BBW vailla seuraa

Kenties BBW

Onko kenelläkään antaa vinkkejä mihin kotimaiseen sivustoon minun kannattaisi laittaa ilmoitus tai vastaavasti etsiä ilmoituksia miehiltä jotka ovat kiinnostuneita runsas muotoisista naisista?

Toki jos tän lukee joku kaltaistani hakea mies niin voi tähänkin laittaa yhteystiedot niin vastailen sitten.

24

3925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo sanonta kyl herättää yleensä aina aavistuksen mielenkiintoa. Ite kun pidän runsaammista naisista, mutta eihän se pelkästään riitä vaan on muitaki kriteereitä kuten savuttomuus ja ei käytä paljoa alkoa, sekä ois suht. samanikäinenki eli alle 40v :)

      • Kenties BBW

        Minä täytän nuo muutkin kriteerit ;)


      • Kenties BBW kirjoitti:

        Minä täytän nuo muutkin kriteerit ;)

        Kiva kuulla :) Harmi vaan että välimatkaa taitaa olla liikaa :| Mut ehkä kesällä parin kuukauven päästä jos hyvin käy niin paikkakunta vaihtuu työn vuoksi treen seudulle :)


    • 3+9

      En ole aloittaja mutta ehkä tässä ketjussa voisin kysyä:

      Onko BBW aina nimenomaan uhkea tai kurvikas nainen? Olen itse pyöreä ja merkitsen sen rehellisesti profiiliini, ja ne harvat yhteyden otot mitä saan ovat miehiltä jotka tykkäävät isoista rinnoista tai isosta pyllystä ja minä taas en ole sillä tavalla iso vaan vain jonkin verran ylipainoinen.

      En sitten tarvitse laihdutus ohjeita koska ei yritäkkään kelvata miehille jotka hakevat hoikkaa tai normaalipainoista naista vaan olen profiilissani reilusti kertonut pituuden ja painon eli ei ole pakko ottaa yhteyttä jos paino on kynnys kysymys.

      • Kenties BBW

        Minullekkin tuo BBW on käsitteenä aika vieras. Kun jotkut ymmärtävät asian kun on hiukan pyöreä mutta sitten taas on niitä joille termi tarkoittaa paljon runsaanpaa naista.

        En kuitenkaan halua harhaanjohtaa ketään onnetonta mies parkaa laittamalla esim täällä olevaan treffit ilmoitukseen runsaanpuoleinen vaihtoaehtoa kun tämäkin tarkoittaa ilmeisesti eri ihmisille muuta.

        Toki itsekkin olen muutakin kuin ulkomuotoni mutta helpompi olisi lähteä liikkeelle siitä että vastakkainen sukupuoli ei olisi ensimmäisenä muuttamassa ulkoista olemustani.


    • selvennystä.

      BBW = Big Beautiful Woman.

      Kyllä kelpaisi minullekin, jos siis on beautiful vielä tuon big lisäksi ;).

      • IQ0/get.your.facts.right

        BBW= helvetinmoinen läski! Oikea valas! Ajelee sähkömopolla ostareissa....


      • IQ0/get.your.facts.right kirjoitti:

        BBW= helvetinmoinen läski! Oikea valas! Ajelee sähkömopolla ostareissa....

        Tätä vähän ounastelinkin että täytänkö kaikkia kriteerejä kun ei ole tuollaista sähkömopoa vaan liikun vielä ihan omin jaloin.


      • Toi osio on katsojan silmissä ja sitä on itse aika vaikea arvioida. Mutta jos haluat niin voit laittaa nikilleni viestin.


      • isommasta pitävä
        kentiesbbw kirjoitti:

        Toi osio on katsojan silmissä ja sitä on itse aika vaikea arvioida. Mutta jos haluat niin voit laittaa nikilleni viestin.

        Kaikki ihanat muhkummat naiset,
        viestiä tänne: [email protected]


    • runsasta...

      Täällä mies joka ymmärtää BBW:n päälle. Annan kokovartalohierontaa ja kaikkea muutakin hyvää ;)
      Pistäkää postia [email protected]

    • Gunnari

      Hei,

      Seurasi kiinnostaa. Olen Hämeestä.....
      Laita viestiä os: [email protected]

      Terveisin Heikki

    • Kas, löysin sulta tämmösenki viestiketjun, herkkuperse..=)

    • -smallman-

      muhkut on ihqumpia. Uhgeen muhgeen BBW kanssa 5v paritellut, Päivääkään en vaihtaisi pois!

    • BEM

      Minkälaista miestä etsit itse? Normipainoista vai pitääkö miehenkin olla Big?

      Haetko siis miesystävää vai satunnaista seuraa?

      • Voit laittaa mulle viestiä,meili löytyy profiilista.


      • BEM
        kentiesbbw kirjoitti:

        Voit laittaa mulle viestiä,meili löytyy profiilista.

        En halua laittaa sinulle viestiä, vaan tietää enemmän, jotta voisin suositella sinulle jotain oikeita sivuja . Vai oliko se tarkoitus alunperinkään?


      • BEM kirjoitti:

        En halua laittaa sinulle viestiä, vaan tietää enemmän, jotta voisin suositella sinulle jotain oikeita sivuja . Vai oliko se tarkoitus alunperinkään?

        Sorry ymmärsin väärin, mutta voit laittaa molemmat vaihtoehdot :)


      • Muutaman vuoden vanha keskustelu mutta onko kentiesbbw vielä täällä? 😉


      • Niko123456 kirjoitti:

        Muutaman vuoden vanha keskustelu mutta onko kentiesbbw vielä täällä? 😉

        Sattumalta löysin tämän, minuun saa yhteyden meilitse [email protected]


    • bellylover

      ihan tälleen uteliaisuttaani kysyn tätä, mutta mikä on suuntautumisesi feederism:iin? onko kokemusta?

      • Ei kyllä kiinnosta. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen ja oletan että minustakin pidetään sellaisena kuin olen ilman että minua halutaan muuttaa.


    • jamiville

      Niin on ssbbw,sbbw' bbw jne. Mutta minua kiinostaa kaikki tai oikeestaan rakastan. Tässä olisi yksi niin ei tarvigse etsiä palstaa

    • Anonyymi

      Täällä 17v poika Uudeltamaalta etsii bbw/ssbbw/usbbw naista
      Iällä ei niinkään väliä
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe