Kysymys TYTÖILLE!

16vpoika

Mitä te tytöt ootte siitä jos poika juo tai polttaa tupakkaa tai tekee molempii?
Meidän luokalla on pari tyttöä jotka polttaa toinen ei haise savulle ollenkaa mut sit toinen haisee iha hielle ja tupakalle ni tulee iha oksettava olo istuu Sen vieres tunneilla!
Ite oon siis melkein 16v. poika enkä polta tai juo, koska Se ei ole mun mielestä fiksua!
Onko teidän tyttöjen mielestä 'OK' jos esim. poikaystävä polttaa ja juo tai tekee jompaa kumpaa??
Ja asiallisii vastauksii ja voi tätä tietysti Pojatkin vastata!

46

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mani

      Just kivaa jos pojat juo tai käyttää nuuskaa. Pahoista pojista tykätään! Ja oon siis 16v tyttö

    • l.o.l.1

      Siis mun mielstä sellainen sekoilu ja kovistelu myrkyllisillä aineilla ei ole kovin ihailtavaa...

    • moii2

      No siis mun mielestä se on ihan sama käyttääkö päihteitä vai ei, mutta ei se oo kiva jos poika haisee liikaa tupakalle tai juo liikaa, niin ei se oo mukavaa:/ Eli kohtuudella, jos on pakko käyttää.
      Mutta onhan se vaan itse ihmiselle huono juttu joka käyttää.

      • 16vpoika

        Kiitos vastauksista! ;)


    • jees

      mielellää ei röökii mut sit juoda saa kohtuudel jos pysyy sillai rajois kuitenki :)

    • erotahyvyysjaheti

      Sinänsähän ei ole
      syntiä polttaa tupakkaa
      tai juoda.
      Jos ne tuomitset niin,
      siinä näkyy vain,
      että et kykene itsenäiseen
      ajatteluun.

      Ja mieluummin istun
      tupakalta haisevan kiltin
      ja ystävällisen tytön vieressä,
      kuin niin sanotusti "puhtaan"
      tytön vierellä.
      Kun sitä rakastettavaa
      tyttöä suutelee,
      niin ei ainakaan tarvitse
      pelätä, että tulee
      häväistyksi hyvästä teostaan.

      • Nekkux

        No tehköön miten hän parhaaksi näkee :)
        Mut ihan yliampuvaks ei kyllä tarviis mennä...


    • tääonpaskapaikka

      Eiköhän se riipu aika paljon siitä et polttaako itte. Savuttomat tytöt tykkää savuttomist pojist ja polttajat polttavista.

    • kuopiosta

      mun poikaystävä juo ja polttaa tosi harvoin, mut oon kyllä tehny selväks että en tykkää ite yhtään. haiseekin pahalle jos polttaa, puhettakaan sitte pussaamisesta.. onhan tuo vähentänykkii seurustelun aikana aika paljon:)

    • Janne.

      Onko kuopion 16v pikkuh*uora oikein levitellyt jo jalkojaan ?

      Ei siltä sinun kakara ikäiseltä tenavalta varmastikaan isoa munaa saa.

      Osta dildo viikkorahoilla ja tunge se tiukkaan v*ttuusi.

      • Janne-

        "Just kivaa jos pojat juo tai käyttää nuuskaa. Pahoista pojista tykätään! Ja oon siis 16v tyttö "

        Ne sinun pahat poikasi on itkupillejä kaikki.
        Kun aikuinen mies tulee puhuttamaan niin ne p*skoo housuunsa.
        Kyllä te pikkuh*uorat olette sitten tyhmiä.

        Ja viestiketjun aloittaja tenavaa voisi äitiliini tukistaa koska poju kirjottelee hävyttömiä. Kasvahan napero mieheksi ennenkuin tulet puhumaan mistään mitään.


    • 15tyttö jkl

      Mun mielest on oikeestaa ihan sama jos poikaystäväni polttaisi tai joisi. Elikkäs melkeen sama vastaus niinku muilkii. Kohtuudel tietysti! Ehkä kuiteskii ite tykkään vähä enemmän sellasist ei liian kilteist pojist vaa vähä sellasit pahoist :)

    • Jokutyttö111

      Mun mielest ei oo kiva jos poika polttaa tai juo ,mutta jos kohtuudella vähän juo niin ihan okei :)

    • helmiii00

      munmielest just jees jos jätkä polttaa ja juo kosk mäki poltan juon :)

      • 14v poika

        Oon ite tosin poika mut eibtyttöö häiritse kun poltan sen vieres tai juon sen kanssa.


    • mie ite

      Mie ite tykkään juoda ja käy hyvin jos tyttökin tykkää juhlia, mutta polttaminen taas.... miks miust tuntuu et kaikki tytöt polttaa nykyään? Itsehän en polta.

      Juhlintakin siis tietyllä kohtuudella.

    • tyttö 16

      Tupakka ei nyt maailmaa kaada kunhan pysyy kohtuuksissa. Mielummin sellane joka ei tupakoi.

      Juominen ei haittaa kunhan vaa ei oo mikää riippuvainen et pystyy olee ilmanki. Biletänhä mä iteki joskus.

      Nuuska on ehdoton EI!!!!!! En ikinä suostuis suutelee poikaa joka käyttää nuuskaa. No en nyt nipota jos on kokeillu mut jos sen ylähuulest jo näkyy et on ien rikki ni NOUP.

      Joo mäki tykkään vähä pahoist pojist enemmä ;3 mut mun mittapuulla pahuus ei tuu röökin poltosta tai nuuskasta.

    • gyygfd#4556

      Ei se haittaa jos poika/mies tekee niin.Itse juon en pulloakaan enkä tupakoi.

    • vitun crack huorat. kuka saatana haluu et poikaystävä juo tai polttaa lopult kummiski vaa hakkaa sut hengiltä

      • bbbb0

        mul on ollu poikaystävä joka polttaa ja juo eikä hakannu mua kertaakaa! kerran kävi käsiks ku oltii molemmat kännis (aluks mä kävin käsiks siihe)


    • imensuavitosest

      siis huumeet ja kaikki mikä vahingoittaa on iha vitun hott koska sillo oot aik fuckin' YOLO

    • lol(lipop)

      Itehhän pilaa keuhkonsa ja maksansa mutta en siitä ala tuomitsemaan (01tyttö)

    • juikujj

      Ei se maksa mikskään mee jos osaa käyttää sitä alkoholia kohtuudella..tupakkaan en ota mitään kantaa. itse en polta.

    • ciucu

      Se on mun mielestä niiden oma asia jos haluaa tulla sairaaksi. Itse olen vain maistanut töökiä, mutta en ikinä polttais

    • Minä vain

      Juominen ja polttaminen on aika iso miinus jätkille multa, juominen ei haittaa nii paljoo kunha ei vedä joka viikonloppu mitää kaatokännei mut en tiiä voisinko seurustella jätkän kaa joka on koukussa röökiin. Se on sitte eri asia jos polttaa yhen vaik kerran viikossa

      • herätkää teinit!!

        Vittu en käsitä miks helvetis te pidätte röökin polttoo pahempana ku juominen!! Tupakalla tapat vaan pikkuhiljaa ittes mut ekalla juomis kerralla voit tappaa ittes ja muutkin! Kuinka monta joulua tupakka on pilannu ja kuinkas monta joulua viina on pilannu? Miettikkää sitä... Ei tupakka aiheuta rattijuopumuksia, perheväkivaltaa, itsemurhia, agressiivisuutta tai äkkipikaisuuttaa niinkuin alkoholi... Eihän tupakasta tietänkään mitään hyvää oloa tai hyötyä saa toisinkuin alkoholista mutta kumpikohan on silti huonompi asia?!? Ja ei tupakka ja alkoholi tee susta kovista vaan pelkän kovaa äijjää esittävän äitin pikku tissiposken. Niin sanottu kova äijjä on henkilö joka tekee rikoksia, tappele ja niin edelleen eikä sekään ole millään tasolla ihailtavaa


    • hdknl

      Ei oo kiva koska en halua läskimaha puliukkoa joka imee tupakkaa ku karkkia. Jos luulette et ootte jotenki niin "pahoja poikia" ku poltatte ja päihteitä käyttelette niin paskat. Näytätte vaan pikkupojilta jotka on paskan idiootteja.

    • kaljottelija

      entäs mitä mieltä jos 13v/-01 poika juo noin joka toinen viikonloppu ehkä 5kaljaa hyvässä kaveri porukassa ehkä joskus enenemmänkin? ja menee siis seiskalle

      • tuplaSSß

        sais sossu viedä sen. sitömieltä oon


    • tyttö vaa

      Mä en ainakaan haluaisi poikaystävää joka polttaa tai juo ittensä jatkuvasti känniin. Tietty alkoholi on nuorille uus juttu ja vedetää ryyppyreissuja kamujen kaa, nii pojat että tytöt kaiken ikäisenä tekee sitä. Kyllä minäkin silloin tällöin menen baariin kännäämään.
      Kuvitelkaa nyt kuinka ällöttävää on suudella tai olla edes lähellä ihmistä joka haisee tupakalta ja on jatkuvasti hiprakassa.
      Itekkään kehtaa ihmisten lähellä olla heti jos yhenkään tupakan vetänyt.

      Olihan toi nyt vain minun mielipineeni, mutta uskon että useat on samaa mieltä.

    • hipheihuora_609

      vittu sulla on vammanen kieliasu

    • 15tyttö

      Juomine ei sillei haittaa jos ei niiku joka viikonloppu kauheita kännejä juo.
      Mut nuuska ja tupakka ei käy, haisee niin kauheelta!

    • 14veetyttö

      juomine & polttamine ok, mut nuuska ällöttää !

    • jossukkaa

      Mä en tykkää jos poika juo tai polttaa koska molemmat on MUN mielestä turhaa ainaki alaikäsenä..

    • Venajalla

      mie en tykkaa ees jos joku jopa aikuisena tekeee tuota. Alkoholia saa nauttia vahan muttei liikaa

    • tytyyyyyy

      siis jos se ei oo mitenkää ylimenevää ni eipä siin oo mitään pahaa. Jos juomine haittaa normielämää ni sit se menee yli

    • addiktio1111

      Sanoisin, että kohtuudella kaikki on ok.
      Niin kauan kun mistään ei muodostu riippuvuutta, kestäisin sen kyllä.
      Juominen joo, tupakanpoltto on vähän niin ja näin. Mitään en kustantaisi.
      En minä absolutistinkaan kanssa haluaisi seurustella.

    • Anduuliiii

      Ei ole fiksua kumpikaan. Miksi tuhlata aikaansa juomiseen tai polttamiseen? Olen siis melkeen13.v tyttö.

      • 12vtyttö xd

        Ihan sama mulle muuten kunhan se ei tee mitää tyhmää kännipäissään (ite en juurikaan juo kovin usein ja poltan )


    • Ei kiitos

      En tiiä mitään järjettömämpää, kuin tupakointi. En siis todellakaan voisi seurustella henkilön kanssa joka polttaa tupakkaa. Tupakoitsijat haisee kauheelta ja tupakan polttaminen toisen vieressä voi aiheuttaa ongelmia sille toiselle ihmiselle. Kyllä sillä voi oman terveytensä pilata, jos välttämättä haluaa, muttei toisen. Ja jos joskus rupeisin seurustelemaankin tupakoitsijan kanssa vaatisin häntä lopettamaan tai jättäisin hänet, ja jos oikeasti tämä henkilö välittäisi minusta, lopettaisi hän tupakoinnin.

      No ryyppäämisestä en oikeen tiiä, koska sitä hehkutetaan liikaa. Ymmärrän jos hän jonkun juhlan kunniaks nauttisi alkoholia, mutten sitä, että joka viikonloppu olisi jossain kännäämässä. Ja alkoholi lisää joudenkin ihmisten agressiivisuutta, joten en halua pelätä jatkuvasti, että kohta kumppanini tulee ja lyö minua.

      Nämä mielipiteeni pohjautuu kasvatuksen ohella myös siihen, että en haluaisi menettää liian aikaisin itselleni tärkeää ihmistä tupakoinnista tulleen keuhko- tai suusyövän tai alkoholimyrkytyksen takia. Ja joillekkin nuorille tupakoitsijoile ja ryyppääjille on ne asiat niin tärkeitä, että saattavat painostaa toisenkin siihen hommaan mukaan.

    • 15vtyty

      poika joku juo ja käyttää nuuskaa/polttaa *-* liian ihanaa

    • Minävaan

      Ei silleen väliä juoko, mutta en pidä tupakan hajusta. Yks meiän luokkalainen jätkä polttaa ja aina ku se kulkee ohi ni oon huomannu et moni tytöistä (myös minä) pidättää hengitystä. Täällä meilläpäin tupakka ei oo niin suosittua/coolia

    • MUIGELII

      Oon sitä mieltä että saa (ja pitääkin :D) juoda. Polttaa voi satunnaisesti, esim kännien yhteydes, mut ei vakituisesti. Ei nuuskaa tai kamaa!!!

    • 16v-tyttö

      Nuuskaaminen ja juominen ei haittaa mua ainakaa yhtää. Ite nuuskaan ja juon joskus, jos on hyvä paikka/bileet. Tupakanpoltto satunnaisesti ei haittaa, mut vakituiset polttajat on ehdoton ei. :-)

      • Idiuut

        Sul on varmaa kohta kaunis purukalusto jos nuuskaamista jatkat


    • Tupakka haisee kauheelle, sen polttamine ois ehdoton ei. Ja nuuska kans. Juomisesta en jaksa ees välittää, siitä kellekkää haittaa oo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe