Tsaari Nikolai II:tä ei koskaan teloitettu!

icepicked

(Tämä on übermahtava salaliittoteoriani Jekaterinburgissa vuonna 1918 tapahtuneiksi väitetyiden teloitusten valheellisuudesta. Aion esittää kyseenalaisen väitteen, jonka itse asiassa esitinkin jo otsikossa: tsaari Nikolaita ei koskaan teloitettu! Aion myös perustella väitteeni tämän salaliittoteorian avulla.)

Maaliskuun vallankumouksen (1918) jälkeen tsaari Nikolai II syöstiin vallasta, ja Venäjän johtoon asettui väliaikaishallitus, jonka johtajana puolestaan toimi Aleksandr Kerenski. Pian bolševikit kuitenkin kaappasivat vallan, (lokakuun vallankumous, 1918) ja väliaikaishallituksen tilalle asettui bolševikkipuolue ja Kerenskin tilalle Vladimir Lenin. Britannian kuningas George V oli Nikolai II:n serkku, ja tiettävästi he olivat hyvin samanäköisiä keskenään:
http://media.tumblr.com/tumblr_m5y3bt9LsT1qbsnwl.jpg

[Huom, kaikki te, jotka ette vielä ole tutustuneet Venäjän vallankumouksen historiaan! Edellinen kappale on totta, mutta seuraava on täyttä satua, jonka olen keksinyt päästäni.]

Minun teoriani mukaan George V tahattomasti pelasti Nikolai II:n. Juurin ennen maaliskuun vallankumousta George teki salaisen vierailun Nikolain luokse Pietarin Talvipalatsiin. Ennen hänen lähtöään heikkonäköinen palvelija kuitenkin sekoitti kuninkaat keskenään, joten vartijoiden saattamana palatsista poistuikin Nikolai II eikä George V. Yleisen hälinän takia vaihtoa ei huomattu, ennen kuin oli liian myöhäistä.

Tässä kohtaa kysytään, miksi valhe ei ole paljastunut aiemmin. Ensimmäisen maailmansodan jälkeen kuninkaanvalta käytännössä romutettiin kaikkialla Euroopassa, mutta kuninkaiden ja kuningattarien edustusasema säilyi yhä, eikä johtajilla olisi ollut varaa aiheuttaa turhia skandaaleja. Nikolaista sai meikkaamalla aivan serkkunsa näköisen, joten kukaan ei varmasti epäillyt ulkonäöstäkään mitään.

Miksi bolševikit olisivat teloittaneet väärän keisarin? Tässä kohtaa on otettava näyttämölle Deus Ex Macina, (jumala koneesta, tietäjät tietää) tai pikemminkin Deus Ex Lenina (jumala Leninistä, huomaa latinankielinen sijapääte). Eihän Lenin voinut myöntää, että tsaari, proletariaatin vihollinen, hänen veljensä teloituttaja, oli päässyt bolševikeiltä karkuun. Piti kuitenkin lynkata tsaari, joten mikä tahansa kruunuheikki kelpasi bolševikeille. George V ja tsaariperhe teloitettiin, ei Jekaterinburgissa, vaan Igarkassa, ja siksi oikeita ruumiita ei ole vieläkään löydetty. "Löydetyt" ruumiit ovat muutaman lumihankeen sammuneen pultsarin ruumiita, eikä niitä siksi ole oikea määrä. Nikolai II vietti loppuelämänsä Englannin hovissa esittäen serkkuaan.

(Tuli vain mieleen yksi juttu, nimittäin olettekohan työkin huomanneet, että kaikki muut lausuvat Leninin nimen normaalisti, mutta kommunistit venyttävät ensimmäistä eetä, niin että se kuulostaa, kuin he sanoisivat "Leenin." Olen kehittänyt tästäkin teorian: mitä vasemmistolaisempi henkilö on, sitä pidempänä hän lausuu Leninin nimessä olevan e:n. Kuulostaako järkevältä?)

17

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeastaan minä en ole vasemmistolainen, mutta lausun Leninin Leenin.

      • No höh, sie ryssit (XD) miun teoriani.


    • * Deus ex Machina - ei (...)Macina

      • En jaksanut tarkistaa. Opiskelen sekä latinaa että italiaa, joten minun olisi pitänyt tietää ääntämyksen perusteella, mutta kun ei mene perille niin ei.


      • icepicked kirjoitti:

        En jaksanut tarkistaa. Opiskelen sekä latinaa että italiaa, joten minun olisi pitänyt tietää ääntämyksen perusteella, mutta kun ei mene perille niin ei.

        Eikö olisi viisaampaa opetella ainoastaan kirjoittamaan latinaa, koska sammuneen kielen puhumisesta ja oikeaoppisesta lausunnasta ei ole hyötyä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eikö olisi viisaampaa opetella ainoastaan kirjoittamaan latinaa, koska sammuneen kielen puhumisesta ja oikeaoppisesta lausunnasta ei ole hyötyä.

        Latinaluokalla opetetaan myöskin lausumista, minkä lisäksi meillä on käytännön kielioppia, (sijamuodot, sanastoa ym.) vaikka siitä ei käytännössä ole mitään hyötyä.


      • suwastikantti
        icepicked kirjoitti:

        Latinaluokalla opetetaan myöskin lausumista, minkä lisäksi meillä on käytännön kielioppia, (sijamuodot, sanastoa ym.) vaikka siitä ei käytännössä ole mitään hyötyä.

        minä pidin esitelmän leninistä, saan opettajan mukaan todennäköisesti kympin..
        jeehyväminä


      • suwastikantti kirjoitti:

        minä pidin esitelmän leninistä, saan opettajan mukaan todennäköisesti kympin..
        jeehyväminä

        Mie olen ylpeä siusta täältä näytön takaa. :)
        Miun on pakko tunnustaa, että siun ikäisenä mie en edes tiennyt, kuka Vladimir Lenin on. Häpeän 12-vuotiasta itseäni sen johdosta, ja vähän muistakin syistä, sillä olin hyvin, hyvin tyhmä silloin. Ymmärtääkseni sie et ole vielä käynyt hissankursseja, joilla käsitellään Venäjän vallankumousta, joten sie saat esitelmän tekemisestä hyödyllisiä taustatietoja. Usko pois, historia on kymmenen kertaa helpompaa, jos on perehtynyt aiheeseen edes jotenkin, sillä silloin ei tarvitse opetella muuta kuin yksityiskohdat.

        Paraskin puhuja... Eilen olisi pitänyt lukea historiankokeeseen, mutta mie vaan mesosin mielenosoituksessa eduskuntatalon edessä.


    • Kyllä minäkin sanon Leeniniksi. Anteeksi Trotski. Muusta en valita. Jostain kaukaisista seiskaluokan ajoista muistin bolševikit, tsaari Nikolaista olen kai joskus kuullut, mutten muistanut niiden välistä yhteyttä.
      Onneksi historia jatkuu ensi vuonna lukiossa...

    • En tiedä mitä kirjaa olet lukemassa ja monennellako sadannella sivulla olet, mutta voisi olla hyvä laittaa se kirja pois vähäksi aikaa.

    • KOMMARIPASKAT

      PUNIKIT HIRTEEN!

    • älä esitä

      Olet kehitellyt "hienon" tarinan, vitun punikin pentu.

      • XD
        Joku lahtaritrolli eksyi taas tänne vihaamaan minua.


    • Janukoovits

      Mieluummin lahtari kuin punikki.

      • WertyQ

        Ilman punikkeja asuisit mahdollisesti torpassa ja vanhempasi joutuisivat tekemään työtä 12/päivässä ilman minkäänlaista ylityökorvausta.


      • Voitko vielä selittää epäkorrektin kielenkäyttösi?


      • WertyQ kirjoitti:

        Ilman punikkeja asuisit mahdollisesti torpassa ja vanhempasi joutuisivat tekemään työtä 12/päivässä ilman minkäänlaista ylityökorvausta.

        Juuri näin. Wannabe-porvarit eivät tajua, että mitä kapitalistisempi yhteiskunta on kyseessä, sitä harvemmat rikastuvat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe