HELP!

Surullinen (~_~)

Oon 11 vuotta, ja eka meidän luokalt kenen rinnat on alkanu kasvaa... Niin ku muut o iha normei, mut mä oon sit rintojen kohalta sillei BUUM!! Oon yks kevyimmistä tytöistä meidän luokalt, mut silti isorintainen! :'-(
vielä ku en uskalla pyytää rintsikoita äipältä, nii kaikki on koulus sillee Ö___Ö
mun isosiskollakaan (13 w.) ei oo rintsikoit, ni ois hölmöö, jos mä pyytäsin...
Mun rinnat on suunnille saman kokoset kun sen, koska hän on aika lyhyt. MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ!!?
Sori pitkä teksti, ja kirjoitusvirheet!
Vastatkaa nopsaan! Kiitos jo etukäteen!

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kervonmies

      Rintojen kasvussa ei mitään hävettävää ole. Niin tapahtuu jokaiselle tytölle ja naiselle. Myös äidillesi. Äitisi kyllä ymmärtää yskän, kun pyydät rintsikoita. Hän on varmasti ollut samankaltaisessa tilanteessa ja on valmis auttamaan sinua ja siskoasi. Normaalia kehitystä ei kannata hävetä vaikka se tuntuu hassulta ja oudolta alkuunsa.

    • sisko..

      Tiedätkö, kannattaa alkaa käyttämään rintsikoita aika aikaisin, sillä kun rinnat on kasvaneet, niin alkaa käymään niinkin päivittäin, että nännit paistaa muodoltaan paitojen läpi :/ varsinkaa ny kesällä ei oo kiva ku sun pitäis pitää hupparii tai aina jotain peittävää päällä sen takia, ettei kukaan ala sanomaan siitä sulle mitään.

      Jos sulla ei oo vielä alkanu kuukautiset, nii kannattaa alkaa pitämään laukussa tai jossain pikkuhousun suojaa mukana, että pystyt varautumaan siihen.

      Älä oikeesti häpee tätä :) tiiän miltä tuntuu olla eka kenelle kaikki tommoset nuoreks aikuseks kasvaminen tapahtuu, mutta se häpeä kyllä menee ohi tosi nopeaan, kun et itse pahenna tilannetta ajattelemalla sitä liikaa. Muut kasvaa tosi nopeesti perässä ja alkaa haluumaan käyttämään rintsikoita kun eka tyttö luokassa niitä alkaa käyttämään.

      • rintsikkatyttö 13v

        Terve surullinen!

        Sun kannattas varmaan yhdessä sun 13v siskon kanssa pyytää rintsikoita.

        Juttele ekaks sun isosiskon kanssa, et onks se miettiny rintsikoita ja sit yhdessä äidin juttusille.

        Voi olla tosi kivaakin olla luokan eka, jolla on oikeet kuppirintsikat.

        Muistan hyvin sen tytön, jolla oli ekana rintsikat meidän luokalla. Kaikki tytöt halus nähdä ne sen päällä ja niitä pidettiin tosi hienoina. Se joutu aina välkällä vessassa esitteleen niitä.

        Monet alko heti kans pitää max topattuja suippoja samanlaisia rintsikoita, ku tällä ekallakin tytöllä oli, vaikka niillä ei ollu yhtään rintoja.

        Rohkase vaan mieles ja juttele äidille, tai voihan sitä isänkin kanssa jutella!

        Rintsikat tuntuu ihanalta päällä ja niitä on kiva pitää, kun ne antaa muotoja.


      • Ei enää Surullinen (~_~)
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve surullinen!

        Sun kannattas varmaan yhdessä sun 13v siskon kanssa pyytää rintsikoita.

        Juttele ekaks sun isosiskon kanssa, et onks se miettiny rintsikoita ja sit yhdessä äidin juttusille.

        Voi olla tosi kivaakin olla luokan eka, jolla on oikeet kuppirintsikat.

        Muistan hyvin sen tytön, jolla oli ekana rintsikat meidän luokalla. Kaikki tytöt halus nähdä ne sen päällä ja niitä pidettiin tosi hienoina. Se joutu aina välkällä vessassa esitteleen niitä.

        Monet alko heti kans pitää max topattuja suippoja samanlaisia rintsikoita, ku tällä ekallakin tytöllä oli, vaikka niillä ei ollu yhtään rintoja.

        Rohkase vaan mieles ja juttele äidille, tai voihan sitä isänkin kanssa jutella!

        Rintsikat tuntuu ihanalta päällä ja niitä on kiva pitää, kun ne antaa muotoja.

        Kiitos paljon!


    • go for it!

      Itse sain ensimmäiset rintsikkani 11-vuotiaana kun olin vähän aikaisessa vaiheessa murrosikäni kanssa. Rohkeasti vain äipälle puhumaan, kyllä hän ymmärtää niitten tarpeen (sillä rintojen kanssa ylipäätään on mukavempi rintsikoitten kanssa eikä ilman, ei hänkään niitä turhaan käytä ;D).
      Kyllä ne luokkakaverit tulevat kehityksessä perässä, jos sinua kiusotellaan asiasta, se on vain sen takia että muut ovat kateellisia kun kehityt ennen heitä. :D Vuoden-kahden päästä kukaan ei muista sitä, kun kaikilla on jo rinnat ja siitä on tullut senhetkinen normi :)
      Rohkeasti vaan rintsikkaostoksille äidin kanssa, tai voit mennä itsekin ja rohkeasti pyytää apua myyjältä, he osaavat työnsä :D (Itse pyydän aina apua uusien rintsikoiden ostossa, varsinkin jos vaihdan mallia kun koko saattaa niitten mukaan vaihdella ja istuvuus on tärkeintä! =)

      • Huoleton!

        En ois uskonu saavani näin hyvää apua! Kiitoss!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe