kuluta vaa pari minuuttii tän lukemisee :)

ihannetta pyöreämpi!

Noh, tähän alkuun. kyllä, olen itse ylipainoinen, mutta en mitenkään tappavasti.

Onks olemassa semmosia poikia jotka ihan oikeesti välittää siitä mitä tyttö pitää sisällään?
Musta olis ihan törkeen kiva jos olisi rinnalla joku joka jaksais tsempata mua laihduttamaan, potkis persuksille jos meinaisin jättää lenkin väliin, muistuttais mua vaan siitä miks mä ylpäätää laihdutan. MUTTA ei tietenkään koko aika menis siihe että mä jotai vatsalihaksii lattialla vetelisin tai juoksisin taloa ympäri, juuh ei tosiaa!

Tuntuu vaa et jokainen haluaa sen laihan tytön, nojoo, tottakai se on kauniimpi.
Mä vaan haluaisin jonku joka olis vierellä ja kestäis mua, siihen vaaditaan jonkiverra :)

semmone poikaystävä tai iha vaikka kaveriki olis iha kiva.. :) Olis joku jonka takii jaksais vetää ne lenkkarit jalkaa ja lähtee ulos. Siinä vaiheessa jos joku oikeest ihastuis muhun ni tulis etistä enemmä mieli laihtua, sillä en aattele et tälläsenä ketään ansaitsisin ni pakkoha mun on laihtua jotta saan omaan koppaani sen ajatuksen että, joku todella voi tykätä musta, minusta!

rasittavaa jankkausta tuli koko tekstisä mut..plääh pienin murheeni täs vaihees :)

25

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goodbox

      Kyllä sun sisimmäisestä olemuksestas välitetään. Kyl maalimassa on sellasii poikii, kuten esim mä:)

      • ihannetta pyöreämpi!

        Niinno välittää ketkä välittää :) Itte ei oo tullu törmättyy sellasiin poikiin. Mä uskon vasta kun näen. Tai täs tapaukses sitteku tunnen :)


      • ihannetta pyöreämpi!
        ihannetta pyöreämpi! kirjoitti:

        Niinno välittää ketkä välittää :) Itte ei oo tullu törmättyy sellasiin poikiin. Mä uskon vasta kun näen. Tai täs tapaukses sitteku tunnen :)

        PEEÄS: iha huippuu jos oot semmone tyyppi! Lupaakki pysyä semmosena! :)


    • yksjokatietää

      "Laiha" ei oo kauniinpi...ei koskaan...laiha on kuin siinä olis joku tauti...Eikä
      oo mitää muotoja...on kuin variksenpelätin.
      Oikeet pojat tykkää muustaki kuin ulkonäöstä.

      • ihannetta pyöreämpi!

        Oikeet pojat. siinäpä se, näitä tän ikäsiä poikia ei tunnu muu kiinnostavankaa ku ulkonäkö. poikkeuksiaki tietyst löytyy. :)
        ehkä nää oikeet pojat sit on aikuistuneita poikia. Nää aikuistuneet pojat ei vaa sit oo enää mun ikäsii.

        Mut kiitos sulle vastauksesta :)


    • Anorexxx

      Hei sisin on aina tärkein! On poikiakin, jotka ei näe sitä, mutta tunnen tosi monta tyttöä, jotka seurustelee eikä ne oo mitään höyhensarjan ihmisiä.
      Yleensä poikien pitää vaan vähä aikuistua ennen ku ne näkee ihmisen sisäisen kauneuden :)
      Ja jotku pojat näkee sen aikasemmin.

      Ja lisäksi, pulleammat ihmiset ei ole rumia. Itselläni oli anorektia ja usko pois, en näyttänyt enkeliltä vaan ruumiilta. Pidän piirtämisestä hurjasti ja yleensä piirrosaiheenanikin on pyöreähköjä ihmisiä. Vaikutat ihanalta ihmiseltä. Tsemppiä!

      • ihannetta pyöreämpi!

        Kiitos vastauksesta! Piristävää :)
        Hyvä että oot itte saanu anorektias aikoinaan hoidettua!

        Ja nii aikuistuminen, ei näytä koskevan vielä näitä mun ikäsiä poikia. Mut ei sitte, antaa niide juosta ulkonäön perässä. :)
        Uskon ja TOIVON et joskus omalle kohalle saapuu se aikuistunut poika. :)


      • 11+9

        Jos haluat laihduttamiseen apua niin voisithan pyytää sitä hyvältä ystävältäsi. Ymmärrän kyllä ajatuksen romantiikan, juosta poikaystävän kanssa, mutta homma voisi olla tehokkaampaa ystäväsi rinnalla


      • ihannetta pyöreämpi!
        11+9 kirjoitti:

        Jos haluat laihduttamiseen apua niin voisithan pyytää sitä hyvältä ystävältäsi. Ymmärrän kyllä ajatuksen romantiikan, juosta poikaystävän kanssa, mutta homma voisi olla tehokkaampaa ystäväsi rinnalla

        EI EI! ei mun haaveena oo juosta poikaystävän kans pitkin poikin, vaan haaveena olis et olis oikeesti joku semmone joka vaa tsemppais mua, aidosti, toivois todella et onnistuisin siinä.

        Nojoo ystävät tietyst, muttakun. ei ni ei. :)


    • Gili

      Jos sä haluut laihduttaa mihin sää poikaa tarviit "kannustaa"? Aloita oma aloitteisesti se urheilu nytten ja pojatki kiinnostuis vähän paremmin susta. Itselläni yksi tärkeimmistä kriteereistä on välittäminen ja se et huolehtii hyvinvoinnistaan. Miten voit välittää muista jos et itsestäkään välitä?

      • ihannetta pyöreämpi!

        Voi kuule, voin kertoo että olen kyllä laihduttanu näitä viestejä ennen melkein kymmene kiloo, ja oon ittestäni hurjan ylpee!
        En mä tarvii sitä poikaa siihen että se sais mut alottamaan laihduttamaan. Vaan nimenomaan kannustamaan, tsemppaamaan. Oishan se kiva jos joku huomaiski näitä muutoksia! Kannustusta ei tähän hätään läheisiltä saa.

        "alota oma alotteisesti se urheilu ja pojatki kiinnostuis vähän paremmin susta"
        Kannustavaa ja niin pois päin.. :)

        Ja tottakai välitän ittestäni, en mä laihduta sen takia että joku musta kiinnostuis vaan sen takia että mä en yksinkertaisesti halua olla lihava.


      • liikapois
        ihannetta pyöreämpi! kirjoitti:

        Voi kuule, voin kertoo että olen kyllä laihduttanu näitä viestejä ennen melkein kymmene kiloo, ja oon ittestäni hurjan ylpee!
        En mä tarvii sitä poikaa siihen että se sais mut alottamaan laihduttamaan. Vaan nimenomaan kannustamaan, tsemppaamaan. Oishan se kiva jos joku huomaiski näitä muutoksia! Kannustusta ei tähän hätään läheisiltä saa.

        "alota oma alotteisesti se urheilu ja pojatki kiinnostuis vähän paremmin susta"
        Kannustavaa ja niin pois päin.. :)

        Ja tottakai välitän ittestäni, en mä laihduta sen takia että joku musta kiinnostuis vaan sen takia että mä en yksinkertaisesti halua olla lihava.

        Vaikka niin mielettömästi jauhetaan että Pitää lenkkeilemällä laihduttaa...
        Entä sitten kun se on tylsää eikä halua lähtee liikkeelle
        Ja se varmaan joskus tulee..
        Painon pudottamiseen on helppo ja varma menetelmä...eikä tarvitse laskea
        kaloreita..ja saa syödä niin paljon kuin ikinä jaksaa..ja paino putoaa varmasti
        Kaiken lisäksi on yksinkertaista


      • ihannetta pyöreämpi!
        liikapois kirjoitti:

        Vaikka niin mielettömästi jauhetaan että Pitää lenkkeilemällä laihduttaa...
        Entä sitten kun se on tylsää eikä halua lähtee liikkeelle
        Ja se varmaan joskus tulee..
        Painon pudottamiseen on helppo ja varma menetelmä...eikä tarvitse laskea
        kaloreita..ja saa syödä niin paljon kuin ikinä jaksaa..ja paino putoaa varmasti
        Kaiken lisäksi on yksinkertaista

        Täytyy nyt myöntää et täysin en ymmärtäny mitä viestilläs tahdoit sanoo :D

        Eli meinasikko et jossain vaihees leinkkeily ei enää kiinnosta ja kappas vaa kilot on täällä taas?
        Omalta osaltani lenkkeily ei oo se juttu mitä pelkästään teen, tottakai on tullu vaiheita jolloin ei kiinnostais pätkääkää nostaa ahteriaan sohvalta ylös, just sillon mä jotaai tsemppiä tarvisin!
        Sitte sanot että "painon pudottamiseen on helppo ja varma menetelmä.......jne"
        noh voi olla, mä oon kuitenki löytäny ittelleni sen oikean vaihtoehdon ja sillä mennää :)


      • liikapois
        ihannetta pyöreämpi! kirjoitti:

        Täytyy nyt myöntää et täysin en ymmärtäny mitä viestilläs tahdoit sanoo :D

        Eli meinasikko et jossain vaihees leinkkeily ei enää kiinnosta ja kappas vaa kilot on täällä taas?
        Omalta osaltani lenkkeily ei oo se juttu mitä pelkästään teen, tottakai on tullu vaiheita jolloin ei kiinnostais pätkääkää nostaa ahteriaan sohvalta ylös, just sillon mä jotaai tsemppiä tarvisin!
        Sitte sanot että "painon pudottamiseen on helppo ja varma menetelmä.......jne"
        noh voi olla, mä oon kuitenki löytäny ittelleni sen oikean vaihtoehdon ja sillä mennää :)

        Ymmärrän...mun Suomi ei oo paras mahdollinen :(

        "Omalta osaltani lenkkeily ei oo se juttu mitä pelkästään teen" Työlästä olis jos muuta ei tekis ;)

        "mä oon kuitenki löytäny ittelleni sen oikean"... Sehän SE on pääasia ;)
        Sitähän me muutkin.............................tavoittelemme.....minäkin ;)


    • petritti

      kauneus on katsojan silmissä

      • ihannetta pyöreämpi!

        niinhä se o! :)


    • mieeee

      Minkä ikäinen oot? :) kuulostat mukavalta jos on nii laita kikkis alle (jos kiinnostaa)

      • ihannetta pyöreämpi!

        :o ja :)

        a)ootko tosissas?
        b)oon -99
        c)en jaa kikkii tääl
        d) minkähä ikäne itte mahat olla?

        :)


    • hyväkuulo

      mieeee:

      Sulla on hyvä kuulo ....." kuulostat mukavalta "
      Vaikka kuinka yritin....en kuullut mitään...tuosta kirjoituksesta ;)

    • Hallelujakäpy

      Laiha=ei näin, ei näin
      Pyöreä=no riippuu henkilöstä meiän luokalla on yksi ihan suht koht kaunis tyttö joka ei ole siitä hoikimmasta päästä. (Ja joka seurustelee)


      Ja siis ku kaikki puhuu jostai laihdutuskuurist. Siis lihasta sinne pitäs saada joten;
      Kuntotreeni=hyödyllinen
      Laihdutuskuuri=sama kun söis itteensä

      Oma tyttöystäväni on just sopiva :3

      • ihannetta pyöreämpi!

        Elämäntapamuutksesta siinä on kyse.
        ainaski mun kohalla.
        aikoinaa itte tein sen virheen ja kuvittelin jotenki et ku en syö paljo mitää ja urheilen ni laihun! Ja Paskat! Onneks mun kallooni taottiin tarpeeks ajois et ei se kyl iha nii mee.
        Sit otinki jo itte asiast selvää ja muutin pikkuhiljaa elämäntapani ja silläpä niitä kiloja on sit karissu :)

        Mutta hyvä että sun tyttöystäväs on sulle just sopiva :)


    • bew

      Pari kysymystä:
      A. Mistä päin oot?
      B. Kuinka pitkä oot ja mikä olis sun ihanne paino?
      C. Millasista jätkistä ite oot kiinnostunu?
      D. Minkä ikänen oot?

      Täältä nimittäin löytyisi yks 97/17 jätkä :) itelläni on ollu nimittäin yks "hieman" tukevampi tyttöystävä ja hänen kanssaan oli niin mahtavaa seurustella koska hiukam pulleemmat on leppusempi :) mutta tosiaan kiinnostukseni heräsi :)

    • bew

      Pari kysymystä:
      A. Mistä päin oot?
      B. Kuinka pitkä oot ja mikä olis sun ihanne paino?
      C. Millasista jätkistä ite oot kiinnostunu?
      D. Minkä ikänen oot?

      Täältä nimittäin löytyisi yks 97/17 jätkä :) itelläni on ollu nimittäin yks "hieman" tukevampi tyttöystävä ja hänen kanssaan oli niin mahtavaa seurustella koska hiukam pulleemmat on leppusempi :) mutta tosiaan kiinnostukseni heräsi :)

      • ihannetta pyöreämpi!

        No tässäpä nyt sit vastaukset pariin kysymyksees:

        a) Vantaaltaha mä.
        b) 162 ja no nii, mikähä nyt sit olis ihanne paino, emmä oike osaa sanoo, semmone sopiva :D etten oo enää ylipainon ja oon tyytyväine itteeni, se on ihanne paino :) mikskää kukkakepiks en rupee.
        c)Noo, semmosest huolehtivaisest (huolehtii ittestään sekä muista), rakastava, osaa nauraa myös ittelleen, ja sit tietyst ne perus, rehelline, luotettava! kannustava. tykkää välil vaa olla ja makoilla,halailla. Ja sit viel! sen pitää olle semmone joka sanoo myös oman mielipiteensä eikä vaa kulje muitten perässä. emmä oikee ulkonäöllisest osaa sanoo, semmone, just semmone. ei mul oo mitää et pitäs olla ruskee tukka, siniset silmät...jne jne. Se on sit vaa se mikä on.
        Onks tarpeeks epäselvä vastaus? :)
        d)-99


    • Pah, mokoma häiriöviesti tuo aiempi, älä siitä turhaan välitä.

      Mutta asiaan siis: olet luultavasti vielä aika nuori (ainakin tekstisi perusteella), joten sinulla on vielä paljon aikaa löytää elämäsi rakkaus, ja olen aivan varma, että sinullekin löytyy joku.

      Nykyään ihannenaiset sekä ihannemiehet luokitellaan useimmiten stereotyyppisesti vain ulkonäön perusteella, tai tällaisen harhakuvan ainakin valtanuoriso on saanut aikaan. Tämän vuoksi nuorille syntyykin valtava määrä ulkonäköpaineita ja heidän itsetuntonsa laskee.

      Totuus on kuitenkin se, että vain luonne ratkaisee (toki ulkonäkökin hieman vaikuttaa, mutta kuten ylempänä mainittinkin jo, niin kauneus on katsojan silmissä), ja kun joskus löydät sen oikean, saat huomata, että hän rakastaa sinua juuri omana ihanana itsenäsi.

      En henkilökohtaisesti valikoi kumppania sen perusteella, onko tyttö ylipainoinen, alipainoinen, "ruma" taikka kaunis, vaan sen perusteella kuinka hän itse hyväksyy asian. Itsetunto onkin hyvä olla kohdillaan. Luonne on kaikista tärkein piirre ihmisessä.

      Siksi kehotankin sinua unohtamaan mahdolliset haukkujat, he eivät ole arvoisiasi ihmisiä, sekä keskittymään niihin, jotka aidosti välittävät sinusta. Luota itseesi, pidä itseäsi hyvänä ja kauniina sellaisena kuin olet, ja tulet taatusti löytämään sen oikean.

      Toivottavasti tämä auttoi. Onnea etsintään!

      :-)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe