Nimimerkki varkaus voiko olla mahdollista

Westsider1

Minulta on viety nimimerkki "Westsider
On annettu vain Westsider 1 ja 2 ja 3

46

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jarmo-

      Minultakin vietiin nimimerkki joskus 2011 tai 2012 ja kerroin täällä suoraan etten aio olla yhdenkään nimimerkin takana enää tänä vuonna ja se oli siinä. Kerroin myös että jokainen joka kirjoittaa minun nimimerkillä, ei kykene olemaan uskottava, koska minä julistan Jeesusta Kristusta vapahtajana AINA ja VOITTAJANA. Kukaan feikki ei voi sitä tehdä ja jos tekee, Good for Jeesus vaan!

      • ---

        Saahan tuostakin varmasti pari marttyyripistettä.


      • -jarmo-
        --- kirjoitti:

        Saahan tuostakin varmasti pari marttyyripistettä.

        Miksi vihaat meitä uskovia noin paljon? Voisimme varmasti olla ihan kelpo juttuseuraa mistä asiasta tahansa mutta noilla kommenteilla ei voi rakentaa, niillä vain tuhoaa. Sekö on tarkoituksesi?


      • Jarmon juttuseura
        -jarmo- kirjoitti:

        Miksi vihaat meitä uskovia noin paljon? Voisimme varmasti olla ihan kelpo juttuseuraa mistä asiasta tahansa mutta noilla kommenteilla ei voi rakentaa, niillä vain tuhoaa. Sekö on tarkoituksesi?

        Jarmon juttuseura tarkoittaa, että pitää olla aina samaa mieltä jarmon kanssa, muuten on pilkkaaja, rienaaja, ateisti ja vaikka mitä.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Miksi vihaat meitä uskovia noin paljon? Voisimme varmasti olla ihan kelpo juttuseuraa mistä asiasta tahansa mutta noilla kommenteilla ei voi rakentaa, niillä vain tuhoaa. Sekö on tarkoituksesi?

        Mistä päättelet että vihaisin? Kommenttini oli osoitettu sinulle, ei kaikille uskoville. Sinä valitat ja kitiset kuin pahainen ämmä joka asiasta.


      • -jarmo-
        --- kirjoitti:

        Mistä päättelet että vihaisin? Kommenttini oli osoitettu sinulle, ei kaikille uskoville. Sinä valitat ja kitiset kuin pahainen ämmä joka asiasta.

        Saahan sitä noinkin kalastettua pari vihapistettä lisää.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Saahan sitä noinkin kalastettua pari vihapistettä lisää.

        En minä ketään vihaa. ei ole syytä. Teidän vain kuuluu kuvitella olevanne vihattuja ja vainottuja. Se on uskontoonne sisäänrakennettu juttu.


    • Westsider1

      Thanks Jarmo. Ainakin toistaseksi käytän nim. Westsider1

    • offi1001

      Nyyh!
      Samoin uskovat ovat yrittäneet estää kirjoitteluani nimim, " tuhat ja yksi"
      Olen kuitenkin saanut esittää " Danielin unet" tulkintani tällä osastolla , voitte Googlettaa sieltä !

      Joillekkin näyttävän olevan huvia käyttää toisten nimmaria tälläkin palstalla niin kuin ei muutenkin huvittavuutta olisi riittävästi.

      Tänään rekisteröidyin Suomi 24 alla olevalla nimim,

      Sanomani on ollut toisenlainen kuin "uskovilla" on niinpä tuo " Danielin unet" tulkintakin antaa totuudenmukaisen selityksen DANIELIN KIRJALLE.

    • ---

      Jos ette rekisteröi nimimerkkejänne, on ihan turha märistä siitä että joku muu sen tekee.

      • -jarmo-

        Minun nimimerkkiä ei voi rekisteröidä. Olisin kyllä tehnyt sen jos voisi.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Minun nimimerkkiä ei voi rekisteröidä. Olisin kyllä tehnyt sen jos voisi.

        Kyllä vain voi. Ei ehkä noilla väliviivoilla, mutta ascii-taulokosta löytyy sopivampiakin merkkejä jotka kelpaavat S24:lle. Sitä paitsi mikä estää keksimästä nimimerkkiä jonka voi rekisteröidä sellaisenaan? Ei mikään.


    • OFF'I1000

      NYYH,NYYH,NYYH..
      Rekisteröin noita nikkejä itselleni ja kirjoittelin ympäri keskustelusivustoja ilosanomaa omalla tavallani. Oman pään sisällölläni, niin kuin se entinen mies, joka teki omastapäästään kottaraisen pöntönkin.
      Noh, minä pistin paremmaksi. Annoin uuden tulkinnan DANIELIN KIRJALLE.
      Eipä silti, kyllä minä voin samoin tehdä tulkintoja muillekin kirjoille.

    • Wеstsider

      Rekisteröidyn nimimerkin varastaminen ei ole mahdollista. Vapaana olevan voi rekisteröidä kuka tahansa, eikä se ole varastamista. Ja jos joku rekisteröi nimimerkin Westsider, sillä ei kukaan muu voi sitten enää kirjoittaa.

      • Kritik1

        Kuitenkin, vain halpis sen tekee,


      • Kritik1
        Kritik1 kirjoitti:

        Kuitenkin, vain halpis sen tekee,

        Nyt on nimim. "Kritik" vohkittu Onkohan sama halpis joka niitä vohkii. Voinee olla uslovakin Joku sen ehkä voi saada selville ja kertoa se täällä.


      • ╬╬╬
        Kritik1 kirjoitti:

        Nyt on nimim. "Kritik" vohkittu Onkohan sama halpis joka niitä vohkii. Voinee olla uslovakin Joku sen ehkä voi saada selville ja kertoa se täällä.

        Höpönassu


      • kuinka moni
        Kritik1 kirjoitti:

        Nyt on nimim. "Kritik" vohkittu Onkohan sama halpis joka niitä vohkii. Voinee olla uslovakin Joku sen ehkä voi saada selville ja kertoa se täällä.

        täällä on menettänyt viime aikoina nimimerkkinsä?


    • Näin näen

      "Nimimerkki varkaus voiko olla mahdollista"

      Olitko rekisteröinyt nimimerkkisi? Rekisteröimättömän nimimerkin ottaminen käyttöönsä ei ole varkautta. Rekisteröityä nimimerkkiä ei kukaan muu voi viedä.

    • Miksi uskovaiset ja salaliittoteoreetikot ei juuri koskaan kirjoita rekisteröityneillä nimimerkeillä?

      Hävettääkö heitä? Eivätkö uskokaan asiaansa?

      • -jarmo-

        Ihan kuule juuri päin vastoin... miksi pilkkaajat eivät käytä omia nimiään?
        Minä voin sanoa koko nimeni, Jarmo Eklund ja antaa osoitteenikin eikä tunnu missään. Se tosin ei ole sallittua S24 sääntöjen puitteissa.
        Saat sen Ficoralta vai mikä se nykyään on www.pelastussanoma.fi domainin omistajana mikäli ovat ajantasalla ylipäätään. Helsingin Sörnäisissähän minä...


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Ihan kuule juuri päin vastoin... miksi pilkkaajat eivät käytä omia nimiään?
        Minä voin sanoa koko nimeni, Jarmo Eklund ja antaa osoitteenikin eikä tunnu missään. Se tosin ei ole sallittua S24 sääntöjen puitteissa.
        Saat sen Ficoralta vai mikä se nykyään on www.pelastussanoma.fi domainin omistajana mikäli ovat ajantasalla ylipäätään. Helsingin Sörnäisissähän minä...

        Pilkkaajat ja pilkkaajat. Vaihda levyä.


      • 23456789
        -jarmo- kirjoitti:

        Ihan kuule juuri päin vastoin... miksi pilkkaajat eivät käytä omia nimiään?
        Minä voin sanoa koko nimeni, Jarmo Eklund ja antaa osoitteenikin eikä tunnu missään. Se tosin ei ole sallittua S24 sääntöjen puitteissa.
        Saat sen Ficoralta vai mikä se nykyään on www.pelastussanoma.fi domainin omistajana mikäli ovat ajantasalla ylipäätään. Helsingin Sörnäisissähän minä...

        Et siis kunnioita S24-sääntöjä, katsot olevasi niiden yläpuolella.


      • -jarmo-
        --- kirjoitti:

        Pilkkaajat ja pilkkaajat. Vaihda levyä.

        Vaihda sinä asennetta uskoviin.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Vaihda sinä asennetta uskoviin.

        Tunnen useitakin uskovia. Monikaan heistä ei kyllä itke jatkuvasti samasta asiasta.


    • Oho-sano

      Äläpäs herjaa, sillä oletkos uskova itse tällä foorumilla kirjoittaessasi. Sinulla on ongelmia ufo- luotsina, mutta pidä ne siellä.

      • Selkeä syy

        Heitä hävettäisi, jos joutuisivat vastaamaan ennustuksistaan. Nyt voi aina vedota viime hädässä siihen, että "en minä kirjoittanut, se oli joku muu joka käytti minun nimimerkkiäni!".


    • Samalla uskis ja ate

      .VALITETTAVASTI IHMINEN EI VOI OLLA SAMALLA -aikaa USKOVA JA ATEISTI
      Sitä ei kaikki näköjään tiedä. Kun on puolensa valinnut, ei voi kertoa siitä toisesta puolesta faktatietoja. Kuinka voisikaan kun ei ymmärrä, ei ole kokemuksia, ei tietoa, eikä usko koko asiaan.
      Sitä sanotaan kaksisuuntaiseksi mielialahäiriöksi, jos ateisti esiintyy uskovien keskusteluissa asiantuntijana. Esimerkiksi sopinee nim. Xiina, Linduksiina,Soffieliina ym. Vuosia sitten kirjoitti sairastavansa kaksisuuntaista mielialahäiriötä kertoen tempuistaan tuossa tilassa. Sitten syytti muita hänen mustamaalaamisestaan. Joku muu on kirjoittanut. Seuraavaksi oli kristitty ja kts;n kanssa katsoi kantavansa ristiä. Sitten oli ex-hellari solvaten hellarit niin alas kuin sai. Tuli myös romaniheimon solvauksen aika. Poliisit, rikosilmoitukset ja muut lakiasiat perässä. Sitten vaihteli nikkiä ja olikin täysin uskoton. Viimeksi kiertelee puita halaamassa ja jokaisella onkin oma, keksimänsä jumala.

      Tässä lisää jakautuneesta mielestä

      kekek-kekek 25.11.2013 14:04
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Eihän metsään tarvitse mennä kun se...
      kekek-kekek 25.11.2013 14:00
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Mielelläni olen paatunut pakana.
      kekek-kekek 25.11.2013 13:58
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Kyllä valashai saattaa esiintyä Väl...
      kekek-kekek 25.11.2013 13:56
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Olen lukenut Raamatun pariinkiin ke...
      kekek-kekek 25.11.2013 13:51
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Liiteleviä elukoita on paljon muita...
      kekek-kekek 25.11.2013 13:49
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Hih hih.
      kekek-kekek 25.11.2013 13:44
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Ateismi
      kekek-kekek 25.11.2013 13:40
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Rajatieto / Ufot
      Saa sen lähteenkin ilmoittaa. http:...
      kekek-kekek 25.11.2013 13:37
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Rajatieto / Ufot
      Ruotsalaisessa ufokirjassa kuvankau...
      kekek-kekek 25.11.2013 13:32
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Rajatieto / Ufot
      Tyyppi on elokuvateatterissa ase ta...
      kekek-kekek 25.11.2013 13:21
      Yhteiskunta / Salaliittoteoria
      Nuo truth ja lie sanat viittaavat h...
      kekek-kekek 25.11.2013 13:19
      Yhteiskunta / Salaliittoteoria
      Vanhempi sukupuolvi ilmeisesti viel...
      kekek-kekek 25.11.2013 09:58
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Pidäpäs tuo saarna yrityksessäsi ni...
      kekek-kekek 25.11.2013 09:08
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Aloituksessa salaliittohörhöys ja u...
      kekek-kekek 25.11.2013 08:39
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Rajatieto / Ufot
      Pyyhi nyt vaahtoa pois välillä suup...
      kekek-kekek 25.11.2013 07:57
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Kyllä itse olet paljon pahempi raam...
      kekek-kekek 25.11.2013 07:54
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Olethan sinä trolli, olethan?
      kekek-kekek 25.11.2013 07:49
      Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      Simulaatio: taikaluoti oli ihan nor...
      kekek-kekek 25.11.2013 07:31
      Yhteiskunta / Salaliittoteoria
      kekek-kekek poistaa keskustelijoide...
      heheh-heheh-heheh 25.11.2013 05:53
      Suomi24 / Tiedotteet

      • ---

        No niin. Palstan suurin ja väkevin ajattelijakin heräsi.


      • 6+7

        sananlaskuista luvusta seitsemäntoista

        11 Pelkkää onnettomuutta hankkii kapinoitsija, mutta häntä vastaan lähetetään armoton sanansaattaja.

        12Kohdatkoon miestä karhu, jolta on riistetty poikaset, mutta älköön tyhmä hulluudessansa.


    • kjkl

      Yritä kyttää edelleen, sillä ilmeisesti vielä kelpaa vaikka kone ehdottelee nuita toisia! Jos onnistuu niin voi varmuuden vuoksi rekisteröidä sen!

    • kjkl

      Nimimerkki toimii vain koneella, jota olet käyttänyt!

      • höpö,höpö

        nimimerkki toimii millä koneella vaan jos sen on rekisteröinyt ei se koneesta ole kiinni.


    • kjkl

      Jos olet vaihtanutkonetta, pitäisi toimia entisellä iittymällä!

      • tjaa a, oliskos noin

        Ei kait se nimimerkki koneesta ole kiinni. Tuntuu tosi pölhöltä, jos näin olisi.


    • Tuom.

      Taidatte olla aika sekopäitä. Siis OLETTE sekosekosekoopäääiiitä..(tarkoittaa normitavoista poikkeavaa käytöstä)
      Tarkoittaa sitä, että eletään profeetallista aikaa, jolloin sekopäisyys saa palstatilaa.
      Normaalioloissa tämä ei ole mahdollista.
      Siis normioloissa tällaista ei pääsisi läpi. Siinä missä on normatiivinen keskustelukulttuuri ja käytöstavat. On siis jo menneen maailman tapakulttuuria.

      Siis tämä on pahempi kuin oire. Tämä on ilmiö, mikä tuottaa vielä vakavampia ilmenemismuotoja.
      Mitä esim. -jarmo- tekee tällaisessa keskustelukulttuurissa? Jos edustat jotain kristillistä vakaumusta, niin ei siihen kuulu osallistua samaan hengen vetoon pilkkaajien kanssa. Vaikka kielenkäyttö kylläkin viittaa samaan viiteryhmään.

      • -jarmo-

        Alistun ja nöyrryn nuhteillesi, olet täysin oikeassa mitä sanot.

        Sen sijaan, Raamatussa on paljon tarinoita, jossa kristitty on puhdas kuin karista, ovela kuin kettu ja on kreikkalaiselle kreikkalainen ja juutalaiselle juutalainen sekä pakanalle pakana. Monista kiivailuista puhumattakaan sekä suurimmankin profeetta Elian esimerkillä pilkkaa Baalin profeettoja.

        Olen tosi kovan koulun käynyt, sen olen kertonut kaikille. En minä hämmästy retoriikasta koska elän sitä ammatissani päivästä toiseen ja se mitä täällä olen kohdannut, on vasta koko leffan traileria. Jos sinä olet Helsingin rautatieaseman vartijana muutaman vuoden, olen 30 vuotta ollut erinäisissä baareissa ovimiehenä, sekä ajanut kiertävää järjestyksenvalvontaa ylläpitävää hälytysportsaripalvelua Helsingin Kalliossa, niin sitten tiedätte mitä on kova retoriikka tai ylipäätään mitä elämä on siellä. Eräät ihmiset eivät voisi kuvitellakaan astuvansa jalallaankaan Vaasankadulle Kalliossa perjantai iltana kello 22 jälkeen ja minä ajan siellä hälytyksen saatuani baariin jossa on tappelu. Kahteen tappoon on joutunut, useisiin asetilanteisiin, lukemattomiin puukkoihin ym teräasetilanteisiin, jossa joku pahis on riisuttu aseista, Sellaista minun elämä on ollut monta vuotta.
        Olen vanha todella suurikokoinen lähes 160 kg voimailija ja ekan kerran olin portsarina vuonna 1983 tällä hetkellä olen aika rampa, joten en enää kykene siihen kuin ennen.

        Luuletteko että sillä kokemuksella täällä näistä pikkuhäriköntapaisista on minulle henkisellä puolella mitään tehoa, tai jollain tasolla kuluttavat minun Jumalalta saamaani henkistä voimaa? Ei sitten tipan tippaa.

        Minä tunnen muutaman kaltaiseni kristityn. He ovat kovasti harvinaisia ja itse olen nyt rukouksieni tuloksena päässtyt viimein irti noista kenttätöistä, josta puhuin. Olen ollut viime aikoina suuresti siitä kiitollinen ja voin luopua pikkuhiljaa joistain sellaisista asioista, jotka olivat minun vanhaa Aatamia.

        Rukoilkaa ystävät puolestani! En liioittele, enkä valehtele teille.


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Alistun ja nöyrryn nuhteillesi, olet täysin oikeassa mitä sanot.

        Sen sijaan, Raamatussa on paljon tarinoita, jossa kristitty on puhdas kuin karista, ovela kuin kettu ja on kreikkalaiselle kreikkalainen ja juutalaiselle juutalainen sekä pakanalle pakana. Monista kiivailuista puhumattakaan sekä suurimmankin profeetta Elian esimerkillä pilkkaa Baalin profeettoja.

        Olen tosi kovan koulun käynyt, sen olen kertonut kaikille. En minä hämmästy retoriikasta koska elän sitä ammatissani päivästä toiseen ja se mitä täällä olen kohdannut, on vasta koko leffan traileria. Jos sinä olet Helsingin rautatieaseman vartijana muutaman vuoden, olen 30 vuotta ollut erinäisissä baareissa ovimiehenä, sekä ajanut kiertävää järjestyksenvalvontaa ylläpitävää hälytysportsaripalvelua Helsingin Kalliossa, niin sitten tiedätte mitä on kova retoriikka tai ylipäätään mitä elämä on siellä. Eräät ihmiset eivät voisi kuvitellakaan astuvansa jalallaankaan Vaasankadulle Kalliossa perjantai iltana kello 22 jälkeen ja minä ajan siellä hälytyksen saatuani baariin jossa on tappelu. Kahteen tappoon on joutunut, useisiin asetilanteisiin, lukemattomiin puukkoihin ym teräasetilanteisiin, jossa joku pahis on riisuttu aseista, Sellaista minun elämä on ollut monta vuotta.
        Olen vanha todella suurikokoinen lähes 160 kg voimailija ja ekan kerran olin portsarina vuonna 1983 tällä hetkellä olen aika rampa, joten en enää kykene siihen kuin ennen.

        Luuletteko että sillä kokemuksella täällä näistä pikkuhäriköntapaisista on minulle henkisellä puolella mitään tehoa, tai jollain tasolla kuluttavat minun Jumalalta saamaani henkistä voimaa? Ei sitten tipan tippaa.

        Minä tunnen muutaman kaltaiseni kristityn. He ovat kovasti harvinaisia ja itse olen nyt rukouksieni tuloksena päässtyt viimein irti noista kenttätöistä, josta puhuin. Olen ollut viime aikoina suuresti siitä kiitollinen ja voin luopua pikkuhiljaa joistain sellaisista asioista, jotka olivat minun vanhaa Aatamia.

        Rukoilkaa ystävät puolestani! En liioittele, enkä valehtele teille.

        Muistutan vielä että ei se Jeesuksenkaan temppelissä aiheuttama pöytien kaatelukaan ollut varmaan tämän palstan mittapuussa ihan 1:1 käytännön tasolla mikään siisti keissi. Uskon että melkoista sanailua siinä silloin käytiin kun pöydät kaatuivat ja pulut lenteli ympäri salia. Taisi meidän karitsamme saada melkoiset "pultit" siinä kohtaa. Ja minkä puolesta? Voitte tutkia kaikki kirjoitukseni historiassa.

        Eräs "joku" tuli aikoinaan sanomaan että Jarmo, sinussa on Pietarin vikaa kun olet noin impulsiivinen kiivailija oikean asian puolesta.

        Kuten sanoin, Tuom. on oikeassa, ei kai saisi... mutta kiivailen Jeesuksen Kristuksen nimessä hänen takiaan.


      • .....
        -jarmo- kirjoitti:

        Alistun ja nöyrryn nuhteillesi, olet täysin oikeassa mitä sanot.

        Sen sijaan, Raamatussa on paljon tarinoita, jossa kristitty on puhdas kuin karista, ovela kuin kettu ja on kreikkalaiselle kreikkalainen ja juutalaiselle juutalainen sekä pakanalle pakana. Monista kiivailuista puhumattakaan sekä suurimmankin profeetta Elian esimerkillä pilkkaa Baalin profeettoja.

        Olen tosi kovan koulun käynyt, sen olen kertonut kaikille. En minä hämmästy retoriikasta koska elän sitä ammatissani päivästä toiseen ja se mitä täällä olen kohdannut, on vasta koko leffan traileria. Jos sinä olet Helsingin rautatieaseman vartijana muutaman vuoden, olen 30 vuotta ollut erinäisissä baareissa ovimiehenä, sekä ajanut kiertävää järjestyksenvalvontaa ylläpitävää hälytysportsaripalvelua Helsingin Kalliossa, niin sitten tiedätte mitä on kova retoriikka tai ylipäätään mitä elämä on siellä. Eräät ihmiset eivät voisi kuvitellakaan astuvansa jalallaankaan Vaasankadulle Kalliossa perjantai iltana kello 22 jälkeen ja minä ajan siellä hälytyksen saatuani baariin jossa on tappelu. Kahteen tappoon on joutunut, useisiin asetilanteisiin, lukemattomiin puukkoihin ym teräasetilanteisiin, jossa joku pahis on riisuttu aseista, Sellaista minun elämä on ollut monta vuotta.
        Olen vanha todella suurikokoinen lähes 160 kg voimailija ja ekan kerran olin portsarina vuonna 1983 tällä hetkellä olen aika rampa, joten en enää kykene siihen kuin ennen.

        Luuletteko että sillä kokemuksella täällä näistä pikkuhäriköntapaisista on minulle henkisellä puolella mitään tehoa, tai jollain tasolla kuluttavat minun Jumalalta saamaani henkistä voimaa? Ei sitten tipan tippaa.

        Minä tunnen muutaman kaltaiseni kristityn. He ovat kovasti harvinaisia ja itse olen nyt rukouksieni tuloksena päässtyt viimein irti noista kenttätöistä, josta puhuin. Olen ollut viime aikoina suuresti siitä kiitollinen ja voin luopua pikkuhiljaa joistain sellaisista asioista, jotka olivat minun vanhaa Aatamia.

        Rukoilkaa ystävät puolestani! En liioittele, enkä valehtele teille.

        tuttua minullekkin tosin olin niin vähän aikaa sinuun verrattuna että en ihan noin paljoo ehtinyt kokea ja en noin hurjia tilanteita mutta hurjia kumminkin...

        kun olet toiminut noin kauan alalalla niin olet varmaan hyvin nähnyt myös maailman menon kehityksen...

        en tiedä oliko baari kulttuuri tolloin hurjempaa kuin nykysin?

        mutta ainakin turmeltuneiduudessa ollaan menty ja paljon eteen päin...

        itese kun olen 84:nen niin minun sukupolvi on aika turmeltunut ja tästä kun mennää nykyhetkeen ja kattoo nyky nuorisoa niin kyllä on niin turmelutneet sukupolvet että huhhuh jos minun sukupolvi on turmelutnut mutta mitä sitten nämä ei tämä meno kyllä voi kauaa jatkua enää...

        olet vanhan voimailija minäkin käyn puntilla tosin nytten tossa kun oli toi maailman jakso ja alko vei niin jäi urheilut vähemmällem kävin muuten viime kesänä juoksemassa puolmaratooninkin puntin ohessa...


      • -jarmo-
        ..... kirjoitti:

        tuttua minullekkin tosin olin niin vähän aikaa sinuun verrattuna että en ihan noin paljoo ehtinyt kokea ja en noin hurjia tilanteita mutta hurjia kumminkin...

        kun olet toiminut noin kauan alalalla niin olet varmaan hyvin nähnyt myös maailman menon kehityksen...

        en tiedä oliko baari kulttuuri tolloin hurjempaa kuin nykysin?

        mutta ainakin turmeltuneiduudessa ollaan menty ja paljon eteen päin...

        itese kun olen 84:nen niin minun sukupolvi on aika turmeltunut ja tästä kun mennää nykyhetkeen ja kattoo nyky nuorisoa niin kyllä on niin turmelutneet sukupolvet että huhhuh jos minun sukupolvi on turmelutnut mutta mitä sitten nämä ei tämä meno kyllä voi kauaa jatkua enää...

        olet vanhan voimailija minäkin käyn puntilla tosin nytten tossa kun oli toi maailman jakso ja alko vei niin jäi urheilut vähemmällem kävin muuten viime kesänä juoksemassa puolmaratooninkin puntin ohessa...

        Kiitos Rakas ystävä tuestasi. Mutta kuten sanoin jo, ei Tuom. ole minua väärin nuhdellut. Hän ei vaan ymmärrä koko tilannekuvaa ja jos koettaa ymmärtää, siis joku sellainen joka ei kykene näkemään minun elettyä elämää, ei kykene myöskään ymmärtämään vaikka käyttäisi mitä peilikuvanaan.

        Hyvin läheisille uskoville ystävilleni, joista yksi on tismaleen saman kovan koulun käynyt, hän ja he voivat ymmärtää. Jari mm. puukotettiin henkihieveriin baarin vessassa jo vuosia sitten ja hän on uskova kovan elämän läpikäynyt portsari.
        Hänellä on muuten rukouksessa kaunis kielilläpuhumisen lahja :)


      • Tuom.
        -jarmo- kirjoitti:

        Kiitos Rakas ystävä tuestasi. Mutta kuten sanoin jo, ei Tuom. ole minua väärin nuhdellut. Hän ei vaan ymmärrä koko tilannekuvaa ja jos koettaa ymmärtää, siis joku sellainen joka ei kykene näkemään minun elettyä elämää, ei kykene myöskään ymmärtämään vaikka käyttäisi mitä peilikuvanaan.

        Hyvin läheisille uskoville ystävilleni, joista yksi on tismaleen saman kovan koulun käynyt, hän ja he voivat ymmärtää. Jari mm. puukotettiin henkihieveriin baarin vessassa jo vuosia sitten ja hän on uskova kovan elämän läpikäynyt portsari.
        Hänellä on muuten rukouksessa kaunis kielilläpuhumisen lahja :)

        Kyllähän tässä taustat on -jarmo- itsekullakin. Tuohan se tietysti palstalle inhimillisyyttä ja tavallaan uteliaisuuden sävyttämää mielenkiintoa. Mutta onko tämä ihan oikea paikka avata omia raadollisia elämänkokemuksia? Voi olla. Saattaahan siitä syntyä sellainen kuva, että ei tämä uskovaisuus mitään "kukkahattutätien ja foliosetien " yksinoikeus ole.
        Niin että kaikenmoisilla ihmisillä on paikkansa Jumalan rakastavassa sylissä.

        Mielestäni me eletään pilkkaajien ja kaiken laatuisen pahuuden esiinmarssin aikaa. Sen myötä myös kielenkäyttö tulee pahenemaan. Siihen ei pidä liimautua mukaan, ja näyttää että "mäkin kykenen heittää tota alatyylin läppää".

        Pyhä ja alati elämänsä pyhittävä käyttää myös pyhää ja sivistynyttä kieltä. Profeetallinen kieli on aina yhtä juhlavaa ja kaunista. Se on muuttumatonta, eikä kulje tämän maailman saastuvan kielenilmaisun myötävaikutuksesta. Kunpa itse sen aina muistaisi!

        Sillä ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa!


    • Kritik1

      Tuom toi asian oikein esille. Näin se oikeasti onkin

    • on kyllä palstan

      meno mennyt kovin villiksi

    • Villiviini

      Nytkö vasta?

    • KTS (ei kirj,)

      kuka ryöstää nimimerkkejä?

    • Sanamies
      26.1.2005 11:09
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 16:17
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      29.12.2004 20:11
      Oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies
      5.3.2005 21:29
      Kirjoita oikealla nimellä
      tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 19:54
      oikialla nimellä arska tai veri lirisee
      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe