Miksi naimisissa olevat henkilöt etsivät deiteissä seuraa?

Why

Mikä tekee naimisissa olon niin surkeeks että pitää hakeutua nettiin etsimään seuraa? Tietääkö puoliso ja jos tietää niin etsiikö itsekkin? Etsiikö molemmat? Jos ei ole tiedossa, että on naimisissa niin mikä oikeuttaa valehtelemaan niin sinkulle, joka oikeasti hakee seuraa, mutta tulee huijatuksi? Tai mikä oikeuttaa valehtelemaan puolisolle? Tai mikä oikeuttaa valehtelemaan itselle, että on oikeutettu yhtään mihinkään jos hakee muuta, mut ei tee nykyhetken eteen mitään parantavaa?

Olen muutaman kerran törmännyt varattuihin ja onneksi voin ignoorata silloin kun se se "naimisissa" selkeästi lukee, mutta silloin kun ei lue niin miks hit.ssa pitää valehdella. Harvemmin noi edes mihinkään eteniskään, mutta aikaa on mennyt sinkulla hukkaan joka ihan oikeasti etsis seuraa. Ihan kuin noi yrittäis evätä vähätkin mahkut tavata ihmisiä saati sitten yrpiinnyttää ihmiset täysin turhalla jorinalla

22

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylipapitar

      Silloin kun mä olin deitissä, niin vastaajista suurin osa oli naimisissa olevia miehiä. Kaikki jopa ihan rehellisesti myönsivät.
      En vaan ymmärrä miksi ne tuhlasivat aikaa minuun, itse hain seuraa tositarkoituksella...
      Moni selitti, ettei saa puolisoltaan kaipaamaansa huomiota. Ymmärrän sen kyllä, mutta onko nettideitti ratkaisu siihen. En usko.
      Kuulemma myös naisissa on monia varattuja seuraa hakemassa.

    • kujöä

      Ihminen on moniavioinen.........

      • rakkaudella

        Uskon, toivon ja luotan yksiavoisiin, uskollisiin miehiin.
        Valitettavasti en ole vielä yhtäkään tavannut....

        Lähes kaikki tapaamani sinkut ovatkin perheellisiä!
        Miksi perheen isät etsivät koko ajan uusia naisia?

        Kertokaa?!?


      • pettäjäukko vastaa
        rakkaudella kirjoitti:

        Uskon, toivon ja luotan yksiavoisiin, uskollisiin miehiin.
        Valitettavasti en ole vielä yhtäkään tavannut....

        Lähes kaikki tapaamani sinkut ovatkin perheellisiä!
        Miksi perheen isät etsivät koko ajan uusia naisia?

        Kertokaa?!?

        Yksiavioinen kyllä, mutta ei uskollinen. Naisen passiivisuus seksissä, näkyy kokeiluhaluttomuutena, torjumisina, yksitoikkoisuutena, suostumisena kiimaisuuden sijasta. Jos tällaiselle vaimolle jää aloitteenteko, tauko venyy helposti kuukausiin. Mikään keskustelu, houkuttelu ym. ei tepsi kuin hetkeksi ja taas ollaan lähtötilanteessa. Mut en mä kelpuuttaisikaan sinkkuja tai väittäisi sellainen olevani. joku roti pettämisessäkin pitää olla, ei saa kanssapettäjää alkaa pettämään uskottelemalla valheita. Ja se oma saa ansionsa mukaan viettää seksitöntä elämäänsä kotona vaikka maailman tappiin.


    • siira

      Jospa ne on niitä kiltttejä miehiä, joita täällä ihan alvarinsa pyörii mainostamassa kiltteyttään.

    • sinkku.

      Ei sinkku saa vastauksii naisilt. Naimisis olevat on suosittuja.

    • ärrrr

      Sitä sopii miettiä, tälläkin seudulla on yli viisikymppisissä
      paljon varattuja. Eiköhän heillä ole lapset maailmalla, ettei
      tarviste käyttää tekosyynä vängätä yhdessä.

    • Mä oikeesti ihmettelen miksi ne ihmiset ovat naimisissa jos etsivät muuta seuraa. Mikä saa ihmiset pysymään toimimattomassa liitossa? Jos kerran muita haluaa tapailla ni eikös olis järkevämpää erota?

    • saa nauraa.

      Omaisuus pitää yhdessä. Eihän sitä ok-taloa toki raatsista myydä, kun siinä on kolmekymmentä vuotta yhdessä riidelty....::)) Kumpikaan ei uskalla lähteä elämään yksin, pelkää ettei eronnutta arvosteta, ettei uutta löydy ,ei löydy renkaanvaihtajaa saati muuta apua, ja tulot toki putoavat, yksin eläminen on kallista ...

      Eräänkin rouvan mies pettää aivan julkisesti, tekee etelänmatkoja yksin, sekä kertoo rouvalleen kuinka kalliissa huorissa käy, rouva itkee tuttavilleen kuinka hän olisi jo sillä rahalla minkä hutsulle maksoi lentänyt paikalle...::Mutta kun mies ei halunnutkaan häntä, vaan nuoren maksullisen...:::))

    • Why

      Yhden deittineron kanssa itseasiassa juttelin tästä aiheesta. Hän selitti etsivänsä jotain pientä "sutinaa". Mutta ei kuulemma ikinä pettäis vaimoaan. No tota ööh. Ehkä se vaimo olis otettu jos yrittäs viritellä sutinoita hänen kanssaa.

      Toisaalta ymmärrän jännityksen haun jne. Mut tääkin tyyppi on roikkunu jännittämässä noilla sivuilla jo kolmatta vuotta.luulis, ettäalkas olla vanha juttu jo.

      Näihin olen törmännyt vaan liian usein. Kumma magneetti olenkin kun olin jokunen päivä sitten baarissa ja yks hemmo siinä teki tuttavuutta. Flirttaili sen minkä kerkes.Ei jäänyt tarkoitusperät arvailun varaan. Juteltiin pitkät tovit kunnes loppujejn lopuksi sanoi, että on varattu. Siis niinku taas, että voi helv.... Olinkin jo hehkuttanu mielessäni, että vihdoin tapasin tosi kivan, mukavan ja fiksun tyypin.
      Käyn missän tosi harvoin ja mahkut meni ohi tälläkin kertaa tavata itselle ketään.

    • pettäjäukko vastaa

      Ei näy nämä naimisissa olevat seuranetsijät vastailevan, vaan nytpä vastaa.

      Ensinnäkin, kotona voi olla kaikki muuten loistavasti, mutta vaimo nyt vaan ei kaipaa seksiä kovin usein. No eihän sitä vieraissa silloin tällöin käymällä korjat, mutta.. Kun saa aviovuoteessa pääsääntöisesti pakit, ei kiinnosta, tuota en ainakaan halua kokeilla jne.. Alkaa se pikkuhiljaa jurppia ja ns. syödä miestä. Sitten kurkkii puutteen syvimmissä kiemuroissa nettiä tai lähtee baariin tuulettumaan.. No sieltäpä yllätys yllätys löytyy seuraa ja onkin tosi halukasta ja tuntuu kaikki käyvän.. Pakkohan se on katsoa , oliko daami tosiaan niin kiimainen kuin antoi ymmärtää. Ja naidaan sitten ihan urakalla kaikkine herkkuineen "varastoon", vaikka eihän valoa säkkiin saa vaikka kuinka valottaa säkinpohjaa. Kotiin palattua on hieman syyllinen olo ja toisaalta tyytyväinen, puutekin pysyy hetken poissa ja omaa lopulta naidessa voi muistella sitä toista saadakseen ylimääräistä kiksiä. Vituttaa että pitää niin alhaisia keinoja käyttää, mutta taas seuraavalla kerralla vieras seksi maistuu ja hiljalleen koukuttaa.. Mieli tekisi laittaa suhde poikki, mutta eläin sisällä vaatii lisää. Vaimo kotona pääsee vähemmällä vonkaamisella ja vahingossa saattaa tehdä jopa aloitteitakin välillä, kun ei ukko oo koko aikaa kimpussa ja seksiä vailla. Jossain tapauksessa saattaa jopa tasapainottaa kotona suhdetta.

      Mun mielestä toi että yritetään ees sinkkunaisia ja vielä valehdellaan hänelle olevansa itse sinkku, se on sitä tosi alhaista touhua johon en lähtisi. Muutenkin vapaan naisen kakkoseksi ottaminen, ei vaan toimi, koska hänellä ei ole mitään syytä pitää hommaa salassa, siis ISO riski jäädä kiinni ja loukata kotona olevaa. Mutta varattu ja samalla tavalla kotona puutetta poteva rouvasihminen, aivan ehdotonta rakastajatar matskua. Ja tykkäävät kun paijataan. Tasavertaisuus yhdistää myös ja tekee hommasta kivan syntistä.

      Hölmöt ukot etsii sinkkuja, kun varattuja naisia riittää valittavaksi asti ja yllättävänkin "laadukkaita" tapauksia tulee vastaan, niin ulkonäön kuin intohimojen suhteen. Pakkohan on päästää rouva puutteestaan ja antaa mitä kaipaa. Ajatus että samaa naista paneksii omakin ukkonsa vain kiihottaa lisää. itse pistän tutustumisen heti poikki jos nainen osoittautuu sinkuksi. Juuri eronneelle olen kerran toiminut laastarina ja olihan silloinkin kyyti ihan hyvä, kun oli tottunut aika aktiiviseen ja kokeilevaan seksielämään suhteessaan.

      Mikä oikeuttaa valehtelemaan puolisolle? Ei oikeastaan oikeuta, vaan kun ei halua loukata toista tunnustamalla. Jos pettämään lähdetään, sääntö numero yksi on, kotona turpa kiinni, vaikka miten syyllisyys painaisi! Omaatuntoa ei kevennetä ja samalla kaadeta ihan turhaa kuormaa toisen niskaan.

      ja väite ettei tekisi mitään nykyhetken eteen kotona? Et kai nyt tosissaan kuvittele, että vastuuntuntoinen mies lähtisi vieraisiin, ellei olisi mielestään jo kaikki mahdolliset muut konstit käyttänyt vaimon kiinnostuksen herättämiseksi?

      No suhteet palstan lukijat ei taida tällaista miestä juuri arvostaa, sen verran tulee tähänkin vastaukseen arvostelua.. Onpas mielenkiintoinen nähdä miten mun ajatukset kivitetään kohta ;)

    • Why

      Itse asiassa uskon ja väitän, että jos kaikki keinot on käytetty suhteen eteen eikä siitä huolimatta toimi niin sit on joku muu ratkaisu paikallaan kuin pettäminen. Sitten toinen mitä kyllä ihmettelen, että toi pitäis edes paikkaansa, että pääsisit tositoimiin tosta noin vain ja naisille kelpais kaikki. Ja ihan siis nykypäivässä kun eletään niin kyllä sä kondomeista huolimatta saat jonkun taudin kotiin kuskattua jos noi valloitukset edes pitää paikkansa.
      No meitä on moneksi ja surullista on kuitenkin se, että ihmiset mieluummin elää valheessa kuin hakis ihan oikeeta onnellisuutta. Sellaista kokonaisvaltaista hyvää oloa. Jokin on siis vääristynyt. Mutta hei, kiva kun on netti keksitty mikä mahdollistaa kaikenlaisen todellisuuden väärentämisen kuin , että asioihin oikeasti tartutaan. No ehkä sinä "pettäjäukko" olet loppumetreillä saavutuksistas ylpee... Tai ainakin noista tarinoista.

      P.s. Mulle ei sinkkunaisena kelpaa petikaveriks kuka tahansa. Suuret egot ovat totaalisen luontaantyötäviä ja sen kyllä haistaa pitkälle. Tosin pitäsköhän alkaa harrastuksen vuoks esiintymään naimisissa olevana ja paljastaa perheille kaikkia kivoja ton tyyppisistä. Oppiskohan ne siitäkään mitään. Tuskin, koska ovat omassa maailmassaan todellisia neroja.. tai sitten ei

      • pettäjäukko vastaa

        No eihän sitä ole pakko uskoa, että löytyy varattuja, puutteessa olevia ja erittäin seksuaalisia naisia. En mäkään olisi uskonut ennen kuin sellaisiin törmäsin, netissä jutut oli puolin ja toisin sellaisia, ettei todeksi tosiaan meinannut uskoa ja pakkohan se oli katsoa. Mut joka sana piti paikkansa. Juu tuo tautiriski onki ehkä suurin jarru ja sen vuoksi en harrastakaan kuin harvojen ja valittujen kanssa näitä piirileikkejä. Mitä useampi daami, sitä todennäköisempää olisi tosiaan tuliaisia saada. Pelkkä nettiviestittely ei paria viikkoa pidemmälle jaksa innostaa, sen aikana lähinnä tulee käytyä läpi ollaanko samanhenkisiä ja yhtä intohimoisia.

        En tuosta loppumetrien ylpeydestä tiedä, mutta eipähän tarvii ainakaan katua kun ei tullut tartuttua tilaisuuteen ja viettänyt loppuelämänsä äreänä ja omaakin siippaa painostaen seksiin. Ei oo pakko innostua ei, mutta eipä passaa alkaa sitten rajoittaakaan. No joo, epäreilua se on etten ole kertonut, myönnetään, mutta silti en kokemuksia poiskaan antaisi, olkoonpa syyllinen olo tai ei.

        Just sun kaltaisia "opettajia" kaikki vaistot käskee välttämään viimeiseen asti ja hei, et pysty esittämään niin intohimoista, jos oot vaan jollain rankaisija asenteella liikkeellä, kuten sanot, sen kyllä haistaa pitkälle :( Luuletko tosiaan että mulle kelpaisi petikaveriksi kuka tahansa? Erehdyt ja sun seksuaalisuus ei todennäköisesti riittäisi lähimaillekaan.


    • harmaata

      Pettäjäukolle kyssäri. Mites toi muuten toimii toisin päin. Eli miten suhtautuisit jos sun vaimo harrastaa samaa? Onko se ihan ok? Jos on niin voishan tosta yhteisen harrastuksen keksiä. Useinhan nainen lakkaa antamasta, jos ei siinä miehessä mikään enää sytytä.

      Omalla kohdalla jämähdin liiankin pitkäksi aikaa seksittömään suhteeseen. Yritin kyllä, mutta siinä ihmisessä ei ollut mitään minkä vuoksi vaivautua. En koskaan pettänyt, en edes harkinnut. Ihan vinkiks oman kokemukseni äänellä: Parisuhteessa kun sattuu kaks olemaan niin kyllä se vaimokin antaa ja paljonkin antaa kaikin tavoin kun itse yrittää.
      Jotenkin sen verran itsekkäältä kuulostaa toi touhu, että taitaa ne parisuhteen elvytysmomentit pitkälti olla sitä mitä itse haluat ja oman hyvinvointis eteen tehtyjä. Ehkä se vaimo oottelee, että ittekin sais joskus jottain ja sitä, että huomaat sen ylipäätään olevan olemassa muullekkin kuin seksille ja sisäkköpalveluille. Naiset kun tarvitsee muutakin kuin seksiä. Huomaavaisuus, aktiivisuus ajattelevaisuus ja alotteellisuus erilaisiin asioihin on huomattavasti seksikkäämpää kun jatkuva peban kerjääminen.

      • pettäjäukko vastaa

        Ihan minun puolesta voisi harrastaa muitakin miehiä, jos kysyisi, antaisin luvan saman tien. Itse asiassa olen sanonut, että jos siltä tuntuu, en ole esteenä. Meillä kun koko suhde perustuu vapaaehtoisuuteen. Voisihan tuo oppia tykkäämään jostain uusista jutuistakin, kun mun kaa ei haluu ees kokeilla. Itse asiassa voisi jopa toimia suhde avoimena, mutta vaikee näin pitkän suhteen jälkeen kuvitella sellaiseen hänet saada houkuteltua. Mitä on asiasta juteltu, vierasta miestä omin päin hänelle, ei kiinnosta kuulemma pätkääkään.

        Jaa'a tuo kerjääminen ei oikein sovi meikäläiselle, kyllä nyt joku roti sentään pitää olla sen suhteen mitä kerjää. Sehän olis pelkkää sääliseksiä jos kerjäämällä saisi suostumaan, eipä enää itseä innostaisi edes alkaa pelisille. Yleensä siinä vaiheessa kun alan olla täysin välinpitämätön siippaa kohtaan kuivan kauden jatkuttua riittävän pitkään, hän lopulta tajuaa mistä kenkä puristaa tai muuten tekee itse aloitteen seksiin, mutta sekin aina sit sitä samaa. plääh..

        huomaavainen olen, teen kotitöitä tasapuolisesti, hoidan lisäksi kaikki autoihin ja talon kunnossapitoon liittyvät jutut, yllätän joskus kukilla, joskus korulla, välillä matkalla ulkomaille ja mitä saan kiitokseksi sielläkin, matkaillessa pitää keskittyä siihen kohteeseen ja kaikkeen muuhun, ei silloin kannata sekstailla. pitäkööt pillunsa, kyllä sitä halukkaita aina löytyy pystyvälle miehelle.

        No, ei kun kivittämään, sitä vartenhan tämä palsta on että pettäjät lyödään maan alle! Eihän nämä "kehut" tuntuneet vielä missään, sen verran taidan jo olla paatunut.. Vähä ees yritystä nyt naikkoset


    • ; haukotus;

      Jaa´a, taitaa olla sen verran tylsä sun pettämis provo, ettei taida kannata edes pahemmin vastailla. Sairauksia on monenlaisia kuten narsismi jne.

    • kati kakkonen

      No ainakin pettäjäukko on rehellinen ja kertoo tietysti vain omasta tilanteestaan. Turhaa täällä on sitä alkaa itkeä ja tuomita.
      Tuollaistahan tuo on myös muun lähipiirissäni. Kaksi vaimoa ramppaa vieraissa minkä ehtii. Niistä jutellaan tietysti tyttöjen kesken.
      Kertoo vaan siitä, ettei kotona ole kaikki suhteeseen liittyvät asiat tasapainossa.
      Itsekin olen ollut varatun miehen seuralainen aikanaan ja kivaa oli. En kaivannut suhdetta mutta seksiä kylläkin.
      Nyt on pikkuisen samanlainen tilanne. Seurustelu ei nyt mahdu kuvioihin, mutta seksi käy. Moni suosittelee ottamaan varatun miehen, koska se ei jää pyörimään jalkoihin.

    • pers silmä

      SE joka pettää, huomaa eräänä päivänä, että puoliso
      onkin tehnyt saman tempun ja vetää hirveen raivon, koska
      häntä on loukattu syvästi.

      Voi pas'ka, kun oma pettäminen ihan unohtui, niin sehän
      oli vain mielen heikkoutta, ei suuniteltua.

      • pettäjäukko vastaa

        Heh, erittäin suunniteltua on aina ollut, ei hetken mielijohde!

        Miksi siitä pitäisi vetää raivarit? En ymmärrä pointtiasi. Jos kerran itse käy vieraissa, täytyy olla valmis sallimaan vastaava omallekin siipalle. Mitäpä se minulta on pois? Kunhan ei kokonaan lähde ja jos lähtee niin eiköhän pystyvä mies aina seuraa löydä. Perhana kun sais vaimon innostumaan jostain pari pari jutusta, ei tarttisi pettää vaan molemmat saisi extraa ja ehkä uutta virikettä omaankin petiin pitkäksi aikaa. Turha haaveilla kuitenkaan asioita jotka ei tule tapahtumaan ja tyytyä vaan hoitamaan ylimääräiset puutteet vieraissa.

        Kati kakkonen kertoi niinkuin asiat on. Parisuhteissa koetaan erilaisuutta seksuaalisuustasoissa (laatu, määrä tai molemmat) ja siitä syntyy pettämistä. Joka tämän faktan kieltää ja luottaa että kyllä sille omalle kullalle riittää kerta tai pari viikossa, vaikka tämä olisi useinkin lisää pyytänyt, kun se kulta ei enää kysele, pyytele, alkaa olla jo myöhäistä, voipi olla hoitanut puutettaan muualla, se kun tuntuu monelle kertyvän suureksi möykyksi, jota ei muutaman viikon intensiivisellä seksilläkään kotona enää korjata. Kynnys itsekkäästi etsiä nautintonsa muualta on alentunut ja yleensä pysyvästi.

        Järkyttävää on ollut huomata, miten moni mies kotona laiminlyö naisensa tarpeita sängyn puolella. Onko se nyt niin hiton vaikeaa osoittaa haluja omalle naiselleen, pitää hyvänä ja huolehtia orgasmienkin saannista? Tai sekstailla edes joskus jossain eri paikassa ja tilanteessa kuin saunan jälkeen sängyssä? No, tällähän he juuri luovat loputtomat varattujen naisten markkinat. Ja tämä ryhmä naisia onkin todella mielissään saadessaan telmiä oikein kunnolla ja rietastella sen minkä vehkeet kestää heillä itsellään. Todella kiimaista menoa mut pitää myös miehen laittaa parastaan ollakseen riittävä. On siinä sekin riski, että kun tällainen nainen löytääkin sinkkumiehen, joka hänestä kiinnostuu, tahtoo jäädä sille tielleen..


      • pers silmä
        pettäjäukko vastaa kirjoitti:

        Heh, erittäin suunniteltua on aina ollut, ei hetken mielijohde!

        Miksi siitä pitäisi vetää raivarit? En ymmärrä pointtiasi. Jos kerran itse käy vieraissa, täytyy olla valmis sallimaan vastaava omallekin siipalle. Mitäpä se minulta on pois? Kunhan ei kokonaan lähde ja jos lähtee niin eiköhän pystyvä mies aina seuraa löydä. Perhana kun sais vaimon innostumaan jostain pari pari jutusta, ei tarttisi pettää vaan molemmat saisi extraa ja ehkä uutta virikettä omaankin petiin pitkäksi aikaa. Turha haaveilla kuitenkaan asioita jotka ei tule tapahtumaan ja tyytyä vaan hoitamaan ylimääräiset puutteet vieraissa.

        Kati kakkonen kertoi niinkuin asiat on. Parisuhteissa koetaan erilaisuutta seksuaalisuustasoissa (laatu, määrä tai molemmat) ja siitä syntyy pettämistä. Joka tämän faktan kieltää ja luottaa että kyllä sille omalle kullalle riittää kerta tai pari viikossa, vaikka tämä olisi useinkin lisää pyytänyt, kun se kulta ei enää kysele, pyytele, alkaa olla jo myöhäistä, voipi olla hoitanut puutettaan muualla, se kun tuntuu monelle kertyvän suureksi möykyksi, jota ei muutaman viikon intensiivisellä seksilläkään kotona enää korjata. Kynnys itsekkäästi etsiä nautintonsa muualta on alentunut ja yleensä pysyvästi.

        Järkyttävää on ollut huomata, miten moni mies kotona laiminlyö naisensa tarpeita sängyn puolella. Onko se nyt niin hiton vaikeaa osoittaa haluja omalle naiselleen, pitää hyvänä ja huolehtia orgasmienkin saannista? Tai sekstailla edes joskus jossain eri paikassa ja tilanteessa kuin saunan jälkeen sängyssä? No, tällähän he juuri luovat loputtomat varattujen naisten markkinat. Ja tämä ryhmä naisia onkin todella mielissään saadessaan telmiä oikein kunnolla ja rietastella sen minkä vehkeet kestää heillä itsellään. Todella kiimaista menoa mut pitää myös miehen laittaa parastaan ollakseen riittävä. On siinä sekin riski, että kun tällainen nainen löytääkin sinkkumiehen, joka hänestä kiinnostuu, tahtoo jäädä sille tielleen..

        No, pointtini on, että monasti pettäjä näkee sen
        viattomana juttuna ja pitää toista automaattisesti itsestään
        selvyytenä.

        Sitten kun käykin ilmi, että puoliso on kyllästynyt toisen
        ainaisiin menoihin ja tekee hetken mielijohteesta
        samoin, niin tämän kierteen aloittaja ottaa pultit, ei
        siis pidä omaa huo.rintekoa minään, mutta puoliso
        onkin kylän huo,ra/ huora.pukki.

        Parasta olla sitoutumatta, jos ei löydä yhtä seksuaalista
        olentoa rinnalleen. Mitä järkeä hyysätä vieraissa ja
        kömpiä häntä koipien välissä kotiin, kun voi rellestää
        mielin määrin ja nai.da vaikka kaikkia vastaantulevia.


      • sinisilmäinenkö
        pettäjäukko vastaa kirjoitti:

        Heh, erittäin suunniteltua on aina ollut, ei hetken mielijohde!

        Miksi siitä pitäisi vetää raivarit? En ymmärrä pointtiasi. Jos kerran itse käy vieraissa, täytyy olla valmis sallimaan vastaava omallekin siipalle. Mitäpä se minulta on pois? Kunhan ei kokonaan lähde ja jos lähtee niin eiköhän pystyvä mies aina seuraa löydä. Perhana kun sais vaimon innostumaan jostain pari pari jutusta, ei tarttisi pettää vaan molemmat saisi extraa ja ehkä uutta virikettä omaankin petiin pitkäksi aikaa. Turha haaveilla kuitenkaan asioita jotka ei tule tapahtumaan ja tyytyä vaan hoitamaan ylimääräiset puutteet vieraissa.

        Kati kakkonen kertoi niinkuin asiat on. Parisuhteissa koetaan erilaisuutta seksuaalisuustasoissa (laatu, määrä tai molemmat) ja siitä syntyy pettämistä. Joka tämän faktan kieltää ja luottaa että kyllä sille omalle kullalle riittää kerta tai pari viikossa, vaikka tämä olisi useinkin lisää pyytänyt, kun se kulta ei enää kysele, pyytele, alkaa olla jo myöhäistä, voipi olla hoitanut puutettaan muualla, se kun tuntuu monelle kertyvän suureksi möykyksi, jota ei muutaman viikon intensiivisellä seksilläkään kotona enää korjata. Kynnys itsekkäästi etsiä nautintonsa muualta on alentunut ja yleensä pysyvästi.

        Järkyttävää on ollut huomata, miten moni mies kotona laiminlyö naisensa tarpeita sängyn puolella. Onko se nyt niin hiton vaikeaa osoittaa haluja omalle naiselleen, pitää hyvänä ja huolehtia orgasmienkin saannista? Tai sekstailla edes joskus jossain eri paikassa ja tilanteessa kuin saunan jälkeen sängyssä? No, tällähän he juuri luovat loputtomat varattujen naisten markkinat. Ja tämä ryhmä naisia onkin todella mielissään saadessaan telmiä oikein kunnolla ja rietastella sen minkä vehkeet kestää heillä itsellään. Todella kiimaista menoa mut pitää myös miehen laittaa parastaan ollakseen riittävä. On siinä sekin riski, että kun tällainen nainen löytääkin sinkkumiehen, joka hänestä kiinnostuu, tahtoo jäädä sille tielleen..

        ... ja ihan mahdoton vaihtoehto tietysti on "nostaa kissa pöydälle" ja puhua kotona ongelmista, kertoa että on hakenut seksiä muualta ja antaa vaimon päättää mikä on hyväksyttävää ja mikä avioliiton kannalta huono juttu? No, näin ei yleensä tehdä vaan annetaan toisen osapuolen olla tietämätön ulkopuolisista suhteista - sinähän olet tietysti voinut näin tehdäkin. Voisin kuvitella, että pettäminen ei aina ole niin paha asia kuin asian salaaminen ja toisen luottamuksen pettäminen?


    • Häh ihmetys

      Aloittaja ihmettelee samaa kuin minä! Ja ne onnettomat sinkut, jotka sitten vahingossa sattuvat uskomaan ukkomiesten valheisiin, ovat Uskottomuus-palstalla haukuttuja lumppuja. Mikään ei ole ukkomiesten vika. Ensin on syy kylmässä vaimossa ja sitten itseääntyrkyttävässä kakkosessa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe