En halua aikuistua koskaan

Fyysinen väkivalta

Joo, olen aika ihanasti yhä LAPSI, mutta mun pari kaveria painostaa mua olemaan jotenkin cool, pienempiä syrjivä, kiusaaja jne. Oon siis vasta 11v, ja se ahistaa. Mua oltiin joskus syrjitty, ja kun kaverit hakkaa, potkii, haukkuu läskiksi (painan 36kg ja 151cm pitkä) ja rumaksi, eikä mul sais olla omai mielipiteitä jne. ihan kuin kärpänen.

Mulla jotenkin jäi 5v se kuuluisa prinsessavaihe väliin, kaverit taas asialla -_-. Ja nyt tuntuu että on ihan pakko saada prinsessa tapetit, pehmolelut ja pinkit hörhelöt jokapaikkaan :3 ja leikkiä barbeilla (sekin nukkevaihe jäi väliin ;_;) ja pitää teekutsuja :D

Mut kaverit painostaa olemaan tosi cool ja niin aikuismainen. Eikä muut luokan tytöt ota mukaan mitään nössöjä. En tiedä mitä pitäisi tehdä, olemaan oma itseni ja tulla erakoksi, vai olla yhä se sama mielipiteitä myöteilevä kovis. Mikä olisi järkevä päätös, nykyään eskaritkin meikkaa ja räplää omaa iPhonea. Olen todistanut tuota eskareiden kovistelua, ne kiroilee, sylkee ja muuta.

Haluaisin yhä liidellä glitterpinkkimaailmoissani, tehdä hiekkakakkuja, leikkiä nukeilla ja tehdä muuta kivaa. Nykyään elämäni on tosi masentavaa, eikä kenellekkään voi kertoa mitään, koska ei opettaja nyt siihen sovellu. Ja jos kysyn että miksi sinä potkaisit minua/löit mahaan/kamppasit, niin kaveri vaan nauraa mutta kun kysyn uudestaan niin sitten se hämmentyy ja on ihan itku kurkussa ja kysyy et miks suutuin

Ja muutenkin se luulee olevansa jotenkin parhain ja silloin kun ne heitti mut 1,7 metristä asfaltille niin ne vaan nauro, ja kun tuuppasin vähän sitä toista kaveria niin se heti alkaa pimppiragettaa että tuntu pahalta ja noin ei saa tehä. Oon lopen kyllästyny ja en jaksa enää edes yrittää mitään kunnolla, ja kun mut on tunnettu tosi innokkaana laulajana, niin oli yllätys kaikille etten halunnut osallistua kevätjuhlaan.

Ja mulla epäillään myös skitsofreniaa. Ja mun kaverit ei halua kuunnella koskaan mua, mitä mun pitäisi tehdä. Muita vapaita kaveriporukoita ei ole, enkä halua olla yksinkään.

8

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot ihan hyvis!

      Huomaa jo tekstin perusteella, että olet kiltti tyttö, mutta hieman epävarma, jos jotkut tulee haukkuu sua iha nössöks, ni kantsii vaa sanoo et; miellummi oon nössö, ku että muutun hienostelijasupervauvakovikses, jotka kökköilee näyttääkseen coolilta! Olin ite pienenpänä koulus, jos oli yks pelottava, mut ärsyttävä "kovis" (minua vuoden vanhempi), kiusasi pienenpiään. Yhden kerran, kun olin kävelemässä kotiin syöden jäätelöä, niin hän, ja muut kovikset tuli siihe sillee mun eteen, ja sit se "kovis" löi mun kädestä, sen jätskin, ja se tippu maahan... Olin siis hermona, nostin jäätelön, ja lättäsin sen suoraa koviksen naamaan, ja huusin; HANKI ELÄMÄ, TÄYSIDIOOTTI!!! Sit lähin pois. Ei enää kiusannu. Ja sit... Sua EI pitäs haukkuu läskiks, oot ihan normi! Ja jos ne mollaa vaik barbeista, ni sano vaik; hanki elämä! Tai; ai ite tykkäät sit baby borneist? Tai; raukkis... Toivottavasti autto!

    • Kervonmies

      Aikuistua kannattaa. Aikuistuminenhan ei ole sitä, että vähätellään heikompia tai pienempiä ja esitetään jotenkin tärkeämpää ja kovempaa mitä ollaan. Lapsellista taas on tuo ikätoveriesi käytös. Ole rohkeasti oma itsesi, koska muutoin tulet vielä katumaan sitä, että olit toisenlainen vain muiden mieliksi. Omana itsenäsi saat varmasti uusia kavereita, jos nuo vanhat kaverit eivät säily. Moni aikuinen mieskin hei keräilee nukkeja, pehmoleluja ja katsoo piirrettyjä. Kenenkään ei tulisi olla juuri sellainen millaiseksi painostetaan vaan juuri sellainen, kuin millaiseksi itsensä kokee. Olet huomattavasti kypsempi verrattuna tämän hetkisiin kavereihisi.

      Surullistahan se toki tulee olemaan, jos kaverisi sinut hylkäävät sen takia mimmoinen oikeasti olet, mutta se on luonnollinen vaihe oman elämän muuttuessa. Vielä surullisempaa olisi kuitenkin vain seurata touhua vierestä ja myötäillä vuosia. Etsi rohkeasti uusia kavereita ja tuttavuuksia. Huomaat kyllä, että ystävien arvoa ei mitata lukumäärissä.

    • Haloo!

      Sä olet tosi laiha! sun ikäsenä olin 147cm ja 48kg!

      • Samiksii!

        Olin kans saman pitunen ja painonen! :O


      • Samiksii! kirjoitti:

        Olin kans saman pitunen ja painonen! :O

        mä oon 162cm ja painan 48kg! O.o ja oon poika



        Ps mul on se ihan sama tilanne paitsi oon vuoden vanhempi enkä haluu leikkii barbeil vaa poneil :3


      • Kultainen Lintu
        fluttershy-yey kirjoitti:

        mä oon 162cm ja painan 48kg! O.o ja oon poika



        Ps mul on se ihan sama tilanne paitsi oon vuoden vanhempi enkä haluu leikkii barbeil vaa poneil :3

        12-vuotiaallakin on oikeus olla lapsi.
        Älkää yrittäkö aikuistua liian aikaisin!
        Leikkikää kun vielä voitte!
        15-vuotiaana on hieman hankalaa leikkiä barbeilla ja poneilla. 11-Vuotiaalta se vielä onnistuu! Käyttäkää tilaisuus hyväksenne ja olkaa lapsia, teillä on vain yksi lapsuus!


    • hei!

      Hei oon 17 vuotias tyttö ja halusin vaa sanoo et oo vaan oma itses ! Kun mä olin 11 leikin barbeilla ja vielä 13 vuotiaanakin ei sillo ollu kellää mitää iPhonee lol...nauti lapsuudesta!!! Niin mä tein enkä kadu yhtää :) iha ärsyttää mua noi nyky "lapset" yrittaa olla jtn aikuisia -.- ja tuli vielä mieleen ku luin kommenteja että on aikuisiaki jotka kerää nukkeja ja kattoo piirrettyjä totta! Mun 20 v poikaystävä kattoo joka päivä töiden jälkeen mangaa :D :) ja se pelailee pelejä samoun mun 40v faija...

      • Avustaja

        Sun kaverit on ihan sairaan tyhmiä jos ne on tollasii, sun pitää nauttia sun elämästä, ja löytää UUSIA kavereita, jotka oikeesti välittää susta. Jos vaihtoehto ei kuulosta hyvältä, ja ne haukkuu sua vielläkin läskiksi, sano että, voi harmi, että oon sun mielestä läski, mutta mulla on ihan eri elämä kun sulla, eikä mun asiat kuulu sulle. (Et oo läski) Ja jos ne viellä tönii, niin oikeesti, varoita, että oot tosissasi, ja jos ei päästä irti, lyö suoraan naamaan... En ite oo väkivaltanen! Mutta sulla on tiukempi tilanne. Paras keino on, että oikeesti kerro opelle, tai äidille siis se on paras tietämäni keino, sä et saa pilata sun elämää. Sori että en osaa antaa hyviä neuvoja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe