Tunnustan..

yörunoilijalapista

..tunnustan, olen tyhmä. Olen kiinni pääni vaivoissa, kun kaksi eri pari ratasta jannaavat turhia huolia ja vääriä polkuja eteeni. Ruhjon itseäni elämän tiellä enkä haali mitään käteeni. Olen yksin ilman sinua. Ilman sinua ei mikään merkitse tarpeeksi..

Tunnen että olet jossain lähellä. Sydän näkee jotain mihin silmäni siristelevät. Välillä erehdyn sinua toiseksi, aina välillä katson jotain toista ja luulen kuulevani sanasi. Valitsen taas väärän tien. Kuuntelen muita ilkkujia ja narreja, ja luulen että olen oikealla suunnalla.

Joskus olen kanssasi kahdestaan. Luulen tunnistavani sinut. Vain sinä ja minä huoneessa, päiviä, kuukausia, vuosia toisten elämässä, mutta kun toinen meistä avaa suunsa, rikkoo taian sanoin, kadotan sinut näköpiiristä. Ilkikuriset piikittelevät minua. Minä hukun häpeään ja epävarmuuteen. Minä katoan näköpiiristäsi. Ehkä sinäkin vain näit harhan toisesta minussa.

Ehkä rakastan vain toivoa sinusta. Ehkä se on vain haaveita ja uskottelua itselleen. Ehkä sokeutta on uskotella että rakkauden pitäisi olla jotain suurempaa sielujen sykettä, kuin vain kaksi sattumalta tapaavaa sydäntä, jotka vain haluavat hetken helliä toisiaan. Sekään ei olisi painajaista, jos vain osaisimme olla toisillemme saman arvoisia, toistemme väärti.

Vaikka tuntisimme jo, en osaisi keksiä oikeita sanoja kertoa miten palavasti haluan sinun syleilyyn, miten tahdon liekehtiä kanssasi loppuumme asti intohimojen roihussa ja rakkauden hiilloksella. En huomaisi sitä oikeaa hetkeä sylkeä sanojani vaikka maailman kellot soittaisivat, ja ne rumat sanat sammuttavat kipinöitä. Olen toivoton tapaus.

Olen uljaskin ollut, olen rohkeakin joskus. Mutta pelkään niin sinun kaikkivoipaisuuttasi. Pelkään arpisen sydämeni puolesta olla taas ilman sinua. Pelkään kohtaloani olla sinun kanssasi, pelkään jääväni ilman sinua. Sinun on kai tiputtava syliini taivaista että näkisin, tai hyökättävä suullasi huulilleni ettei minun tarvitse sanoa mitään vielä... Ole rohkea. Anna anteeksi. Ole rohkeampi ja rohkaise minua. Älä pelkää, en satuta. Älä pelkää se on vain meidän elämää.

10

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivoja sanoja

      paljon peräkkäin, mutta mikä panee tuommosta tänne kirjottamaan, usko ja luottamus sanojen taikaanko, vai omantunnon arvon muutoshakuisuus omaa elämää kohtaan?

      Jokuhan tuonkin omii, minä se en ole, jätän oven auki seuraaville ja toivotan onnea.

      • Upeaa tekstiä

        Joskus voisimme vain nauttia kauniista kirjoituksista ja jättää kokonaan kommentoimatta, millään tavalla. Joskus jotkut tekstit ovat niin lumoavia, että niiden soisi olevan ainoa kirjoitus koko ketjussa.

        kiitos kirjoittajalle. Sinulla on lahja, ei pelkästään kirjoittamisen lahja.


      • yörunoilijalapista
        Upeaa tekstiä kirjoitti:

        Joskus voisimme vain nauttia kauniista kirjoituksista ja jättää kokonaan kommentoimatta, millään tavalla. Joskus jotkut tekstit ovat niin lumoavia, että niiden soisi olevan ainoa kirjoitus koko ketjussa.

        kiitos kirjoittajalle. Sinulla on lahja, ei pelkästään kirjoittamisen lahja.

        Kiitoksia kehuista ja palautteesta. Vastauksena: suru, yksinäisyyteni, itsetutkiskelu, rakkauden pohtiminen ja ne menetetyt ihmiset elämässsäni sai tänne kirjoittamaan.
        Tässä on viiteitä oikeaan elämääni mutta tahdoin tieten tahtoen jättää nimet, sukupuolet ja muut avoimeksi kaikille Suomi24.fin lukijoille. Haen usein täältä itselleni vastauksia ja tukea elämän koukeroihin. Joskus toivon löytäväni sen jota haikailen jostain viestiketjusta, mikä varmaan on monelle tuttu ajatus. Jos joku löytää tästä kirjoituksesta elämälleen tukea, suunnan tai vastauksen olen tyytyväinen.


    • realismii

      Hienoa tekstiä mutta täällä se hukkuu. Kirjoita mielummin rakkaimmalles ja muille läheisille. Täällä kohtaat vain paljon ilkeämielisyyttä katkerilta omaan elämäänsä pettyneiltä ihmisiltä toki täällä on myös kauniisti kaipaavia ihmisiä. Mutta osassa kirjoituksissa paistaa sellainen ilkeys ja kiukku läpi et toivottavasti pysyy sinkkuina eikä hanki lapsii jos ei osaa muita ajatella.

      • Pysähdytti täysin

        Kauniisti ja herkästi sydämellä kirjoitettua. Tähän tekstiin palasin useaan otteeseen. Kiitos rohkeudestasi, se avasi minullakin jotain lukkoja.

        Ei ole mitään muuta merkkiä tunteesta kuin se, mitä sisin viestii. Totuuden tiedät vain sinä sisälläsi. Rakkaus on monelle käsittämätöntä, vaikka se on suurin myönteinen voima.

        Kauniit sanat ovat tulossa suustasi. Kumppanisi voi olla yhtä ihmeissään suurten tunteidensa kanssa, täysin ymmällän. Ethän pidättele, rakkaus on yhteinen ilo.


      • Ihan hassu tyyppi
        Pysähdytti täysin kirjoitti:

        Kauniisti ja herkästi sydämellä kirjoitettua. Tähän tekstiin palasin useaan otteeseen. Kiitos rohkeudestasi, se avasi minullakin jotain lukkoja.

        Ei ole mitään muuta merkkiä tunteesta kuin se, mitä sisin viestii. Totuuden tiedät vain sinä sisälläsi. Rakkaus on monelle käsittämätöntä, vaikka se on suurin myönteinen voima.

        Kauniit sanat ovat tulossa suustasi. Kumppanisi voi olla yhtä ihmeissään suurten tunteidensa kanssa, täysin ymmällän. Ethän pidättele, rakkaus on yhteinen ilo.

        Ihana vastaus. Samoin koen. Minullakin ainoa "otsalamppu" on se, mitä sisimmässäni tunnen. Sen avulla suunnistan. Kun toinen on magneetin toinen puolisko, niin se toki auttaa asiaa... ;) Kyllä, ymmällään olen minäkin. Ollut koko kevään.

        Aloittajalle kiitos huikean hienosta kirjoituksesta.


    • mielipide...

      Teksti on pinnallisesti lukien kaunis, mutta syvempi analyysi törmää moneen kohtaan kolahtaen. Mieleen nousee ensimmäisenä kysymys, miksi et uskalla elää?

      Se on kylmä ja kuuma, eikä kumpaakaan. Se taitaa olla provo...

    • ei jaksa enää

      Minä tiedän mistä se puhuu=kirjoittaa, mutta en enää uskalla kirjoittaa omista tunteistani tänne mitään. Jos laittaa tunnisteita saa palstapirut niskaansa joten antaa olla. En minäkään jaksa elää näin mutta olkoon.

    • yxvain'

      Rakastan sinua enemmän kuin sanat voivat kertoa .. enkä sitten kerrokkaan sanoilla vaan teoilla ja olen vain hiljaa ..
      Aina tulen rakastamaan sinua sydämessäni olet ja joka hetki ajatuksissani .. olimme kuinka kaukana toisistamme hyvänsä ..
      Jos vain sanoisit että rakastat minua tulisin maailman toiselta puolelta luoksesi vaikka kävellen ..

      • Yx in

        Ei tarvitse tulla kävellen ;)Olenhan jo puhunut että kaipaan. Eikö se ole samaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe