narkkarit naisetja korvaus hoito

sivusta seurannut

on se mennyt mallilleen kun narkkari naiset tekevät kakaroita jotta pääsevät vieroitus ilmaiseen korvaus hoitoon. Oikein alaikäisetkin narkkari pennut hakeutuvat paksuksi jotta pääsee hoitoon ilmaiseksi. Sitten on saatu hoidot ollaan jonkin aikaa muka kuivilla ja tapahtuu rehkahtaminen ja eikun uudelleen paksuksi ja mahdollisuus tehdä uusi narkkari kakara maailmaan ja äidille mahdollisuus korvaus hoitoon. Narkkari äideille pitäisi tehdä abortti jottei viettomat lapset joutuisivat narkkari äidin ,isän kiusattavaksi ja houstaan ottoon. Näin se menee.

69

3479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voe elämää

      Nyt kyllä osuit asian ytimeen !! Juurikin samoilla linjoilla, on kyllä ihan karannut käsistä tämä ilmainen "huumehoito" Todellakin käy sääliksi näitä korvaushoito lapsia. Ei näille niin sanotuille äideille ole muu tärkeää, kuin päivittäinen lääkitys.

      Lastensuojelu ja A-klinikka ei pysy yhtään mukana tässä rumbassa. Nämä "äidit" huijaa minkä kerkee !!

      • sivusta seurannut

        Totta A-klinikalla nämä huippu äidit huiputtavat korvaushoidossa ja saavat uuden mahdollisuuden kun tekeytyvät raskaaksi ja ilmaista korvaushoitoa saavat. Miksi näitä äitejä ei laiteta vastuuseen.Abortti heti kun jos monta kertaa yritetään korvaushoidolla. On ehkä joukossa yksi ehkä kymmenestä jotka todella haluavat eroon huumeista, mutta jos useamman kerran höylätään edestakaisin muka korvaushoidossa niin vastuuseen nämä narkkarit pitää laittaa. J a lapset heti huostaan jos ei yksi hoito kerta riitä. Lapset vain kärsii.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Piera vittorm

      Ne haisee huumeelle

    • Samaa mieltä

      Asiaa! Lopetuspiikit käyttöön. Ja kohdunpoisto.

      • tupu4

        Samaa mieltä,kohdunpoisto heti viimeistään kun kuukautiset alkaa ja jos käyttää huumeita ym.mömmöjä ennen hedelmälliyys ikää,niin kohdunpoito(eikä vanhempien lupaa tarvitsisi)!


      • Valkovellu

        Yksikin yli 30v. Tehnyt 3 lasta. Kahden lapsen isä kuoli aineisiin. Nuorimman isä ties missä. Huvittavinta,että tämä nistiäiti on sijoittanut lapset omille vanhemmilleen... Ei haluakaan parantua. Pyörii kaukana lapsistaan... Toisilla paikkakunnilla. Netissä mainostaa,että on kaksi tytärtä,miksei pojasta kerro. Taitaa olla jo ihan mennyt alas. Mikä naurettavinta,tää suku haukkuu muita sossupummeiksi. Itseä ei hetkauta,kun tiedän miten paljon mätää siellä porukassa on. Itse sentään olen raitis ja hoidan hyvin asiani.


      • NÄITÄHÄNriittäää

        Ja ykski yli 3kymppinen "kulissit hienosti kasassa"-äiti vetelee piristeit minkä ehtii , lapset mukana piri haku reissuilla... ny oli taaas abortti tehttynnä hänelle, kun ei vissii vieläkkään tiedä mitä ehkäsy tarkottaa. tai liekkö pää jo niin laho ettei vaan ymmärrä enää mistää mitää... miettikää!! HALOO!! Hyi vi*tu!


    • fyife

      Olin tiputtaa siniset silmäni päästäni, kun tässä päivänä erään näin näyn kamalan. Varmaan aika moni muistaa lukeneensa tässä taannoin eräästä huumeäidin toikkaroinnista, jossa kaksi lasta joutui todelliseen hengenvaaraan. Äitihän veti huumeita koko raskausaikansa ja liekö toinen lapsi edes terve. Niin, näin tässä päivänä eräänä tämän samaisen äidin, isot silmät seisoivat päässä teevadin kokoisina. Ja maha oli sen näköinen, että kohta syntyy jotain. Eipä muuta, kiitos ja hei!

      • kajjaanilainen71

        Mikä tämä juttu on?? En muista :(


    • MariF

      Sama odottava äiti oli äsken seppälästä " ostoksilla" .
      Ja uuden hampin kainalossa pyörii..

    • sääli

      Joo ja näitä narkki äitejä on aika monta Kajaanissa. En voi ymmärtää tätä "raskaaksi, että pääsee korvaushoitoon" Hei haloo, missä järki ja inhimillisyys......?? ihan pahaa tekee kun näitä raskaana olevia korvaushoidokkeja näkee tuolla kaupungilla, voi lapsi parat, ensin ne kärsii kauheista vieroitushoidoista ja sitten "pääsevät" kotiin ja siellä se kärsimys vasta alkaakin !!!

      • voi lapsia

        Olet oikeassa lapset kärsivät kun narkkari vanhemmilla käy ystäviä kylässä ja elämä on semmoista voi lapsi parkoja heistä on tulossa tulevaisuudessa samanlaisia narkkareita kuin vanhemmat


    • totuus2

      niin ja tämä korvaushoito, ihan samaa tavaraa kuin ennestään käytössä narkkaamisessa... subutex ym.... Sitä on mukava sitten käytellä "korvaus"hoidossa jne... Ilmaseksi kun saa, ihme jos ei eteenpäi mene...
      Vielä oikeen raskaana samaa paskaa, todella hyvä alku tulevalle lapselle.. Huh huh... Eihän siinä jos mikään ei hävetä!

      • totuus2

        ja ajatelkaa millaiset vieroitusoireet sillä syntyvällä vauvalla on ....


    • vipsu

      Naurettavimpia ovat täällä toisilleen kuittailevat hampuusiämmät. Jokaisella itsellään pentuja eri hampeille ja yhtä äkkiä ollaan muka niin esimerkillisiä äitejä. Samaa paskasakkia kaikki.

    • totuus2

      OK, on hienoa jos teillä on lapsia hampeille (Y)

      PS. Mielestäni siittämiseen ei tarvitse kuin siittiöitä. On aivan eriasia olla äiti, kuin olla "äiti" ja sen hampin kanssa.

      • aineita vain

        Mitä hienoa siinä on jos narkkareilla on kakaroita?????? Tärkeintä on saada pääkoppaa täyteen aineita,muulla ei ole väliä onko kakaroita vai ei.paska sakkia koko sakki.


    • totuus2

      Eikait nyt kukaan ota tosissaan tuota tekstiäni että on hienoa että narkeilla on kakaroita :D

    • mulle riitti

      Minäkin olen katsonut jo vierestä vuosia ja en koskaan tajua, enkä tule tajuamaan miksi a-klinikka ei vaadi ehkäisyä ja kiellä raskaanaolevien hoidosta. Koittasivat ensin lopettaa ja sitten kokeilla lasta, eikä siihen korvaushoitoon mennä lasta tekemään. Sairasta ja itsekästä touhua lapsen kustannuksella hommautua subutex hoitoon ja koska tiedän, niin pari ihmistä kajaanissa käyttää ne oikein. Loput oottaa lomia ja piikittää ja myyvät niitä, jopa nämä äiti ihmiset.. halveksuttavaa!

    • hörhötkö...

      NIIN SANOTUT ÄIDIT JA ISÄT, JOS NYT NIITÄ VOI EDES NIILLÄ NIMILLÄ KUTSUA ! käyttävät väärin korvaushoitoa, myyvät omia lääkkeitä, piikittävät, käyttävät lääkkeitä joita ei seuloissa näy (muuntohuumeita yms) ihan sairasta touhua. Ei pysy a-klinikka mukana, karkaa käsistä koko korvaushoito touhu !!!

    • katosiskojaveli

      Ensin kaikille sukurutsaajille sterilisaatio.Enemmän niitä vammasia sieltä kautta syntyy!

    • totuus2

      No kyllä niitä vammasia syntyy kun tieten tahtoen narkataan koko raskaus aika!! Sukurutsasit nyt o asia erikseen, niitä nyt niin paljoa oo kui näyttää näitä kajaanin narkkiäitejä olevan... LAPSET POIS TOMMOSILTA.... Vitun hienoa toimintaa!!!!

    • Ylpeä äiti

      Joo onhan se hienoa ku koulussa voi kertoo isin olevan nyt linnassa ja äiti on nii
      Väsynyt että ei oo noussut sohvalta viimeiseen kolmeen vuoteen...
      Heti abortti ettei huumevätys sikiä ja veronmaksajille jää näin enemmän hoito/ opiskelupaikkoja!!!!!!

      • normaali

        Kyllä osuit asian ytimeen abortit heti ja vastuuseen narkkarit ei ilmaiskorvaus hoitoja kun normaali ihmiset eivät saa syöpä hoitoja ilmaiseksi.niin nämä paska narkkarit saavat monta kertaa ilmais korvaus hoitoja.eikä a-klinikka ota huomioon näitä asioita. Narkkarit piikittäkää itsenne hengiltä säästyvät veromarkat


      • .......
        normaali kirjoitti:

        Kyllä osuit asian ytimeen abortit heti ja vastuuseen narkkarit ei ilmaiskorvaus hoitoja kun normaali ihmiset eivät saa syöpä hoitoja ilmaiseksi.niin nämä paska narkkarit saavat monta kertaa ilmais korvaus hoitoja.eikä a-klinikka ota huomioon näitä asioita. Narkkarit piikittäkää itsenne hengiltä säästyvät veromarkat

        Vastenmielinen näky kun tälläinen äiti työntää rattaita iso maha pystyssä ja rööki palaa samalla. Myrkyttää syntymättömän ja jo syntyneen lapsensa!


    • eimustavalkoista

      En puolusta heitä mutta joistakin näistä lapsista tuleekin vahvempia yksilöitä terveydellisesti.Ei ole allergioita,astmaa,jne.
      Terveellisesti eläneet naisetkaan ei automaattisesti saa terveitä lapsia.

      Alkoholia ei kukaan mainitse ja sehän vasta myrkkyä onkin.Tulee lapsista vajaaälysiä.

      • .......

        Et puolusta mutta aivan tosissaan väität että tupakoivan äidin lapsista tulisi "vahvempia yksilöitä" Mistä tutkimuksesta moista tietoa löysit?


    • Niskalaukaus

      Alkoholin nauttiminen ei ole rikollista mutta tässä kai oli kyse pirihu...sta jotka tekee huumepäissään pennun ja pääsee meidän veronmaksajien kustantamaan ( heille ilmaiseen ) subutex korvaushoitoon, jotta he voisivat leikkiä perhettä.
      Isi on joku Kajaanin 20 hampin laumasta, varmuutta ei oo ku hepatiittia on levitetty sinne ja tänne. sossu ostaa emmaljunga rattaat tälle äidille jotta on helpompi päästä kaupittelee a-klinikan tarjoamat lääkkeet ja lyödä rahoiksi. Ei tartte elämässä siis muuta ku levittää haarat.

      • eimustavalkoista

        Ai unohtui mainita ,että alkoholi aiheuttaa lapselle agressiivisuuta.
        Ei yleistetä niitä huume Äitejä,please!
        Niskalaukaus taitaa olla pikkasen katkera kun ei ole itse saanut tai sukulainen niitä Emaljunga-vaunua/rattaita soskusta? mitä olenko oikeassa?


      • Hävetkää
        eimustavalkoista kirjoitti:

        Ai unohtui mainita ,että alkoholi aiheuttaa lapselle agressiivisuuta.
        Ei yleistetä niitä huume Äitejä,please!
        Niskalaukaus taitaa olla pikkasen katkera kun ei ole itse saanut tai sukulainen niitä Emaljunga-vaunua/rattaita soskusta? mitä olenko oikeassa?

        Itse asiassa jos sossu ostaa mun lapsen rattaat ni ois mulle todella nolo asia :D
        Ja kyllä katkera oon siitä et mä maksan ite kaikki rattaani ja talot yms mut lisäksi mä maksan teille pikku hörhöt teidän perheleikkinne. Eli todellakin yleistän sitä miten pohjasakkaa te ootte muiden silmissä!!! Lapsenne toki ovat viattomia tilanteeseen mutta jospa huostaanotto hoitaa asiat niin että lapsillanne ois ees jonkin näköinen mahdollisuus kasvaa ihmisiksi. Eli älä ees rupea änkyttää vastaan!!


      • ullamaija
        Hävetkää kirjoitti:

        Itse asiassa jos sossu ostaa mun lapsen rattaat ni ois mulle todella nolo asia :D
        Ja kyllä katkera oon siitä et mä maksan ite kaikki rattaani ja talot yms mut lisäksi mä maksan teille pikku hörhöt teidän perheleikkinne. Eli todellakin yleistän sitä miten pohjasakkaa te ootte muiden silmissä!!! Lapsenne toki ovat viattomia tilanteeseen mutta jospa huostaanotto hoitaa asiat niin että lapsillanne ois ees jonkin näköinen mahdollisuus kasvaa ihmisiksi. Eli älä ees rupea änkyttää vastaan!!

        Teppanasta sosionomi ?


      • sairasta menoa
        Hävetkää kirjoitti:

        Itse asiassa jos sossu ostaa mun lapsen rattaat ni ois mulle todella nolo asia :D
        Ja kyllä katkera oon siitä et mä maksan ite kaikki rattaani ja talot yms mut lisäksi mä maksan teille pikku hörhöt teidän perheleikkinne. Eli todellakin yleistän sitä miten pohjasakkaa te ootte muiden silmissä!!! Lapsenne toki ovat viattomia tilanteeseen mutta jospa huostaanotto hoitaa asiat niin että lapsillanne ois ees jonkin näköinen mahdollisuus kasvaa ihmisiksi. Eli älä ees rupea änkyttää vastaan!!

        Moneltako näiltä onkin lapset huostaanotettu mutta huostaanotetun lapsen jälkeen tehdään uusi lapsi uuden miehen kanssa.


      • aigo
        sairasta menoa kirjoitti:

        Moneltako näiltä onkin lapset huostaanotettu mutta huostaanotetun lapsen jälkeen tehdään uusi lapsi uuden miehen kanssa.

        Joka kerta tehdään uusia pentuja ja ilmaiseksi taas korvaus hoitoja
        !!!!! Miksi kukaan ei puutu a-klinikan puuhiin?!


      • haloo??
        aigo kirjoitti:

        Joka kerta tehdään uusia pentuja ja ilmaiseksi taas korvaus hoitoja
        !!!!! Miksi kukaan ei puutu a-klinikan puuhiin?!

        No kuule ei se A-klinikka niitä raskaaksi pane!!

        Ne on ihan toiset "puuhat" mihin pitäis jonku puuttua.
        Ehkäisy(pakolla)/ päihteitä käyttävien äitien pakkohoito/ jne. Siitäpä lakeja väsäämään. Suomessa kun pakolla ei voi hoitaa kuin mielisairaita..toistaiseksi


    • Pätmän

      Vastenmielinen näky kun tälläinen äiti työntää rattaita iso Kÿrpä pystyssä.

    • voksanen

      Miksei ne narkkarit nae persiiseen. Sitten aktin jälkeen naisella helppo pieraista satsit kaakeleille ja ei tuu seuraamuksia. Kätevää eikö totta.

      • voksanen

        asiateksti muuten mutta sää mulukku oot pölliny miun nimimerikin


      • ---->O

        Nehän sohii kaikkea, mihinkä menee mulkku. Niinkuin vankilassakin, jos ei ole käyny linnassa, niin ne opettelee tavoille jo etukäteen, vai takapuoleen..


    • voe Lasu

      nim.merk:haloo ---> A-klinikka ja Lasu hyysää näitä narkkari-äitejä, antavat aina uuden mahdollisuuden, uusi korvaushoito mahdollisuun kun on repsahtanut ties monennen kerran ja lapset takaisin kotiin ja taas huostaan, ihan älytöntä touhua !! Lastensuojelu antaa tavata lapsia(huostaanotettuja tai muuten sijoitettuja) vaikka vanhemmat ovat päihteiden vaikutuksessa. Ketäs tämä palvelee ??

      • normaali

        Nytkin tänä päivänä Yks narkkari akka mahapystyssä häiriköi kaupungilla tavallisia kansalaisia.johtaisi tämä narkkari akka lukkojen taakse ja pentu heti huostaan!!! Narkkarit kaikki lukkojen taakse ja vieroitus hoidossa olevat!!!


      • Anonymous
        normaali kirjoitti:

        Nytkin tänä päivänä Yks narkkari akka mahapystyssä häiriköi kaupungilla tavallisia kansalaisia.johtaisi tämä narkkari akka lukkojen taakse ja pentu heti huostaan!!! Narkkarit kaikki lukkojen taakse ja vieroitus hoidossa olevat!!!

        Sinäkö normaali? Toivottavasti sulla ei oo lapsia.. Sillä ampuisit ilm kuulan kalloon jos lapsestasi tulisi nisti?! Kuka helv valitsee tulla nistiksi!? HÄ?


    • narkkiukki

      Saattashan se olla että sullekkin ois pitäny tehdä abortti, sen verran hoono soomi:) Kai ne apukoulussakin opettaa lukemaan ja kirjoittamaan? Ei voi sinustakaan oikein merkittävää persoonaa tulla:) Tuon kirjoituksen perusteella voi päätellä jo paljon... Taidat olla niitä narkkarin lapsia itse :( Toivottavasti pärjäät elämässäsi vaikka lähtökohdat on kyllä aika huonot, mutta kannattaa yrittää
      :)

      • Korvaamaton potilas

        Täällä ne päättäjät pitää kunnon aivoriihtä että ei lapsia tai mitään muutakaan ihmisoikeuksia korvaushoitopotilaille... Melko köyhää pitää elämänkin olla että ilmottaa täällä että on kaupassa nähnyt "alempiarvoisen ihmisen", Siinä tulee hyvä mieli varmasti kun on niin tärkeää kerrottavaa:) Seppälässä bongannu korvaushoitopotilaan! Hui ois itellä kyllä alkanu alahuuli väpättämään, Oliko ne sen hampin kans ryöstämässä sitä paikkaa vai paremmilta ihmisiltäkö ne vaatteet saa, niin kuin esimerkiksi sinulta? Kyllä se on tärkeää olla parempi ihminen kuin joku toinen, no pääasia että saa hyvän mielen kun voi ajatella että on parempi ihminen kuin toinen... Eikö se korvaushoidon pitäisi auttaa ihmistä normaaliin elämään, tuskin se onnistuu ikinä koska aina taitaa olla niitä parempia ihmisiä jotka haukkuu ja hankaloittaa elämää. Eipähän se paljon taida koulukiusaamisesta erota. Korvaushoidossa toiset taitaa yrittää ja toiset taas sitten nappien kuvat silmissä kiiluu... Mutta ei se auta, ihmiset ei muutu? Jos vauva pystyy opettelemaan olemaan ilman tuttia, vaippoja yms. Niin aikuisella leima on jo otsassa, eikä sitä saa pois vaikka kuinka yrittäisi... No mitäpä sitä, tasa-arvoa ei tule olemaan missään muodossa niin pitkään kuin SUOMI24:n päättäjät päättää mitä korvaushoitopotilas saa tehdä ja mitä ei. Nim. normaali, mikä se on? Ylpeillä työpaikalla miten tärkeää työtä tekee ja baarissakin tottakai, vaikka koulutettu apinakin tekisi suurimman osan töistä, tuskin insinööri olet tai sitten vain aika "vajaa" yksilö, kotona pitää keksiä tekosyy parin kaljan juomiseen, muija käy vieraissa, mutta mitäs siitä.. Kunhan on omakotitalot ja velkaautot niin kaikki kulissit on kunnossa. No jokainen tyylillään, jos onnellinen normaali olet, mitä vähän epäilen... Joten taitaa normaalinkin elämän kohokohta on odotella mullan alle menemistä... Heh heh normaali... miettisit mikä on normaali...


      • kasvattakaalapsetvastuu
        Korvaamaton potilas kirjoitti:

        Täällä ne päättäjät pitää kunnon aivoriihtä että ei lapsia tai mitään muutakaan ihmisoikeuksia korvaushoitopotilaille... Melko köyhää pitää elämänkin olla että ilmottaa täällä että on kaupassa nähnyt "alempiarvoisen ihmisen", Siinä tulee hyvä mieli varmasti kun on niin tärkeää kerrottavaa:) Seppälässä bongannu korvaushoitopotilaan! Hui ois itellä kyllä alkanu alahuuli väpättämään, Oliko ne sen hampin kans ryöstämässä sitä paikkaa vai paremmilta ihmisiltäkö ne vaatteet saa, niin kuin esimerkiksi sinulta? Kyllä se on tärkeää olla parempi ihminen kuin joku toinen, no pääasia että saa hyvän mielen kun voi ajatella että on parempi ihminen kuin toinen... Eikö se korvaushoidon pitäisi auttaa ihmistä normaaliin elämään, tuskin se onnistuu ikinä koska aina taitaa olla niitä parempia ihmisiä jotka haukkuu ja hankaloittaa elämää. Eipähän se paljon taida koulukiusaamisesta erota. Korvaushoidossa toiset taitaa yrittää ja toiset taas sitten nappien kuvat silmissä kiiluu... Mutta ei se auta, ihmiset ei muutu? Jos vauva pystyy opettelemaan olemaan ilman tuttia, vaippoja yms. Niin aikuisella leima on jo otsassa, eikä sitä saa pois vaikka kuinka yrittäisi... No mitäpä sitä, tasa-arvoa ei tule olemaan missään muodossa niin pitkään kuin SUOMI24:n päättäjät päättää mitä korvaushoitopotilas saa tehdä ja mitä ei. Nim. normaali, mikä se on? Ylpeillä työpaikalla miten tärkeää työtä tekee ja baarissakin tottakai, vaikka koulutettu apinakin tekisi suurimman osan töistä, tuskin insinööri olet tai sitten vain aika "vajaa" yksilö, kotona pitää keksiä tekosyy parin kaljan juomiseen, muija käy vieraissa, mutta mitäs siitä.. Kunhan on omakotitalot ja velkaautot niin kaikki kulissit on kunnossa. No jokainen tyylillään, jos onnellinen normaali olet, mitä vähän epäilen... Joten taitaa normaalinkin elämän kohokohta on odotella mullan alle menemistä... Heh heh normaali... miettisit mikä on normaali...

        Osuvasti sanottu edelliseltä!

        Vähänpä veikkaan että nämä toisten elämän kyttääjät ja arvostelijat ovat osaksi tässä tapauksessa alkoholistiperheen lapsia jotka ovat itsekin katkeroituneita päihteiden suurkuluttajia mutta eivät tietenkään sitä muille halua kertoa jotta kiillotettu maineensa pysyisi ja voisi esittää olevansa jotenkin parempi ihminen.
        Heiltä itseltään saatetaan olla lapset huostaanotettu tai jätetty lapsen isälle tai äidille kasvamaan kun on niin hyvä ihminen että ei vedä viinaa kuin piilossa. Ja tämähänse saa niin katkeroitumaan muille jotka ongelmistaan huolimatta uskaltavat ja tai jaksavat olla lastensa huoltajia.
        Katkeruus moisista viesteistä paistaa niin selvästi läpi että taitaapi olla omat lehmät syvällä ojassa ja omat lapset jossain huostassa ja omat vanhemmat hylänneet jo lapsena.


      • urkin aika
        kasvattakaalapsetvastuu kirjoitti:

        Osuvasti sanottu edelliseltä!

        Vähänpä veikkaan että nämä toisten elämän kyttääjät ja arvostelijat ovat osaksi tässä tapauksessa alkoholistiperheen lapsia jotka ovat itsekin katkeroituneita päihteiden suurkuluttajia mutta eivät tietenkään sitä muille halua kertoa jotta kiillotettu maineensa pysyisi ja voisi esittää olevansa jotenkin parempi ihminen.
        Heiltä itseltään saatetaan olla lapset huostaanotettu tai jätetty lapsen isälle tai äidille kasvamaan kun on niin hyvä ihminen että ei vedä viinaa kuin piilossa. Ja tämähänse saa niin katkeroitumaan muille jotka ongelmistaan huolimatta uskaltavat ja tai jaksavat olla lastensa huoltajia.
        Katkeruus moisista viesteistä paistaa niin selvästi läpi että taitaapi olla omat lehmät syvällä ojassa ja omat lapset jossain huostassa ja omat vanhemmat hylänneet jo lapsena.

        Tässä vois pitää gallupin mitä kukakin tekee työkseen, veikkaisin että suurin osa on suurissa vastuutehtävissä Esim. Kaupan kassalla saa käyttää huipputeknistä kassakonetta iloinen irvistys kasvoillaan,(huippupalkalla:)) Tai moppi kädessä, jos on pelannut korttinsa oikein pääsee ajamaan siivouskonetta. Eli ylivertaisia ihmisiä näihin avohoitopotilaisiin verrattuna:) Tuskin oikein montaa korkeammin koulutettua ihmistä on täällä arvostekemassa... Vanhanaikainen suhtautuminen tuntuu suurimmalla osalla täällä olevan... Ei homoja inttiin, nainen nyrkin ja hellan väliin ja jos sattuu töissä käymään niin alkosta perjantaipullon kans kotiin, ehkä baariin ja lapset tykkää kun HYVÄ iskä tai äiskä tuo apinakännissä olevan ryyppyporukan meluamaan...Lapset tykkää ja isi tai äiti on ylpeänä duunari painelee maanantaina töihin ja kehuu pahaa oloaan... Hävettäisi


      • Oma syy
        urkin aika kirjoitti:

        Tässä vois pitää gallupin mitä kukakin tekee työkseen, veikkaisin että suurin osa on suurissa vastuutehtävissä Esim. Kaupan kassalla saa käyttää huipputeknistä kassakonetta iloinen irvistys kasvoillaan,(huippupalkalla:)) Tai moppi kädessä, jos on pelannut korttinsa oikein pääsee ajamaan siivouskonetta. Eli ylivertaisia ihmisiä näihin avohoitopotilaisiin verrattuna:) Tuskin oikein montaa korkeammin koulutettua ihmistä on täällä arvostekemassa... Vanhanaikainen suhtautuminen tuntuu suurimmalla osalla täällä olevan... Ei homoja inttiin, nainen nyrkin ja hellan väliin ja jos sattuu töissä käymään niin alkosta perjantaipullon kans kotiin, ehkä baariin ja lapset tykkää kun HYVÄ iskä tai äiskä tuo apinakännissä olevan ryyppyporukan meluamaan...Lapset tykkää ja isi tai äiti on ylpeänä duunari painelee maanantaina töihin ja kehuu pahaa oloaan... Hävettäisi

        Huumeitten käyttäjiä karsastetan ja heitä pidetään pohjasakkana sen vuoksi millaisia he ovat huumeitten käytön seurauksena. Hulluja, arvaamattomia, vaarallisia ympäristölleen,runsaasti häiriökäyttäytymistä.Usein kaikki tämä yhteiskunnan kustantamana, sossusta rahat, toimeentulo , tarvittaessa kalliit huumevierotukset yms.
        Ovatko he olleet alunperinkin vastuuta vältteleviä,hakeneet nautinnon mistä sen helpoimmin saa?


        Tietenkin nykyään huumeet ovat laillisia ja huumemarkkinointi ja huumeuhrien koukuttaminen koomista.Vanki sanoo ajankohtaisohjelmassa että Suomen huumebisnes on kahden tahon käsissä, alamaailman ja Helsingin huumepoliisin. Erona vain että alamaailman ihmsiä pidätetään mutta Helsingin huumepoliisin porukka&kumppanit ajaa merzedeksillä, viissatasia ja lexuksia. Olin tukehtua nauruun kun tämän katsoin.


      • jeesustuleeotakoppi
        Oma syy kirjoitti:

        Huumeitten käyttäjiä karsastetan ja heitä pidetään pohjasakkana sen vuoksi millaisia he ovat huumeitten käytön seurauksena. Hulluja, arvaamattomia, vaarallisia ympäristölleen,runsaasti häiriökäyttäytymistä.Usein kaikki tämä yhteiskunnan kustantamana, sossusta rahat, toimeentulo , tarvittaessa kalliit huumevierotukset yms.
        Ovatko he olleet alunperinkin vastuuta vältteleviä,hakeneet nautinnon mistä sen helpoimmin saa?


        Tietenkin nykyään huumeet ovat laillisia ja huumemarkkinointi ja huumeuhrien koukuttaminen koomista.Vanki sanoo ajankohtaisohjelmassa että Suomen huumebisnes on kahden tahon käsissä, alamaailman ja Helsingin huumepoliisin. Erona vain että alamaailman ihmsiä pidätetään mutta Helsingin huumepoliisin porukka&kumppanit ajaa merzedeksillä, viissatasia ja lexuksia. Olin tukehtua nauruun kun tämän katsoin.

        Alkoholi pitäisi laskea huumeiden ja päihteiden joukkoon päihdeongelmista puhuttaessa. Se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa oli ongelma sitten laittomien tai laillisten päihten kanssa. Katkerat muiden ihmisten elämistä ja niihin puuttumisesta kiinnostuneet tekopyhät jeesustelijat eivät ainakaan paranna näiden ihmisten tilannetta.
        Kateus ja katkeruus on ehkä pahimpia maailman syntejä mitä ihmisellä voi olla. Silloin ei ole omassa elämässä kaikki kotona kun ruvetaan kyttäämään, arvostelemaan ja muuten ahdistelemaan muiden elämää. Tämä on ehkä jo pahempi ongelma kuin päihdeongelma jos ihmisen elämä on vain toisten vainoamista. Tällaiset ihmiset eivät tietenkään itse tunnusta tai tiedosta olevansa sairaita, mutta monesti pakkohoito olisi jo ympärillä olevien ihmisten kannalta hyvä vaihto ehto.
        Tähän kaupunkiin katkeruutta ja tekopyhyyttä mahtuu. Onneksi on niin pienet ympyrät että kaikki tietävät nämä luonnehäiriöiset ihmiset. Valitettavasti jotkut heidän ansaansa lankeaa.
        Päihdeongelmasta vielä sen verran että harva siihen varmasti tiedostaen sotkeutuu. Kun ahdistus ja elämän solmut menevät liian pitkälle, on helppo tarttua pulloon tai piikkiin ja sitä kautta ajautua seuraan joka on jo syvällä ongelmansa kanssa. Kaikki ihmiset eivät tätä ymmärrä ja sairaat yksilöt käyttävät toisten heikkouksia aseena maassa olevaa ihmistä tai perhettä kohtaan. Valitettavasti tässä sivistyneessä yhteiskunnassa ei luonnon lait aina päde. Luonnossa eläimien parissa häiriintyneet yksilöt poistetaan laumasta tavalla tai toisella.
        Kunnioittakaa toisianne ja ymmärtäkää että ei se elämä kenelläkään aina helppoa ole joten ei sitä tieten tahtoen kannata mennä toisten elämään sotkeutumaan ja piikittelemään.

        Terveisin jeesustelija


      • ....
        jeesustuleeotakoppi kirjoitti:

        Alkoholi pitäisi laskea huumeiden ja päihteiden joukkoon päihdeongelmista puhuttaessa. Se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa oli ongelma sitten laittomien tai laillisten päihten kanssa. Katkerat muiden ihmisten elämistä ja niihin puuttumisesta kiinnostuneet tekopyhät jeesustelijat eivät ainakaan paranna näiden ihmisten tilannetta.
        Kateus ja katkeruus on ehkä pahimpia maailman syntejä mitä ihmisellä voi olla. Silloin ei ole omassa elämässä kaikki kotona kun ruvetaan kyttäämään, arvostelemaan ja muuten ahdistelemaan muiden elämää. Tämä on ehkä jo pahempi ongelma kuin päihdeongelma jos ihmisen elämä on vain toisten vainoamista. Tällaiset ihmiset eivät tietenkään itse tunnusta tai tiedosta olevansa sairaita, mutta monesti pakkohoito olisi jo ympärillä olevien ihmisten kannalta hyvä vaihto ehto.
        Tähän kaupunkiin katkeruutta ja tekopyhyyttä mahtuu. Onneksi on niin pienet ympyrät että kaikki tietävät nämä luonnehäiriöiset ihmiset. Valitettavasti jotkut heidän ansaansa lankeaa.
        Päihdeongelmasta vielä sen verran että harva siihen varmasti tiedostaen sotkeutuu. Kun ahdistus ja elämän solmut menevät liian pitkälle, on helppo tarttua pulloon tai piikkiin ja sitä kautta ajautua seuraan joka on jo syvällä ongelmansa kanssa. Kaikki ihmiset eivät tätä ymmärrä ja sairaat yksilöt käyttävät toisten heikkouksia aseena maassa olevaa ihmistä tai perhettä kohtaan. Valitettavasti tässä sivistyneessä yhteiskunnassa ei luonnon lait aina päde. Luonnossa eläimien parissa häiriintyneet yksilöt poistetaan laumasta tavalla tai toisella.
        Kunnioittakaa toisianne ja ymmärtäkää että ei se elämä kenelläkään aina helppoa ole joten ei sitä tieten tahtoen kannata mennä toisten elämään sotkeutumaan ja piikittelemään.

        Terveisin jeesustelija

        Mitä ihmeen lässyttämistä tämä oli? Ai et ku menee huonosti ni on oikeus ja kohtuus tarttua piikkiin ja pulloon?
        Oikeesti älä suolla enään tota itsesääli pas..aa tänne vaa ihan voidaan miettiä reaaliteettejä..


      • bugibuugi
        .... kirjoitti:

        Mitä ihmeen lässyttämistä tämä oli? Ai et ku menee huonosti ni on oikeus ja kohtuus tarttua piikkiin ja pulloon?
        Oikeesti älä suolla enään tota itsesääli pas..aa tänne vaa ihan voidaan miettiä reaaliteettejä..

        Ei kai tuon viestin kirjoittajalla ollut tarkoitus oikeuttaa päihteiden ongelmakäyttöä vaan auttaa ihmisiä ymmärtämään. Näin käsitin minä mutta tosiaankin jeesustelua osa.


      • Anant
        Oma syy kirjoitti:

        Huumeitten käyttäjiä karsastetan ja heitä pidetään pohjasakkana sen vuoksi millaisia he ovat huumeitten käytön seurauksena. Hulluja, arvaamattomia, vaarallisia ympäristölleen,runsaasti häiriökäyttäytymistä.Usein kaikki tämä yhteiskunnan kustantamana, sossusta rahat, toimeentulo , tarvittaessa kalliit huumevierotukset yms.
        Ovatko he olleet alunperinkin vastuuta vältteleviä,hakeneet nautinnon mistä sen helpoimmin saa?


        Tietenkin nykyään huumeet ovat laillisia ja huumemarkkinointi ja huumeuhrien koukuttaminen koomista.Vanki sanoo ajankohtaisohjelmassa että Suomen huumebisnes on kahden tahon käsissä, alamaailman ja Helsingin huumepoliisin. Erona vain että alamaailman ihmsiä pidätetään mutta Helsingin huumepoliisin porukka&kumppanit ajaa merzedeksillä, viissatasia ja lexuksia. Olin tukehtua nauruun kun tämän katsoin.

        Miks v..ussa sua nauratti!? Mua ainaki surettaa...


    • saija 1990

      Parasta voudintietä.

    • ihmekkös

      "AUTTAA YMMÄRTÄMÄÄN" ???? ei kyllä ymmärrys riitä millään narkkari äideille, miksi pitää tehdä lapsia kärsimään ??? kun monet vielä tietoisesti haluavat raskaaksi, että pääsevät korvaushoitoon !!!

      Hoitomuotoja on olemassa muitakin kuin korvaushoito, lääkkeetönhoito pitäisi olla ainut vaihtoehto päihdeäideille ja se on toimiva, jos vaan omaatahtoa on tarpeeksi ja sitähän pitää olla jos lapsia tekee. Eikös kuitenkin lapsi ole aina tärkein, omat vieroitusoireet on pientä sen rinnalla ?? eikö näin ole ??

      Ja epäilempä suuresti, että joku olisi kateellinen noille korvaushoitolaisille, kun vähän sen kuvan sai tuosta kirjoituksesta(jeesustuleeotakoppi) ???

    • dyidai

      Mistähä se johtuu että aeka monella narkkariäiteellä on noamakirjassa oma äeti kaverina, jolla on sittä näitä narkkariporukoita kavereissaan? Onko tämä huumeijjenkäyttö täällä kajjaanissä vähä sellane äetiltä lapselle perriytyvä ominaiesuus? Ja äeti siirtää perinteen korvaoshoetovauvaasa?

      • kunnollinen äiti

        Osuitpa asian ytimeen!!!!!!!!tiedän Kajaanista montakin narkkari tyttöä joiden äiti oli narkkari ja tehnyt liudan pentuja ja joista osa oli ok mutta yhdestä tuli narkkari ja tekee pentuja samalla tavalla kuin äitinsä.Eli älyttömän sairasta touhua.näin Se menee täällä.ja äiti sitten on ylpeä mummo voi vittu mitä touhua!!!


      • Asme
        kunnollinen äiti kirjoitti:

        Osuitpa asian ytimeen!!!!!!!!tiedän Kajaanista montakin narkkari tyttöä joiden äiti oli narkkari ja tehnyt liudan pentuja ja joista osa oli ok mutta yhdestä tuli narkkari ja tekee pentuja samalla tavalla kuin äitinsä.Eli älyttömän sairasta touhua.näin Se menee täällä.ja äiti sitten on ylpeä mummo voi vittu mitä touhua!!!

        Kunnollinen äiti voi hyvin kommentoida:) jos noin on, sehän on selvästi väärin. Pisti vaan nimimerkki silmään sillä se, joka noin sanoo tuolla nimellä on selvästi VARMA että huumeet ei tule Koskaan koskettamaan omaa elämää millään lailla.. Ja sehän osoittaa älykkyyttä suurinta- vai mitä


    • just2

      Säälittää syntyvä lapsi joka on samoissa oireissa kuin se raskaana ollut äitikin. Lapset pois sellaisilta. Kuka tieten tahtoen tuo maailmaan sellaisen lapsen joka on huume riippuvainen SYNTYESSÄÄN!!

    • kylmästi

      On se kamalaa ajatella että narkkari äiti muka äiti tai vieroitus hoidossa oleva myrkyttää sisällään olevan viettoman lapsen. Näille narkkareille kuoleman piikki vain kylmästi.

    • Enkäytähuumeitaitse

      HUUMEITA KOKEILEVA VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN JO YHDESTÄ KERTAA.(alaikäinen kokeilija).Pitkään huumaavia aineita käyttävän aivot muokkautuu sellaisiksi jotta huume EI ANNA ENÄÄN NAUTINTOA vaan aiheuttaa aivoissa reaktion joka tuokin käyttäjälleen niin sanotusti NORMAALIN OLOTILAN(joka oli ennen yhtäkään huume kokeilua).
      Reseptilääkkeet voi olla myös sellaisia.Kiellätte moraalisaarnalla ihmisen oikeuden perhe-elämään.
      Ottakaa ensin selvää näistä huumeasioista ennenkuin tuomitsette!

      Voisin minäkin tuomita naiset jotka käyttävät kynsilakkaa jatkuvasti siitä,että tuleva poikalapsi ei sen käytön takia ehkä saakkaan koskaan omaa lasta(Kaikki vaikuttaa sikiöön ei vain huumeet.)
      Entäpä elohopeaa sisältävän kalan mässyttäjät sitte???No,keskushemostoon tulee sikiöllä häikkää ja se joko tapaa lapsen tai sitte lapsi kärsii niistä hermosto oireista koko elämän!

      • din

        Tollo, noista mitä esitit, voi olla haittaa, näyttöä ei ole. Huumeista on.


      • enkäytähuumeitaitse
        din kirjoitti:

        Tollo, noista mitä esitit, voi olla haittaa, näyttöä ei ole. Huumeista on.

        Sinä din lollo,tutkittu on ja haittaa on!


      • normaali

        älä puhu paskaa narkkarit ovat narkareita lääkeresepti tai korvaushoito ja heidän sikiöt ovat myös tulevia narkkareita. Narkkarit eivät voi olla perhe elämässä koska he eivät ajattele muuta kuin seuraavaa lääke annosta ja hyvää oloa, niin vielä pitäisi sallia narkkareille normaalia perhe elämää. narkkarit helvettiin.ja sehän on jo narkarin piirre kuin sinussa en ite käytä ollenkaan eli oot narkkari joka ei myönnä kuin vain kieltää.


      • TOLLON LUKIJA
        enkäytähuumeitaitse kirjoitti:

        Sinä din lollo,tutkittu on ja haittaa on!

        OPETTELE TOLLO KIRJOITTAMAAN OIKEIN!!!!!!!!


    • sairaus

      Tilastot osoittavat päihdeongelmien lisääntyneen samaa tahtia viinankulutuksen kasvun kanssa.
      Kasvua on myös huumeiden ja lääkkeiden käytössä.
      Moni tavallinen työssäkäyvä saattaa olla ymmärtämättään sekakäyttäjä. Nappeja saatetaan napsia särkyyn ja silti ottaa iltasella muutama lasi viiniä.
      Kun opiaattiriippuvuutta hoidetaan korvauslääkkeellä, käyttäjän ei tarvitse tehdä rikoksia hankkiakseen aineita kadulta. Infektiosairauksien leviäminen ja huumekuolemat saadaan kuriin. Myös häiriökäyttäytyminen vähenee.
      Vastoin yleistä käsitystä esimerkiksi korvaushoidossa käytettävä ei Suboxone päihdytä narkomaania. Hei subu kyllä näkyy seuloissa ja suurin osa kotilääkkeistä ei mene myyntiin koska potilaat tarvitsee niitä itse. En tajua tätä ihmisten asennetta tähän asiaan koska eikö ole parempi että päihdesairaat saavat lääkkeet laillisesti ja turvallisesti, tämä vähentää esim. rikollisuutta ja yleistä turvallisuutta.

    • riippuvuus

      Lääkeriippuvuus on hoidollisesti tarpeettoman tai tarpeettomaksi jääneen lääkkeen jatkuvaa tai pakonomaista käyttämistä riippumatta terveydellisistä tai sosiaalisista haitoista. Väärinkäytöstä seuraa usein psykologinen tai fysiologinen riippuvuus.

      Lääkeriippuvuus kehittyy todennäköisimmin niihin lääkkeisiin, jotka tuottavasti nopeasti erityisen hyvän olon, ja joilla on taipumus aiheuttaa fysiologisia eli kehossa tuntuvia vieroitusoireita, kuten ahdistusta ja päänsärkyä. Useimmin riippuvuus syntyy ahdistuneisuuden tai unettomuuden hoidossa käytettyihin lääkkeisiin sekä kivun ja yskän hoitoon tarkoitettuihin lääkkeisiin. Lääkkeiden käytön lopettamisen yhteydessä syntyvät vierotusoireet voivat muistuttaa niitä oireita, joihin lääke alunperin määrättiin. Tämä saattaa olla syy jatkaa lääkkeen käyttöä lääkärin päinvastaisista ohjeista huolimatta...

    • Putkettukkoon

      Kainuussakin niinkuin koko Suomessa on paljon naisia joille pitäisi tehdä pakkosterilisaatio , sen mukana tulisi mahtavat säästöt sosiaali ja terveysmenoissa . Tällaisten sekonaisten elättämiseen jo itsessään menee isot verorahat .

    • kauhistunu

      ei voi olla totta!!! onko ihmiset menny todellakin näin sairaiksi että kulutetaan hyvää ja kallista aikaa huumeongelmaisten äitien loukkaamiseen ja moittimiseen täällä!! ja tämähän varmasti auttaa saamaan kajaania paremmaksi paikaksi asua kun loukataan ja poljetaan heikoimpia maanrakoon..onneksi täältä kajaanista löytyy vielä hyviäkin ihmisiä jotka välittävät muistakin kuin itsestään

      • Elukaton

        Hei, sitä meidän välittämistä on koeteltu ja venytetty ihan tarpeeksi. Nyt haluan vaan noista eroon. Nuo narkit ne kalliiksi tulee, ku niiden tohelointeja pitää paikkilla ja kärsiä niiden aiheuttamia vahinkoja. Pitäisivät edes kissoistaan huolta. Nyt haluan niiltä rauhan, muuttakoon pois.


      • koo

        Vai heikompi osaisia, itse ovat sen valinnan tehneet, että ovat kokeilleet päihteitä ja jääneet niihin kiinni. Monikin näistä käyttäjistä ovat lähtöisin keskiverto perheistä, joten on aivan turha syyttää rankkaa/puutteellista lapsuutta/nuoruutta. Kyllä se syy löytyy peiliin katsomalla ja kukaan ei raitistu syyttelemällä muita. On suorastaan naurettavaa lukea jonkun Fb profiilista, että on kovan elämän koululainen. Mitä kovaa siinä on, kun laittaa pään sekaisin.
        Ne on oikeita selviytyjiä joilla on oikeasti vaikea menneisyys ja jotka rohkeasti käyvät niitä asioita päin.


    • Krktirle

      Joo siellä on muutamia jolta pitäs letkut katkasta ennen ku on liian myöhästä. Niistä narkkien lapsista ei tule niitä penaalin terävimpiä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe