Miten kirkon antama kirous vaikuttaa???

Aivan pimeätä!!!

Kiinnostaa käytäntönne kirota joku ihminen kirkossa? Miten tämän manaamisen toivotaan käytännössä vaikuttavan ihmisen elämässä terveyteev , perheeseen , työhön ja vaikkapa lapsiin? Saako kirottu itse tietää onko kirottu ? Onko se laillista ollenkaan ? Esim suomessahan on syrjintäpykälät? Onko kirous samanlainen vaikutuksiltaan kuin vapaamuurareilla ettei ihmistä oteta enää mukaan , estetään menestys jne. Tämä kuulostaa myös mormoneilla äijäköörin mafialta!!!!tämä julkiseen keskusteluun!!!

48

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ent. mormoni

      Mormonit itse ymmärtävät kiroamisen olevan jumalallisen lain noudattamista ja täyttämistä, joten he kokevat että henkilön kiroaminen on pohjimmiltaan rakkauden teko, koska kiroamisen kehotus on saatu (mormonismin) Jumalalta.

      Tietysti kiroamisella on kielteinen vaikutus kirotun hyvinvointiin, mikäli mormonin kiroamiset ottaa tosissaan, vetäähän mormonipappeudenhaltijan kirous henkilöltä pois kaiken Jumalalta tulevan hyvän.

      Itse en usko mormonien kiroamisen vaikuttavan kuin silloin, jos henkilö itse uskoo, että mormoneilla on oikeus kirota ihmisiä.

      Tietysti kenestä tahansa tuntuu pahalta toisen ihmisen osoittama pahantahtoisuus ja viha ja itsensä toisen yläpuolelle asettaminen. Mutta täysi-ikäinen ihminen voi valita seuransa ja jättää huonosti käyttäytyvät ihmiset pois omasta elämästään, kiehumaan itse omiin saatanallisiin liemiinsä.

      Mitään valtaa kristinuskon Jumalaan mormoneilla ei tietenkään ole ja heidän omia luuta ja lihaa olevia verettömiä jumaliaan Elohim, Jahve ja Adam ei tietenkään ole edes olemassa. Mormonismin jumalilla ei ole mitään yhteyttä Raamatun Jumalan, vaikka Jahve-nimi esiintyy myös mormonismissa.

      • Hyvin outoa

        Viereeni änkesi vähän ulkomaalaisen näköinen äijä joka tokaisi minulle: tällaisia on jopa kuollut! Sain selville että äijä ramppasi mormonikirkossa...


      • Miten on
        Hyvin outoa kirjoitti:

        Viereeni änkesi vähän ulkomaalaisen näköinen äijä joka tokaisi minulle: tällaisia on jopa kuollut! Sain selville että äijä ramppasi mormonikirkossa...

        Onhan mahdollista että työpaikoilla on mormoneja jotka voivat kirouksellaan aiheuttaa muutakin vahinkoa esim alaiselleen potilaalleen jne?


      • Äöö
        Miten on kirjoitti:

        Onhan mahdollista että työpaikoilla on mormoneja jotka voivat kirouksellaan aiheuttaa muutakin vahinkoa esim alaiselleen potilaalleen jne?

        Ei kannata uskoa poppajuttuihin nyt hyvänen aika ihmiset!


      • Ent. mormoni
        Äöö kirjoitti:

        Ei kannata uskoa poppajuttuihin nyt hyvänen aika ihmiset!

        Korostan samaa, ei kannata uskoa. Kiroaminen voi vaikuttaa vain sellaisessa tapauksessa, jossa kiroamisen kohteeksi joutunut ihminen itse uskoo, että kiroamisella on jotain vaikutusta.

        Jos kiroamiseen uskoo, se aiheuttaa elimistössä voimakkaan stressitilan, joka voi johtaa jopa kuolemaan.


      • Ent. mormoni
        Hyvin outoa kirjoitti:

        Viereeni änkesi vähän ulkomaalaisen näköinen äijä joka tokaisi minulle: tällaisia on jopa kuollut! Sain selville että äijä ramppasi mormonikirkossa...

        Morm onit itse levittävät näitä juttuja pappeuden valtuudella kiroamisen voimasta.

        Yhdessä tapauksessa oven avannut mieshenkilö oli ollut kovin töykeä ovikelloa soittaneille lähetyssaarnaajille ja ajanut heidät pois oveltaan. Lähetyssaarnaajat olivat riisuneet kenkänsä ja sukkansa ja huiskuttaneet hikisistä sukistaan pölyt epäystävällisen miehen talon suuntaan. Kun pojat parin tunnin päästä palasivat kierrokseltaan ja kulkivat saman omakotitalon ohi he näkivät, kuinka miestä juuri nostettiin ambulanssiin.

        Toisessa tapauksessa oli pesulanpitäjä pannut läheytssaarnaajien pyhät garment-alusasut näkyvään paikkaan kuivumaan. Paikallinen lähetysjohtaja oli käynyt nuhtelemassa pesulanpitäjää ja nojannut pesulan ovenpieleen. Seuraavana yönä koko pesula oli palanut.

        Mormoneilla on mitä merkillisimpiä urbaanilegendoja pappeuden voimasta ja pyhien alusasujen suojaavasta vaikutuksesta. Tyypillisen urbaanilegendan tapaan näissä tarinoissa ei koskaan kerrota, keille, koska ja missä kyseinen mormonismi-ihme on tapahtunut.

        Kun olin lapsi Suomessa olevalla lähetyspresidenttipariskunnalla oli Amerikan alkuperäisväestöon kuuluva lapsi, intiaani eli lamaniitti, niin kuin mormonit heitä kutsuvat, adoptiolapsena.

        Keräsimme molemmat Pecos Bill purkkakuvia ja vaihtelimme niitä keskenämme. Tämä noin 8-vuotias poika kertoi, että hänen ihonsa tulee muuttumaan valkoiseksi, koska häet kastetaan mormonikirkon jäseneksi ja hänet on otettu mormoniperheen lapseksi. En pitänyt tuossa iässä ihonvärin muuttumista mitenkään mahdottomana, en vain käsittänyt miksi sen pitäisi muuttua, koska minunkaan ihonvärini ei ollut muuttunut vaikka minut oli kastettu mormonikasteella.


      • Joopa joo,
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Morm onit itse levittävät näitä juttuja pappeuden valtuudella kiroamisen voimasta.

        Yhdessä tapauksessa oven avannut mieshenkilö oli ollut kovin töykeä ovikelloa soittaneille lähetyssaarnaajille ja ajanut heidät pois oveltaan. Lähetyssaarnaajat olivat riisuneet kenkänsä ja sukkansa ja huiskuttaneet hikisistä sukistaan pölyt epäystävällisen miehen talon suuntaan. Kun pojat parin tunnin päästä palasivat kierrokseltaan ja kulkivat saman omakotitalon ohi he näkivät, kuinka miestä juuri nostettiin ambulanssiin.

        Toisessa tapauksessa oli pesulanpitäjä pannut läheytssaarnaajien pyhät garment-alusasut näkyvään paikkaan kuivumaan. Paikallinen lähetysjohtaja oli käynyt nuhtelemassa pesulanpitäjää ja nojannut pesulan ovenpieleen. Seuraavana yönä koko pesula oli palanut.

        Mormoneilla on mitä merkillisimpiä urbaanilegendoja pappeuden voimasta ja pyhien alusasujen suojaavasta vaikutuksesta. Tyypillisen urbaanilegendan tapaan näissä tarinoissa ei koskaan kerrota, keille, koska ja missä kyseinen mormonismi-ihme on tapahtunut.

        Kun olin lapsi Suomessa olevalla lähetyspresidenttipariskunnalla oli Amerikan alkuperäisväestöon kuuluva lapsi, intiaani eli lamaniitti, niin kuin mormonit heitä kutsuvat, adoptiolapsena.

        Keräsimme molemmat Pecos Bill purkkakuvia ja vaihtelimme niitä keskenämme. Tämä noin 8-vuotias poika kertoi, että hänen ihonsa tulee muuttumaan valkoiseksi, koska häet kastetaan mormonikirkon jäseneksi ja hänet on otettu mormoniperheen lapseksi. En pitänyt tuossa iässä ihonvärin muuttumista mitenkään mahdottomana, en vain käsittänyt miksi sen pitäisi muuttua, koska minunkaan ihonvärini ei ollut muuttunut vaikka minut oli kastettu mormonikasteella.

        kyllä se on muuten niin, että sinä näitä juttuja levittelet, dramaturgina sopivasti väritettäen, uusintapainoksesta toiseen.


      • Totuus valkene aina?
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Morm onit itse levittävät näitä juttuja pappeuden valtuudella kiroamisen voimasta.

        Yhdessä tapauksessa oven avannut mieshenkilö oli ollut kovin töykeä ovikelloa soittaneille lähetyssaarnaajille ja ajanut heidät pois oveltaan. Lähetyssaarnaajat olivat riisuneet kenkänsä ja sukkansa ja huiskuttaneet hikisistä sukistaan pölyt epäystävällisen miehen talon suuntaan. Kun pojat parin tunnin päästä palasivat kierrokseltaan ja kulkivat saman omakotitalon ohi he näkivät, kuinka miestä juuri nostettiin ambulanssiin.

        Toisessa tapauksessa oli pesulanpitäjä pannut läheytssaarnaajien pyhät garment-alusasut näkyvään paikkaan kuivumaan. Paikallinen lähetysjohtaja oli käynyt nuhtelemassa pesulanpitäjää ja nojannut pesulan ovenpieleen. Seuraavana yönä koko pesula oli palanut.

        Mormoneilla on mitä merkillisimpiä urbaanilegendoja pappeuden voimasta ja pyhien alusasujen suojaavasta vaikutuksesta. Tyypillisen urbaanilegendan tapaan näissä tarinoissa ei koskaan kerrota, keille, koska ja missä kyseinen mormonismi-ihme on tapahtunut.

        Kun olin lapsi Suomessa olevalla lähetyspresidenttipariskunnalla oli Amerikan alkuperäisväestöon kuuluva lapsi, intiaani eli lamaniitti, niin kuin mormonit heitä kutsuvat, adoptiolapsena.

        Keräsimme molemmat Pecos Bill purkkakuvia ja vaihtelimme niitä keskenämme. Tämä noin 8-vuotias poika kertoi, että hänen ihonsa tulee muuttumaan valkoiseksi, koska häet kastetaan mormonikirkon jäseneksi ja hänet on otettu mormoniperheen lapseksi. En pitänyt tuossa iässä ihonvärin muuttumista mitenkään mahdottomana, en vain käsittänyt miksi sen pitäisi muuttua, koska minunkaan ihonvärini ei ollut muuttunut vaikka minut oli kastettu mormonikasteella.

        Kuinka vakaa mormoni pojasta mahtoi kasteen jälkeen tulla. Onko lapsi ymmärtänyt uskon oikein, jos hän menee kasteelle vaihtaakseen ihonvärinsä? Kelpaako noin pintapuolinen uskonkäsitys vanhemmille ja kirkon edustajille? Opetus ei kovin syvälliseltä tunnu.


      • Exmoro
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Morm onit itse levittävät näitä juttuja pappeuden valtuudella kiroamisen voimasta.

        Yhdessä tapauksessa oven avannut mieshenkilö oli ollut kovin töykeä ovikelloa soittaneille lähetyssaarnaajille ja ajanut heidät pois oveltaan. Lähetyssaarnaajat olivat riisuneet kenkänsä ja sukkansa ja huiskuttaneet hikisistä sukistaan pölyt epäystävällisen miehen talon suuntaan. Kun pojat parin tunnin päästä palasivat kierrokseltaan ja kulkivat saman omakotitalon ohi he näkivät, kuinka miestä juuri nostettiin ambulanssiin.

        Toisessa tapauksessa oli pesulanpitäjä pannut läheytssaarnaajien pyhät garment-alusasut näkyvään paikkaan kuivumaan. Paikallinen lähetysjohtaja oli käynyt nuhtelemassa pesulanpitäjää ja nojannut pesulan ovenpieleen. Seuraavana yönä koko pesula oli palanut.

        Mormoneilla on mitä merkillisimpiä urbaanilegendoja pappeuden voimasta ja pyhien alusasujen suojaavasta vaikutuksesta. Tyypillisen urbaanilegendan tapaan näissä tarinoissa ei koskaan kerrota, keille, koska ja missä kyseinen mormonismi-ihme on tapahtunut.

        Kun olin lapsi Suomessa olevalla lähetyspresidenttipariskunnalla oli Amerikan alkuperäisväestöon kuuluva lapsi, intiaani eli lamaniitti, niin kuin mormonit heitä kutsuvat, adoptiolapsena.

        Keräsimme molemmat Pecos Bill purkkakuvia ja vaihtelimme niitä keskenämme. Tämä noin 8-vuotias poika kertoi, että hänen ihonsa tulee muuttumaan valkoiseksi, koska häet kastetaan mormonikirkon jäseneksi ja hänet on otettu mormoniperheen lapseksi. En pitänyt tuossa iässä ihonvärin muuttumista mitenkään mahdottomana, en vain käsittänyt miksi sen pitäisi muuttua, koska minunkaan ihonvärini ei ollut muuttunut vaikka minut oli kastettu mormonikasteella.

        Minä muistan kanssa kuulleeni nämä samat legendat ja lisäksi sitten vielä sellaisen, kun tukholman temppelin ovelle ilmestyi täydessä aseistuksessa (teräksisine miekkoineen) olevia nefiläisiä. Tämä liittyi jotenkin virkavallan tms aikomuksiin mennä temppeliin tekemään tarkastusta tms.


      • Ent. mormoni
        Totuus valkene aina? kirjoitti:

        Kuinka vakaa mormoni pojasta mahtoi kasteen jälkeen tulla. Onko lapsi ymmärtänyt uskon oikein, jos hän menee kasteelle vaihtaakseen ihonvärinsä? Kelpaako noin pintapuolinen uskonkäsitys vanhemmille ja kirkon edustajille? Opetus ei kovin syvälliseltä tunnu.

        En tiedä mitä lapsuudenkaverilleni nykyisin kuuluu. Hän palasi Yhdysvaltoihin adoptiovanhempiensa kanssa, kun isän tehtävä lähetyspresidenttinä päättyi.

        Ihonväri on varmasti ennallaan ja uskon että hän on siihen itse tyytyväinen. Kaunis lapsi hän oli, nyt on varmaan komea aikuinen mies, jos on elää saanut näihin päiviin saakka.


      • Ent. mormoni
        Joopa joo, kirjoitti:

        kyllä se on muuten niin, että sinä näitä juttuja levittelet, dramaturgina sopivasti väritettäen, uusintapainoksesta toiseen.

        Mistäpä minä olisin nämä tarinat muualta kuullut, kuin lukenut tältä palstalta mormonien itsensä kirjoittamina? Jos kerron tarinan paremmin kuin alkuperäiset kirjoittajat, niin eikös se ole tarinalle vain eduksi?

        Korjaa sinä, jos olet kuullut samat tarinat jossain toisessa muodossa. urbaanilegendoilla on tapana muuttua, kun ne tarpeeksi monta kertaa kerrotaan. Muistaakseni pesulana palaminen tapahtui Englannissa.

        Sääli, että Suomi on niin vähäpätöinen alue, että en ole lukenut palstalta yhtään Suomeen sijoitettua mormonitarinaa. Kun meillä ihmisiä hukkuu aina kesäisin, niin siitä voisi syntyä hieno tarina garmenttien suojelevasta vaikutuksesta.

        Saataisiinko Suomesta peilitarina sille, miten garmentit olivat suojanneet henkilöä tulipalossa niin, että vaikka jalat ja kädet ja pää olivat palaneet, niin torso oli garmenttien ansiosta täyhsin vahingoittumaton?

        Vaikka kävi niin, että suomalainen mormoni putosi veneestä ja hukkui, niin koska hänellä oli garmentit, ne olivat säilyneet kuivina ja suojelleet mormonia veden vaaroilta?


    • M.E.L.

      e ei vaikuta millään tavalla ellei itse usko sen vaikuttavan.

      Pahat ajatukset ja toiveet ovat bumerangi joka iskee kirouksen antajaan itseensä. Muihin se ei vaikuta.

      Kiehukoon kirouksen antajat itse omassa sapessaan ja nauttikoon täysin määrin omasta katkeruudestaan. Näin homma toimii :)

    • M.E.L.

      Kiroaminen on kuin kusisi housuihinsa koska on kylmä :)

      Kiroaja itse joutuu maksumieheksi - ennemmin tai myöhemmin :-D

      • Ent. mormoni

        Minun tuntemassani tapauksessa mormonin toimittama oman vaimonsa ja 4 lapsensa äidin kiroaminen johti siihen, että myös kiroajamormonin kaksi seuraavaa avioliittoa epäonnistuivat.

        Mitään hyvää ei kiroamisesta siis kenellekään koitunut ja kiroamisen kohteeksi joutunut taas osasi jättää kiroamisen omaan arvottomuuteensa antamatta sen vaikuttaa itseensä suuntaan tai toiseen.

        Minua kiroaminen järkytti syvästi, sillä olin tapahtumaa todistamaan joutuessani vielä akriivinen mormoninuori.


    • M.E.L.

      Ei kannata kirota ketään ja sillä tavalla kutsua Pirua humpalle. :) Piru tai oikeudenmukaisuus / logiikka aina vaatii hintansa. Onko kiroaja sen valmis suorittamaan?!?!

      Kun lähdet kostamaan, kaiva kaksi hautaa. Tässä tapauksessa yksi hauta - kiroajalle itselleen - riittää oikein hyvin :)

    • M.E.L.

      Uskokaa vaan, kiroaja tekee itse itselleen massiivisen karhunpalveluksen :)

      Muiden on asiaa aivan turha pelätä :)

      • Näin on.

        Aivan. Samaa on sanottava mormonien ja vapaamuurarien pelottelurituaaleista.


      • Tärähän kysyn !!!
        Näin on. kirjoitti:

        Aivan. Samaa on sanottava mormonien ja vapaamuurarien pelottelurituaaleista.

        Ette nyt oikein ymmäräneet kysymystä!!! Kysyin miten KÄYTÄNNÖSSÄ MENETTELEVÄT MORMONIT KIROTESSAAN JONKUN ! En mitään typeriä henkimaailman kirohommia tarkoita vaan kuinka he suhtautuvat esimiehinä lääkäreinä ja tuomareina kiroamiinsa?? Onhan moni morkkupäällikkö sentään hyvinkin korkealla yhtwiskunnassa ja jopa CIa ssa ja Pentagonissa!!!!


      • Mormonitko
        Tärähän kysyn !!! kirjoitti:

        Ette nyt oikein ymmäräneet kysymystä!!! Kysyin miten KÄYTÄNNÖSSÄ MENETTELEVÄT MORMONIT KIROTESSAAN JONKUN ! En mitään typeriä henkimaailman kirohommia tarkoita vaan kuinka he suhtautuvat esimiehinä lääkäreinä ja tuomareina kiroamiinsa?? Onhan moni morkkupäällikkö sentään hyvinkin korkealla yhtwiskunnassa ja jopa CIa ssa ja Pentagonissa!!!!

        kiroavat asiakkaitaa oikein päntiönään? Uskotko todella niin?


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Aivan. Samaa on sanottava mormonien ja vapaamuurarien pelottelurituaaleista.

        Pyh! Rappareilla se on kuvainnollinen rangaistus ja asia tehdään päivänselväksi heti kättelyssä. Sitä ei edes saa käsittää muulla tavoin.

        Salaisuuksia? Juu :) Suuria salaisuuksia.

        Eivät ne mitään salaisuuksia ole vaan apinatesti lojaalisuudelle :) Jos nyt joku sattuisi olemaan niin uuno että välittömästi menisi niitä kailottamaan toreilla ja turuilla vaikka on luvannut pitää niistä suunsa kiinni niin se jo kertoo miehestä tarpeeksi :)

        Mitään muuta mystiikkaa niihin ei rappareilla liity.


      • M.E.L.
        M.E.L. kirjoitti:

        Pyh! Rappareilla se on kuvainnollinen rangaistus ja asia tehdään päivänselväksi heti kättelyssä. Sitä ei edes saa käsittää muulla tavoin.

        Salaisuuksia? Juu :) Suuria salaisuuksia.

        Eivät ne mitään salaisuuksia ole vaan apinatesti lojaalisuudelle :) Jos nyt joku sattuisi olemaan niin uuno että välittömästi menisi niitä kailottamaan toreilla ja turuilla vaikka on luvannut pitää niistä suunsa kiinni niin se jo kertoo miehestä tarpeeksi :)

        Mitään muuta mystiikkaa niihin ei rappareilla liity.

        Rappareiden pihvi on vankkumaton kaveruus ja luottamus.

        Siellä voi kuuluisakin veli purkaa sydäntään ilman pienintäkään vaaraa siitä että mitään siitä valuu porukan ulkopuolelle.

        Tämä on muuten monelle veljelle hyvin tärkeä juttu; loosi on hermeettinen turvapaikka maailman myrskyiltä.


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Pyh! Rappareilla se on kuvainnollinen rangaistus ja asia tehdään päivänselväksi heti kättelyssä. Sitä ei edes saa käsittää muulla tavoin.

        Salaisuuksia? Juu :) Suuria salaisuuksia.

        Eivät ne mitään salaisuuksia ole vaan apinatesti lojaalisuudelle :) Jos nyt joku sattuisi olemaan niin uuno että välittömästi menisi niitä kailottamaan toreilla ja turuilla vaikka on luvannut pitää niistä suunsa kiinni niin se jo kertoo miehestä tarpeeksi :)

        Mitään muuta mystiikkaa niihin ei rappareilla liity.

        Heh, heh. Niin juuri. Samaa mormonitkin selittävät...

        Todella typeriä pelottelurituaaleja, joita nykyaikana täytyy tietenkin selitellä parhain päin.


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Rappareiden pihvi on vankkumaton kaveruus ja luottamus.

        Siellä voi kuuluisakin veli purkaa sydäntään ilman pienintäkään vaaraa siitä että mitään siitä valuu porukan ulkopuolelle.

        Tämä on muuten monelle veljelle hyvin tärkeä juttu; loosi on hermeettinen turvapaikka maailman myrskyiltä.

        Joo, se kaveruus näkyy hyvin rakentamisbisneksessä ja kaavoituksessa. Luottamukselliset tiedot kuten jonkun toisen tekemä tarjous kerrotaan sydämenpurkuna rapparikaverille, että tämä tietää tehdä oman tarjouksensa sen mukaan. Ja ulkopuolelle ei pitäisi valua mitään, kuten aivan oikein totesitkin.


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Aivan. Samaa on sanottava mormonien ja vapaamuurarien pelottelurituaaleista.

        Vaikea on asiaa selittää ulkopuolisille:

        Mitä on vaikkapa rinnan halkaisun tuska verrattuna siihen kalvavaan syyllisyydentuntoon että olet pettänyt ihmisen joka sinuun luotti aivan täydestä sydämestään.

        Mutta me rapparit olemme sellaisia emmekä muunlaisia porukkaamme edes huoli!


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Joo, se kaveruus näkyy hyvin rakentamisbisneksessä ja kaavoituksessa. Luottamukselliset tiedot kuten jonkun toisen tekemä tarjous kerrotaan sydämenpurkuna rapparikaverille, että tämä tietää tehdä oman tarjouksensa sen mukaan. Ja ulkopuolelle ei pitäisi valua mitään, kuten aivan oikein totesitkin.

        Juupa juu :) Bad luck in business?


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Heh, heh. Niin juuri. Samaa mormonitkin selittävät...

        Todella typeriä pelottelurituaaleja, joita nykyaikana täytyy tietenkin selitellä parhain päin.

        Pyh! Joka ei niitä kestä niin pysykööt pois :)

        Ei loosi ole mikään K-lähikauppa :-D


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Juupa juu :) Bad luck in business?

        Ei se ole luckista kiinni vaan vehkeilystä. Enkä ole itse osapuoli.


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Vaikea on asiaa selittää ulkopuolisille:

        Mitä on vaikkapa rinnan halkaisun tuska verrattuna siihen kalvavaan syyllisyydentuntoon että olet pettänyt ihmisen joka sinuun luotti aivan täydestä sydämestään.

        Mutta me rapparit olemme sellaisia emmekä muunlaisia porukkaamme edes huoli!

        Mormonienkin on vaikeaa selittää ulkopuoliselle...

        Juu, rapparit voivat hyvinkin pettää muita kuin kanssarappareitaan.

        Muunlaisia ette siis poriukkaanne huoli...


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Ei se ole luckista kiinni vaan vehkeilystä. Enkä ole itse osapuoli.

        Juupajuu :)


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Mormonienkin on vaikeaa selittää ulkopuoliselle...

        Juu, rapparit voivat hyvinkin pettää muita kuin kanssarappareitaan.

        Muunlaisia ette siis poriukkaanne huoli...

        Juupajuu :)

        Hirveästihän touhuistamme valitetaankin:-D

        Ellei kiinnosta niin ei meitäkään. Emme me kaupittele itseämme missään eikä millään tavalla.


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Mormonienkin on vaikeaa selittää ulkopuoliselle...

        Juu, rapparit voivat hyvinkin pettää muita kuin kanssarappareitaan.

        Muunlaisia ette siis poriukkaanne huoli...

        Sinä et tiedä edes perusasioita eikä minua huvita edes sinua niiltä osin sivistää. :)


      • Niinpä..
        M.E.L. kirjoitti:

        Vaikea on asiaa selittää ulkopuolisille:

        Mitä on vaikkapa rinnan halkaisun tuska verrattuna siihen kalvavaan syyllisyydentuntoon että olet pettänyt ihmisen joka sinuun luotti aivan täydestä sydämestään.

        Mutta me rapparit olemme sellaisia emmekä muunlaisia porukkaamme edes huoli!

        Miten ette huoli? Olette siis Breivikin kaltaisia muunmuassa! Teillä on seula harva , se on fakta.


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Pyh! Joka ei niitä kestä niin pysykööt pois :)

        Ei loosi ole mikään K-lähikauppa :-D

        Niinpä juuri. Loosi on niille, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia.


      • Ent. mormoni
        Tärähän kysyn !!! kirjoitti:

        Ette nyt oikein ymmäräneet kysymystä!!! Kysyin miten KÄYTÄNNÖSSÄ MENETTELEVÄT MORMONIT KIROTESSAAN JONKUN ! En mitään typeriä henkimaailman kirohommia tarkoita vaan kuinka he suhtautuvat esimiehinä lääkäreinä ja tuomareina kiroamiinsa?? Onhan moni morkkupäällikkö sentään hyvinkin korkealla yhtwiskunnassa ja jopa CIa ssa ja Pentagonissa!!!!

        Ei mitään voodoo-nukkeja tai kananverellä pirskottamista.

        Kiroaminen tapahtuu sanallisesti. Minä N. N. kiroan sinut H. H. Melkisedekin pappeuden valtuudella ja avaimilla, koska olet... tähän syy, tai syyt, miksi henkilö kirotaan. Sanallinen kiroaminen voi kestää pitkäänkin, mutta lopulta mormonipappeudenhaltija on saanut kaiken tarpeellisen sanotuksi ja lopettaa henkilön kiroamisen. Mahdollisesti lopettaa samoin sanoin kuin rukouksessa, eli Jeesuksen Kristuksen nimessä, Aamen.

        Olen itse ollut paikalla vain kerran, kun mormoni kirosi toisen henkilön, enkä muista, päättyikö kiroaminen juuri noilla sanoilla. Kiroamisella oli kuitenkin selkeä lopetus.

        Tätä pitäisi kysyä joltakin miespuoliselta mormonilta, koska kiroamisen valtuus kuuluu pappeuden toimituksiin. Naiset eivät saa kirkon opetusta tässä asiassa ja koska olen nainen, en tiedä mormonikirkon kiroamiskäytännöistä muun kuin itse näkemäni yhden kiroamisen verran.

        Palstalla oli hiljattain linkki, jossa oli suomeksi/ suomennettuna tietoa kiroamisesta, mutta en enää muista missä ketjussa se oli. Toivottavasti saamme jonkun mormonipappeudenhaltijan vastaamaan tarkemmin, jos he saavat pappeuskokouksissa tai mahdollisesti temppelissä oppimastaan ulkopuolisille puhua.

        Kirottuihin suhtaudutaan minun kokemukseni mukaan vihamielisesti, ei puhuta heille eikä katsota heihin, mikäli joudutaan vastakkain. Mutta mormonit itse ajattelevat, että kiroaminen on siis rakkauden teko.


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Sinä et tiedä edes perusasioita eikä minua huvita edes sinua niiltä osin sivistää. :)

        Henkilöhyökkäys mormonien tapaan se onkin paras argumentointikeino (= virhe). Sinä et selvästikään tiedä kaikkea sellaista mitä minä tiedän.

        Pitäytyisit vain mormonien haukkumisessa. Rappariuden mainpostaminen tekee sinusta naurettavan ja kääntyy omaan nilkkaasi.


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Juupajuu :)

        Hirveästihän touhuistamme valitetaankin:-D

        Ellei kiinnosta niin ei meitäkään. Emme me kaupittele itseämme missään eikä millään tavalla.

        Sinä et tietenkään valituksista ole kuullut. Ja mitenkä todistetaan, että kilpailijan urakkatarjous on lipsautettu veljelle?


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Juupajuu :)

        Näin on. Rapparius on yhteiskunnan syöpä, vaikka on sen piirissä hyviäkin asioita.


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Näin on. Rapparius on yhteiskunnan syöpä, vaikka on sen piirissä hyviäkin asioita.

        Haha, sivistymätön tollo olet :)


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Niinpä juuri. Loosi on niille, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia.

        Ehei, vaan niille jotka ovat kelvollisia :)


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Haha, sivistymätön tollo olet :)

        Henkilöhyökkäysyrityksesi kertoo sinun sivistyksesi tason. Alkeellinen argumentointivirhe.

        Ei ihme, että ennen olet antanut mormonikirkon kusettaa itseäsi.


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Ehei, vaan niille jotka ovat kelvollisia :)

        Kuvittelevat olevansa! Samat jutut siis vetoavat kuin mormonismissa.


      • M.E.L.
        Näin on. kirjoitti:

        Kuvittelevat olevansa! Samat jutut siis vetoavat kuin mormonismissa.

        Ja taas totaalisesti metsään! :)


      • Näin on.
        M.E.L. kirjoitti:

        Ja taas totaalisesti metsään! :)

        Eipä mennyt. Sanan kelvollinen käyttäminen ITSESTÄ kertoo hyvin paljon...


      • Mikä on kauppaamista
        M.E.L. kirjoitti:

        Juupajuu :)

        Hirveästihän touhuistamme valitetaankin:-D

        Ellei kiinnosta niin ei meitäkään. Emme me kaupittele itseämme missään eikä millään tavalla.

        Kaupittelettekos natoa? Kun on mormoneja pentagonissa ja ciassa ja erikoisjoukoissakin? Entäs gladio?


      • Turhaa!

        Turhaan sinä tällä palstalla yrität mitään perustella.

        Täällä on oma agendansa, josta huolehtii kristitty ent.mormoni ja hänen muutama ateistikumppaninsa lyömällä asialllisuuden yritykset lössiksi.


      • *^*
        Turhaa! kirjoitti:

        Turhaan sinä tällä palstalla yrität mitään perustella.

        Täällä on oma agendansa, josta huolehtii kristitty ent.mormoni ja hänen muutama ateistikumppaninsa lyömällä asialllisuuden yritykset lössiksi.

        Fairmormon on samanlainen propagandakoneisto kuin Ukrainan separatistien tietotoimisto, jonka mukaan mm. koneen hylyn tienoita löytyneet vainajat olivat vanhoja, osa jo mätänemistilassa...


    • ....

      Sekin on Jumalan kädessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe