetty...? No, sekään ei pidä paikkaansa ;)

        en ollut sellaista sanoamssa, mietin vain että miksi sun on vaikea löytää mieluista naista. Sun oli siis sellainen tämä pitempi suhde? Mistä sä sen silloin löysit?

        Kyllä mä sua fiilaan ihan täysillä että ei varmasti ole helppoa löytää täyspäistä seurustelukumppania, se on sama on lesbo tai hetero. Mutta mä toivoisin että et jää sellaisiin pieniin ympyröihin, koska ihan varmasti jossain istuu tälläkin hetkellä sellainen joka kiinnostaisi takuulla sua. Sun pitää laittaa vain oikeanlainen viehe siimaan, heittää se oikean kiven viereen. Se on juuri niin helppoa ja niin vaikeaa.

        Mä toivon sulle hyvää kesää ja käy nyt prideillä sekä puistojuhlassa yms. Ja kun löydät niin laita tänne, koska kaikenmaailman keckmannien lisäksi olisi kiva lukea joskus niitä onnistumisiakin.


      • LLL40+
        ap. kirjoitti:

        Naisen kanssa oli. En rupea kertomaan henkilökohtaisuuksia tällä palstalla, mutta avoliittoni kesto oli jotain 5 ja 10 vuoden väliltä.

        5-10 vuoden suhde ei minusta ole pitkä.
        Ei kukaan ole pyytänyt sinua kertomaan kovin henkilökohtaisuuksiin meneviä asioita vaan ihan basic-tason juttuja, joihin pystyy vastaamaan anonyymisti.

        Voin olla väärässä, mutta rivien välistä saan sinusta sellaisen vaikutelman, että et ole ollenkaan sellainen, minkälainen sanot olevasi eli keskusteleva, huumorintajuinen, hauska ja hyvän itsetunnon omaava.
        Mutta kuten sanoin, tämä on vaikutelma mikä sinusta välittyy ja mietin välitätkö tätä vaikutelmaa myös netin ulkopuolella.


      • ap.
        LLL40+ kirjoitti:

        5-10 vuoden suhde ei minusta ole pitkä.
        Ei kukaan ole pyytänyt sinua kertomaan kovin henkilökohtaisuuksiin meneviä asioita vaan ihan basic-tason juttuja, joihin pystyy vastaamaan anonyymisti.

        Voin olla väärässä, mutta rivien välistä saan sinusta sellaisen vaikutelman, että et ole ollenkaan sellainen, minkälainen sanot olevasi eli keskusteleva, huumorintajuinen, hauska ja hyvän itsetunnon omaava.
        Mutta kuten sanoin, tämä on vaikutelma mikä sinusta välittyy ja mietin välitätkö tätä vaikutelmaa myös netin ulkopuolella.

        Kirjoituksista on tosiaan vaikeaa saada mitään vaikutelmaa ihmisestä, joka on kirjoitusten takana. Ehkä en sitten ole, mitä koen olevani. Ei varmaan kovin moni muukaan täällä kirjoittelevista ole juuri sitä, mitä kuvittelevat olevansa.

        Ja per***e sentään, onhan sitä elämässä muutakin kuin naiset ;)


      • ap.
        f*ck kirjoitti:

        en ollut sellaista sanoamssa, mietin vain että miksi sun on vaikea löytää mieluista naista. Sun oli siis sellainen tämä pitempi suhde? Mistä sä sen silloin löysit?

        Kyllä mä sua fiilaan ihan täysillä että ei varmasti ole helppoa löytää täyspäistä seurustelukumppania, se on sama on lesbo tai hetero. Mutta mä toivoisin että et jää sellaisiin pieniin ympyröihin, koska ihan varmasti jossain istuu tälläkin hetkellä sellainen joka kiinnostaisi takuulla sua. Sun pitää laittaa vain oikeanlainen viehe siimaan, heittää se oikean kiven viereen. Se on juuri niin helppoa ja niin vaikeaa.

        Mä toivon sulle hyvää kesää ja käy nyt prideillä sekä puistojuhlassa yms. Ja kun löydät niin laita tänne, koska kaikenmaailman keckmannien lisäksi olisi kiva lukea joskus niitä onnistumisiakin.

        Kiitti f*ck, samoin mukavaa kesän alkua sulle. Edellinen suhde alkoi kaveripohjalta, sattumalta.

        Mulla on kyllä suunnitelmia kevääksi/ kesäksi, eikä ne liity millään tavalla pariutumiseen :) Jos joku itsetunnon omaava kiva tyttö tulee vastaan, niin varmasti yritän päästä tutustumaan häneen, vaikka kaverilinjalla.


      • Anna nytt
        ap. kirjoitti:

        Kiitti f*ck, samoin mukavaa kesän alkua sulle. Edellinen suhde alkoi kaveripohjalta, sattumalta.

        Mulla on kyllä suunnitelmia kevääksi/ kesäksi, eikä ne liity millään tavalla pariutumiseen :) Jos joku itsetunnon omaava kiva tyttö tulee vastaan, niin varmasti yritän päästä tutustumaan häneen, vaikka kaverilinjalla.

        Kun täällää oli jossain ketjussa idea että painetaan sinkkulepakko-t-paitoja
        niin olisiko ideaa myös ottaa käyttöön kynnysmatto-t-paita , ihan vitsinä
        vaikka.


      • ap.
        Anna nytt kirjoitti:

        Kun täällää oli jossain ketjussa idea että painetaan sinkkulepakko-t-paitoja
        niin olisiko ideaa myös ottaa käyttöön kynnysmatto-t-paita , ihan vitsinä
        vaikka.

        No ehdottomasti.
        Ja farkut, joissa on hiekkaa valmiina haarojen kohdalla ;D


    • hiohjpo

      Eiköhän ihmisiä erilaisia ole kaikille riittämiin. Se, jonka kanssa klikkaa molemmin puolin, löytyy aikanaan.
      Saanko silkasta uteliaisuudesta kysyä, miksi halusit avautua tänne?

      • ap.

        Ehkä mua turhauttaa...Päätin taas kerran, että en enää yritä tutustua kehenkään lesboon. Jos tulee vastaan joku kiva lepakko, niin sitten tulee, mutta en enää tee mitään sen eteen, että hankkisin saman henkisiä ihmisiä ympärilleni.

        Pysyn heteroissa.


      • A nytt
        ap. kirjoitti:

        Ehkä mua turhauttaa...Päätin taas kerran, että en enää yritä tutustua kehenkään lesboon. Jos tulee vastaan joku kiva lepakko, niin sitten tulee, mutta en enää tee mitään sen eteen, että hankkisin saman henkisiä ihmisiä ympärilleni.

        Pysyn heteroissa.

        Kärsivällisyyttä, ystävä hyvä. Se pitää vaan hyväksyä, että lesboja on
        vaan vähemmän kuin heteroita, joten ei se unelmiesi nainen ole
        heti siinä.
        Olen ollut viisi vuotta ilman naista, enkä ole vielä toivoani menettänyt, enkä
        aio menettää. Mutta sitä täydellistä ei ehkä ole, siksi on oltava valmis
        kompromisseihin; katsottava itsekin peilii, kokovartalosellaiseen,
        sitten voi vasta vaatia muilta jotain.


      • ei mistään
        A nytt kirjoitti:

        Kärsivällisyyttä, ystävä hyvä. Se pitää vaan hyväksyä, että lesboja on
        vaan vähemmän kuin heteroita, joten ei se unelmiesi nainen ole
        heti siinä.
        Olen ollut viisi vuotta ilman naista, enkä ole vielä toivoani menettänyt, enkä
        aio menettää. Mutta sitä täydellistä ei ehkä ole, siksi on oltava valmis
        kompromisseihin; katsottava itsekin peilii, kokovartalosellaiseen,
        sitten voi vasta vaatia muilta jotain.

        Ei se kokovartalopeili kyllä koko totuus ole. Enemmän mua harmittaa nämä höttöpäät. Mistä ihmeestä löytäis fiksun ja muutakin kuin omaa ulkonäköään, toisten ulkonäköä ja omaa napaa tuijottelevan naisen?


      • A nytt
        ei mistään kirjoitti:

        Ei se kokovartalopeili kyllä koko totuus ole. Enemmän mua harmittaa nämä höttöpäät. Mistä ihmeestä löytäis fiksun ja muutakin kuin omaa ulkonäköään, toisten ulkonäköä ja omaa napaa tuijottelevan naisen?

        Tuo kokovartalopeili-ilmaus oli lähinna symbolinen; tarkoitin sitä, että
        kun hyväksyy oman epätäydellisyyden, niin on helpompaa hyväksyä
        muiden vikoja.
        Mikä on höttöpää?

        Minusta on hyvä, että nainen huolehtii mysö ulkonäöstään,
        että on siisti ja puhdas. Ja saa myös pukeutua hyvin.
        kyllä se katseen kääntää.


      • ap.
        A nytt kirjoitti:

        Tuo kokovartalopeili-ilmaus oli lähinna symbolinen; tarkoitin sitä, että
        kun hyväksyy oman epätäydellisyyden, niin on helpompaa hyväksyä
        muiden vikoja.
        Mikä on höttöpää?

        Minusta on hyvä, että nainen huolehtii mysö ulkonäöstään,
        että on siisti ja puhdas. Ja saa myös pukeutua hyvin.
        kyllä se katseen kääntää.

        Täällä huomaa, miten jotkut vetää herneen nenään pienimmästäkin mielipiteen ilmauksesta. A nytt, olet aivan oikeassa. Jokaisen tulisi miettiä, mitä pystyy antamaan itse toiselle, sen jälkeen voi vaatia samaa toiselta.

        Itsevarma nainen näyttää myös hyvältä, koosta yms. riippumatta. Ja ei, en ole ylipainoinen, kun joku kuitenkin vetää senkin kortin tähän ;) mutta minua eimyöskään haittaisi, vaikka itsevarma naiseni olisi ylipainoinen. Kunhan ei ole mikään päähän potkittava vässykkä.


      • LLL40+
        ap. kirjoitti:

        Täällä huomaa, miten jotkut vetää herneen nenään pienimmästäkin mielipiteen ilmauksesta. A nytt, olet aivan oikeassa. Jokaisen tulisi miettiä, mitä pystyy antamaan itse toiselle, sen jälkeen voi vaatia samaa toiselta.

        Itsevarma nainen näyttää myös hyvältä, koosta yms. riippumatta. Ja ei, en ole ylipainoinen, kun joku kuitenkin vetää senkin kortin tähän ;) mutta minua eimyöskään haittaisi, vaikka itsevarma naiseni olisi ylipainoinen. Kunhan ei ole mikään päähän potkittava vässykkä.

        Saattaa olla, että et herätä mitään suurempia tunteita sellaisissa lesboissa, joissa itse toivoisit vaan juuri vain näissä sinun kutsumissasi vässyköissä.


      • ap.
        LLL40+ kirjoitti:

        Saattaa olla, että et herätä mitään suurempia tunteita sellaisissa lesboissa, joissa itse toivoisit vaan juuri vain näissä sinun kutsumissasi vässyköissä.

        Aivan. Eli ainoa mahdollisuus on keskittyä yksin elämiseen.
        Onneksi mulla on hyvä mielikuvitus ;)


      • a nytt
        ap. kirjoitti:

        Aivan. Eli ainoa mahdollisuus on keskittyä yksin elämiseen.
        Onneksi mulla on hyvä mielikuvitus ;)

        Turha se on marttyyriksi heittäytyä, - luuletko olevasi ainoa etsijä.

        ei tämä maailma ole sulle velkaa minkäänlaista naista.
        Sun pitää se itse hommata.


      • ap.
        a nytt kirjoitti:

        Turha se on marttyyriksi heittäytyä, - luuletko olevasi ainoa etsijä.

        ei tämä maailma ole sulle velkaa minkäänlaista naista.
        Sun pitää se itse hommata.

        En mä oikeastaan enää etsikään naista.
        Tajusin, että mun on oikeesti parempi yksin.

        Fantasiointi saa tästä lähtien korvata ihmissuhteet :)


      • 12+9
        ap. kirjoitti:

        En mä oikeastaan enää etsikään naista.
        Tajusin, että mun on oikeesti parempi yksin.

        Fantasiointi saa tästä lähtien korvata ihmissuhteet :)

        Niin, ja onhan pornosivut, jos ei mielikuvitus riitä.


      • LLL40+
        ap. kirjoitti:

        Aivan. Eli ainoa mahdollisuus on keskittyä yksin elämiseen.
        Onneksi mulla on hyvä mielikuvitus ;)

        Miksi se yksin eläminen tarvitsee keskittymistä? Ein oikein ymmärrä, koska olessani sinkkuna en ole kokenut tarvetta keskittyä yksin olemiseen. Ehkä sellaisille ihmisille, joille yksin oleminen on vaikeaa tarvitsevat siihen keskittymistä. Pikemmin parisuhde vaatii keskittymistä, vaalimista ja toisen huomioon ottamista peliittääkseen niin myötä kuin vastoinkäymisissä.


      • ap.
        12+9 kirjoitti:

        Niin, ja onhan pornosivut, jos ei mielikuvitus riitä.

        En mä oikeastaan kaipaa seksiäkään. Fantasioin ihan muista asioista, kute n läheisyydestä.


      • ap.
        LLL40+ kirjoitti:

        Miksi se yksin eläminen tarvitsee keskittymistä? Ein oikein ymmärrä, koska olessani sinkkuna en ole kokenut tarvetta keskittyä yksin olemiseen. Ehkä sellaisille ihmisille, joille yksin oleminen on vaikeaa tarvitsevat siihen keskittymistä. Pikemmin parisuhde vaatii keskittymistä, vaalimista ja toisen huomioon ottamista peliittääkseen niin myötä kuin vastoinkäymisissä.

        Hohhoijaa...


      • LLÖ40+
        ap. kirjoitti:

        Hohhoijaa...

        Ottaako se keskittyminen yksin elämiseen noin helposti voimille, että oikein haukotuttaa?


      • LLL40+
        ap. kirjoitti:

        En mä oikeastaan kaipaa seksiäkään. Fantasioin ihan muista asioista, kute n läheisyydestä.

        Oletko ikinä ollut parisuhteessa, edes lyhyessä sellaisessa?


      • ap.
        LLÖ40+ kirjoitti:

        Ottaako se keskittyminen yksin elämiseen noin helposti voimille, että oikein haukotuttaa?

        Ottaa se. Meinaa iskeä happivajarit, kun haukotuttaa niin paljon. Tulee parempia provoja, kun on pienessä kaasussa...tai siis kaasun puutteessa.


      • ap.
        LLL40+ kirjoitti:

        Oletko ikinä ollut parisuhteessa, edes lyhyessä sellaisessa?

        Olen, lyhyet parisuhteet ei oo mun juttu.


    • Vessapaperia? No thanks

      Mistähän johtuu, että suurin osa tapaamisani lesboista on sellaisia joo joo -naisia, että niiden päältä kävelee vahingossakin ja niillä tulee pyyhittyä perseensäkin ihan huomaamattaan?

      Eli liian kilttejä, alistuvia, nöyriä, omanarvontuntonsa kadottaneita reppanoita... Sellasia kato kukaa sa*tana.

      Tommoset ihmiset on iha mun paskaperseen arvosia, himskatti. Joo varmaan nuolis mun perseen jos oikeesti pyytäisin. Mä EN vastedes hengaa lesbojen kaa koska ne kaikki iha saletisti on samanlaisii (varmaa ku kärsivät omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan niin paljon että heillä on niin kurja itsetunto) mut mä oon kuitenki ite iha lesbo mut en semmoi vässykkä vaa iha superitsevarma ja kolee.

      Oon vaa heterojen kaa ja katon ku ne pariutuu, ei mua haittaa et oon yksin kuha en pyyhi persettäni väärällä lesbolla.

      • Saanks mä?

        Tääl olis yx joka haluais pyyhkiä sun... Pliis!


      • kaikkivoipaisuus

        En usko, että kelpaisit ihan kenelle vaan, vaikka kuinka yrittäisit itseäsi tyrkyttää. Kuulostaa lähinnä siltä, että oletkin saanut pakit. Taidat vain luulla itsestäsi liikoja ja sitten kun putoat sieltä korkealta kuvitelmistasi alas todellisuuteen, niin sinun on vaikea kohdata todellisuutta ja suhtautua pettymyksiin.


      • ap.
        kaikkivoipaisuus kirjoitti:

        En usko, että kelpaisit ihan kenelle vaan, vaikka kuinka yrittäisit itseäsi tyrkyttää. Kuulostaa lähinnä siltä, että oletkin saanut pakit. Taidat vain luulla itsestäsi liikoja ja sitten kun putoat sieltä korkealta kuvitelmistasi alas todellisuuteen, niin sinun on vaikea kohdata todellisuutta ja suhtautua pettymyksiin.

        Sehän se onkin...kun en yritä tyrkyttää itseäni kenellekään. Ei kukaan ole niin täydellinen, että kelpaisi kenelle vaan. Enkä muuten ole saanut pakkejakaan, kun ei ole löytynyt niin kiinnostavaa yksilöä, että olisi huvittanut lähestyä ;)

        Muuta minä en vaadi kuin mitä itsellänikin on tarjota. Ei tarvitse olla malli, eikä Einstein. Itsetunto ja huumorintaju on ne avainsanat.


    • "Aloittelija"

      En oikein tiedä olenko täysin sellainen mutta Itse olen just kiltti ja ujo näin aluksi, koska se on sitä tutustumista aluksi ja olen varovainen mitä vastaan ja mitä kysyn, koska nuorempana tuli sanottua vähän tyhmiä. Sitten kun vain tuntee ihmisen paremmin pystyy jutteleen helmpommin :D
      Sit kun pystyy jutteleen mistä vain en ujostele mistään, melkein.

      Tykkään enemmän jutella kasvotusten, koska chattaily tai tekstailu vähä unohtuu ja muistan kun yksi veti herneen nenään asiasta :'D

      Pidän ihmisestä jolle on helppo jutella ja joka myös pitää keskusteluja yllä, eikä se ole vain minä. Jolle voi puhua kaikesta ja saman mielenkiinnon kohteet ovat plussaa. Voisin sanoa monta eri hyvää piirrettä mut teksti alkaa tuleen pitkäks. Mutta pääasissa sosiaalinen ja rento nainen on kiva :)
      (turn off on sellaset jotka puhuu selkien takana paskaa)

    • oravataskussa

      Räjäytetääs nyt vielä tämäkin "pankki".

      Sulta puuttuu toi ihmisenlukutaito.

      Miten lesposta tulee vässykkä kynnysmatto?

      Tietenkin silleen, että se on korviaan myöten ihastunnu. Sun tapauksessa ne varmaan tykästyy sun ulkonäköön, koska kirjotuksistas päätellen ei paljoo muuhun voine tykästyä.

      Ihastunut ihminen on täyslammas..

      • A nytt

        Rakkaus on sokea. Se iskee yllättäen salakavalasti, ja sitten se on menoa.

        Jos on tarpeeksi kokemusta ja monissa liemissä keitetty, on helpompaa
        käsitellä ihastumisen tunteita. Silloin ei tarvitse muuttua lammasmaiseksi
        eikä nöyristellä.

        Aloittajaa komppaan kyllä siinä, että onhan se johtopäätökset tehtävä ja
        häippästävä jos toinen ei miellytä, silmää eikä korvaa.
        Jälikimmäinen ei tosin selviä välttämättä vielä ekalla tapaamisella.

        Toisaalt: parempi kynnysmattona kuin lattialuuttuna


    • 16+7

      Kuulostaa nuo vässykät joiltain läheisriippuvaisilta. Jos vedät sellaisia puoleesi, niin onko sinussa jotain, joka heihin vetoaa?

      Haastetta ja haastetta. Aika monella on varmaan työelämässä riittävästi haastetta, ettei enää kotona jaksa skabata. Vai alisuoritatko elämääsi työn puolella?

      Hyvä parisuhde on sellainen, että se antaa tilaa elää elämäänsä niinkuin haluaisi muutenkin, mutta bonuksena saa kumppanin tuen ja voi tehdä kaikkia hauskoja juttuja yhdessä.

      Jos energiaa menee haastavan kumppanin kanssa taistellessa niin aika pian siihen väsähtää, että vaikka älyä, luonnetta ja muita esittämiäsi vaatimuksia minulla olisikin, en innostuisi.

    • Far away

      Läheisriippuvuus on just se oikea sana . En ees tajunnut eläväni riippuvaisen kanssa kun hän oli kaikin tavoin niin upea . Mutta ei kestänyt mun ystäviä, ammattiakaan sitten loppujen lopuks eikä sitä, etten elänyt 9 - 17 elämää ja iltoja sohvaillut kotona . En tykännyt viikonloppuisin istua baarissa - hänelle se oli ainoa tapa rentoutua .

      • 19+1

        Läheisriippuvuus on tosin molemminpuolista, toisessa olevat piirteet
        ruokkivat riippuvuutta, ja ollaan kierteessä jossa kumpikin on kuin täi tervassa.

        voisiko mahdollisesti olla kyseessä naispuolinen Petri K.


    • eheytynyt
    • habin harha

      Naisia aina kiinnostaa tuo "itsetunnon" myytti. Liikuttavaa ;)

      • butbut

        Mun kokemuksen mukaan itsevarmoilta vaikuttavat ihmiset ovat pelkkää ulkokuorta, sisällä epävarmuutta sietämätön pelokas pieni ihminen. Mitä tavallisempi ihminen, sitä itsevarmempi - uskaltaa olla sitä mitä on ja tavallisia me ollaan jos asiat on reilassa.


      • 6456456
        butbut kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan itsevarmoilta vaikuttavat ihmiset ovat pelkkää ulkokuorta, sisällä epävarmuutta sietämätön pelokas pieni ihminen. Mitä tavallisempi ihminen, sitä itsevarmempi - uskaltaa olla sitä mitä on ja tavallisia me ollaan jos asiat on reilassa.

        Tämä on niin totta.


    • 5645646

      Kukaan ihminen ei ole kynnysmatto, ellei häntä kohdella kuin kynnysmattoa. Mietipä sitä, aloittaja.

    • 13+6

      Ymmärrän aloittajaa siinä mielessä, että kiltteys on hyvä ominaisuus, mutta liika kiltteys alkaa usein pidemmän päälle rasittamaan. Parisuhteessa kummallakin osapuolella on velvollisuus tuoda esille omat mielipiteensä ja toiveensa, eikä vain yrittää miellyttää toista. Liika miellyttäminen on yhtä kuin kaataa oma hyvinvointinsa toisen niskaan. Sama pätee myös seksielämään: Jos ei koskaan tuo esille omia halujaan ja toiveitaan, toinen joutuu kerta toisensa jälkeen niitä arvailemaan.

      Kiltteys perusluonteenpiirteenä on mielestäni hieno asia. Odotan kuitenkin toiselta oman mielipiteensä ilmaisemista ja omien sanojensa takana seisomista. Pidän naisista, jotka uskaltavat haastaa minut, mielipiteeni, ajatukseni ja toimintani, koska koen, että siten voin kehittyä ihmisenä. En usko kenenkään virheettömyyteen ja sen vuoksi kuulen mielelläni myös omista virheistäni, jotta voin ne korjata. Enkä tarkoita tällä sitä, että yhteiselämän pitäisi olla jatkuvaa köydenvetoa: Tarvittaessa asioista kuitenkin pitää ja on oikeus sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe