Syntymäpäivä siis mikä päivä on oikea

make19722

Olen syntynyt 24.1.1972 ja se päivä on maanantai niin miten sama päivämäärä on 2015 lauantaina jos olen syntynyt maanantaina.

Tässä viralliset oikeat vuodet milloin on ollut 24 päivä maanantai eli siis virallisesti oikea syntymäpäivä 1972, 1977, 1983, 1994, 2000, 2005, 2011 ja uusi tieto milloin seuraavana on virallisesti maanantai on 24.1:ttä on 2022.
Onko joku kierosilmä tehnyt päivämäärät viikonpäiviin päin vittua sillä jos joka kuukausi olisi yhtä monta päivää olisi aina ollut 24 päivä maanantai eikä jokin muu päivä sillä nyt viralliset syntymäpäivät ovat valheellisia sillä viikonpäivä ei ole se aina joka on oma syntymähetki/päivä

3

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make19722

      Käykääpä itse tarkistamassa sillä tässä on linkki joka alkaa vuodesta 1972 ja sitä voi säätää omaan syntymävuoteen ja eteenpäin.

      http://kalender-365.de/kalenteri.php?yy=1972

      Kalenteritietojen mukaan vuosikalenterit perustuu valheeseen sillä aina ei oma syntymäpäivä todellakaan ole se päivä minkä tämän hetkiset ilmoittaa, että
      onko esim. oma 18 vuotis synttärit todellakaan se päivä milloin sinä synnyit kun katsot mikä oli syntymähetkesi viikonpäivä ja vertaat päivämäärään tähän vuoteen

    • Onnea !

      la-na 2015
      syöt kakkua la-na JA ma-na !

      • ttppllSU

        ..ja mä en ota skeidaa koneelle.. kannattaa mietti vastaatko yes/no.. kyllä/ei.... Make19722 yrittää kerää haittaohjelmia TOISTEN KONEISIIN : D Älkää klikkailko ..:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe