Voiko kukaan suomalainen

rikki mennyt mieli

mies enää olla kanssani...minulla on lapsia ulkomaalaisen miehen kanssa. olen ottamassa avioeroa ja mietinkin voiko kukaan suomalainen enää olla kanssani vai joudunko olemaan aina yksin?

13

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musta mies?

      Once you go black, you never go back.

    • totuus 47

      En haluaisi olla!!!!!!!sellaisen ihmisen kanssa

    • 18+11

      Tottakai voit löytää ihanan uuden miehen (suomalaisen) tai ulkomaalaisen.

    • 18+11

      Etsit vain kansainvälistä avomielistä seuraa. Täällä ei ehkä kannata moista etsiä.

    • Hei rikki mennyt mieli

      Elämässä on aina toivoa ja uskon, että voit nähdä tulevaisuutesi valoisana. Jos nyt onkin vaikeaa suurien elämänmuutosten edessä, niin monen ihmisen kokemus on,
      että vaikeuksista selviää ja niiden jälkeen ihminen on entistä vahvempi ja ehjempi.
      Moni ihminen varmasti arvostaa juuri sinun elämänkokemustasi ja kaikkea sitä, mitä olet elämässäsi oppinut.

      Siunausta sun ja lastesi elämälle
      toivoo Päivi-pappi Hämeestä

      • Turha siinä on

        jeesustella fakta on faktaa. Ei yh-äipällä ja varsinkaan "mamun" sellaisella ole kauhean suurta markkina arvoa sinkku markkinoilla. Itse voisin harkita vakavampaa max yhden lapsen yh-äippää mikäli kaikki muut asiat kolahtaisi kohilleen. En ole rasisti mutta en kyllä erityisemmin pidä maahanmuuttajistakaan ja se oikeus vielä minulle sallinnettakoon. Huom! Ei tarvi olla samaa mieltä eikä pitää ajatusmallistani tai saati edes minusta se on mulle ihan se ja sama.

        Sorry! Minkäs sitä voi jos egoni ei vain kestäisi sitä ja se kalvaisi mieltäni.


      • 5+9
        Turha siinä on kirjoitti:

        jeesustella fakta on faktaa. Ei yh-äipällä ja varsinkaan "mamun" sellaisella ole kauhean suurta markkina arvoa sinkku markkinoilla. Itse voisin harkita vakavampaa max yhden lapsen yh-äippää mikäli kaikki muut asiat kolahtaisi kohilleen. En ole rasisti mutta en kyllä erityisemmin pidä maahanmuuttajistakaan ja se oikeus vielä minulle sallinnettakoon. Huom! Ei tarvi olla samaa mieltä eikä pitää ajatusmallistani tai saati edes minusta se on mulle ihan se ja sama.

        Sorry! Minkäs sitä voi jos egoni ei vain kestäisi sitä ja se kalvaisi mieltäni.

        "kauhean suurta markkina-arvoa" hmmm, sanoisin ettei minkäänlaista arvoa. Jättäisin väliin jos tilanne tulis eteen. Ottaen huomioon että ei ole vuosiin ollut edes vaihtoehtoja, mutta siiltä huolimatta jättäisin...


    • kmjnhbgvv

      Joudut olemaan valitettavasti yksin jos et löydä
      kuuro-mykkä-sokeaa suomalaista miestä.

    • Kiitos mutta

      EI KIITOS!!!
      Ei auta vaikka olisit kuinka nätti, kiva, kiltti, ihana jne........Kyllä sinä varmaan jonkun saat jos et ole kauhean ronkeli miehen suhteen.
      Itse en edes haluaisi tutustua tuollaiseen naiseen vaikka olisit kuinka ihana ja kaunis. Sorry ! ei millään pahalla mut olin kuitenkin rehellinen kun kerran kysyit.

      T:Alfauros

    • go west

      Olen ollut naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa ja lapsiakin siunaantui.

      Ei ole vientiä vähentänyt. On monia miehiäkin joilla ollut ulkomaalainen puoliso.
      Ei ole este minulle.

      Itse asiassa etsin miestä, joka on maailmaa nähnyt ja ei haittaa, vaikka olisi naisiakin ollut, kunhan ei ole mikään pelimies. En ole pelinainen itse. Pitkissä ja vakavissa suhteissa ollut.

      AP: älä luovuta!

      • go west

        ps. Suosittelen kuitenkin, että käsittelet ensin erosi ennen kuin hyppäät uuteen suhteeseen. Itse olen sinkkuna vielä yli kolmen vuoden jälkeen. En ole valmis uuteen suhteeseen.


      • suomalainen5
        go west kirjoitti:

        ps. Suosittelen kuitenkin, että käsittelet ensin erosi ennen kuin hyppäät uuteen suhteeseen. Itse olen sinkkuna vielä yli kolmen vuoden jälkeen. En ole valmis uuteen suhteeseen.

        Lehmääkin p,anisin ennekuin sinua


      • etovaa
        suomalainen5 kirjoitti:

        Lehmääkin p,anisin ennekuin sinua

        Taidat pannakin, ei kai muuten olisi tullut edes mieleesi! Se on eläinsuojelurikos! Sääli sitä lehmää! Vedä ennemmin käteesi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe