Tunnen myötähäpeää mitä tehdään?

Kerrro kuvastin...

Moveria viedään joka keskustelussa 100-0. Mikä avuksi?

114

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moveri

      Saanko pyytää pisteen tälle keskustelulle?

      • Etkö halua auttaa minua?


    • Kerroskuvastin

      Olen eri mieltä. Hänhän pystyy kerta toisensa jälkeen viemään keskustelun pois asian ytimestä, hyödyttömille sivuraiteille. Siihenhän hänet on palkattu.

      • Mo­ver

        Aina kun joudun katsomaan peiliin, tulee mieleen elokuva 'Hohto'.


      • jne jne...

        Eli Diiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaa Diiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaa jne jne


      • anarkisti
        jne jne... kirjoitti:

        Eli Diiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaa Diiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaaDiiiiiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaapa daaaaaaaaaaaaaa jne jne

        Ei viedä.

        Moverin kanssa ei saa keskustelua aikaiseksi, siksi ei.


      • Mensa-moveri
        anarkisti kirjoitti:

        Ei viedä.

        Moverin kanssa ei saa keskustelua aikaiseksi, siksi ei.

        Laitetaan moveri mensan testiin.


      • Teidän movenne
        Mensa-moveri kirjoitti:

        Laitetaan moveri mensan testiin.

        En vastaa sillä olen juuri nyt suomi24/ylläpidon kustantamalla " miten opin olemaan vielä rasistisempi luotsi" kurssilla somaliassa.


    • Kaappi D.ee

      Iso-D odotamme että tulet kaapista ulos....

    • Olen saanut hyvin voimakasta, yleensä jopa äärimmäistä arvostelua ja suunnitellut monta kertaa, että pitäisi se saada koottua yhteen.

      Sille on yksi kattava piirre.

      Ei - mielkuvituksettomuudesta sitä ei voi syyttää. Sisältö kattaa arvioinnin laidasta laitaan ja sen vuoksi sitä on viihdyttävää lukea.

      Sen yksi yhteinen piirre on - arvasitte jo - perusteiden puute.

      Nyt minulla on aika harvinainen tilaisuus aloittaa tuon kokoelman teko: Tässä on hyvät naiset ja herrat koottu puolisen tusinaa tuoreinta, perusteettomuuden sisältämää juttua!

      Sen vuoksi - ikävä kyllä tuota "laidasta laitaan" -arviontia ei ikeastaan voi sanoa arvosteluksi ollenkaan - vaan kritiikittömyydeksi.



      Tunnen tavallaan itseni pikkusen julmaksi, kun tällä tavalla erittelen kerralla koko pötkön kommentteja.

      Mutta - minkäs siinä teet, kun minulle nämä "syömäaseet" oikein settinä nenän eteen tarjotaan.

      Tässä siis on hyvä alku sille "kritiikittmyyskokoelmalle". Se on nyt tässä tallessa, ellei aloittaja tai joku muu päätä sen ilmoittaa asiattomaksi (koska aloittaja on rekisteröimätön, hän ei muuten saa sitä pois).

      Kokoelman nimeksi voisi laittaa vaikka tuon 100-0?

      Ja koska taisi tapahtua ainakin jossain määrin tuo kovastikin mainostamani "peilin kommentoijaan päin kääntäminen" - niin luvunkin voi tietty nähdä ihan toisin päin...

      Lohdutan myötähäpeässänne - itse en osaa tässä tapauksessa, kuitenkaan, sitä tuntea!

      • ?????????????

        Oletko hullu vai peräti neegeriapina?


      • Minäkö?
        ????????????? kirjoitti:

        Oletko hullu vai peräti neegeriapina?

        Kuka?


      • ????????????? kirjoitti:

        Oletko hullu vai peräti neegeriapina?

        Kysyitkö siis siltä peilikuvaltasi?

        Kerro mitä se mahdollisesti vastasi?


      • Vaikka sinä
        Minäkö? kirjoitti:

        Kuka?

        Jos olet mover.


      • !!!!!!!!!!!!!!!
        Mover kirjoitti:

        Kysyitkö siis siltä peilikuvaltasi?

        Kerro mitä se mahdollisesti vastasi?

        Se vittuili, näyttäen murjaaniroiston paskaista apinanaamaria!


      • !!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Se vittuili, näyttäen murjaaniroiston paskaista apinanaamaria!

        Mitä vastasit?


      • Lopun alkua
        Mover kirjoitti:

        Mitä vastasit?

        Vastasin minäkö mover ja tämän näköinen voihaan vee ja se oli sitten siinä


      • !!!!!!!!!!!!!!!!
        Mover kirjoitti:

        Mitä vastasit?

        Apinoille, kuten muillekin, vastataan samalla mitalla!
        Lähettäväthän somalitkin vuosittain miljardin rahaa Suomeen.


      • Lopun alkua kirjoitti:

        Vastasin minäkö mover ja tämän näköinen voihaan vee ja se oli sitten siinä

        Onkohan sinulla mennyt juhannus vähän pikäksi...(!)


      • !!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Apinoille, kuten muillekin, vastataan samalla mitalla!
        Lähettäväthän somalitkin vuosittain miljardin rahaa Suomeen.

        Itsekritiikkisi on liioiteltua.


    • Jynxtrop

      Mielestäni näissä keskusteluissa ei ole lainkaan kyse siitä kuka vie ja ketä. Faktat ratkaisevat. Vaikka olen Moverin kanssa jyrkästi eri mieltä useastakin asiasta, täytyy myöntää että hän - lajilleen epätunnusomaisesti - on joskus laskeutunut poliittisen oikeaoppisuuden norsunluutornista ja myöntänyt asioita jotka yleensä silmät kiinni ja sormet korvissa kiistetään.

      • Voi sanoa että melkein liikutuin.

        Keskustelun polttoaine on aina erimielisyys. Mitään järkeä ei ole mielipiteiden, joissa ei ole mitään eroa, vaihdossa.

        Mutta mikä on keskustelun suola? Missä sen mielekkyys?

        Ei voi olla tarkoitus, että ensin päätetään mikä on oikein ja sitten perustellaan realiteeteista piittaamatta valittua kantaa?

        Minä olen Suomessa syntynyt ja Suomessa kuolen. Olen hyvin suomalainen monessa sortissa.

        Tunnen kuitenkin mainitun seikan suhteen epäsuomalaisuutta. En siltä osin viihdy täällä.

        Tässä mitassa mielestäni kulttuureja voi keskenän arvioidakin. On itsestään selvää, että kulttuurit varioivat ja kehittyvät - milloin mihinkin suuntaan.

        Olen itse hyvinkin kriittinen joihinkin nykyisiin maahanmuuttoon liittyviin linjauksiin ja olen niistä täällä maininnut. Aivan samalla tavalla kuin tämä kyseinen aloittaja on eri mieltä omien kantojeni suhteen.

        Ja niin pitää ollakin. Meillä tulee olla usea yksilön ääni, jotta joukolle tapahtuu kohtuus.

        Ne, jotka ovat olleet mamujen, ulkkisten tm. vierasta alkuperää olevien kanssa tekemisissä, ymmärtävät mistä kulttuurien kehittymisessä on kysymys. Rauhanomainen kanssakäyminen ei ole vain suotavaa - vaan se on kulttuurien kehittymiselle elinehto.

        Tietenkin yhtälöön kuuluu, että kehittyminen on kaksi-, ei yksisuuntaista. Kun täällä puhutaan vain yksillä ehdoilla elämisestä - niin se, toki, tarkoittaa sitä oman valtakulttuurimme suhteen. Muu on höpötystä: Suomessa eletään Suomen tavalla. Onneksi kuitenkin yleensä osataan huomata ja valjastaa myöskin monia tulijoiden kulttuuriin liittyviä ominaispiirteitä omaan käyttöön.



        Käsityksiä ja työkaluja tulee olla useita, jotta saamme mahdollisimman suotuisan kehityksen aikaan kaikille.

        Rasismi ei - kuitenkaan - ole mielipide, eikä se ole työkalu.

        Monikulttuurisuus ja rasistisuus eivät selitä toisiaan. Ja niin kuin kaikki yhteiskunnalliset ilmiöt - niidenkin kaikkinainen hyväksyttävyys valaistuu kun niitä peilataan lakiin: Rasismi on yksiselitteisesti ja aina tuomittavaa.

        Ja - silti - minä haluan antaa puheenvuoron myös niille, jotka pitävät itseään rasisteina ja ovat siitä ylpeitä. Koska, oman käsitykseni mukaan, ei rasisteja oikeasti ole - on vain ihmisiä, jotka eivät hahmota kokonaisuutta ja näe sen suhteita.

        Koska kukaan ei halua ampua itseään jalkaan.

        Mutta kertokaa paremmin.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Voi sanoa että melkein liikutuin.

        Keskustelun polttoaine on aina erimielisyys. Mitään järkeä ei ole mielipiteiden, joissa ei ole mitään eroa, vaihdossa.

        Mutta mikä on keskustelun suola? Missä sen mielekkyys?

        Ei voi olla tarkoitus, että ensin päätetään mikä on oikein ja sitten perustellaan realiteeteista piittaamatta valittua kantaa?

        Minä olen Suomessa syntynyt ja Suomessa kuolen. Olen hyvin suomalainen monessa sortissa.

        Tunnen kuitenkin mainitun seikan suhteen epäsuomalaisuutta. En siltä osin viihdy täällä.

        Tässä mitassa mielestäni kulttuureja voi keskenän arvioidakin. On itsestään selvää, että kulttuurit varioivat ja kehittyvät - milloin mihinkin suuntaan.

        Olen itse hyvinkin kriittinen joihinkin nykyisiin maahanmuuttoon liittyviin linjauksiin ja olen niistä täällä maininnut. Aivan samalla tavalla kuin tämä kyseinen aloittaja on eri mieltä omien kantojeni suhteen.

        Ja niin pitää ollakin. Meillä tulee olla usea yksilön ääni, jotta joukolle tapahtuu kohtuus.

        Ne, jotka ovat olleet mamujen, ulkkisten tm. vierasta alkuperää olevien kanssa tekemisissä, ymmärtävät mistä kulttuurien kehittymisessä on kysymys. Rauhanomainen kanssakäyminen ei ole vain suotavaa - vaan se on kulttuurien kehittymiselle elinehto.

        Tietenkin yhtälöön kuuluu, että kehittyminen on kaksi-, ei yksisuuntaista. Kun täällä puhutaan vain yksillä ehdoilla elämisestä - niin se, toki, tarkoittaa sitä oman valtakulttuurimme suhteen. Muu on höpötystä: Suomessa eletään Suomen tavalla. Onneksi kuitenkin yleensä osataan huomata ja valjastaa myöskin monia tulijoiden kulttuuriin liittyviä ominaispiirteitä omaan käyttöön.



        Käsityksiä ja työkaluja tulee olla useita, jotta saamme mahdollisimman suotuisan kehityksen aikaan kaikille.

        Rasismi ei - kuitenkaan - ole mielipide, eikä se ole työkalu.

        Monikulttuurisuus ja rasistisuus eivät selitä toisiaan. Ja niin kuin kaikki yhteiskunnalliset ilmiöt - niidenkin kaikkinainen hyväksyttävyys valaistuu kun niitä peilataan lakiin: Rasismi on yksiselitteisesti ja aina tuomittavaa.

        Ja - silti - minä haluan antaa puheenvuoron myös niille, jotka pitävät itseään rasisteina ja ovat siitä ylpeitä. Koska, oman käsitykseni mukaan, ei rasisteja oikeasti ole - on vain ihmisiä, jotka eivät hahmota kokonaisuutta ja näe sen suhteita.

        Koska kukaan ei halua ampua itseään jalkaan.

        Mutta kertokaa paremmin.

        Kauhean pitkä lässytys tyhjiä sanoja, joilla ei mitään liittymäkohtaa käytönnön toimiisi.


      • 6576
        browser kirjoitti:

        Kauhean pitkä lässytys tyhjiä sanoja, joilla ei mitään liittymäkohtaa käytönnön toimiisi.

        Tämä kertoo vain siitä, että syrjäytymiseen on puututtava parantamalla myös köyhimmän sosioekonomisen luokan kouluttautumis- ja työllistymismahdollisuuksia. Ei kukaan tee tällaista huvikseen.


      • 6576 kirjoitti:

        Tämä kertoo vain siitä, että syrjäytymiseen on puututtava parantamalla myös köyhimmän sosioekonomisen luokan kouluttautumis- ja työllistymismahdollisuuksia. Ei kukaan tee tällaista huvikseen.

        En oikein ymmärtänyt, mihin viittaat, mutta olen samaa mieltä, että kaikilla tulee olla samat edellytykset kouluttautua ja työllistyä.

        Eiköhän koulutusedellytykset Suomessa aika hyvät olekin - jos vain takapuolta lukemiseen riittää?

        Työllistyminen on tällä hetkellä vaikeaa monellekin väestöryhmälle.


      • mette wallin
        Mover kirjoitti:

        Voi sanoa että melkein liikutuin.

        Keskustelun polttoaine on aina erimielisyys. Mitään järkeä ei ole mielipiteiden, joissa ei ole mitään eroa, vaihdossa.

        Mutta mikä on keskustelun suola? Missä sen mielekkyys?

        Ei voi olla tarkoitus, että ensin päätetään mikä on oikein ja sitten perustellaan realiteeteista piittaamatta valittua kantaa?

        Minä olen Suomessa syntynyt ja Suomessa kuolen. Olen hyvin suomalainen monessa sortissa.

        Tunnen kuitenkin mainitun seikan suhteen epäsuomalaisuutta. En siltä osin viihdy täällä.

        Tässä mitassa mielestäni kulttuureja voi keskenän arvioidakin. On itsestään selvää, että kulttuurit varioivat ja kehittyvät - milloin mihinkin suuntaan.

        Olen itse hyvinkin kriittinen joihinkin nykyisiin maahanmuuttoon liittyviin linjauksiin ja olen niistä täällä maininnut. Aivan samalla tavalla kuin tämä kyseinen aloittaja on eri mieltä omien kantojeni suhteen.

        Ja niin pitää ollakin. Meillä tulee olla usea yksilön ääni, jotta joukolle tapahtuu kohtuus.

        Ne, jotka ovat olleet mamujen, ulkkisten tm. vierasta alkuperää olevien kanssa tekemisissä, ymmärtävät mistä kulttuurien kehittymisessä on kysymys. Rauhanomainen kanssakäyminen ei ole vain suotavaa - vaan se on kulttuurien kehittymiselle elinehto.

        Tietenkin yhtälöön kuuluu, että kehittyminen on kaksi-, ei yksisuuntaista. Kun täällä puhutaan vain yksillä ehdoilla elämisestä - niin se, toki, tarkoittaa sitä oman valtakulttuurimme suhteen. Muu on höpötystä: Suomessa eletään Suomen tavalla. Onneksi kuitenkin yleensä osataan huomata ja valjastaa myöskin monia tulijoiden kulttuuriin liittyviä ominaispiirteitä omaan käyttöön.



        Käsityksiä ja työkaluja tulee olla useita, jotta saamme mahdollisimman suotuisan kehityksen aikaan kaikille.

        Rasismi ei - kuitenkaan - ole mielipide, eikä se ole työkalu.

        Monikulttuurisuus ja rasistisuus eivät selitä toisiaan. Ja niin kuin kaikki yhteiskunnalliset ilmiöt - niidenkin kaikkinainen hyväksyttävyys valaistuu kun niitä peilataan lakiin: Rasismi on yksiselitteisesti ja aina tuomittavaa.

        Ja - silti - minä haluan antaa puheenvuoron myös niille, jotka pitävät itseään rasisteina ja ovat siitä ylpeitä. Koska, oman käsitykseni mukaan, ei rasisteja oikeasti ole - on vain ihmisiä, jotka eivät hahmota kokonaisuutta ja näe sen suhteita.

        Koska kukaan ei halua ampua itseään jalkaan.

        Mutta kertokaa paremmin.

        Ammuit juuri koipeesi, todistit juuri, et ole ollut esim. somalien kanssa tekemisissä.


      • ¢­­
        mette wallin kirjoitti:

        Ammuit juuri koipeesi, todistit juuri, et ole ollut esim. somalien kanssa tekemisissä.

        aiii'vaaan

        Taitaa olla se Omarikin pelkkä ihmemaan tonttu.

        Tyypin uskottavuus on miinus nolla.


      • Myötähäpeä
        ¢­­ kirjoitti:

        aiii'vaaan

        Taitaa olla se Omarikin pelkkä ihmemaan tonttu.

        Tyypin uskottavuus on miinus nolla.

        100-0 ja päivästä päivään...


      • Myötähäpeä kirjoitti:

        100-0 ja päivästä päivään...

        Voisitko prosentin siitä myötätunnostasi ohjata myös tämän palstan kohderyhmälle, rasismista kärsiville?


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Voisitko prosentin siitä myötätunnostasi ohjata myös tämän palstan kohderyhmälle, rasismista kärsiville?

        Tarkoitat siis kantasuomalaisia?


      • itse asiassa kirjoitti:

        Tarkoitat siis kantasuomalaisia?

        Päätön kysymys!

        Minkä vuoksi tarkoittaisin jotain erityistä etnistä ryhmää?


      • Pottu-bulgaari
        itse asiassa kirjoitti:

        Tarkoitat siis kantasuomalaisia?

        Itse asiassa tarkoitan perunanpoimija somaleita joiden työpaikat vievät Bulgaarialaiset potun nostajat.


      • Fin-kantis
        Mover kirjoitti:

        Päätön kysymys!

        Minkä vuoksi tarkoittaisin jotain erityistä etnistä ryhmää?

        Onko kantasuomalainen jokin etninenen ryhmä/joukko/ rotu?


      • Fin-kantis kirjoitti:

        Onko kantasuomalainen jokin etninenen ryhmä/joukko/ rotu?

        Oli tai ei - kysymys oli hyvin hyvin kummallinen.


      • 100-0
        Mover kirjoitti:

        Oli tai ei - kysymys oli hyvin hyvin kummallinen.

        Onko moverilla mennyt Juhannus pitkäksi kun ei tänäänkään ymmärrä tavallisia kysymyksiä?


      • 100-0 kirjoitti:

        Onko moverilla mennyt Juhannus pitkäksi kun ei tänäänkään ymmärrä tavallisia kysymyksiä?

        Jasso, ja nyt palataan ihan tuohon teemaan.

        Toivoisin kommentointia siihen.


      • 100-0 kirjoitti:

        Onko moverilla mennyt Juhannus pitkäksi kun ei tänäänkään ymmärrä tavallisia kysymyksiä?

        "Tarkoitat siis kantasuomalaisia?"

        Eikö siis rasismi ole ilmiö, joka latautuu siitä, k-u-i-n-k-a- ihmiset käyttäytyvät toisiaan kohtaan - eikä siitä, m-i-k-ä- r-y-h-m-ä- on kyseessä?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        "Tarkoitat siis kantasuomalaisia?"

        Eikö siis rasismi ole ilmiö, joka latautuu siitä, k-u-i-n-k-a- ihmiset käyttäytyvät toisiaan kohtaan - eikä siitä, m-i-k-ä- r-y-h-m-ä- on kyseessä?

        Rasismi latautuu siinä, kun kyseessä oleva viiteryhmä käyttäytyy kelvottomasti toisia kohtaan.


      • browser kirjoitti:

        Rasismi latautuu siinä, kun kyseessä oleva viiteryhmä käyttäytyy kelvottomasti toisia kohtaan.

        just niin se latautuu...

        ihan itsestään.


      • browser kirjoitti:

        Rasismi latautuu siinä, kun kyseessä oleva viiteryhmä käyttäytyy kelvottomasti toisia kohtaan.

        Niin tai siitä, että vaimo nalkuttaa.

        Siis rasisteilla. Koska heille rasismi latautuu mistä vain.

        Normi-ihminen odottaa kelvottoman käytöksen jälkeen seuraavan juridisen sanktion.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Niin tai siitä, että vaimo nalkuttaa.

        Siis rasisteilla. Koska heille rasismi latautuu mistä vain.

        Normi-ihminen odottaa kelvottoman käytöksen jälkeen seuraavan juridisen sanktion.

        Minä en usko juridisen seurauksen korjaavan puhkiraiskattua immenkalvoa, henkisien vammojen korjaamisesta nyt puhumattakaan. Lisäksi monessa maassa juridinen seuraus palkitsee raiskaajan antamalla uhrin hänelle vaimoksi.


      • browser kirjoitti:

        Minä en usko juridisen seurauksen korjaavan puhkiraiskattua immenkalvoa, henkisien vammojen korjaamisesta nyt puhumattakaan. Lisäksi monessa maassa juridinen seuraus palkitsee raiskaajan antamalla uhrin hänelle vaimoksi.

        Ja rasismi korjaa?


      • höps
        Mover kirjoitti:

        Ja rasismi korjaa?

        Oikein annosteltuna se ennaltaehkäisee.
        Hyysäröinti taas altistaa. Muutkin, kuin hyssen itsensä.


      • höps kirjoitti:

        Oikein annosteltuna se ennaltaehkäisee.
        Hyysäröinti taas altistaa. Muutkin, kuin hyssen itsensä.

        "Oikein annosteltuna rasismi estää raiskauksia"?

        Voisitko selventää?


      • Mover kirjoitti:

        "Oikein annosteltuna rasismi estää raiskauksia"?

        Voisitko selventää?

        raiskaus on sellainen väkivaltainen teko, jossa tunkeudutaan alapään aukkoihin.


      • mower kirjoitti:

        raiskaus on sellainen väkivaltainen teko, jossa tunkeudutaan alapään aukkoihin.

        Sen tunnet siis hallitsevan.

        Rasismin vaikutusten ymmärtäminen on sitten ongelmasi.


      • höps
        Mover kirjoitti:

        "Oikein annosteltuna rasismi estää raiskauksia"?

        Voisitko selventää?

        Voi jumaliste tuota sinun vääristelyäsi!!!

        Häpeä, jos osaat!!!

        Rasismin käyttöä ennalta ehkäisemään rikoksen uhriksi joutumista, on puitu tällä palstalla monet kerrat.

        Kaiva poju sitä arkistoa.

        M'kay?


      • höps kirjoitti:

        Voi jumaliste tuota sinun vääristelyäsi!!!

        Häpeä, jos osaat!!!

        Rasismin käyttöä ennalta ehkäisemään rikoksen uhriksi joutumista, on puitu tällä palstalla monet kerrat.

        Kaiva poju sitä arkistoa.

        M'kay?

        Kerrotko. kuinka oikein annosteltu rasismin käyttö vähentää raiskauksia?

        Tähän mennessä en ole saanut vastaukseksi kuin kiroilua - mutta koska tiedän että et ole koskaan väärässä, odotan mielenkiinnolla vastaustasi?


      • höps
        Mover kirjoitti:

        Kerrotko. kuinka oikein annosteltu rasismin käyttö vähentää raiskauksia?

        Tähän mennessä en ole saanut vastaukseksi kuin kiroilua - mutta koska tiedän että et ole koskaan väärässä, odotan mielenkiinnolla vastaustasi?

        Ja vääristely sen kun jatkuu. Eipä ole ihme.
        Vaan jos jotain vielä sisäistäisit, sekä jättäisit vääristelyn pois, ja siteeraisit oikein, niin se vasta olisikin se ihme.

        Etsivä löytää.
        Eli kaiva poju sitä arkistoa.

        M'kay?


      • höps kirjoitti:

        Ja vääristely sen kun jatkuu. Eipä ole ihme.
        Vaan jos jotain vielä sisäistäisit, sekä jättäisit vääristelyn pois, ja siteeraisit oikein, niin se vasta olisikin se ihme.

        Etsivä löytää.
        Eli kaiva poju sitä arkistoa.

        M'kay?

        Vääristely!!??!!

        Minähän kysyin asiasta, josta sinä kirjoitit?!!

        Nimitän sinut palstan kuukauden t-o-d-e-l-l-i-s-e-k-s-i- -r-a-s-i-s-t-i-s-e-k-s-i- -o-i-k-e-a-s-s-a-o-l-i-j-a-k-s-i-!


      • höps
        Mover kirjoitti:

        Vääristely!!??!!

        Minähän kysyin asiasta, josta sinä kirjoitit?!!

        Nimitän sinut palstan kuukauden t-o-d-e-l-l-i-s-e-k-s-i- -r-a-s-i-s-t-i-s-e-k-s-i- -o-i-k-e-a-s-s-a-o-l-i-j-a-k-s-i-!

        Jep.
        Puhe oli E-N-N-A-L-T-A-E-H-K-Ä-I-S-Y-S-T-Ä!
        En missään vaiheessa puhunut estämisestä, taikka vähentämisestä.
        Tähän sinä V-Ä-Ä-R-I-S-T-E-L-I-T omiasi.

        Minun taas ei tarvitse nimittää sinua miksikään.

        Kaikki tietävätkin jo mikä olet.
        Sinäkin syvällä sisimmässäsi.
        Eipä ihme, että tuo häppä näyttää maistuvan.

        Sääliksi kävisi, ellet olisi niin vastenmielinen.


      • Wallinin Jaska
        Mover kirjoitti:

        Päätön kysymys!

        Minkä vuoksi tarkoittaisin jotain erityistä etnistä ryhmää?

        Tarkoitat erästä afrikan lajia joka harrastaa rasismia elättäjiään kohtaan.


      • Wallinin Jaska kirjoitti:

        Tarkoitat erästä afrikan lajia joka harrastaa rasismia elättäjiään kohtaan.

        En tarkoita l-a-j-i-a- - vaan rasismin uhreja.

        Mikä pakkomielle sinulla on löytää k-o-h-d-e-r-y-h-m-i-ä-.


      • Ihan itsestään
        mower kirjoitti:

        just niin se latautuu...

        ihan itsestään.

        samalla lailla kuin täysihoidettavan rasistin pankkitili, KELA lataa pelimerkkejä somaliaan lähetettäväksi...


      • Wallinin Jaska
        Mover kirjoitti:

        En tarkoita l-a-j-i-a- - vaan rasismin uhreja.

        Mikä pakkomielle sinulla on löytää k-o-h-d-e-r-y-h-m-i-ä-.

        Koska Minä kuulun rasistien kohderyhmään, elätän niitä loisia ja ne vielä grillijonossa potkivat munille.
        Eikö sinua ottaisi "aivoon", jos olisit samassa tilanteessa? (edellyttäen tietysti sinulle ensin hankittavan aivosiirrännäisen)


      • Wallinin Jaska kirjoitti:

        Koska Minä kuulun rasistien kohderyhmään, elätän niitä loisia ja ne vielä grillijonossa potkivat munille.
        Eikö sinua ottaisi "aivoon", jos olisit samassa tilanteessa? (edellyttäen tietysti sinulle ensin hankittavan aivosiirrännäisen)

        Et sinä elätä kaikkia niitä, mistä puhut.

        Ja se minua ottaa aivoon.


    • Ei millään pahalla, mutta lukeeko näitä kukaan ?

      Eihän noissa höpinöissä ole järjen hiventäkään

      • Mainos-move ky

        Ei väliä lukee tai ei mutta mainostajia kiinnostaa kävijämäärät okay?


      • Mainos-move ky kirjoitti:

        Ei väliä lukee tai ei mutta mainostajia kiinnostaa kävijämäärät okay?

        ja kun näen mainostajan nimen niin minä tiedän mitä EN osta :)


      • Rahis Stadista
        zsx kirjoitti:

        ja kun näen mainostajan nimen niin minä tiedän mitä EN osta :)

        Sama vika rahikaisella


      • ­¢­
        Rahis Stadista kirjoitti:

        Sama vika rahikaisella

        Columbialaiset huo­rat on aika hyvännäköisiä.


      • 100-0 säälittää
        ­¢­ kirjoitti:

        Columbialaiset huo­rat on aika hyvännäköisiä.

        jälleen tänään mooveria on viety 100-0


      • 100-0 säälittää kirjoitti:

        jälleen tänään mooveria on viety 100-0

        Voisitko suoda promillen säälistäsi ihan oikeana tukena jollekin rasismin uhrille?


      • % jakokeskus
        Mover kirjoitti:

        Voisitko suoda promillen säälistäsi ihan oikeana tukena jollekin rasismin uhrille?

        Nimeä uhri niin lähetän ainakin pari % ja jos ei riitä niin laitan Kelasta tulemaan harkinnanvaraisena ainakin 5000000% niin eiköhän ala riittämään.


      • ­¢­
        % jakokeskus kirjoitti:

        Nimeä uhri niin lähetän ainakin pari % ja jos ei riitä niin laitan Kelasta tulemaan harkinnanvaraisena ainakin 5000000% niin eiköhän ala riittämään.

        suomalaiset ovat rasismin uhreja. Rasisteja ovat Moverit ja sen kaverit.

        Tämä on totuus.


      • %% pankki
        % jakokeskus kirjoitti:

        Nimeä uhri niin lähetän ainakin pari % ja jos ei riitä niin laitan Kelasta tulemaan harkinnanvaraisena ainakin 5000000% niin eiköhän ala riittämään.

        Rasismia kokeneneen uhrin yhteystietoja odotellaan % on valmiina lähtemään.MIKÄ MAKSAA ?


      • Mover kirjoitti:

        Voisitko suoda promillen säälistäsi ihan oikeana tukena jollekin rasismin uhrille?

        Mover sun rasismin uhrit on vain niitää islamilaisia jotka ei ole saaneet tappaa suomalaisia vielä, vaikka niiden julma-jumala siihen kehottaa.


      • Mover kirjoitti:

        Voisitko suoda promillen säälistäsi ihan oikeana tukena jollekin rasismin uhrille?

        Sitä Mover on sun "rasismis" se ettei islamisti ole vielä saanut tappaa suomalaisia - se on teille rasismia. Se ettei suomalainen ole kullut siksi teille kaikki suomalaiset on rasisteja ! Kaikki on rasisteja jotak ei suostu kuolemaan islamin julman jumalan käskyjen mukaan.


      • %% pankki kirjoitti:

        Rasismia kokeneneen uhrin yhteystietoja odotellaan % on valmiina lähtemään.MIKÄ MAKSAA ?

        Nimettömälle keskustelupalstakirjoittajalle en välttämättä anna kenenkään yhteystietoja.


      • ­¢­
        Mover kirjoitti:

        Nimettömälle keskustelupalstakirjoittajalle en välttämättä anna kenenkään yhteystietoja.

        keräät täällä kuitenkin "rasistien" henkilötietoja houkuttelemalla kirjoittamaan 'yksityisvastaanottoosi'.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Voisitko suoda promillen säälistäsi ihan oikeana tukena jollekin rasismin uhrille?

        vaikka niille vanhuksille joiden hoidosta on leikattu muualta tulevien hyväksi?


      • ­¢­ kirjoitti:

        keräät täällä kuitenkin "rasistien" henkilötietoja houkuttelemalla kirjoittamaan 'yksityisvastaanottoosi'.

        Minulla ja sinulla on kaksi eroa:

        1. Minä puheeni pitää

        ja onneksi sen vuoksi juuri

        2. minulla on täällä sen mukainen asema.

        Puhu ihan rauhassa typeryyksiä vaikka koko loppuelämäsi - siihen sinulla on vapaassa maassa oikeus.


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Minulla ja sinulla on kaksi eroa:

        1. Minä puheeni pitää

        ja onneksi sen vuoksi juuri

        2. minulla on täällä sen mukainen asema.

        Puhu ihan rauhassa typeryyksiä vaikka koko loppuelämäsi - siihen sinulla on vapaassa maassa oikeus.

        Mitä tarkoitat sillä, että puheesi pitää?

        T. Adolf Manson


      • a.m. kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä, että puheesi pitää?

        T. Adolf Manson

        Moverin puheeet pitää (pätee) oikeudessa. Eli että tuomarin (lue:allah) mielestä Mover on oikeassa ja kaikki muut väärässä.


      • a.m. kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä, että puheesi pitää?

        T. Adolf Manson

        Sitä että perustelen väitteeni ja myönnän virheeni.


      • 100% uskomus..
        Mover kirjoitti:

        Sitä että perustelen väitteeni ja myönnän virheeni.

        mitä helvattia oletkos mooveri ollut joskus väärässä.Äläs ny olen uskonut sinuun 100%.Nyt kyllä tuli paha mieli.


      • Mover kirjoitti:

        Sitä että perustelen väitteeni ja myönnän virheeni.

        Mover, näytä yksikin juttelu missä olet myöntänyt virheesi.

        Olen itse tottunut siihen kun olet väärässä poistat koko vitjan välittämättä sadoista viesteistä joita siihen kirjoitimme viikkojen ajan. Kaikki hukkaan heitettyä aikaa vain siksi ettei kukaan muu näe miten oikeasti tyhmä olet. ... islamin rasismi hiipii hyvin tarkoituksin selkämme taa rasistisesti tappaa suomalaiset.


      • 100% uskomus.. kirjoitti:

        mitä helvattia oletkos mooveri ollut joskus väärässä.Äläs ny olen uskonut sinuun 100%.Nyt kyllä tuli paha mieli.

        Näin on.

        Ja tuntuu että aika monella muullakin täällä usko syrjäyttää tiedon.

        Näyttäisi siltä että aika monelle omassa väärinolostani tulee pelkästään hyvä mieli...(!)

        Ja virheeni tunnustuettuani saan aika usein kuulla, että noin tyhmä jätkä tee täällä mitään.

        No, ainakin rehellinen.


      • Mover kirjoitti:

        Näin on.

        Ja tuntuu että aika monella muullakin täällä usko syrjäyttää tiedon.

        Näyttäisi siltä että aika monelle omassa väärinolostani tulee pelkästään hyvä mieli...(!)

        Ja virheeni tunnustuettuani saan aika usein kuulla, että noin tyhmä jätkä tee täällä mitään.

        No, ainakin rehellinen.

        shontaa Mover, jälleen !! MINULLLE tulee värinolostasi erittäin paha mieli !

        Usko =? tieto =? Uskosta tulee tieto kun se tarpeeksi montaa kertaa käy toteeen. Ja sitä mitkään tilastot ei muuta.

        su söin tuoreen tuotteen >> ripulia ~ EN uskonut !
        ma söin saman tuotteen >> ripulia ~ EN uskonut !
        ti söin ko tuotteen >> ripulia ~ epäilys heräääää!!!
        ke en syönyt ko tuotetta =OK ~ epäilys vahvistuu
        to söin ko tuotteen >> ripulia usko horjuu ja tieto vahvistuu
        Nyt ko tuotetta on vielä jääkaapissa annos - syönkö vai vedänkö mielummin kaljaa.

        Kuka kertoo minulle onko ko tuote ripulin auheuttaja ?
        Minä tiedän 99% varmuudella että tuote on ripulin aiheuttaja.

        Samaa voi tuumata järvessä uimisesta - ja minä en ole käynyt Pilvijärvessä enkä niissä muissakaan. Toki kaverit ovat käyneet Pilvijärvessä - tarttuisiko ko tauti puhelimen välityksellä ?

        Ongelma on iso! Jos uskosta tulee totta se muuttaa harrastukseni aika radikaalisti!


      • zsx kirjoitti:

        Mover, näytä yksikin juttelu missä olet myöntänyt virheesi.

        Olen itse tottunut siihen kun olet väärässä poistat koko vitjan välittämättä sadoista viesteistä joita siihen kirjoitimme viikkojen ajan. Kaikki hukkaan heitettyä aikaa vain siksi ettei kukaan muu näe miten oikeasti tyhmä olet. ... islamin rasismi hiipii hyvin tarkoituksin selkämme taa rasistisesti tappaa suomalaiset.

        Kauanko olet ollut palstalla? Etkö todella muista?

        Täällä tuntuu keskustelijoiden lähtökohta - ihan oikeesti - olevan tyystin metsäläisen maailmasta, kun useat vuosikausia kirjoittaneet henkilöt eivät myönnä kertaakaan erehtyneensä. Eivätkä monet koskaan.

        Kuinka on sinun laitasi?


      • Mover kirjoitti:

        Kauanko olet ollut palstalla? Etkö todella muista?

        Täällä tuntuu keskustelijoiden lähtökohta - ihan oikeesti - olevan tyystin metsäläisen maailmasta, kun useat vuosikausia kirjoittaneet henkilöt eivät myönnä kertaakaan erehtyneensä. Eivätkä monet koskaan.

        Kuinka on sinun laitasi?

        Kaunako? Liian kauan, mutta hyvien tarkoitusteni kaatamisen jälkeen tapanani on nousta vaikka verissä päin. Sano vaan ihan omin sanoin missä olet omasta mieleestäsi ollut väärässä. Minä tiedän monta mutta en yhtäkään minkä olisit tunnustanut. Ellei sitten poistaminen ole tunnustamista.

        2. mulle on ihan pskan hailee mitä muut sinusta tahtoo! Minä olen minä ja meidän välit on meidän välit.

        En ole koskaan ollut väärässä omien ajatusteni suhteen - sinun suhteen kyllä. Voin tunnustaa että olen tyhmäja aina uudestaan luotan ihmisen hyvyyteen vaikka nenille tulee mutta kolmen koneen rikkkominen pakosti opettaa. Sinä lähetät viruksia ihmisten koneisiin. Koneeni menee ihan yhtä sekaisin kuin ¢ sähköpostiin kirjoittaessa. Miten on mahdollista että teillä on sama häirintälaite tai -sekoittaja - ellette ole sama henkilö?
        Myydäänkö niitä jossain?

        Jos et ymmärrä mitä tarkoitan tyhmyydelläni niin luotan taas suhun mutta nyt oppineempana.

        Toisaalta täällä on hankala nähdä muita kuin sinä eri nikeillä kirjoitttamassa niin on vaikea nähdä miten väärässä muut ovat olleet. Enkä ehdi tarkkailla muita koska eivät pysy yhden nikin takana. Sinun on varmaan helpompi seurata henkiläitä koska näet ihmisten IP kuka kukin on.

        Mutta sen olen nähnyt että ¢ nikillä sinä ärsytät ja olet aina väärässä ja väärässä paikassa kijroittamassa ja ihan asiaan kuulumatonta sontaa. Tuossa taas sotkit tahallaan yhden WTC aloituksen, se oli tarkoitettu asia jutteluksi, vaan niinpä meni sotkuksi sekin. Kuten vaikka se asiallinen "mamut uimahallissa pyykillä" -keskustelu talvella.
        ________________

        Eli aina kun joku toinen krijoittaa fikususti ongelmasta maahanmuutto sinä siirryt ¢ nikille ja olat sotkemaan keskustelua.
        Oletko mielestäsi viisas tehdessäsi niin ?
        Miten asia-keskustelujen sotkeminen mielestäsi auttaa Suomea?


      • ­¢­
        zsx kirjoitti:

        Kaunako? Liian kauan, mutta hyvien tarkoitusteni kaatamisen jälkeen tapanani on nousta vaikka verissä päin. Sano vaan ihan omin sanoin missä olet omasta mieleestäsi ollut väärässä. Minä tiedän monta mutta en yhtäkään minkä olisit tunnustanut. Ellei sitten poistaminen ole tunnustamista.

        2. mulle on ihan pskan hailee mitä muut sinusta tahtoo! Minä olen minä ja meidän välit on meidän välit.

        En ole koskaan ollut väärässä omien ajatusteni suhteen - sinun suhteen kyllä. Voin tunnustaa että olen tyhmäja aina uudestaan luotan ihmisen hyvyyteen vaikka nenille tulee mutta kolmen koneen rikkkominen pakosti opettaa. Sinä lähetät viruksia ihmisten koneisiin. Koneeni menee ihan yhtä sekaisin kuin ¢ sähköpostiin kirjoittaessa. Miten on mahdollista että teillä on sama häirintälaite tai -sekoittaja - ellette ole sama henkilö?
        Myydäänkö niitä jossain?

        Jos et ymmärrä mitä tarkoitan tyhmyydelläni niin luotan taas suhun mutta nyt oppineempana.

        Toisaalta täällä on hankala nähdä muita kuin sinä eri nikeillä kirjoitttamassa niin on vaikea nähdä miten väärässä muut ovat olleet. Enkä ehdi tarkkailla muita koska eivät pysy yhden nikin takana. Sinun on varmaan helpompi seurata henkiläitä koska näet ihmisten IP kuka kukin on.

        Mutta sen olen nähnyt että ¢ nikillä sinä ärsytät ja olet aina väärässä ja väärässä paikassa kijroittamassa ja ihan asiaan kuulumatonta sontaa. Tuossa taas sotkit tahallaan yhden WTC aloituksen, se oli tarkoitettu asia jutteluksi, vaan niinpä meni sotkuksi sekin. Kuten vaikka se asiallinen "mamut uimahallissa pyykillä" -keskustelu talvella.
        ________________

        Eli aina kun joku toinen krijoittaa fikususti ongelmasta maahanmuutto sinä siirryt ¢ nikille ja olat sotkemaan keskustelua.
        Oletko mielestäsi viisas tehdessäsi niin ?
        Miten asia-keskustelujen sotkeminen mielestäsi auttaa Suomea?

        mitään koneita en ole särkenyt, enkä sontaa ole kirjoittanut koskaan. Moveri taas on umpirasisti ja ääriterroristi, että siltä kyllä voi odottaa mitä tahansa.


      • ­¢­ kirjoitti:

        mitään koneita en ole särkenyt, enkä sontaa ole kirjoittanut koskaan. Moveri taas on umpirasisti ja ääriterroristi, että siltä kyllä voi odottaa mitä tahansa.

        Sun sähköpostiin kirjoitttaminen aiheuttaa ihan samnalaisen koneen sekoamisen kuin Moverin s-postiin kirjoittaminen. Vaikka koneen sähköjen irti vetäminen toki auttaa niin se kestää korjata aika kauan Sä sotket nämä koneen asetukset p.a.s.k.a. ! Lopeta mun koneeni hajottaminen senkin kriminaali. Jos mun jutut ei sua kiinnosta niin skippaa kirjoitukseni yli ja kirjoita ittes kaa.


      • zsx kirjoitti:

        Sun sähköpostiin kirjoitttaminen aiheuttaa ihan samnalaisen koneen sekoamisen kuin Moverin s-postiin kirjoittaminen. Vaikka koneen sähköjen irti vetäminen toki auttaa niin se kestää korjata aika kauan Sä sotket nämä koneen asetukset p.a.s.k.a. ! Lopeta mun koneeni hajottaminen senkin kriminaali. Jos mun jutut ei sua kiinnosta niin skippaa kirjoitukseni yli ja kirjoita ittes kaa.

        No niin.

        Tämä keskustelu on ositus siitä, kun ihmiset alkavat keskustella asioista joista luulevat jkotaib tietävänsä.

        Eli osaltani piste sille.

        Ihan sen vuoksi, että katsoisin kuinka suhtaudut virheeseesi, etsin kohta sen paikan jossa nyt viimeksi len erehtynyt - ja sen myöntänyt.


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Näin on.

        Ja tuntuu että aika monella muullakin täällä usko syrjäyttää tiedon.

        Näyttäisi siltä että aika monelle omassa väärinolostani tulee pelkästään hyvä mieli...(!)

        Ja virheeni tunnustuettuani saan aika usein kuulla, että noin tyhmä jätkä tee täällä mitään.

        No, ainakin rehellinen.

        Rehellinen et ole. Tuossa viestissä ymmärsit tahallasi väärin edellisen kirjoittajan. Kun viimeksi viittasin tuohon viestiin, huomauttaen epärehellisyydestä, menit jatkamaan keskustelua väistäen kysymykseni:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10962130/#comment-57770143


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        No niin.

        Tämä keskustelu on ositus siitä, kun ihmiset alkavat keskustella asioista joista luulevat jkotaib tietävänsä.

        Eli osaltani piste sille.

        Ihan sen vuoksi, että katsoisin kuinka suhtaudut virheeseesi, etsin kohta sen paikan jossa nyt viimeksi len erehtynyt - ja sen myöntänyt.

        Kaikki täällä tekemäsi viittaa, että olet umpirasisti ja hitonmoinen valehtelija.


    • %% pankki

      mikä maksaa.......

      • 100-0 ja taas

        Ja taas on movea viety 100-0 . Ai ai sitä myötähäpeän määrää....


    • Kalloleguri

      Kuka himmeä toi moover oikein on?

    • Fobia

      Neurootikko joka elää " ilmaisilla elokuvalipuilla"

    • Näin juuri

      Juuri näin

      • ¢..

        samaa mieltä, ainakin osittain.

        Minulle on tullut viimeaikoina rasistisia tuntemuksia. Haluaisin jutella niistä luottamuksella jonkun täysijärkisen kanssa. Mielellään jonkun joka ei ole rasisti. Kenenköhän puoleen voisin kääntyä?


      • ­¢­
        ¢.. kirjoitti:

        samaa mieltä, ainakin osittain.

        Minulle on tullut viimeaikoina rasistisia tuntemuksia. Haluaisin jutella niistä luottamuksella jonkun täysijärkisen kanssa. Mielellään jonkun joka ei ole rasisti. Kenenköhän puoleen voisin kääntyä?

        tietääkö luotsi Mover mistä saisin apua rasistisiin oireisiini?

        Rasismi on aivan selvästi mielisairaus. Ammattiauttajiin en kuitenkaan luota, koska ne auttaa pelkästään rahasta. Sitäpaitsi harrastan pistooliammuntaa ja jos menen lääkärille valittamaan mielenvikaisuudesta, niin kohta on poliisi kyselemässä aseita takavarikkoon.


      • ­¢­ kirjoitti:

        tietääkö luotsi Mover mistä saisin apua rasistisiin oireisiini?

        Rasismi on aivan selvästi mielisairaus. Ammattiauttajiin en kuitenkaan luota, koska ne auttaa pelkästään rahasta. Sitäpaitsi harrastan pistooliammuntaa ja jos menen lääkärille valittamaan mielenvikaisuudesta, niin kohta on poliisi kyselemässä aseita takavarikkoon.

        Enkö ole pyrkinyt tarjoamaan sinulle apua rasistisiin oireisiisi?


      • Mover kirjoitti:

        Enkö ole pyrkinyt tarjoamaan sinulle apua rasistisiin oireisiisi?

        ei minulla aikaisemmin semmoisia ole ollut. Nyt oli akuutti tilanne joka tänään meni ohi ihan asiallisesti. Meinasin kyllä sössiä sen, mutta kielivaikeuksien takia mitään vahinkoa ei tapahtunut.

        Mitään apua sinulta siihen en saanut, vaikka pyysin.


      • centti kirjoitti:

        ei minulla aikaisemmin semmoisia ole ollut. Nyt oli akuutti tilanne joka tänään meni ohi ihan asiallisesti. Meinasin kyllä sössiä sen, mutta kielivaikeuksien takia mitään vahinkoa ei tapahtunut.

        Mitään apua sinulta siihen en saanut, vaikka pyysin.

        Que?


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        Que?

        Täh?

        ja oikeastaan tilanne on päällä vielä ensiviikollakin, jos maailmanpoliittinen tilanne ei osoita lientymisen merkkejä. Eikä se nyt oikein siltä näytä, joten alahan kirjoitella sähköpostiini.


    • asdfasdf

      kannattaisiko mowerin vaikka etsiä uusi palsta leikkikentäkseen?

      • Ei mihinkään ei ei

        Mihin arvelet tollaisen tynnyrissäkasvaneen kelpaavan?


      • Kannattaisiko leikkijöiden noudattaa sääntöjä - ja kehittää kivempia leikkeijä?


      • kaikki on jo olemass
        Mover kirjoitti:

        Kannattaisiko leikkijöiden noudattaa sääntöjä - ja kehittää kivempia leikkeijä?

        - ja kehittää kivempia leikkeijä? MIKSI kehittää uusia kivempia leikkejä kun meillä on se perinneleikki eli KUKA PELKÄÄ MUSTAA MIESTÄ tai sateen sattuessa voidaan kotona pelata MUSTAA PEKKAA..


      • Astrid fan

        Hieno juttu.


    • Tornisteri

      Asiaa ei voi auttaa. Mover väittää mustaa valkoiseksi - se ei tule koskaan menemään läpi.

      • Näin juuri

        Juuri näin.


      • Loppu
        Näin juuri kirjoitti:

        Juuri näin.

        Loppu


      • Tawja+Ewa+Päiwi+Will
        Loppu kirjoitti:

        Loppu

        Tehtävämme on PELASTAA ja AUTTAA koko Afrikkaa ja Lähi-Itää( vaikka velkarahalla)!!!


    • 1000- vai 100-0

      Mites tänään jatkuuko 100-0 vai mennäänkö jo 1000-0

    • Toisenpolven Pekkako

      Ei ei nyt oli asialla tummaihoinen- Pekka

    • Tänään 100000-0 ?

      Mites tänään jatkuuko sama meno vai ollaanko jo 10000-0 vaiheessa?

      • Kuule, riippuu ihan keneltä kysytään!


      • kuis tänään
        Mover kirjoitti:

        Kuule, riippuu ihan keneltä kysytään!

        no kysytään vaikka sinulta moover ? Harkitsetko jo Lieksa uutisten poistoa liian rasistisena totuutena vai...??? No tietysti voit vedota että Yle kushettaa tai ei kuulu rassu palstalle sillä eihän sellainen VOI aiheuttaa rasismia eihän ?


      • kuis tänään kirjoitti:

        no kysytään vaikka sinulta moover ? Harkitsetko jo Lieksa uutisten poistoa liian rasistisena totuutena vai...??? No tietysti voit vedota että Yle kushettaa tai ei kuulu rassu palstalle sillä eihän sellainen VOI aiheuttaa rasismia eihän ?

        Kyllä minä olen kertonut näkökulmani heti ihan ensimmäisessä viestissä tähän pisteskabaan(!)

        Ja tiedät, että olen aina valmis perustelemaan poiston, siirron tai palstalle jättämisen.

        Mitä sinulla nyt tästä asiasta on kysyttävää?


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe