Kummallinen reaktio viestiin

mitämiehillämielessä

Alustan juttua sillä, että en kovin helposti ota itse yhteyttä netin kautta miehiin päin. Harkitsen siis tarkkaan sovinko itse miehen asettamiin kriteereihin ja päinvastoin. Olen uskaltautunut lähettämään muutamalle mukavalle ja fiksunoloiselle miehelle ihan neutraalin perusviestin tyyliin "vaikutat mukavalta, olisi kiva tutustua" ja olen törmännyt sellaiseen kummalliseen juttuun, että pari miestä on poistanut profiilinsa viestini saatuaan ja palannut sitten melkein saman tien palveluun toisella nimimerkillä. En oikein ymmärrä mitä järkeä tuossa on. Eikö olisi helpompaa vastata viestiin kiitos mutta ei kiitos. Tässä tulee vähän sellainen olo, että naisen ei kannata tehdä minkäänlaista aloitetta, vaikka sitä usein peräänkuulutetaan :(

5

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läksinpoisnetistäjo

      Ei ne kyllä viitsi edes profiilia vaihtaa toiseen nimimerkkiin, eivät vaan vastaa edes ei kiitos.

    • kiltti mies.

      Ne haluaa vain panoseuraa ja uskovat että sinä haluat parisuhteen.

    • ¤¤¤

      Oletko nyt aivan varma, että tuo reaktio johtuu juuri sinun viesteistäsi? Ettei jonkun tai joidenkin toisten, tai mistä tahansa muusta syystä?

      Meillä ihmisillä on usein kummallinen tapa ajatella, että maailma pyörii meidän napamme ympärillä.

    • alenna kriteereitä

      " Tässä tulee vähän sellainen olo, että naisen ei kannata tehdä minkäänlaista aloitetta, vaikka sitä usein peräänkuulutetaan :( "

      Tämä on aina naisen huvittava ensireaktio kun aloitteet eivät tuo tulosta mutta oletko ikinä ajatellut että yrität parempia miehiä mihin sinulla on varaa?

      • hm hm

        Jos aloittaja ottaisi yhteyttä miehiin jotka ovat "hänen tasonsa yläpuolella" nämä miehet varmaankin suhtautuisivat häneen sen verran ylimielisesti että eivät vaivautuisi pelleilemään nikkiä vaihtaen.

        Kyseessä voi olla tosiaankin sattuma, tai sitten noilla miehillä vaan on joku ihme idea joka ei tavallisen ihmisen järjellä varustetulle oikein aukene. Itse olen kyllä levottomana sieluna välillä lopettanut jonkun profiilin ja sitten yhtä levottomana luonut uuden, enkä ole tullut ajatelleeksi että joku kokisi sen olleen reaktio hänen viestiinsä. Joskus olen myös vahingossa tehnyt niin että kun olen juuri antanut toisella deittisaitilla Suomi24:n profiilini tiedoksi että saa käydä katsomassa kuvat, olenkin unohtanut näin tehneeni ja satun sitten jotenkin muokkailemaan sitä S24-profiilia, ja myöhemmin tulee mieleen että ei kai se linkin saanut nyt luullut että hänen takiaan muokkasin.

        Kaikkea kanssa, ei kaikkea voi aina muistaa ja ajatella. Ei tämän pitäisi olla neuroottista touhua. Mutta onhan se tietysti.

        Koska ainakin 40 iässä miehet järjestään jättävät vastaamatta kun heihin ottaa yhteyttä, niin mahtaa heillä kaikilla olla tosi suuret luulot itsestään kun olen todellakin yrittänyt "tasoisiani" lähestyä. Vai olisikohan se sittenkin vaan niin että tässä iässä ketään ei jaksa kiinnostaa enää mikään. Muutama mies onkin suoraan sanonut ettei usko enää koskaan ihastuvansa, kun kukaan nainen ei tunnu SILTÄ.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe