Lapsen terminologiaa

On todella...

..hassua lukea aikuisen miehen kirjoittamana esimerkiksi "raukkis"- sanaa 'väittelykeskustelujen' yhteydessä!
Moista sanaa nykyisin kehtaa käyttää enää alle kymmenenvuotiaat lapset- tai jotkut hiukan "luojalta saaliiseen" jääneet aikuiset.
Lisäksi jos- ja kun joku arvioi jonkun tekemää kuvataidetta oman näkemyksensä mukaan niin hän onkin yht'äkkiä "selkäänpuukottaja raukkis" ja "kateellinen" joka "ei pysty kilpailemaan teoksillaan" ja kaiken lisäksi vielä "vainoajakin".
Tuollaista terminologiaa käyttävä vielä ihmettelee miksi ei pääse siihen 'armoitettujen hiekkalaatikolle' johon on kohta kymmenen vuotta pyrkinyt erilaisin keinoi ja menetelmin. Siellä yläpäässä ei todellakaan taida olla kaikki palikat kohdillaan!
Sitten kun on huomannut kaikki yrityksensä turhiksi, on ollut vuorossa kaikenlaisten "Teesien" laatiminen ja kopioiminen erilaisiin blokeihin ja anonyymikeskustelupalstoille. Aika-ajoin noi "teesit" ilmaantuu tällekin palstalle 'paste'- toiminnolla eikä niissä ole yhtään mitään uutta. Samaa vanhaa katkeran ihmisen vuodatusta kerrasta toiseen jossa haukutaan suurinpiirtein kaikki taiteellinen toiminta täällä suomessa.
Kaiken kruunaa sitten se että tämä ei itse ymmärrä kuinka lapselliselta se näyttää kun on yleisessä tiedossa se mistä syystä ei ole päässyt noiden himoamiinsa "armoitettujen" joukkoon. Sen syyn voi itseasiassa kaikki todeta kun viitsii poimia niitä teoksia täältä netistä nähtäväkseen.
No, mutta meitä on moneksi! Se on kuitenkin varmaa että ainakaan tämä häiskä ei saa tuota "taidekelkkaa kääntymään" haluamaansa suuntaan elinpäivinään. Mutta kai hänenkin tarvii jotenkin aikansa viettää. ;)

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis raukkis....

      ...joka nimimerkin suojasta vainoaa yhtä taiteilijaa kaikilla mahdollisilla tavoilla kahdeksatta vuotta ottaa esille tällaisen ja kehtaa aloittaa tällaisen viestiketjun!

      Nyt on mopo karannut ahdistelijala kokonaan ja ehkäpä olisi syytä hakeutua hoitoon, ennenkuin viedään väkisin! Kaikkea se kateus ja katkeruus omasta lahjattomuudesta teettää!

      • Saako kysyy?

        Kuinka vanha olet tällä hetkellä?
        Mistä toi aloittaja on sulle kateellinen? Se minulle ei ole selvinnyt tähän saakka.
        Vai pehmitätkö noilla termeilläsi jotenkin tuota putoomistasi?


      • Onhan...
        Saako kysyy? kirjoitti:

        Kuinka vanha olet tällä hetkellä?
        Mistä toi aloittaja on sulle kateellinen? Se minulle ei ole selvinnyt tähän saakka.
        Vai pehmitätkö noilla termeilläsi jotenkin tuota putoomistasi?

        ...täysin selvää ettei kukaan täysijärkinen vainoa ja esittele toisesta saman ammatin harjoittajasta kahdeksatta vuotta perättömiä väitteitä, useita kertoja päivässä, ilman kateuden ja katkeruuden motiivia!

        Kateus ja katkeruus tulevat toisen taiteilijan paremmuudesta ja jos vainoajalla olisi jotain teoksia joilla kykenisi laittamaan itseään lahjakkaamman taiteilijan hiljaiseksi, olisi hän tehnyt sen vuosia sitten! Onhan hän tuonutkin niitä omia teoksiaan palstalle, mutta kun ne eivät olleetkaan kilpailukelpoisia, niin nyt sitten vain nimimerkin suojasta tehtyä pitkäaikaista vainoa!

        Kuinka vanha muuten itse olet ja miksi kirjoittelet aivan kuin olisit joku muu kuin tuo vainoaja?


      • Huomasin...
        Onhan... kirjoitti:

        ...täysin selvää ettei kukaan täysijärkinen vainoa ja esittele toisesta saman ammatin harjoittajasta kahdeksatta vuotta perättömiä väitteitä, useita kertoja päivässä, ilman kateuden ja katkeruuden motiivia!

        Kateus ja katkeruus tulevat toisen taiteilijan paremmuudesta ja jos vainoajalla olisi jotain teoksia joilla kykenisi laittamaan itseään lahjakkaamman taiteilijan hiljaiseksi, olisi hän tehnyt sen vuosia sitten! Onhan hän tuonutkin niitä omia teoksiaan palstalle, mutta kun ne eivät olleetkaan kilpailukelpoisia, niin nyt sitten vain nimimerkin suojasta tehtyä pitkäaikaista vainoa!

        Kuinka vanha muuten itse olet ja miksi kirjoittelet aivan kuin olisit joku muu kuin tuo vainoaja?

        ...muuten erikoisen jutun, olet saanut aloituksellesi 9 peukutusta, mutta viestin lukukertoja ei ole kuin 4, olet siis käynyt peukuttamassa omaa viestiäsi hyvin lapsellisesti 9 kertaa ja kysyt vainoasi kohteelta minkä ikäinen hän on!


      • Nyt kiinnostaa...
        Onhan... kirjoitti:

        ...täysin selvää ettei kukaan täysijärkinen vainoa ja esittele toisesta saman ammatin harjoittajasta kahdeksatta vuotta perättömiä väitteitä, useita kertoja päivässä, ilman kateuden ja katkeruuden motiivia!

        Kateus ja katkeruus tulevat toisen taiteilijan paremmuudesta ja jos vainoajalla olisi jotain teoksia joilla kykenisi laittamaan itseään lahjakkaamman taiteilijan hiljaiseksi, olisi hän tehnyt sen vuosia sitten! Onhan hän tuonutkin niitä omia teoksiaan palstalle, mutta kun ne eivät olleetkaan kilpailukelpoisia, niin nyt sitten vain nimimerkin suojasta tehtyä pitkäaikaista vainoa!

        Kuinka vanha muuten itse olet ja miksi kirjoittelet aivan kuin olisit joku muu kuin tuo vainoaja?

        ...toi "toinen taiteilija" joka on tuonut kuviaan palstalle? Kuka se on? Jos olet varma asiasta niin ei kai siitä mitään ongelmia sulle tule jos nyt hänet paljastat? Minä täten puolestani annan siihen täydet valtuudet!

        Ja sitten noi "lukukerrat" tiedätköhän ihan varmasti tuon "mekanismin" jolla noi laskurit pelaa? Tässäkin tulee se sinun "rajoittuneisuutesi" esille varsin hyvin. Oletko esimerkiksi seurannut omien kotisivujesi "suntuubin" laskurii kuinka se toimii? Niinpä!

        Vastaat kysymyksiin kysymyksillä, Miksi Markku?


      • Pieni lisäys!
        Nyt kiinnostaa... kirjoitti:

        ...toi "toinen taiteilija" joka on tuonut kuviaan palstalle? Kuka se on? Jos olet varma asiasta niin ei kai siitä mitään ongelmia sulle tule jos nyt hänet paljastat? Minä täten puolestani annan siihen täydet valtuudet!

        Ja sitten noi "lukukerrat" tiedätköhän ihan varmasti tuon "mekanismin" jolla noi laskurit pelaa? Tässäkin tulee se sinun "rajoittuneisuutesi" esille varsin hyvin. Oletko esimerkiksi seurannut omien kotisivujesi "suntuubin" laskurii kuinka se toimii? Niinpä!

        Vastaat kysymyksiin kysymyksillä, Miksi Markku?

        On kuitenkin hienoo että olet älynnyt sen verran ketjussa että jätät noi "lapsimaneerit" vähemmälle. Se on hienooooooo Markku!


      • Jos laskuri...
        Pieni lisäys! kirjoitti:

        On kuitenkin hienoo että olet älynnyt sen verran ketjussa että jätät noi "lapsimaneerit" vähemmälle. Se on hienooooooo Markku!

        ...näyttää kuusi lukukertaa tällä hetkellä ja aloitusviestisi näyttää 10 peukutusta, on selvää että olet itse peukuttanut omaa aloitustasi kaikki 10 kertaa ja sinä puhut lapsellisuudesta!

        Yrität noilla kikoillasi saada itsellesi uskottavuutta ja kohentaa heikkoa itsetuntoasi, kun et muuten kykene kilpailemaan teoksillasi mainitsemasi taiteilijan kanssa.

        'Ikävää että jäit noin nolosti kiinni ja on sinun onnesi että teet toimintasi nimimerkkisi suojasta raukkamaisesti! Pelkuri on pelkuri, eikä se muuksi muutu ja taas kerran tuli todistettua se omakehumasi älykkyytesi, joka ei näytä olevan edes sitä ruumiinlämpösi numeroa!


    • ;-o

      ;-o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe