Kannattaako raskaanaollessa deittailla?

yh ja raskaana

Mies, miten suhtaudut jos ilmenee että uusi treffituttavuus on raskaana? Pitäisikö asiasta mainita jo kirjoitellessa vai vasta muutaman tapaamiskerran jälkeen (ei näy vielä ulospäin)? Jatkaisitko tapailua, jos nainen olisi muuten mieluisa?

Enkä tarkoita nyt joitain pervoja joilla on joku raskausfetissi, vaan ihan tositarkotuksella deittailua. Lapsia vieroksuvat ei luonnollisesti myöskään kiinnosta, enkä sellaisia haekaan.

50

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elis3

      Olen kylläkin nainen...Mutta... Jos on raskaana niin erosta ei voi sitten olla kovin pitkä aika. Miksi ihmeessä pitää sellasessa vaiheessa ylipäänsä hakea seuraa. Ja sama koskee niin raskaana olevaa kuin tulevan lapsen isääkin. Mietityttää kyllä kuinka vakavaa mikään seurustelu on koskaan edes ollut.

      • no mutta

        naisethan voi hankkia lapsia tarkotuksella yksinkin (esim. käymällä spermapankilla) ja ollu sinkkuina vaikka kuinka kauan. Eli ei se sitä tarkota välttämättä että ois juuri eronnu ja että lapsen isäkään ois tiedossa.


      • mies kaks ysi

        Niin, itse en oikein ymmärrä miksi pitää tosiaan alkaa deittailemaan jos on lapsi tulossa.Kyseessä on kuitenkin niin iso elämän muutos että siinä kyllä ei toista samanlaista luulisi kaipaavan.
        Kerran nettideitissä oli nainen jolla oli jo 2 vai 3 lasta ennestään ja kuvassa mahapystyssä odottamassa seuraavaa lasta.Siinä kyllä mietti, mitä nainen oikeasti etsi ja miksi.Kyllä itselläni ainakin herää epäilys suuren luokan sotkusta, mihin ei halua koskea tikullakaan.


      • matematiikkaa
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niin, itse en oikein ymmärrä miksi pitää tosiaan alkaa deittailemaan jos on lapsi tulossa.Kyseessä on kuitenkin niin iso elämän muutos että siinä kyllä ei toista samanlaista luulisi kaipaavan.
        Kerran nettideitissä oli nainen jolla oli jo 2 vai 3 lasta ennestään ja kuvassa mahapystyssä odottamassa seuraavaa lasta.Siinä kyllä mietti, mitä nainen oikeasti etsi ja miksi.Kyllä itselläni ainakin herää epäilys suuren luokan sotkusta, mihin ei halua koskea tikullakaan.

        Jos isukista, ei ole mitään käryä, niin täytyy etsiä
        rahoittaja muksulle. Miten tulevalla äipällä ja ennestään
        mukuloita omaavalla olisi aikaa suhteelle.


      • höpö höpö
        matematiikkaa kirjoitti:

        Jos isukista, ei ole mitään käryä, niin täytyy etsiä
        rahoittaja muksulle. Miten tulevalla äipällä ja ennestään
        mukuloita omaavalla olisi aikaa suhteelle.

        No eipä mun oo koskaan tarttenu ketään treffailla siinä mielessä että haluan siltä mitään rahoja lasteni elättämiseen. Yhteiskunnaltakin kun saa ihan kivasti lapsilisiä ja myös ne elatustuet jos isää ei oo tunnustettu.
        Ja mitenkäs niillä yh-isillä on aikaa treffailla? Ihan kun lasten olemassaolo tarkottas sitä ettei oo enää aikaa mihinkään muuhun normaaliin elämään!


      • On niitä kuulkaa
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niin, itse en oikein ymmärrä miksi pitää tosiaan alkaa deittailemaan jos on lapsi tulossa.Kyseessä on kuitenkin niin iso elämän muutos että siinä kyllä ei toista samanlaista luulisi kaipaavan.
        Kerran nettideitissä oli nainen jolla oli jo 2 vai 3 lasta ennestään ja kuvassa mahapystyssä odottamassa seuraavaa lasta.Siinä kyllä mietti, mitä nainen oikeasti etsi ja miksi.Kyllä itselläni ainakin herää epäilys suuren luokan sotkusta, mihin ei halua koskea tikullakaan.

        kaikenlaisia...

        Uskokaa tai älkää, eräs nainen jolle oli lapsi tulossa...haki deitistä seuraa vielä itse vastasi meikäläiselle ja se alkoi jo visioimaan, minusta lapsen isää...voisin olla mukana niissä lääkäreissä ja muissa mitkä edeltää synnytystä ja mukana synnytyksessä. Sitten hän varaa kylpyläloman jonnekki meille. Lapsen ei kuulemma tarvi tietää biologisesta isästään. Sellainen omituinen Riksulainen nainen.


      • mies kaks ysi
        On niitä kuulkaa kirjoitti:

        kaikenlaisia...

        Uskokaa tai älkää, eräs nainen jolle oli lapsi tulossa...haki deitistä seuraa vielä itse vastasi meikäläiselle ja se alkoi jo visioimaan, minusta lapsen isää...voisin olla mukana niissä lääkäreissä ja muissa mitkä edeltää synnytystä ja mukana synnytyksessä. Sitten hän varaa kylpyläloman jonnekki meille. Lapsen ei kuulemma tarvi tietää biologisesta isästään. Sellainen omituinen Riksulainen nainen.

        itellläni oli aikoinaan samanlainen juttu kun olin n.23v... neitiin olin tutustunut chatin kautta ja juteltiin mesessä.Kerran sitten kertoi olevansa raskaana ja toisella kerralla alkoi pohtimaan ettei ole isää, mitenkä kaikki jännittää ja vähän pelottaakin.Ja ei aikaakaan kun alkoi oikeasti meikäläistä pyytämään tueksi lääkäreihin, synnytysvalmennukseen ja ihan "isäksi" asti. En tietenkään suostunut ja potkasin aika äkkiä mesestä pihalle... mutta kyllä sitä jäi silloin jo miettimään että on meitä moneksi...


      • mies kask ysi
        höpö höpö kirjoitti:

        No eipä mun oo koskaan tarttenu ketään treffailla siinä mielessä että haluan siltä mitään rahoja lasteni elättämiseen. Yhteiskunnaltakin kun saa ihan kivasti lapsilisiä ja myös ne elatustuet jos isää ei oo tunnustettu.
        Ja mitenkäs niillä yh-isillä on aikaa treffailla? Ihan kun lasten olemassaolo tarkottas sitä ettei oo enää aikaa mihinkään muuhun normaaliin elämään!

        No ei tarkoitakkaan MUTTA_ vanhempien tehtävä on huolehtia lapsista eikä juosta pillun tai kyrvän perässä!


      • mies kaks ysi
        mies kask ysi kirjoitti:

        No ei tarkoitakkaan MUTTA_ vanhempien tehtävä on huolehtia lapsista eikä juosta pillun tai kyrvän perässä!

        Feministit näköjään iskeneet tännekkin.. pillun ei ole kiro sana mutta kyrvän on..


    • heti selväksi

      Se pitää mainita jo profiilissa!

      Voihan olla joku mies, joka ei pysty itse saamaan lapsia, ja mielellään alkaisi lapsen isäksi, jos lapsella ei ole biologiseen isään mitään yhteyttä.

      Aika veemäinen tilanne alkaa nettideittailemaan, mutta ainahan voi yrittää..

    • miesten vika tämäkin

      Se on katsos kun sen jännämiehen geenit kelpaa siihen lapsentekoon muttei siihen parisuhteeseen.
      Siihen otetaan se nössö insinöörimies.

      Kyllä se on aika olleelinen asia tuoda jo ainakin viesteissä ennen treffejä kuin kusettaa toista ns. ihastumaan ja kyllä tällä äidillä menee ne ensimmäiset vuodetkin lasta hoitaessa kuin vaalia sitä uutta "parisuhdetta"

    • 14+15

      Vasta jostakin perhe- tai vauva lehdestä luin kuinka joku mies oli alkanut suhteeseen naisen ollessa raskaana toiselle miehelle, ja hyvin kait heillä tuntui juttu pelaavan. Eli ei se ota jos ei annakkaan, kunhan olet tarpeeksi vahva ottamaan vastaan ilkeitäkin kommentteja niiltä ketä asia häiritsee vaikkei se heille edes kuulu.
      Mutta ilmoita tosiaan heti profiilissa olevasi raskaana.

    • semmosta se

      Yleensä käy niin että naiset antaa jollekkin baarijuopolle ja juoppo häipyy ja nainen tulee raskaaksi. Juoppo ei sitten halua olla tekemisis lapsen tai naisen kanssa. Tälläsiä naisia on suomes puol miljoonaa.

    • ei todellakaan

      Kierrän tuollaiset tapaukset ja ehdottomasti kerrottava
      profiilissa asiasta. Jo yh on iso kynnys, saati raskaana
      oleva.

      En usko, että on mitään mahiksia nettimaaimassa
      moisella yhdistelmällä, paitsi jotkut päästään sairaat,
      voi ottaa yhteyttä.

    • 9+11

      On siellä ehkä kymmenesosa päästään terveitäkin. Kaikki eivät vihaa vauvoja.

      • ei todellakaan

        haloo, miksi joku ryhtyisi katsomaan, jonkun toisen
        vastasyntynyttä vauvaa. Ei ei ja ei, eikä se tarkoita,
        että vihaa niitä, mutta joku roti sentään.


    • Mies.

      Pitää uskaltaa olla rehellinen jo profiilissa. Täytyy kertoa avoimesti, että on käynyt vahinko ja nyt on alkamassa köyhä YH-elämä, joka vaatisi vähän rahoittajaa.

      Ymmärrän tuskasi, mutta valitettavasti kiertäisin todella kaukaa sinut, et kelpaisi edes yhden illan panoksi.

    • mitäs jos

      ei ole mikään vahinko vaan ihan tarkotuksella yksin hankittu?
      Kun lapset on naiselle tärkeitä, niin miehen on vaan ymmärrettävä se, että ne kuuluu "pakettiiin". Ja mikäänhän ei estä yhteisen lapsen hankintaa, tai ainakin sen yrittämistä, jos mies vielä haluaa omiakin lapsia.

      "köyhä YH-elämä, joka vaatisi vähän rahoittajaa."

      Mitä tää tällänen on? En ole koskaan kenenkään miehen rahoja tarvinnu enkä halunnu toisten lasten elättämiseen, ja kokemusta yh:udesta on sentään useita vuosia.

      "Kierrän tuollaiset tapaukset"
      "valitettavasti kiertäisin todella kaukaa sinut,"

      Varmasti parempi näin, kukaan raskaana oleva, lapsirakas nainen tuskin haluaisi sun kaltasia tavatakaan, vaikka ei oiskaan raskaana. Tämähän onkin tavallaan hyvä keino joka karsii ne jyvät tyhjistä akanoista...

      En minäkään muuten mukavaa ja kiinostavaa miestä hylkäis sen takia vaikka joku nainen ois sille raskaana, mutta heillä ei ois (enää) mitään muuta yhteistä.

      • AHHAHAA :D

        Joo muuten itseasiassa on kokemusta siitä, että yksinhuoltajana on tullut enemmänkin elätettyä miehiä että oikeesti joo voi morjes näitten käsitysten kanssa :D :D

        Mä kuolen nauruun näitä lukiessa, kun ei ole ollut erityistä vaikeutta miehiinkään tutustumisessa lapsesta huolimatta kun sattuu olemaan vaan tarpeeksi sosiaalinen persoona.

        Huoh, mikä ihmeen myytti tää nyt oikeasti on.. Jotkut suomalaiset miehet ni voi huohh..

        No makunsa kullakin, mut eivät kaikki tosiaan ajattele ihan noin että yksinhuoltaja on jotenkin epäkelpo tapaus. Ihan sama mulle, mut ihan kiva ajatella jostakusta ELÄVÄSTÄ IHMISESTÄ ettei "kelpaa edes yhden illan panoksi". On varmaan joo ihmisarvon mittari, että onko se pantava ja kuinka monen illan panoksi siitä on vai eikö ole.. Olisi varmasti huvittavaa mikäli tän mielipiteen esittänyt henkilö tulis multa vielä jonain päivänä vonkaamaan =D


      • Blaah2

        Tosin tää mies saattais huvikseen sutkin laittaa paksuks ja sitten jatkaa matkaansa, kun kerran raskaana olevan naisensa on jättämässä. Tai sitten se mies saattaa vaan huijata kaikkia osapuolia.. Et jos nyt jättäisit rauhaan semmoiset, joilla vaan saattaa olla vaikeuksia sopeutumisessa uuteen elämäntilanteeseen kun miehillä se ei raskauden myötä tule välttämättä ihan niin luonnostaan kun muutokset eivät tapahdu heidän kehossaan. Ettei se yksinhuoltajuus nyt sentään mikään itseisarvo ole, mitä naisille lähtis tuottamaan. Aika tarkkaan saisit tilanteen tietää, mikäli tuosta kannattais lähteä. Toki mikäli lapset ovat olemassa ja yrityksistä huolimatta ei parisuhde suju niin sitten on asia eri.
        Tiedän siis myös näitten oletettujen "hylkääjien" lisäks näitä petturimiehiä, jotka kyllä osaa olla mukavia muttei niihin kannattais juuri naisten sotkeentua vakavassa mielessä.


      • Joku.
        AHHAHAA :D kirjoitti:

        Joo muuten itseasiassa on kokemusta siitä, että yksinhuoltajana on tullut enemmänkin elätettyä miehiä että oikeesti joo voi morjes näitten käsitysten kanssa :D :D

        Mä kuolen nauruun näitä lukiessa, kun ei ole ollut erityistä vaikeutta miehiinkään tutustumisessa lapsesta huolimatta kun sattuu olemaan vaan tarpeeksi sosiaalinen persoona.

        Huoh, mikä ihmeen myytti tää nyt oikeasti on.. Jotkut suomalaiset miehet ni voi huohh..

        No makunsa kullakin, mut eivät kaikki tosiaan ajattele ihan noin että yksinhuoltaja on jotenkin epäkelpo tapaus. Ihan sama mulle, mut ihan kiva ajatella jostakusta ELÄVÄSTÄ IHMISESTÄ ettei "kelpaa edes yhden illan panoksi". On varmaan joo ihmisarvon mittari, että onko se pantava ja kuinka monen illan panoksi siitä on vai eikö ole.. Olisi varmasti huvittavaa mikäli tän mielipiteen esittänyt henkilö tulis multa vielä jonain päivänä vonkaamaan =D

        Se mies voikin olla just se jännämies, jota nimenomaan SINÄ haluat. Etpä sinä tiedä kenenkään aivoituksia ja ne perusjutut valehdellaan sitten pannaan ja häivytään :)


    • dwedkwedwekwewewe

      Peffaa jaetaan urakalla ja sitten palaa pohjaan... Uutta äijää putkeen vaan, vaikka vanhat spegut valuu vielä tavarasta, voi voi.

    • o ou ja nou

      heh, ei oo todellista. On oltava tosi epätoivoinen, jos
      aikoo tavata paksuna olevan.

      • ihmisiä arvostava

        Sinua ei ainakaan halua kukaan fiksu tavata.


    • raskasta

      Et varmaan ole tosissasi kun kysyt tuota? Miten raskaana olevan voi ottaa tosissaan muuten kuin huijaamaan.
      Tosi luotettava kuva naisesta. Olen raskaana, mutta ei kai se haittaa?
      Olin rakastunut hetki sitten kai nyt pystyn uudestaan sinun kanssa tai vielä pahempi etten ollut edes rakastunut mutta ehkä sinun kanssa toisin.
      Ole niin hyvä ja mieti vielä uudelleen

    • Mies.

      Et siis osaa elää yksin, vaan lähtökohtaisesti tarvitset miestä tunteaksesi olon "normaaliksi". Etsisit epätoivoisesti, mutta tajuat itsekin sen olevan vielä enemmän epänormaalia, kuin "hienosti" deittailemalla netissä :D

      • 5+3

        Kai raskaana oleva saa hakea seuraa samalla tavalla ja samoista syistä kuin muutkin. Ei pidä olla niin ennakkoluuloinen.


    • yllättävää

      miten moni on sitä mieltä että näin henkilökohtanen asia pitäs kertoo jo viesteissä, tai jopa ilmoituksessa! Eihän nyt mitään intiimivaivojakaan yms. yleensä aleta vuodattaa ennenkun on nähty jo vähintään muutaman kerran ja tavallaan ilmenee että molemmilla ois kiinnostusta jatkoonkin, useimmiten kun kaikki tyssää jokatapauksessa siihen ensimmäiseen tapaamiseen. Ja vielä jos raskaus on kovin alussa niin eihän se oo mitenkään varmaa että jatkuuko, vai meneekö kesken. Vai pitäskö tosiaan miehenkin julistaa jo profiilissa että joku nainen on sille raskaana, että tiedättepä nyt kaikki...?

      • mitä ihmettä

        Kyllä raskaus on niin suuri asia, että se on kerrottava
        heti, sillä mitkään iän/painon valehtelut, ei vedä vertoja
        täydelliselle kuse,tukselle.


      • höpö höpö
        mitä ihmettä kirjoitti:

        Kyllä raskaus on niin suuri asia, että se on kerrottava
        heti, sillä mitkään iän/painon valehtelut, ei vedä vertoja
        täydelliselle kuse,tukselle.

        v*tut se mitään kustusta oo jos ei heti ensnäkemällä kerro kaikkee elämästään jollekin tuntemattomalle. Valehtelua se ois sitten vasta jos väittäs että EI oo raskaana. Mutta tokihan sinä sitten kerrot heti kaikki intiimivaivas, seksuaaliset mielitymykses, kumppanien määrän, elämäs kriisit jne... onhan noi isoja asioita kuitenkin. Muuten olet valehteleva k*settaja.


      • mitä ihmettä
        höpö höpö kirjoitti:

        v*tut se mitään kustusta oo jos ei heti ensnäkemällä kerro kaikkee elämästään jollekin tuntemattomalle. Valehtelua se ois sitten vasta jos väittäs että EI oo raskaana. Mutta tokihan sinä sitten kerrot heti kaikki intiimivaivas, seksuaaliset mielitymykses, kumppanien määrän, elämäs kriisit jne... onhan noi isoja asioita kuitenkin. Muuten olet valehteleva k*settaja.

        elä sinä jaksa jauhaa pas,kaa, samalla suulla
        millä syöt..On per,keleen iso ero, onko raskaana,
        vai eikö ole.

        En ikimaailmassa antaisi anteeksi, jos oltais
        yhdessä ja toinen joskus, kun muistaisi,
        sanoisi ohimennen,,ai minä olen muuten
        raskaana jo valmiiksi.


      • hehhhehh,
        mitä ihmettä kirjoitti:

        elä sinä jaksa jauhaa pas,kaa, samalla suulla
        millä syöt..On per,keleen iso ero, onko raskaana,
        vai eikö ole.

        En ikimaailmassa antaisi anteeksi, jos oltais
        yhdessä ja toinen joskus, kun muistaisi,
        sanoisi ohimennen,,ai minä olen muuten
        raskaana jo valmiiksi.

        no ei tollasen "sivistystason" omaavan katkeran pskanjauhajan kans kukaan muutenkaan ala seurusteleen.


      • mitä ihmettä
        hehhhehh, kirjoitti:

        no ei tollasen "sivistystason" omaavan katkeran pskanjauhajan kans kukaan muutenkaan ala seurusteleen.

        No nyt siellä jauhaa paraskin asiantuntija.

        Hehheti heh...


      • 4+15

        Raskaana oleminen ei ole mikään häpeällinen yksityisasia. Se on verrattavissa jo oleviin lapsiin. Voi ja pitää kertoa.


    • valota taustaa

      Valota hieman taustaa niin annetaan sitten tuomio. Yh ja raskaana eli sulla on muitakin lapsia ennestään? Onko tuleva lapsi ns. vahinko, yhdenillan jutun seuraus? Vai missä lapsen isä on?

    • Suksi kuuseen

      Minusta olisi ihanaa alkaa seukkaamaan tuollaisen kanssa. Ei raskaaksi tulemisen pelkoakaan. Sitä paitsi olisi jännää, minkä värinen kikkarapää sieltä sitten putkahtaa. Haluaisin ehdottomasti synnytykseen mukaan.

    • mikä ihanuus

      Mä haluun kanssa kun voi paljaalla vedellä....
      Jamikä ihanuus tulisikin yllärinä suomalais naisen tyyliin että onko musta vai onko turkin tuliainen?!
      Vois sitten isukkia leikkiä....

    • voiollataisittenei

      Et tietenkään kerro mitään vaan panet heti ekalla tapaamisella ilman kortsua. Sitten kerrot hänelle että näin kävi. Meette vihille ja avioliitossa syntyneen lapsen isähän on automaattisesti aviomies. Helppoa kuin heinänteko!

      Vitsit vitsinä. Kyllä sun on vaan parempi olla ihan rehellinen ja kertoa, että olet raskaana. Voi olla, että tässä maassa on miehiä, joita asia ei ihan oikeasti haittaa. Tykkäävät lapsista aidosti riippumatta kuka on lapsen isä.

      Mutta etsitkö sä miestä itsellesi vai lapsillesi elättäjää? Se varmasti on kysymys, jota moni mies miettii sun tapauksessa.

    • onnellinen yksin

      Oletpas saanut eriskummallisia vastauksia.
      Itse 5 lapsen äitinä neuvon sinua ja ymmärrän sinua.
      Lapsista huolimatta olet nainen perustarpeineen ja tunteineen. Rakkautta ja läheisyyttä kaipaavat kaikki eikä järki ole silti poissuljettu asia.
      Lapset eivät ole paha asia ja sen ajatuksen kanssa kun tulet sinuiksi niin se kuultaa sinusta ja puheistasi siten, että se ei tunnu vastapuolestakaan yhtään oudolle tai pahalle. Ja ne kenestä se on kamalaa niin et sellaisia ympärillesi edes halua, ei monikaan nainen halua, mutta nämä on juuri niitä miehiä, jotka kylvää omaa siementään ja pystyvät esittämään lapsiystävällisiä lapsettomalle naiselle ja sitten kun sen oman lapsen aika joskus tulee niin saattaa mennä hampaiden kiristelyksi koko touhu ja he ovat juuri niitä, jotka tekevät yksinhuoltajia. He eivät sitä itse välttämättä tiedosta, saatikka myönnä.
      Niin moni mies on ollut valmis vakavaan suhteeseen/avioliittoon kanssani ja halunneet vielä yhteistäkin lasta. Mukaan mahtuu niin eronneita viikonloppuisiä sekä lapsettomia, minua nuorempia ja erittäin hyvin toimeentulevia miehiä.
      Omalla kohdallani vaan taitaa olla nyt niin, että viihdyn paremmin yksin enkä ainakaan vielä kaipaa vakavaa parisuhdetta. En tosin käy baareissa enkä harrasta yhden illan juttujakaan.
      En vaan ole vielä valmis sillä avioliittoni päättyi jokunen vuosi sitten ja ero oli vaikea ja hän ei päästänyt minusta irti sitten niin millään. Pelästyn oikeastaan niitä avioliitto-ehdotuksia.
      Mutta se on siis aivan mahdollista sinun löytää raskaana ollessasikin se oikea.
      Ehdotan silti, että etsi deittipalstalla ystävää ja älä kerro profiilissasi raskaudestasi sillä silloin saatat saada vastauksia myös niiltä fetisseiltä ja kieroutuneilta miehiltä ja hyväksikäyttäiltä, jotka luulevat sinun olevan rahan ja seksin tarpeessa ja niiden turvin sinua saa kohdella miten vain.
      Monet miehet tuomitsevatkin, kuten täällä, mutta tilaisuuden tullen ovat valmiita hyötymään sinusta mennen tullen, niin moraalisia monet ovat.
      Monet eivät näytä ymmärtävän, että se yh siinä se kunnollinen on, joka vastuunsa kantaa ja todellakin kriteerit ovat tiukat juuri siksi, että lasten vuoksi ei vaan voi hyväksyä ketä vaan.
      Silti löytyy kivasti niitäkin miehiä, jotka eivät tuijota sitä onko se lapsi omasta siittiöstä vai ei.
      Ystävyyttä hakiessa miehelle ei tule noita estoja ottaa yhteyttä, mutta silti tiedostavat tilanteesi ja on heidän omalla vastuullaan jos ihastuvat.
      Nyt tiedät, että on olemassa miehiä, jotka hyväksyvät. On olemassa miehiä, joilla ei ole omia lapsia ja haluaisivat kokea perhe-elämän, vaikka sitten hoivaamalla jonkun toisen lasta kuin omaansa.
      Uskon, että jos lapsi saa alkunsa hoidoilla niin on vieläkin helpompaa ottaa lapsi omanaan kun hänen isänsä ei ole uhkakuva fyysisenä ihmisenä missään.
      Onhan olemassa myös pelkoa siitä, että mies tykästyy lapseen/lapsiin ja hänellä ei ole heihin laillista oikeutta jos haluaisi ja tulisi sellainen tilanne eteen, että tarvitsisi säilyttääkseen suhteensa lapsiin.
      Ainahan voi harkita myös adoptiota, jolloin vastuun lisäksi mies saa myös oikeuden lapseen. Minusta on hyvä keskustella sellaisistakin vaihtoehdoista mikäli se vakava suhde löytyy.
      Itse en ole koskaan tarvinnut elättäjää, päinvastoin jos kumppanin löytäisin, minun tuloni laskisi.
      Minulla on valmis koti ja kaikki hyvin, joten on valitettavasti myös niitä miehiä, jotka hakevat mammahahmoa elättämään heitä! En suostu kenenkään miehen äidiksi. Vaan etsin myös itsenäistä miestä, joka ymmärtää maksaa omat kulunsa.Jotkut erehtyy luulemaan, että naisen ollessa yh sellainen ressukkakin kelpaa ja vielä kuvittelevat tulevansa määräilemään asioissa mitkä ei heille kuulu.

      Tämä siis pohdintaa johon olemme äitiporukassa päätyneet, enkä halua myrkyttää muiden ajatuksia niillä siitä miten miehestä seuraa yleensä paljon negatiivista ja pelkän pilin takia en omakohtaisesti ole valmis niin paljosta luopumaan tai niin paljossa joustamaan jne( kuinka jostain ruuvin ruuvaamisesta tulisi kehua ja passata yhtään ketään aikuista ja tämä kuultaa juuri tuosta miesten omasta itseriittoisesta ja naisia alentavasta asenteesta yksinhuoltajia kohtaan. Miehet munivat oman etunsa ennakkoluuloillaan).Siksi olen mieluummin yksin.
      Harkitse tarkoin mitä todella haluat ja mitä tarvitset. Harkitse mistä joudut luopumaan ja oletko siihen valmis vai antaisitko itsellesi aikaa?
      Väkisin kun ei synny lasta eikä ******

      • Miehet munivat oman

        "Miehet munivat oman etunsa ennakkoluuloillaan"

        Munivat oman etunsa olla jonkun naisen kanssa jolla on toisten miesten spermanjäänteitä ja saa olla heille "isä"?

        Mitä vitun etua siitä mies saa?


    • Ei netistä (n)

      Musta hyvä kompromissi olisi, että raskaana ollessasi haet niitä deittailukavereita todellisesta elämästä livenä etkä nettideitissä. Tulee liian paljon kysymyksiä ja huono alku suhteelle. Todellisessa elämässä asia menee siistimmin, jos spontaanisti jonkun kivan kohtaat ja hän silmillään näkee, että olet raskaana.

    • YH:lleAjatusMieheltä

      Raskaana oleva aloittaja, miehenä(kin) ymmärrän sinua ja pelkojasi ettei raskaana oleva kelpaisi miehille. Ymmärrän että haluat varmasti rakkaan itsellesi, johon tukeutua raskauden aikana ja hyvän isän/isäpuolen lapsellesi tämän synnyttyä. Tästä syystä ymmärrän miksi sinä ja moni muukin raskaana oleva nainen epäröitte kertoa treffi-ilmoituksessa olevanne raskaana ja ymmärrän jos kuulisin asiasta vasta muutaman viestittelyn jälkeen tai näkisin asianlaidan ensitapaamisella. Eräs nainen kertoi vasta tapaamisella olevansa ehkä raskaana, hänestä tuli myöhemmin expuolisoni. Raskaudesta voisi olla hyvä kertoa ilmoituksessa mutta ymmärrän jollet uskalla. Moni muu ei ehkä ymmärrä joten sinulle itsellesi on helpompaa jos se lukee jo ilmoituksessasi. Jos päätät kertoa, ja jos vain rohkeutta löytyy, voit myös muutamalla sanalla mainita raskautesi syystä ja miksi olet treffipalstalle kirjoittamassa, jos vain pystyt noista kertomaan. Mutta uskon asian onnistuvan myös, jos kerrot vasta vähän aikaa viestiteltyänne tai tavattuanne. Järkevä fiksu mies ei ota pulttia siitä, ettet kertonut aiemmin. Fiksu mies kyllä ymmärtää mikset kertonut aiemmin. Ne jotka eivät ymmärrä, sellaiset voit unohtaa samantien.

      Joku kirjoitti "Vai pitäskö tosiaan miehenkin julistaa jo profiilissa että joku nainen on sille raskaana, että tiedättepä nyt kaikki...?". Kyse on aika eri asiasta onko itse raskaana vai onko kyseessä vain vastuuta välttelevä surkimus "mies", joka on pannut naisen raskaaksi ja etsii äkkiä uutta suhdetta kun ei ole munaa olla oikeasti mies ja ottaa vastuuta lapsesta, naisesta ja perheestä.

      Jos kohtaisin raskaana olevan naisen, joka etsii parisuhdetta, antaisin hänelle mahdollisuuden jos meillä tuntuu kemiat synkkaavan. Jos hän on muuten mukava mutta parisuhteeseen asti ei kemiat natsaa, tahtoisin olla ainakin tukemassa hänen raskauttaan ystävänä, jos se hänelle sopisi. Varmasti jostain löytyy muitakin samalla tavoin ajattelevia miehiä sinulle aloittaja.

      "onnellinen yksin" nimimerkillä oli myös hyviä neuvoja!

    • miesvm_1967x

      "Jos kohtaisin raskaana olevan naisen, joka etsii parisuhdetta, antaisin hänelle mahdollisuuden jos meillä tuntuu kemiat synkkaavan. Jos hän on muuten mukava mutta parisuhteeseen asti ei kemiat natsaa, tahtoisin olla ainakin tukemassa hänen raskauttaan ystävänä, jos se hänelle sopisi. Varmasti jostain löytyy muitakin samalla tavoin ajattelevia miehiä sinulle aloittaja. "

      Minä edustan samantyyppistä ajattelutapaa että heti löyty 1kpl :D

    • 15+16

      Raskaus sinänsä ei olisi este, mutta tietenkin kiinnostaisi mitä siinä on taustalla että tuollaiseen tilanteeseen on päätynyt - eli jos nainen esim. harrastaa suojaamatonta irtoseksiä satunnaisten miesten kanssa ja tulee hupsista raskaaksi niin turn-off. Raskaus on niin iso asia, että sen pitäisi ehdottomasti käydä ilmi jo profiilista. Mielestäni uuden kumppanin hakemisen voi aloittaa heti eron jälkeen, eikä siinä tarvita keskiaikaista suruaikaa.

    • jupperijopperi

      Mä olen käynyt treffeillä raskaana olevan naisen kanssa ja hän oli tosiaan ihan kunnolla paksuna. Ja asia oli rehellisesti kerrottu ennen tapaamista. Oli hauska ilta enkä kokenut että mua olisi vedätetty mitenkään. Tottakai pohdin ja kyselinkin, miksi ja miten hän oli hankkiutunut raskaaksi ja miksei isä ole kuvioissa. Ja en voinut vältellä ajatusta siitä, että raskaus ei ollut molemmin puolin haluttu. Mutta elämänkohtaloita on monenlaisia ja jos meillä olisi muuten synkannut, niin olisin voinut harkita suhteenkiin aloittamista raskaudesta huolimatta. Vaikea sanoa estikö raskaus ja ajatus osallistumisesta vauvaperheen arkeen vaikken itse ollut isä aidon kiinnostuksen heräämisen. Saattaa hyvin olla, että sillä oli vaikutusta. Mutta en ainakaan tietoisesti hylännyt häntä tämän takia. Jälkeenpäin suosittelisin, että tehdään ne lapset ensin ja treffaillaan vasta sitten. Silloin peli on ainakin varmasti puhtaalla pöydällä. Tälle treffikumppanilleni ja hänen lapselleen toivotan sydämmestäni kaikkea hyvää jatkoon.

    • 10+18

      Entä jos on raskausfetissi ja tositarkoituksella?

    • 6+12

      Aloittaja, kerro tilannepäivitys. Voidaan täällä palstalla seurata, löydätkö miehen ennen synnytystä.

      • tilannepäivitys

        Ei oo enää mitään seurattavaa, kesken meni :(


    • talvitakkipeittäävielä

      No en näe mitään syytä miks pitäs kertoo vielä ensnäkemälläkään, kun 95% tapaamisista jää jokatapauksessa siihen yhteen ainoaan kertaan. Eri asia sitten jos itse kiinnostun ja jopa mieskin niin kerron lyhyesti koko tilanteen taustatekijöineen ja päättäköön sitten haluaako vielä jatkaa.

    • Xsekaisin

      Ehditkö montakin sopimukseen kuulumatonta rokista tyhjentää?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe