Tajusitko mies mitä teit

Loukkaamatta elän

Kun jätit minut roikkumaan, en ollut ainoa joka kärsi.
Estit minua aloittamasta suhdetta toiseen ihmiseen joka yritti kaikkensa ja oli aidosti ihastunut ja ihana ihminen. Ymmärrän hänen loukkaantumisen kun tunnustin odottavani sinua enkä uskaltanut luvata sitoutumista häneen.
Nyt en tiedä kumpaa surisi enempi, sinua vai toista jota loukkasin.
Mietin tässä kuinka monta roikkujaa sinulla on, saatko kiksejä siitä?
Onko vaikeaa vaan ilmaista ettei ole kiinnostunut, sekö sinusta tekee vaikean miehen?
Ihan sama, mun ikävä alkaa muuttaa muotoaan väistämättä.
Tulet sen huomaamaan valitettavasti siltäkään ei voi välttyä.
Ei pahalla eikä katkeruudella, mutta irti on nyt päästävä!

2

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiivia syyttää miestä siitä, että itse jäit odottamaan häntä ja missasit mahdollisuuden toiseen. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta (ellei ole moniavioinen) ja tässä tapauksessa olet kyllä ihan itse tehnyt sen päätöksen jäädä roikkumaan - olkootkin, että mies olisi antanut vääriä merkkejä tai muuten pitkittänyt omia päätöksiään.

    • pitäämyöntää

      Muistan miten katkera ja vihainen olin miehelleni eron jälkeen. Syytin häntä kaikesta, ihan kaikesta. Ajan myötä osasin tunnustaa ettei hän koskaan mua siihen suhteeseen pakottanut, eikä vierellään väkisin pitänyt. Halusin vaIn jääräpäisesti todistaa itselleni jotain...ja itse itseäni tuhosin silloin. Mies ei toki ollut mikään enkeli ja pahoja teki, mutta itse annoin hänen tehdä, itse annoin anteeksi, itse uskoin omin kuvitelmiin. Ihminen ITSE takoo oma elämää, ja vain itse. Ja kun sen ymmärtää niin se tuskaa ja vihaa väistyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe