haastan teidät 12-16v.

lässkii

Eli kaikki 12-16v. Tyypit! Haastan teidän kunto kuurille! Eli jätetään kaikki roskaruuat pois ja aloitetaan liikunta. Ja ylipainoiset voisi karsia myös annoskokoja. Itse olen 160 cm ja 67 kg ja tarkoituksena on laihduttaa 10kg tänä vuonna. Olen menossa yläkouluun ja haluun olla hyvässä kunnossa siellä! Laittakaa tänne pituus/paino ja yms. Eikö olisi kiva jos Suomi olisi laihojen ihmisten maa??

87

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö jostai

      Sama tääl oon menos ylä-asteelle ja ois kyl tarkotus laihduttaa, koska oon 166cm
      ja 63kg

      • 00Boika

        Oon menos kasille oon 153 ja painan 54kg. Jos ny kesä lomal lähtis 10kg ja tulis pituutta 20cm.


      • nostan sut naulakkoo
        00Boika kirjoitti:

        Oon menos kasille oon 153 ja painan 54kg. Jos ny kesä lomal lähtis 10kg ja tulis pituutta 20cm.

        Mitä vittuu, sithä oisit 173cm pitkä ja painat 44kg. Aika pellen näköne oisit sillo


      • yks läski

        Sama tyttö menos ylä-asteelle pituus n.58cm ja paino n.49kg ois tarkotus pudottaa ainaki n.5kg ...(oon läski:'( ...


      • et ees metrii oo
        yks läski kirjoitti:

        Sama tyttö menos ylä-asteelle pituus n.58cm ja paino n.49kg ois tarkotus pudottaa ainaki n.5kg ...(oon läski:'( ...

        oot kyllä tosi lihava kokoiseksesi


      • Läksi
        yks läski kirjoitti:

        Sama tyttö menos ylä-asteelle pituus n.58cm ja paino n.49kg ois tarkotus pudottaa ainaki n.5kg ...(oon läski:'( ...

        Sama täällä:(


      • Hirurgi
        yks läski kirjoitti:

        Sama tyttö menos ylä-asteelle pituus n.58cm ja paino n.49kg ois tarkotus pudottaa ainaki n.5kg ...(oon läski:'( ...

        Oot aika lyhyt mee guinnes world recordsii ni ei tarvi laihtuu voit ottaa leikkaukse


    • mitätmtätt

      Meen kasille, oon tyttö ja 173cm ja 69kg, eli oon omasta mielestäni normipainonen, enkä nyt usko et aijon laihduttaa, koska en näe tarvetta. Mut oon alkanu urheilemaan nyt kesällä ja oon tullu parempaan kuntoon.

    • οωοjeee

      meen kasille eli oon -00 ja 161cm ja 50kg

      • ...

        sama mut painan 10kg enemmä


    • Lddtljdtodyohleiözgkldoz

      Ite oon 150cm 37kg ja kasille menossa

    • adblockerZ

      Tarvisko muka laihduttaa? Oon menos seiskalle ja oon 176 cm ja 57 kg

      • Jasmin 14 v

        Joooo


      • Ei tarvii! Itekin oon 175cm ja 56kg eikä mitään syytä. Kvarkkeja yms. En tosin syö, mutta tyyliin jätski menee aina😂


    • poika16wav

      181cm ja 67kg. 16v. Ei oo hirveesti laihdutettavaa.

    • futisboy14

      Menossa kasille ja pituutta 180 ja painoa 64kg

    • minävainn

      165cm/55kg :P

    • PITSAASAATANA

      Hahhah not gonna do dat imma stay on this couch and et my freaking pizza

      • I pray to Chocolate.
        "Chocolate is love," I say.
        "Chocolate is life."

        I ain't giving it up!


    • anttiotso69

      mun eikai tartte alkaa lauhuttaa tai mitää? meen seiskalle ja mun piituus on 180 ja paino 59

      • Ei todellakaan


    • hurrikaanimaani

      Oon menossa kutoselle ja 49Kg ja 156cm

    • diflo-96

      amiksen tokalle -96, 190cm ja 80kg

    • Aldona-00

      Meen kasille syksyllä, 174cm ja 55kg :) en aio laihduttaa

    • ✋✋✋

      mulla ei paljoo laihdutettavaa oo.. meen kasille ja oon 162cm 39kg xd

      • mävaan

        Ei oo laihdutettavaa ku mä bodaan.. Lihakset painaa enemmän ku läski! ✋✋ 165/63/13


      • Keep it up PÄTKÄ
        mävaan kirjoitti:

        Ei oo laihdutettavaa ku mä bodaan.. Lihakset painaa enemmän ku läski! ✋✋ 165/63/13

        13v bodaa... no tuut pysyy tollasena kääpiönä et toivottavasti ei kaduta vanhempana


      • tämmönen pointti
        Keep it up PÄTKÄ kirjoitti:

        13v bodaa... no tuut pysyy tollasena kääpiönä et toivottavasti ei kaduta vanhempana

        No mikäpä siinä, eihän edes ole varmuutta että tuo 13 tarkoittaa ikää, sehän voi olla vaikka perseen syvyys :)


    • BossAss

      Kasille syksyllä, 161 cm ja 48,4 kg :-) tähtään 45 kiloon. Aika outoa että oon laihtunu kuukaudessa yli 3 kiloo tekemättä mitään :--D siis oon vaa maannu sängys ja kattony elokuvii netflixist ja mässänny sipsii ynnämuuta ni puum oon laihtunu 3 kiloo :'D

    • Läski olen

      Meen kasille, 169,2cm (2pv sitten mitattu), 64,4kg (sama) 13v poika

    • oonko läski?

      meen päiväkotiin ja painan 560kiloa ja olen 78,96483478743mm pitkä T:tyttö 98v

    • pitäis laihduttaa

      munkin pitäis laihduttaa meen seiskalle oon tyttö 159cm ja painan 29kg

      • Liika kiloton

        157 cm ja 39 kg ja en aijo laihduttaa:D


      • -00
        Liika kiloton kirjoitti:

        157 cm ja 39 kg ja en aijo laihduttaa:D

        Meen kasille 178 ja 63kg


      • -00
        Liika kiloton kirjoitti:

        157 cm ja 39 kg ja en aijo laihduttaa:D

        Meen kasille 178 ja 63kg


    • 13-v

      Haloo! Järki käteen! Ei kukaan siellä yläasteella teiän painoa kysele (terkkarikin voi mitata itse...). Tärkeempää siellä on se et on ystävällinen ja yrittää tutustua luokkalaisiin. Itse oon 165 cm ja 60 kg, enkä taatusti aio laihduttaa!

    • 1000000000

      Oon menos kutosel 152cm , 36kg joo ei tarvii laihduttaa.

      • -00

        Käyn mäkissä ehk 2krt vuodes xd mut ois kyl tarkotus saad ees 5kg pois koska 161cm/65kg


      • -00

        Käyn mäkissä ehk 2krt vuodes xd mut ois kyl tarkotus saad ees 5kg pois koska 161cm/65kg


    • 16wpoika.-

      Lukion tokalle meen. Mitat 177/87. Ei mitään tarvetta laihduttaa ku vatsalihakset erottuu viel. :D Treenaaminen ja terveellisesti syöminen sen sijaan jatkuu!

    • Einouse.

      Meen lukion ekalle ja oon 171cm 51kg.

      Paino ei vaan nouse vaikka kuinka söis :(

      • 13+9

        Tilaa pari pizzaa joka ilta ja käy mäkkätis syömäs päivällä ja syö karkkia aamusin nii painon pitäs nousta


    • Läskimooses

      Oon 14 vuotias poika ja meen syksyllä kasille ja oon noin 175cm pitkä ja painoo on semmoset 48kg eli oon ihan saatanan läski ja vihaan vartalooni oikeesti

      • asdd2341

        hah et oo läsGi


    • harmittaa.

      Oon tyttö, meen seiskalle, 170cm ja 60kg, helvetin norsu olen siis :(

      • 12344231154235

        et sä oo norsu :D kaveri jotain 160 ja painaa 65kg ja sil on helvetin hyvä kroppa älä huoli :)


      • et silleen
        12344231154235 kirjoitti:

        et sä oo norsu :D kaveri jotain 160 ja painaa 65kg ja sil on helvetin hyvä kroppa älä huoli :)

        Mää oon 163cm ja painan 70kg.
        Eli vähä läskiä liikaa:(


      • Berliininmakkara
        12344231154235 kirjoitti:

        et sä oo norsu :D kaveri jotain 160 ja painaa 65kg ja sil on helvetin hyvä kroppa älä huoli :)

        14344231154235 (ootko muuten harkinnu yhtää lyhyempää nimimerkkiä? :D) mut oon mä läski koska kun istun niin tulee hirveet makkarat :(


    • 13+7

      juu pitäs vähä karsii menos amiksen toiselle ja 185cm ja 88kg

      • Pätkä2001

        Meen ylä-asteelle (seiskalle) loman jälkeen 13 v poika 153 40 olen pienikokoinen, tiedän sen


    • 13vee

      Tyttö, 13 v, 173 cm, 55 kg. Tiedän että voisin painaa enemmänkin ja olla normaalipainoinen! Surettaa ne ihmiset jotka yrittää sen luun ja nahankin laihduttaa :/

    • le bodaaja

      En aio laihduttaa kylläkään. Painoa on mutta muutama vuosi painonnostoa takana ja kisojaki tullu voitettua. T. 180cm 90kg

    • ajsjdjdjff

      15v. Poika. 181cm/61kg. Enpä juurikaan viitsis annoskokoja muutella, korkeintaan sisältöä. Treenaaminen voisi olla hyvä ajatus.

    • läsgi maggara

      Oon n. 162 cm pitkä ja painan jotai 70kg eli näyttää et oon raskaana. Oon menossa kasille ja todellaki pitäis saaha painoo pudotettuu mut mun keinot on aika heikot. Vinkkei ?

      • nälkämaa

        Liikunnan lisäämisellä läskien poltto on tosi hidasta,jos ei muuta ruokailu tapojaan.
        Varmin konsti onkin jättää pois kaikki makeat,napostelut ja ettei koskaan syö vatsaansa täyteen.
        Nälän tunteeseen pitää tottua,ei se ketään vahingoita.

        Lopultakin painon pudotus on aika helppoa,jos on vaan tarpeeksi motivaatiota.


      • Nekkux
        nälkämaa kirjoitti:

        Liikunnan lisäämisellä läskien poltto on tosi hidasta,jos ei muuta ruokailu tapojaan.
        Varmin konsti onkin jättää pois kaikki makeat,napostelut ja ettei koskaan syö vatsaansa täyteen.
        Nälän tunteeseen pitää tottua,ei se ketään vahingoita.

        Lopultakin painon pudotus on aika helppoa,jos on vaan tarpeeksi motivaatiota.

        Meen kasille ja 158/45kg


      • läsgi maggara
        nälkämaa kirjoitti:

        Liikunnan lisäämisellä läskien poltto on tosi hidasta,jos ei muuta ruokailu tapojaan.
        Varmin konsti onkin jättää pois kaikki makeat,napostelut ja ettei koskaan syö vatsaansa täyteen.
        Nälän tunteeseen pitää tottua,ei se ketään vahingoita.

        Lopultakin painon pudotus on aika helppoa,jos on vaan tarpeeksi motivaatiota.

        Mää saatan alottaa et nyt oon karkkilakossa ja käyn päivittäin lenkillä saatan jaksaa viikon ja kyllästyn. Ei oo tarpeeks motivaatiota. Ja tunnustan oon aika paljo sisällä ja makaan sohvalla kattoen telkkaria. Vihaan itteeni siinä mieles ku en saa painoo pudotettua. Oiski sellanen keino et "Naps !" ja ois laihtunu vaikka 10kg :D


    • Mielikuvituksetonnimi

      Mä alotan kans seiskan, en koe mitenkään tarvetta laihduttaa, etkä säkään mikään läski oo! Ite oon n.165cm/50kg?

      • Miksilaihduttaa

        oon ylipainoinen ja lihava mut pidän itteeni terveenä ja kauniina joten en nää tarvetta laihduttaa!:) muistakaa että tärkein mielipide teistä on teiän oma mielipide!!!


    • läski

      Meen seiskalle ja 165cm/59kg eli ihan helvetin läski XD ja oon tyttö

      • läsgi maggara

        Etkä oo oon sua lyhyempi ja painavampi.. :/


      • läsgi maggara

        Etkä oo oon sua lyhyempi ja painavampi.. :/


    • Jakkinakki

      Moro on kivaa että täälllä tällänenki on.Oon ite 13/-01 poika meen ylä-asteelle ja ajattelin että olis siistii jos olis jotai lihaksii kun sinne menee.Oon nyt 148cm pitkä ja painan 40kg.Ja mun ei tarvitse siis laihduttaa en oo läski tai mitään vaan vähän lihaksia enemmän näkyviin.

      • lihavin kaikist

        Oon menos seiskalle.ja oon 156cm pitkä ja painan 57kg. Eli siis kauheen lihava.
        Kysyn kaikilta. Kumpi olisi parempi? olla vähän liian lihava vai liian laiha?


      • 16+8
        lihavin kaikist kirjoitti:

        Oon menos seiskalle.ja oon 156cm pitkä ja painan 57kg. Eli siis kauheen lihava.
        Kysyn kaikilta. Kumpi olisi parempi? olla vähän liian lihava vai liian laiha?

        Meen yläasteelle oon noin 163cm ja painan noin 42kg


      • Poika13v
        lihavin kaikist kirjoitti:

        Oon menos seiskalle.ja oon 156cm pitkä ja painan 57kg. Eli siis kauheen lihava.
        Kysyn kaikilta. Kumpi olisi parempi? olla vähän liian lihava vai liian laiha?

        Vähän liian läski. Mitä hemmetin järkee on laihduttaa ja sä et oo ees lihava!! Ainakin noist sun tiedoist päätellen


    • Ässlsksödöxpxa

      Oon menos nyt yläasteelle ja oon siis poika 164cm 50kg ja harrastan futista ja yleistä voimistelua en jakda laihduttaa


      Kiitos

      • kurveista unelmoija

        Mie oon 165 cm tyttö, 68kiloo, ja vihaan itteni.laihutan 20


      • Läski?
        kurveista unelmoija kirjoitti:

        Mie oon 165 cm tyttö, 68kiloo, ja vihaan itteni.laihutan 20

        Meen kasille ja pituutta on 162cm ja painoo 52kg oonko läski?


    • 13v

      Moi! Oon 13v tyttö ja meen myös ylä-asteelle olen 159cm pitkä ja painan 44,5 kg ja haluisin olla joku 42 kiloinen...

    • 456=654

      Täysin mahdoton tehtävä. Just tuo ikähaarukka haluaa VAIN sokeria, keinotekoisia makeutusaineita ja transrasvoja. Eli hampurilaisia, ES, hesburgereita, ES, cocacola med aspartam, ES, bik mäkkejä, ES, fanta med aspartam, hesburgereita ja aspartamcocacola med ES. Sillä VAIN se on oikeaa ruokaa jossa on KAIKKIvitamiinit ja ravintoaineet. Pasi Viherahokin sanoi näin makaryllipussia näyttäessään.

      • Inhoan

        Mä oon aina inhonnu tosi makeeta, sekä tosi rasvasta ruokaa, energiajuomatki on kauheen makusia, yäk sanon minä.
        T: Tyttö -01


    • jaa

      Meen kasil oon00 180 cm ja 65 kiloo onko tarvetta?

    • vuoristorata

      Ite oon -01 syntynen tyttö, eli seiskalle menossa ja pituus on 167 cm ja paino ~57 kg. Aion laihduttaa.

      • Alipainoinen

        Oon tarpeeks alipainonen jo

        Tyttö -01
        159cm/38kg


    • 14v..

      Oon 14v /-00 tyttö.. Oon 170cm ja painan 66.0 kg.. Oon alottanut jo "laihduttamisen" enimmäkseen teen lihaksi enemmän..

    • Luihu99

      Ite oon 184cm 64kg 15v meen ysille pitäis laihduttaa se 10kg

      • Öö sit oisit 184cm ja 54kg.. Aika vammaselta näyttäisit xd


    • 147cm 44kg

    • Laskijakiusattu

      Menossa Seiskalle 157cm 65 kg 😭😭😭

    • Menos kasille, 163cm/62kg, oon laihtunu kesällä 2kg. :)

    • 175cm 56kg :) ihan oon tyytyväinen

    • 14vpoika

      Ei nuorten vielä pitäisi laihduttamaan ruveta! Tuollainen 10 kilon pudottaminen tuossa iässä ihan hupsua. Pääasia on että oppii pitämään omasta kehostaan, sillä sinä et toista kehoa elämäsi aikana saa. Elämäntapojaan voi aina muuttaa terveellisemmiksi, mutta laihduttaminen on aikuisten hommaa.

    • sontaseppo

      Haastan teidät kaikki kakkimaan housuihinne!

      • Kurapalligepardi

        Katsos sontasepi. Kuis kusee?
        Käyksä useinki tääkkä?


      • Kurispaldgeprd
        Kurapalligepardi kirjoitti:

        Katsos sontasepi. Kuis kusee?
        Käyksä useinki tääkkä?

        *täällä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe