mies 'vattuilee'

4rrrreeeeggg

Mita tehda kun mies 'vattuilee' usein? Joku ilkee / kiusallinen sana pitaa aina tunkee johonkin valiin.. Meilla menee kohta kokonaan puhevalit jos ei tollanen kaytos herralta lopu silla en kauaa enaa jaksa. Ei ole kiva kuulla kuinka laiska sita taas tanaan kuulemma on, tai kuinka en tee jotain oikein.. esim. yritin karttaa lukea ja selittaa miehelle ratissa mine pain menna mutta en ole siina taidokkain ja sitten taas rajahti ja kuulin olevani vammainen. Kaikessa niinkuin pitas olla mestari nakojaan ei kai mussa sais olla mitaan ns. huonoja puolia...? Sitten etta en ole seksuaalinen.. romantiikkakin hailynyt meijan suhteesta... mies ei ole suudellut mua pariin vuoteen.. Ei hellyytta.... aina pitas tehda se niin nopeesti ja millon herraa huvittaa... Meilla on 2 v. lapsi, ja en jaksa tommosta ilkeilya kauan, ottaa lapseenkin jossain vaiheessa. Miten pystyisin keskustella tasta miehen kanssa... Aina kun sanon etta hei ei ole mukavaa kun sa nimittelet ym. ym.. eiks me voitais jutella natisti jne jne... vastaa vaan hymahtamalla ja heittaa peraan kirosanoja.. En ymmarra miksemme voi keskustella niinkuin aikuiset ihmiset? Ma yritan hoitaa kodin ja lapsen suurimmalta osin ja mies kay osa-aikasessa toissa.. Jaa paljon aikaa kotiin, kotona sekin on minun kanssa usein mutta ei auta sitten missaan. Sanoo vaan etta ma en panosta mihinkaan.

8

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaamuija

      no eikö äää näppäin pelaa vai ookko kenties neegeri?

      • mikä risoo?

        Ookko itte vattuilija? Ääkköset nimittäin kuuluvat vain skandinaavisiin näppäimistöihin.


    • Taas näitä

      Miehes on kuin pieni lapsi jolla on paha olo ja se kaataa kaiken pas-kan sun niskaan. Tai sitten mies on sovinisti ja se vaan vihaa naisia jotka "ei osaa tehdä mitään". Henkilökohtaisesti mulla tulee tunne, että se on juntti.

      Haluatko siis olla tuollaisessa henkisesti väkivaltaisessa suhteessa? Ja se:"No kun mä rakastan sitä" ei ole riittävä vastaus.

    • hellureijahellät

      Nyt vaan istutat sen miehes illan päätteeksi alas ja PUHUT!
      Sanot että "mulla on asiaa mikä on vaivannut pitkään ja toivoisin että kuuntelisit nyt minua ja miltä minusta tuntuu " ja sitten kerrot asiasi. Jos mies yrittää heittää asian vitsiksi tai alkaa "vattuilemaan" niin pyydä ottamaan asia erittäin tosissaan koska muuten suhde saattaa olla vaakalaudalla. Voi olla että mies ei itse ymmärrä asian tuntuvan sinusta näin pahalta, joten tee selväksi miten asian oikea laita on.

      Ei muutakuin onnea sinne!

    • kiltti mies.

      Kannattaaks tuollaisen miehen kanssa olla yhdessä. Ei sen käytös lopu ja ihan oma vikas jos et eroa kun miehes on ääliö.

    • kauhee mies

      myrkytä se ja polta sen vaatteet, sano että sekosit!

    • 8 + 18

      Taas on sillä naisenvaistolla valkattu hieno mies.

    • Neiti X

      Tuo on henkistä väkivaltaa, hyvä aloittaja. Ikävä kyllä tilanne tuskin paranee, vaan päinvastoin, pahenee vain. Lähde nyt, kun vielä jaksat miettiä, että jokin on vialla, sillä jonkin ajan kuluttua alat itsekin uskoa omaan "huonouteesi". En tiedä, miksi miehesi (tai niin moni muu vastaavasti toimiva mies) käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, mutta ainut vaihtoehto on erota.

      Lapsesi kannalta se on ehdottomasti paras vaihtoehto, sen sanon siltä pohjalta, mitä jouduin itse lapsena sivusta seuraamaan. Ja joudun vieläkin aina, kun olen vanhempieni kanssa tekemisissä. Kun minulle tuli sen verran ikää, että aloin asioita ymmärtää, sanoin äidille monta kertaa, että ottaisi eron niin päästäisiin kaikki pois isän luota. Ei ottanut, koska on raukka niin pahoin alistettu, että kuvittelee ansaitsevansa kaiken paskan, mitä niskaan sataa. Lähde sinä nyt, kun vielä pääset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe