Naapurissa huorataan

naapuri huoraa

Naapurissani asuu opiskelijatyttö, iältään 19-22v. Iltapäivällä miehiä käy tämä luona. Samoja naamojakin saattaa nähdä. Mitään ääntä en kuule mut iha varma oon et opiskelija haluaa vaa lisätienestiä.

Teenkö poliisille ilmoituksen? Onhan huoraaminen laissa kielletty, niin myyminen kuin ostaminenkin.

37

2527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoraava naapuri

      Itsensä myyminen ei ole rikos! Ostaminenkin on laillista, paitsi ihmiskaupan uhreilta. Asunnon pitäminen pelkkää bordellia varten on kiellytty, kotonaan työskentelevä yksityinen elinkeinonharjoittaja ei syyllisty rikokseen, paitsi ehkä veropetokseen. Älä siis tee mitään, ole ystävällinen.

    • Setä jo matkalla

      Tingi alennusta ja nauti.

    • rahalla saa

      Hyvä että aloittajan naapurissa on palvelut lähellä. Usein kuulee valitettavan sitä että taloyhtiö asukkailla on palvelut liian kaukana. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

      • Anneli Pimpakka

        Joka taloyhtiöön oma huora ja maksut vastikkeessa. Näin elämä harmonisoituu ja perheriidatkin vähenevät.


      • Kirsin homma
        Anneli Pimpakka kirjoitti:

        Joka taloyhtiöön oma huora ja maksut vastikkeessa. Näin elämä harmonisoituu ja perheriidatkin vähenevät.

        Naisasukkaille kiertävä huoraamisvuoro ja miehille kiertävä talonmiesvuoro. Huoraamisen voisi hoitaa kiinteistöhuollon toimitiloissa.


      • kerhohuoneen punkka.
        Kirsin homma kirjoitti:

        Naisasukkaille kiertävä huoraamisvuoro ja miehille kiertävä talonmiesvuoro. Huoraamisen voisi hoitaa kiinteistöhuollon toimitiloissa.

        siellä ne kiimarouvat jalat levällään odottaa..


    • kantokaskessa

      Kunhan ei ole parituksen uhri niin turha huolestua. Parittajat ovat ovelia. 'Vuokraavat' asuntoja naisille, jotka maksavat 'omista rahoistaan' asumisensa. Baltit ja yksi suomalaissukukin (juuret belgiasta, jossa myös bordelliperinnettä) ainakin pääkaupunkiseudulla noita pyörittävät. Vaikea saada poseen, vähän sama kuin verkostomarkkinointi, joka jokaiselle järkevälle ihmiselle on pyramidihuijaus.

    • 1234567890

      Vittuakos luulet sen sulle kuuluvan kerrostalokyttääjä.

    • ja se on

      Muuten hyvä imuttaja , nielee lastin! Nuori ja tiukka.

    • los pimperos

      Käy kysymässä mitä varvi maksaa ja kerro tarkka osoite!

    • Ääntä ei kuulu

      Koska mies laukeaa ääneti. Käykö sinulla käsi kovasti kun heitä kuuntelet? Tietysti käy senkin tumputtaja.

    • Kirsi.

      Hävyttömiä puheita taas ketjussa, naisesta ei puhuta tuolla tavalla, irstaat äijät.

    • näin on

      nainen on olemassa vain siksi, että molemmat nauttii-mies ja kulli

    • Kirsi.

      Törkeää puhetta, sovinistiäijä, nainen ei ole mikään panokone vaan ihminen.

      • jättikuk

        Anna horo persettä!


      • Kirsi.
        jättikuk kirjoitti:

        Anna horo persettä!

        Minä en anna mitään tuollaisille äijille.


    • himokas antti

      Mikä se osoite oli, täällä odotellaan paperirahaa kourassa ja muna pystyssä?

    • los pimperos

      Osoitetta tulemaan ja heti!

    • kiti92

      Voi helvetti. Jos sieltä ei melua kuulu nii ei oo haitaksi. Ei oo rikoksesta kyse jos on yli 18v ja omasta halustaan päättänyt tuommosiin hommiin. Ihmiskaupan ja parituksen sekä alaikäisiltä ei saa ostaa, sillon se menee rikoksen puolelle. Rikos myös silloin, jos asunto toimii bordellina.

      • Yrittämistä tuettava

        .

        "Kaikkea yrittämistä pitää tukea kun hallitusherratkin on lyönyt kaiken ihan lekkeriksi ja suhaa vain audin takapenkillä ja twiittailee eikä hoidan maan asioita ollenkaan"

        .


    • 20v

      Mistäs kummasta päättelet sitte että hän myy itteää?

      Mulla käy ainaki kylässä oma isä ja sit mun oma poikaystävä, olen kyl miettiny et näyttääköhä se hassulta ulkopuolisille ku mun faija tuo postista minun tilaamia vaatepaketteja yms. joita en ite sielt sais tuotua ku ei oo autoo ittellä :D
      Ei kyllä muita miespuolisia mun luona käy mutta kumminki hupsun näköstä saattaa olla ku mun poikaystäväki käy tääl melkein joka päivä :D

      Ja kyllähä monilla nykysin on muuteski olla paljon toista sukupuolta olevia kavereita ihan. :D

      • 20v

        Mut kai jos oot ihan varma et se sun naapuris itteäsä myy nii varmaa siit kannattas sit ilmottaa? :D
        t. tuo äskeinen 20v kirjottaja


    • Perussettiä

      Sehän on ihan normi käytäntö nykyään. Opiskelijalikat myyvät itseään, että saavat viihdepuolen ja elämisen rahoitettua. Toinen on sitten ihmisten kusettaminen ja suoranainen varastelu henkensä pitimiksi.
      Melkoisen säälittävää touhua.
      Sit kun tyttö menee vihille, niin väkijoukosta joku vinkkaa sulhaselle: "PSST. Etuhammas raapii ikävästi."

      • se siitä sulhasesta

        Ja sulhanen on varmaan neitsyt?
        Yhden opiskelevan rattopojan asiakkaana olen käynyt. Tiedän muitakin itseään myyviä opiskelijajätkiä. Jotkut ottaa nais- ja miesasiakkaita.


    • ok..................

      Täh? Etkös nyt turhaan mustamaalaa ihmisiä tässä?

    • buahahahahahahaha

      Pane korva seinään kiinni, kuuntele, ja RUNKKAAAAAAA!!!!!

    • Maija-Leena Kukkaine

      Minäkin harrastan asunnossani maksullisen seksin myymistä. Asiakkaita riittää vaikka olen jo 53 vuotias. Naapurit vähän katsoo kieroon mutta minun asiat ei niille kuulu.

    • tulee korville

      Millä saat maksullisen naisen kiihtymään parhaiten? Sanot sille aktin jälkeen: mä en sit muuten aio maksaa tästä.

    • tirlittan9000

      kulli jo kovana ja tuohta roppakaupalla. oliko tää kerrostalo siellä hollolassa?

      • tsäpädängdängdäng

        Hollolassa mutta nainen on keski-ikäinen eikä parikymppinen.


      • MERJA_
        tsäpädängdängdäng kirjoitti:

        Hollolassa mutta nainen on keski-ikäinen eikä parikymppinen.

        Naista alistat ,hävetkää irstaat äijät.naista ette saa ,siksi täällä avaudutte sovinistiäijät.hankkikaa parisuhde irstaat naista alistavat sovinistiäijät hävetkää!!


    • huoraa ite enemmän

      Rupee vaan kateellinen myymään omaa persettäs ja jätä naapurit rauhaan.
      Voi ilmoittaa poliisillekin että sulta saa halvalla.

    • okkkkkkkkk

      ok

      • joooyyytgf

        Joo


    • Liity jonon päähän, jos se vaivaa. Ei naapurin asioihin kannata puuttua. Mitäs se sinulle kuuluu jos tyttö lisätienestiä hankkii, ei opiskelijoilla ole kummoiset oltavat opintotuella jos on. Minua harmittaa kun kerrostaloissa on kyttääjiä. Eikö Teillä ole muuta tekemistä kuin vahtia toisten menemisiä. Kerrankin oltiin tupakalla kaverin kanssa kerrostalon nurkalla niin jo tuli vanha ukko huutelemaan siihen ettei täällä saa poltella. No kyllä se siitä häipyi kun karjaisimme sille oikein olan takaa, että nyt jos häivyt siitä niin vielä kerkiät. Sairaita ihmisiä on kyllä nämä kyttääjät.

    • LeimatOtsaan

      Kyttääminen on vainoomista ja sairaiden ihmisten touhua. Pitäis säätää laki, että kyttäämisestä napsahtais vuosi pari vankeutta. Oppisvat olee puuttumatta toisten asioihin, kun alkais tulee niitä lähtöjä laitokselle ja linnaan. Siinä olis vapautumista ennen hommattava uusi kämppä ja muuta asioidensa järjestämistä, että olisko se kyttääminen sitten niin kivaa että se olisi tosissaan kaiken sen vaivan arvoista?

    • Ttttdd

      Iömporists

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe