tornio ja supermarket.

hymyilit

Sinä vaalea nainen tornion ykkösessä 22.04. Oltiin kassajonossa yhtaikaa.jäit mieleen.toivottavasti satutaan uudestaan.

21

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaalee

      Jos nähdään uudelleen, hymyile minulle :)

      • hymyilit

        Ootkohan sama nainen.Muistatko mitä teit kun tulit kaupasta ulos kyseisenäpäivänä.Ja mikä oli klo aika.minä muistan.


      • vaalee
        hymyilit kirjoitti:

        Ootkohan sama nainen.Muistatko mitä teit kun tulit kaupasta ulos kyseisenäpäivänä.Ja mikä oli klo aika.minä muistan.

        En muista, mutta kerrotko? Luultavasti työpäivän jälkeen kävin kaupassa. En tiedä olenko sama.


    • hymyilit

      Jos kävit työpäivänpäätyttyä.Olet varmaankin vuorotyössä?Muistatko olitko minua ennen vai jälkeen kassa jonossa.

      • vaalee

        Tai sitten kävin ennen töihin menoa eväät hakemassa ja ennen sinua jonossa maybe..


    • hymyilit

      Minkävärisellä autolla olit.ja mikä vm

      • vaalee

        Vaalea nainen ja vaalea auto -04


    • vaalee

      Elikkäs se oli joku muu vaalee. Toivottavasti kohtaatte vielä. Mukavia supermarketkäyntejä sulle :) .

    • hymyilit

      Kiitos kuitenkin kun kiinostusta osoitit.et ollut hän jota tarkoitin.vaikka voisithan sinäkin olla hymyilevä.

      • vaalee

        :)) Kiitos, "super" hymy


    • hymyilit

      Mukavia kauppareissuja myös sinulle.

    • ...

      Olitko minua ennen jonossa ja alle 30v? Auton vuosimalli on -06...

    • ...

      Siis auton vuosimalli on -96 :)

    • hymyilit

      Ikä ei täsmää.oon yli 30.mut toi kuvaamasi auton ikä voisi jopa olla.

    • ...

      Muistatko yhtään mitä mulla oli päällä? Niin ja minkä ikäluokan naisesta on nyt kyse? :)
      Päivää en nyt muista tarkkaan mutta nuihin aikoihin olen hymyjä vaihtanut kyseisen kaupan jonossa. Minä en mitään ihmeellistä tehnyt kai kun tulin kaupasta mutta tämä jonossa edessä oleva (sinä?) saikkasit korttikoneen kans ;)

    • hymyilit.

      En saikannut.ja etsimäni on 25-30v.osuuko ikäsi tuohon väliin.

    • ...

      Osuu ;)

    • ...

      Kerrtoisitko vähän tarkempia tuntomerkkejä minusta?

      • hymyilit

        Sinulla oli 3-4 artikkelia ruokakoriss Ja ylläsi oli ruskeeruudullinen paitapusero.


    • ...

      Ok en ollu mie! Mutta mukava ku ykkösessä ees asiakkaat hymyilee toisilleen :)

      • hymyilit

        Hymyillään kun tavataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe